SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Edit1: komt blijkbaar van hier: http://www.dutchcharts.nl/game_charts.asp
Betekent dus dat dit enkel Nederlandse verkoopscijfers zijn?
1 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY
2 COMMAND & CONQUER 4 TIBERIUM TWILIGHT (PC) ELECTRONIC ARTS
3 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
6 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
7 FINAL FANTASY XIII (PS3) SQUARE ENIX
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 MARIO KART (Wii) NINTENDO
10 FINAL FANTASY XIII (XBOX 360) SQUARE ENIX
Gevonden in PS3 ervaringen topic: swopdark in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Edit2: Lol, en in Zweden is het nog beter!
(Week 11)
01 God of War 3 (PS3)
02 Battlefield: Bad Company 2 (PC)
03 Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
04 Battlefield: Bad Company 2 (360)
05 Final Fantasy XIII (PS3)
06 Command & Conquer 4: Tiberian Twilight (PC)
07 Dragon Age: Origins Awakening (PC)
08 New Super Mario Bros Wii (Wii)
09 Final Fantasy XIII (360)
10 Modern Warfare 2 (PC)
11 Heavy Rain (PS3)
12 Dragon Age: Origins Awakening (360)
13 Counter-Strike 1: Anthology (PC)
14 New Super Mario Bros (DS)
15 The Sims 3 (PC)
16 Modern Warfare 2 (PS3)
17 Modern Warfare 2 (360)
18 The Sims 3 Lyx & Design (PC)
19 World of Warcraft: Wrath of the Lich King (PC)
20 Mario Kart Wii (Wii)
http://www.dataspelsbrans...ppen.aspx?t=w&w=11&y=2010
Edit3:
In tha UK: http://www.chart-track.co.../index_test.jsp&ct=110032
Xbox360 versie: 2de plaats.
PS3 versie: 4de plaats.
PC versie: 16de plaats...
[ Voor 48% gewijzigd door Asgaro op 27-03-2010 21:03 ]
Ik heb precies hetzelfde, ik speel gewoon voor spek en bonen mee geloof ik. Zojuist kreeg ik amper de kans om te schieten. Dan heb je het spelletje na een kwartiertje wel gehad...Anoniem: 310225 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:00:
Ligt het aan mij of heb je tot level 20 totaal niks te zeggen in dit spel?
Ik loop nu rond als 75 kilo gehakt met een waterpistool....
De unlocks zijn te sterk en mensen met (te)veel tijd lopen te ver voor op de casuals...
Volgens http://battlefieldbadcompany2.com/veteran zou ik Bad Company op de X360 ook hebben, maar hier staat geen eens een X360 in de woonkamer?
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 27-03-2010 21:07 ]
Dit is mijn eerste online shooter sinds... De eerste 3 weken na de release van Halo 3? Daarvoor heel af en toe Counter-Strike: Source gespeeld maar totaal aantal online uren de afgelopen 3 jaar is ~0 geweest.
Ik ben sinds donderdag bezig met BFBC2 online, en het gaat best aardig. K/D ratio van 1.5. Het is even wennen aan de maps vooral, wat goede routes zijn en wat niet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En dat Steam verkopen er misschien niet bij zitten? Want de Nederlandse aankopen via Steam kunnen ook nog best aardig zijn qua aantal denk ik.Asgaro schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:57:
WOW! PC-versie outsells de Xbox360 versie blijkbaar!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik kan toch met een startwapen prima meekomen met de high level spelers, in mijn ervaring zijn de latere wapens vooral anders en niet per definitie sterker. Ik maak in ieder geval met elk wapens kills.CptChaos schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:02:
[...]
Ik heb precies hetzelfde, ik speel gewoon voor spek en bonen mee geloof ik. Zojuist kreeg ik amper de kans om te schieten. Dan heb je het spelletje na een kwartiertje wel gehad...
Volgens http://battlefieldbadcompany2.com/veteran zou ik Bad Company op de X360 ook hebben, maar hier staat geen eens een X360 in de woonkamer?![]()
Het hangt van de situatie af met welk wapen je iets kan.
De perks laten je wel in bepaalde dingen beter zijn trouwens.
@hieronder, heb ff ninja-edit gedaan
[ Voor 51% gewijzigd door Grozno op 27-03-2010 21:19 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Scheelt dus 25%...Tsurany schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:17:
Nouja dingen zoals magnum ammo of betere body armor maken wel redelijk wat verschil, magnum ammo is 1,25 multiplier to damage, dat scheelt wel redelijk.
Wat betekent dit?
