Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

CRXed schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:52:
Nou ik zit bij UPC en dezelfde instellingen die ik in Outlook gebruik op m'n PC werken ook feilloos op m'n telefoon....en ik zit ook bij Vodafone.\

"Uitgaande server vereist bevestiging" ook aangevinkt?

Edit: Dit moet ook goed staan bij Geavanceerde serverinstellingen (zelfde tabblad als de uitgaande mailserver)"

Netwerkverbinding: Internet
Die moet je dus niet op Vodafone of iets anders hebben staan
+1, same here, upc instelling vanuit computer op hd2, werkt gewoon feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875

Als ik via vodafone blox een internet bundel aanvraag (prepaid) is dit dan ook 3G? Of heb ik dan een slome WAP verbinding ofzo op mijn HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06 23:34
Anoniem: 300875 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:24:
Als ik via vodafone blox een internet bundel aanvraag (prepaid) is dit dan ook 3G? Of heb ik dan een slome WAP verbinding ofzo op mijn HD2?
3G/H maar wel beperkte limiet of snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Anoniem: 101154 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:31:
[...]

Misschien kan je dit eens proberen, is een trial van 14 dagen mogelijk.

http://franson.com/gpsgate/download.asp

Anders moet je op zoek naar een programma om alleen het scherm (aktief) uit te doen.
Dit is nou niet iets wat ik zoek, WM deeld namelijk je gps signaal al zodat je het met meer programma's kunt gebruiken. Eerder in dit topic werd deze vraag ook al gesteld echter geen reactie op gevonden.

WM lijkt de gps gewoon dom weg uit te zetten als je hem locked.

[ Voor 6% gewijzigd door Turbo_boy op 07-04-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Turbo, volgens mij kan S2U2 je daarbij helpen, kan niet testen voor je, daar ik deze niet meer gebruik.

Maar ik dacht, dat je verschillende programma's kon kiezen, dat deze niet meer gelockt wordt als deze in gebruik zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
Xmoo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:21:
[...]

Het werkt op de LEO 1 en LEO 1.5 (Amerikaanse versie HD2).

Leuke is dat wij alle roms kunnen flashen, en hun alleen maar de 2.x of hoger based roms :P
Lekker voor ze, ik heb 500 euro voor m'n HD2 betaald, officieel 600 maar kreeg korting :D en hun krijgen een betere HD2 voor 340 euro!
Mee eens! >:) En dan spreek ik nog niet eens over dat gekut dat zij met die radio's hebben, waarmee ze hun popiejopie american HD2's bijna bricken, hehehe... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-06 21:10

Audione0

Strijdt der titanen

freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:25:
[...]

Via XDA:

Uninstallation
Only way to remove the HSPL is to flash an original SPL from SD card.
- Take any "RUU_signed.nbh" from a ship ROM and copy it to SD card.
- Rename it to "leoimg.nbh"
- Reset the device while pressing the volume down button.
Ik heb het geprobeerd op bovenstaande manier te doen, maar het werkt niet.. De tel blijft op het gekleurde scherm staan en er gebeurt verder niets? Vreemd..

"edit" Ah, ik weet het al.. Moest nog van te voren de .exe uitpakken met winrar en dan pas renamen :O

"edit2" nee er gebeurt toch helemaal niets, de tel blijft op de gekleurde vlakken staan.. Damn!

[ Voor 16% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 18:14 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:01:
[...]

Ik heb het geprobeerd op bovenstaande manier te doen, maar het werkt niet.. De tel blijft op het gekleurde scherm staan en er gebeurt verder niets? Vreemd..

"edit" Ah, ik weet het al.. Moest nog van te voren de .exe uitpakken met winrar en dan pas renamen :O

"edit2" nee er gebeurt toch helemaal niets, de tel blijft op de gekleurde vlakken staan.. Damn!
Waarom doe je zo moeilijk? Je kan gewoon via HSPL2 je HSPL de-installeren, door vanuit HSPL2 (op je PC) je oude (oorspronkelijke) SPL te selecteren. Die wordt vervolgens direct geflashed en dan hoef je niets meer te doen met stock ROM's, SD-cards, etc... Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:01:
[...]

Jawell moet wel lukken, even nog een keer alles op een rijtje:

Je neemt de RUU_LEO_....exe bestand, die pak je uit met winrar.
In die uitgepakte map zit een file RUU_signed.nbh, de grootste file van pak m beet 260MB.
Die naam wijzig je naar LEOIMG.nbh.
LEOIMG.nbh kopieer je naar de root (hoofdmap) van je SD-kaart.
Als je dat hebt gedaan zet je je telefoon uit. Vervolgens blijf je de Volume-omlaag knop ingedrukt houden, terwijl je een keer de Powerknop drukt. Blijf de volumeknop ingedrukt houden.
Dan kom je bij een scherm, die laadt eerst de LEOIMG.nbh bestand in, en vervolgens moet je de instructies op het scherm volgen. Als het goed is moet je op de Powerknop drukken om het flashen te starten, maar dat weet ik niet zeker.
Als het klaar is start je het toestel op door op de rode reset knop te drukken. Vergeet niet het toestel een Hard-reset te geven nadat hij voor de eerste keer is opgestart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Anoniem: 312445 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:32:
[...]

Jawell moet wel lukken, even nog een keer alles op een rijtje:

Je neemt de RUU_LEO_....exe bestand, die pak je uit met winrar.
In die uitgepakte map zit een file RUU_signed.nbh, de grootste file van pak m beet 260MB.
Die naam wijzig je naar LEOIMG.nbh.
LEOIMG.nbh kopieer je naar de root (hoofdmap) van je SD-kaart.
Als je dat hebt gedaan zet je je telefoon uit. Vervolgens blijf je de Volume-omlaag knop ingedrukt houden, terwijl je een keer de Powerknop drukt. Blijf de volumeknop ingedrukt houden.
Dan kom je bij een scherm, die laadt eerst de LEOIMG.nbh bestand in, en vervolgens moet je de instructies op het scherm volgen. Als het goed is moet je op de Powerknop drukken om het flashen te starten, maar dat weet ik niet zeker.
Als het klaar is start je het toestel op door op de rode reset knop te drukken. Vergeet niet het toestel een Hard-reset te geven nadat hij voor de eerste keer is opgestart!
Misschien komt het wel omdat de sd kaart niet helemaal leeg is, en ik in de veronderstelling ben dat de tel .nbh file automatisch vindt. Ik backup even al mn data en geef de sd kaart een format (FAT32) en probeer het ff opnieuw..

Duurt wel ff dit, moet nl 15 gig backuppen en dat gaat niet zo rap met een sdtje :)

All be back!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Nee nog steeds niets.. Er gebeurt helemaal niets..

Maar wat ik niet begrijp. De 1 zegt dat ik alleen de vol-down ingedrukt moet houden en de andere zegt vol-uo en down ingedrukt houden als ik de tel aan zet..

Ik heb het dus alle 2 geporbeerd maar er gebeurt helemaal niets.. Alleen bij de beide knoppen ingedrukt, geeft de tel een hard-reset zonder de LEOIMG.nbh aan te spreken.. Kortom een fabrieks reset zeg maar..

Edit:

Ik heb hier nog een filmpje gevonden hoe het in zn werk gaat, maar bij mij blijft ie dus op de gekleurde vlakken staan..

http://www.youtube.com/wa...89Gh0QpIY&feature=related

[ Voor 19% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 10:37
Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:23:
Nee nog steeds niets.. Er gebeurt helemaal niets..

Maar wat ik niet begrijp. De 1 zegt dat ik alleen de vol-down ingedrukt moet houden en de andere zegt vol-uo en down ingedrukt houden als ik de tel aan zet..

Ik heb het dus alle 2 geporbeerd maar er gebeurt helemaal niets.. Alleen bij de beide knoppen ingedrukt, geeft de tel een hard-reset zonder de LEOIMG.nbh aan te spreken.. Kortom een fabrieks reset zeg maar..
Je moet als je een nieuwe rom erop zet via SD altijd volume down gebruiken, zodra het bootscherm komt gelijk los laten, en dan kan je kiezen om te installeren. Zorg dat je usb kabel niet is aangesloten, en kijk ook even of je geen dubbele extentie gebruikt LEOIMG.nbh.nbh , dus even extentie voor bekende bestandstype aan zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 07-04-2010 19:44 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Barfman schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:40:
[...]

