Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik heb de bestanden beide gevonden en verwijderd. Gewoon geselecteerd en verwijderen 'geklikt'. Ik heb inderdaad dat spelletje geinstalleerd en weer verwijderd afgelopen week omdat ik dacht dat het niet goed werkte. Een virus dus, lekker is dat.

Hoop echt dat het weg is nu.

Denk zelf niet dat het geld heeft gekost, heb vanmorgen zelf nog één van die nummers gebeld en je krijgt dan of te horen dat het nummer niet in gebruik is, of dat je 1888 ofzo moet bellen. Ik geloof niet dat dat geld kost. Daarnaast zijn de gesprekken nooit verbonden geweest aangezien de gespreksduren allemaal op 0.00 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ja

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:37
bartbh schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:43:
[...]

Dit probleem had ik ook! Ik stond er vanmorgen echt raar van te kijken :S
Ben benieuwd hoeveel geld dit grapje me gekost heeft :S

[...]

Het laatste bestand kan ik helaas niet vinden, hopelijk gebeurd me dit niet weer 8)7
Ik zou een hard reset doen, er zit waarschijnlijk nog meer troep op je telefoon (trojan dialer), en je weet nooit wat het nog meer kan uitvoeren. Ook heb ik gelzen dat wanneer je de files verwijderd, dat hij ze weer terug zet. Ook zitten er key's in je register die dingen kunnen doen. Lees hier maar even hoe en wat.

http://www.1800pocketpc.c...-ghost-dialer-trojan.html

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Jan888 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:52:
Ik heb de bestanden beide gevonden en verwijderd. Gewoon geselecteerd en verwijderen 'geklikt'. Ik heb inderdaad dat spelletje geinstalleerd en weer verwijderd afgelopen week omdat ik dacht dat het niet goed werkte. Een virus dus, lekker is dat.

Denk zelf niet dat het geld heeft gekost, heb vanmorgen zelf nog één van die nummers gebeld en je krijgt dan of te horen dat het nummer niet in gebruik is, of dat je 1888 ofzo moet bellen. Ik geloof niet dat dat geld kost. Daarnaast zijn de gesprekken nooit verbonden geweest aangezien de gespreksduren allemaal op 0.00 staan.
Zie mijn bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Neeeeeee niet weer een hard reset! Pff, zoveel werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 09:03
Ben ik nou iets verkeerds aan het doen, of werkt t gewoon niet??

Ik wil een verjaardags datum toevoegen aan mn agenda. 5 December is er bijvoorbeeld iemand jarig, als ik deze datum toevoeg, en bij 'Herhalen' aanklik 'Elke 5 dec.' dan gebeurd er niets? De verjaardag verschijnt niet in mn agenda en wordt verder nergens weergegeven..

+ Ik zag dat er een eredivisie live app voor de iphone is. Voor WM kan ik niets vinden... iemand?

Is er al meer bekend over Pingen met WM?

[ Voor 24% gewijzigd door Badie op 09-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Heb onderstaande allemaal gedaan dus hoop dat een hard reset niet nodig is. Ook een virusscanner geinstalleerd. Ben benieuwd. Houd jullie op de hoogte.

1) Delete the infected Game and the CAB if its still present on your device
2) Use a file Explorer and delete the files \windows\smart32.exe and \windows\Microsoft.WindowsMobile.Telephony.dll
3) Download Dotfred TaskManger ( if you have your own reg editor and notification queue editor use those )
4) Delete the smart32 entry from the Notification queue
5) Open up the registry editor and delete the key HKEY_CURRENT_USER\Alpha\Status
6) Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

Barfman schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:40:
[...]

[...]

Ik heb hier de oplossing voor jullie, en een eigen java installer gemaakt zodat alles werkt zoals het moet zijn.

http://forum.xda-develope...p?p=5927697&postcount=115
krijg na het installeren alleen de melding dat hij moet rebooten. daarna zie ik geen icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:01
Badie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:53:
Ben ik nou iets verkeerds aan het doen, of werkt t gewoon niet??

Ik wil een verjaardags datum toevoegen aan mn agenda. 5 December is er bijvoorbeeld iemand jarig, als ik deze datum toevoeg, en bij 'Herhalen' aanklik 'Elke 5 dec.' dan gebeurd er niets? De verjaardag verschijnt niet in mn agenda en wordt verder nergens weergegeven..

+ Ik zag dat er een eredivisie live app voor de iphone is. Voor WM kan ik niets vinden... iemand?

Is er al meer bekend over Pingen met WM?
bekende bug in een ietwat oudere rom. even laatste rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anoniem: 254891 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:33:
[...]

krijg na het installeren alleen de melding dat hij moet rebooten. daarna zie ik geen icoontje?
Je moet wel de f1 app daarna installeren he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Laatst online: 12-06 09:03
nils.kuijpers schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 15:43:
[...]

bekende bug in een ietwat oudere rom. even laatste rom flashen.
Rom versie:2.10.531.7 Artemis 8.0 NLD
Rom datum: 1/4/2010
Radioversie: 2.09.51.03_2

Lijkt me niet aan mijn rom te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Badie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:37:
[...]

ja heb ik gedaan alleen dan opent ie de eerste keer de app wel maar daarna kan ik em niet terugvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anoniem: 254891 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:01:
[...]

ja heb ik gedaan alleen dan opent ie de eerste keer de app wel maar daarna kan ik em niet terugvinden...
Er moet een snelkoppeling staan van je F1 app, en in je system map staat een snelkoppeling van het java programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Badie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:37:
[...]

Ligt aan de rom, veel custom roms zijn trouwens niet bug vrij, zeker als het om NL roms gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barfman schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:04:
[...]