Veteran level. Dat is hoeveel games ze hebben uit de battlefield serie en dan krijg je de M1 Garand.Sharpp schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 21:47:
Misschien een domme vraag maar als ik de scorebord ingame bekijk hebben sommige spelers een getal (met een witte achtergrond) voor hun naam. Meestal 1 t/m 4...
Wat betekent dit?
Valt me toch een beetje tegen. Waarom krijg ik geen verdere mortar upgrades en bijv. minder ammo package cooldowns?WoRReLbier schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 19:37:
[...]
Dan zul je nu alleen nog de Gold Stars en Platinum Stars gaan krijgen voor je wapens.. Mits je alle Isginias ook al hebt..
Moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat je geen vliegtuigen hebt in het spel.
Waarschijnlijk bewaard voor de expansion ?
Waarom zeur je zo over die dingen? Je hebt een enorme meuk aan wapens en upgrades om uit te kiezen.PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:14:
Valt me toch een beetje tegen. Waarom krijg ik geen verdere mortar upgrades en bijv. minder ammo package cooldowns?
Hoezo? Op deze kleine pruts maps wil je vliegen?Moet ook zeggen dat ik het jammer vind dat je geen vliegtuigen hebt in het spel.
Lijkt me sterk, tenzij ze de mappen vergroten of echt de complete rush mappen, dus alle fases in 1, als conquest mappen inzetten.Waarschijnlijk bewaard voor de expansion ?
dan zullen ze ook eerst 64 man online moeten toelaten, anders loop je constant in je eentje rondTsurany schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:17:
Lijkt me sterk, tenzij ze de mappen vergroten of echt de complete rush mappen, dus alle fases in 1, als conquest mappen inzetten.
MAG op de PS3 heeft 128vs128, daar is 32vs32 niets bij.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
De graphics van MAG zijn ook een heel stuk slechter dan Bad Company 2....Nakebod schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:30:
En waarom zou de console dat kunnen vergeten?
MAG op de PS3 heeft 128vs128, daar is 32vs32 niets bij.
Ik ga naar die veteran site.. Ik vul mijn keys in van bf 1942 en vietnam en beide zegt hij dat ze al geclaimed zijn.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Heb ik hier ook met 1942 ben ik trouwens de enigste die niet kan inloggen in bc2?Xenomorphh schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:54:
Wat is dit dan voor bullshit
Ik ga naar die veteran site.. Ik vul mijn keys in van bf 1942 en vietnam en beide zegt hij dat ze al geclaimed zijn.terwijl die doosjes hier naast me liggen en niemand anders toegang heeft. Dus wtf??
Ik ben slecht met namen, maar ik zat ik een goed tweakersquad!
* Grozno gaat nu ff stoppen, kijkt een beetje scheef van al dat geknal...
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Heb ergens gelezen dat de games met een cd key nog niet te adden zijn bij je Veteran Status.Xenomorphh schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:54:
Ik ga naar die veteran site.. Ik vul mijn keys in van bf 1942 en vietnam en beide zegt hij dat ze al geclaimed zijn.terwijl die doosjes hier naast me liggen en niemand anders toegang heeft. Dus wtf??
Lukte mij eerst ook niet maar week later lukte het ineens wel.. dus gewoon wat vaker proberen zou ik zeggen.NoVaRaGnA schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:15:
Heb ergens gelezen dat de games met een cd key nog niet te adden zijn bij je Veteran Status.
Anoniem: 225504
ik kreeg vanmiddag exact dezelfde foutmelding. En een uur later had ik opeens een "4" bij mn nickname online staan. Oftewel, werkt prima; al lijkt het anders.Xenomorphh schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 23:54:
Anoniem: 338166
Die autobalance van Crispy en de build in autobalance van Guardian werken gewoon bagger.
Ik word daar zo moe van dat Dice dat nu gewoon niet snel fixed, is echt een heel groot gemis.

Gelukkig draait mijn Conquest servertje een stuk beter en mis ik daar de autobalancer daar niet zo erg.

[ Voor 44% gewijzigd door Earzz op 28-03-2010 01:50 ]
XboxLive: Dave 130R
Ik heb de beta regelmatig gespeeld en toen beviel het me al, BC1 heb ik ook nog liggen en daar heb ik prima ervaringen mee gehad. Dus de goede verwachtingen van het spel werden ook waargemaakt.
