Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
CRXed schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:55:
[...]

Als je smsjes verwijdert van je telefoon en daarna synchroniseert met MyPhone, staan je smsjes op de website van MyPhone in het archief. Daar zullen ze blijven staan, totdat je ze terugzet of verwijdert van de website.
Thanks ! Hoe kan ik nu het beste alle smsjes in 1x verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

CRXed schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:59:
[...]

Hoi Ellen

Ik heb Co0kie Home Tab ook geinstalleerd en ik kan nog wel favoriete snelkoppeling toevoegen/verwijderen, dus het ligt aan BsB Tweaks of een combinatie van de programma's.
Ik zou eens kijken wat er gebeurd als je 1 van de 2 programma's verwijdert.
mmmm...vreemd. ik heb ze ook beide geladen, maar dat toevoegen van snelkoppelingen lukt me nog wel..Ook ik heb 1.66 Rom. Ben bang dat t wat anders is.

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
clonedonkey schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:02:
[...]

Thanks ! Hoe kan ik nu het beste alle smsjes in 1x verwijderen ?
In Conversatiemodus in het Alle Berichten-scherm, klik je op Menu en dan Verwijderen. Zo kan je per persoon alle smsjes weggooien.
Of in Traditionele modus, klik op Menu en Berichten Verwijderen, dan weer op Menu en Alles Selecteren.

Zo moeilijk is het allemaal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op zondag 04 april 2010 @ 12:51:
Kijk even op XDA zou ik zeggen...
Ja al gedaan maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Er zijn echt teveel ROMS en je kan onmogelijk alles maar flashen en testen.
Kan me voorstellen dat bepaalde ROMS hun waarde bewezen hebben en bepaalde ROMS ook juist niet.
Dit maakt de zoektocht een stuk makkelijker.

Vandaar mijn vraag, mbt wat tegenwoordig de favoriete ROMS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:07:
[...]

Ja al gedaan maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Er zijn echt teveel ROMS en je kan onmogelijk alles maar flashen en testen.
Kan me voorstellen dat bepaalde ROMS hun waarde bewezen hebben en bepaalde ROMS ook juist niet.
Dit maakt de zoektocht een stuk makkelijker.

Vandaar mijn vraag, mbt wat tegenwoordig de favoriete ROMS zijn.
Je kan op XDA toch op replies sorteren, waar veel replies staan kan het best wel eens wezen dat het een goede custom rom is.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan zo moeilijk om een korte reaktie te geven over wat aanraders zijn en wat niet ?

Op XDA staat het vol met reakties want het is een hele drukke community.
Vraag me af waarom we hier in NLD dan dit thread hebben als je alles op XDA kan vinden ?

Bedankt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:29:
Is het dan zo moeilijk om een korte reaktie te geven over wat aanraders zijn en wat niet ?

Vraag me af waarom we hier in NLD dan dit thread hebben als je alles op XDA kan vinden ?

Bedankt he.
Hier kan je het over de HTC HD2 in het algemeen hebben, custom roms kan je beter bespreken op XDA. Er is trouwens al genoeg gezegt over custom roms welke goed en slecht zijn. Zo zijn de CleanEX, Energy, Duty en Artemis al regelmatig besproken. Spit de topics eens door, en gebruik de search een keer.

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 05-04-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 08:34
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:29:

Bedankt he.
wat de meeste gebruikers bedoelen te zeggen is (denk ik) dat de voorkeur voor bepaalde custom ROM's nogal persoonlijk is. Wat je bevalt en wat niet, is erg afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Zo zweert bijv. de een bij Duttys ROM's en vindt de ander 't absolute trash. Dat zegt dus niets over de specifieke custom ROM opzich. Vandaar is het ook moeilijk om iemand een objectief advies te geven.

Maar goed, ik snap je opzich wel... Als je zo graag wat advies wilt, dan zal ik je een subjectief advies geven. Ik raad je de CleanEX HQ aan (te vinden op XDA). waarom? Omdat ie mij persoonlijk erg goed bevalt...

Kijk maar wat je er mee doet, succes! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Connor schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:40:
[...]

wat de meeste gebruikers bedoelen te zeggen is (denk ik) dat de voorkeur voor bepaalde custom ROM's nogal persoonlijk is. Wat je bevalt en wat niet, is erg afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Zo zweert bijv. de een bij Duttys ROM's en vindt de ander 't absolute trash. Dat zegt dus niets over de specifieke custom ROM opzich. Vandaar is het ook moeilijk om iemand een objectief advies te geven.

Maar goed, ik snap je opzich wel... Als je zo graag wat advies wilt, dan zal ik je een subjectief advies geven. Ik raad je de CleanEX HQ aan (te vinden op XDA). waarom? Omdat ie mij persoonlijk erg goed bevalt...

Kijk maar wat je er mee doet, succes! :-)
en om je verhaal kracht bij te zetten wat betreft persoonlijke voorkeur, zal ik mijn subjectieve mening geven.
die van Laurentius is echt super _/-\o_ (voor mij dan ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Yeb., de laatste van CleanEX Universal Series - The Ultimate Clean and Fast ROM's...

