Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit heb ik al heel de dag...JohnnyV76 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:34:
Heeft iemand ook last van onspeelbaarheid op dit moment? (20:30)
We proberen met wat mensen een server te joinen maar of het spel crasht... of iedereen krijgt binnen 1m een disconnect echt een groot drama. Lijkt of de account servers mss problemen hebben?
Idd, wel vaag dat ze die gebieden hebben verruimt tov de beta (waarschijnlijk omdat men klaagde over sniperhill). Nu kan je eigenlijk op bijna elke map (bijna) uitkijken op de spawn van de aanvallers. Maar goed, als spawncampen op deze manier gebeurt, zijn de teams vaak ook niet gebalanceerd qua skill. Dan mis je toch wel de optie om de teams te herbalanceren qua puntenaantal of iets dergelijks.Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:00:
Ze mogen wat mij betreft die gebeiden waar defenders kunnen komen wel een stuk kleiner maken, echt zo irritant als ze gewoon komen aanvallen ipv verdedigers zijn. Dan word het haast spawncampen voor hun, zo dichtbij kunnen ze komen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Dat had ik gisteren ook. Een stuk of 5 keer achter elkaar. Weet niet wat het probleem kan zijn.JohnnyV76 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:34:
We proberen met wat mensen een server te joinen maar of het spel crasht... of iedereen krijgt binnen 1m een disconnect echt een groot drama. Lijkt of de account servers mss problemen hebben?
< dit stukje webruimte is te huur >
Inderdaad, maar dan is het ene team al minder en dan kunnen ze nog gespawnkilled worden ook, geen oplossing lijkt me.Gundogan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:28:
[...]
Idd, wel vaag dat ze die gebieden hebben verruimt tov de beta (waarschijnlijk omdat men klaagde over sniperhill). Nu kan je eigenlijk op bijna elke map (bijna) uitkijken op de spawn van de aanvallers. Maar goed, als spawncampen op deze manier gebeurt, zijn de teams vaak ook niet gebalanceerd qua skill. Dan mis je toch wel de optie om de teams te herbalanceren qua puntenaantal of iets dergelijks.
Net vallen we het laatste punt B aan op port valdez, die in dat grote gebouw. Ik zie 3 man aankomen door 1 deur, nade launcher er op. Ik zie medics om ze te reviven, plant er een granaat bij. Boem, weer wat mensen dood
Soms is de vijand echt dom, reviven zonder zeker te zijn dat het veilig is.
En net als defender op het eerste stuk, zelfde map. In dat gebouw dat achter A staat, 3 man achter elkaar geknifed, was wel even leuk
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2010 21:41 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Groeten Tristal
iPhone 8 Plus iPad air 2
Het is bij mij nog steeds dramaJohnnyV76 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:34:
Ik heb alleen vertical fly aanstaan, helicopter vliegen gaat ok maar dan is de uav
besturing weer omgedraaid??
Ik heb dus muis naar voren is pitch down.
Heb alle mogelijkheden wel gehad maar krijg ze nooit beide gelijk qua besturing.
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Rende door de vijand heen, kogels aan alle kanten, epic ontwijk skills, epic kill skills.
Ben ik niet met je eens. Verdedigen kun je natuurlijk op hoeveel manieren doen. De eerste wereldoorlog heeft bewezen dat ingraven en afwachten niet echt een geniale optie is, vooral niet omdat bij dit spel al je dekking naar de tering geknald kan worden. Dus hoe langer je de vijand bij je eigen basis weg kan houden, des te langer blijf je een veilig en gedekt spawngebied voor je eigen troepen houden.Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:00:
Ze mogen wat mij betreft die gebeiden waar defenders kunnen komen wel een stuk kleiner maken, echt zo irritant als ze gewoon komen aanvallen ipv verdedigers zijn. Dan word het haast spawncampen voor hun, zo dichtbij kunnen ze komen.
Is een bug die er in zit.ionicdog schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:54:
kan het niet zo snel terug vinden maar betreft control heli/uav
Ik heb alleen vertical fly aanstaan, helicopter vliegen gaat ok maar dan is de uav
besturing weer omgedraaid??
Ik heb dus muis naar voren is pitch down.
Heb alle mogelijkheden wel gehad maar krijg ze nooit beide gelijk qua besturing.
Ik heb er ook vaak last van,maar heb het opgelost door gewoon ff snel esc te drukken.
Dan ff snel de optie veranderen en dan de uav ga gebruiken.
En nogmaals, dit is een spelletje. Dan is het erg triest om te spawncampen. Ja beste methode is met z'n allen in hun basis staan, al hun voertuigen jatten en dan spawnkillen, maar voor de ander niet echt leuk he?Skybullet schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:03:
[...]