Je moet als je een nieuwe rom erop zet via SD altijd volume down gebruiken, zodra het bootscherm komt gelijk los laten, en dan kan je kiezen om te installeren. Zorg dat je usb kabel niet is aangesloten, en kijk ook even of je geen dubbele extentie gebruikt LEOIMG.nbh.nbh , dus even extentie voor bekende bestandstype aan zetten.
Ik doe verder niets fout heb ik het idee..

Op de gekleurde vakken blijft er ook in het witte vak Serial staan.. Ik weet niet wat dit is.. Ik heb geen verkeerde SPL erop staan, ik heb versie 1.42, dus ik heb ook geen goldcard nodig om de orginele SPL erin te zetten..

Heel vreemd allemaal.. Anders is het maar pech hebben dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:58:
[...]
Duurt wel ff dit, moet nl 15 gig backuppen en dat gaat niet zo rap met een sdtje :)

All be back!
Misschien komt het wel door je 16 GB kaartje... :? Ik weet het anders ook niet meer hoor. Probeer anders even met een MicroSDtje van minder dan 16 Gig ofzo, je hebt er vast wel ergens een paar liggen... En formatteer dat kaartje dan van tevoren via je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:04:
[...]

Ik doe verder niets fout heb ik het idee..

Op de gekleurde vakken blijft er ook in het witte vak Serial staan.. Ik weet niet wat dit is.. Ik heb geen verkeerde SPL erop staan, ik heb versie 1.42, dus ik heb ook geen goldcard nodig om de orginele SPL erin te zetten..

Heel vreemd allemaal.. Anders is het maar pech hebben dan..
Je hebt dus een originele SPL erop staan, dan kan je niet elke rom installeren op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

John Connor schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:27:
[...]

Waarom doe je zo moeilijk? Je kan gewoon via HSPL2 je HSPL de-installeren, door vanuit HSPL2 (op je PC) je oude (oorspronkelijke) SPL te selecteren. Die wordt vervolgens direct geflashed en dan hoef je niets meer te doen met stock ROM's, SD-cards, etc... Snap je?
@Audio, Zet HSPL2 er ff op, makkelijker kan niet!

[ Voor 4% gewijzigd door Windkracht13 op 07-04-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSP
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 20:30

GSP

voice recognition
op mijn oude nokia kon ik na het ingedrukt houden van een toets de naam van een contactpersoon inspreken, waarna het betreffende telefoonnummer wordt gebeld. Bestaat er ook een applicatie voor de HD2 die dit kan?
:?

[ Voor 3% gewijzigd door GSP op 07-04-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Barfman schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:58:
[...]

Je hebt dus een originele SPL erop staan, dan kan je niet elke rom installeren op deze manier.
Sorry, ik bedoel HSPL 1.42

En hier blijft ie op staan:
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/5880/imgp0340.th.jpg

@windkracht13

Dit kan ik wel doen, maar ik heb geen orginele SPL die ik er dan op terug kan flashen.. Of zit deze appart in de .exe die ik van de HTC site heb? Dus uitpakken via winrar

@arda4 ik ga het even proberen om via de telefoon mn sd kaartje te formateren.. Kijken of het dan werkt. Thnx iig voor alle reacties!

[ Voor 67% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Lees dit even op je gemak, dan komt het echt goed, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644781
John Connor schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:27:
[...]

Edit, download de bovenste link op XDA !
Deze dus, http://forum.xda-develope...hp?p=5848003&postcount=19

Uitpakken, usb kabel aansluiten, en alle instructies opvolgen. SPL install naar keuze _/-\o_

[ Voor 164% gewijzigd door Windkracht13 op 07-04-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:51:
Lees dit even op je gemak, dan komt het echt goed, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=644781
[...]

Edit, download de bovenste link op XDA !
Deze dus, http://forum.xda-develope...hp?p=5848003&postcount=19

Uitpakken, usb kabel aansluiten, en alle instructies opvolgen. SPL install naar keuze _/-\o_
Nu doet mn tel helemaal niets meer.. Hij was succesvol geflasht maar nu blijft het Groene HTC logo in beeld en doet naar 5 minuten nog niets... En als ik normaal opstart dan kan ik niet eens normaal booten..

Ik kan zo ook niet meer via mobile apparaat centrum connecten omdat mn tele helemaal niet meer opstart! HelLUP!!

[ Voor 17% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GSP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:19:
voice recognition
op mijn oude nokia kon ik na het ingedrukt houden van een toets de naam van een contactpersoon inspreken, waarna het betreffende telefoonnummer wordt gebeld. Bestaat er ook een applicatie voor de HD2 die dit kan?
:?
Aantal, Cyberon heeft Voice Commander:
http://www.cyberon.com.tw/index.php

Dacht dat Microsoft Voice Command ook werkt, maar dacht alleen nog met headsets.
http://www.handango.com/c...ormId=30&productId=199594
Ok, lijkt toch gewoon te werken zonder headset.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Wat heb je precies gedaan, via je kaart geflasht, of HSPL2 via je computer?

Kom je nog in je bootloader scherm? (Volume omlaag ingedrukt houden, toestel aanzetten, volume loslaten)

[ Voor 23% gewijzigd door Windkracht13 op 07-04-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:33:
Wat heb je precies gedaan, via je kaart geflasht, of HSPL2 via je computer?

Kom je nog in je bootloader scherm?
Ik heb die link van je gebruikt om SPL naar keuze te gebruiken.. De stappen gevolgt die het programma me opgaf. Daarna kreeg ik op de pc te zien dat het succesvol was daar starte mn telefoon opnieuw op en daarna deed hij niets meer. Alleen een groen HTC logo is tezien verder gebeurt er niets..

Ik kan nu ook niet meer booten om vervolgens de boel opnieuw te doen omdat ik niet de tel via mobiel apparaat kan koppelen aan de pc..
Ik kom nog wel in het bootloader scherm maar daar gebuert ook niets..

Heb al geprobeerd te resetten. Werkt ook niet.. Heel vreemd allemaal.

Ik weet niet of HTC erin trap om deze telefoon zo weg te brengen en te zeggen dat er niets van te maken valt zo?

Kan je een rom installer zonder mobiel apparaat centrum te gebruiken en zonder Rom op sd kaart.. Dus de exe dubbel klikken met de tel aan de usb maar zonder mobiel apparaat centrum.. Dit is denk ik nog mn enige redding

[ Voor 36% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Beantwoord nu eens mijn vraag, kom je nog in je bootloaderscherm, toestel uit, volume knop omlaag ingedrukt houden, toestel aanzetten, volume knop loslaten???

Ik moet nu naar mijn mandje, morgen vanaf 06.30 uur, een 14 uurs durende werkdag voor de boeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:48:
Beantwoord nu eens mijn vraag, kom je nog in je bootloaderscherm, toestel uit, volume knop omlaag ingedrukt houden, toestel aanzetten, volume knop loslaten???

Ik moet nu naar mijn mandje, morgen vanaf 06.30 uur, een 14 uurs durende werkdag voor de boeg...
Ja ik kom in het bootloaderscherm dmv volume knop laag.. Verder gebeurt er niets

Edit: Hij doet weer wat na ik romupdateutilty.exe had gedubbelklikt.. (Zonder mobiel apparaat centrum, via de USB) Hij is nu de orginele rom aan het installen.. Afwachten dus.. Pjiew!!!

Hij doe het weer zie ik!! Jeeh!!

ga maar lekker slapen.. Komt wel goed dit..

[ Voor 22% gewijzigd door Audione0 op 07-04-2010 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:49:
[...]

Ja ik kom in het bootloaderscherm dmv volume knop laag.. Verder gebeurt er niets

Edit: Hij doet weer wat na ik romupdateutilty.exe had gedubbelklikt.. (Zonder mobiel apparaat centrum, via de USB) Hij is nu de orginele rom aan het installen.. Afwachten dus.. Pjiew!!!

ga maar lekker slapen.. Komt wel goed dit..
Je radio is waarschijnlijk niet compatible. Een andere radio gebruiken is de oplossing, ik heb dit ook gehad toen ik de EnergyROM wilde flashen. Na een soft reset alleen nog het HTC logo.

Hier mijn post op XDA waar ik iemand anders uit de brand help met ook weer dit probleem:

I am a HD2 owner for two days now. I used to flash much with my HD1, so I couldn't resist any more and started flashing two hours ago.

Same thing happend to me after flashing and a soft reset. Only the white HTC screen came up (at first I sh*t my pants, I was afraid I bricked it for real ). I tried several things..
Everytime when I reflashed the device it was working again, until I did a soft reset, after that evertime I was greeted with the white HTC screen.

