Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:23
Over of je custom roms moet doen of niet ik heb zelf ook maar is de gok gewaagd met een CleanEX rom. Ja het is wat sneller dan de stock rom, maar mijn stockrom was al een beetje getweakt. Ik had niet zo iets van WoooW, maar wel dit draait wel een stukje soepeler zeker in combinatie met cookies hometab. Kan me voorstellen bij mensen die bijvoorbeeld bsb tweaks hebben geinstalleerd iets wat je telefoon traag maakt een nog groter verschil gaan merken.
Nu komt het waarom je het vooral moet doen..... Je batterij gaat in een keer veel langer mee echt super. Zit nu aan het eind van de dag op 71% terwijl ik daarvoor ergens richting de 31% zat echt een super verschil. Ook de beste reden waarom je het moet doen. De clean ex rom is zeker goed met radio 2.08.50.08.Klein nadeel is wel dat de rom in het engels maaar met een kleine register tweak krijg je htc sense wel gedeeltelijk in het nederlands. Misschien is de Artemis rom ook goed maar die lui van clean ex weten waar ze mee bezig zijn met eigen graphics engine. In plaats van de Chainfire 3D patch te gebruiken . Wat je overigens veel ziet bij andere roms. Maar mensen ik zou zeggen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

don't get it :?

heb een unbranded hd2, wil van rom 1.48 naar rom 1.66 gaan, maar als ik m'n serienummer invul dan krijg ik de melding van

"Het serienummer dat je doorgaf, is ongeldig. Gelieve opnieuw te proberen."

kom er via google niet uit,

wie kan helpen?!

Hij zegt het ook als ik rom 1.48 wil downloaden, terwijl ik dat al een keer gedaan heb.

ik zit op

www.htc.com/nl

DOH!

ik had een O ipv een 0 :( |:( stond beetje onduidelijk op telefoon en doos, maargoed nu werkt het!

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 14599 op 12-04-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Ik had artemis 9.0 maar ik wou updaten naar de nieuwe CleanEX ROM.
WAt ik raar vond, was dat je bij customruu kunt zien naar wat je updated, daar stond feROM.
Dat vond ik al raar.

Vervolgens gaf die aan dat de updated klaar was. Dan start hij dus opnieuw op. Maar er blijft een wit scherm
met groene letters 'HTC' staan. Hij start dus niet verder op.

Ik heb al een soft reset en hard reset geprobeerd, wat kan ik nog meer doen?

Groetjes Thomas

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Thomaszomer schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:10:
WAt ik raar vond, was dat je bij customruu kunt zien naar wat je updated, daar stond feROM.
Dat vond ik al raar.

Vervolgens gaf die aan dat de updated klaar was. Dan start hij dus opnieuw op. Maar er blijft een wit scherm

Groetjes Thomas
Het toestel uitzetten (batterij eruit halen), vervolgens houd je de volume-omlaag knop ingedrukt, deze blijf je ingedrukt houden, terwijl je het toestel weer aanzet. Dan kom je bij het scherm met de 3 kleuren, verbind je telefoon via USB met de computer en flash nog een keer de ROM.
Heb je trouwens al vantevoren de HSPL geflasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
CleanEx heeft geen radio die hij meeflasht, dit zal je nog zelf moeten doen.
Anders start hij inderdaad niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Ik heb soms op de htc hd2 dat het smsen niet helemaal lekker gaat met het volledig qwerty.. hij reageert best wel traag en maak veel fouten terwijl ik soms helemaal niet het idee heb dat ik een verkeerde letter intik..
zijn hier meerdere klachten over? of is er een hotfix voor te downloaden?
zou geweldig zijn!

thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 09:03
Als hij traag typt kan je dit proberen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604831

Verdr heb ik er ook veel last van dat je 'mis' typt.. kan er ook niet volledig aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
hoe installeer ik zoiets? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271467

Xmoo schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:09:
[...]

Wat d8 je van volume buttons. JE kunt hem niet tegen de muur aanzetten, want dan druk je de knopjes in.
Hey xmoo,

weet je of er binnnenkort nog een rom update aankomt voor de htc hd2 en ze verder zijn met de rom voor wnidows 7?

gr,

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101154

Dat vond ik al raar.

Groetjes Thomas
Gewoon de originele 1.66 rom installeren. Ik had gisteren precies hetzelfde als jij door zelfde combinatie en volgorde van Roms.

Wat je nu kunt doen is batterij verwijderen, terugdoen en dan hardreset (volume boven en beneden beiden indrukken en dan aanzetten, volume toetsen vasthouden tot grijs scherm, volg dan instructies (vol up 2x).

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 101154 op 12-04-2010 20:20 . Reden: Redigeren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszomer
  • Laatst online: 15-06-2023
Oké, het doet het weer, ik heb artemis er gewoon weer opgeflasht.

Maar, ik heb een paar vraagjes.

Ik zie heel vaak van die codes bij het tips en tweaks topic. bv: HKLM:/
zoiets en dan een code daarachter. Maar hoe kan ik daar bij? via verkenner?

Ik zie ook van die mooie thema's, maar ik heb geen flauw idee hoe ik die thema's eropzet. En in welk mapje?

Bij apps zie ik van die cab files, waar plaats ik die om te laten werken?

Bedankt alvast ;)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
Met een registery editor kun je bij die HKLM tweaks.
Dit kan bijvoorbeeld met resco file explorer.
Cabs zet je gewoon op je telefoon en installeer je vanaf daar.

[ Voor 16% gewijzigd door LemonC200 op 12-04-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
Het zijn register paden
HKLM = HKey_Local_Machine
HKCU = HKey_Current_User
enz.

Total Commander is een goede register editor.

