Hogader schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:26:
speelde eerst altijd assault en had dus ook de tube, vond hem niet beister overpowered ofzo maar kon de comments van andere mensen soms wel begrijpen. Sinds ik tijdje engineer ben geweest merk ik dat de RPG en vooral de Carl Gustav met explosive upgrade eigenlijk veel, maar dan ook veel beter is als een tube.
M60 praat ik niet over, want die is extreem overpowerd door de kracht van het wapen wat totaatl niet balanced is maar ook doordat de medic altijd unlimited health heeft met lmg en ook nog eens unlimited ammo door grote capaciteit
Ik blijg het grappig vinden. Iedereen klaagt over de M60. Sorry hoor, maar ik word zelden omgelegd door M60's.
Ik ben begonnen als medic, maar speel tegenwoordig het meest assault. En die GL is echt ziek. Ik knal mensen neer met dat ding op sniper afstand.
Tegen een medic met M60 heb je altijd nog een kans, DWZ, als hij in range is om mij neer te knallen betekent dat dat ik hem ook kan raken. In 8 van de 10 gevallen legt hij het af.
Nu moet ik erbij zeggend at er maar weinig medics zijn met een x4 scope.
Ik was met een nieuwe soldaat begonnen en heb heel wat enemy kits opgeraapt als vervanging van mijn noob wapen. Van alle M60's die ik opgeraapt heb was zo'n 60% met red dot, en de resterende 40% had een iron sight. Nog nooit heb ik een M60 met x4 sight opgeraapt. En geloof me, ik heb er een zooi van opgeraapt.
(ja, M60 medic zijn makelijk neer te leggen zelfs met de noob AR)
Is de M60 een krachtig wapen? Jazeker, maar overpowered? no way.
Omdat de M60 het van korte bursts moet hebben heb je alle tijd van de wereld om goed op z'n hoofd te mikken en hem naar de andere wereld te helpen.
Overigens de laatse potjes wederom als Recon gepseeld.
Als dice iets mag balanceren van mij zijn het wel de sniper rifles. Belachelijk eenvoudig op welke afstand dan ook. Ik vermoed dan ook dat de hitbox van het hoofd veel groter is dan het hoofd van de tegenstander zoals je het te zien krijgt in het spel.
Zelf rennende doelen legt ik regelmatig neer met een headshot, regelmatig in situaties dat ik denk " hoe kon dat in Godsnaam een headshot zijn?" omdat ik bijvoorbeed op zijn bovenlichaam mikte, en dat op extreem lange afstand. (marksman headshot 150+)
Enfin net een lekker Recon potje achter de rug. 34 kills 4 deaths.
Hoezo goed voor de K/D ratio?