Beter is er momenteel niet! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
en ik op mijn beurt vind Artemis 8.0 een fijne ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
Kan iemand mij hiermee helpen?:
Volkswagen Premium telefoon (bluetooth via scherm boardcomputer) icm. HTC HD2
De telefoon staat succesvol gepaired met de VW UWV PREM, en alle functies werken naar behoren.

Echter wanneer ik de auto uitzet en dus daarmee ook de bluetooth verbinding verbreek,
komt de telefoon- en dataverbinding van de telefoon niet meer terug online op de HD2.
(het modem aan de andere zijde reageert niet, volgens een melding)

Als ik de telefoon weer uit en aan zet, werkt alles weer naar behoren.
Dit probleem dit zich overigens niet voor bij mijn Nokia werktelefoon.

De VW neemt als het ware met RSAP de telefoon 'over', maar geeft dus de bel/data functies niet correct terug aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
ik heb geen verstand van carkits o.i.d maar misschien moet je ze eerst loskoppelen i.p.v alles abrupt beeindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 01:02:
[...]

en om je verhaal kracht bij te zetten wat betreft persoonlijke voorkeur, zal ik mijn subjectieve mening geven.
die van Laurentius is echt super _/-\o_ (voor mij dan ;))
En ik zal Laurentius dus nooit meer gebruiken vanwege die nieuwe icoontjes. En zo kunnen we nog uren door discussieren... Zal jij ook niet wijzer van worden dus. Probeer zelf een aantal ROMs uit en kies die ROM die jou het meest bevalt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Oftewel, probeer: Laurentius, Artemis, Cleanex, Energy en Dutty.

Dit zijn 1 van de bekendste roms (vooral omdat ze goed zijn)
En ja, Laurentius heeft lelijke iconen verwerkt in zijn laatste versies, eerst even kijken of die je bevallen. Vele iig niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren dank u !
Heb even gekeken en ik ga Artemis 8.0 als eerste proberen aangezien die het meeste mij nu aanspreekt en de rom beschrijving incl. video erg duidelijk waren.

Ik houd een vinger aan de pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:17

vr6-only

Blub Blub

Ik heb persoonlijk een tijdje EnergyROM gedraaid, maar ik vind ze lang niet altijd stabiel. Ik gebruik nu Miri en ik ken hem van de HD1 en eigenlijk nooit grote problemen gehad. Bij EnergyROM kun je last krijgen van verkapte batterij duur.

Snel en licht:
CleanEX
Miri Light (HTCpedia)

Bomvol en erg op maat:
NRGZ28 (EnergyROM)
Xannytech (Pandora of Evolution)

Bekende ROM cooker:
Dutty
NRGZ28
Miri
monx®
kwbr

Ik hoor ook veel over Laurentius. Maar toen ik zijn ROM wou uitproberen moest ik van alles uithalen om überhaupt zijn ROM te kunnen bemachtigen. Heb het gedaan en ik kwam maar niet door op z'n site (registratie). Ik ben dus afgehaakt. Genoeg anderen die hun ROM's niet verbergen in diepe grotten.

[ Voor 21% gewijzigd door vr6-only op 05-04-2010 13:55 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 13:34
CRXed schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:55:
[...]

Als je smsjes verwijdert van je telefoon en daarna synchroniseert met MyPhone, staan je smsjes op de website van MyPhone in het archief. Daar zullen ze blijven staan, totdat je ze terugzet of verwijdert van de website.
Maar als je je phone de volgende keer synct dan verwijdert ie toch alle smsjes op MyPhone of blijven die gewoon staan?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Laatst online: 23:17

vr6-only

Blub Blub

Je kunt ook alles vanuit Myphone doen. Stel dat je alles verwijderd vanuit Myphone? Bij de volgende sync ben je ook alles kwijt op je toestel. Zo doe ik het. Na een tijdje verwijder ik alle "verzonden en verwijderde" smsjes via Myphone en sync vervolgens met de Myphone applicatie.

[ Voor 8% gewijzigd door vr6-only op 05-04-2010 13:53 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Ja dat snap ik. Maar synchronisatie houdt toch in dat twee 'plaatsen' gelijk worden gehouden qua inhoud. Als je dus al je smsjes op MyPhone hebt opgeslagen, en je verwijdert nu je smsjes op je HD2 om ruimte te maken. Dan verwijdert ie ze bij de volgende sync toch ook uit MyPhone. Tenminste, als ik het goed begrijp?