.cab zijn ingepakte installatie bestanden, (net zoiets als .exe installatie bestanden) en die zet je op je telefoon en installeer je vanaf daar.

(maar zulke dingen kan je ook makkelijk zelf Googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Zijn er al losse behuizingen verkrijgbaar in Nederland? Heb ze nog niet kunnen vinden.
Had mijn handen vol toen ik uit me auto stapte en uitgerekend mijn phone klettert van een halve meter hoog de straat op.
Nu heb ik een mooie schaafwond in de linkerbovenhoek, gelukkig niks op de glasplaat.
Heb het nog met fijn schuurpapier voorzichtig proberen weg te schuren maar je blijft het zien :(

[ Voor 10% gewijzigd door -Magnat- op 12-04-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-06 13:49
Misschien een stomme vraag maar hoe krijg ik het toetsenbord omhoog als ik aan het bellen ben ? Moet voor b.v. voicemail nummers indrukken om verschillende opties te openen maar kan nergens vinden waar ik dat kan doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Zojuist Artemis 9.0 geflased, werkt prima!

Wanneer je na de flash opstart krijg je een compleet zwarte achtergrond. Na het instellen van een wallpaper wil ik eigenlijk weer terug naar deze compleet zwarte achtergrond, maar kan hem nergens meer vinden..

Wie kan me helpen en weet waar deze staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-06 06:56
clonedonkey schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:30:
Misschien een stomme vraag maar hoe krijg ik het toetsenbord omhoog als ik aan het bellen ben ? Moet voor b.v. voicemail nummers indrukken om verschillende opties te openen maar kan nergens vinden waar ik dat kan doen :(
gewoon op toetsenblok drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Weet iemand hoe ik in Artemis 9.0 kan instellen dat 'X' het programma ook echt afsluit in plaats van minimaliseert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254891

Anoniem: 300875 schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:38:
[...]

EP-830 heeft een nog mooier geluid heb ze allebei :)
ja maar wil wel met a.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-06 13:49
indofk schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:55:
[...]

gewoon op toetsenblok drukken
haha thanks! Dacht dat, dat betekende dat de toetsen dan geblokkeerd werden, heel stom :) Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DaFreakR schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:01:
Weet iemand hoe ik in Artemis 9.0 kan instellen dat 'X' het programma ook echt afsluit in plaats van minimaliseert?
Als je 2 seconden lang het klokje rechtsbovenin "ingedrukt" houdt, dan sluit de applicatie daadwerkelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
Dat vond ik al raar.

Groetjes Thomas
Zoals volgens mij ook wel eerder is aangegeven en bovendien duidelijk is de cleanex XDA thread staat vermeld: de cleanex rom bevat GEEN radio! Vind je het dan vreemd dat er na het booten niets gebeurd?! :?

dus eerst radio flash en dan de rom! Nogmaals, is meerdere malen voorbij gekomen, dus had je kunnen weten! Verder ben je kennelijk gewoon wat in het wilde weg aan het flashen van artemis oid naar cleanex, in zulke gevallen is het ook verstandig om MTTY te gebruiken ( ook vaker voorbij gekomen). Ik raad je aan je er wat meer in te verdiepen, zodat je ook beter weet waar je mee bezig bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaFreakR schreef op maandag 12 april 2010 @ 22:45:
Zojuist Artemis 9.0 geflased, werkt prima!

Wanneer je na de flash opstart krijg je een compleet zwarte achtergrond. Na het instellen van een wallpaper wil ik eigenlijk weer terug naar deze compleet zwarte achtergrond, maar kan hem nergens meer vinden..

Wie kan me helpen en weet waar deze staat?
Google????????????

http://images.google.nl/i...ghts=&safe=images&as_st=y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
....

[ Voor 98% gewijzigd door DaFreakR op 13-04-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
DaFreakR schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:01:
Dat staat volkomen los van die rom, heeft er niets te maken. Je hebt het gewoon over duttys taskmanager, die toevallig in die rom zit gebakken kennelijk. In de thread over duttys taskmanager op xda staat precies aangegeven hoe de taskmanager werkt, makkelijker kan het niet (gebruik 'm zelf ook; ken alle instellingen er van uit m'n hoofd, aangezien er amper wat aan in te stellen valt...)

en v.w.b. vragen die echt over die artemis rom oid gaan, zou ik je adviseren om die voornamelijk in de desbetreffende thread (over de rom), op xda, te stellen, aangezien je daar speciefieke vragen en antwoorden van de chef zelf treft. 't Lijkt me dat je dan een stuk sneller geholpen bent, maar dat moet je natuurlijk zelf weten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
John Connor schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 00:26:
[...]

Dat staat volkomen los van die rom, heeft er niets te maken. Je hebt het gewoon over duttys taskmanager, die toevallig in die rom zit gebakken kennelijk. In de thread over duttys taskmanager op xda staat precies aangegeven hoe de taskmanager werkt, makkelijker kan het niet (gebruik 'm zelf ook; ken alle instellingen er van uit m'n hoofd, aangezien er amper wat aan in te stellen valt...)

en v.w.b. vragen die echt over die artemis rom oid gaan, zou ik je adviseren om die voornamelijk in de desbetreffende thread (over de rom), op xda, te stellen, aangezien je daar speciefieke vragen en antwoorden van de chef zelf treft. 't Lijkt me dat je dan een stuk sneller geholpen bent, maar dat moet je natuurlijk zelf weten... |:(
Hij had ook even de eerste post van de rommaker goed door kunnen lezen, aangezien het daar zelfs in staat, maar goed heb het antwoord toch maar hier gegeven.
FAQ 5 : How to close an application and not minimize it ? Push and hold the "clock" (Up-Right screen corner) until the application will close (2-3sec).
Overigens wordt er gebruik gemaakt van "X2 TaskManager" in deze rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-06 13:22
Anoniem: 271467 schreef op maandag 12 april 2010 @ 20:05:
[...]Hey xmoo,

weet je of er binnnenkort nog een rom update aankomt voor de htc hd2 en ze verder zijn met de rom voor wnidows 7?

gr,

Sander
Er komen nieuwe HTC ROMS aan. Waarschijnlijk 1.7x of 1.8x.