Er moet een snelkoppeling staan van je F1 app, en in je system map staat een snelkoppeling van het java programma.
het staat er echt niet... in welke map kan ik die f1 app vinden? dan maak ik zelf wel een snellkoppeling naar het startmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354445

Spam :/

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Maak gewoon een TR aub in plaats van te reageren.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dan zou ik echt de nieuwste vodafone Rom 1.72 installeren. Die custom Roms zijn vaak getweakte versies waar dingen in zitten, vaak grafische updates/gadgets/spielerij waar je en geen zak aan hebt, die ook je telefoon trager maken, en het belangrijkste, je kunt ze zelf ook doen. Maar dan heb je ze wel allemaal zelf in de hand en in controle en kun je ze weer terug zetten als ze niet bevallen en nadelige gevolgen hebben.

Ik heb zelf de 1.72 geinstalleerd en de lijst met regtweaks nagelopen op xda en mijn HTC is echt retesnel en stabiel. Sinds ik de 1.72 geinstalleerd heb, heb ik nog geen reset hoeven doen. De nieuwste ROM van Vodafone is erg goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anoniem: 254891 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:08:
[...]

het staat er echt niet... in welke map kan ik die f1 app vinden? dan maak ik zelf wel een snellkoppeling naar het startmenu
Vertel eens wat je precies hebt geinstalleerd, en of je een NL rom hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 15:12
Ik heb een probleem met mijn nieuwe gmail.

Ik ontvang normaal post en kan ook normaal verzenden, maar na een paar dagen verdwijnt mijn ontvangen post en geeft de HD2 aan dat er niks is. Alle mappen zijn leeg. Krijg ik weer nieuwe post, dan kan ik deze gewoon weer lezen, maar ook deze verdwijnt na enkele dagen. Als ik naar Google ga, dan kan ik gewoon al mijn post inzien.

In de settings kan ik niks vinden. Iemand dit zelfde probleem en misschien een oplossing?

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

honey schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:57:
Ik heb een probleem met mijn nieuwe gmail.

Ik ontvang normaal post en kan ook normaal verzenden, maar na een paar dagen verdwijnt mijn ontvangen post en geeft de HD2 aan dat er niks is. Alle mappen zijn leeg. Krijg ik weer nieuwe post, dan kan ik deze gewoon weer lezen, maar ook deze verdwijnt na enkele dagen. Als ik naar Google ga, dan kan ik gewoon al mijn post inzien.

In de settings kan ik niks vinden. Iemand dit zelfde probleem en misschien een oplossing?
eeeeeeeeeeeh, lijkt meg gewoon dat je moet instellen dat je mail van meer dagen wil bewaren/syncen dan dat je nu doet?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
kun je nu gewoon de nieuwe rom update van vodafone erop zetten ook al heb je geen vodafone ? En waarom is dat alleen van/voor vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 22:17

ride277

Cooled by Noctua

Ik heb deze telefoon ook aan mijn vriendin gegeven, maar nu merkt ze dat de dataverbinding te pas en te onpas aangaat. Volgens mij (vrouwen en administratie ;)) heeft ze het simpelste online abo van KPN van 10e ofzo. Als ik dan kijk wat er gebruik maakt van de dataverbinding is het volgens mij (op het 1e gezicht) alleen die weerapp, die het lokale weer aangeeft. Maar volgens mij gebruikt zoiets amper bandbreedte. Blijft het nu zinvol om toch nog over te gaan naar het installeren van zo een prog zoals in de OP staat, of is dit zinloos? (Ze heeft dus gewoon een standaard KPN HTC HD2, zonder enig geinstalleerde extra app, en dit is bedoeld in de context van abonnementsoverschrijding (datalimiet?) en dure tarieven)

Thanks in advance!

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Ik kan het toch nergens meer vinden... iemand heeft een applicatie genoemd (of alleen de wens?) voor het volgende;

Ik wil graag Bluetooth automatisch aanzetten zodra de telefoon aan de lader hangt (in de auto dus), en BT automatisch weer uit zodra hij weer van de lader af gaat.

Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 13:25
Jan888 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:47:
Wat ik vanmorgen (5.30u) toch meemaakte:
Ik werd ineens wakker van een pratende mevrouw die vertelde dat een nummer niet in gebruik was en dat ik naar 1888 moest bellen. Dit bleek uit mijn telefoon te komen. Wat bleek? Mijn HD2 is 4 voor mij erg vreemde telefoonnummers gaan bellen, UIT ZICHZELF! Telefoon zat in het ledere hoesje. Dit zijn de nummers die hij probeerde te bellen (willekeurige volgorde):
+8823460777
+88213213214
+1 (767) 503-3611
+25240221601
Precies hetzelfde hier, zelfde nummers look echt.. Fokking raar!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Jan888 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:52:

Waar vond je dat tweede bestand (Microsoft.nogwat). Ik kon hem niet vinden.

-edit- laat maar, ik heb hem gehardreset. :'(

[ Voor 72% gewijzigd door Malfoi op 10-04-2010 12:16 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

delorean7

Let's take the Aston toni

Het is bijna weer mijn jaarlijkse, tijd voor een telefoon speeltje-tijd. Hartstikke leuk natuurlijk, beetje jammer dat de keuze dit keer niet zo mooi/nieuw is als in het verleden. De afgelopen jaren ben ik de (on)gelukkige bezitter geweest van zowel een touch diamond (1) als touch pro 2 en heb met beide toestellen de mooie olie achtige newton rings tevoorschijn weten te toveren. De Diamond doet intussen helemaal niets meer en de touch pro2 heeft het scherm onder garantie vervangen gekregen, maar intussen ontwikkelt het probleem zich vrolijk opnieuw (daarbij heb ik hem nu echt laten vallen met een mooie beschadiging tot gevolg).

Mijn vraag is of de HD2 met een ander type touch screen ook gevoelig is voor dit HTC euvel? heeft iemand al regenboog achtige strukturen gezien op zijn scherm (met name bij warmer weer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
Anoniem: 254891 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 17:08:
[...]

De F1 app is Java dus als je Myriad Java opstart, staat daar de F1 toepassing.
Myriad Java vind je in Instellingen - menu - meer - systeem.