De eerste multi-player potjes in de retail is toch wel een dik verschil met de beta. Doordat ik hem niet aan het begin had, waren er toch al veel mensen met een dik hoger level en met meer upgrades. Het was in het begin dus echt ff doorbijten om een beetje mee te komen. Nu ik rond level 10 zit schiet de XP ook echt er doorheen. Hoe hoger je komt hoe makkelijker het wordt op de een of andere manier. Ik speel nu al een tijdje met de Recon, als je in het teambelang werkt dan kan de Recon echt heel handig zijn. GOL unlocked, Spotter in je scope, en extra ammo, je kan helemaal los gaan. Ik heb de bullet-drop nu ook redelijk aardig onder de knie dus schiet makkelijk marksman headshots. Hier kan je trouwens ongelooflijk veel punten mee verdienen al schiet je iemand van heel ver neer, maar dat terzijde. Door die spotter in je scope verdien je heel snel ook spot-assists, en je team kan heel makkelijk kills maken. Met de WWII 1911 .45 als secondary ben je 1 op 1 en 1 op 2 of 3 ook nog machtig. 1 fantastisch moment was toch de 3 headschots achter elkaar in gevecht met 3 recons, geweldig zijn dat soort momenten.
Als ik doorheb dat de recons of overbezet, of niet nodig zijn ga ik meestal als de engi of assault, waarbij assault toch de voordeel heeft omdat die simpelweg ammo-unlimited is. De medic speel ik tegenwoordig bijna niet meer, hiervoor heb je echt een hechte sqaud nodig waarbij je voice voor 100% moet gebruiken. Feit is wel dat de medic dan zo min mogelijk in de vuurlinie komt en de andere schieten en vangen de kogels wel, jij revived als mogelijk, waarbij je ook nog eens de voordeel hebt dat je niet geraakt kan worden als je opstaat, echt dramatisch gewoon.
Paar dingen staan me nog wel te doen, zoals marksman van Engi en Assault unlocken evenals die gekke shotgun
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat is er maar een paar seconden...Anoniem: 338166 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 00:40:
Is er een manier op die irritante hoorn op het einde uit te zetten?(en nee dan bedoel ik niet al het geluid uit)
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Zoals altijd wordt digitale verkoop niet meegeteld en niet representatief. Als ik even in mijn Steam lijst kijk heeft 90% het via Steam gekocht en 10% als non-Steam game 'toegevoegd'. Sowieso heeft EA ook nog aardig veel verkocht via EA Downloader, zelfs hier op GoT.Asgaro schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 20:57:
WOW! PC-versie outsells de Xbox360 versie blijkbaar!
1 GOD OF WAR 3 (PS3) SONY
2 COMMAND & CONQUER 4 TIBERIUM TWILIGHT (PC) ELECTRONIC ARTS
3 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
4 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
5 BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 (PC) ELECTRONIC ARTS
6 BATTLEFIELD/BAD COMPANY 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
7 FINAL FANTASY XIII (PS3) SQUARE ENIX
8 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 MARIO KART (Wii) NINTENDO
10 FINAL FANTASY XIII (XBOX 360) SQUARE ENIX
Gevonden in PS3 ervaringen topic: swopdark in "Het Playstation 3 ervaringen topic - Dee..."
Edit2: Lol, en in Zweden is het nog beter!
(Week 11)
01 God of War 3 (PS3)
02 Battlefield: Bad Company 2 (PC)
03 Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
04 Battlefield: Bad Company 2 (360)
05 Final Fantasy XIII (PS3)
06 Command & Conquer 4: Tiberian Twilight (PC)
07 Dragon Age: Origins Awakening (PC)
08 New Super Mario Bros Wii (Wii)
09 Final Fantasy XIII (360)
10 Modern Warfare 2 (PC)
11 Heavy Rain (PS3)
12 Dragon Age: Origins Awakening (360)
13 Counter-Strike 1: Anthology (PC)
14 New Super Mario Bros (DS)
15 The Sims 3 (PC)
16 Modern Warfare 2 (PS3)
17 Modern Warfare 2 (360)
18 The Sims 3 Lyx & Design (PC)
19 World of Warcraft: Wrath of the Lich King (PC)
20 Mario Kart Wii (Wii)
http://www.dataspelsbrans...ppen.aspx?t=w&w=11&y=2010
Edit3:
In tha UK: http://www.chart-track.co.../index_test.jsp&ct=110032
Xbox360 versie: 2de plaats.
PS3 versie: 4de plaats.
PC versie: 16de plaats...
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Wil je soms zeggen dat die spotter bij jou iets doet?The Great HooD schreef op zondag 28 maart 2010 @ 03:49:
Hier even een kort verslag van mijn ervaringen m.b.t Bad Company 2. Het spel wat eindelijk (2e hands) gehaald is afgelopen week (VIP Code moet ik dus nog halen, is dat een must eigenlijk?).