Ben ik niet met je eens. Verdedigen kun je natuurlijk op hoeveel manieren doen. De eerste wereldoorlog heeft bewezen dat ingraven en afwachten niet echt een geniale optie is, vooral niet omdat bij dit spel al je dekking naar de tering geknald kan worden. Dus hoe langer je de vijand bij je eigen basis weg kan houden, des te langer blijf je een veilig en gedekt spawngebied voor je eigen troepen houden.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Klinkt bekend.Gundogan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:19:
En dan iedereen weer terug zien rennen omdat een (squad van) aanvaller(s) een ninja mcomarm heeft gedaan
OP een paar chokepoints na is het zooo makkelijk om gewoon te flanken, even niet op alles wat beweegt te schieten, en stiekum 1 of zelfs 2 Mcoms te armen.
Het probleem is dat de meeste spelers voor actie gaan, en dus daar heenrent waar de vijand te vinden is, kills maken. Qua punten scoren is dat ook het beste.
Gisteren ook weer meegemaakt in Nelson bay dat de meeste aanvallers naar punt B gingen om daar te knokken. Terwijl de Mcom daar al kapot was.

Maar ja, daar waren de beste knokpartijen ook.
Stelletje Lemmingen.
Eigenlijk wel ... ik speel liever met iron sights. Eerlijk gezegd zou ik het liefst als medic met een normaal geweer rondlopen (geen shotgun aub, zonder iron sights kan ik daar niks mee), maar als ik dan toch een LMG moet, dan maar de M60 ; goeie accuracy en niet zo'n kogelslurper.ZenTex schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:52:
En je gaat me niet vertellen dat een M60 met iron sights nuttig is?
Klopt. Het maakt ook niet uit wat je aanvinkt in het filter, hij komt toch met iets anders terug ...partyondude schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:45:
Ik zal wel niet opgelet hebben, maar klopt het dat als ik servers toevoeg als favoriet, deze helemaal niet opgeslagen worden?
(Had ik al gezegd dat de server browser volkomen brak is ?)
[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 29-03-2010 23:17 ]
Vind het wel schijt irritant dat de M14 en de G3 niet gewoon een scope kunnen krijgen, dat maakt ze veel nuttiger en is ook niet meer dan logisch als je hem als klasse al unlocked heb.
Zou eigenlijk het liefst een Garand hebben ... maar ja, om nou oude BF's te gaan kopen alleen voor een geweer.
Inderdaad. Verdedigen is meer dan alleen maar wachten tot je aangevallen word.Skybullet schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:03:
Ben ik niet met je eens. Verdedigen kun je natuurlijk op hoeveel manieren doen. De eerste wereldoorlog heeft bewezen dat ingraven en afwachten niet echt een geniale optie is, vooral niet omdat bij dit spel al je dekking naar de tering geknald kan worden. Dus hoe langer je de vijand bij je eigen basis weg kan houden, des te langer blijf je een veilig en gedekt spawngebied voor je eigen troepen houden.
Aanvallen is voor verdedigers vaak de beste verdediging.
Overigens is de aanvallers zone in 1e instantie ook daadwerkelijk afgegrendeld.
Hoop dat dit wordt aangepakt anders join ik tegenwoordig maar de got server niet meer en haal hem maar uit favorieten.
En anderen mogen me ook toevoegen
Naam Hoe kan het ook anders.. Stronkie
Ja was een beetje sneu ja, maar het was niet alsof ze daardoor wonnen ofzo, was alleen strontvervelendHogader schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:20:
Vind het wel heel erg jammer dan sommige Gotters in de Got server zitten te baserapen, de gehele ronde. Om geen namen te noemen noem ik AdmiralAnal en Flyth. Jammer dat ze geen kills kunnen maken door gewoon vlaggen te cappen en mensen daar om te leggen.
Hoop dat dit wordt aangepakt anders join ik tegenwoordig maar de got server niet meer en haal hem maar uit favorieten.
ze verloren er juist door, aangezien ze een deel van het team verloren en dus minder vlaggen konden cappen. Dat is nog wel het ergste.pica schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:29:
[...]
Ja was een beetje sneu ja, maar het was niet alsof ze daardoor wonnen ofzo, was alleen strontvervelend
Is het niet zo dat bf heroes ook telt?Goner schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:20:
Ben nu class 18 geloof ik ...dus heb bijna de M14, G3 klinkt ook leuk.
Zou eigenlijk het liefst een Garand hebben ... maar ja, om nou oude BF's te gaan kopen alleen voor een geweer.
Ik speel onder pica ja, dus kan wel, speel altijd samen met cralexns, als je hem ook herinnerd was ik het.partyondude schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:37:
Volgens mij ben ik gisteren echt debiel vaak afgeknald door een pica, was jij dat?
Ik ben enorm pissig hierom. Als het nu maar 1 keer was, maar nee, tot 3 keer aan toe. Sterf gewoon 's zoals het hoort kerel. Ik had 3 dogtags van je moeten hebben.
En nee, als ik 2 stappen achter je ben, jij het hoekje omgaat, ik de knife animatie inga met nog steeds jouw rug naar me toegekeerd, is dat géén lag.
[ Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 30-03-2010 03:16 ]
Anoniem: 160457
Ik had de beta gedownload maar ik blijf toch bij 9 vanwege de laadtijden waarschijnlijk. Die extra graphics doen me weinigAnoniem: 160457 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 04:41:
DX11 word nu gesupport door Xfire, heb toen net de update ontvangen. Btw aan de NS2000 moet je gewoon even wennen;)
Besides, weet niet zeker of ik nog +/- 35fps houdt als ik DX11 pak tijdens streamen.
'die Tsurany'... alsof ik een ding benpartyondude schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 01:30:
Was in een game waar die Tsurany ook speelde op dat moment
Stomme Stats-o-Matic!, update eens. Wil al mijn gold medals voor assault rifle zien
Vanavond als ik zin heb eens elk engineer wapen naar Gold brengen.
[ Voor 26% gewijzigd door Tsurany op 30-03-2010 09:15 ]
Anoniem: 218650
Het scheelt ook als niet iedereen van de aanvallende partij als een Wookie rond gaat rennen (zeker op die map). Smoke grenades willen ook wel helpen en hé je kunt er zelfs enemies mee killen (sarcasm).Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:37:
Naja nu weer op die rush map met dat eilandje, de vijand loopt gewoon naar die berg die daar tussen dit en gaat vanaf daar zitten kutten. Dan moet je hun wel afmaken anders heeft aanvallen geen zin. Zo is er gewoon echt geen zak aan.
Ik heb jou ook al 2xZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 03:14:
Volgende doel ingame: Admiral anal's Dogtag bemachtigen. Op één of andere manier weet ie, tot 3 maal aan toe, binnen 0.1 seconden, terwijl hij mijn rug naar mij toegekerd heeft en ik al mijn knife-dash begonnen ben, zich om te draaien en mij te knifen. Nix animatie, gewoon tjsak. Ene moment kijk ik naar z'n reet, het andere ben ik dood.
Ik ben enorm pissig hierom. Als het nu maar 1 keer was, maar nee, tot 3 keer aan toe. Sterf gewoon 's zoals het hoort kerel. Ik had 3 dogtags van je moeten hebben.
En nee, als ik 2 stappen achter je ben, jij het hoekje omgaat, ik de knife animatie inga met nog steeds jouw rug naar me toegekeerd, is dat géén lag.
* Descriptor lacht nog over mumble gisteren
En anders even in mijn squad joinen, Kniving squad all the way . Just hunting on Doggottags
[ Voor 5% gewijzigd door Descriptor op 30-03-2010 09:32 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Zoveel als jij kan posten dan lijk je wel een bot & dus een ding just kiddin'Tsurany schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 06:55:
[...]
'die Tsurany'... alsof ik een ding ben
Stomme Stats-o-Matic!, update eens. Wil al mijn gold medals voor assault rifle zien
Vanavond als ik zin heb eens elk engineer wapen naar Gold brengen.
ontopic:
Iemand ook Squad Deathmatch fan?
Ik speel dat het liefst, speel ook altijd met vrienden, en dan kan je communiceren, was wel benieuwd
Anoniem: 349876
zentex jij was mijn 3rde dogtag die ik bemachtigd heb ... misschien is het leuk er nog eens een te scoren!ZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 03:14:
Volgende doel ingame: Admiral anal's Dogtag bemachtigen. Op één of andere manier weet ie, tot 3 maal aan toe, binnen 0.1 seconden, terwijl hij mijn rug naar mij toegekerd heeft en ik al mijn knife-dash begonnen ben, zich om te draaien en mij te knifen. Nix animatie, gewoon tjsak. Ene moment kijk ik naar z'n reet, het andere ben ik dood.
Gisteren op de [GoT] rush van multiplay gespeeld.... Valparaiso mijn favo map leaved ineens mijn team... zit ik mijn eentje te vechten als verdediger... wel 2 keer de heli uit de lucht geknald wat is dat een geweldig gevoel... daarna na wat whinen waren er een aantal [GoT] ers mij gejoined en toen ging het nog aardig op!
Wat me wel opvalt is dat bijna 50% als medic speelt en gisteren maar 2/3 van de 16 recon was..Zelf schuldig aan volledige rocketboy te zijn met mijn RPG's en 40 mm! maar het was niet gek 1 tegen 10 man
Nog nooit geprobeerd maar dat is wel iets wat je met vrienden moet spelen denk ik voor teamworkLewt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:31:
ontopic:
Ik speel dat het liefst, speel ook altijd met vrienden, en dan kan je communiceren, was wel benieuwd
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 30-03-2010 10:07 ]
hier!Lewt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:31:
[...]