Maar er zou ook gewoon een snelkoppeling moeten komen van de F1 app!
Bij mij is het iig gelukt op de manier van Barfman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
touchie75 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:52:
kun je nu gewoon de nieuwe rom update van vodafone erop zetten ook al heb je geen vodafone ? En waarom is dat alleen van/voor vodafone?
Nee kan niet!
Vodafone ROM is voor Vodafone branded telefoons.
Waarom? Ask Vodafone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51
teake schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:23:
Ik kan het toch nergens meer vinden... iemand heeft een applicatie genoemd (of alleen de wens?) voor het volgende;

Ik wil graag Bluetooth automatisch aanzetten zodra de telefoon aan de lader hangt (in de auto dus), en BT automatisch weer uit zodra hij weer van de lader af gaat.

Wie helpt?
Ik gebruik pocketweaver ervoor, van SBSH.

http://www.sbsh.net/produ...ile_pocket_pc/phoneweaver

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
teake schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 10:23:

Wie helpt?
1e hit bij een zoekopdracht? :X

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33710926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
ride277 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:00:
Ik heb deze telefoon ook aan mijn vriendin gegeven, maar nu merkt ze dat de dataverbinding te pas en te onpas aangaat. Volgens mij (vrouwen en administratie ;)) heeft ze het simpelste online abo van KPN van 10e ofzo. Als ik dan kijk wat er gebruik maakt van de dataverbinding is het volgens mij (op het 1e gezicht) alleen die weerapp, die het lokale weer aangeeft. Maar volgens mij gebruikt zoiets amper bandbreedte. Blijft het nu zinvol om toch nog over te gaan naar het installeren van zo een prog zoals in de OP staat, of is dit zinloos? (Ze heeft dus gewoon een standaard KPN HTC HD2, zonder enig geinstalleerde extra app, en dit is bedoeld in de context van abonnementsoverschrijding (datalimiet?) en dure tarieven)

Thanks in advance!
Bij een simpel 10 euro abbo zou ik ZEKER NoData installeren, want ik geloof nooit dat daar een databundel bij zit? En dan kan je in ieder geval ZELF beslissen wanneer je wel een geen verbinding wil en kom je ook niet voor verrassingen te staan.
De app is zo simpel dat zelfs je vriendin dat moet snappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
delorean7 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:14:
Mijn vraag is of de HD2 met een ander type touch screen ook gevoelig is voor dit HTC euvel? heeft iemand al regenboog achtige strukturen gezien op zijn scherm (met name bij warmer weer)?
Heeft weinig met het weer te maken volgens mij, maar meer de manier hoe je met je scherm omgaat (druk op het scherm uitoefenen)

Er zijn al meerdere mensen met een HD2 in dit topic met witte of donkere vlekken.
Ook een collega heeft het voor elkaar gekregen, door met de HD2 in z'n kontzak te gaan zitten -> donkere kringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

delorean7

Let's take the Aston toni

Klinkt toch als iets anders dan newton rings, daarbij is er geen sprake van vlekken - lichtere of donkere plekken. Maar een soort olieachtige regenboog 'shine' op het scherm, begint in het midden en breidt zich dan langzaam uit, er is zelfs een wikki over |:( het is in elk geval een bekend HTC probleem.

En, jawel de zichtbaarheid van het probleem wisselt met de temperatuur, maar eindigt altijd in tranen ;) (als in, wanneer het erger wordt weigert het touch gevoelige scherm helemaal)
CRXed schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:39:
[...]

Heeft weinig met het weer te maken volgens mij, maar meer de manier hoe je met je scherm omgaat (druk op het scherm uitoefenen)

Er zijn al meerdere mensen met een HD2 in dit topic met witte of donkere vlekken.
Ook een collega heeft het voor elkaar gekregen, door met de HD2 in z'n kontzak te gaan zitten -> donkere kringen.

[ Voor 10% gewijzigd door delorean7 op 10-04-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
delorean7 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:07:
Klinkt toch als iets anders dan newton rings, daarbij is er geen sprake van vlekken - lichtere of donkere plekken. Maar een soort olieachtige regenboog 'shine' op het scherm, begint in het midden en breidt zich dan langzaam uit, er is zelfs een wikki over |:( het is in elk geval een bekend HTC probleem.

En, jawel de zichtbaarheid van het probleem wisselt met de temperatuur, maar eindigt altijd in tranen ;) (als in, wanneer het erger wordt weigert het touch gevoelige scherm helemaal)
Ah ok. Nou aangezien de HD2 een ander soort touchscreen heeft dan eerdere HTC toestellen, zal dat nu waarschijnlijk niet voorkomen. Ik heb hier nog niemand gehoord over olie-achtige vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 14-06 22:19
Ik heb altijd een probleem met het muziek luisteren tijdens het fietsen/scooter rijden. Je kan dan moeilijk een nummer verder skippen, eerst moet je je telefoon uit je broekzak halen scherm unlocken en dan wil het pas..

Nou zat ik te denken is het misschien mogelijk dat als je in het muziek tab de toetsen te gebruiken voor Play/Paueze, nummer verder & nummer terug..

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AEAVBJF7.jpg

Is dit er al?? Of weet misschien iemand hoe je dit kan "maken"...
(kon zelf niks vinden op internet/google.)

Iemand hier bekend mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:26
@sk0o is dit al eerder gepost of heb ik het grootste dejavu dat er kan zijn.
ik herinner me het precies.
of ik zag het op andere fora's

edit: ik zie dat je het gepost hebt op xda maar ik kan me niet herrinere dat ik het daar gezien heb.

[ Voor 27% gewijzigd door erik23 op 10-04-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

@ sk0o

Misschien staat hier wat je zoekt

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583580

Hoewel ik daar grotendeels hardware key shortcuts naar een programma zie, niet naar een functie binnen een programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
Er is nog altijd geen cabje bekend dat het laden van smsjes terwijl je typt doet stoppen?
ben er zo stilaan van gek aan het worden dat het altijd terug wegspringt,
en als je er genoeg opslaat zodanig dat het langer duurt eer hij alles geladen heeft
dan gaat het typen voor geen meter zodanig dat hij achterloopt dat ik enorm veel fouten maak :p
Dat hier nog niemand iets op verzonnen heeft, aangezien de hoeveelheid mensen het irriteert.
Kwou dak wist hoe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 21:36
Vandaag heb ik mijn hd2 geprobeerd te connecten met mijn pioneer autoradio via de cd btb200 module van pioneer. Ik krijg wel een verbinding met tussen de apparaten, ook kan ik bellen via de radio. Alleen krijg ik het geluid niet via de speakers. ook als de telefoon over gaat heb ik geen geluid over de speakers, de radio springt wel naar de phone app.