After searching for a while on XDA I found somebody stating that the RADIO could be the problem. I never had booting problmens with differrent radio's with my HD1. But for the HD2 this is different I assume.

My solution was:

- Go to: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611787
- download radio: Leo_RADIO_15.34.50.07U_2.08.50.08
- Place the radio (make sure the name of the radio is RUU_signed.nbh) in the same dir as LeoCustomRUU.exe (download here: http://forum.xda-developers.com/show...17&postcount=1 )
- turn off HD2
- press and hold volume down button and press power on
- when the tricolor screen appears, plug in the USB cable and wait for the screen to say 'USB'
- Run LeoCustomRUU.exe and follow on screen instructions
- Wait for the process to complete

With this new radio my device started booting again Let me know if this fixed your problem!
edit: ohw zo te zien werkt ie weer, test het ff door hem simpelweg een paar keer uit en aan te zetten, bij mij deed hij het ook de eerste keer, maar na een reboot weer alleen het witte htc scherm :)

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 07-04-2010 23:59 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Gelukkig, MzL weer Afbeeldingslocatie: http://fc27.deviantart.com/fs27/f/2008/082/b/d/Good_night_by_viskot.gif...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-06 11:49
CRXed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:26:
[...]

Mee eens, want ik heb het ook! Ik zal er eens een mail naar HTC aan wagen. Ik ga mijn telefoon er niet voor laten repareren. maar ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.

/edit: Dit heb ik verstuurd, ik wil graag van jullie ook weten of jullie dit bekend voorkomt:

"Beste HTC

Ik was benieuwd of er al een oplossing is voor het veel voorkomende probleem bij HD2 gebruikers, dat de internetverbinding na verloop van tijd wegvalt.

De enige manier om weer verbinding te krijgen is om in de Comm Manager de Gegevensverbinding Uit en weer Aan te zetten.

Het rare is, dat als ik merk dat de verbinding weggevallen is (bijv. door geen Twitter updates meer of een foutmelding in de webbrowser) en ik kijk in de Comm Manager, dat dan de Gegevensverbinding ook echt op Uit staat. Dit lijkt helemaal uit zichzelf te gebeuren.

Klik je dan op Gegevensverbinding Aan, dan zie je bij de netwerkiconen het netwerk uitvallen naar GSM only. Terwijl je dus eigenlijk op Aan hebt geklikt, zet je 'm daadwerkelijk uit. Dan moet je NOG een keer op Aan klikken en zie je weer GPRS/3G/HSDPA verbinding tot stand komen.

Dit gebeurt bij mij een aantal keer per dag, bij anderen vaker."
En een waardeloos antwoord van HTC gekregen!!
Beste

Bedankt voor het contact opnemen met betrekking tot HTC HD2

Ik heb als bijlage een dataconnectie tool meegezonden die de dataverbinding
volledig stopzet.wilt u weer gebruik maken van de verbinding zult u deze handmatig
weer aan moeten zetten door het progamma op te starten.
graag de dataconnectiontool kopieeren op uw toestel

Hierbij vertrouw ik erop u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u echter nog vragen hebben, dan horen wij graag van u.

Bedankt voor het emailen met HTC.

Met vriendelijke groet,

Daniel d J

HTC
Wat heb ik nou aan een data-disconnect tooltje? :? Er zat niet eens een bijlage bij zijn antwoord 8)7

Ik heb maar weer wat teruggestuurd naar ze....
Beste Daniel

Ten eerste zit er geen bijlage bij je antwoord.

Ten tweede heb ik geen tooltje nodig dat mijn gegevensverbinding UIT zet, maar ik wil juist dat de HD2 de hele dag door uit zichzelf de connectie AAN blijft houden!

Is het probleem bij jullie bekend dat er heel veel gebruikers zijn met wegvallende internetverbiding en weten jullie waar dit aan ligt?

met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ten eerste, allen bedankt voor de hulp.. Ik zweette gisteravond toch wel hevig toen mn telefoon niet meer wilde booten..

Buiten dat, weet ik gelukkig wel hoe ik mn telefoon aan de praat kan krijgen als deze niet meer boot en alsnog een rom erop wil zetten zonder de telefoon via windows mobiel apparaat centrum te connecten.

Ik zet er vanavond een andere radio(Ik heb versie 2.06.51.07) op om te kijken of ik dan die tool van XDA, die Windkracht13 me gaf nu wel werkt zodat ik vanaf hier de orginele SPL kan flashen.
Ik moet zeker wel ergens een orginele SPL vandaan zien te halen, via XDA of Google? Of zit zit in die Tool van XDA verschillende SPL’s ingebouwd, want gisteravond kon ik geen keuze maken, hij flashte alles uit zichzelf nl?

Als dit allemaal nog niet werkt, probeer ik als enig redmiddel het geheugenkaartje van mn vriendin te gebruiken om vanaf hier de orginele ROM te flashen met daarin de originele SPL, anders is het pech, en weet het dan ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Morge Audio, ben blij voor je dat het gelukt is ;)
De orginele spl hoef je niet te zoeken, deze zit al in de tool verwerkt...

Probeer een Radio met xxx.50.xxx erin!
Dan zal je waarschijnlijk wel een keuze scherm krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door Windkracht13 op 08-04-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Kan iemand enkele foto's plaatsen van Artemis HD2 v8.0 (WM6.5.5+Leo 2.10) rom?

Ik gebruik nu: Duttys Leo M-Lang 6.5.5 Series V1.2 [NLD] en wil even welke beter werkt.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:33
vanpeltje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:47:

Ik gebruik nu: Duttys Leo M-Lang 6.5.5 Series V1.2 [NLD] en wil even welke beter werkt.
Denk inderdaad dat je uit een paar foto's wel kan afleiden of een ROM goed werkt... 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 20:50

Convoy

g44p

vanpeltje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:47:

kijk ff op XDA zou ik zeggen...

kind kan de was doen:

http://www.pilotlogic.com/artemis/img/iArtemis_NLD.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 08-04-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:39:
Morge Audio, ben blij voor je dat het gelukt is ;)
De orginele spl hoef je niet te zoeken, deze zit al in de tool verwerkt...

Probeer een Radio met xxx.50.xxx erin!
Dan zal je waarschijnlijk wel een keuze scherm krijgen.
Morguh!

Ja, gaan we proberen..

Beetje te doen op je werk..? Je hoeft nog maar 12 uurtjes :O
Ik ben al bijna op de helft.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hiero totale verveling, bahhhhhhh :O ...

Maar wel alle tijd om mijn CleanEX HQ te updaten, gaan we dat maar doen :9

Laat nog ff weten of het is gelukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
CRXed schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:08:
[...]

En een waardeloos antwoord van HTC gekregen!!

[...]

Wat heb ik nou aan een data-disconnect tooltje? :? Er zat niet eens een bijlage bij zijn antwoord 8)7

Ik heb maar weer wat teruggestuurd naar ze....

[...]
Dat de internetverbinding wegvalt heb ik ook wel altijd gehad en met meerdere gsm's. Had dat ook op mijn diamond en mijn broer heeft dat ook met zijn diamond II. Ik denk niet dat dat een probleem specifiek van de HD2 is. Zou het misschien ook aan je provider liggen? Dat ze je na verloop van tijd automatisch je internetverbinding afsluiten?

Alhoewel ik moet zeggen dat ik, sind ik de nieuwste Artemis en radio 2.09 heb geflashed, er precies geen last meer van heb gehad. fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:28:

Ja, ik laat het je even weten
Het wordt dan wel vanavond denk ik, want hier op het werk is alles geblokt..

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 22:18
mariconjo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:40:
Ik wil niet de bekende wijsneus uithangen maar ik heb hetzelfde probleem gehad (ook vodafone netwerk) en een half uur met een vodafone-medewerker aan de lijn gehangen.Die wist te melden dat voor het versturen van mail een vodafone account (bv:mait0612345678@vodafone.nl) nodig is en ook de gegevens van vodafone moeten ingevuld worden bij de uitgaande server (authsmtp.vodafone.nl).Dat heb ik gedaan en het werkt probleemloos.
Dit klopt inderdaad... Dit is een algemeen probleem.

Verschillende (vaste) providers (planet, ed.) hebben de publieke poort waar de email gebruik van maakt geblocked. Dit omdat deze poort ook gebruikt wordt door spammers.

