Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:39
Windkracht13 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:14:
Waarschijnlijk alleen op te lossen door een HR uit te voeren (?)!

Welke Rom draai je momenteel groenteman?
Ik draai de 1.66 stock rom. Heb wel aardig wat software geïnstalleerd staan zoals cookie's home tab, e-readers, tomtom etc. Maar kan mij herinneren dat ik het ook wel is met vorige roms heb gehad. Wanneer ik bijv. in tomtom zit of een e-book lees zie ik de strepen niet, het lijkt ook alleen maar in sense voor te komen en de standaard windows slide lock.

[ Voor 15% gewijzigd door Groentenman op 01-04-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
ToMaSZ schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:20:
[...]

Bij mij ging de accuduur flink vooruit toen ik een nieuwere radio (in mijn geval 2.08.xx) rom flashte..

Ik gebruik de Miri V11 (6.5.x) met radio 2.08.50.08_2 en houd het op een volle accu goed 2 dagen uit. Meestal na 1 dag ongeveer op 65% en 's achts verliest 'ie tussen de 1 en 3 procent (exchange push mail aan tussen 7:30 en 23:30, 's nachts dus op manual, weer, twitter etc. automatisch 1x per uur. Gemiddeld een half uur per dag bellen en wat internetten)
ik zie inderdaad dat ik nog op 2.07 zit.. dacht toch echt dat ik die al had geupdate.. zaterdag maar eens doen icm nieuwe ROM.. nieuwe dutty multilang v1.2 of als hij er al is de artemis 8.0

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
Henkie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:22:
[...]

ik zie inderdaad dat ik nog op 2.07 zit.. dacht toch echt dat ik die al had geupdate.. zaterdag maar eens doen icm nieuwe ROM.. nieuwe dutty multilang v1.2 of als hij er al is de artemis 8.0
Ik draai momenteel de nieuwe Artemis v8 en alles werkt tot nu toe perfect. Moet de accuduur nog checken, maar dat weet ik pas na een paar dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hd2 nu al een tijdje, ben er zeer tevreden mee.

Toch vraag ik me 1 ding af, er zijn prgromma`s zoals bamuser en qik, waarbij je rechtstreeks je video op internet kan streamen die met heel veel toestellen werken, maar niet met de hd2, 1 van de betere en duurdere toestellen.

Kan iemand mij uitleggen waarom niet ?
of kent iemand een proggie die dat wel kan voor de hd2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:48
Nieuwe NL ROM op HTC.COM!

[ Voor 16% gewijzigd door OkeOkeOke op 01-04-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaciverNL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 07:49
Ik neem aan dat je het dan over de Vodafone rom hebt, want ik heb net gekeken maar zie nog geen algemene rom staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik heb vandaag de ROM van Duttys geïnstalleerd en het werkt zeer goed. De versie die ik gebruik is HG v1.7 en deze heeft OS 6.5.5.

Nu heb ik enkel dat bovenaan het scherm de klok wordt weergegeven. Nu maak ik ook gebruik van Duttys TaskManager en deze zitten op dezelfde plek. Hierdoor is de tijd niet meer te lezen en ziet het er niet uit.

Hoe kan ik de klok verbergen?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 april grap........
MaciverNL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:26:
Ik neem aan dat je het dan over de Vodafone rom hebt, want ik heb net gekeken maar zie nog geen algemene rom staan.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Alleen voor Vodafone hoor...
Update for HTC HD2 Facebook Albums
This update for your phone’s Facebook client restores the ability to view your friends’ photo albums.

Datum : 2010-03-25 Categorie : Update Downloaden

Update for HTC HD2 Java Message Pop up
This update for HTC HD2 prevents javascript messages from automatically opening when the message notification pops up. This will prevent your phone from opening unwanted and unwelcome applications that are sent to you.

Datum : 2010-03-25 Categorie : Update Downloaden

Rom-upgrade voor HTC HD2(Vodafone)
Gebruikers van de HTC HD2 kunnen nu een nieuwe rom downloaden. Net als altijd is HTC vastbesloten consumenten de best mogelijke mobiele ervaring te bieden.

Datum : 2010-03-25 Categorie : ROM Upgrade Downloaden

Rom-upgrade voor HTC HD2
Gebruikers van de HTC HD2 kunnen nu een nieuwe rom downloaden. Net als altijd is HTC vastbesloten consumenten de best mogelijke mobiele ervaring te bieden.

Datum : 2010-02-02 Categorie : ROM Upgrade Downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:01:
ik heb de hd2 nu al een tijdje, ben er zeer tevreden mee.

