Ik vind de hitboxen anders bullsh*t. OVer het algemeen is mijn 1e schot, over welke aftsand dan ook, altijd een headshot. Zelfs die schoten waarvan ik bij het afvuren ervan denk, "kut, mis", is het vaak nog een headshot.
Recon is gewoon te makkelijk. Ik ben nooit een goede sniper geweest, maar door het ontbreken van bewegen van de scope (ademhaling e.d) is snipen zelfs voor mij makkelijk. Zelfs als ik een vijandelijke recon zie die mij blijkbaar op de korrel heeft is het een kwestie van 0.1 seconde mikken, schieten en hopsakee, weer een kill.
Vanavond kwam ik erachter dat ik dus niet alles unlocked heb maar iets mis in de engineer unlocks. Dus ik pak m'n vertrouwde Carl Gustav er weer bij, + explosive dmg speciality en m'n G3 voor korte afstand.
Eigenlijk gewoon sneu, om te zien hoe één of andere assault die ik ff niet gezien had mij onder vuur neemt, ik snel semi-mik met de CG en hem in 1 schot een enkeltje Valhalla geef. Die gasten hebben gewoon geen kans.
Tijd voor een balance.
Mortar: 1/2 damage die ze nu doen. (Recons zijn effectiever in het uitschakelen van tanks dan engineers nota-bene.) Meer beweging toevoegen wanner scoped x12 (ademhaling enz, zoals in BF2142)
40mm GL: 2/3e van de damage die ze nu doen.
GC: 2/3e van de personnel damage dat het nu doet. En wat meer powerrrrrr voor de standaard engineer wapens, of een iets grotere magazine.
Verder:
Verdubbelen van aantal punten als je een M-com armed én als íe ontploft. (M-com armen staat bijna gelijk aan zelfmoord.)
Wanneer een vehicle "dodelijk"getroffen word, geef dan de inzittenden geen tijd om er uit te ontsnappen.
(Engineer vs. tank -= veel risico, weinig punten als de inzittenden er gewoon uit kunnen springen)
Geef de mogelijkheid om te M1 Garand uit te rusten met een Scope. Ongeloofelijk hoe nutteloos dat wapen is.
En vanavond eindelijk Admiral Anal's dogtag kunnen bemachtigen zonder rare fratsen van zijn kant.