Gewoon even met Vodafone bellen en ze geven je dan een eigen adres op de smtp server. Dan werkt het weer naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
Ik heb skype draaien op mijn HD2. Iemand enig idee óf en hoe je gebruik kan maken van een Bt-headset icm Skype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

CRXed schreef op donderdag 08 april 2010 @ 01:08:
[...]
Wat heb ik nou aan een data-disconnect tooltje? :?
[...]
Het schijnt dat de uitvallende dataverbinding veroorzaakt wordt door een te lange idle tijd. Het tooltje verbreekt actief de verbinding voordat het idle probleem zich voordoet. Een volgend programma dat de dataverbinding gebruikt zorgt er vervolgens voor dat de dataverbinding weer tot stand komt.
Dit duurt natuurlijk weer enkele seconden maar is minder vervelend dan de connection manager induiken en de dataverbinding handmatig schakelen.
Dit is in ieder geval wat ik er van maak...

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342067

hoi allemaal

op de site van de formule 1, staat een proggie, waarbij je tijdens de wedstrijden en trainingen live timing kan volgen.
Als ik het programma run, krijg ik echter de volgende melding :
e:2java.lang.outofmemoryorder

Nou ben ik een echte digileek, dus heb ik geen flauw idee wat het is, en hoe ik dat oplos

iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Weet iemand een programma waarbij je meteen je toestel kan vergrendelen?.
Deze wil ik dan als snelkopping aanmaken. Zo hoef ik niet telkens op telefoon - vergrendelen aan te klikken.
Vooral klikken aan de zijkanten vind ik dat erg onhandig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Anoniem: 342067 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:44:
hoi allemaal

op de site van de formule 1, staat een proggie, waarbij je tijdens de wedstrijden en trainingen live timing kan volgen.

Nou ben ik een echte digileek, dus heb ik geen flauw idee wat het is, en hoe ik dat oplos

iemand suggesties ?
Ik denk dat de java service ( java heap space ) teveel geheugen vraagt/vreet, waardoor java niet goed werkt.. Misschien wat programma's killen en kijken of het dan werkt.. Of een reboot en dat progje alleen draaien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342067

-Ik denk dat de java service ( java heap space ) teveel geheugen vraagt/vreet, waardoor java niet goed werkt.. Misschien wat programma's killen en kijken of het dan werkt.. Of een reboot en dat progje alleen draaien ofzo?-

allebei al gedaan, hielp niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
Anoniem: 256386 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:03:
Deze wil ik dan als snelkopping aanmaken. Zo hoef ik niet telkens op telefoon - vergrendelen aan te klikken.
de "ophang-knop"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 256386 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:03:
http://forum.xda-develope...p?p=2141872&postcount=187
deze mischien?

Of mischien dat er verder nog op XDA een snelkoppling/command is voor vergrendelen en deze in je startscherm als snelkoppeling zetten.

edit @ hierboven, haha natuurlijk :X Ophangknop schakelt je scherm uit en automatisch vergrendelen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-04-2010 13:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanJapie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01-2023
Lijkt me ook.. zou kunnen dat ie dat niet automatisch doet, dan moet je de 'ophangknop' ff inhouden en 1x op toetsblokkering AAN tikken. Vanaf dan zou ie automatisch scherm uit moeten zetten + toestblokkering erop zetten.

Even iets heel anders: Ik begin t nu een beetje zat te worden en vraag me af of er meer mensen last hebben van het volgende.

- crash 1x per dag
- na het opstarten reageert de HD2 ongeveer nog 10 minuten voor geen meter, alsof er een 1 MHz processor inzit..

Ik draai m gewoon op de laatste ROM (1.68 oid) zonder tweaks of andere custom proggies en wordt er een beetje gestoord van ondertussen. Dus als er bij een volgende post even dit bijgezet kan worden!

Crash: ... x per week
Opstarten: Sloom / Ietwat traag / Geen centje pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor

Hoe draait die nieuwe universal? Ik zit nog op old skool (EU/Asia) HQ 2.00

EDIT: niet klagen gast, je bent gewoon betaald met je HD2 aan 't kutten en flashen :P

[ Voor 11% gewijzigd door John Connor op 08-04-2010 13:47 . Reden: P.S. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
JanJapie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:27:
[...]

Lijkt me ook.. zou kunnen dat ie dat niet automatisch doet, dan moet je de 'ophangknop' ff inhouden en 1x op toetsblokkering AAN tikken. Vanaf dan zou ie automatisch scherm uit moeten zetten + toestblokkering erop zetten.

Even iets heel anders: Ik begin t nu een beetje zat te worden en vraag me af of er meer mensen last hebben van het volgende.

- crash 1x per dag
- na het opstarten reageert de HD2 ongeveer nog 10 minuten voor geen meter, alsof er een 1 MHz processor inzit..

Ik draai m gewoon op de laatste ROM (1.68 oid) zonder tweaks of andere custom proggies en wordt er een beetje gestoord van ondertussen. Dus als er bij een volgende post even dit bijgezet kan worden!

Geen enkele problemen zoals jij beschrijft. Ik draai nu ook weer de originele laatste rom en zelfs met custom roms geen rare dingen. Nog nooit een crash gehad eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Mailen via Vodafone lukt!

Al vanaf het begin kon ik niet mailen met m'n HD2, maar nu wel.
Voor mij is de oplossing eigenlijk, achteraf gezien, simpel geweest:
De emailinstellingen heb ik nu gedaan in Windows en niet vanuit de e-mail tab in HTC sense.
Het werkt nu gewoon.

Dus voor degene die wel mail kunnen ontvangen, maar niet verzenden:
- Ga naar Windows-Start
- Klik op E-mail
- Klik op Menu en vervolgens Opties
- Selecteer je account en kies voor 'Accountinstellingen bewerken' (of maak een nieuwe aan)
- Vul e-mailadres, naam en instelling inkomende e-mailserver (in mijn geval pop3.versatel.nl)
- Gebruikersnaam en wachtwoord hiervan ingeven
- Uitgaande server: authsmtp.vodafone.nl
- Uitgaande server vereist bevestiging: aanvinken
- Gebruikersnaam: mail06xxxxxxxx (je eigen 06 nummer)
- Wachtwoord: Je vodafone wachtwoord (kun je op de site van vodafone eenvoudig opvragen/veranderen)

Uiteraard ook zorgen dat je proxyserver staat uitgevinkt

Even opnieuw verbinding maken (gegevensverbinding aan en uit) en dan moet het werken...Ook als je thuis op WIFI zit...

Ik denk dat er een bug zit in sense onder de velden bij uitgaande mailserver. Daar wordt iets niet (niet goed) opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
JanJapie schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:27:
[...]
Als ik veel met de phone doe, dan dien ik hem ook minstens 1x per dag een soft-reset te geven.
Draai op een originele 1.44 ROM van Vodafone. Heb wel het één en ander geïnstalleerd om de functionaliteit wat aangenamer te maken zoals Dutty's Task Manager om programma's fatsoenlijk af te kunnen sluiten om vastlopers te voorkomen door te veel openstaande programma's.
Tijdens het bedienen loopt hij nagenoeg nooit vast, echter wanneer ik hem uit stand-by wil halen dan blijft het beeld vaak zwart of duurt het lang voordat hij reageert. Volle sms-box is traag, typen kan hij soms niet bijhouden en te snel un-locken wordt hij ook niet vrolijk van, geluiden die soms niet afspelen bij bijv. HTC Peep, groot volume-verschil tussen verschillende bellers, dubbele beltoon bij bepaalde bellers en ga zo maar door. Misschien ben ik te snel met handelen, ik weet het niet, maar bij Symbian in ieder geval nooit geen last van gehad. Als bluetooth aan staat in de auto dan is hij ook ontzettend traag. Het beeld schokt dan gewoon als je hem bediend.

Ben benieuwd wat de nieuwe 1.72 ROM doet, die gaat er binnenkort op want hier wordt ik niet goed van.

Custom ROM's begin ik niet aan. Het ding moet gewoon fatsoenlijk draaien op originele ROM's en anders is Windows Mobile maar ruk als dat al niet mogelijk is. De HD2 zelf is echter geweldig ;) Begrijp met niet verkeerd, ook Sense op Windows Mobile is geweldig, alleen de prestaties lijken soms dus minder te zijn. En dat met zo'n processor!