WM7 ROM is op dit moment alleen beschikbaar voor mensen die hun HD2 JTAG gewijzigd hebben...
Dus nog een echte publieke variant is nog niet in zicht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Xmoo schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:02:
[...]

Er komen nieuwe HTC ROMS aan. Waarschijnlijk 1.7x of 1.8x.
Heb je misschien ook een idee op wat voor termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 11-06 13:22
Paling1 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:59:
[...]

Heb je misschien ook een idee op wat voor termijn?
Er is al een 1.7x serie uit, WWE en Chinees. Alleen nu is de vraag HTC pakt altijd 2 series met nummers achter elkaar. 1 Voor hun roms, en 1 voor Providers roms. 1.48 (HTC) 1.49 (Providers). Dus ik weet nog niet of 1.7x HTC is of Providers is. Developement gaat heel erg traag, HTC zet ff de preoriteiten op de toestellen die nog moeten uitkomen. Denk aan TP3 (Terra), Snap 2 (Trophy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 15:29
BootVluchteling schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:45:
Ik heb skype draaien op mijn HD2. Iemand enig idee óf en hoe je gebruik kan maken van een Bt-headset icm Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan audioforcer downloaden en starten voordat je gebruik gaat maken van skype. Zo pusht hij al het geluid naar de oor spreaker, dus als het goed is ook naar je bt headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst kon je op de update pagina van htc een rss feed ontvangen toch? dit kon je vervolgens in je hd2 stoppen om n melding te krijgen bij nieuwe updates. Maar ik zie de rss feed niet meer... :(

heeft iemand em bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
John Connor schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:37:
[...]

Zoals volgens mij ook wel eerder is aangegeven en bovendien duidelijk is de cleanex XDA thread staat vermeld: de cleanex rom bevat GEEN radio! Vind je het dan vreemd dat er na het booten niets gebeurd?! :?

dus eerst radio flash en dan de rom! Nogmaals, is meerdere malen voorbij gekomen, dus had je kunnen weten! Verder ben je kennelijk gewoon wat in het wilde weg aan het flashen van artemis oid naar cleanex, in zulke gevallen is het ook verstandig om MTTY te gebruiken ( ook vaker voorbij gekomen). Ik raad je aan je er wat meer in te verdiepen, zodat je ook beter weet waar je mee bezig bent :)
Je hebt inderdaad gelijk ik had die turtorial gevolgd en daar wouden ze dat je de radio na de rom flasht. Na de thread van cleanEX te hebben gelezen moest het inderdaad er voor moest maar ik had daarna wel een hard reset gegeven maar in ieder geval alles werkte bij mij :) . Ik verwacht dat Thomas geen 576 mb rom had (ja de support daarvoor is met versie 3.0 gedropped) geïnstalleerd (aangezien artemis die niet gebruikt) en dat het daarom niet werkte. Je moet wel even goed lezen wat je doet niet zomaar wat doen anders krijg je later weer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 254891 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 12:47:
[...]

je kan audioforcer downloaden en starten voordat je gebruik gaat maken van skype. Zo pusht hij al het geluid naar de oor spreaker, dus als het goed is ook naar je bt headset
Nice. Ga ik even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:57
Prulleman schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:20:
Als het goed is krijg ik deze week de HD2 via mijn werk en nou heb ik al bij een aantal collega's gezien dat standaard bij een na 10 minuten auto pin lock (forced via exchange) toch bij elke druk op de ophangknop de telefoon in de lockstand schiet.

Waar ik me dus heel erg aan ga storen is dat je altijd je lock code moet intikken als je je scherm aanzet. Bij mijn X1 is dit pas na de ingestelde 10 minuten.

Ik weet dat er tooltjes zijn om de enforced exchange policy te omzeilen, maar dat is niet de bedoeling.
Wat ik wil is dat ik gewoon met de ophangknop het toestel in standby kan zetten, en als je het toestel weer binnen 10 minuten wakker maakt dat je niet de code moet invoeren. (waarschijnlijk is de unlock slider wel handig omdat de ophang knop van de HD2 itt bv de X1 vrij makkelijk in je broekzak ingedrukt kan worden.)

Ik heb al zitten zoeken naar instellingen, maar volgens mij is dit niet zonder extra software op te lossen. Weet iemand of dit wel kan, of heb je hier extra software zoals bv S2U2 voor nodig?
iemand hier een antwoord op?
Heb het toestel binnen. de nieuwe batch Vodafone toestellen worden al met 1.72 uitgeleverd :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

Dav0s

Hr?

Weet iemand of en hoe je een cab uit een exe kan trekken? Ik heb Webcamera Plus net gedownload, maar het is een exe bestand wat je via active sync moet installeren. Beetje lastig, want ik zit op mijn werk dus kan hier geen gebruik maken van active sync. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Dav0s schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:06:
Weet iemand of en hoe je een cab uit een exe kan trekken? Ik heb Webcamera Plus net gedownload, maar het is een exe bestand wat je via active sync moet installeren. Beetje lastig, want ik zit op mijn werk dus kan hier geen gebruik maken van active sync. Wat te doen?
Eh thuis installeren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Hmm, na het installeren van Artemis 9.0 is wel de roze vlek weer terug op mn camera.. Jammer dat deze fix van HTC niet standaard is meegenomen (schijnbaar..)

