[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 41.529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:13:
[...]

Ja, mijn doel is nu vooral om zoveel mogelijk rond de M-COMs te hangen. En dan is die shotgun addon wel ideaal voor mij. :)
Het reloaden duurt wel lang, maar aangezien je dan is een huis zit kan je het via kniving soms ook wel nog halen.
Of mss kan ik proberen mijn rush-verslaving wat te minderen (die ik vermoedelijk uit COD MW2 heb meegenomen..) :P
Ja ik hang zelf absoluut niet graag rond de M-COM's als verdediger, van een afstand afschieten is veel handiger merk ik. Zeker als ze met 3 man binnen komen rennen.

Wat bepaald trouwens wanneer je een gold star krijgt?
AEK: 66 kills, silver star
XM8: 65 kills, gold star

F2000: 44 kills, bronze star
AUG: 39 kills, silver star

Heeft het iets met headshots te maken? Daar heb ik er bij de hogere star wapens wel meer van.

[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 29-03-2010 00:35 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-07 10:19

GZN

Ik heb vandaag een bug ontdekt. Ik heb met een sniper 2 headshots gemaakt op een Cobra gunner, maar er gebeurde helemaal niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:21:
Heeft het iets met headshots te maken? Daar heb ik er bij de hogere star wapens wel meer van.
Volgens mij is het het aantal gescoorde punten per wapen. :)
GZN schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:33:
Ik heb vandaag een bug ontdekt. Ik heb met een sniper 2 headshots gemaakt op een Cobra gunner, maar er gebeurde helemaal niks!
Is dat met zo'n armor voor de neus? :) Dan kan het zijn dat die het tegen gehouden heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Explains a lot, headshots is extra punten en dan zijn er nog wel wat dingen zoals double kills enzo.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
Tsurany schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:10:
Op Port Valdez lekker recon gespeeld op sniper mountain in het begin, wel met twee mortars mooi objective A gesloopt, kan niet zeggen dat snipers geen zin hebben dan.
Die mortar strike mag inderdaad uit het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 12:44

ErA

GZN schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:33:
2 mogelijkheden:

1: je miste, want een headshot, is pas een headshot, als ie dood neervalt
2: er is een bug die ervoor zorge dat je hem niet raakte.

Hoe dan ook :P het was geen headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

De NS2000 is een monster van een wapen ja, als je da ding met 12gauge doet+magnum ammo, is het vrijwel meestel wel 1 shot 1 kill tot op medium range, op long range is het 2 shots ofzow. Haal hier meer kills mee dan met de 40mm. Let the flame begin!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 13:08
Hogader schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:26:
speelde eerst altijd assault en had dus ook de tube, vond hem niet beister overpowered ofzo maar kon de comments van andere mensen soms wel begrijpen. Sinds ik tijdje engineer ben geweest merk ik dat de RPG en vooral de Carl Gustav met explosive upgrade eigenlijk veel, maar dan ook veel beter is als een tube.

M60 praat ik niet over, want die is extreem overpowerd door de kracht van het wapen wat totaatl niet balanced is maar ook doordat de medic altijd unlimited health heeft met lmg en ook nog eens unlimited ammo door grote capaciteit
Ik blijg het grappig vinden. Iedereen klaagt over de M60. Sorry hoor, maar ik word zelden omgelegd door M60's.
Ik ben begonnen als medic, maar speel tegenwoordig het meest assault. En die GL is echt ziek. Ik knal mensen neer met dat ding op sniper afstand.
Tegen een medic met M60 heb je altijd nog een kans, DWZ, als hij in range is om mij neer te knallen betekent dat dat ik hem ook kan raken. In 8 van de 10 gevallen legt hij het af.
Nu moet ik erbij zeggend at er maar weinig medics zijn met een x4 scope.
Ik was met een nieuwe soldaat begonnen en heb heel wat enemy kits opgeraapt als vervanging van mijn noob wapen. Van alle M60's die ik opgeraapt heb was zo'n 60% met red dot, en de resterende 40% had een iron sight. Nog nooit heb ik een M60 met x4 sight opgeraapt. En geloof me, ik heb er een zooi van opgeraapt.
(ja, M60 medic zijn makelijk neer te leggen zelfs met de noob AR)

Is de M60 een krachtig wapen? Jazeker, maar overpowered? no way.
Omdat de M60 het van korte bursts moet hebben heb je alle tijd van de wereld om goed op z'n hoofd te mikken en hem naar de andere wereld te helpen.

Overigens de laatse potjes wederom als Recon gepseeld.
Als dice iets mag balanceren van mij zijn het wel de sniper rifles. Belachelijk eenvoudig op welke afstand dan ook. Ik vermoed dan ook dat de hitbox van het hoofd veel groter is dan het hoofd van de tegenstander zoals je het te zien krijgt in het spel.
Zelf rennende doelen legt ik regelmatig neer met een headshot, regelmatig in situaties dat ik denk " hoe kon dat in Godsnaam een headshot zijn?" omdat ik bijvoorbeed op zijn bovenlichaam mikte, en dat op extreem lange afstand. (marksman headshot 150+)
Enfin net een lekker Recon potje achter de rug. 34 kills 4 deaths.
Hoezo goed voor de K/D ratio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:39
M60 met red dot is beter dan 4x scope. Bij de red dot zie je nog wat er om je heen gebeurt en bij de 4x scope niet.

Heb gister eigenlijk bij toeval ontdekt hoe leuk team deathmatch is. 4 teams van 4 man en wie het eerst bij 50 is wint het rondje. Team play is hier nog belangrijker en als je dit met wat mensen speelt die je kent of die naast je zitten en/of op Teamspeak zitten dan is het echt cool. Meeste rondjes gewonnen tot er een team was met 4 man van lvl24+ die erg slim speelden. De combi Saiga + extra shotgun ammo is ook lekker voor close combat waarbij mensen vaak met 2 of 3 in een groep rond lopen. Je hebt dan 12 schoten dus ogen dicht en rammen :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Plankton schreef op maandag 29 maart 2010 @ 01:50:
Die mortar strike mag inderdaad uit het spel
Agreed ... zeker ivm slopen MCOMs.
Zijn alle MCOMs te slopen met mortar ? Dan zou het wel eens dodelijk saai kunnen worden, team van snipers dat van een afstandje alles plat legt.
Zie het ook al gebeuren met tanks ; veilig plekje opzoeken en shells over een heuveltje op het objective lobben ... <gaap>

by the way : worden hier de stats ooit ge-update ?
Bij mij staat : Last updated: 6 days 20 hours ago
Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:43:
Unlimited ammo zeker niet, sta soms echt mezelf scheel te zoeken naar ammo als ik een LMG heb.
Als ik assault speel, loop ik constant strooien. Gaat nog harder met supply points dan heal points, volgens mij. M'n borst zit al vol supply pins ...
ZenTex schreef op maandag 29 maart 2010 @ 03:19:
Van alle M60's die ik opgeraapt heb was zo'n 60% met red dot, en de resterende 40% had een iron sight. Nog nooit heb ik een M60 met x4 sight opgeraapt.
Probeer die combo maar eens, dan snap je waarom niemand ermee speel.
(de terugslag van de M60 wordt door de 4x nog erger, visueel dan)
The Great HooD schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:53:
Als je door een medic gerevived wordt is er een bepaalde move die dat mannetje eerst moet uitvoeren om op te staan. Dan bedoel ik de opstaan move, ik kom ff niet op de juiste naam. In die beweging ben je bullet-proof, erg vervelend.
Bullet-proof ?! Daar heb ik nog nooit iets van gemerkt ... ben al zo vaak omgelegd, fractie van een seconde na gerevived te zijn. Vaak samen met de medic.