Zoveel als jij kan posten dan lijk je wel een bot & dus een ding just kiddin'
ontopic:
Heerlijke mode om met vrienden samen een potje te knallen, vaak ook erg spannend
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Anoniem: 349677
1 tegen 1 kan ook zelfs nog wel eens leuk zijn.gert_jan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:45:
[...]
ja 5 mensen op een server is wel leeg.. maar ik vind het soms ook wel leuk om met 3vs3 of 4vs4 te spelen.. is meestal wat rustiger.. en wat meer tactische
Gisteren hilarische match gehad met Pred88. Hij op het eilandje, ik als recon op de apenrots er tegenover.
Spel van kat en muis. Ik probeerde hem te mortaren en te sniperen en zo nu en dan een uitval te doen om de MCOM op te blazen. Dat lukte zelfs nog ook :-)
Hij probeerde me af te knallen en de MCOM te disarmen. En dat lukte met de andere MCOM ook de hele tijd, totdat er een 3e speler bij kwam (aan mijn kant).
Die was vervolgens kansloos bezig om z'n Naval artillery pin te halen ten koste van Pred :-)
Dus ik verstop me aan de overkant en was Pred de hele tijd aan het spotten zodat die andere gast z'n pin kon halen. Nu en dan een mortar strike erop, of een pot shot :-)
Uiteindelijk lukte het me pas om de 2e MCOM op te blazen toen er wat meer mensen bij kwamen en de defenders bezig werden gehouden. Ik armde de MCOM, rende weg, sprong van het eiland en gooide een mortar strike op de MCOM om te voorkomen dat-ie werd disarmed. En dat lukte :-)
Daarna kwamen er meer mensen bij en werd het een 'gewoon' potje :-)
Heb het al wilder meegemaakt (met Tepelstreeltje), hij zat te snipen op zo'n woestijnheuvel, ik kruip naar 'm toe, plant m'n mes, hoor dat scheurende geluid als je iemand raakt, hij draait zich om (blijkbaar?) steekt en ik ben dood ?!ZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 03:14:
Op één of andere manier weet ie, tot 3 maal aan toe, binnen 0.1 seconden, terwijl hij mijn rug naar mij toegekerd heeft en ik al mijn knife-dash begonnen ben, zich om te draaien en mij te knifen. Nix animatie, gewoon tjsak. Ene moment kijk ik naar z'n reet, het andere ben ik dood.
Dat is de enige die tenminste af en toe nog 's update, die andere 2 lopen nog 6 rangen achter ...Tsurany schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 06:55:
http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb/soldier
http://bfbcs.com/stats_pc/ EDIT: deze is zojuist geupdate : Last Update: 2010-03-30 11:06
nou we het over stats hebben, ik zie net dit :
1
2
3
4
| Team stats Name Wins Loss W/L Ratio Attacker 72 39 1.85 Defender 34 84 0.40 |
heb ik nou zo'n pech om in slechte verdedigende teams terecht te komen, of is dit een algemene trend dat verdedigers vaker verliezen ??
Yep! Laatst een tijdje zitten spelen ... heel leuk spelletje.Lewt schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:31:
Heel anders dan Conquest en Rush ; geen springers, sproeiers en marathon-athleten, maar rondsluipen en uitkijken.
Ging lekker, had gelijk 2 squad deathmatch winner pins ...
[ Voor 72% gewijzigd door Goner op 30-03-2010 11:26 ]
OfficialBFBC2: VIP Map Pack 2 is out on PC NOW! Just join a server running the maps. Console map pack due soon. Check out the trailer: http://bit.ly/bAfVYI
zou je patch notes kunnen weergeven zodat e.a. inzichtelijk word voor iedereen op dit forum?
Dunno, maar ik vraag me af hoe deze te downloaden aangezien ik de steam versie hebFrank1973 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:55:
Is de store al geupdated met de VIP mappack?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
volgens mij moet je het gewoon unlocken met je VIP code.
- Arica Harbor Conquest Mode
- Laguna Presa Rush Mode
dus ik vindt de naam map pack ook een beetje overdreven..
(die ik voor redeem code had gebruikt?)
Ook staat er dat je hem 'anders' kan kopen.
Maar de maps worden wel toegevoegd aan de rotatie van de server. En als je die niet hebt dan? Wordt je dan gekickt of zo?
die was episch jaGoner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:38:
[...]
Heb het al wilder meegemaakt (met Tepelstreeltje), hij zat te snipen op zo'n woestijnheuvel, ik kruip naar 'm toe, plant m'n mes, hoor dat scheurende geluid als je iemand raakt, hij draait zich om (blijkbaar?) steekt en ik ben dood ?!
trouwens, blij dat wij PC gamers niet hoeven betalen voor die mappack, fucking 2 maps die we al kennen in een andere mode

[ Voor 12% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-03-2010 12:16 ]
Battle.net Spud#2543
Ja maar ... ik miste je niet !! Ik hoorde dat geluid dat je krijgt als je een mes in iemand plant ... zal wel lag zijn geweest, dat is de schuld van alles.TepelStreeltje schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:15:
kon het niet maar niet geloven dat jij mistte en ik jou niet
Als je geen VIP code dmv overgenomen van iemand kost het jou 1200M$ points..Tsurany schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:19:
Betalen hoeft toch niet? Je moet een VIP code hebben, die heeft iedereen die de retail versie gekocht heeft. Enkel bij doorverkopen moet de koper een nieuwe code kopen.