Ik heb de beta regelmatig gespeeld en toen beviel het me al, BC1 heb ik ook nog liggen en daar heb ik prima ervaringen mee gehad. Dus de goede verwachtingen van het spel werden ook waargemaakt.
De eerste multi-player potjes in de retail is toch wel een dik verschil met de beta. Doordat ik hem niet aan het begin had, waren er toch al veel mensen met een dik hoger level en met meer upgrades. Het was in het begin dus echt ff doorbijten om een beetje mee te komen. Nu ik rond level 10 zit schiet de XP ook echt er doorheen. Hoe hoger je komt hoe makkelijker het wordt op de een of andere manier. Ik speel nu al een tijdje met de Recon, als je in het teambelang werkt dan kan de Recon echt heel handig zijn. GOL unlocked, Spotter in je scope, en extra ammo, je kan helemaal los gaan. Ik heb de bullet-drop nu ook redelijk aardig onder de knie dus schiet makkelijk marksman headshots. Hier kan je trouwens ongelooflijk veel punten mee verdienen al schiet je iemand van heel ver neer, maar dat terzijde. Door die spotter in je scope verdien je heel snel ook spot-assists, en je team kan heel makkelijk kills maken. Met de WWII 1911 .45 als secondary ben je 1 op 1 en 1 op 2 of 3 ook nog machtig. 1 fantastisch moment was toch de 3 headschots achter elkaar in gevecht met 3 recons, geweldig zijn dat soort momenten.
Als ik doorheb dat de recons of overbezet, of niet nodig zijn ga ik meestal als de engi of assault, waarbij assault toch de voordeel heeft omdat die simpelweg ammo-unlimited is. De medic speel ik tegenwoordig bijna niet meer, hiervoor heb je echt een hechte sqaud nodig waarbij je voice voor 100% moet gebruiken. Feit is wel dat de medic dan zo min mogelijk in de vuurlinie komt en de andere schieten en vangen de kogels wel, jij revived als mogelijk, waarbij je ook nog eens de voordeel hebt dat je niet geraakt kan worden als je opstaat, echt dramatisch gewoon.
Paar dingen staan me nog wel te doen, zoals marksman van Engi en Assault unlocken evenals die gekke shotgun.
Maak er 'ff een filmpje van, want bij mij heeft-ie nooit gewerkt.
Als je vijanden in je scope hebt dan spot ie ze toch automatisch??Gamebuster schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Wil je soms zeggen dat die spotter bij jou iets doet?
Maak er 'ff een filmpje van, want bij mij heeft-ie nooit gewerkt.
Dat is tenminste mijn beleving...
Dat heeft-ie nog NOOIT gedaan bij mijk4kl44s schreef op zondag 28 maart 2010 @ 09:48:
[...]
Als je vijanden in je scope hebt dan spot ie ze toch automatisch??
Dat is tenminste mijn beleving...
Heb dat ding ongeveer een week lang gebruikt en nooit ook maar 1x een autospot.
[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 28-03-2010 10:00 ]
Ik dacht lekker handig beweeg over een vijand en voila gespot..
niet dus
Uuuh dan weet ik niet hoe snel dat bij jou gaat hoor, maar ik krijg voor 20 spelers lang (Kan een minuut, kan ook 20 minuten zijn) een misthoorn te horen

Anoniem: 171689
Verder ben ik net ook even van de koude kermis thuisgekomen. Na een paar leuke battles krijg ik wederom een zonder enige foutmelding gevende crash, en als ik daarna weer opstart kost het me ongelofelijke moeite een server te vinden. De serverbrowser is nog steeds tergend langzaam, de bug die je vertelt dat driekwart van de servers vol zijn (terwijl ze dat dus niet zijn) + het feit dat ook zogenaamde 'low ping' servers eindigen in een lagfest heeft het vanmorgen voor mij wel heel bont gemaakt
Hoop dat het vanavond beter gaat.
Ten eerste:Zhalix schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:06:
[...]
Uuuh dan weet ik niet hoe snel dat bij jou gaat hoor, maar ik krijg voor 20 spelers lang (Kan een minuut, kan ook 20 minuten zijn) een misthoorn te horen
Gefeliciteerd met je verjaardag
Ten tweede:
Het hangt er gewoon vanaf, als er nog 20 of 10 tickets over zijn krijg je een waarschuwingstoon, als je een redelijk tot goed team hebt zal het langer duren aangezien je team minder snel dood gaat, als jouw team bij bosjes sterft en niet revived, dan zal het wat sneller gaan...
Lijkt me logisch toch?