[ Voor 82% gewijzigd door Goner op 29-03-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:49

SmidsY

hallo!?.............

Anoniem: 160457 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 03:09:
De NS2000 is een monster van een wapen ja, als je da ding met 12gauge doet+magnum ammo, is het vrijwel meestel wel 1 shot 1 kill tot op medium range, op long range is het 2 shots ofzow. Haal hier meer kills mee dan met de 40mm. Let the flame begin!!!!
Slug ammo + shotgun is koning. N2000 op short range is instant kill op medium tot lange range 96hps af bij enemy. AL menig sniper 10 sec bedenktijd gegeven

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 16:00
Earzz schreef op zondag 28 maart 2010 @ 01:46:
Echt klote, net heel de server leeg gestroomd op Nelson Bay en het ontbreken van die klote autobalance :(
Die autobalance van Crispy en de build in autobalance van Guardian werken gewoon bagger.
Ik word daar zo moe van dat Dice dat nu gewoon niet snel fixed, is echt een heel groot gemis.

[afbeelding]

Gelukkig draait mijn Conquest servertje een stuk beter en mis ik daar de autobalancer daar niet zo erg.

[afbeelding]
Euh je server liep leeg omdat we allemaal een connection interrupt kregen.
Dus lag niet aan de balance.
Het ging eigenlijk heel goed op de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Even een vraag:
Een kennis van mij heeft het spel gekocht, geregistreerd en na 1 uur spelen weer weggelegd. Nu kan ik hem overnemen, maar kan ik dan zelf ook nog spelen? Of moet ik dan zeker onder zijn naam gaan spelen? Kan er vrij weinig over vinden op het internet. Iemand een idee?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:03:
[...]
Zijn alle MCOMs te slopen met mortar ?
Alleen die in huisjes zitten die ook stuk kunnen. Op Port Valdez zijn in de tweede fase beide te slopen met mortar, das wel lame. Moet het wel lang genoeg volhouden maar dan is het ook echt stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:39
Wat is jullie hoogste Marksman headshot? Laatst een Marksman headshot van 360 behaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

[...]

Zijn alle MCOMs te slopen met mortar ? Dan zou het wel eens dodelijk saai kunnen worden, team van snipers dat van een afstandje alles plat legt.
Zie het ook al gebeuren met tanks ; veilig plekje opzoeken en shells over een heuveltje op het objective lobben ... <gaap>
Alleen bij MCOM's die geplaatst zijn in gebouwen die met de grond gelijk gemaakt kunnen worden (dus eigenlijk door destruction 2.0 ). En dat zijn er niet zo heel veel per Rush map. Wat betreft mortar strikes vs tanks; tanks hebben nog tijd zat om na het inzetten van de mortar strike naar voren of achteren te rijden om het het te ontwijken (mits het een tank is met full health).
Ik blijf erbij dat ik het juist een goed alternatief vind om MCOM's op verschillende wijzes uit te schakelen (C4 buggies ftw!). Dus behalve armen ook opblazen. Het kost alleen behoorlijk wat explosieven/mijnen/shells/rockets om het voor elkaar te krijgen. De verdedigende partij mag ook wel eens zijn best doen om ervoor te zorgen dat de aanvallende partij te dichtbij een MCOM komt. Tanks die stil blijven staan op afstand ook sitting ducks :+ Een bewegende/rushende tank of welk ander vehicle dan ook, is veel moeilijker om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:55

Sorbo

Uw hulp in huis!

Asgaro schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:26:
Zotjes! >:)

The EA Store is offering a unbelievable deal for gamers looking to grab Bad Company 2. In celebration of PAX East, The EA Store is offering players a $20 discount that use PAXEAST842 promo code. EA already offers a $10 discount, combine this $20 PAX East promo and you get a sweet deal of $20 for Bad Company 2. This is for the Digital Download version only. It appears that the code will also work for console editions, but not confirmed.

You better purchase fast, This promo probably won’t last much longer!

Go to the EA Store:

http://eastore.ea.com/

Enter This Promo Code at Checkout: PAXEAST842

And Viola! Bad Company 2 for $20

Bron: http://badcompanytwo.com/...-2-for-20-with-promo-code

EDIT: En hoe zou men deze code ook voor de consoleversies kunnen toepassen?
$19.99 is niet meer, de aanbieding is zojuist verlopen. BFBC2 wordt nu voor 48 dollar aangeboden vie de EAstore. Voor zover ik kan zien werkt de $20 dollar kortingscode nog wel, dus je zou alsnog 28 dollar kwijt zijn aan BFBC2. Dit is nog steeds ongeveer 3 euro goedkoper dan bijvoorbeeld G2PLAY, maar je moet wel een hoop met proxies gaan kloten om uit de US store te mogen bestellen.

Dat laatste is mij helaas niet gelukt, ik kreeg maar geen fatsoenlijke US proxy te pakken die zowel SSL als scripts toelaat. Daarom ga ik m denk ik deze week maar gewoon via g2play kopen, 23 euro is nog steeds een redelijke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:24:
Even een vraag:
Een kennis van mij heeft het spel gekocht, geregistreerd en na 1 uur spelen weer weggelegd. Nu kan ik hem overnemen, maar kan ik dan zelf ook nog spelen? Of moet ik dan zeker onder zijn naam gaan spelen? Kan er vrij weinig over vinden op het internet. Iemand een idee?
Zijn login vernemen - email en password.
In het spel kan je een nieuwe soldier aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
ThijsWTF schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:28:
Wat is jullie hoogste Marksman headshot? Laatst een Marksman headshot van 360 behaald :D
Gisteren +337 in Arica Harbor, van een berg naar de respawn van de US, er was wel een halve cm op het scherm aan bullet dropping. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Sharpp op 29-03-2010 09:49 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

[...]

Hier wel iemand die met de M60 + 4x scope speeld :P

Om het effect van de terugslag tegen te gaan maak ik losse schoten maar wel heel snel achter elkaar. Als m'n tegenstander goed en snel mikt leg ik het zeker af maar net zo vaak maak ik een kill. Dus de 4x bevalt me goed, kan er veel kills mee maken iig, ook op vrij grote afstand, al gaat dat wel wat moeilijker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

SileX schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:41:
[...]

Zijn login vernemen - email en password.
In het spel kan je een nieuwe soldier aanmaken
Thanks. Het was dus zoooo simpel :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-07 16:50

flessuh

Set sail for fail!

Sharpp schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:45:
[...]

Gisteren +337 in Arica Harbor, van een berg naar de respawn van de US, er was wel een halve cm op het scherm aan bullet dropping. :D
arica harbor is daar inderdaad erg handig voor ja, zit je altijd in de +300 nogwat, maar op grote afstand heb je wel erg snel een headshot valt me op... beetje rare hitboxen

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 218650 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:29:
Tanks die stil blijven staan op afstand ook sitting ducks
Varieert per map ...
In de 2e fase van die Arica map zijn er wat leuke plekjes waarvandaan ze over het heuveltje granaten kunnen lobben.
Dichtbij komen is moeilijk omdat je dan door de (smalle) linie met aanvallers en de snipers heen moet.
Een bewegende/rushende tank of welk ander vehicle dan ook, is veel moeilijker om te stoppen.
Als ze dichtbij komen is het makkelijker er een dart op te planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
M60 speelt lekker maar de opvolgende LMG's zijn ook niet verkeerd hoor. XM8 LMG geloof ik is ook best lekker en de MG36 speelt ook heerlijk. MG36 doet iets minder damage volgens mij dan de M60 maar daarentegen is de rate of fire een stuk hoger en is de red dot bij deze gun een stuk kleiner en dus kun je er accurater mee schieten. 't is misschien een tik van me maar als iedereen een bepaald wapen gebruikt omdat ie zo krachtig is ga ik altijd op zoek naar een ander wapen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Ok, laatste paar dagen echt vage dingen mee gemaakt. Het lijkt erg of mensen een bepaalde cheat hebben of zo. Proxx had het zelfde al door. Het gaat om het volgende:

Panama Canal (conquest). We hebben alle bases as US. Russians kunnen alleen spawnen in hun basis. Ik sta op het dak van C (waar de uav is). Ik maak met 1 wel geplaatste carl gustav raket een hele squad dood (die gasten al eerder gezien en spawnden steeds op elkaar), ze stonden beneden bij de vlag. terwijl ik mijn carl gustav aan het herladen ben neem ik nog 1 blik over het dak naar de andere kant en ga bij de uav de trap af. En op dat moment word ik door 1 van die gasten die ik niet dood maak in me rug geschoten vanaf het dak. Waar ik dus net gekeken had of er iemand was.