Nou ik denk genoeg op de consoles...Tsurany schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:39:
Ja maar wie koopt er dan ook 2e hands games, dat doen enkel paupers.
PC gebruikers hebben geen VIP-code gekregen...gert_jan schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:41:
downloaden? het is toch gewoon 2 maps waar je nu ook een andere game mode in kan spelen..
volgens mij moet je het gewoon unlocken met je VIP code.
- Arica Harbor Conquest Mode
- Laguna Presa Rush Mode
dus ik vindt de naam map pack ook een beetje overdreven..
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2010 12:45 ]
Ja paupers dus
Nou, dat is wel heel generaliserend, maar voor een game van €30,- is het inderdaad wel zoTsurany schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:39:
Ja maar wie koopt er dan ook 2e hands games, dat doen enkel paupers.
bron: budgetgaming
[ Voor 17% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 30-03-2010 12:48 ]
tenzij je de xdoos verzie wil, die is 43gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Nou, dat is wel heel generaliserend, maar voor een game van €30,- is het inderdaad wel zo
bron: budgetgaming
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ja, maar je lijkt hier wel niet te mogen praten over console versies.....
Anoniem: 82860
Op zich ook goed m'n mannetje gestaan op alle maps behalve Arica Harbour. Met name het stedelijke stuk op die map is altijd funest voor mijn voortbestaan. Een GoT-er had daar trouwens een erg verraderlijke sniperspot! GoT Minkie.(o.i.d.?) Volgens mij wel 3 keer het stof gebeten voor ik je gevonden had!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 30-03-2010 13:07 ]
er staat toch Multi in de TTgnimmeL_kraD schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:01:
[...]
Ja, maar je lijkt hier wel niet te mogen praten over console versies.....
Overigens, ik zat van t weekend bij een maat van me bc2 op zijn xbox te spelen, maar is het geluid van de xbox versie zoveel slechter dan die van de pc?
Mijn pc vesie icm 5.1 headset en onboard sound klonk voor mijn gevoel veel helderer en zwaarder.
kan overigens net zo goed aan zijn audio set liggen
Descriptor schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:30:
[...]
Ik heb jou ook al 2x![]()
* Descriptor lacht nog over mumble gisteren
En anders even in mijn squad joinen, Kniving squad all the way . Just hunting on Doggottags
Stop met het verkondigen van het in bezit zijn van mijn Dogtag. Door extreme inflatie is die niets meer waard. Volgens mij heeft iedereen 'm al. Meerdere zelfs!Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:40:
[...]
zentex jij was mijn 3rde dogtag die ik bemachtigd heb ... misschien is het leuk er nog eens een te scoren!
Ik heb een redelijk lijstje dogtags van GoTers, maar er missen nog een paar in m'n verzameling. Gambot, de jouwe heb ik al (2x)
Nu Descriptor nog. Lach maar... Nu je nog kan.
Ik zal niet simpelweg een mes tussen je ribben planten maar m'n mes gebruiken om je hart uit je digitale lijf te kerven en dan m'n mes erin te steken. Héél langzaam.

Had hij zijn Xbox zelf wel op (optical) 5.1 staan? En had hij als speaker instelling ingame wel op wartapes staan?Verderf schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:07:
[...]
er staat toch Multi in de TT
Overigens, ik zat van t weekend bij een maat van me bc2 op zijn xbox te spelen, maar is het geluid van de xbox versie zoveel slechter dan die van de pc?
Mijn pc vesie icm 5.1 headset en onboard sound klonk voor mijn gevoel veel helderer en zwaarder.
kan overigens net zo goed aan zijn audio set liggen
Veel leuker vind ik persoonlijk een c4 op iemands rug te planten of een tracer dart!
Klopt ik heb jou ook, mocht je mij niet hebben... misschien wil Descriptor je er wel een paar van mij geven. Hij en ,ik geloof, Z3RO spraken af achterin een basis. Wil ik gezellig komen kijken hoe ze elkaar gaan knifen knifed ie mij ineens. Vervolgens zeg ik hoe lame ie is doet ie het daarna nog twee keer omdat ie bang is dat ik hem stiekem ging knifen.. ik heet geen ProxxorZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:16:
[...]
[...]
Stop met het verkondigen van het in bezit zijn van mijn Dogtag. Door extreme inflatie is die niets meer waard. Volgens mij heeft iedereen 'm al. Meerdere zelfs!
maar het was komisch.. KD intereseert me toch niet echt iets..
Gister even op where tweakers....killed gespeeld als Medic en Engineer, voor het eerst.
Moet zeggen dat het me nog best goed beviel. Op random serverrs eerst alleen maar Assault en Recon gespeeld ook leuk natuurlijk maar dit viel me nog alles meee.