Echt stabiel vind ik Windows Mobile nog niet draaien dus, afwachten met de nieuwe 1.72 ROM.
Daarnaast vraag ik me af of de mensen die heel hard roepen dat hun custom ROM stabiel loopt ook werkelijk stabiel loopt. Bij de één draait die bepaalde ROM namelijk goed en bij de ander weer totaal niet van wat ik hier lees. En degene die dat roepen hebben er vaak binnen 2/3 weken weer een nieuw uitgebrachte ROM op staan. Hoe kun je dan in godsnaam bepalen of het stabiel loopt. Daar heb je wel een paar weken/maanden voor nodig. Ik spreek uit ervaring aangezien mijn HD2 steeds on-stabieler begint te draaien na enkele weken nu. Vraag me af of het iets te maken heeft met volle mail/sms-boxen en tweets etc.

Wat dat betreft een goede vraag.. Hoe vaak geeft iedereen hier een soft-reset per week?

[ Voor 3% gewijzigd door lithje op 08-04-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
lithje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:11:
[...]

Als ik veel met de phone doe, dan dien ik hem ook minstens 1x per dag een soft-reset te geven.
Draai op een originele 1.44 ROM van Vodafone.

echter wanneer ik hem uit stand-by wil halen dan blijft het beeld vaak zwart of duurt het lang voordat hij reageert.

Volle sms-box is traag, typen kan hij soms niet bijhouden en te snel un-locken wordt hij ook niet vrolijk van, geluiden die soms niet afspelen bij bijv. HTC Peep, groot volume-verschil tussen verschillende bellers, dubbele beltoon bij bepaalde bellers en ga zo maar door.

Als bluetooth aan staat in de auto dan is hij ook ontzettend traag. Het beeld schokt dan gewoon als je hem bediend.

Ben benieuwd wat de nieuwe 1.72 ROM doet, die gaat er binnenkort op want hier wordt ik niet goed van.

Echt stabiel vind ik Windows Mobile nog niet draaien dus, afwachten met de nieuwe 1.72 ROM.

Wat dat betreft een goede vraag.. Hoe vaak geeft iedereen hier een soft-reset per week?
Het is net of ik mijn eigen ervaring lees met de 1.44 ROM van Vodafone. Ik heb de 1.72 van Vodafone geinstalleerd en alle punten van hierboven zijn voor mij weg. Echt een verademing dus ga vandaag nog aan de slag zou ik zeggen. De batterijduur is nu ongeveer twee dagen met regulier gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:56
Ik hoef nooit te soft resetten, alleen als ik een app installeer. Draai wel een custum ROM. Je vindt dat de HD2 op ORIGINELE ROM's goed moet draaien, maar Vodafoon ROM's zijn niet origineel maar van Vodafoon. En Vodafoon weet met alle gebrande toestellen de boel te verkloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
kan ik er ook voor zorgen dat als ik een smsje krijg het beeld gewoon belicht? Atm blijft het gewoon zwart, en geeft een groen ledje + berichttoon. Kan ik dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 12:18
Ruben1992 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:09:
kan ik er ook voor zorgen dat als ik een smsje krijg het beeld gewoon belicht? Atm blijft het gewoon zwart, en geeft een groen ledje + berichttoon. Kan ik dit instellen?
Kan via BSB tweaks. Wake up on new message notification

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

John Connor schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:41:
[...]

Hoe draait die nieuwe universal? Ik zit nog op old skool (EU/Asia) HQ 2.00

EDIT: niet klagen gast, je bent gewoon betaald met je HD2 aan 't kutten en flashen :P
Kan er nog niet veel over zeggen, de vorige HQ (2.16) rom zaten een aantal Bugs, deze heeft hij inmiddels verholpen.

Vanmorgen had ik bijna er een baksteen van gemaakt, en kon pas rond 14.00 uur verder met de install.
Alle progjes weer terug gezet, kan alleen maar zeggen, weer eruggg snel.

Morgen weer zo'n 14 uurs dienst, dan gaat ik de HD2 op zijn klote geven, even kijken wat daar uit komt >:) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:14

HollovVpo1nt

I like gadgets

Crash: Minimaal 4x per week
Opstarten: Geen centje pijn

Ik denk dat de crashes komen doordat ik echt veel games op dat ding heb staan :P En ik speel vooral het ene spel dat geport is van de iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Voor de mensen die een GPS tracker (of ander GPS software wat op de achtergrond draaid) gebruiken waar de GPS van uit gaat als telefoon gelocked word hier de oplossing.

Verander de volgende register key's op de telefoon.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Resuming]
"gps0:"=dword:00000001
"gpd0:"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Unattended]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend]

Deze key's staan standaard op 4. Zodra je hem op 1 zet blijft de GPS aan zolang er een applicatie gebruik van maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Turbo_boy op 08-04-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dazzz een goeie tip Turbo, TH@NKZzz for sharing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
OkeOkeOke schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:34:
Ik hoef nooit te soft resetten, alleen als ik een app installeer. Draai wel een custum ROM. Je vindt dat de HD2 op ORIGINELE ROM's goed moet draaien, maar Vodafoon ROM's zijn niet origineel maar van Vodafoon. En Vodafoon weet met alle gebrande toestellen de boel te verkloten.
Dat is onzin. Zoals ik al zei, de 1.72 is perfect. Daarnaast beperkt de branding van Vodafone zich tot een logo met opstarten en een paar favorieten in Opera. Dat maakt het verschil niet hoor. Ik hoef daarnaast ook mijn toestel niet opnieuw op te starten na een app alleen als die er om vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Hallo een ieder,

Ik heb de hd2 inmiddels een kleine 2 maanden in bezit en er is 1 irritatie die ik niet weg krijg.
De telefoon blijft uit zichzelf verbinding maken met internet, op de meest uiteenlopende tijdstippen.
Ik heb een standaard rom erop van telfort, ben wel in het bezit van een inet-bundel maar volgens mij vreet die verbinding wel een stuk sneller m'n batterij leeg.

Ik heb niks ingesteld dat bij wat voor app dan ook er verbinding moet worden gemaakt en ik kan ook nergens een draaiende app vinden op het moment dat er verbinding gemaakt wordt.

Weet iemand hoe ik dit verhelpen kan?

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ScooBY_DoO schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:52:
Hallo een ieder,

Ik heb de hd2 inmiddels een kleine 2 maanden in bezit en er is 1 irritatie die ik niet weg krijg.
De telefoon blijft uit zichzelf verbinding maken met internet, op de meest uiteenlopende tijdstippen.
Ik heb een standaard rom erop van telfort, ben wel in het bezit van een inet-bundel maar volgens mij vreet die verbinding wel een stuk sneller m'n batterij leeg.

Ik heb niks ingesteld dat bij wat voor app dan ook er verbinding moet worden gemaakt en ik kan ook nergens een draaiende app vinden op het moment dat er verbinding gemaakt wordt.

Weet iemand hoe ik dit verhelpen kan?

TIA
Scroll naar Instellingen, dan Gegevensdiensten.
Zet hier ALLES uit, dus ook Weer en Tijdsynchronisatie enzo, ook automatisch ophalen van Mails (als je Hotmail hebt moet je dit via Start -> Windows Live -> Menu -> Opties -> Geplande synchronisatie op Handmatig zetten.
Als het goed is moet er nu geen verbinding meer gemaakt worden.
Kijk trouwens ook ff bij QuickGPS, meestal is dit de boosdoener: Start -> Extra -> QuickGPS -> Opties -> Bovenste 2/3 uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324179

Turbo_boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:32:
Voor de mensen die een GPS tracker (of ander GPS software wat op de achtergrond draaid) gebruiken waar de GPS van uit gaat als telefoon gelocked word hier de oplossing.