Toch vraag ik me 1 ding af, er zijn prgromma`s zoals bamuser en qik, waarbij je rechtstreeks je video op internet kan streamen die met heel veel toestellen werken, maar niet met de hd2, 1 van de betere en duurdere toestellen.

Kan iemand mij uitleggen waarom niet ?
of kent iemand een proggie die dat wel kan voor de hd2 ?
Probeer of Orb voor je werkt, http://www.orb.com/

@ Groenteman, heb je dit al vanaf het begin gehad, of na div. software geinstaleerd te hebben?
Het enige wat ik me nu kan bedenken, alle extra cab's 1 voor 1 verwijderen, dan kom je het probleem cabje vanzelf tegen.

Zo kwam ik erachter, dat een bepaalde cab ervoor zorgde, dat de foto's niet meer op het scherm werden vetoond 8)7 Na het verwijderen van de 'foute'cab, deed Sense weer normaal...

Of gewoon van voren af aan beginnen, HR, en alles opnieuw erop zetten, vanzelf kom je ook bij de 'foute cab uit.

Volgens mij, ben je de eerste die deze 'bug' meld. (1.66 ROM)

[ Voor 34% gewijzigd door Windkracht13 op 01-04-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Beste mensen,

Weer een vraagje vanaf mijn kant. Een kennis van me gebruikt ook een HD2 en daarop heb ik afgelopen zaterdag de nieuwe rom geinstalleerd. Maar nu vertelde ze me dat ze geen bluetooth verbinding meer kan maken met haar auto... Iets simpels? Bedankt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Jan, Tomtom toevallig erop gezet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan888 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:47:
Beste mensen,

Weer een vraagje vanaf mijn kant. Een kennis van me gebruikt ook een HD2 en daarop heb ik afgelopen zaterdag de nieuwe rom geinstalleerd. Maar nu vertelde ze me dat ze geen bluetooth verbinding meer kan maken met haar auto... Iets simpels? Bedankt weer!
Gaat het hier over de laatste stock ROM of over iets custom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook het probleem dat als er een nieuw smsje binnenkomt, de eerste keer dat je in HTC Sense naar de sms tab gaat, dat hij niet het nieuwste berichtje laat zien, maar dat je een keer uit en weer terug de tab in moet gaan om de laatst ontvangen sms te krijgen?

edit:

Ik zie net dat ik niet perse uit de tab moet gaan, maar dat hij de enerlaatst binnengekomen sms laat zien. Dus ik kan met een swipe omhoog de laatstbinnengekomen sms gaan.
Toch raar dat hij niet de meest recente sms laat zien... Heb ROM-versie 1.66.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Klopt dat heb ik ook, vrij irritant!
Het is lang niet altijd de laatste sms die getoond wordt in de SMS tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:26
Ik heb een vreemd probleem en ik kon er niks over vinden met de zoekfunctie. Als ik een foto maak en die automatisch wil opslaan op de geheugenkaart werkt dat niet. Ik heb verschillende roms geprobeerd waaronder de stock 1.66, Laurentius en de Artemis rom. Helaas lost het probleem zich hiermee niet op.

Edit: opgelost, Andere allocation seize unit geprobeerd en het werkte.

[ Voor 11% gewijzigd door rdohmen op 01-04-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Connor schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:42:
[...]

Niet zo moeilijk doen, is al beantwoord:

[...]

Je hoeft niet per se via USB te flashen, je kan de *.NBH ook gewoon re-namen en flashen vanaf je SD.
Hoe kom ik aan die file dan??

Ik download een .exe bestand van de htc site, maar mijn mac kan daar niet mee overweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draai al enige tijd op 1.66 ROM zoals meerdere, alleen blijf ik t zwaar irritant vinden dat "het bellen" langzaam gaat. M.a.w. ik druk op "kies" na het nummer in te toetsen of op een contactpersoon uit m'n lijst, dan duurt het echt soms 10 seconde voor de HD2 echt gaat bellen, in de tussentijd staat tie redelijk vast.
Iemand een concrete oplossing?

Verder valt m'n bluetooth verbinding met grote regelmaat weg op mn VW premium carkit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 21:20:
[...]

Hoe kom ik aan die file dan??

Ik download een .exe bestand van de htc site, maar mijn mac kan daar niet mee overweg
met een unzipper (winrar 7-zip of hoe dat op mac ook heet) uitpakken.
daarin zit een .NBH.
die moet je renamen ofzo zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477
meneer op xda:

Flashing Via MicroSD Card

NOTE (PLEASE READ): If you flash a Stock Rom via microSD Card then it will overwrite your HardSPL with a stock SPL included in the nbh file. This does not apply to custom roms as they do not include an SPL. BE CAREFUL!!