Ik ging alleen nog wel vaak dood... ik geef MW2 de schuld.
Nunkie
ik ken het... hier ook ik wil wel even lvl 7 worden... dan heb ik eindelijk genoeg punten voor Carl Gustav!Pausie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:57:
oww... ik heb toch zo'n zin om weer effe BC2 te kunnen spelen... zit nu op stage -_-
Ik had dat gisteren ook 2 keer, op een andere server met een andere speler, zeer rare bug.ZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 03:14:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wil graag ook wel opgenomen worden in de ts.
steamnaam: M`n email adress maar vind me maar op m`n ingame name.
Ingame name: [GoT]XuSeM.nL
Ingame name Xusem.nL
(warom pakt steam m`n code niet ?) of moet je hem dan echt via steam hebben gekocht.
Zo ga nu maar eens beginnen.
[ Voor 36% gewijzigd door tooter op 30-03-2010 16:30 ]
hehe gek onnie
Begint een beetje AH-voetbalplaatjes-vormen aan te nemen ? Gelukkig is de mijne geen verzamelaars-item, ik ben al zo vaak ge-knifed, het doet me niks meer.Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:31:
ben opzoek naar meer dogtags van een paar actieve forumleden.
EDIT: hoe kom ik trouwens aan 6 zilveren dogtags ?? Zijn dat spelers met een bepaalde rang ?
SVU = SVU Snaiperskaya Short ? wat kun je daar nog meer mee doen dan op een heuvel zittenAnoniem: 82860 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:06:
De SVU in combi met 4x scope ontdekt en op dit moment denk ik mijn favo wapen. En het is weer eens wat anders dan op een heuvel te zitten.
[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 30-03-2010 14:30 ]
Ten eerste moet je dicht bij me kunnen komenZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:16:
Ik heb een redelijk lijstje dogtags van GoTers, maar er missen nog een paar in m'n verzameling. Gambot, de jouwe heb ik al (2x)![]()
Nu Descriptor nog. Lach maar... Nu je nog kan.
Ik zal niet simpelweg een mes tussen je ribben planten maar m'n mes gebruiken om je hart uit je digitale lijf te kerven en dan m'n mes erin te steken. Héél langzaam.
Ten tweede of je bent dood of half dood voordat je me uberhaubt hebt gezien
Of als je het probeert doe ik een stab opzij en knife ik je alsnog op 15km afstand
So , Bring it on!
Oh, jij bent die ene dude (naam kwijt) die samen met mij , Z3r0 en nog wat andere op mumble zaten en gigantisch werden gestabt als een tf2 spy die rondloopt in bad company 2. Aha, had ik je toch mooi ff te pakken kerel.henk jansen schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:56:
[...]
Klopt ik heb jou ook, mocht je mij niet hebben... misschien wil Descriptor je er wel een paar van mij geven. Hij en ,ik geloof, Z3RO spraken af achterin een basis. Wil ik gezellig komen kijken hoe ze elkaar gaan knifen knifed ie mij ineens. Vervolgens zeg ik hoe lame ie is doet ie het daarna nog twee keer omdat ie bang is dat ik hem stiekem ging knifen.. ik heet geen Proxxor![]()
maar het was komisch.. KD intereseert me toch niet echt iets..
[ Voor 35% gewijzigd door Descriptor op 30-03-2010 14:26 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Attacker 115 19 6.05
Defender 22 85 0.26
Zijn volgens mij ook niet eens alle potjes die ik heb gespeeld. Heb het idee dat squad deathmatch er niet eens mee meetelt
de SVU en de VSS met de 4x scope of de red dot is heerlijk close combat wapenGoner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
[...]
SVU = SVU Snaiperskaya Short ? wat kun je daar nog meer mee doen dan op een heuvel zitten
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Lol, ik heb gister voor het eerst iemand ge-knifed en kreeg toen ook zo'n dogtag maar wist niet wat dat betekende (ook geen puntenGoner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
[...]
Begint een beetje AH-voetbalplaatjes-vormen aan te nemen ? Gelukkig is de mijne geen verzamelaars-item, ik ben al zo vaak ge-knifed, het doet me niks meer.
[...]
SVU = SVU Snaiperskaya Short ? wat kun je daar nog meer mee doen dan op een heuvel zitten
Maar nu weet ik dat dus
Vind die R2 trouwens erg onhandig daarvoor, kan je de controller instellingen van MW2 overnemen?