Verander de volgende register key's op de telefoon.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Resuming]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Unattended]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Power\State\Suspend]

Deze key's staan standaard op 4. Zodra je hem op 1 zet blijft de GPS aan zolang er een applicatie gebruik van maakt.
kan het kloppen dat niet alle waarden standaard op 4 staan? bij mij staat er namelijk unattended/gpd0 op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:28
Vandaag is mijn HD2 opgehaald voor reparatie van mijn blauwe strepen/scherm probleem. Had nog even gebeld met de helpdesk omdat ik geen e-mail had ontvangen. Kreeg direct iemand aan de lijn en werd zeer netjes geholpen en had al snel een e-mail met hetgeen wat ik moest uitprinten om de order compleet te maken. Hoop dat die weer een beetje snel terug is, want ik zit nu weer met mijn oude HTC Touche Cruise, en dan merk je toch past echt hoe snel en goed de HD2 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-06 14:55
(jarig!)
Vandaag is m'n HD2 terug gekomen van de reparatie.
Er is een ander scherm in gezet.
Deze heeft (nog) geen lichtere vlekken,
Heeft geen dode(sub)pixels :D

Toen dat gechecked was direct HSPL (nieuwste) Radio(Nieuwste) en Artemis 8.0 er op gezet (i.c.m. Cooky home tab)
Hier wat info:
Versie van besturingssysteem: 5.2.23548
Manila versie: 2.5.20121412.1
Rom versie: 2.10.531.7 Artemis 8.0 NLD
Radioversie: 2.09.51.03_2
Protocolversie: 15.36.50.07U

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 20:59
Ik kan sinds enkele dagen m'n mail niet meer ophalen (casema/ziggo).
Ik heb wel gewoon internetverbinding, kan browsen e.d. maar hij haalt geen mail binnen. Ik krijg ook geen foutmelding, dus ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen.
Account verwijderd en opnieuw ingesteld hielp niks... iemand nog ideeën?

officiele HTC 1.66 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:37
Anoniem: 216663 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:27:
"Kan berichten niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden" en linksonder "Fout bij het synchroniseren"

Instellingen nu weer zoals thuis dus zonder de instellingen van Vodafone bij uitgaande email:
Emailadres: xxxx@versatel.nl
Inkomende mailserver: pop3.versatel.nl
Uitgaande mailserver: smtp.versatel.nl
Dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken voor verzenden van e-mail: aangevinkt

Drama dus. Ik denk als ik een mailadres zou hebben zoals gmail dan zou het wel lukken wellicht, maarja daar heb ik eigenlijk geen zin in...
CRXed schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:52:
Nou ik zit bij UPC en dezelfde instellingen die ik in Outlook gebruik op m'n PC werken ook feilloos op m'n telefoon....en ik zit ook bij Vodafone.\

"Uitgaande server vereist bevestiging" ook aangevinkt?

Edit: Dit moet ook goed staan bij Geavanceerde serverinstellingen (zelfde tabblad als de uitgaande mailserver)"

Die moet je dus niet op Vodafone of iets anders hebben staan
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan alleen dan van mijn privé domein e-mailadres. Werkte ook niet. Dat ga ik zo zeker even proberen want ik wil wel mail op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Robkazoe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:12:
[...]

[...]

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan alleen dan van mijn privé domein e-mailadres. Werkte ook niet. Dat ga ik zo zeker even proberen want ik wil wel mail op mijn telefoon.
Als je ook Vodafone hebt, de instellingen van Bakkenes werken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb er een andere radio op geflasht.. 1tje met 50 erin verweven (Radio 2.08.50.08_2), zoals je al zei. Maar als ik die tool gebruik (Task29 provided by doloop). Kan ik nog steeds niet kiezen voor een SPL. Hij flasht gewoon door als ik de tool dubbelklik, zonder een keuze menu onder windows (Desktop)
Volgens mij is er wel iets veranderd aan de SPL.
Hieronder de versie die er nu op staat. Ik type het even over:

PB811 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
0x05
CotullaHSPL 0x30

Misschien is dit wel de goede, maar omdat ik telkens zie dat er HSPL staat, ben ik in de veronderstelling dat het niet de goede is.

Ik ga nu slapen.. Ben een beetje grieperig namelijk...

[ Voor 9% gewijzigd door Audione0 op 08-04-2010 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Anoniem: 147093 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:47:
[...]

Als je ook Vodafone hebt, de instellingen van Bakkenes werken :Y
Goed om te horen. Lukte het bij jou ook alleen door het in Windows in te stellen i.p.v. in de e-mail tab van HTC sense?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Anoniem: 216663 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:21:
[...]

Goed om te horen. Lukte het bij jou ook alleen door het in Windows in te stellen i.p.v. in de e-mail tab van HTC sense?
Kan alleen maar op die manier, anders kun je niet bij je geavanceerde instellingen komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ik word zo moe van dat instellen van de e-mail en het werkt nog steeds niet. Die HTC sense-tab negeer ik maar compleet want daar heb je 0 opties die je kunt instellen. Via de Windows-interface kun je "iets" meer instellen maar werkt het nog steeds niet.

Heb nu de volgende instellingen:
[menu 1]
E-mailadres: [het e-mailadres wat ik wil gebruiken]
[menu 2]
Uw naam: Mijn naam
Weergavenaam voor account: [domein van e-mailadres]
[menu 3]
Inkomende mailserver: mail.[domein van e-mailadres]
Accounttype: POP3
[menu 4]
Gebruikersnaam: [het e-mailadres wat ik wil gebruiken]
Wachtwoord: [wachtwoord]
Wachtwoord opslaan: [aangevinkt]
[menu 5]
Uitgaande (SMTP) mailserver: [domein van het e-mailadres]
Uitgaande server vereist bevestiging: [aangevinkt]
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van e-mail: [aangevinkt]
[menu geavanceerde serverinstellingen]
SSL vereisen voor inkomende e-mail: [uitgevinkt]
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: [uitgevinkt]

Als ik vervolgens ga verzenden en ontvangen krijg ik netjes de melding:
Kan geen verbinding maken
Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.

Als ik dat doe, dan krijg je twee tabbladen. Als je op het tabblad "geavanceerd" drukt kan ik netwerken selecteren. Deze heb ik beide op Vodafone Live! staan. Wat doe ik fout? Wordt er erg ziek van, want in Thunderbird heb ik mijn mailaccount gewoon werken en met die foutmelding van Windows Mobile kun je natuurlijk geen kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

@Audio, merk nu pas op, dat ik totaal een verkeerde link heb neergezet, waardoor het je niet lukte, en ook nooit zal werke ( 8)7 UHHHMMmm, sorrry 8)7 )

Maar als je deze link volgt, bovenste bestand daarvan downloaden, heb je het juiste progje wat ik bedoelde.

*knip* voldoet niet aan het beleid.

@Rob, (( Inkomende mailserver: mail.[domein van e-mailadres] ))

Verander eens mail. in pop3. Lukt het dan? (Geen hoofdletters)

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 09-04-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52565

Weet iemand hoe je de standaard programma's van bestanden kunt wijzigen? Nu opent elke film in Windows Media Player, maar ik wil dat ze in Coreplayer openen.. Ik heb het ergens voorbij zien komen, maar kan het uiteraard nergens meer terug vinden...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Robkazoe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:34:
Ik word zo moe van dat instellen van de e-mail en het werkt nog steeds niet. Die HTC sense-tab negeer ik maar compleet want daar heb je 0 opties die je kunt instellen. Via de Windows-interface kun je "iets" meer instellen maar werkt het nog steeds niet.

[menu 1]
[menu 2]
[menu 3]
[menu 4]
[menu 5]
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruiken voor het verzenden van e-mail: [aangevinkt]

Kan geen verbinding maken met de huidige verbindingsinstellingen. Tik op Instellingen om de verbindingsinstellingen te wijzigen.

Als ik dat doe, dan krijg je twee tabbladen. Als je op het tabblad "geavanceerd" drukt kan ik netwerken selecteren. Deze heb ik beide op Vodafone Live! staan. Wat doe ik fout? Wordt er erg ziek van, want in Thunderbird heb ik mijn mailaccount gewoon werken en met die foutmelding van Windows Mobile kun je natuurlijk geen kont.
Misschien niet zo heel fraai om mezelf te quoten maar ik wil mijn ongenoegen met het apparaat verder delen. Naast het mailprobleem heb ik nog een aantal problemen:
- Albumhoezen werken niet. Via GraceNote kun je online je albumhoezen downloaden. Het downloaden doet hij prima want in de map van de muziekbestanden komt een correct .vin bestand te staan. Hernoem je het bestand naar .jpg en open je het plaatje dan zie je de album hoes ook in de picture-viewer verschijnen. Maar in de Sense-muziektab staat nu nog steeds alleen die lelijke zwarte hoes met dat stomme muzieknootje.
- Willekeurige volgorde van muziek. Als ik in de horizontale stand door mijn albums heen blader, dan kun je een album selecteren. Vervolgens komt er dan de nummers van het album in beeld. In de bestanden zelf heb ik de nummering van het album aangehouden, in de bestandsnaam heb ik de nummering van het album aangehouden. Sense boeit het weinig en laat compleet willekeurig de nummers onder elkaar zien. Nummer 1 van het album staat op plek 13, Nummer 2 op plek 8 en ga zo maar door.

Ik heb zelf AAC-tjes gemaakt vanuit iTunes zonder albumhoes. Deze muziekbestanden zijn op 192KBit gemaakt en staan op mijn micro SD. Waarom loopt Sense zo te fucken? Kan hij niet overweg met AAC?