En als ik audio probeer af te spelen dan kan ik wel door de albums bladeren met de radio en het album op play drukken maar ook hierbij geen geluid.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen en waar ik het uberhaut in moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-06 16:39
Ik heb nu via de telefoon contact gezocht met HTC. Via de mail reageerden ze al twee weken niet. Dus bij garantieverzoeken, ff bellen...

Ik ben degene die de foto met de witte vlekken heeft gepost. De telefoon wordt nu woensdag opgehaald voor reparatie. Ik laat jullie weten wat HTC ermee gedaan heeft.

Moest eerst wel eerst zelf een harde reset uitvoeren, om uit te sluiten dat het hier niet aan ligt. Ik heb mijn telefoon naast my phone nu ook gesynchroniseerd met Outlook. Kan ik op deze wijze straks de agenda items zo terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRXed schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:25:
[...]

De F1 app is Java dus als je Myriad Java opstart, staat daar de F1 toepassing.
Myriad Java vind je in Instellingen - menu - meer - systeem.

Maar er zou ook gewoon een snelkoppeling moeten komen van de F1 app!
Bij mij is het iig gelukt op de manier van Barfman.
echt vaag. als ik java opstart staat er niets tussen. Ik krijg de f1 app alleen te zien de eerste keer als ik em installeer. Als ik em daarna uitzet, kan ik em nergens terugvinden :S rara wat doe ik verkeerd

geen branded telefoon, nieuwste originele rom NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
XstarzZ schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 18:31:
en als je er genoeg opslaat zodanig dat het langer duurt eer hij alles geladen heeft
dan gaat het typen voor geen meter zodanig dat hij achterloopt dat ik enorm veel fouten maak :p
Aaah nu weet ik wat de oorzaak er van is! :9
Anoniem: 124910 schreef op zondag 04 april 2010 @ 14:09:
Contacten sorteren op voornaam - achternaam

na toevallige wat rommelen ontdekt hoe je de contacten zo kunt laten weergeven.
misschien was het al bekend maar toch

op pc in outlook naar contacten, en zorgen dat je die "opslaan als"
en hier voornaam achternaam kiezen. heb niet kunnen ontdekken hoe ik dat bij alle contacten ineens kon doen.
dus maar een voor een gedaan, was al blij genoeg.
daarna je foon syncen

hopelijk heeft iemand anders hier ook wat aan
Hm bij mij synct ie die contacten niet goed. Ze staan nog steeds achternaam, voornaam ingedeeld op de HD2. Wat nu?
(ik weet dat het al eens besproken is, maar kon het zo gauw niet terugvinden)

[ Voor 22% gewijzigd door Malfoi op 10-04-2010 20:47 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:05

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik zou graag mijn HD2 als webcam willen gebruiken. Kan iemand mij hier goed werkende software voor aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
sk0o schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 17:11:
Ik heb altijd een probleem met het muziek luisteren tijdens het fietsen/scooter rijden. Je kan dan moeilijk een nummer verder skippen, eerst moet je je telefoon uit je broekzak halen scherm unlocken en dan wil het pas..

Nou zat ik te denken is het misschien mogelijk dat als je in het muziek tab de toetsen te gebruiken voor Play/Paueze, nummer verder & nummer terug..

Voorbeeld:
[afbeelding]

Is dit er al?? Of weet misschien iemand hoe je dit kan "maken"...
(kon zelf niks vinden op internet/google.)

Iemand hier bekend mee??
Misschien met dit programma: Barfman in "HTC HD2 - Deel 10"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

CRXed schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 13:36:
[...]

Bij een simpel 10 euro abbo zou ik ZEKER NoData installeren, want ik geloof nooit dat daar een databundel bij zit? En dan kan je in ieder geval ZELF beslissen wanneer je wel een geen verbinding wil en kom je ook niet voor verrassingen te staan.
De app is zo simpel dat zelfs je vriendin dat moet snappen :+
Helemaal juist. App werkt zeer goed..!
Is vooral een must als je naar het buitenland gaat ;)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

2stimpy schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:00:
Vandaag heb ik mijn hd2 geprobeerd te connecten met mijn pioneer autoradio via de cd btb200 module van pioneer. Ik krijg wel een verbinding met tussen de apparaten, ook kan ik bellen via de radio. Alleen krijg ik het geluid niet via de speakers. ook als de telefoon over gaat heb ik geen geluid over de speakers, de radio springt wel naar de phone app.

En als ik audio probeer af te spelen dan kan ik wel door de albums bladeren met de radio en het album op play drukken maar ook hierbij geen geluid.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen en waar ik het uberhaut in moet zoeken?
Ik heb een gewone Pioneer autoradio met bluetooth, en daar werkt het uitstekend mee.. Is jou radio er 1 met navigatie erin?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214345

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:52:
Ik zou graag mijn HD2 als webcam willen gebruiken. Kan iemand mij hier goed werkende software voor aanraden?
Ik heb gehoord dat je daarvoor Mobile Controller 1.5 kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
Audione0 schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:16:
[...]

Ik heb een gewone Pioneer autoradio met bluetooth, en daar werkt het uitstekend mee.. Is jou radio er 1 met navigatie erin?
Nee, ik heb een double din Pioneer AVH-P4200DVD icm de cd btb 200 bleutooth module.
Ik krijg dus alleen het geluid niet voor elkaar.