Of voegt ie alleen dingen toe aan MyPhone?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

myphone is na synchronisatie zeg maar een 1:1 clone van de inhoud van je telefoon (in de categorieën die je zelf hebt geselecteerd), met daarbij nog een archief functie. Hierin worden alle verwijderde items bewaard, tot je ze zelf daar weggooit. Ikzelf vond het archief voornamelijk handig toen outlook besloot om al mijn contacten maar eens weg te gooien en vervangen met de oude sim contacten die ik nog in mijn outlook had staan. (ook dat gedrag kan aangepast worden, maar daar was ik dus iets te laat mee..) met myphone heb ik toen al mijn contacten weer netjes uit het archief terug kunnen halen :) ben er wel happy mee eigenlijk, het enige dat ze nog moeten verbeteren is de soms trage connectie.. het ophalen van zo'n 500 smsjes kan al zomaar 10 minuten duren, ook over wifi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Ohja, je kan het natuurlijk ook archiveren. Daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt! ;)

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djbarney schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:12:
ben er wel happy mee eigenlijk, het enige dat ze nog moeten verbeteren is de soms trage connectie.. het ophalen van zo'n 500 smsjes kan al zomaar 10 minuten duren, ook over wifi..
Klopt, bij mij duurt het nog langer zelfs (meer smsjes, 30 minuten ongeveer). Maar ik denk niet dat dat door de trage connectie komt, maar door HTC Sense zelf. Op de een of andere manier werkt de SMS en contacten-software van HTC Sense erg traag.
Ik merk het ook bijvoorbeeld als ik Facebook-gegevens ophaal via de Contacten-tab, of als ik bij een contact extra gegevens wil toevoegen. De HD2 reageert dan ontzettend traag, er gaat dan iets fout tussen PIM en HTC Sense-software volgens mij. Het enige wat dan helpt is om de contactenlijst te openen, en dan ontzettend lang wachten en ervoor zorgen dat het scherm niet uitgaat, totdat alle gegevens van alle contacten ingeladen zijn. Je ziet dan heel langzaam per persoon het bijbehorende plaatje scherper worden en het Facebook-icoontje daarnaast verschijnen. En als ik op dat moment een SMSje binnenkrijg, blijft het ontzettend lang trillen (las ik een paar pagina's terug), maar dat gebeurt dus alleen in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Net weer een HR gedaan maar nu komen de strepen ook gewoon weer terug :( Ik vrees toch dat het iets hardwarematigs is geworden ofzo, zit er dik ik dat ik hem dus moet gaan opsturen... Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt van het product?

Wat is handig verder, bellen of mailen met HTC?

Heb net even via BSB tweaks screenshots gemaakt van een aantal tabbladen maar zodra ik deze op de pc zet en ze bekijk zijn de strepen er niet in de te zien. Kan ik hieruit afleiden dat het niet in de software zit maar het scherm gewoon naar de klote is gegaan? |:(

Hoe hoger ik mijn brightness zet des te meer gaan de strepen flikkeren bij bepaalde tabbladen en lijkt het ook erger te worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Groentenman op 05-04-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Even een serieuze vraag:

Is er een mogelijkheid dat je een foto niet maakt via dat sterretje op het scherm maar gewoon een hardware knop? Of dat je het sterretje groter kan maken?

Dit is namelijk nogal verrot fotos maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Groentenman schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:40:
Net weer een HR gedaan maar nu komen de strepen ook gewoon weer terug :( Ik vrees toch dat het iets hardwarematigs is geworden ofzo, zit er dik ik dat ik hem dus moet gaan opsturen... Ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt van het product?

Wat is handig verder, bellen of mailen met HTC?

Heb net even via BSB tweaks screenshots gemaakt van een aantal tabbladen maar zodra ik deze op de pc zet en ze bekijk zijn de strepen er niet in de te zien. Kan ik hieruit afleiden dat het niet in de software zit maar het scherm gewoon naar de klote is gegaan? |:(

Hoe hoger ik mijn brightness zet des te meer gaan de strepen flikkeren bij bepaalde tabbladen en lijkt het ook erger te worden.
Probeer eens foto's te maken met een camera dan, misschien kan je dan de strepen laten zien. Zoals je het beschrijft klinkt het wel als iets hardwarematigs.

Je kan het beste HTC mailen en dan de foto's erbij voegen. Ze geven meestal wel binnen 2 dagen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
Hier foto's hoe mijn scherm eruit ziet. Het is op 100% brightness genomen zodat het het meest duidelijk naar voren kwam.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gaarden/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gaarden/11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gaarden/12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ik zie geen strepen maar blauwe cirkels. Zekerweten dat dat niet een andere achtergrond is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Groentenman schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:33:
Hier foto's hoe mijn scherm eruit ziet. Het is op 100% brightness genomen zodat het het meest duidelijk naar voren kwam.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Christ! Dat scherm is dik fucked up?! :| Opsturen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
CRXed schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:36:
Ik zie geen strepen maar blauwe cirkels. Zekerweten dat dat niet een andere achtergrond is ofzo?
Het verschilt per tabblad, soms is het een vlak, soms een soort lens flare en die strepen lopen ook door mijn balk heen van de tabbladen alleen dit is wat lastig te zien op de foto. Er zitten bijv. ook strepen door de nummers wanneer de telefoon aan gaat en je je pin code moet ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Laatst online: 08-09 20:57
niks htc mailen.
ik zou bellen dat ze hem meteen halen.
of naar het verkooppunt gaan.
maak eerst ff een backup van je pim etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Groentenman schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:21:
[...]