Ben zo langzamerhand een beetje klaar met Windows Mobile en mijn HTC HD2. Mijn mail werkt nog steeds niet, mijn muziek wordt niet fatsoenlijk behandeld. Ik gebruik de laatste ROM van Vodafone (1.72) en heb geen enkele applicatie geïnstalleerd. Elke hulp kan ik gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gooi mijn muziek eerst door WMP, daar krijg ik veelal netjes alle albumhoezen te zien.

Maar waaarom probeer je dan niet iets anders dan Sense? Daar zit blijkbaar veel van jou problemen, kijk eens naar SPB ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik ben sinds een paar dagen over van de 1.44 Vodafone ROM op de 1.72 Vodafone ROM. Het voelt allemaal wat sneller en wat vlotter (ondanks dat ik nauwelijks zelf iets geinstalleerd had op m'n telefoon, daar kan het dus niet aan hebben gelegen), de T9 lijkt beter, maar ik vind niet dat ik er geweldig op vooruit ben gegaan. Dan moeten de onderstaande negatieve puntjes eerst uit de weg worden gewerkt. Mijn ervaringen tot nu toe:

* Ik had altijd last van een vastlopende internetverbinding. Werd mail weer es niet opgehaald of werden Tweets niet gesynced. Moest ik de dataverbinding afbreken en dan werkte het weer. Sinds de nieuwe ROM geen last meer van!!
* Ik gebruik het liefst de secure mail instellingen van m'n e-mail provider. Voorheen kon ik poort etc. kiezen in geavanceerde mail instellingen, maar die kan ik nu nergens meer vinden. Iemand een tip, of zijn ze weg?
Edit: De oplossing hiervoor al gevonden. Ga niet naar de mailinstellingen via HTC Sense, maar kies "Meer" en ga dan via de standaard Windows interface (Menu > Extra (naar beneden scrollen) > Opties en dan je account kiezen), dan krijg je op het laatste scherm wel een linkje naar geavanceerde server instellingen.
* Bij het typen van een antwoord op een SMS wordt de laatste SMS vaak geselecteerd (wordt zwart). Ik heb het hier al een keer genoemd gezien, maar da's wel rete irritant. Je kunt niet zien wat je typt tot je een keer je eigen SMS aan'klikt'.
* Af en toe heeft de HD2 een traag moment. Alsof ie even met iets bezig is dat alle processorkracht vereist. Wat dat is, geen idee, maar ik had het met de oude ROM en nu nog steeds. Soms wel vervelend, nu ik erover nadenk lijkt het met de T9 te maken te hebben.
* Als ik een SMS stuur krijg ik nu altijd een notificatie dat het bericht verzonden is. Irritant!! Kan alleen niet in de instellingen van SMS vinden of het uit te zetten is, zie wel 'Bezorgingsrapport verzoeken' staan, maar die heb ik niet aangevinkt.

Dat was het wel zo'n beetje. Mocht er iets tussenzitten waarvan iemand zegt, dat moet zo, heel graag!

[ Voor 19% gewijzigd door TripleM op 09-04-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

bestanden benaderen welke op je NAS staan ?

is dit mogelijk, enzo ja met welk prog doe je dat het makkelijkst?
op mijn laptop/pc ga ik via verkenner naar \\nas en dit gaat ook in Explorer
dit gaat niet op de htc en wifi verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Anoniem: 312445 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:40:
[...]

Scroll naar Instellingen, dan Gegevensdiensten.
Zet hier ALLES uit, dus ook Weer en Tijdsynchronisatie enzo, ook automatisch ophalen van Mails (als je Hotmail hebt moet je dit via Start -> Windows Live -> Menu -> Opties -> Geplande synchronisatie op Handmatig zetten.
Als het goed is moet er nu geen verbinding meer gemaakt worden.
Kijk trouwens ook ff bij QuickGPS, meestal is dit de boosdoener: Start -> Extra -> QuickGPS -> Opties -> Bovenste 2/3 uitzetten
Ahhhhh,thnx ik denk dat dat het die quickgps was.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
hoi allemaal

iemand suggesties ?
Check hier eens: http://forum.mobilelayers...ic.php?f=12&t=74&start=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed

[menu 5]

Wat zijn je instellingen van Vodafone Live?
Die moet je automatisch laten ophalen en de proxyserver uitzetten.

Ingaande/Uitgaande mailserver goed ingesteld? (ik zie nu alleen je ingaande ingesteld, bij uitgaande heb je alleen je domein ingevuld?)
Bij welke provider zit je waar je je email van wilt ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
hoi allemaal

iemand suggesties ?
Ik heb hier de oplossing voor jullie, en een eigen java installer gemaakt zodat alles werkt zoals het moet zijn.

http://forum.xda-develope...p?p=5927697&postcount=115

[ Voor 37% gewijzigd door Barfman op 09-04-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

[menu 1]
[menu 2]
[menu 3]
[menu 4]
[menu 5]

Gaat het om Gmail?

Dan is het als volgt...

emailadres: kbloem@gmail.com
Uw Naam: Dit is wat mensen zien als ze een mailtje van je krijgen
Weergavenaam: Bij mij gewoon Gmail
Inkomende mailserver: imap.gmail.com
Accounttype: IMAP4
gebruikersnaam: kbloem@gmail.com (weer je volledige emailadres)
Wachtwoord: Spreekt voor zich...
Uitgaande mail: smtp.gmail.com en daaronder beide vinkjes aanzetten
Daarna bij geavanceerde serverinstellingen alles aanvinken en bij Netwerkverbinding Vodafone Live kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 124910 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 00:48:
bestanden benaderen welke op je NAS staan ?

is dit mogelijk, enzo ja met welk prog doe je dat het makkelijkst?
op mijn laptop/pc ga ik via verkenner naar \\nas en dit gaat ook in Explorer
dit gaat niet op de htc en wifi verbinding
Total commander heeft de optie om rechtstreeks ftp, netwerkshares(LAN) en in het register te kijken.
werkt op mijn X1 prima in combinatie met mijn conceptronic CH3SNAS.
Ik kan gewoon een avi aanklikken en deze gaat dat streamen in coreplayer :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Windkracht13 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:55:
@Audio, merk nu pas op, dat ik totaal een verkeerde link heb neergezet, waardoor het je niet lukte, en ook nooit zal werke ( 8)7 UHHHMMmm, sorrry 8)7 )

Maar als je deze link volgt, bovenste bestand daarvan downloaden, heb je het juiste progje wat ik bedoelde.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=611433
Ah, oeps, foutje! (it happens )

Ben blij dat ik niet zo’n digibeet ben en alles weliswaar aan de praat heb gekregen na mn tel eergisteren in een baksteen veranderde..
Ik heb deze HSPL al een keer voorbij zien komen toen ik op XDA aan het rondsnuffelen was, maar ik heb er nooit iets mee gedaan..

Kortom:
Na deze HSPL geflasht te hebben: de orginele ROM op de sd-kaart, booten met volume-down. That does the trick?

Ik probeer het vanavond en anders morgen en laat het je dan weten..

Thnx voor het zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik had het idee dat ie niet meer up to date is

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Prulleman schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:55:
[...]

Denk inderdaad dat je uit een paar foto's wel kan afleiden of een ROM goed werkt... 8)7
Het ging mij om de layout, of ik daar prettiger mee zou kunnen werken. Die knoppen onderin van Duttys ROM bevalt goed maar mijn HD2 werkt nog niet snel genoeg.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
vanpeltje schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:00:
[...]

Het ging mij om de layout, of ik daar prettiger mee zou kunnen werken. Die knoppen onderin van Duttys ROM bevalt goed maar mijn HD2 werkt nog niet snel genoeg.
Heb je een Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Anoniem: 324179 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:10:
[...]

kan het kloppen dat niet alle waarden standaard op 4 staan? bij mij staat er namelijk unattended/gpd0 op 0
Dat weet ik niet, bij mij stonden ze standaard op 4, het kan natuurlijk zijn dat een ander programma ze heeft aangepast?

Ik weet ook niet precies wat elke waarde betekend. Maar weet dat waarde 1 werkt (ps. heb het van xda forum)

Is er trouwens ook iemand op gevallen dat het ontvangst met WiFi niet echt optimaal is? Ik heb hier nog ouwe HTC S710 liggen welke beter bereik heeft als de HD2.

[ Voor 15% gewijzigd door Turbo_boy op 09-04-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Turbo_boy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:10:
[...]