De eerste keer dacht ik: zal wel niet goed gekeken hebben of zo. Maar dit gebeurde dus een stuk of 6 keer. En in latere potjes had ik hier met proxx ook last van. Dat een tegenstander op mij lijkt te spawnen ipv op 1 van ze andere squad mates,

Iemand anders zelfde soort incidentjes meegemaakt?

Oh en @John hierboven: ga me aub vertellen dat je niet de red dot sight op de mg36 zet als gadget? aangezien dat ding standaard een red dot heeft en dat dus beetje zonde is) :p

[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 29-03-2010 11:06 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310225

Wanneer krijg je nou die M60???
Ik unlock steeds maar weer andere dingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel je wel als medic? Je moet als medic spelen. Check in topic start effe link naar rank site, daar staan alle unlocks en hoeveel punten het kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
ah vandaar :)
Dan ga ik maar eens kijken naar een andere gadget voor op de mg36 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Grappig, de verschillende ervaringen die men heeft met een wapen. Hier ook iemand die met de m60 + 4x scope speelt.
Voor mij is dat gewoon een verkapte snipergun met 100 kogels door de zoom functie . Als je single shot schiet heb je met 5 kogels iemand op lange afstand dood. (of minder) En mochten ze gaan rennen kun je ze al schietend volgen.
Ik kan juist absoluut niet met de recon wapens iemand doodschieten. (goed ik heb er pas 2 geunlockt). Ja ik raak ze wel maar het is meestal geen headshot waardoor ik toch meerdere keren moet schieten en herladen duurt te lang. Dan zijn ze of al weggedoken of hebben door waar ik zit.

Wat ik me wel afvraag is of je als medic wel echt direct jezelf kunt healen. Ik gooi altijd leuk een healthkit voor mijn neus als ik geraakt ben alleen blijft dan die rode gloed nog gewoon zichtbaar. Terwijl als een teammate zo'n ding gooit, wel direct je beeld weer normaal wordt.

Tubespammers heb ik eigenlijk nog maar weinig gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lewt
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 11:22
Anoniem: 310225 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:14:
Wanneer krijg je nou die M60???
Ik unlock steeds maar weer andere dingen :S
Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:16:
Speel je wel als medic? Je moet als medic spelen. Check in topic start effe link naar rank site, daar staan alle unlocks en hoeveel punten het kost.
Je hoeft niet persé medic te spelen, je moet spawnen als medic, daarna kan je wel een kit oppakken. je combatscore telt dan aan bij je medic unlocks.

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 17:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

VTB schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:16:
Grappig, de verschillende ervaringen die men heeft met een wapen. Hier ook iemand die met de m60 + 4x scope speelt.
Voor mij is dat gewoon een verkapte snipergun met 100 kogels door de zoom functie . Als je single shot schiet heb je met 53 kogels iemand op lange afstand dood. (of minder) En mochten ze gaan rennen kun je ze al schietend volgen.
Hier nog een :)
Ik kan juist absoluut niet met de recon wapens iemand doodschieten.
Heb ik nog niet geprobeerd, Medic en Assault nu alles unlocked, nu eerst engineer.
Wat ik me wel afvraag is of je als medic wel echt direct jezelf kunt healen. Ik gooi altijd leuk een healthkit voor mijn neus als ik geraakt ben alleen blijft dan die rode gloed nog gewoon zichtbaar. Terwijl als een teammate zo'n ding gooit, wel direct je beeld weer normaal wordt.
Klopt, althans, dat is ook mijn ervaring. Je kan jezelf niet met je medkit healen. Alleen de normale heal door even te wachten, zoals met alle classes, werkt, of het pakketje van een andere medic.
Tubespammers heb ik eigenlijk nog maar weinig gezien.
Ik ook niet. Note: definieer spammers. Als Assault schiet ik er ca 25/rondje af. Ca 10 leveren een kill op. Da's in mijn optiek geen spammen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Onder tubespammers versta ik dan een ammokit op de grond gooien en dan maar eindeloos granaten schieten op een doel.

Althans, dat haal ik uit sommige reacties hier dat dit voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-05 21:02
Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:32:
Vandaag eindelijk platinum star :D Begin steeds handiger te worden met de 40mm op grotere afstand, erg handig als je mensen uit gebouwen wilt schieten of snel van een groepje af wilt. Kan gelukkig ook prima overweg met een assault rifle, dus het is niet mijn main wapen ;)
Dat je er handig mee bent heb ik in de gaten, kreeg er gisteren 3x 1 in m'n gezicht van je :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
  • Laatst online: 14-01 16:37
Zaterdag Bad Company 2 ontvangen nadat ik deze van Amazon besteld had (omgerekend ongeveer 30 euro). Installeren vanaf DVD ging redelijk, maar kwam er achter er na de installatie geen snelkoppeling op het bureaublad word geplaatst om het spel te starten. Ik moest dus eerst even naar de BC2 directory en handmatig een shortcut maken. Tegenvallertje, kan beter.

Eerst de single player door gespeeld, was hier zondag vroeg in de middag klaar mee. Vond het een zeer korte singpleplayer, totaal denk ik zo'n 5 a 5.5 uurtjes aan besteed. Ook vind ik het verhaalverloop best veel op MW2 lijken. je word verraden blabla, op het eind simpeltjes iemand neer knallen (in MW2 dood gooien met knife). In sommige missies is het haast onmogelijk om de enemies (of de weg wanneer je in b.v. een truck aan het rijden bent) te zien vanwege een zandstorm, sneeuwstorm, etc etc, maar de enemies kunnen jou wel perfect zien. Frappant.

Zondagmiddag dus ook maar de multiplayer geprobeerd. Ik denk klik klik en ik join een server en kan spelen. Niet dus. Moest eerst een (nieuw) EA Account aanmaken, blijkbaar kan ik niet het oude account gebruiken dat ik aangemaakt had om Spore te kunnen spelen. Maargoed. Account gemaakt, Soldier-naam ingegeven en ik kan spelen. Ik open de Browser om games te zoeken en deze blijft mooi leef. Of ik moet een filter instellen op server naam, leeg, vol, password protected, gametype om servers te zoeken, of ik klik op Full Refresh en hij gaat 5 minuten aan de gang met het zoeken naar servers. Ook worden filter settings niet onthouden, wanneer ik Not Full en Not Empty selecteer, word dit niet onthouden wanneer de server browser word gesloten en opnieuw word gestart.