Het verschilt per tabblad, soms is het een vlak, soms een soort lens flare en die strepen lopen ook door mijn balk heen van de tabbladen alleen dit is wat lastig te zien op de foto. Er zitten bijv. ook strepen door de nummers wanneer de telefoon aan gaat en je je pin code moet ingeven.
Misschien is het handig wanneer je eerst eens kijkt of je blauwe cirkels en strepen ook optreden wanneer je bijv. een fullscreen applicatie draait (zoals een game), wanneer je fullscreen een filmfragment bekijkt (bijv. in Coreplayer o.i.d.) of, misschien nog belangrijker, wanneer je in de bootloader zit (weet je hoe je daar in moet komen?!)... Treden ze dan niet op, dan zou het misschien toch puur een softwarematig (aan bijv. Sense) gerelateerd probleem kunnen zijn... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
Nou ik dacht eerst dat het softwarematig was maar ik heb via bsbtweaks screenshots genomen en daar is niets op te zien, dus het lijkt mij dat ik daar uit kan concluderen dat het niet softwarematig is. Plus na 2 keer een harde reset heb ik nog steeds de strepen. Tijdens de boot zie ik geen strepen maar tijdens de hard reset zag ik wel een blauw streepje door het voortgangsbalkje van de HR. Tijdens een spelletje Teeter klopt het beeld ook niet en de achtergrond van het startmenu en het lockscreen zitten ook rare vlekken/strepen doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
het lukt mij maar niet om het kenteken applicatie uit Windows marketplace te installeren. ik had deze wel bij een Nederlandse rom en toen kon ik het zo installeren. u heb ik een wwe rom en geeft hij een error.
wat can i do 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
Als je nu in de htc sense balk onderaan je scherm kiest voor contacten krijg je eerst zo;n lijst met plaatjes waar je favorieten contacten in kan zetten, als je dan op meer klikt krijg je alles. Is er een mogelijkheid dat je gelijk alles te zien krijgt en dat favorieten lijstje overslaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clonedonkey schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:34:
Als je nu in de htc sense balk onderaan je scherm kiest voor contacten krijg je eerst zo;n lijst met plaatjes waar je favorieten contacten in kan zetten, als je dan op meer klikt krijg je alles. Is er een mogelijkheid dat je gelijk alles te zien krijgt en dat favorieten lijstje overslaat ?
Je kan op de Bel-toets drukken en dan op Meer.
Of bij je Beginscherm linksonder op Telefoon en dan op meer. Er is ook een mogelijkheid om 'Telfoon' linksonder te vervangen door je contactenlijst. Je moet maar even googlen, als je niet snapt hoe google werkt moet je maar nog een keer om hulp vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Mieter dat hele tabblad er gewoon uit via settings en maak een snelkoppeling naar HTC People vanuit je homescreen. Werkt perfect d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Graag inhoudelijk posten. En gebruik aub voortaan de editknop ipv 2x achter elkaar te posten.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 05-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Niet op jouw manier, maar je kan wel je linker softkey direct laten verwijzen naar je contactlijst.

Ga in je register naar:
HKLM/Software/HTC/Manila
Verander:
HomeLSKPath = !"\Windows\manila.exe" --switchtopage Manila://people\browserlayer\?.page
HomeLSKText = Contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
D467 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:22:
Even een serieuze vraag:

Is er een mogelijkheid dat je een foto niet maakt via dat sterretje op het scherm maar gewoon een hardware knop? Of dat je het sterretje groter kan maken?

Dit is namelijk nogal verrot fotos maken...
Probeer dit programma eens, je kan alle hardkey's gebruiken om andere opdrachten uit te voeren.

AE Button Plus
Volume up.
Single press: volume up
Long press Backlight up

Volume down.
Single press: volume down
Long press Backlight down

Hang up (green phone button)
Single press: switch vibration mode on/off (and shut down the volume)
Double press: switch torch on/off (run application "TorchButton v2.3")

Home button (button #00ED), added manually
Single press: unchanged, impossible to remap ??
Double press: switch bluetooth on/off (impossible to make it different than the "Home button"...)
Long press: impossible to remap ??

Windows button (windows key)
Single press: ok/close (close the window, but not the program still runs)
Double press: windows file explorer (you can choose to run another explorer, for example Total Commander)
Long press: close active application ("really" close the application)

Return button (also button #00ED, added manually, see ISSUE below)
Single press: unchanged (actually I chose no action, but the original function remains)
Double press: switch bluetooth on/off
Long press: switch wifi on/off

Power button (red phone button)
Single press: unchanged (shuts down backlight)
Double press: unchanged
Long press: unchanged (actually, I use it with "Touch X LEO Power 12 icons actionscreen v1.1")

[ Voor 59% gewijzigd door Barfman op 05-04-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg me nieuwe bleutootth headset JABRA BT 3030 niet gekoppeld. HD2 vind hem helemaal niet terwijl ik op het internet lees dat mensen hem gewoon gebruiken,

Iemand idee.

Tevens zit bleutooth erg ver weggestopt op de hD. Kan je deze op de voorgrond krijgen?