Dat weet ik niet, bij mij stonden ze standaard op 4, het kan natuurlijk zijn dat een ander programma ze heeft aangepast?

Ik weet ook niet precies wat elke waarde betekend. Maar weet dat waarde 1 werkt (ps. heb het van xda forum)

Is er trouwens ook iemand op gevallen dat het ontvangst met WiFi niet echt optimaal is? Ik heb hier nog ouwe HTC S710 liggen welke beter bereik heeft als de HD2.
Ik merk niet zo heel veel verschil qua bereik in vergelijking met mn Diamond en Touch HD, maar de HD2 heeft wel stabielere verbinding dan de rest.

Probeer eens via Instellingen -> Menu -> Meer -> Verbindingen -> Wi-Fi -> Geavanceerd -> Tabblad Energiemodus de modus Beste prestaties te kiezen en kijken of je wat merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
kbloem schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:01:
[...]

Gaat het om Gmail?

Dan is het als volgt...

emailadres: kbloem@gmail.com
Uw Naam: Dit is wat mensen zien als ze een mailtje van je krijgen
Weergavenaam: Bij mij gewoon Gmail
Inkomende mailserver: imap.gmail.com
Accounttype: IMAP4
gebruikersnaam: kbloem@gmail.com (weer je volledige emailadres)
Wachtwoord: Spreekt voor zich...
Uitgaande mail: smtp.gmail.com en daaronder beide vinkjes aanzetten
Daarna bij geavanceerde serverinstellingen alles aanvinken en bij Netwerkverbinding Vodafone Live kiezen
Het was meer een karel@bloem.nl-emailadres. Privedomeintje. Maar het probleem is ondertussen opgelost. Gisteravond om kwart over 12 had ik de hoop helemaal opgegeven en min of meer mijn telefoon in een hoek van de kamer gelegd onder het motto, dit komt nooit meer goed. Haal ik hem vanochtend in de trein uit de standby optie, staat er opeens een popup. Er is een certificaat-fout/ongeldig. Wilt u doorgaan? Dus ik druk op ja. Kom ik opeens in Outlook en download hij doodleuk de berichten die in de mailbox staan. Met andere woorden, hij doet het eindelijk!!! Ben er echt heel blij mee. Blijkbaar is het instellen op "internet" zoals hier beschreven staat toch goed. Maar het blijft een vaag tabje en stel je Outlook via Startmenu > Outlook in en niet via Sense want dat is en blijft een drama. Hopelijk in de volgende update verholpen. Hopelijk plaatsen ze dan ook het poortnummer weer terug in Outlook.

Nu het albumprobleem nog even tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het poortnummer kun je toch gewoon toevoegen met een : achter het adres. Dus flip@mijndomein.nl:995?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Goedemiddag medeforrumers!

Wat ik vanmorgen (5.30u) toch meemaakte:
Ik werd ineens wakker van een pratende mevrouw die vertelde dat een nummer niet in gebruik was en dat ik naar 1888 moest bellen. Dit bleek uit mijn telefoon te komen. Wat bleek? Mijn HD2 is 4 voor mij erg vreemde telefoonnummers gaan bellen, UIT ZICHZELF! Telefoon zat in het ledere hoesje. Dit zijn de nummers die hij probeerde te bellen (willekeurige volgorde):
+8823460777
+88213213214
+1 (767) 503-3611
+25240221601

Ik heb de telefoon gepakt en het gesprek uitgezet en daarna de telefoon uitgezet. 's Morgens weer aangezet en geen last meer van gehad.

Probleem 2:
Als ik mijn HD2 opnieuw op heb gestart (soft reset of uit/aan bijvoorbeeld) is hij het eerste kwartier (?) erg traag in gebruik. Als ik mijn scherm dan afzet en er een tijdje niets meer mee doe en daarna weer aanzet is hij nog steeds traag. Ik moet er zeg maar echt een kwartier lang iets mee doen (kan bijvoorbeeld ook 2+5+3 minuten zijn) voordat hij weer op de normale snelheid gaat werken. Normaal?

Probleem 3
Als ik een smsje aan het typen ben en ik heb een foutje gemaakt en ik gebruik de backspace knop, slaat hij wel eens een letter over. Dus dan schiet ie over een letter heen. Erg vervelend...

Nieuwe rom 1.66 staat erop.

Zou deze problemen graag opgelost hebben, vind de HD2 een erg fijn apparaat maar nu wekt ie hier en daar steeds regelmatiger irritatie op.

Alvast harrrrrrrrrtelijk dank weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325117

kbloem schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:41:
Het poortnummer kun je toch gewoon toevoegen met een : achter het adres. Dus flip@mijndomein.nl:995?
Ja dat kan maar als je daarna verder gaat is die toevoeging weer verdwenen...... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:34

Crusader

Arc Nature

Anoniem: 325117 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:47:
[...]

Ja dat kan maar als je daarna verder gaat is die toevoeging weer verdwenen...... :S
Wat heeft dat poortnummer achter een email adres nou weer voor zin? Dat kan helemaal niet, daar doet een emailprogramma helemaal niets mee.

Mailservers zullen ALTIJD mail versturen over poort 25, geen adres uitgezonderd.

[ Voor 10% gewijzigd door Crusader op 09-04-2010 12:53 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bifi_G60
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:44
Jan888 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:47:

Ik werd ineens wakker van een pratende mevrouw die vertelde dat een nummer niet in gebruik was en dat ik naar 1888 moest bellen. Dit bleek uit mijn telefoon te komen. Wat bleek? Mijn HD2 is 4 voor mij erg vreemde telefoonnummers gaan bellen, UIT ZICHZELF! Telefoon zat in het ledere hoesje. Dit zijn de nummers die hij probeerde te bellen (willekeurige volgorde):
+8823460777
+88213213214
+1 (767) 503-3611
+25240221601

Ik heb de telefoon gepakt en het gesprek uitgezet en daarna de telefoon uitgezet. 's Morgens weer aangezet en geen last meer van gehad.
schijnen meer mensen te zijn met dit probleem http://forum.xda-develope...hread.php?t=650393&page=2

zie ook deze post
I am the owner of 1800PocketPC

We are not 100% if the issue stems from this game but We received an email from someone who posed to be the developer of the game, and gave us the developers site as a fake-page hosted on atspace.com. The game was hosted on rapidshare on the fake-developers page. Apparently the game was developed by Huike.cn and its not a free game. This dodgy individual must have loaded the game with the trojan dialer and many unsuspecting users including myself installed this game.

I had this installed on a test device ( no SIM ) so I did not see the issue of outgoing calls. I made a post about this on 1800pocketpc

Here is alist of Antivirus that you can use

AirScanner
LookOut ( Free )
Kaspersky Mobile Security
Symantec Mobile AntiVirus
F-Secure Mobile Security
lijkt dus te zitten in de game 3d anti terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Crusader schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:51:
[...]

Wat heeft dat poortnummer achter een email adres nou weer voor zin? Dat kan helemaal niet, daar doet een emailprogramma helemaal niets mee.

Mailservers zullen ALTIJD mail versturen over poort 25, geen adres uitgezonderd.
Sorry, ik bedoel inderdaad, zoals bij mij, imap.gmail.com:995. Het @ was een foutje.

Maar dat van die poort is niet waar. Ligt helemaal aan je configuratie op de/je server....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 16-06 20:50

Convoy

g44p

bifi_G60 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:58:
[...]

schijnen meer mensen te zijn met dit probleem http://forum.xda-develope...hread.php?t=650393&page=2

zie ook deze post

[...]

lijkt dus te zitten in de game 3d anti terrorist
Uninstall 3d anti terrorist
delete \windows\smart32.exe
delete \windows\Microsoft.WindowsMobile.Telephony.dll

done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 17:32
Echt blij dat ik nodate heb nu,,, scheelt weer in de €..

[ Voor 88% gewijzigd door sk0o op 10-04-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jan888 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:47:

+8823460777
+88213213214
+1 (767) 503-3611
+25240221601
Dit probleem had ik ook! Ik stond er vanmorgen echt raar van te kijken :S
Ben benieuwd hoeveel geld dit grapje me gekost heeft :S
freekweb schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:25:
[...]

Uninstall 3d anti terrorist
delete \windows\smart32.exe
delete \windows\Microsoft.WindowsMobile.Telephony.dll

done ;)
Het laatste bestand kan ik helaas niet vinden, hopelijk gebeurd me dit niet weer 8)7
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.