*edit*
De update van 10-12 op de HTC site schijnt helaas niet te werken op deze ROM..
Wellicht dat iemand hier een oplossing voor dit probleem heeft?

[ Voor 33% gewijzigd door DaFreakR op 13-04-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 15:40
ik ben geen expert.
heb men vario 1 grijs geflashed.(ow wacht dat was hij al)
maar misschien is het gewoon een slechte flash.
reflash hem maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
DaFreakR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 19:23:
Hmm, na het installeren van Artemis 9.0 is wel de roze vlek weer terug op mn camera.. Jammer dat deze fix van HTC niet standaard is meegenomen (schijnbaar..)

*edit*
De update van 10-12 op de HTC site schijnt helaas niet te werken op deze ROM..
Wellicht dat iemand hier een oplossing voor dit probleem heeft?
De oplossing is Duttys Leo M-Lang 6.5.5 Series V1.2 [NLD]

Ik was even gaan wisselen tussen Artemis 9.0 en duttys v1.2 en vind duttys toch de beste!

Heb het al 2 weken en draait echt lekker...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Mocht zowaar de aanstaande CleanEX 4.00 testen, en moet zeggen wWoWw...

Dit is echte snelheid van een Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs14/f/2007/077/d/a/_FateofMike__by_killbear.gif

Mensen, zodra deze uit is, zeker de moeite waard om te proberen...!
(Alle tabs zijn weer terug)

[ Voor 5% gewijzigd door Windkracht13 op 13-04-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342067

weet iemand hoe je de java van je hd2 afkrijgt?

Ik wil een andere java installeren, maar hij start steeds de normale op

Het staat niet onder programma`s verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Windkracht13 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:51:
Mocht zowaar de aanstaande CleanEX 4.00 testen, en moet zeggen wWoWw...

Dit is echte snelheid van een [afbeelding]

Mensen, zodra deze uit is, zeker de moeite waard om te proberen...!
(Alle tabs zijn weer terug)
Wanneer kunnen we hem dan verwachten denk je? Want ik sta nu op het moment om na een lange tijd de stock ROM gebruikt te hebben weer eens te gaan flashen, ik heb net CleanEX 3.00 gedownload...
En welke radio gebruik je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Windkracht13 schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:24:
Zoek ff op Ateksoft Webcamera Plus, perfect progje hiervoor... 8)

[...]

- Transforms your PDA or Smartphone to high-resolution web-camera.
- NEW!! Use your PDA/Smartphone as microphone!
Even through Wi-Fi!
- Can work through any connection: USB ActiveSync, Wi-Fi, Bluetooth, GPRS, 3G, LAN.
- Compatible with almost all modern Smartphones and PDAs.
- Can be used as web-camera in many programs: Skype, MSN Messager, Yahoo Messager, Virtual Dub and many others.
- Can capture device screen and transmit video to Desktop PC.
Lijkt een leuk progje, maar wat ze er niet bij vertellen is dat je je telefoon vervolgens als PC-webcam kan gebruiken. Dus hij zendt alleen audio en video naar je eigen pc waar je het vervolgens in MSN/Skype kan gebruiken. Het is dus niet een progje waarmee je video direct naar het web kan sturen of kan gebruiken in combinatie met skype of msn op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:52:
Ik zou graag mijn HD2 als webcam willen gebruiken. Kan iemand mij hier goed werkende software voor aanraden?
Ik gaf toch een goed antwoord op zijn vraag 8)7
Dav0s schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:14:
[...]

Lijkt een leuk progje, maar wat ze er niet bij vertellen is dat je je telefoon vervolgens als PC-webcam kan gebruiken. Dus hij zendt alleen audio en video naar je eigen pc waar je het vervolgens in MSN/Skype kan gebruiken. Het is dus niet een progje waarmee je video direct naar het web kan sturen of kan gebruiken in combinatie met skype of msn op je telefoon.
"Het lijkt", het IS goede software :9

[ Voor 47% gewijzigd door Windkracht13 op 13-04-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-06 02:33

Crusader

Arc Nature

Dav0s schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:14:
[...]

In de tekst die jij quote zie ik dit staan:

Waar vertellen ze dan niet dat je 'm als webcam kan gebruiken?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Anoniem: 312445 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:27:
[...]

Wanneer kunnen we hem dan verwachten denk je? Want ik sta nu op het moment om na een lange tijd de stock ROM gebruikt te hebben weer eens te gaan flashen, ik heb net CleanEX 3.00 gedownload...
En welke radio gebruik je daarbij?
Hij staat inmiddels online voor iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-03-2012
Zou iemand mij in jip en janneke taal kunnen pm'en hoe je zo'n rom nou installeert en wat de beste van dit moment is. Heb wel dat topic op xda gelezen maar snap er eerlijk gezegd nog weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Windkracht13 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:51:
[...]

Hij staat inmiddels online voor iedereen ;)
waar dan? kan hem niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
vanpeltje schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:31:
[...]

De oplossing is Duttys Leo M-Lang 6.5.5 Series V1.2 [NLD]

Ik was even gaan wisselen tussen Artemis 9.0 en duttys v1.2 en vind duttys toch de beste!

Heb het al 2 weken en draait echt lekker...
Waarom vind je Dutty's rom beter dan die van Artemis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Anoniem: 342067 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 21:02:
weet iemand hoe je de java van je hd2 afkrijgt?

Ik wil een andere java installeren, maar hij start steeds de normale op

Het staat niet onder programma`s verwijderen
Ik heb Jblend (de met de HD2 meegeleverde Java) er nog op staan en er gewoon een andere Java app naast geinstalleerd (JavaFX of Myriad Java). De .jar en .jad files worden geopend door de nieuwere Java.