Anoniem: 82860
Psies! Alleen dat C4 gooien moet ik nog onder de knie krijgen. Tot nu toe gebruik ik gewoon mortar strikes om dichtbij gebouwen even schoon te vegen en dat heeft als assault recon ook wel zijn voordelen omdat je vaker met je neus bovenop de actie zit.ye-roon schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:31:
[...]
de SVU en de VSS met de 4x scope of de red dot is heerlijk close combat wapenen het is vooral op maps met veel groen (laguna etc) geweldig omgewoon als een assault te spelen met je recon class, close combat motion mines te gooien en dan om een hoekje komen en een paar kogels in iemand te douwen. en dan niet mortars maar C4 mee nemen en magnum bullets. al zo veel c4 kills gemaakt met die setup, stukkie c4 ergens naar binnen gooien, klik, kills
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
zelfde probleem hierPausie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:57:
oww... ik heb toch zo'n zin om weer effe BC2 te kunnen spelen... zit nu op stage -_-
Nu je het zegt... ik heb op de Xbox360 inderdaad ook nooit het extra mappack gedownload, alleen maar die VIP code ingevoerd.Striptease schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:54:
Net zoals Map Pack 1 hoefde ik Map Pack 2 niet te downloaden, is dat ook bij jullie zo (PS3)??
+1...El_V schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:57:
[...]
zelfde probleem hierheb zo weinig tijd.. vanavond gelukkig weer.

Vindt het een verslavend spelletje en hoewel dit mijn eerste shooter op de PS3 is (ik zwoor / zweerde/ zwoer, weet het ff niet, altijd bij muis + tobo voor FPS) moet ik toegeven dat ik het steeds beter onder de knie krijg, spelen met een controller. Tot nu toe 4vs4 SQ Rush het leukst. Nu alleen nog wat wapens unlocken, dat schiet niet echt op
indd dat vraag ik me ook echt af, waarom de een wel zilver is en de ander niet... staat ook iets van unique dogtag ofzoiets bij.Goner schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:22:
EDIT: hoe kom ik trouwens aan 6 zilveren dogtags ?? Zijn dat spelers met een bepaalde rang ?
ik heb heel braaf de eerste bf nog, maar 1 of andere keygenner heeft mijn key al gereggedGammro schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:04:
Ik heb er een 4-tje staan, het staat voor je veterancy rank. Dat is als je al eerdere Battlefield games hebt gespeeld en hebt gelinkt aan je BC2 account. Hiermee kan je de M1 Garand unlocken en in te toekomst eventueel nog andere speciale unlocks voor veterans(hoop ik
)
Bad company voor de xbox heb ik ook, maar iemand heeft mijn gamertag al geregistreerd - HEEL FIJN
ik krijg het maar niet voor elkaar... heb toch duidelijk BF2 en BF2 SF thuis liggen maar krijg constant dat hij mijn account niet gevonden kan krijgen... heel raar!Gammro schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:04:
Ik heb er een 4-tje staan, het staat voor je veterancy rank. Dat is als je al eerdere Battlefield games hebt gespeeld en hebt gelinkt aan je BC2 account. Hiermee kan je de M1 Garand unlocken en in te toekomst eventueel nog andere speciale unlocks voor veterans(hoop ik
)
Ik heb ook geprobeerd BF BC in me EA account te zetten maar ik krijg ook een error.. verder eigenlijk geen zin om te proberen
[ Voor 39% gewijzigd door Pausie op 30-03-2010 15:18 . Reden: spelling ]
Het heeft te maken met rang.Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:05:
[...]
indd dat vraag ik me ook echt af, waarom de een wel zilver is en de ander niet... staat ook iets van unique dogtag ofzoiets bij.
Zo zijn de soldaat en onderofficier rangen een bronzen dog tag, van luitenant af (oftewel officier) krijg je een zilveren. Twee keer raden wanneer je een gouden krijgt.
Teminste dit is uit mijn ervaring. Verklaart ook waarom ik van sommigen een bronzen én zilveren dog-tag heb, omdat ze in de tussentijd in rang gestegen zijn.
Unigue dog tags wil zeggen de dog tags van verschillende personen, dwz exclusief de dubbele dogtags van een enkel persoon.
@Gambot: Vanavond weer online, zal ik de request even accepteren.
Bedankt voor de verduidelijking.... betekend dat ik een officer killer ben haha niceZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:16:
Het heeft te maken met rang.
Zo zijn de soldaat en onderofficier rangen een bronzen dog tag, van luitenant af (oftewel officier) krijg je een zilveren. Twee keer raden wanneer je een gouden krijgt.
Teminste dit is uit mijn ervaring. Verklaart ook waarom ik van sommigen een bronzen én zilveren dog-tag heb, omdat ze in de tussentijd in rang gestegen zijn.
Unigue dog tags wil zeggen de dog tags van verschillende personen, dwz exclusief de dubbele dogtags van een enkel persoon.
@ zentex ik zal je dan even volgen heb wel zin in een goed potje knallen met wat mensen van het forum!
Bronze: Rank 1 t/m 21Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:05:
[...]
indd dat vraag ik me ook echt af, waarom de een wel zilver is en de ander niet... staat ook iets van unique dogtag ofzoiets bij.