1. Make sure your microSD is Formatted to fat32 (you dont have to delete all files but it is safer if you do)
2. Download your prefered Rom from the LEO Rom Develpoment Page and unzip/unrar it to your PC
3. Goto the Roms Folder and rename the .nbh file to LEOIMG.nbh
4. Copy the LEOIMG.nbh file to the root of your MicroSD Card
5. Plug the MicroSD Card into the phone
6. Reset the device while pressing the volume down button to enter the BootLoader screen, you will first see a tri-color screen with the phone and SPL Information at the top
7. Follow the On Screen instructions to start the update
8. After flash has completed, press the reset button with the stylus to reset the device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Heb vanavond wat spellen gedownload en geinstalleerd. En ik ben eigenlijk best blij dat je veel van het internet kan downloaden. Zo had ik SimCity 2000 geprobeerd welke gepoort is van PC naar WiMo maar daar vragen ze dan 20 dollar voor en dat is zo vreselijk slecht gebeurd. Waardeloze resolutie, amper gebruik gemaakt van de mogelijkheden en weinig aangepast t.o.v. het origineel waardoor hij praktisch onspeelbaar is geworden.

Misschien mijn bevindingen eens delen met Kenny (KennyHD2.blogspot.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ros1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2020
Hey Rob,

ik hoop voor je dat je dat geld niet hebt betaald voor die games. Als je iets verder zoekt kun je er veel meer voor free dowloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Beste mensen,

Windkracht13 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:58:
Jan, Tomtom toevallig erop gezet ????
Nee, staat geen TomTom op.
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 19:45:
[...]

Gaat het hier over de laatste stock ROM of over iets custom?
Gaat hier over de stock (originele) ROM.

[ Voor 31% gewijzigd door Jan888 op 02-04-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

... dat ze geen bluetooth verbinding meer kan maken met haar auto...
Om je beter te kunnen helpen is er echt veel meer info nodig. "Kan geen verbinding maken" zegt net zoveel als "hij doet het niet". Ja, wát doet ie dan niet? Welke melding krijg je? Hoe probeer je verbinding te maken? Staan de apparaten op "zichtbaar"?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:46
creatif schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:37:
[...]

Ik draai momenteel de nieuwe Artemis v8 en alles werkt tot nu toe perfect. Moet de accuduur nog checken, maar dat weet ik pas na een paar dagen..
Ga die er nu ook op zetten.
Heb nu de Elegancia Rom eropstaan, ziet er leuk uit maar is KL%#%&TE tot en met. :(
Dit is tot nu toe de slechtste rom die ik ken, Hopelijk is de Artemis stukke beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 22:36
my_fiero schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:40:
[...]

Ga die er nu ook op zetten.
Heb nu de Elegancia Rom eropstaan, ziet er leuk uit maar is KL%#%&TE tot en met. :(
Dit is tot nu toe de slechtste rom die ik ken, Hopelijk is de Artemis stukke beter
Wat is er mis dan?
Ik draai hem ook en heb geen enkel probleem... Performance als de Miri ROM en gelikte looks!

Task29 uitgevoerd voor het flashen en na de flash een HR/Clear storage gedaan? Na een aantal flashes is dat echt nodig om geen gedonder te krijgen met hangups, slechte performance, etc..

Welke Radio versie gebruik je? En heb je HSPL2 gebruikt om HSPL te updaten naar 2.x? Dat performt al stukken beter dan de 1.42 HSPL

[ Voor 12% gewijzigd door ToMaSZ op 02-04-2010 12:15 ]

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Windkracht13 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:00:
[...]

@ Groenteman, heb je dit al vanaf het begin gehad, of na div. software geinstaleerd te hebben?
Het enige wat ik me nu kan bedenken, alle extra cab's 1 voor 1 verwijderen, dan kom je het probleem cabje vanzelf tegen.

Zo kwam ik erachter, dat een bepaalde cab ervoor zorgde, dat de foto's niet meer op het scherm werden vetoond 8)7 Na het verwijderen van de 'foute'cab, deed Sense weer normaal...

Of gewoon van voren af aan beginnen, HR, en alles opnieuw erop zetten, vanzelf kom je ook bij de 'foute cab uit.

Volgens mij, ben je de eerste die deze 'bug' meld. (1.66 ROM)
Ik heb er laatst geen nieuwe software meer opgezet. Het kwam spontaan te voorschijn. Ik heb nog geen hr geprobeerd maar ik ga eerst wel even kijken of ik mijn laatste programma's kan verwijderen en kijken of het dan goed gaat. Het lijkt er op dat het via iets op de sd kaart wordt getriggered. Wanneer ik deze verwijder, sense uitschakel en dan een softreset doe is het probleem namelijk weg.