Ik zoek een server uit, geen idee wat de verschillende gametypes inhouden, behalve deathmatch want dat is mij wel bekend. Klik op Join en een laadscherm komt. al snel 3-4 minuten wachten tot er eindelijk ook daadwerkelijk gespeeld kan worden. Kom op een server uit waar crate A en B vernietigd moeten worden op grote map met wat bootjes, jetskies, ok simpel. Nou dit is inderdaad simpel, binnen 5 minuten hebben ik en mijn team alle targets vernietigd (3x A+B op verschillende locaties als ik me niet vergis). De map wordt opnieuw geladen en dit keer is aan ons de taak om de crates te defenden. Na een paar seconden hoor ik al een jetski aan komen racen over het water, de wal op en de bestuurder stapt af en rent richting 1 van onze crates. Deze word uit de weg geruimt met wat wel gemikte schoten. Vervolgens gebeurd er 10 minuten he-le-maal niets. Geen enemy te bekenen, terwijl ik van crate A naar B loop en terug. Ik zie wat kleine licht flitjes in de verre verte en zie een kogel over mijn hoofd scheren, een sniper. Schoot daarna overleef ik niet. Ik besluit ook maar eens de sniper te proberen en misschien revenge te nemen. Zoom in op de berg en wat zie ik, 5 enemies, allemaal netjes op een rijtje. De ene verscholen achter een boompje, de ander achter de schutting van een huisje wat boven op de heuvel staat. Geen wonder dat deze ronde zo ontiegelijk lang duurt.

Ik raak verveelt en besluit maar gewoon naar de berg te lopen en dan zien we wel wat er gebeurd. Ik kom boven en nog steeds zitten ze daar zo goed als op een rijtje. Blijkbaar hebben ze geen geluid want ik kan, zonder dat ze omkijken, naar ze te toe rennen en mijn mes tussen hun ruggenwervels planten. Ik heb ze snel genoeg gedood om te voorkomen dat een teammate van ze blijk bij ze spawned en mij terugpakt.

Nadat dit tafereel zich 2 keer heeft voorgedaan heb ik de server verlaten, veeeel te saai en 40 minuten van mijn tijd hieraan verspild.

Kortom .... tegenvaller. Van mij had DICE er wel wat meer aandacht aan mogen besteden, zowel singleplayer and multiplayer. Multiplayer duurt gewoon te lang om een server te joinen, ook wanneer deze aan je favorieten is toegevoegd. het ZEER beperkt aantal wapens in multiplayer waarmee je begint, je hebt niet eens keuze. 1 standaard wapen per class en dat is het, en deze is vaak nog om te huilen ook.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Beetje dom dat je Conquest of Rush nog niet geprobeerd heb dan als je zit te klagen dat er niks gebeurt.

Jammer

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 29-03-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349876

Er is wel een ding wat ik me afvraag binnen BFBC2... de medics hebben zo nu en dan een Rode baret... is dit een unlock ofzoiets.

Persoonlijk geef ik zelf meer de voorkeur aan dat standaard petje dit doordat deze een stuk minder opvalt in jungle maps. Dit doordat je dan minder snel opgemerkt wordt door snipers, dit dankzij dat rood zich afkleurt tegen al dat groen en bruin. :9
Pheace schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:13:
Beetje dom dat je Conquest of Rush nog niet geprobeerd heb dan als je zit te klagen dat er niks gebeurt.
hij heeft ook juist rush geprobeerd als je goed leest merk je dat... echter ik denk niet dat je een mening kan berusten op een bepaalde server of manier van spelen, omdat er een ronde is tegengevallen! Je hebt wel vaker tegenvallende spelers of servers of wat dan ook maar dat hoeft nog niet het spel slecht te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183610

Necris Phayder schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:00:
Zaterdag Bad Company 2 ontvangen nadat ik deze van Amazon besteld had (omgerekend ongeveer 30 euro). Installeren vanaf DVD ging redelijk, maar kwam er achter er na de installatie geen snelkoppeling op het bureaublad word geplaatst om het spel te starten. Ik moest dus eerst even naar de BC2 directory en handmatig een shortcut maken. Tegenvallertje, kan beter.

.... Veel tekst....

Jammer.
Dan moet je eens een server in gaan van onze mede GoT-ers. Heb nog geen saai moment mee gemaakt.
Maar die map (Isla Innocente) is idd een sniperheaven. Loop in de meeste gevallen direct naar die eerste heuvel toe (als defender) om de snipers een beetje uit te dunnen. :+

Maar jij moest idd lang wachten. Bij mij is het meestal 1 minuut min. maximaal.
Er staat ergens een serverlijst met de "GoT-servers" die je als favo kunt gebruiken.

Succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Vol verbazing je reactie gelezen.. Als eerste wat mij opviel.. Je hebt duidelijk geen Rush en andere Gamemodes geprobeerd.. Tevens het feit dat er geen short cut gemaakt is.. Dit komt voor met heel veel spelen.. Kijk maar eens onder ontspanning and game explorer . Daar staat de shortcut al. Dit is een feature dat al in Windows Vista zat.. Ik ben er ook niet blij mee hoor.> Geef mij het oudewetse start menu maar...

Maar tip van mij.. Ga eens rush spelen op een 32 man server.. Mijn gevoel zegt dat jij je geen 1 seconde verveeld
ye-roon schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:04:
Ok, laatste paar dagen echt vage dingen mee gemaakt. Het lijkt erg of mensen een bepaalde cheat hebben of zo. Proxx had het zelfde al door. Het gaat om het volgende:

Panama Canal (conquest). We hebben alle bases as US. Russians kunnen alleen spawnen in hun basis. Ik sta op het dak van C (waar de uav is). Ik maak met 1 wel geplaatste carl gustav raket een hele squad dood (die gasten al eerder gezien en spawnden steeds op elkaar), ze stonden beneden bij de vlag. terwijl ik mijn carl gustav aan het herladen ben neem ik nog 1 blik over het dak naar de andere kant en ga bij de uav de trap af. En op dat moment word ik door 1 van die gasten die ik niet dood maak in me rug geschoten vanaf het dak. Waar ik dus net gekeken had of er iemand was.

De eerste keer dacht ik: zal wel niet goed gekeken hebben of zo. Maar dit gebeurde dus een stuk of 6 keer. En in latere potjes had ik hier met proxx ook last van. Dat een tegenstander op mij lijkt te spawnen ipv op 1 van ze andere squad mates,

Iemand anders zelfde soort incidentjes meegemaakt?

Oh en @John hierboven: ga me aub vertellen dat je niet de red dot sight op de mg36 zet als gadget? aangezien dat ding standaard een red dot heeft en dat dus beetje zonde is) :p
Zo jij bent een van die spawn killers... Tjonge Tjonge.. Dan voel je je wel het mannetje he.. Met een zo raker 5 mannetjes dood.. Man.. Gun ze de tijd om uit hun spawn point te rennen ..Volgens mij was jij ook zo mannetje die met een vergrootglas mieren ging verbranden of niet.. Kijken om te zien hoe lekker ze smeulen.. Maar sorry hoor.. Ik vind spawn rapen gewoon zielig...

[ Voor 56% gewijzigd door Stronkie op 29-03-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
Pheace:
Als je wat aandachtiger gelezen had, dan had je kunnen lezen dat ik het had over het vernietigen en defenden van crates, dit is Rush als ik de OP mag geloven. Ook vertelde ik je over mijn ervaring in 1 betreffend potje.

De overige spelvormen heb ik ook allen geprobeerd.

gambot:
Het is ook niet zo dat ik het spel de kast in duw en er niet meer naar omkijk. Ik zal echt nog wel meer spelen, sterker nog, het eerste wat ik gedaan had was de [GoT] servers opgezocht en toegevoegd aan mijn favorites (kon er maar 2 vinden maar toch).