[ Voor 4% gewijzigd door k4kl44s op 28-03-2010 12:33 ]
volgens mij is het juist zo dat hij de enemy langer spot dan zonder dat ding, zonder is het zo weg zon spot maar met blijft de enemy langer gespotSipio schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:43:
Ben met recon bezig het laatste te unlocken en heb die auto spotter nog niet gebruikt maar meen ergens gelezen te hebben dat hij maar tot op een bepaalde afstand spot.
Veel overzichtelijker en er wordt nauwelijks gehold, gesprongen en gesproeid ! Lekker rondsluipen ...
Wat bedoel je daarmee ?The Great HooD schreef op zondag 28 maart 2010 @ 03:49:
jij revived als mogelijk, waarbij je ook nog eens de voordeel hebt dat je niet geraakt kan worden als je opstaat, echt dramatisch gewoon.
[ Voor 40% gewijzigd door Goner op 28-03-2010 14:14 ]
Anoniem: 22706
Hoe zit het met het geluid van andere spelers? Ik kan links niet duidelijk van rechts onderscheiden. Als iemand links van mij zit te schieten hoor ik hem niet persee in mijn linker oor.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 22706 op 28-03-2010 14:34 ]
Die autospotter is alleen handig voor de rest van je team, en je hebt er zelf niets aan. Je kunt namelijk de spots zelf niet zien, alleen je team ziet ze. Het enige wat je dus krijgt is dat je teammates je frags jatten.Hogader schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:37:
[...]
volgens mij is het juist zo dat hij de enemy langer spot dan zonder dat ding, zonder is het zo weg zon spot maar met blijft de enemy langer gespot
Life is what you others make it.
Volgens mij is dit sinds de laatste patch (of de patch er voor zelfs) uit gezet en krijg je nu alleen heel even een hoorn te horen. Tenminste zo is dat bij mij.Zhalix schreef op zondag 28 maart 2010 @ 12:06:
[...]
jij bent een camperfalling_down schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:37:
[...]
Die autospotter is alleen handig voor de rest van je team, en je hebt er zelf niets aan. Je kunt namelijk de spots zelf niet zien, alleen je team ziet ze. Het enige wat je dus krijgt is dat je teammates je frags jatten.
Je krijgt wel spotassist punten. En als jouw team dreigt gepakt te worden van achter zijn het er meer.
Dat is dus de enigste optie, samen met C4 om als recon je team nog beter te helpen. en ook maar enigszins te helpen. Als jij het dus frags jatten noemt dan kan je beter een individualistische game gaan spelen ipv battlefieldfalling_down schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:37:
[...]
Die autospotter is alleen handig voor de rest van je team, en je hebt er zelf niets aan. Je kunt namelijk de spots zelf niet zien, alleen je team ziet ze. Het enige wat je dus krijgt is dat je teammates je frags jatten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat hebben ze inderdaad eindelijk aangepast, liever zag ik de hoorn er compleet uit, of gelijk getrokken met Rush. Snap niet waarom ze hierin onderscheid hebben gemaakt.Gunner0616 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:54:
[...]
Volgens mij is dit sinds de laatste patch (of de patch er voor zelfs) uit gezet en krijg je nu alleen heel even een hoorn te horen. Tenminste zo is dat bij mij.
Net mijn tweede platinum star gehaald, 20k punten erbij, dat schiet lekker op
ik waar ik me eerst aan irriteerde kan ik nu wel mee leven behalve 2 dingen.
Anti tank mijnen(dat de tegenstander die voor die tanks op de basis leggen)
en dan Assaults onbeperkt kunnen herladen...
Dat zijn nog wel mijn minst grote irritaties in het hele spelAnoniem: 338166 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:34:
ik vind het spel stukken beter als cod MAAR
ik waar ik me eerst aan irriteerde kan ik nu wel mee leven behalve 2 dingen.
Anti tank mijnen(dat de tegenstander die voor die tanks op de basis leggen)
en dan Assaults onbeperkt kunnen herladen...
Zeker nog niet opgeblazen door een GC launcher, overreden door een teamgenoot of vermoord door 10 snipers en/of M60 klanten tegelijk.
+1 herkenbaarGamebuster schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:46:
Dat zijn nog wel mijn minst grote irritaties in het hele spel
Zeker nog niet opgeblazen door een GC launcher, overreden door een teamgenoot of vermoord door 10 snipers en/of M60 klanten tegelijk.
door een teamgenoot overreden nog niet. heb er wel 1 overreden maar dat kwam omdat die mij aan het beschieten was.Gamebuster schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:46:
[...]