Ik heb standaard rom vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 07:53:

Tevens zit bleutooth erg ver weggestopt op de hD. Kan je deze op de voorgrond krijgen?

Ik heb standaard rom vodafone
Dit is een optie : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=601203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:46
Weet iemand een programma, waarmee je gemakkelijk afspraken kunt plannen in je agenda?
Ik moet nu vaak de zelfde afspraak (maar dan op ander dagen) opnieuw intypen.
Denk bv aan een cursus die niet elke dinsdag van de week maar onregelmatig komt.
Of bv werken in ploegen

Ik zoek eigenlijk iets warmee ik ingeef wat en waar en hoelaat, en vervolgens in een keer een aantal datas kan selecteren daarvoor.

Dwaal ik nu af of zijn er programmas die dit kunnen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand net als ik een defecte? trilfunctie? Na een vreemde zwakke trilling met het geluid van een scheerapparaat is de trilfunctie nu helemaal ver te zoeken... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:51:
Heeft iemand net als ik een defecte? trilfunctie? Na een vreemde zwakke trilling met het geluid van een scheerapparaat is de trilfunctie nu helemaal ver te zoeken... Iemand tips?
Aanmelden bij HTC :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 10-09 22:14
zo, na een ochtend voor geonder bij het proberen te installeren van artemis v8.0 nu overgestapt op nieuwe versie van dutty, de :

Dutty's Multilanguage Ultimate V1.2 NLD

in 1x goed, werkt prima. nieuwe HSPL (versie 2.0) gebruikt. hopen dat mijn accuduur nog beter word, anders nieuwere radio erop (dutty installed 2.07 mee)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Energy Rom werkt ook erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:08:
Nieuwe Energy Rom werkt ook erg goed!
Yep SUPER, heb em nu ook draaien.
Moet zeggen snel, en stabiel tot nu toe (heb al mijn prg reeds erop staan) en nog steeds snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen , excuses als dit al eerder is besproken-

Bestaat de mogelijkheid om de agenda gekoppeld aan gmail account (google calendar) te syncen aan de HTC agenda?

Hoe neem je zowel de favoriete websites (in Sense) onder het tabje "Internet" - als in Opera browser (bookmarks) mee in een backup/restore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 22:19

Audione0

Strijdt der titanen

Mensen,

Is er eigenlijk een app waarbij je telefoonnummers kunt zoeken..?
Dit is nl best handig voor mn werk.

groeten?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik heb nu vanaf vrijdag mijn HD2 binnen.

Nu draai ik een programma die gebruik maakt van mijn GPS en wifi, nu is wifi aanlaten niet z'n probleem.
Maar zodra ik mijn telefoon vergrendel word mijn GPS automatisch uit gezet. Is er een manier om
deze dan aan te laten? Want dat programma blijft wel gewoon gebruik maken van GPS.

Iemand een idee hoe ik het kan verkomen dat GPS uit gezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:19:

Bestaat de mogelijkheid om de agenda gekoppeld aan gmail account (google calendar) te syncen aan de HTC agenda?

Hoe neem je zowel de favoriete websites (in Sense) onder het tabje "Internet" - als in Opera browser (bookmarks) mee in een backup/restore?
zoek maar eens op gmail syncen via het exchange protocol, als je alleen kalender wilt kan je de rest uitvinken.
Als je al met een andere exchange server synct moet je gaan kijken naar externe apps, maar dan is de vraag waarom je dit op 3 plaatsen wilt hebben.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:23
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:19:

De agenda:
Gebruik maken van Google Sync: zie hier...

Favorieten back-uppen:

Je kan alleen de bookmarks van IE/Opera (in in de meeste roms zijn deze hetzelfde)..
Deze zijn ook terug te vinden onder het Sense tabje "Internet" --> Left softkey "Favorieten".. (onderin het scherm)

De 'thumbnails' (grote knoppen) in het Sense tabje "Internet" zijn niet te back-uppen..

[Edit]: Prulleman is sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Audione0 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:31:
Mensen,

Is er eigenlijk een app waarbij je telefoonnummers kunt zoeken..?
Dit is nl best handig voor mn werk.

groeten?
Voor bedrijven gebruik ik meestal Google Maps. even zoeken en het nummer is klikbaar -> gelijk bellen.

Of bedoel je 'omgekeerd zoeken'? Je zou dan TrueCaller kunnen proberen. Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt redelijk te werken..

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Even iets anders:

Ik lees op internet dat sommige mensen op de HD2 de app 'uitzendinggemist', etc. hebben. Als ik in de marketplace zoek staat het er echter niet bij..
hoe vind ik deze app? ook zie ik vaak NoData app staan. Is ook niet te vinden? of is die ergens via de pc te downloaden?

thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitzendinggemist kijk ik via de website
http://m.uitzendinggemist.nl/

Helaas is dat niet voor de HD2 ge-optimaliseerd en wordt niet de gehele scherm gevuld. Wel enigzins op te lossen door in te zoomen. Kwaliteit is matig. Maar dat is de normal website helaas ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben1992 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:19:
Even iets anders:

Ik lees op internet dat sommige mensen op de HD2 de app 'uitzendinggemist', etc. hebben. Als ik in de marketplace zoek staat het er echter niet bij..
hoe vind ik deze app? ook zie ik vaak NoData app staan. Is ook niet te vinden? of is die ergens via de pc te downloaden?

thnks
http://m.nos.nl/nosmobiel
en dan kan je de applicatie downloaden...