Hierboven was slechts mijn spelervaring tot nu toe.

Stronkie:
Wat je duidelijk kan opmaken uit mijn verhaal eerder is dat ik wel degelijk Rush gespeeld heb. Andere spelvormen heb ik ook gespeeld, maar nog niet uitvoerig kan ook niet als ik het spel slechts 1 dag in mijn bezit heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Necris Phayder op 29-03-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Hee man.

Ja je hebt rush gedaan .. Maar duidelijk een squad vorm.. Want geloof me alle potjes die ik met rush gedaan heb .. 16 tegen 16 is een hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:24:
Zo jij bent een van die spawn killers... Tjonge Tjonge.. Dan voel je je wel het mannetje he.. Met een zo raker 5 mannetjes dood.. Man.. Gun ze de tijd om uit hun spawn point te rennen ..Volgens mij was jij ook zo mannetje die met een vergrootglas mieren ging verbranden of niet.. Kijken om te zien hoe lekker ze smeulen.. Maar sorry hoor.. Ik vind spawn rapen gewoon zielig...
rustig maar hor... of jij was een van die 5 spelers :X

Ik ben ook van mening dat spawm / base raping lame is vandaar dat destijds met CoD spawm protection was uitgevonden...

ik maakte op dat hun konden spawmen op hun basis alleen... en dat Ye-roon op dak bij c de vlag aan het defenden was daar werd de vlag dus aangevallen of geprobeerd in te nemen door een tegenstander op wie en halve squad spawmde dat vind ik echter wel normaal dat je die afschiet zoiezo jij defend een spot dan ga je niet wachten tot alles netjes gespawmed is en dan schieten!

Buiten dat Base rapen zoals jij verwacht had dat is indd lame! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
Het was 6vs7, dus wel degelijk Rush :) Squad Rush is 4vs4 max als ik de OP mag geloven.

Kan iemand hier het lijstje met alle GoT servers plaatsen? of moet ik deze allemaal handmatig opzoeken in de server browser ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty_Mike33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 14:18
Even met de Saiga gespeeld, zo'n score heb ik nog nooit gehad, dit is op de ps3 wel te verstaan.

Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/284/img0147b.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Mighty_Mike33 op 29-03-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gewoon zoeken op [GoT] of GoT.
Nou ja, gewoon ... niks in die brakke server browser gaat 'gewoon' :(

Ik heb nu weer regelmatig dat werkelijk alle servers volgens de browser helemaal vol zitten ... zelfs na middernacht, jaja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Dan heb je toevallig Laguna Alta ( Dacht ik ) gespeeld. Laat dat nou de enige map zijn waarbij het zo is ontworpen. Daarbij komt de tegenstander meestal wel met de heli, boten en jetski's het eiland op dus ik denk dat de ronde die jij hebt gespeeld gewoon toeval is. Ook zeg je dat het simpel is, terwijl dat het dat niet is. Als je tegen een goed team speelt is het alles behalve simpel.

En DICE had er meer tijd aan moeten besteden? De singleplayer is kort, dat klopt, maar wel erg vet. En de singleplayer van MW2 is niet veel langer. Dit soort games draaien nou eenmaal om de multiplayer, en dat zit bij bc2 echt wel goed hoor. Ook dat je serverbrowser niet werkt of langzaam is ligt gewoon aan jou, dat heeft DICE allang gefixt en die werkt nu gewoon goed.

Te weinig keuze bij de wapens? Dr zitten zat wapens in het spel, die je unlockt naarmate je speelt. Tuurlijk heb je dan in het begin weinig keus, maar het is juist leuk en uitdagend deze wapens te unlocken. Daarbij is het standaardwapen van de sniper een van de beste wapens voor die class, en is de standaard engineer gun ook vrij goed.

Ik denk dat jij gewoon veel meer moet spelen en dan pas met je oordeel moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349677

[...]
Stronkie, zoals ik het lees roeit hij een enemy squad uit wat beneden hem de vlag probeert te veroveren.
Dus niet bij het spawnpoint van de tegenstander.

Dat kan trouwens ook niet, omdat je altijd verspreid spawnt.
Je kan alleen een heel squad in een keer uitroeien als ze op een kluitje bij elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Necris Phayder schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:40:
Het was 6vs7, dus wel degelijk Rush :) Squad Rush is 4vs4 max als ik de OP mag geloven.

Kan iemand hier het lijstje met alle GoT servers plaatsen? of moet ik deze allemaal handmatig opzoeken in de server browser ingame?
handige tip hiervoor:

er zijn mensen die hier op dit forum hun server bekend gemaakt hebben als in die gebruikt word door [GoT] leden of deels gebruikt word door [GoT] deze zijn ook terug te vinden in de TS, topic start, eerste forum bericht!

en zoals Goner al zegt vaak zitten deze ook vol, dit zijn dan ook de [GoT] servers aangegeven in hun eigen server name!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 11:57
Goner schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:48:

Ik heb nu weer regelmatig dat werkelijk alle servers volgens de browser helemaal vol zitten ... zelfs na middernacht, jaja.
Je weet dat middernacht overdag is in azie, australie en/of USA?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:57:
[...]

Dat je er handig mee bent heb ik in de gaten, kreeg er gisteren 3x 1 in m'n gezicht van je :'(
Mijn excuses, maar dan kreeg je vast ook vaak genoeg een paar kogels in je gezicht toch? :P

Uitlokken is niet de bedoeling.

[ Voor 45% gewijzigd door psychoclown op 29-03-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:34
Necris Phayder schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:00:

Eerst de single player door gespeeld, was hier zondag vroeg in de middag klaar mee. Vond het een zeer korte singpleplayer, totaal denk ik zo'n 5 a 5.5 uurtjes aan besteed. Ook vind ik het verhaalverloop best veel op MW2 lijken. je word verraden blabla, op het eind simpeltjes iemand neer knallen (in MW2 dood gooien met knife). In sommige missies is het haast onmogelijk om de enemies (of de weg wanneer je in b.v. een truck aan het rijden bent) te zien vanwege een zandstorm, sneeuwstorm, etc etc, maar de enemies kunnen jou wel perfect zien. Frappant.

Zondagmiddag dus ook maar de multiplayer geprobeerd. Ik denk klik klik en ik join een server en kan spelen. Niet dus. Moest eerst een (nieuw) EA Account aanmaken, blijkbaar kan ik niet het oude account gebruiken dat ik aangemaakt had om Spore te kunnen spelen. Maargoed. Account gemaakt, Soldier-naam ingegeven en ik kan spelen. Ik open de Browser om games te zoeken en deze blijft mooi leef. Of ik moet een filter instellen op server naam, leeg, vol, password protected, gametype om servers te zoeken, of ik klik op Full Refresh en hij gaat 5 minuten aan de gang met het zoeken naar servers. Ook worden filter settings niet onthouden, wanneer ik Not Full en Not Empty selecteer, word dit niet onthouden wanneer de server browser word gesloten en opnieuw word gestart.
Tip voor de volgende keer:

Als je weer een spel koopt, lees je dan eerst even in. Bovengenoemde punten zijn namelijk allang bekend en komen in zo'n beetje elke review naar boven als minpunten.
Had jij je huiswerk een beetje gadaan, dan had je dit ook geweten en had jij je dus ook niet zo hoeven irriteren aan het spel. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

Goner schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:48:

Om dan plots na mijn refresh volledig leeg te zijn :P is me al paar keer overkomen , vreemde ervaring.

Gisterenavond nog in uw team gezeten op de GOT server met mijn =Trash= clanmate maar we zaten in het verkeerde team , als attacker aan het spelen en de rest van de attackers waren aan het snipen ... met als gevolg dat ik als een van de weinig rushers steeds tegen een overmacht stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321222

Anoniem: 291970 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:37:
[...]