Dat zijn nog wel mijn minst grote irritaties in het hele spel
maar van alle kanten tegelijk worden geraakt. idd heel irritant vooral als je veel teamgenoten mee heb,die dus alleen maar naar die vlag kijken en niet of er heel mischien mensen op de loer liggen
Le Meow
*weer vrolijk verder gaat rondrennen
Le Meow
Mogen alleen wel die mortar strike eruit halen, triest kut wapen voor mensen die niks met een geweer kunnen.
[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 28-03-2010 17:32 ]
Trouwens, is het nou normaal dat ik, als ik kills scoor met de M1 Garand, sterren krijg voor de M1A1 Thompson? Bij mijn Stats staat nu zeg maar dit:
Thompson - 0 kills - time with 00:00, en nog meer nulletjes, Silver/Gold Star (weet niet zeker)
M1 Garand - 89 kills oid, time with 3:00:00 oid, no star, kills to next, 25
Dus best scheef. Als ik nu ook nog de Thompson ga gebruiken krijg ik zo wel ERG snel een platinum ster
Da's een domper, ik hoopte dat ik dan als ik de Thompson ook gebruikte gewoon enorm snel sterren kon scoren.Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:27:
Dat klopt ja, bekende bug. Met de Thompson krijg je echter helemaal niks.
Ik hoop dat dat ooit dan nog gefixed wordt, maar ik weet eigenlijk zeker van niet. EA lijkt wel zeer veel moeite te hebben om Veteran een beetje normaal te laten werken... Ik heb al meerdere mensen gehoord die opeens een M1G kregen zonder dat ze Veteran waren, of mensen die geen BF1943 hadden maar wel Veteran Rank 3 ofzo krijgen hem dan ook, maar mensen die BF1943 als enige Veteran game hebben samen met BFBC2, en dus maar Veteran 1 zijn, krijgen hem ook. Dat soort dingen kloppen al niet, dit is al helemaal een beetje dom. Maar de Thompson telt dan ook niet bij Get all Bronze Stars, neem ik aan?
Oh en waarom staat er in de OP de M1 Garand met een bajonet erop? Zo is hij in BF1943 ja, maar in BFBC2 niet. Zou wel heel awesome zijn trouwens, ipv de knife
[ Voor 8% gewijzigd door GekooktEi op 28-03-2010 17:43 ]
Mortar is echter behoorlijk effectief tegen tanks, die toch alleen stilstaan en schieten, al veel kills me gemaakt. Ook handig om de aftocht te dekken.Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:25:
Weer een potje waar ze liepen te zeiken dat ze geen snipers nodig hadden, nou wie schoot anders iedereen weg achter de TOW's? Wie schoot de mijnen kapot? Wie shoot iedereen achter die heavy MG's weg? Wie schiet die RPG'ers dood als ze aan het mikken zijn?
Mogen alleen wel die mortar strike eruit halen, triest kut wapen voor mensen die niks met een geweer kunnen.
En idd, snipers zijn wel nodig, maar soms heb ik er ook een hekel aan, bijv in die woestijn map, gaan ze met 5/6 snipers op die berg zitten.....
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ohja?Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:27:
Dat klopt ja, bekende bug. Met de Thompson krijg je echter helemaal niks.
Als ik de M1 gebruik, en die gebruikte ik altijd in het begin, bij mij staat nog steeds, 25 Kills to next. Dan bedoelen ze de bronze star, iniedergeval de eerste die je krijgt. Die moet ik dus nog halen, terwijl er wel staat, Kills with weapon 89. Dus dat klopt niet helemaal
Als je door een medic gerevived wordt is er een bepaalde move die dat mannetje eerst moet uitvoeren om op te staan. Dan bedoel ik de opstaan move, ik kom ff niet op de juiste naam. In die beweging ben je bullet-proof, erg vervelend.
[ Voor 28% gewijzigd door The Great HooD op 28-03-2010 17:55 ]
Ja. Het zijn in ieder geval buggy wapens qua punten erbij krijgen.
Voor zover ik gelezen heb krijg je wel kills met de M1 maar krijg je de gold stars bij de M1A1.
[ Voor 39% gewijzigd door Tsurany op 28-03-2010 17:59 ]
Toen werd ik gekicked en zag een vriend vanmij dat ik gekicked was wegens unfair playing

dat kwam denk ik omdat de admin niet tegen zijn verlies kan en ik hem al een stuk of 8 x had afgeknald bij de m-com
wat een debiel ben je dan om iemand daarvoor te gaan kickenbrilsmurfffje schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:59:
spelen jullie ook weleens met de saiga? Ik zie dat er weinig mensen mee spelen. Maar in maps met veel huisjes kan je er zo mooi mee "opruimen". in 1 rondje haalde ik er 30 kills mee.