[ Voor 21% gewijzigd door 2stimpy op 11-04-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Laatst online: 23-04 14:49
even iets anders :)

De nieuwste artemis ROM is uit voor HD2 (ook in het nederlands) : versie 9.0.: een echte aanrader. Super snel, stabiel, mooi...
De rom is uiteraard te vinden op het welgekende forum van XDA developers.
Om problemen te voorkomen is het wel aangewezen om task 29 te gebruiken en te flashen vanaf een SD kaart.

Ik gebruik trouwens HSPL 1.66 en de laatste radio rom 2.09. werkt perfect. heb trouwens ook geen last meer van het uitvallen van de internetverbinding. Staat nu dat hij al meer als 10 uur verbonden is met internet. Met de stockrom viel mijn internet meestal uit na een 2 uur verbonden te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Zoek ff op Ateksoft Webcamera Plus, perfect progje hiervoor... 8)
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:52:
- Transforms your PDA or Smartphone to high-resolution web-camera.
- NEW!! Use your PDA/Smartphone as microphone!
Even through Wi-Fi!
- Can work through any connection: USB ActiveSync, Wi-Fi, Bluetooth, GPRS, 3G, LAN.
- Compatible with almost all modern Smartphones and PDAs.
- Can be used as web-camera in many programs: Skype, MSN Messager, Yahoo Messager, Virtual Dub and many others.
- Can capture device screen and transmit video to Desktop PC.

[ Voor 43% gewijzigd door Windkracht13 op 11-04-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:32
2stimpy schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:12:
[...]

Nee, ik heb een double din Pioneer AVH-P4200DVD icm de cd btb 200 bleutooth module.
Ik krijg dus alleen het geluid niet voor elkaar.
Kijk eens bij de gavanceerde bluetooth instellingen. Misschien bij Audio, systeemgeluiden op handsfree device afspelen aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 08-06 16:14
darkenrahl schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:11:

De nieuwste artemis ROM is uit voor HD2 (ook in het nederlands) : versie 9.0.: een echte aanrader. Super snel, stabiel, mooi...
Om problemen te voorkomen is het wel aangewezen om task 29 te gebruiken en te flashen vanaf een SD kaart.

Ik gebruik trouwens HSPL 1.66 en de laatste radio rom 2.09. werkt perfect. heb trouwens ook geen last meer van het uitvallen van de internetverbinding. Staat nu dat hij al meer als 10 uur verbonden is met internet. Met de stockrom viel mijn internet meestal uit na een 2 uur verbonden te zijn.
pff! net vandeweek 8.0 erop geknnald haha!

maar ga wel weer updaten binnenkort dan!
draai nu samen met radio 2..07 en HSPL2.0 2.08 uit mijn hoofd.. wel tevreden mee alleen die accuduur wilt maar niet beter worden..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Huh? welke zoektermen had je? Ik zal net andere gepakt hebben denk ik.
Maar goed, bedankt in elk geval!
Weet je toevallig ook freeware alternatieven? ipv phonealarm en phoneweaver?
Het gaat mij alleen om de automatische Bluetooth inschakeling in de auto, tbv carkit. Meer niet.

[offtopic]ik denk dat "blUEtooth" in de zoektermen had staan ipv "blEUtooth" en dat ik het daardoor niet vond.[/off topic]

[ Voor 4% gewijzigd door teake op 11-04-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn hd 2.

Het probleem:
Zodra ik de youtube app opstart, krijg ik het berichtje ''opslag is vol''. Vervolgens sluit het
programma af.

Even wat informatie over het toestel:
ROM: 1.66.404.1 (76641) NLD
Versie van besturingenssysteem: 5.2.21869 (21869.5.0.82)
Manila-versie: 2.5.19211619.0
ROM datum: 01/14/10
Radioversie: 2.06.51.07
Protocolversie: 15.30.50.07U

Ik heb google en alles al afgezocht, maar ik kon geen oplossing vinden.
Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Thomas

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Teveel progs geinstalleerd in het interne geheugen? Of een memory leak ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
Ehm.. Ik heb eigenlijk alleen de standaard apps er opstaan. Veel gebruik ik niet dus die mogen er wel
af. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat doe..?

Ik weet niet wat een memory leak is. Maar als ik denk wat het is, dan zou dat best kunnen alleen heb ik
geen flauw idee waar :S

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
Henkie schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:21:
[...]

draai nu samen met radio 2..07 en HSPL2.0 2.08 uit mijn hoofd.. wel tevreden mee alleen die accuduur wilt maar niet beter worden..
Ja, had ook pas enkele dagen versie 8 erop gezet. Versie 9 gebruikt trouwens terug opera 9.7. Vind ik toch aangenamer werken als de 10.

over de batterij: op xda zeiden ze dat je best na het flashen je batterij "reset":
1) batterij helemaal leeglaten
2) batterij voor meer als 1 minuut uit het toestel halen
3) gsm met lader opladen zonder deze aan te zetten
4) als ie volledig opgeladen is terug de batterij eruit halen voor minstens 1 minuur.

Heb het zelf nog niet gedaan wegens geen tijd maar het schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2stimpy
OkeOkeOke schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:16:
[...]

Kijk eens bij de gavanceerde bluetooth instellingen. Misschien bij Audio, systeemgeluiden op handsfree device afspelen aanvinken.
Ik heb dit net even geprobeerd, helaas werkt ook dat niet.
Zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Ik zie niet veel verschillen met versie 8..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175330

Voor eventuele geïnteresseerden.
De 1GHz in de HD2

Ik schreef aan HTC,
Er wordt op het internet op verschillende fora nogal gediscuseerd over de processor van de HD2, 1Ghz snapdragon. Kunt u mij vertellen hoe het echt zit. Is hij ondergeklokt? Heeft hij stroombeheer zodat hij terug kan schakelen ofr draait hij altijd op 1Ghz. Toen ik deze vraag eerder stelde kreeg ik het niets zeggende antwoord dat het een 1Ghz snapdragon processor was. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, A. Kuiper

Reactie van HTC,
Bedankt voor het contact opnemen met de vraag over de processor van uw HTC HD2.
Windows Mobile software is dusdanig dat onderklokken nooit wordt gebruikt. De processor draait dus altijd met een snelheid van 1 GHz, ook in standby modus.
Ik vertrouw erop dat dit uw vraag heeft beantwoord. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet opnieuw contact met ons op te nemen.
Bedankt voor het emailen met HTC.
Met vriendelijke groet,
Ginette P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250800

Beste HD2ers,

Ik heb 1.72 erop staan maar ik heb nog steeds heel erg last van ghosttyping. Iemand mss een id over een .cab om dit probleem te verhelpen ? Zoja welke dan?