Je kan in de Java software zoeken naar install files, dus dan zou je dat met de nieuwere Java moeten doen.
Wat probeer je te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
dempie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:09:
[...]
Mag niet linken naar een Custom ROM, maar hij staat echt op XDA
Anders volg je ze op Twitter: http://twitter.com/CLEANEXUDT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
DaFreakR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:55:
[...]
Waarom vind je Dutty's rom beter dan die van Artemis?
Kunnen we eens ophouden met dit soort vragen? 8)7
Het is zo persoonlijk allemaal en al tig keer besproken in dit topic!

In dit topic zou het moeten gaan over de HD2 en niet over al die custom Roms.
Er worden zoveel vragen gesteld die eigenlijk op XDA thuishoren, in de topics van bij de makers van de Roms.

[ Voor 24% gewijzigd door CRXed op 14-04-2010 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:07
CRXed schreef op woensdag 14 april 2010 @ 03:13:
[...]

Kunnen we eens ophouden met dit soort vragen? 8)7
Het is zo persoonlijk allemaal en al tig keer besproken in dit topic!

In dit topic zou het moeten gaan over de HD2 en niet over al die custom Roms.
Er worden zoveel vragen gesteld die eigenlijk op XDA thuishoren, in de topics van bij de makers van de Roms.
Dat is vind ik zeker onjuist. De gebruikte romversie en ervaringen kunnen hier in het nederlands besproken worden. Kan dus voor mensen die de engelse taal niet goed machtig zijn of dit graag in het nederlands bespreken handig zijn. Bovendien is het toch fijn om van medetweakers te lezen wat zij van hun rom vinden en wat voor hen fijn werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 23:03
(jarig!)
Ik draai nu een aantal weken Artemis 8.0, daarvoor gebruikte ik altijd de stock (1.66). Ik moet zeggen dat ik niet zo heel tevreden ben... Heb nog steeds last van vertragingen, crashende filesys.exe en crashende gwes.exe... Mijn alarm gaat soms niet af, ...

Aan de changelog te zien denk ik niet dat dat met Artemis 9.0 opgelost gaat zijn... Vind het een beetje jammer dat ze zich zo profileren als "sneller en stabieler", maar in de praktijk merk ik daar toch niet zo heel veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Mgear schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:46:
[...]

Dat is vind ik zeker onjuist. De gebruikte romversie en ervaringen kunnen hier in het nederlands besproken worden. Kan dus voor mensen die de engelse taal niet goed machtig zijn of dit graag in het nederlands bespreken handig zijn. Bovendien is het toch fijn om van medetweakers te lezen wat zij van hun rom vinden en wat voor hen fijn werkt..
Hier ben ik het volkomen mee eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:16
Er is een nieuwe versie van Co0kie´s Home Tab 1.7 met o.a. de mogelijkheid van analoge clock.
Fantastisch wat die jongen allemaal maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355192

Goede morgen,

Gisteren heb ik de nieuwe htc car holder binnen gekregen. Deze werkt perfect op één klein dingetje na:

Wanneer Carkit modus gestart wordt kun je kiezen voor bellen. Bij het bellen kan je kiezen voor favorieten. Hier komt dus het probleem. Wanneer ik mijn favorieten selecteer start de telefoon keurig de telefoon om te gaan bellen. Helaas voor dat hij gaat bellen stopt hij er al mee.

Ik kan wel gewoon bellen vanuit het telefoonboek en door zelf een telefoonnummer te selecteren.

heeft iemand hier ook last van en/of een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-06 16:14
Mayco schreef op woensdag 14 april 2010 @ 08:03:
Ik draai nu een aantal weken Artemis 8.0, daarvoor gebruikte ik altijd de stock (1.66). Ik moet zeggen dat ik niet zo heel tevreden ben... Heb nog steeds last van vertragingen, crashende filesys.exe en crashende gwes.exe... Mijn alarm gaat soms niet af, ...

Aan de changelog te zien denk ik niet dat dat met Artemis 9.0 opgelost gaat zijn... Vind het een beetje jammer dat ze zich zo profileren als "sneller en stabieler", maar in de praktijk merk ik daar toch niet zo heel veel van...
draai ook artemis V8.0 en ik heb (na wat flashproblemen, my bad) niets te klagen over de rom. hij is supersnel en superstabiel. ik heb nog geen foutje kunnen bekennen!

weet niet met welke radio je hem draait? ik met de 2.07 en het is superstabiel.

ga nog niet updaten naar 9.0 ivm de oudere versie van opera en de weinige veranderingen..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 14-06 15:10

Audione0

Strijdt der titanen

dempie schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:09:
[...]

Misschien deze?

WijWillenWeten.forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=534

En dan de 10e van boven oid :*) ([ROM'S][WWE][13/04/10] The CleanEX Universal Dev Team presents: The Black Series ( 1 2 3 ... Last Page))

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
Er staat op XDA een nieuwe versie van Cookies Hometabs (versie 1.7) en dit is echt een aanrader! Je kan met de editor (die daar ook staat) veel instellen. Zo kun je de operator tekst veranderen in wat je zelf wilt, een andere klok kiezen en nog veel meer.

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/agBO0.jpg

De rom die je op de screenshot ziet is Artemis v9 met Brians BWTaskBar HD2v4.

edit:

Ow woeps, Oomho was me al voor.. Nouja, dit programma verdient het wel nog een keer genoemd te worden :)

[ Voor 18% gewijzigd door creatif op 14-04-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Crusader schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:42:
[...]