Toen werd ik gekicked en zag een vriend vanmij dat ik gekicked was wegens unfair playing![]()
dat kwam denk ik omdat de admin niet tegen zijn verlies kan en ik hem al een stuk of 8 x had afgeknald bij de m-com![]()

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Op de page van BF BC2 in de Steam store vind je ergens rechts een link naar de manual in PDF formaatPoekie McPurrr schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:11:
Uhm...hele domme vraag waarschijnlijk... maar hoe drop ik als medic healthpacks en hoe gebruik ik die defillibrator? Welk knopje moet ik inrammen... (PC versie en kan ze ni vinden en in de controllijst...en Steam versie dus ook geen manual erbij)
Steam heeft gewoon View Manual hoorPoekie McPurrr schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:11:
Uhm...hele domme vraag waarschijnlijk... maar hoe drop ik als medic healthpacks en hoe gebruik ik die defillibrator? Welk knopje moet ik inrammen... (PC versie en kan ze ni vinden en in de controllijst...en Steam versie dus ook geen manual erbij)
The EA Store is offering a unbelievable deal for gamers looking to grab Bad Company 2. In celebration of PAX East, The EA Store is offering players a $20 discount that use PAXEAST842 promo code. EA already offers a $10 discount, combine this $20 PAX East promo and you get a sweet deal of $20 for Bad Company 2. This is for the Digital Download version only. It appears that the code will also work for console editions, but not confirmed.
You better purchase fast, This promo probably won’t last much longer!
Go to the EA Store:
http://eastore.ea.com/
Enter This Promo Code at Checkout: PAXEAST842
And Viola! Bad Company 2 for $20
Bron: http://badcompanytwo.com/...-2-for-20-with-promo-code
EDIT: En hoe zou men deze code ook voor de consoleversies kunnen toepassen?
[ Voor 10% gewijzigd door Asgaro op 28-03-2010 20:33 ]
Anoniem: 250954
Fout:
De handeling die u probeert uit te voeren, is op deze site niet geldig. Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.
Foutnummer: SIT_000001
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 250954 op 28-03-2010 20:47 ]
Servers hebben alweer storing

[ Voor 16% gewijzigd door Amdwarrior op 28-03-2010 21:44 ]
Anoniem: 52038
ligt het aan mij of heb je geen ingame chat? had mic aangesloten maar hoor niets
Heerlijke targets. GOL erbij, mikken op hoofd en PENG, dat is 1, nog 4 te gaanJeroenneman schreef op zondag 28 maart 2010 @ 17:51:
[...]
Mortar is echter behoorlijk effectief tegen tanks, die toch alleen stilstaan en schieten, al veel kills me gemaakt. Ook handig om de aftocht te dekken.
En idd, snipers zijn wel nodig, maar soms heb ik er ook een hekel aan, bijv in die woestijn map, gaan ze met 5/6 snipers op die berg zitten.....
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je hoort jezelf nooit praten in game heAnoniem: 52038 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:00:
xbox servers weer eens down???
ligt het aan mij of heb je geen ingame chat? had mic aangesloten maar hoor niets

De m60 en de GL hebben inderdaad nog wat balancing nodig. Met beide is het wel erg makkelijk om kills te maken. De laatste potjes die ik speelde liep het grootste deel met een GL of M60 rond en het overige deel waren snipers. Andere wapens lijken soms zeldzaam.Amdwarrior schreef op zondag 28 maart 2010 @ 20:53:
Ik vind medic stiekem wel erg sterk vooral met de M60. Gisteren wezen snipen 20 kills tegen 5 deaths
Servers hebben alweer storing![]()
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
oefenen, de leuke wapens komen pas laterSNDRT schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:35:
Gisteravond BFBC2 via Steam gekocht, nu, 24 uur later, heb ik enigszins spijt dat ik m heb aangeschaft, ik kan met moeite in een potje 2 of 3 kills maken, tegenover minimaal 10 deaths...
Gewoon een kwestie van oefenen, leuke servers zoeken en desnoods beginnen in single player om aan het spel te wennen.SNDRT schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:35:
Gisteravond BFBC2 via Steam gekocht, nu, 24 uur later, heb ik enigszins spijt dat ik m heb aangeschaft, ik kan met moeite in een potje 2 of 3 kills maken, tegenover minimaal 10 deaths...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Engineer komt ook veel voor maar vooral medic omdat je dan makkelijk punten kan scoren iemand healen of met die schok dingen levert vet veel punten op of als je middel in gevecht zit met veel team genoten gooi maar eens voor de lol medi kit bijBor de Wollef schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:36:
[...]