Om dan plots na mijn refresh volledig leeg te zijn :P is me al paar keer overkomen , vreemde ervaring.

Gisterenavond nog in uw team gezeten op de GOT server met mijn =Trash= clanmate maar we zaten in het verkeerde team , als attacker aan het spelen en de rest van de attackers waren aan het snipen ... met als gevolg dat ik als een van de weinig rushers steeds tegen een overmacht stond
wat mij opviel is dat wanneer je punkbuster op off zet bij het filter ze vaak wel verschijnen (althans dit had ik bij een andere zoekopdracht) beetje vreemd dat pb bij vele servers op off staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Mighty_Mike33 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:48:
Even met de Saiga gespeeld, zo'n score heb ik nog nooit gehad, dit is op de ps3 wel te verstaan.

[afbeelding]
Hoe haal je in hemelsnaam zulke hoge kills (60+), ik speel altijd conquest en ik mag blij zijn als ik 20+ kills haal in een round. ligt dit aantal hoger als je rush speelt? ooit 1 potje gedaan maar ging mij allemaal wat snel, ik hou wel van de relaxtere houding van conquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:37:
als attacker aan het spelen en de rest van de attackers waren aan het snipen ... met als gevolg dat ik als een van de weinig rushers steeds tegen een overmacht stond
ik had laatst gemerkt dat toen ik lekker in attacking team zat half mijn team zat op de apenrots... defenders waren daardoor ook gefocussed op de apenrots en kon ik on opgemerkt beide MCOM's chargen en goed beschadigen met C4.... damn wat is dat toch vet als Recon met een shotgun gaan rushen via de zijkant! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad knap met de saiga, tegen de tijd dat ik dichtbij genoeg ben om met de saiga wat te raken, kan ik net zo goed het mes pakken.

Toch vind ik het nu wel vreemd worden, de acurracy van de wapens vind ik erg vreemd. Zo was ik laatst wat aan het sniperen, ik miste waardoor mijn target mij doorkreeg en terugschoot. Uiteindelijk gingen we beide dood aan elkaar. Echter ik had een sniperrifle met 12x scope en hij een shotgun.

Ik speel op de PS3, dus ik ga er van uit dat er geen cheaters zijn, maar soms gebeuren er rare dingen.

De laatste dagen heb ik ook het gevoel dat er meer griefers komen. Bijvoorbeeld mensen die enkel met grenade launchers schieten. Of snipers die bij Laguna Alta bij de farm op de bult gaan zitten, om mensen die op de russian base spawnen te snipen, en de tank bij voorbaat met artillery strike te vernielen.

Nu vind ik dat laatste niet erg als het er maar 1 of 2 is, daar is wel wat aan te doen. Maar gister waren het 3 snipers en een medic.

[ Voor 29% gewijzigd door Magic op 29-03-2010 14:55 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Tsurany schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Mijn excuses, maar dan kreeg je vast ook vaak genoeg een paar kogels in je gezicht toch? :P

[mbr]Uitlokken is niet de bedoeling.[/]
Geen idee, het ging me allemaal te snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Op de populairste GoT servers heb ik wel erg vaak last van lag, en als ik dan vraag blijken andere het ook te hebben. Begrijp ik niet dat die server vol blijft zitten als er lege servers zijn die niet laggen.

[ Voor 60% gewijzigd door Sissors op 29-03-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

furby-killer schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:06:
Op de GoT servers heb ik wel erg vaak last van lag.
Ik ben nog nooit een server tegengekomen die dat niet heeft. Komt wel goed uiteindelijk. En af en toe wat lag och ... is helaas niet anders dus kan er prima mee leven.

Zelf dit weekend aardig wat rush gespeeld. Merkt toch wel het verschil als ik met clanmates samenwerk of in een pug zit. Maar eerst vond ik rush niet zo geweldig, maar na het samen met clanmates gespeeld te hebben, is het toch wel veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:09:
Zelf dit weekend aardig wat rush gespeeld. Merkt toch wel het verschil als ik met clanmates samenwerk of in een pug zit. Maar eerst vond ik rush niet zo geweldig, maar na het samen met clanmates gespeeld te hebben, is het toch wel veel leuker.
zelf ben ik een grote fan in de CoD game reeks van Search en Destroy... Rush komt dan het dictstebij naar mijn mening... het geeft een realistischer beelt van de game inplaats van dat wat oneindig spawmen en steeds maar weer voor die vlaggen te gaan. Maar goed dat is persoonlijk, ik denk dat voor mij met clanmates spelen het plezier alleen maar extra verhoogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 09:46

ye-roon

knaak

Volgens mij heb je niet gelezen wat ik gespost heb. Ik spawn rape namelijk niet. Er staat dat het lijkt of VIJANDEN op mij kunnen spawnen ipv op hun eigen team. Of beter anywhere on the map, iemand die binnen 6 sec na dood geschoten met als enige spawn plek ze basis in de map panama canal op het dak van spot c kan zijn is niet echt normaal aant spelen. Damn leer lezen of zo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:55

Sorbo

Uw hulp in huis!

Nou, ik ben ook overstag. Net BFBC2 voor 18 euro gekocht (23 @ G2play + nog 5 euro korting via de Reward Points), voor die prijs kon ik m gewoon niet laten liggen.

Nog ongeveer 45 minuten en ik mag ook aan de bak. Gelukkig zijn de servers van EA snel genoeg, trek de game nu met 1,8mbps binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

furby-killer schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:06:
Op de populairste GoT servers heb ik wel erg vaak last van lag, en als ik dan vraag blijken andere het ook te hebben. Begrijp ik niet dat die server vol blijft zitten als er lege servers zijn die niet laggen.
Ach, je kan ook op Dutch Playground gaan spelen, die server crasht geregeld naar mijn idee, en altijd net als het lekker gaat :+ Liever wat lag dan.
Soms heb ik het idee dat Amerikaanse servers qua lag veel fijner spelen dan lokale servers.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
[...]

[...]

De reden dat ik dat neerpende is omdat 2 threads terug iedereen klaagde over de X4 scoped M60's, de "100 round sniper rifle"werd íe genoemd. Blijkbaar hebben de medics in het spel wel door dat dit gewoon niet zo is. (al heb ik met een scoped M60 heel wat kills gehaald)
En je gaat me niet vertellen dat een M60 met iron sights nuttig is?

Enfin, de m60 is gewoon functioneel op elke afstand. Het beste op medium range, maar legt het op korte afstand af tegen de AR's, en op lange afstand tegen de sniper rifles.
Gewoon een veelzijdig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:00

MeNTaL_TO

The future is not set

Asgaro schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:13:
[...]

Ja, mijn doel is nu vooral om zoveel mogelijk rond de M-COMs te hangen. En dan is die shotgun addon wel ideaal voor mij. :)
Het reloaden duurt wel lang, maar aangezien je dan is een huis zit kan je het via kniving soms ook wel nog halen.
Of mss kan ik proberen mijn rush-verslaving wat te minderen (die ik vermoedelijk uit COD MW2 heb meegenomen..) :P
Ik had die shotgun handig gevonden als ik hem tegelijk met het schieten kan gebruiken, nu moet je toch switchen en dat kan net fataal zijn.
Gundogan schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:00:
Medics zijn inderdaad punten machines. PKM of M60 + 4x scope + veel reviven en boxjes rondstrooien en je haalt wel iets van 300 punten per minuut. Misschien is de combo van LMG +
Het is op zich niet echt overpowered imo, maar gewoon saai om tegen te spelen.
Tja, dat zijn een groep snipers met een tank ervoor + 2 engineers ook.