In de tekst die jij quote zie ik dit staan:

Waar vertellen ze dan niet dat je 'm als webcam kan gebruiken?
Het ligt misschien aan mijn idee van een 'web-cam', maar ik had verwacht dat ik er direct mee naar het web kon versturen, vanaf mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23:17

HollovVpo1nt

I like gadgets

Windkracht13 schreef op zondag 11 april 2010 @ 11:24:
Zoek ff op Ateksoft Webcamera Plus, perfect progje hiervoor... 8)

[...]

- NEW!! Use your PDA/Smartphone as microphone!
Even through Wi-Fi!
- Can work through any connection: USB ActiveSync, Wi-Fi, Bluetooth, GPRS, 3G, LAN.
- Compatible with almost all modern Smartphones and PDAs.
- Can be used as web-camera in many programs: Skype, MSN Messager, Yahoo Messager, Virtual Dub and many others.
- Can capture device screen and transmit video to Desktop PC.
Top! Ik ga het meteen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

creatif schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:11:
Er staat op XDA een nieuwe versie van Cookies Hometabs (versie 1.7) en dit is echt een aanrader! Je kan met de editor (die daar ook staat) veel instellen. Zo kun je de operator tekst veranderen in wat je zelf wilt, een andere klok kiezen en nog veel meer.

[afbeelding]

De rom die je op de screenshot ziet is Artemis v9 met Brians BWTaskBar HD2v4.
Linkje?

Kan niet vinden namelijk _/-\o_

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 12:18
Audione0 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:49:
[...]

Linkje?

Kan niet vinden namelijk _/-\o_
Komaan. Je kunt niet zoeken denk ik :+
HD2 themes&applications en dan één van de bovenste threads (op dit moment heel actief, dus drijft bovenaan)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als ik mijn telefoon aansluit op USB dan laadt hij niet op. Ik had dit uitgezet omdat ik hem een keer had aangesloten op een laptop, waar stroom al kostbaar is :P Alleen ben ik helemaal vergeten hoe ik dit weer aan moet zetten, iemand enig idee 8)7

Ik heb bij USB aan PC gekeken en Verbindingen

[ Voor 17% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-04-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

ToMaSZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:57:
[...]

Komaan. Je kunt niet zoeken denk ik :+
HD2 themes&applications en dan één van de bovenste threads (op dit moment heel actief, dus drijft bovenaan)
SOW Blind! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:06:
Als ik mijn telefoon aansluit op USB dan laadt hij niet op. Ik had dit uitgezet omdat ik hem een keer had aangesloten op een laptop, waar stroom al kostbaar is :P Alleen ben ik helemaal vergeten hoe ik dit weer aan moet zetten, iemand enig idee 8)7

Instellingen --> info over telefoon --> accu 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-06 07:55
HollovVpo1nt schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:06:

RTFM? ;) Tabblad Instellingen -> Info over telefoon -> Accu

edit:
Spuit 11..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Paling1 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:13:
[...]

Instellingen --> info over telefoon --> accu 8)
Gevonden, Thanks!
EbOoZ schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:14:
[...]

RTFM? ;) Tabblad Instellingen -> Info over telefoon -> Accu

edit:
Spuit 11..
Manual

Onder 'opladen' stond het in ieder geval niet. Je vervacht toch niet dat ik daarvoor de manual weer helemaal opnieuw voor ga lezen he? Want zoals ik al zei, ik heb de functie al eens gebruikt voor de laptop maar wist het even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Doopy-X- schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 23:56:
Als je een beetje fanatiek Twittert op je HD2, koop dan voor €1.90 TouchTwit in de marketplace. Wat een GE-NI-ALE app zeg _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb je verdomme weer zo'n fucking creditcard voor nodig.. hebben die gasten nu nooit van PayPal of iDeal gehoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

Ik krijg de laatste tijd regelmatig de foutmelding: 'voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsfot .Net Compact Framework vereist'.
Vraag: hoe kom ik hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik dacht het probleem gevonden te hebben voor mijn traag opstartende HD2. Heb er een taskmanager opstaan en kwam daar 'Idle process' tegen die het meeste van de tijd boven de 90% van mijn CPU gebruikt. Maar dat is het helaas niet want dat draait steeds zo rond de 90-99%, ook als mijn HD2 weer naar behoren draait. Iemand enig idee wat dat is? Heb het niet kunnen vinden met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
GSP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
Ik krijg de laatste tijd regelmatig de foutmelding: 'voor deze toepassing is een nieuwere versie van het Microsfot .Net Compact Framework vereist'.
http://tinyurl.com/y3jf5s8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

GSP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:38:
http://www.microsoft.com/...8D977D32A6&displaylang=en

Downloaden en je toestel aansluiten op PC via Windows Mobile Device Center. De .exe uitvoeren op je computer en na een tijdje krijg je op het scherm van je telefoon de installatie te zien.
Microsfot xD ?

[ Voor 18% gewijzigd door HollovVpo1nt op 14-04-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Jan888 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:48:
Ik dacht het probleem gevonden te hebben voor mijn traag opstartende HD2. Heb er een taskmanager opstaan en kwam daar 'Idle process' tegen die het meeste van de tijd boven de 90% van mijn CPU gebruikt. Maar dat is het helaas niet want dat draait steeds zo rond de 90-99%, ook als mijn HD2 weer naar behoren draait. Iemand enig idee wat dat is? Heb het niet kunnen vinden met Google.
Idle = Stationair oftwel niet-werkend.
Dus als je 90% Idle proces hebt, heb je dus 90% van het systeem vrij en wordt maar 10% gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:42

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lithje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:27:
[...]

Heb je verdomme weer zo'n fucking creditcard voor nodig.. hebben die gasten nu nooit van PayPal of iDeal gehoord??
Gast... Denk dat het verdomme tijd wordt dat je eens zo'n fucking credit card gaat aanschaffen.