Ga weer ff voetbal kijken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:55:
@Audio, merk nu pas op, dat ik totaal een verkeerde link heb neergezet, waardoor het je niet lukte, en ook nooit zal werke ( 8)7 UHHHMMmm, sorrry 8)7 )

Maar als je deze link volgt, bovenste bestand daarvan downloaden, heb je het juiste progje wat ik bedoelde.

[mbr]*knip* voldoet niet aan het beleid.[/]
Verschillende SPL's kiezen is gelukt. Maar ik krijg het alleen iet voor elkaar om ROM's te flashen vanaf de SD kaart, heel erg vreemd!

Nu die Artemis V9 uit is, had ik gelijk een excuus dit te doen,maar het werkt gewoon niet..

Gezien Atemis V9 niet te installen is via Win active sync, moet ik maar even wachten met deze versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Vanaf Sd flashen lukt mij ook niet, nu je het zegt...

Maar flash CleanEx & updates altijd via Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 254891 schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:47:
[...]

echt vaag. als ik java opstart staat er niets tussen. Ik krijg de f1 app alleen te zien de eerste keer als ik em installeer. Als ik em daarna uitzet, kan ik em nergens terugvinden :S rara wat doe ik verkeerd

geen branded telefoon, nieuwste originele rom NL
Eerst Myriad Java installeren, dan naar http://mobile.formula1.com op je telefoon.
Daar klikken op die download link en dan meteen installeren (niet opslaan). Als het goed is, installeert de F1 app nu in Myriad en krijg je een shortcut.

Het probleem dat jij omschrijft gebeurt met andere versies van Java, zoals JavaFX of JBlend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:07
Henkie schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:21:
[...]

Gebuik je wel de goeie radio versie? Bij mij doet Artemis 8.0 het wat accuduur betreft erg goed.
NOTE 3 : I use for my tests, the Official HTC radio 2.06.51.07 or 2.07.51.22_2 from stock ROM 1.66 and latest HTC Radio 2.09.51.03 here.
NOTE 4 : Don't use with Artemis ROM T-MUS radio 2.07 or 2.08 are for "T-Mobile HD2-1024" info1 and info2 (NOT for HTC HD2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117

Audione0 schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:32:
[...]

Gezien Atemis V9 niet te installen is via Win active sync, moet ik maar even wachten met deze versie..
Hoezo niet?
Is mij vanmiddag nog gelukt. Wel even je ruu_signed.nbh in een map plaatsen met customruu.exe en deze aftrappen.
Op XDA staat een hele duidelijke handleiding =>Flashing your First GSM 512LEO Rom (For Noobs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:48:

Heb V9 nu via active sync geflasht, werkt ook..
Van de week gaat mn HD2 naar winkel terug voor het krakend probleem.. thnx voor het helpen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:07
[...]

Verschillende SPL's kiezen is gelukt. Maar ik krijg het alleen iet voor elkaar om ROM's te flashen vanaf de SD kaart, heel erg vreemd!
Windkracht13 schreef op zondag 11 april 2010 @ 16:48:

Is de SD card wel FAT 32 geformatteerd?
Bij mij gaat het altijd goed met de bijgeleverde SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

4tune schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:02:
[...]

[...]

Is de SD card wel FAT 32 geformatteerd?
Bij mij gaat het altijd goed met de bijgeleverde SD kaart.
Ja die is FAT 32. Ik gebruik een 16gig kaartje, misschien dat het daar aan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
Anoniem: 250800 schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:28:
Beste HD2ers,

Ik heb 1.72 erop staan maar ik heb nog steeds heel erg last van ghosttyping. Iemand mss een id over een .cab om dit probleem te verhelpen ? Zoja welke dan?

Ga weer ff voetbal kijken !
dit was voor mij mijn redding:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250800

Top ! Het werkt perfect! Eindelijk van het probleem af, werd er regelmatig gek van!
Bedankt voor de reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 08-06 16:14
4tune schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:53:
[...]

Gebuik je wel de goeie radio versie? Bij mij doet Artemis 8.0 het wat accuduur betreft erg goed.

[...]
wat valt onder erg goed? einde van de dag heb ik max 30 procent over .. verbruik wel zeer intensief internet minimaal 2u per dag. rest staat al het updaten op manual.

terug naar opera 9.7 vind ik wel een gemis trouwens.. gebruik al bijna sinds het begin dat ik de hd2 heb de (beta) versie 10. vind ik echt geweldig werken! pinch zoom is onhandig vergeleken bij de tap zoom van opera 10 met de snelheid van de hd2 icm Vodafone. vorige maand ruwweg 1.8 gb verstookt geloof ik haha!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 18:44
Jongens, Ik heb een van de eerste Test roms van de HD2 op XDa gezet.

Voor de mensen die soort van de verbetering gedurende de roms wilt zien.

http://forum.xda-develope...php?p=6151848#post6151848

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024

Is deze dan echt zoveel sneller / mooier dan de stock rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175330

[...]

Nu die Artemis V9 uit is, had ik gelijk een excuus dit te doen,maar het werkt gewoon niet..

Je moet dan ook een van de HSPL's installeren om custom roms te kunnen fashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Anoniem: 175330 schreef op maandag 12 april 2010 @ 02:08:
[...]