Silver: Rank 22 t/m 45
Gold: Rank 46 t/m50
level van de speler die je knifed bepaald type dogtag
[ Voor 8% gewijzigd door hawker op 30-03-2010 15:22 ]
Ik heb 4 bronzen dog tags van dezelfde persoon, best knap denk ik.. Iemand hoger ?? Een gouden zou ik nooit halen denk ik.ZenTex schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:16:
[...]
Het heeft te maken met rang.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik probeer nu een nederlandse server toe te voegen aan mn favorieten (om die wachttijden te omzeilen), maar dit duurt nu al bijna 3 minuten. Eerdere pogingen, met onder andere een van de GoT servers, zijn ook allemaal mislukt. Het enige dat er gebeurt is een popup met "waiting for data", meer niet.
Ik kan wel gewoon spelen, zij het soms met een gigantisch lagfest, maar daar ontkom je toch niet aan...
Kijk het verschil tussen CoD en BFBC2 server browser zit hem in het feit dat die van CoD het direct projecteerd in het scherm dat hij een server heeft gevonden zodat je ook al gelijk kan connecten, dit tot tegenstelling met die van BFBC2 zoekt hij eerst alle servers en projecteerd ze dan nadat hij klaar is met zoeken. en Ja het duurt bij mij ook een eeuw voordat hij klaar is maar ben meestal zelf zo ongeduldig dat ik al eerder op de cancel knop druk zodat ik eerder kan spelen!Sorbo schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:31:
Is bij jullie de server browser ook zo verschrikkelijk traag? Het ophalen van een simpele lijst servers duurt bijna 2 minuten (not full, not empty, no pass), en het toevoegen van favorieten lijkt niet eens te lukken.
Ik probeer nu een nederlandse server toe te voegen aan mn favorieten (om die wachttijden te omzeilen), maar dit duurt nu al bijna 3 minuten. Eerdere pogingen, met onder andere een van de GoT servers, zijn ook allemaal mislukt. Het enige dat er gebeurt is een popup met "waiting for data", meer niet.
Ik kan wel gewoon spelen, zij het soms met een gigantisch lagfest, maar daar ontkom je toch niet aan...
Het duurt alleen lang als ik die lijst wil ophalen. Ik filter alleen Not Full en druk na 10 seconden al op cancel, dan heb ik genoeg keuze.
Als ik zoek op [GoT] vind ik ze in 2 seconden. Zero lagg dus eigenlijk
Ja Ik heb een veteran status van 5 maar in de scorelijst zie ik keurig een 9 voor mijn naam... Nog niet veel mensen gezien die dat hadden..Gammro schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:04:
)
Ben ondertussen level 13 geworden.
Voor mensen die mumble niet willen gebruiken.. Ik heb ook nog een TeamSpeak 3 Staan.. Werkt op zich wel lekker in combinatie met een G15 toetsenbord.
Ip Adres Server
87.208.35.87
Poort
9987
Wachtwoord
-
Ik rank snel alle klasses op.. En het leuke is.. Ik gebruik de klasses helemaal niet zo veel..
Ik ben van nature een Medic.. Vind dit ook het leukst om te doen.. Ik pak bv een Recon kit en dan zie ik een medic dood gaan.. Graap zijn kit en bingo.. Ben een Sniper/Medic...
Zo haal ik alle unlocks wel zonder de rol te spelen waar de class voor bedoeld is..
[ Voor 34% gewijzigd door Stronkie op 30-03-2010 15:49 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Stronkie op 30-03-2010 15:47 ]
Zwaar offtopic maar...Kraziey schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:05:
[...]
+1...![]()
(ik zwoor / zweerde/ zwoer, weet het ff niet,
Wat is de verleden tijd van zweren: zwoor, zwoer of zweerde?
Dat hangt er maar van af: als zweren 'etteren' betekent, is de verleden tijd zwoor of zweerde, maar in de betekenis 'een eed afleggen' is de verleden tijd zwoer.
Anoniem: 291970
hehe same here , ik heb het dan maar opgegeven ...Anoniem: 349876 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:09:
[...]
ik krijg het maar niet voor elkaar... heb toch duidelijk BF2 en BF2 SF thuis liggen maar krijg constant dat hij mijn account niet gevonden kan krijgen... heel raar!
Ja, daar kwam ik dus net ook achter: Uit ergenis gewoon op de cancel knop gedrukt, en verrek: een serverlistPausie schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:35:
Nop geen last van.
Het duurt alleen lang als ik die lijst wil ophalen. Ik filter alleen Not Full en druk na 10 seconden al op cancel, dan heb ik genoeg keuze.
Als ik zoek op [GoT] vind ik ze in 2 seconden. Zero lagg dus eigenlijk
Excuses, het is pas mn eerste dag
Net mn eerste levelup gehad (halverwege de 2e), XMB unlocked, Shotgun unlocked, een paar Squad DM potjes gewonnen én mn K/D weer een beetje opgeschroefd.
Ondanks de een paar kleine dingetjes (kan nog steeds geen favorieten toevoegen?) heb ik weer een verslaving te pakken
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.