Volgens mij hoeft het niet zo grof toch.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Dat was precies wat hij vroeg ;)
En dan nog kom je met Google op de goede plek uit dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Kan geen TouchTwit vinden hoor via Marketplace...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
lithje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:27:
[...]

Ik heb TouchTwit via FTD gevonden O-)

[ Voor 0% gewijzigd door CRXed op 14-04-2010 13:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 17:43
Sinds vanmorgen is mijn TouchTwit fubar :{ Blijft zeggen dat mijn account niet geactiveerd is. In het blauwe errorwolkje rechtsboven staat een System.Net.WebException
App al uninstalled en opnieuw erop gezet, helaas zonder resultaat :{
Ook een nieuw twitteraccount aangemaakt maar die pakt ie ook niet...

Mijn weather geeft ook niet de correcte plaats aan :{

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-06 09:07

iichel

Gazoooo

-fixed-

[ Voor 99% gewijzigd door iichel op 14-04-2010 17:17 ]

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP

GSP

creatif schreef op woensdag 14 april 2010 @ 12:11:
Er staat op XDA een nieuwe versie van Cookies Hometabs (versie 1.7) en dit is echt een aanrader! ...
Volgens FAQ moet ik cookie.home.reg downloaden. Als ik deze, na op mijn hd2 te hebben gedownload, op mijn hd2 open, krijg ik de foutmelding dat ie niet weet met welke applicatie ik deze moet starten. Hoe krijg ik deze op mijn hd2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
GSP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:01:
[...]

Volgens FAQ moet ik cookie.home.reg downloaden. Als ik deze, na op mijn hd2 te hebben gedownload, op mijn hd2 open, krijg ik de foutmelding dat ie niet weet met welke applicatie ik deze moet starten. Hoe krijg ik deze op mijn hd2?
Geen idee, ik heb deze reg file niet gebruikt, maar alles gewoon even opnieuw ingesteld.. Zoveel werk is dat nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
SnoeiKoei schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:51:
[...]
Gast... Denk dat het verdomme tijd wordt dat je eens zo'n fucking credit card gaat aanschaffen.

Volgens mij hoeft het niet zo grof toch.
Ja ik wordt er af en toe helemaal moe van.. iemand die WIL betalen voor goede apps. en dan krijg je dit elke keer.. we leven niet meer in 1980!!
Jan888 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:53:
Kan geen TouchTwit vinden hoor via Marketplace...
Instellingen op Verenigde Staten zetten, niet Nederland..
CRXed schreef op woensdag 14 april 2010 @ 13:54:
[...]
Ik heb TouchTwit via FTD gevonden O-)
158 dagen.. we gaan het gewoon proberen vanavond! Dan maar zo.. tnx!

[ Voor 36% gewijzigd door lithje op 14-04-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 10-06 15:40
-Magnat- schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:50:
Zijn er al losse behuizingen verkrijgbaar in Nederland? Heb ze nog niet kunnen vinden.
Had mijn handen vol toen ik uit me auto stapte en uitgerekend mijn phone klettert van een halve meter hoog de straat op.
Nu heb ik een mooie schaafwond in de linkerbovenhoek, gelukkig niks op de glasplaat.
Heb het nog met fijn schuurpapier voorzichtig proberen weg te schuren maar je blijft het zien :(
op xda was een draadje van mensen die er pro three op wilde. http://www.truesupplier.c...-cover-grey-pr-20092.html
alleen de achterkant mast niet op het origineel dus moet je de behuizing veranderen

http://cgi.ebay.com/OEM-H...5d283f1bbe#ht_2241wt_1165

http://cgi.ebay.com/ORIGI...m58870bbc43#ht_1932wt_939

http://cgi.ebay.com/OEM-H...m1c10d95843#ht_1795wt_939

$16 is dan het minste (heb niet op verzending gelet)
maar de dollar is nog steeds niet hoog toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bestaat er een programma waarmee je het scherm dermate kan locken dat je de telefoon handsfree in je broek kan laten zitten zonder dat er toetsen worden ingedrukt?

Ik heb een BT-headset, welke werkt als een trein.
Alleen krijg ik het voor elkaar om de screenlock te "openen" of een andere knop in te drukken tijdens het bellen..

Hoe kan ik dat omzeilen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP

GSP

creatif schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:24:
[...]

Geen idee, ik heb deze reg file niet gebruikt, maar alles gewoon even opnieuw ingesteld.. Zoveel werk is dat nou ook weer niet :)
Heb Co0okie tab ingestalleerd, en vervolgens CHTEditor.exe. Als ik nu op <menu> klik om aanpassen te doen en vervolgens de <Co0okie's Tab Editor aanklik>, krijg ik de melding dat er een onverwachte fout opgetreden is in CHTEditor.exe. En vervolgens de melding dat ik een oude versie van .net framework heb. Ik gebruik de laatste HTC rom. Ik vind het dan ook gek dat ik deze reg file moet downloaden, maar ja.
Of doe ik iets vaut?

[ Voor 6% gewijzigd door GSP op 14-04-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

GSP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:00:
[...]

Heb Co0okie tab ingestalleerd, en vervolgens CHTEditor.exe. Als ik nu op <menu> klik om aanpassen te doen en vervolgens de <Co0okie's Tab Editor aanklik>, krijg ik de melding dat er een onverwachte fout opgetreden is in CHTEditor.exe. En vervolgens de melding dat ik een oude versie van .net framework heb. Ik gebruik de laatste HTC rom. Ik vind het dan ook gek dat ik deze reg file moet downloaden, maar ja.
Of doe ik iets vaut?
Ja! je hebt NetCF 3.5 nodig om CHT editor te kunnen draaien! Wordt ook in de startpost van het topic op XDA verteld... Linkjes voor NetCF 3.5 staan erbij.... :z
(klik)

Heb net zelf ook de upgrade van 1.6.1 naar 1.7 gedaan, en het ziet er allemaal weer super uit! Combinatie met lockscreen is wel grappig, maar een beetje overbodig vind ik. Ik gebruik sind een tijdje MetroLock als lockscreen, en die werkt gelukkig ook met Cookie's HomeTab!