Edit1... Dit is de NOS applicatie, sorry. De UG is ook te vinden:

http://m.omroep.nl/gemist

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Bah, ondertussen alweer meerdere ROM's uitgeprobeerd voor de HD2. Ben nooit zo'n moeilijk ventje en sommige bugs neem ik ook wel voor lief. Maar er zitten wat buggy HD2 ROM's tussen, niet te geloven.

Daarom maar weer terug bij kwabber, moet hem nog ff instellen, hij staat er net op, maar nu alweer een vertrouwd gevoel. Op de HD1 waren dat altijd wel een van de betrouwbaarste ROM's vond ik :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo_boy schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:52:
Ik heb nu vanaf vrijdag mijn HD2 binnen.

Nu draai ik een programma die gebruik maakt van mijn GPS en wifi, nu is wifi aanlaten niet z'n probleem.
Maar zodra ik mijn telefoon vergrendel word mijn GPS automatisch uit gezet. Is er een manier om
deze dan aan te laten? Want dat programma blijft wel gewoon gebruik maken van GPS.

Iemand een idee hoe ik het kan verkomen dat GPS uit gezet kan worden?
Misschien kan je dit eens proberen, is een trial van 14 dagen mogelijk.

http://franson.com/gpsgate/download.asp

Als het werkt moet je het maar even melden hier, en vanaf daar zien we verder?

Anders moet je op zoek naar een programma om alleen het scherm (aktief) uit te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
Vandaag even met HTC gebeld en ze komen donderdag mijn toestel ophalen. Ik hoop dat het snel gerepareerd kan worden, mochten ze een scherm of chip moeten vervangen repareren ze dit dan echt of krijg je een nieuwe telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45
Vandaag meel (:P)gehad dat m'n telefoon weer klaar stond voor verzending.
Kan jullie morgen dus laten weten hoe het is afgelopen met de reparatie van de vlekken in het scherm.

Ga, als de vlekken zijn opgelost, ook eens kijken voor een Custom ROM.
Zoek een ROM die lkkr stabiel is een oa dingen als de Cookie home tab gebruiken (of look alikes)
Is de Artemis V8.0 een goede om mee te beginnen? of heeft die bepaalde nadelen?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij nog nooit gelukt om een e-mail te verzenden met de HD2. Ik heb een emailadres van versatel en zit op het netwerk van Vodafone. Ik heb alles volgens mij geprobeerd. Volgens diverse sites moet ik voor inkomende email de instellingen van versatel gebruiken en voor uitgaande email de instellingen van Vodafone. Maar nee hoor: mailtjes verzenden doet ie niet. Iemand een gouden tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:51:
[...]

Mooi zeg, kende ik helemaal nog niet ! Is niet 100% optimaal in het scherm, maar best leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Laatst online: 22:38
Ik heb zojuist de geshippde ROM van de TMOUS HD2 ge-upload, voor de mensen die hem willen testen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6042320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:51:
[...]

http://m.nos.nl/nosmobiel
en dan kan je de applicatie downloaden...

dankjewel :D
iemand nog andere leuke apps die te vinden zijn?
is er ook een Nu.nl app voor de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Ruben1992 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:38:
[...]

is er ook een Nu.nl app voor de HD2?
Jazeker!

http://m.mobilelayers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:56:
Het is mij nog nooit gelukt om een e-mail te verzenden met de HD2. Ik heb een emailadres van versatel en zit op het netwerk van Vodafone. Ik heb alles volgens mij geprobeerd. Volgens diverse sites moet ik voor inkomende email de instellingen van versatel gebruiken en voor uitgaande email de instellingen van Vodafone. Maar nee hoor: mailtjes verzenden doet ie niet. Iemand een gouden tip?
Vodafone heeft hier niks mee te maken.
Je maakt een e-mail account op je telefoon, je vult je versatel gegevens in en klaar.
Je moet je dataverbinding wel aan hebben uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
Xmoo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:34:
Ik heb zojuist de geshippde ROM van de TMOUS HD2 ge-upload, voor de mensen die hem willen testen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=6042320
Wat houdt de TMOUS Rom precies in? T-mobile US Rom? Kortom de laaste nieuwe update die op de branded toestellen uit de VS staat?

[ Voor 13% gewijzigd door Groentenman op 06-04-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
die snelkoppelingen op het beginscherm zijn erg handig, maar is er ook een manier om er meer dan 3 op een rijtje te krijgen? Ik dacht van wel. maar hoe :P miss iemand die het weet?
thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Ruben1992 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:08:
die snelkoppelingen op het beginscherm zijn erg handig, maar is er ook een manier om er meer dan 3 op een rijtje te krijgen? Ik dacht van wel. maar hoe :P miss iemand die het weet?
thnks
Ja deze installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=625483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Nu online
Ruben1992 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:08:
thnks
Even googlen op cookies home tab and your wishes will be granted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Groentenman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:53:
[...]