[edit] Hebben nog meer mensen dit?
De servers bij favorieten updaten niet meer, het lijkt van wel, maar krijg steeds oude resultaten te zien bijv altijd 10/32 users op een 1 server. Als ik dan een refresh doe op [GoT] krijg ik wel de goede resultaten. Een full refresh of admin rechten maken niet uit.

[ Voor 38% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-03-2010 16:13 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 17:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nakebod schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:42:
[...]

Ach, je kan ook op Dutch Playground gaan spelen, die server crasht geregeld naar mijn idee, en altijd net als het lekker gaat :+ Liever wat lag dan.
Soms heb ik het idee dat Amerikaanse servers qua lag veel fijner spelen dan lokale servers.
Op de PS3 hoor je niets van lag of crashes, noch op de Xdoos :+
Oftewel: opnieuw een herhaling van een verzoek dat al diverse malen door diverse personen gedaan is:

Kan het continue gezeik over crashende servers en verloren gegane punten, evenals een klaarblijkelijk brakke server browser (overigens op de consoles ook geen last van, altijd binnen 30 seconden in een spel), ALSTUBLIEFT nu eens een keer ophouden dan wel verplaatst worden naar een eigen topic (hint: Het grote BFBC2 connectie-en-browser-problemen topic ofzo?)

Ook dat je last hebt van lag is in mijn optiek niet echt interessant, en ik kan me ook niet voorstellen dat andere lezers het boeiend vinden om te lezen dat er iemand lag heeft...

edit: ik doel hier niet specifiek op iemand, maar op diegenen die zich aangesproken voelen (of zouden moeten voelen ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-03-2010 15:59 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265288

Meh, net een heel "smerige" tactiek meegemaakt op de Port Valdez map. Ik zat zelf in het aanvallende team, en we hadden net de eerst set mcomms gesloopt. Dat ging nog vrij aardig, maar toen kreeg het verdedigende team het op de een of andere manier voor elkaar om een linie te vormen net na dat eerste gebied, nog tot op de berg. Er was er geen van ons die er doorheen kon komen om als spawnpoint te dienen, waardoor iedereen in het midden van het eerste deel bleef respawnen. Gevolg, met geen mogelijkheid doorheen te komen 7(8)7. Er lag een hele lijn met anti-tank mijnen en de snipers lieten een constante regen van mortieren op ons neer dalen.

Ik heb van alles geprobeerd, met tanks, te voet, sluipend langs de flanken van de map, maar elke keer op het laatste moment werden ik en andere teammembers toch weer gesloopt |:(. Er was simpelweg geen doorkomen aan, waardoor het potje snel afgelopen was, aangezien je ~10sec na respawnen alweer dood was. Ik moet toegeven ze hadden de linie perfect gevormd, wat een kunst op zich is, maar ik vond het persoonlijk niet zo net om de tegenpartij amper de kans te geven om te respawnen...

(Toegegeven dat de rest van het team het gevecht ook niet probeerde te verplaatsen, ze liepen vrolijk terug in de muur van mortieren, kogels en snipervuur, er waren er maar een stuk of 3 (inc. mijzelf) die andere wegen probeerden, maar tevergeefs helaas.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-07 18:21
Ik zal vanavond ook eens één van de GoT servers joinen.

Ik kom net als vele ook van CoD af maar battlefield is toch zeker interesant, vooral Rush <3
Ik speel vaak Recon of Assault. maar ben pas lvl 4 heb dus niet zo veel unlocks maar dat komt nog wel, even doorbijten
Ik haal tot nu toe maar matige scores, ratio van 0.7 of 1.0 heeel soms 1.2 ofzo niks bijzonders.

mijn nick is ig Nunkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Anoniem: 265288 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:01:
Meh, net een heel "smerige" tactiek meegemaakt op de Port Valdez map. Ik zat zelf in het aanvallende team, en we hadden net de eerst set mcomms gesloopt. Dat ging nog vrij aardig, maar toen kreeg het verdedigende team het op de een of andere manier voor elkaar om een linie te vormen net na dat eerste gebied, nog tot op de berg. Er was er geen van ons die er doorheen kon komen om als spawnpoint te dienen, waardoor iedereen in het midden van het eerste deel bleef respawnen. Gevolg, met geen mogelijkheid doorheen te komen 7(8)7. Er lag een hele lijn met anti-tank mijnen en de snipers lieten een constante regen van mortieren op ons neer dalen.

Ik heb van alles geprobeerd, met tanks, te voet, sluipend langs de flanken van de map, maar elke keer op het laatste moment werden ik en andere teammembers toch weer gesloopt |:(. Er was simpelweg geen doorkomen aan, waardoor het potje snel afgelopen was, aangezien je ~10sec na respawnen alweer dood was. Ik moet toegeven ze hadden de linie perfect gevormd, wat een kunst op zich is, maar ik vond het persoonlijk niet zo net om de tegenpartij amper de kans te geven om te respawnen...

(Toegegeven dat de rest van het team het gevecht ook niet probeerde te verplaatsen, ze liepen vrolijk terug in de muur van mortieren, kogels en snipervuur, er waren er maar een stuk of 3 (inc. mijzelf) die andere wegen probeerden, maar tevergeefs helaas.)
Had ik ook 1 keer meegemaakt op Port Valdez. Ze gingen gewoon baserapen, kei irritant met als resultaat 6 kills 20 deaths *zucht*. Wat trouwens veel punten op Port Valdez op brengt is wanneer je bij de office site bent als defender en dat weggetje naar Harbor vol met mijnen plaatst, heerlijk! :D Ik ga er altijd van uit dat we de Office side verliezen omdat ze gewoon de huizen kapot ramme vandaar dat ik al mijnen plaatst richting Harbor.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gamebuster schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:03:
Je weet dat middernacht overdag is in azie, australie en/of USA?
Dat weet ik, maar het lijkt me sterk dat die allemaal op Europese servers komen spelen ... die staan bij mij nl. bovenaan (op latency/ping).
Bovendien, als je stopt en opnieuw start blijkt er wel degelijk plek te zijn ... die server browser is gewoon traag, onbetrouwbaar en slecht opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik zal wel niet opgelet hebben, maar klopt het dat als ik servers toevoeg als favoriet, deze helemaal niet opgeslagen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Mmmm, nadat ik dit weekend flink op de faalhazen-tour was heb ik vandaag toch wat beter gepresteerd voor een 'noob' like me :D

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2nss2l2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/52caz8.jpg

Ja toch?

Denk dat ik me, gezien mijn achterlijk lage skills, niet gelijk in een pro-server moet gooien, zoals ik afgelopen weekend gedaan heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-07 12:01
5 mensen op een server? Is dat niet een beetje leeg?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

halen jullie kills met die bootjes? Ik ben al blij als ik er 3 neerhaal met die brakke granaatwerper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Sorbo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 15:33:
Nou, ik ben ook overstag. Net BFBC2 voor 18 euro gekocht (23 @ G2play + nog 5 euro korting via de Reward Points), voor die prijs kon ik m gewoon niet laten liggen.