Je moet dan ook een van de HSPL's installeren om custom roms te kunnen fashen.
Ja dat weet ik, en daar gaat het ook niet om.. Het gaat er mij om, om ROM's te flashen via mn SD kaart..
De reden van het flashen via SD kaart is, het zo alleen mogelijk is om de orginele SPL terug te zetten op de telefoon. Dit kan nl niet als je flasht via de PC.. ( dacht ik..)

Maar nu HSPL2 uit is, kan ik gewoon SPL kiezen uit een keuze menu, en daar zit ook de orginele SPL tussen. Nu is mijn probleem dus ook opgelost.. Nu kan mijn telefoon gewoon zonder dat mijn garantie weg is, terug naar de winkel.. Ik heb nl een krakende speaker, zowel die aan mn oor zit, als die waar de beltoon uitkomt..
Buiten dat, vind ik het nog steeds vreemd dat het flashen via SD kaart, maar niet wil lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heb je het al geprobeert , met de 2 gb kaart die bij het toestel werd geleverd?

Daar lukt het nl. wel bij, mijn 16gb Sandisk class4 weigerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben mn oordopjes kwijt, zit er aan te denken om deze te kopen:

http://www.bol.com/nl/p/e...05000006130308/index.html

iemand hier ervaring mee? of een betere suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Anoniem: 254891 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:53:

Dat het alleen in Windows Media player of juist HTC player werkte....
Ben vergeten welke het presies was, had deze headset bij m'n HTC TyTN II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-06 08:54
Die zal ik niet nemen als ik jou was. Deze headset maakt verbinding via een MINI usb, niet via micro usb of 3.5 mm plug.
Je zal 'm op geen enkele manier aan je telefoon kunnen koppelen. :)
Verder is 't een prima dingetje hoor, gebruik 'm op m'n HTC Pro2 en op m'n Touch Cruise. Maar op de HD2 gaat 't niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Xmoo schreef op zondag 11 april 2010 @ 22:25:
Jongens, Ik heb een van de eerste Test roms van de HD2 op XDa gezet.

Voor de mensen die soort van de verbetering gedurende de roms wilt zien.

http://forum.xda-develope...php?p=6151848#post6151848
Hey Xmoo.
Wat moet ik me voorstellen bij de eerste test rom? Wat bedoel je ermee? Er staat verder geen uitleg of iets bij. Ik heb alle nieuwste WinMo versies (behalve WP7 die jij nog een keer online moet zetten ;) ;) ) wel geprobeerd, maar wat is er nieuw aan deze ROM? Een ROM gebaseerd op een nieuwe HTC stock ROM of zo? Ik zie wel nieuwe features staan zoals PTZ in video. Is dat nu by default supported? icm het tooltje 'zoomer' had ik dit al. Maar vertel dus eens wat er speciaal is aan deze test-rom? :)

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 12-04-2010 11:44 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik wordt niet goed van mijn phone..

Als ik bluetooth aan heb gehad in de auto en vervolgens weer uit zet als ik thuis ben, dan lijkt het alsof hij in een soort luidspreker-stand blijft staan bij het volgende telefoontje dat ik heb.
De ander hoort zich dubbel en ik diegene over de luidspreker. Is ook niet uit te zetten via luidspreker-optie.
De volume-knop aan de zijkant van de phone werkt op dat moment ook niet meer. Alleen een soft-reset werkt.Al vaker last van gehad, maar nog niet de link gelegd met bluetooth.
Iemand hetzelfde probleem?

Weet niet of het er mee te maken heeft, maar Dutty's Task Manager blokkeert soms. Er staat dan een schuin streepje door het icoontje recht bovenin de phone. Ook alleen weer aan de gang te krijgen door een soft-reset.Volgens mij ook na gebruik van bluetooth. Maar ook soms uit het niets.
Iemand hetzelfde probleem?

Pfff.. snel naar de 1.72 ROM, anders pleur ik hem dadelijk nog een keer weg!
Eens kijken of ik aankomende week tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
DeMoN schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:42:
[...]

Hey Xmoo.
Wat moet ik me voorstellen bij de eerste test rom? Wat bedoel je ermee? Er staat verder geen uitleg of iets bij. Ik heb alle nieuwste WinMo versies (behalve WP7 die jij nog een keer online moet zetten ;) ;) ) wel geprobeerd, maar wat is er nieuw aan deze ROM? Een ROM gebaseerd op een nieuwe HTC stock ROM of zo? Ik zie wel nieuwe features staan zoals PTZ in video. Is dat nu by default supported? icm het tooltje 'zoomer' had ik dit al. Maar vertel dus eens wat er speciaal is aan deze test-rom? :)
Nou deze ROM komt van 03-09-2009, toen ze de HD2 nog aan het testen waren onder de namen "LEO & PRO THREE". Is leuk om zo de vernieuwingen te zien van toen tot nu.
Leuke is dat de rom maar 128mb RAM aangeeft maar degelijk sneller en de grafische kant lekkerder aanvoelt.
Pinch to zoom in bijna 98% van de ROM.

Is gewoon leuk om zoiets xtje te flashen en te bekijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342067

CRXed schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:34:
[...]

Eerst Myriad Java installeren, dan naar http://mobile.formula1.com op je telefoon.
Daar klikken op die download link en dan meteen installeren (niet opslaan). Als het goed is, installeert de F1 app nu in Myriad en krijg je een shortcut.

Het probleem dat jij omschrijft gebeurt met andere versies van Java, zoals JavaFX of JBlend.
Als ik de instructies lees, moet ik dus eerst jave de-installeren, alleen kan ik dat onder programma`s verwijdeeren op mijn HD2 niet vinden. Waar moet ik dat doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Mijn vraag was nog niet beantwoord, dus ik stel hem bij deze nog een keer! Had hem vrijdag gesteld maar de pagina's gaan zo hard dat ik denk dat mijn vraag anders niet meer beantwoord wordt :)

Hebben meer mensen last van het feit dat de HD2 zo langzaam is na opnieuw opstarten of soft reset? Bij mij moet ik echt een kwartier lang ofzo intensief met de HD2 bezig zijn voordat hij weer op normale snelheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Nu online

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:18:
Heb je het al geprobeert , met de 2 gb kaart die bij het toestel werd geleverd?