Wat houdt de TMOUS Rom precies in? T-mobile US Rom? Kortom de laaste nieuwe update die op de branded toestellen uit de VS staat?
Ja staat er toch ook bij!
"This is the rom that came shipped with the device!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
-Magnat- schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:45:
[...]

Vodafone heeft hier niks mee te maken.
Je maakt een e-mail account op je telefoon, je vult je versatel gegevens in en klaar.
Je moet je dataverbinding wel aan hebben uiteraard.
Inderdaad, gewoon dezelfde instellingen gebruiken die je ook op een computer zou instellen.
En de Vodafone proxy uitzetten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sorry als het al voorbij gekomen is, maar heeft iemand al de grotere accu gespot om te bestellen in Nederland? (Zo ja, waar natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
CRXed schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:12:
[...]

Ja staat er toch ook bij!
"This is the rom that came shipped with the device!!"
Het werkt op de LEO 1 en LEO 1.5 (Amerikaanse versie HD2).

Leuke is dat wij alle roms kunnen flashen, en hun alleen maar de 2.x of hoger based roms :P
Lekker voor ze, ik heb 500 euro voor m'n HD2 betaald, officieel 600 maar kreeg korting :D en hun krijgen een betere HD2 voor 340 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmoo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:21:
[...]

Het werkt op de LEO 1 en LEO 1.5 (Amerikaanse versie HD2).

Leuke is dat wij alle roms kunnen flashen, en hun alleen maar de 2.x of hoger based roms :P
Lekker voor ze, ik heb 500 euro voor m'n HD2 betaald, officieel 600 maar kreeg korting :D en hun krijgen een betere HD2 voor 340 euro!
Ik vind anders die gekleurde opneem/ophang-knop superlelijk, en die T-Mobile logo helemaal bovenin ertussen gepropt.. Daar wil ik best 512MB Rom voor inleveren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Vincentio schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:15:
Sorry als het al voorbij gekomen is, maar heeft iemand al de grotere accu gespot om te bestellen in Nederland? (Zo ja, waar natuurlijk).
Ohw, hier heb ik ook zeker interesse in!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb ook vodafone en verzenden doet hij bij mij ook niet wta ik zeer vervelend vind.

Ik zie geen opties voor proxyinstellingen bij email account.

Of moet ik dit ergens anders regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 05:47:
IK heb ook vodafone en verzenden doet hij bij mij ook niet wta ik zeer vervelend vind.

Lees de startpost dan eens, daar staat precies vermeld hoe je dit kan uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Het volgende.

Ik heb de laatste tijd erg veel last van een krakende speaker. Zowel die gebruikt wordt voor het bellen als diegene waar de beltoon uit komt.

Ik wil dus mn HTC dus terugbrengen voor garantie. ( ik neem aan dat dit garantie is?)
Maar ik heb dus mn HD2 een HSPL gegeven. Moet ik nu de orginele SPL terug zetten en de orginele 1.66 ROM? En is deze gewoon op XDA te vinden? Of is het zo als ik de orginele ROM terug zet, wordt automatisch de orginele SPL erop terug gezet?

Groeten?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:01:
Het volgende.

Ik heb de laatste tijd erg veel last van een krakende speaker. Zowel die gebruikt wordt voor het bellen als diegene waar de beltoon uit komt.

Ik wil dus mn HTC dus terugbrengen voor garantie. ( ik neem aan dat dit garantie is?)
Maar ik heb dus mn HD2 een HSPL gegeven. Moet ik nu de orginele SPL terug zetten en de orginele 1.66 ROM? En is deze gewoon op XDA te vinden? Of is het zo als ik de orginele ROM terug zet, wordt automatisch de orginele SPL erop terug gezet?

Groeten?
gewoon orginele ROM terug zetten is voldoende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:11

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wat is er nu anders aan die T-Mobile US rom dan de WWE stock rom? 512mb ram, document tab, nog meer?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:41:
[...]

Ik vind anders die gekleurde opneem/ophang-knop superlelijk, en die T-Mobile logo helemaal bovenin ertussen gepropt.. Daar wil ik best 512MB Rom voor inleveren :9
Ik niet, Ik heb mijne verkocht voor 400 en de USA versie komt eraan :D
Volledig lock vrij voor 350 euro :D T-Mobile logo is er zo af te krassen met behulp van een suiker klontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
Iemand nog een idee of gouden tip :+
my_fiero schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:49:
Weet iemand een programma, waarmee je gemakkelijk afspraken kunt plannen in je agenda?
Ik moet nu vaak de zelfde afspraak (maar dan op ander dagen) opnieuw intypen.
Denk bv aan een cursus die niet elke dinsdag van de week maar onregelmatig komt.
Of bv werken in ploegen

Ik zoek eigenlijk iets warmee ik ingeef wat en waar en hoelaat, en vervolgens in een keer een aantal datas kan selecteren daarvoor.