Nog ongeveer 45 minuten en ik mag ook aan de bak. Gelukkig zijn de servers van EA snel genoeg, trek de game nu met 1,8mbps binnen :)
jammer dat ik niet met ideals kan betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Ik denk dat mijn beste score in 1 van die bootjes 2 kills is.Die granaatwerper is idd erg brak en mikken is bijzonder lastig. Het zelfde in dat AA voertuig met GL voor de bestuurder, heb daarmee een aanstormende sniper 4 keer vol geraakt en hij overleefde het gewoon om vervolgens doodleuk een C4 pakketje te deponeren. Gelukkig kon ik net op tijd uitstappen om hem met de AR neer te maaien.
Ik denk dat ik in m'n gehele BC2 carriere 2 á 3 keer gedood ben door zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-07 17:06

aex351

I am the one

Anoniem: 265288 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:01:

Je bedoeld dat ze een linie vormde onderaan of op de berg? Vaak komt dat doordat het aanvallende team teveel snipers heeft of zich te weinig aanvallend opsteld. Dan is het inderdaad snel einde oefening. Ik erger me wel aan het feit dat ontzettende veel mensen van team verwisselen.

Nog over de mensen die klagen over de m60. Uiteindelijk zullen ook de m60 gebruikers andere wapens moeten gebruiken om zo de bijbehorende sterren te halen voor punten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155960

Geen LAG en Server Crashes op de PS3 ? man ik heb het al verschillende keren gemeld.
Schijnbaar is dit forum meest bezocht door PC gamers vandaar.

Base Campen, is helemaal hot schijnbaar, zowel in Rush als Squad Rush is dit de manier om te winnen
waarschijnlijk, je hebt aboluut geen kans om te winnen als je in de rug wordt geschoten terwijl je Spawned.
Ik heb dit nu al zoo vaak meegemaakt en wordt gewoon met de dag erger.
Zo jammer van een mooi spel, veel clan members geven al aan te kappen met dit spel, ook omdat we nu al 3 weken spelen en er nog geen enkele patch is binnengekomen.
E,A heeft zijn geld al binnen dus ach kan hun het bommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
trouwens, die light tank is imo underpowered tegen infantery. je moet bijna een heel 'magazijn' leegknallen willen ze dood gaan, en een goed gemikte 40mm grenade maakt hem in 1 keer af.

snap het enigszins wel, maar realistisch is het niet...

Ik merk van mezelf trouwens wel dat ik eigenlijk ook niet meer dan 2/3 potjes achter elkaar speel, daarna sluit ik het meestal weer af, om later nog een paar potjes te doen. de diehard days van uren achter elkaar counterstrike zijn toch verleden tijd :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Anoniem: 155960 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:08:
Base Campen, is helemaal hot schijnbaar, zowel in Rush als Squad Rush is dit de manier om te winnen
waarschijnlijk, je hebt aboluut geen kans om te winnen als je in de rug wordt geschoten terwijl je Spawned.
Ik heb dit nu al zoo vaak meegemaakt en wordt gewoon met de dag erger.
Zo jammer van een mooi spel, veel clan members geven al aan te kappen met dit spel, ook omdat we nu al 3 weken spelen en er nog geen enkele patch is binnengekomen.
E,A heeft zijn geld al binnen dus ach kan hun het bommen.
Misschien is dit iets typisch voor de PS3 want op de PC heb ik bijna nooit last van base campen in Rush games. DWZ, er worden wel pogingen daartoe ondernomen, vooral in port Valdez, maar als het aanvallende team uit hoofdzakelijk snipers op de wookie rock bestaat, dan is dat een uitnodiging. Al kun je wel nog normaal spawnen.
En zelfs dan vermaak ik me om diegenen die proberen te campen want ik heb er weinig problemen mee om ze af te knallen.

Nee, spawn campen gebeurt bijna alleen bij de defenders, maar ja, de objectives bevinden zich nu eenmaal in het verdedigers kamp.

Echt base campen gebeurt alleen maar als het vijandelijke team extreem veel beter is. Uitgezonderd de gevallen waarin de teambalance verstoord is, is het dus bijna altijd het gevolg van slechte teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
pica schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:57:
5 mensen op een server? Is dat niet een beetje leeg?
ja 5 mensen op een server is wel leeg.. maar ik vind het soms ook wel leuk om met 3vs3 of 4vs4 te spelen.. is meestal wat rustiger.. en wat meer tactische

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:58
Weet iemand nou precies hoe die secondary van de apache werkt? Kan er nooit echt mee mikken ofzo, of werkt het alleen wanneer een voertuig getracerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Dersan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:45:
Weet iemand nou precies hoe die secondary van de apache werkt? Kan er nooit echt mee mikken ofzo, of werkt het alleen wanneer een voertuig getracerd is?
Lees hier: uitleg Apache secundary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 10:38
Wanneer komen die nieuwe maps eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:45
Anoniem: 155960 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:08:
Geen LAG en Server Crashes op de PS3 ? man ik heb het al verschillende keren gemeld.
Schijnbaar is dit forum meest bezocht door PC gamers vandaar.
Voorheen nooit last van gehad, maar vandaag echt enorm veel lag..... Heb nu bijna twee weken deze game, nooit lag gehad. Tis zelfs zo erg nu dat ik de singleplayer modus voor het eerst heb aangeraakt. 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 22:11
Waarom is de Where tweakers are born.. sever leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:33
Macros4 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:54:
Wanneer komen die nieuwe maps eigenlijk?
Morgen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Nieuwe maps?

Of dezelfde maps maar dan uitgebreid met conquest of rush modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:55
Jullie zeggen nu allemaal dat de m60 en die vreemde shotgun zo sterk zijn maar wat ik overpowerd vind is de apache en zijn russsiche versie. ;)
met de aa krijg je hem niet uit de lucht en ze vliegen vaak te snel om ze met de rpg of andere versie daarvan uit de lucht te schieten
blackhawk schiet ik nog dagelijks uit de lucht op die map waar de aanvallers 2 a 3 bassisen beginnen met de blackhawk.
Misschien komt het omdat ik op de xbox speel en de besturing hier misschien voor voertuigen beter is :)

Mijn gamertag is trouwens: Phosporus dus voor iedereen die bfbc2 op de xbox speelt zeg ik nodig me eens uit

Gamertag en stats

[ Voor 5% gewijzigd door phosporus op 29-03-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 10:38
Hoe weet je dat? EDIT Ik las 't idd ook, jammer had wel gehoopt op nieuwe maps..

[ Voor 18% gewijzigd door Jovas op 29-03-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Trailer voor de nieuwe maps van morgen: http://www.shacknews.com/onearticle.x/63025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Level 25 bereikt en heb nu alles unlocked. Ik blijf toch de standaard wapens van engineers het minst lekker spelen.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dacht ik al.

Niet dat me uit maakt trouwens, verveel me echt niet met de huidige mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
Die trailers zijn voor Xbox/console? Is dat nu typische console gameplay? een crosshair die alle kanten opgaat en een sniper headshot terwijl de crosshair niet eens in de buurt van het hoofd is als het schot gelost word? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Masterkale1 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:29:
Level 25 bereikt en heb nu alles unlocked. Ik blijf toch de standaard wapens van engineers het minst lekker spelen.
Hmm, ik ben blij dat het levelen veel trager gaat dan in COD MW2. Maar langs de andere kant zou het leuker zijn moesten er nog wapens zijn die je enkel kunt unlocken na bv. lvl 40 te hebben bereikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet wie de admin is van de Irish server maar krijg een leven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Because?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:24
Wel grappig om te zien. Je ziet links en rechts allerlei meldingen van cheaters die door punkbuster worden gepakt. Maar de nummer een op de PC leaderboard kan nog rustig blijven spelen met zijn cheats :'). Best wel fail :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Heeft de UAV op de PS3 enkel missile of ook een machine gun? Als ik ermee vlieg kan ik alleen missiles afvuren lijkt het wel? :?

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:37

Nakebod

Nope.

Moet je de Alternate Weapon Package ("Vehicle" upgrade) erop knallen.
Zonder die heb je idd alleen die missiles. Tenminste, op de PC.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.