[ Voor 19% gewijzigd door Paling1 op 14-04-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 22:42

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

lithje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:34:
[...]

Ja ik wordt er af en toe helemaal moe van.. iemand die WIL betalen voor goede apps. en dan krijg je dit elke keer.. we leven niet meer in 1980!!
Dat snap ik wel maar om nou meteen te gaan lopen vloeken als je alleen met CC kan betalen gaat me wat ver; er is vast wel iemand in je omgeving die ff 1.90 euro wil voorschieten met z'n CC toch?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
installeer de nieuwste .net voor je mobiel.

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Even een vraagje aan de custom roms gebruikers.
Ik kon het een maand geleden nog wel bij benen met al die custom roms.
Maar nu weet ik het echt allemaal niet meer.

Op het moment heb ik Dutty's rom, van een maand geleden ofso.
Maar omdat ik het spel met dat virus heb gedownload waardoor hij naar vage nummers gaat bellen in het buitenland (in totaal 4 keer gedaan nu) moet ik hem opnieuw installeren.
Mijn muziek tab doet ook vaag bij het afspelen. Geluid komt uit de telefoon en oordopjes (kan niet kloppen denk ^^)

Dus ik wil een nieuwe rom erop zetten. Maar welke is nou een aanrader?
Ik wil graag 1tje die op stock lijkt zonder grote visuele aanpassingen (wat dutty dus is ong.)

Kan iemand mij een goede adviseren? Als ik op xda kijk zie ik op het moment echt door de bomen het bos niet meer en kan ik echt niet raden welke nou een stabiele simpele rom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
GSP schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:00:
[...]

Of doe ik iets vaut?
Heb je de nieuwste framework 3.5 geïnstalleerd? Kan geloof ik ook via een van die linkjes op XDA en anders gewoon via Microsoft..

Edit:

Nevermind.. weer te laat met posten.. iemand was me al voor, haha..

@Maximus1; ik kan je de nieuwste rom van Artemis aanbevelen, werkt erg snel en goed..

[ Voor 10% gewijzigd door creatif op 14-04-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 17:43
Ik ga me vanavond ook maar eens inlezen in had hele ROM verhaal en hoe ik dat moet installeren :|

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik sta op het punt om de HD2 aan te schaffen en heb 1 vraagje: Ik hoor niemand over SPB Mobile Shell. Komt dat omdat HTC Sense geweldig bevalt of zien de meesten MS gewoon niet zitten (vanwege het ontbreken van 'today' screen bv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:17

vr6-only

Blub Blub

Sense is gewoon goed en snel op de HD2, ik heb totaal geen behoefte aan SPB MS. Maar dat is mijn mening.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 18:07
mariconjo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:09:
Ik sta op het punt om de HD2 aan te schaffen en heb 1 vraagje: Ik hoor niemand over SPB Mobile Shell. Komt dat omdat HTC Sense geweldig bevalt of zien de meesten MS gewoon niet zitten (vanwege het ontbreken van 'today' screen bv.)?
Je kan het gewoon naast elkaar gebruiken, dat mag geen belemmering zijn.
Ik ben er wel eens aan begonnen maar het is best veel werk om alles te krijgen zoals je het wilt hebben. En omdat Sense mij prima bevalt ben ik er weer mee gestopt.

Heb dit al eerder gepost maar kijk ook eens naar deze Addon. Ziet er strak uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 18:07
Hannes87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:07:
Zou iemand mij in jip en janneke taal kunnen pm'en hoe je zo'n rom nou installeert en wat de beste van dit moment is. Heb wel dat topic op xda gelezen maar snap er eerlijk gezegd nog weinig van..
Wat verwacht je eigenlijk? Dat iemand de, wat mij betreft, overduidelijke topics op XDA naar het Nederlands gaat vertalen om die vervolgens hier neer te plakken? Iets wat misschien niet eens door de Powers That Be wordt toegestaan.

Misschien is het niet zo verstandig om te gaan klooien als je de tut's op XDA niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Ik vraag me af he,kan ik bv de afstandbediening van mijn touch pro,waar volume regeling opzit bv en microfoon misschien ombouwen naar de hd 2?
Ben opzoek naar een schema,maar krijg zosnel niets gevonden.
Ik heb namelijk op de hd2 nu een Bose in ear setje,wat erg goed klinkt,maar kan geen telefoon openemen of volume etc regelen.
Sonde om weg te gooien als het om te bouwen is,daar zijn we tweakert voor :+
Het betreft dit dingetje:

HTC Touch Pro Wired Remote Control RC E100
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l169486.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Ik merk dat mijn batterij na installatie van Artemis 9.0 flink sneller leegloopt (alle instellingen automatische updates heb ik hetzelfde staan als voorheen) dan voorheen met mijn originele 1.66 rom.
Ik heb Radio versie 2.06.51.07 nu draaien.

Heeft er iemand hier ditzelfde probleem ervaren en goede ervaringen met andere Radio versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ik ben voor de cleanex rom gegaan dit keer. Vooral omdat ik alles programma's en tweaks al op mijn computer heb staan met uitleg erbij (was aan het voorbereiden om dit te gaan uploaden op FTD)

Heerlijk om te zien dat alle nutteloze programma's weg zijn. :)
Nu maar is kijken of hij me ook bevalt. Dat kan je pas over een paar dagen zeggen.

Tot nu toe werkt alles perfect
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.