Dwaal ik nu af of zijn er programmas die dit kunnen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:10:
[...]

gewoon orginele ROM terug zetten is voldoende...
Weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ja heel zeker, zoek anders voor meer bevestiging ff op XDA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:08:
[...]

ja heel zeker, zoek anders voor meer bevestiging ff op XDA ;)
nee ik geloof je wel, maar niet dat ik hier straks op zn hollands gezegd, geouwehoer mee krijg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:21:
[...]

nee ik geloof je wel, maar niet dat ik hier straks op zn hollands gezegd, geouwehoer mee krijg 8)7
Via XDA:

Uninstallation
Only way to remove the HSPL is to flash an original SPL from SD card.
- Take any "RUU_signed.nbh" from a ship ROM and copy it to SD card.
- Rename it to "leoimg.nbh"
- Reset the device while pressing the volume down button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:25:
[...]

Via XDA:

Uninstallation
Dit klopt, als je via SD-Kaart ROM flashed,
Gooit hij allles er volledig op.

Een ROM bestaat uit.
Splash
SPL
OS
Radio.

Als je via .exe doet, is het meestal Splash OS en Radio.
Met de SD-Kaart pakt hij dus ook SPL erbij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020

start-instellingen-draadloze bediening-menu-verbindingen-bestaande verbindingen beheren-proxy instellingen-dit netwerk gebruikt een proxy...uitvinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
-Magnat- schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:29:
[...]

start-instellingen-draadloze bediening-menu-verbindingen-bestaande verbindingen beheren-proxy instellingen-dit netwerk gebruikt een proxy...uitvinken
Waarom komt deze instelling steeds terug? als je die toch steeds moet uitvinken.
Als je namelijk de instellingen van vodafone laat instellen staat die aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:25:
[...]

Via XDA:

Uninstallation
Ok, duidelijk, maar dat resetten doe je dit dmv de volume down indrukken terwijl je het toestel aanzet, dus de algemene reset, of moet dit nu dmv volume down, en de rode resetknop indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Audione0 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:15:
[...]

Ok, duidelijk, maar dat resetten doe je dit dmv de volume down indrukken terwijl je het toestel aanzet, dus de algemene reset, of moet dit nu dmv volume down, en de rode resetknop indrukken?
volume + & - ingedrukt houden en dan aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

freekweb schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:22:
[...]

volume + & - ingedrukt houden en dan aanzetten...
Ok! Helemaal duidelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
my_fiero schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:36:
[...]

Waarom komt deze instelling steeds terug? als je die toch steeds moet uitvinken.
Als je namelijk de instellingen van vodafone laat instellen staat die aan 8)7
Ja omdat je via de Vodafone proxy op de Vodafone Live portal kan komen enzo, maar verder zit die proxy eigenlijk alleen maar in de weg.
Die instellingen hoef je maar 1 x automatisch te laten ophalen door VF, daarna proxy uitzetten en niet meer aankomen, simpel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
En heb je ook ingesteld dat de uitgaande server dezelfde credentials gebruikt als de ingaande server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Kan berichten niet verzenden. Controleer uw netwerkdekking en accountgegevens. Probeer vervolgens opnieuw te verzenden" en linksonder "Fout bij het synchroniseren"

Instellingen nu weer zoals thuis dus zonder de instellingen van Vodafone bij uitgaande email:
Emailadres: xxxx@versatel.nl
Inkomende mailserver: pop3.versatel.nl
Uitgaande mailserver: smtp.versatel.nl
Dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken voor verzenden van e-mail: aangevinkt

Drama dus. Ik denk als ik een mailadres zou hebben zoals gmail dan zou het wel lukken wellicht, maarja daar heb ik eigenlijk geen zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 07 april 2010 @ 06:34:
[...]

Lees de startpost dan eens, daar staat precies vermeld hoe je dit kan uitschakelen.
Dit had ik trouwens al gedaan en als ik wil verzenden zegt de HD het volgende.

De server heeft het volgende foutbericht geretourneerd,

5.30.5.7.1 Relaying not allowed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik wil niet de bekende wijsneus uithangen maar ik heb hetzelfde probleem gehad (ook vodafone netwerk) en een half uur met een vodafone-medewerker aan de lijn gehangen.Die wist te melden dat voor het versturen van mail een vodafone account (bv:mait0612345678@vodafone.nl) nodig is en ook de gegevens van vodafone moeten ingevuld worden bij de uitgaande server (authsmtp.vodafone.nl).Dat heb ik gedaan en het werkt probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Nou ik zit bij UPC en dezelfde instellingen die ik in Outlook gebruik op m'n PC werken ook feilloos op m'n telefoon....en ik zit ook bij Vodafone.\

"Uitgaande server vereist bevestiging" ook aangevinkt?

Edit: Dit moet ook goed staan bij Geavanceerde serverinstellingen (zelfde tabblad als de uitgaande mailserver)"

Netwerkverbinding: Internet
Die moet je dus niet op Vodafone of iets anders hebben staan

[ Voor 61% gewijzigd door CRXed op 07-04-2010 14:59 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.