De m60 en de GL hebben inderdaad nog wat balancing nodig. Met beide is het wel erg makkelijk om kills te maken. De laatste potjes die ik speelde liep het grootste deel met een GL of M60 rond en het overige deel waren snipers. Andere wapens lijken soms zeldzaam.

Misschien komt dat doordat veel mensen een bepaalde rank hebben en de m60 unlocked hebben. Op een gegeven moment raak je er wel op uitgekeken. Die andere wapens zijn ook niet verkeerd hoor, vooral in hardcore mode.Bor de Wollef schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:36:
[...]
De m60 en de GL hebben inderdaad nog wat balancing nodig. Met beide is het wel erg makkelijk om kills te maken. De laatste potjes die ik speelde liep het grootste deel met een GL of M60 rond en het overige deel waren snipers. Andere wapens lijken soms zeldzaam.
Ja, met een medic kan je veel punten krijgen, maar er zijn genoeg medics die totaal niets doen en alleen zichzelf healen. Het zelfde geldt overigens ook voor de assault class.Amdwarrior schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:44:
[...]
Engineer komt ook veel voor maar vooral medic omdat je dan makkelijk punten kan scoren iemand healen of met die schok dingen levert vet veel punten op of als je middel in gevecht zit met veel team genoten gooi maar eens voor de lol medi kit bij
< dit stukje webruimte is te huur >
(gelukkig zijn er nog genoeg m60 medics die gewoon gaan sprayen terwijl single shot of hele korte burst een stuk beter is)
Verder hadden ze er bij Dice er beter voor kunnen kiezen om explosieven (of iig de 40mm nade) niet te laten bijvullen dmv van ammo boxen. Een a twee 40mm spammers is op zich nog wel te doen, maar als 3/4 van het vijandelijke team er aan begint is het ook niet leuk meer om tegen te spelen..... En dat je zie je jammer genoeg steeds meer: mensen van lvl15 en lager die wel 5-9 gouden sterren hebben in 40mm
Het is op zich niet echt overpowered imo, maar gewoon saai om tegen te spelen.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
M60 praat ik niet over, want die is extreem overpowerd door de kracht van het wapen wat totaatl niet balanced is maar ook doordat de medic altijd unlimited health heeft met lmg en ook nog eens unlimited ammo door grote capaciteit
Van zodra ik dit had geunlocked heb ik dit uitgeprobeerd, en aangezien ik er meer kills mee maak dan met een tube blijf ik dit gebruiken.
Is echt sprhandig als je graag rond de M-COMs blijft plakken. One shot and he's dead.
En aangezien het een addon is, is switchen naar main modus heel snel.
Ja, mijn doel is nu vooral om zoveel mogelijk rond de M-COMs te hangen. En dan is die shotgun addon wel ideaal voor mij.Tsurany schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:59:
Vind t niks, leuk ding maar je hebt er enkel in echte close combat wat aan. De 40mm granaat is veel handiger voor mij, op lange afstand ideaal als je een beetje handig bent en tegen vijanden die zich veilig wanen in een gebouw is het ook heerlijk. Bovendien moet je met de shotgun wel direct raak schieten en anders ben je fucked.
Het reloaden duurt wel lang, maar aangezien je dan is een huis zit kan je het via kniving soms ook wel nog halen.
Of mss kan ik proberen mijn rush-verslaving wat te minderen (die ik vermoedelijk uit COD MW2 heb meegenomen..)
Omdat mensen dan zo snel mogelijk de Carl Gustav willen hebben, zodat ze amper nog hoeven te richten om een kill te maken.Amdwarrior schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:44:
Engineer komt ook veel voor maar vooral medic omdat je dan makkelijk punten kan scoren iemand healen of met die schok dingen levert vet veel punten op of als je middel in gevecht zit met veel team genoten gooi maar eens voor de lol medi kit bij
Komt denk ik omdat een heleboel spelers van MW2 overstappen naar BC2 en daar precies hetzelfde deden, want ja, daar ging het ook zo goed...Gundogan schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:00:
Verder hadden ze er bij Dice er beter voor kunnen kiezen om explosieven (of iig de 40mm nade) niet te laten bijvullen dmv van ammo boxen. Een a twee 40mm spammers is op zich nog wel te doen, maar als 3/4 van het vijandelijke team er aan begint is het ook niet leuk meer om tegen te spelen..... En dat je zie je jammer genoeg steeds meer: mensen van lvl15 en lager die wel 5-9 gouden sterren hebben in 40mm
Het is op zich niet echt overpowered imo, maar gewoon saai om tegen te spelen.
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 29-03-2010 00:18 ]
Dit topic is gesloten.
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.