Daar lukt het nl. wel bij, mijn 16gb Sandisk class4 weigerd
Moet ik mn vriendin maar eens lief aankijken. Die wordt al zenuwachtig als ik het over telefoons heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 14-06 22:19

Ik zal die niet nemen. Als je echt goede oordopjes wil hebben moet je de Creative EP-630 nemen.
Zijn inear dopjes en kosten 30E,.

echt het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brrrt schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:21:
Die zal ik niet nemen als ik jou was. Deze headset maakt verbinding via een MINI usb, niet via micro usb of 3.5 mm plug.
Je zal 'm op geen enkele manier aan je telefoon kunnen koppelen. :)
Verder is 't een prima dingetje hoor, gebruik 'm op m'n HTC Pro2 en op m'n Touch Cruise. Maar op de HD2 gaat 't niet lukken.
oja goede tip :)

heb je nog een suggestie welke ik dan beter kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Jan888 schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:34:
Mijn vraag was nog niet beantwoord, dus ik stel hem bij deze nog een keer! Had hem vrijdag gesteld maar de pagina's gaan zo hard dat ik denk dat mijn vraag anders niet meer beantwoord wordt :)

Hebben meer mensen last van het feit dat de HD2 zo langzaam is na opnieuw opstarten of soft reset? Bij mij moet ik echt een kwartier lang ofzo intensief met de HD2 bezig zijn voordat hij weer op normale snelheid is...
Een kwartier niet, maar wanneer ik een app sluit kan ik beter ff 5 sec wachten tot ik weer een ander handeling uitvoer. Hij reageert dan te traag (dat zie ik ook aan de animatie van het weer) en opent anders onbedoeld een app op het scherm die ik aanraak om mijn scherm te vegen. En dat valt tegen.

Rom: 1.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Niet zo slim van HTC, ze hebben de lichtsensor linksboven geplaatst in plaats van rechtsboven. 8)7 Is best vervelend als je je telefoon in landscape-positie houdt, dan zit je precies met je linkerduim op die sensor waardoor je bij direct zonlicht niks meer ziet :P Viel me opeens op na 5 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Anoniem: 312445 schreef op maandag 12 april 2010 @ 13:54:
Niet zo slim van HTC, ze hebben de lichtsensor linksboven geplaatst in plaats van rechtsboven. 8)7 Is best vervelend als je je telefoon in landscape-positie houdt, dan zit je precies met je linkerduim op die sensor waardoor je bij direct zonlicht niks meer ziet :P Viel me opeens op na 5 maanden
Wat d8 je van volume buttons. JE kunt hem niet tegen de muur aanzetten, want dan druk je de knopjes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Xmoo schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:09:
[...]

Wat d8 je van volume buttons. JE kunt hem niet tegen de muur aanzetten, want dan druk je de knopjes in.
Ja precies, en meeste mensen zijn rechtshandig, dan is het net even wat handiger om met je rechterduim de rechterzijkant te bedienen als je bijvoorbeeld muziek luistert. Maar goed, laten we het houden op schoonheidsfoutjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258966

Xmoo schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:09:
[...]

Aan en uit knop, bij de HTC TC zat die aan de zijkant, de HD2 piept regelmatig in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:10
Als het goed is krijg ik deze week de HD2 via mijn werk en nou heb ik al bij een aantal collega's gezien dat standaard bij een na 10 minuten auto pin lock (forced via exchange) toch bij elke druk op de ophangknop de telefoon in de lockstand schiet.

Waar ik me dus heel erg aan ga storen is dat je altijd je lock code moet intikken als je je scherm aanzet. Bij mijn X1 is dit pas na de ingestelde 10 minuten.

Ik weet dat er tooltjes zijn om de enforced exchange policy te omzeilen, maar dat is niet de bedoeling.
Wat ik wil is dat ik gewoon met de ophangknop het toestel in standby kan zetten, en als je het toestel weer binnen 10 minuten wakker maakt dat je niet de code moet invoeren. (waarschijnlijk is de unlock slider wel handig omdat de ophang knop van de HD2 itt bv de X1 vrij makkelijk in je broekzak ingedrukt kan worden.)

Ik heb al zitten zoeken naar instellingen, maar volgens mij is dit niet zonder extra software op te lossen. Weet iemand of dit wel kan, of heb je hier extra software zoals bv S2U2 voor nodig?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:57

Die plug je in via de miniUSB poort, en die zit er niet op bij de HD2. Je moet er een hebben via de hoofdtelefoonuitgang. Op de HTC site staat vast wel welke van hun er wel op werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875

sk0o schreef op maandag 12 april 2010 @ 12:37:
[...]

Ik zal die niet nemen. Als je echt goede oordopjes wil hebben moet je de Creative EP-630 nemen.
Zijn inear dopjes en kosten 30E,.

echt het geld waard.
EP-830 heeft een nog mooier geluid heb ze allebei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ha! Dit werkt inderdaad erg goed! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
DaFreakR schreef op maandag 12 april 2010 @ 00:00:
[...]

Is deze dan echt zoveel sneller / mooier dan de stock rom?
Ik ben bang dat over deze vraag heen wordt gelezen.
Iemand toevallig al ervaring met Artemis 9.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
DaFreakR schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:08:
[...]

Ik ben bang dat over deze vraag heen wordt gelezen.
Iemand toevallig al ervaring met Artemis 9.0?
Ik draai deze rom nu een paar dagen en hij is sneller dan de stock rom. Veel mooier is het niet, het werkt anders omdat de rom windows mobile 6.5.3 gebruikt. Deze is wat meer 'finger friendly'. Ik heb ook nog Cookies Home Tabs geïnstalleerd en dit werkt perfect. Met de nieuwste versie kun je de weahter animations uitzetten wat de accuduur weer verbeterd. Ik zou zeggen; probeer het gewoon een keertje, je kan altijd terug :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.