Ook dit werkt helaas niet meer :( Ga dan toch maar eerst voor de HR en hopen dat het dan weg is.

Hmm net wat files van mijn sd-kaart afgegooid in de verborgen recycle map en 2 andere bestandjes op de root en nu doet die het weer 8)7. Nu maar hopen dat dit het ook was en dat die gekkigheid niet terug komt!

Helaas houdt dit ook geen stand. Hmm toch maar een hard reset doe dan |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Groentenman op 02-04-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58
Weet iemand hoe ik via mijn pc mijn hd2 kan bedienen? Heb al gezocht maar weet niet juist op welke zoektermen ik moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

glennvho schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:16:
Weet iemand hoe ik via mijn pc mijn hd2 kan bedienen? Heb al gezocht maar weet niet juist op welke zoektermen ik moet zoeken.
Programmaatje zoeken met de naam Mymobiler

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:46
ToMaSZ schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:13:
[...]

Wat is er mis dan?
Ik draai hem ook en heb geen enkel probleem... Performance als de Miri ROM en gelikte looks!

Task29 uitgevoerd voor het flashen en na de flash een HR/Clear storage gedaan? Na een aantal flashes is dat echt nodig om geen gedonder te krijgen met hangups, slechte performance, etc..

Welke Radio versie gebruik je? En heb je HSPL2 gebruikt om HSPL te updaten naar 2.x? Dat performt al stukken beter dan de 1.42 HSPL
Het grootste probleem was voor mijn dat met het verzenden van SMS geen bevesteging kreeg en ook een groot aantal berichten niet aankwam bij mensen 8)7
Daarnaast was ie traag, en liep vaak vast (maar enkele prog geinstaleerd)

Groot voordeel was wel background4all, en de mooie look

nadeel het steeds verdwijnen van de balk onderin (home,contacts, mail enz. )

Heb nu net leo custumrom van 30-3-2010 op gezet.
Wil alleen de radirom nog naar 2.09 zetten (is nu 2.08.50.08.2)
Hspl2 heb ik er niet opstaan, is dit dan wel aante raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 22:36
my_fiero schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 14:25:
[...]

Het grootste probleem was voor mijn dat met het verzenden van SMS geen bevesteging kreeg en ook een groot aantal berichten niet aankwam bij mensen 8)7
Daarnaast was ie traag, en liep vaak vast (maar enkele prog geinstaleerd)

Groot voordeel was wel background4all, en de mooie look

nadeel het steeds verdwijnen van de balk onderin (home,contacts, mail enz. )

Heb nu net leo custumrom van 30-3-2010 op gezet.
Wil alleen de radirom nog naar 2.09 zetten (is nu 2.08.50.08.2)
Hspl2 heb ik er niet opstaan, is dit dan wel aante raden?
Hmm, ik heb iig geen problemen met berichten en vastlopers. De retractable slider is heel irritant, maar in de OP van de elegance rom op HTCP staat een cab om die 'feature' om te leggen.

Diezelfde radio gebruik ik ook. 2.09 schijnt heel ok te zijn, maar werkt niet met alle custom roms (geloof dat het niet gaat met de 576MB-enabled roms; de miri's bijv. booten vaak niet met deze radio). Loopt een draadje over op XDA.

HSPL2 is aan te raden als je een 2.10 base ROM gebruikt. De 2.x SPL is afgestemd op de daarbij behorende drivers. Of je het echt merkt weet ik niet, misschien is het bij mij een beetje placebo-effect, maar heb het gevoel dat de 2.10 base rom's stabieler en sneller lopen met HSPL2..

Voer in elk geval wél een task29 uit voor het flashen en erna een HR. Heb inmiddels een paar keer een slecht bruikbaar apparaat gehad wanneer ik dat niet deed.

Overigens is de mooie look natuurlijk ook op andere ROM's prima te regelen, alleen wat meer werk :)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Laatst online: 25-03 22:21
Nou, ik heb mijn HD2 helaas toch maar opgestuurd. Ik was het zo zat dat bijna elk uur ik mijn dataverbinding moest resetten, dat ik geen andere oplossing meer zag.
Zo, ZO jammer van dit toestel...
Het toestel is echt geweldig, maar het feit dat mijn 4 jaar oude K750i gewoon mijn email kan blijven ontvangen, en dit toestel niet, is gewoon zo jammer. Zo irritant dat als ik even wil internetten of zelfs maar mijn weather updaten, ik eerst mijn verbinding weer moet resetten, een toestel van +/-€500,-...

Ja, toch wel teleurgesteld, en dat vind ik zo jammer van dit otherwise geweldige toestel...
Denk ook niet dat een reparatie dit probleem op gaat lossen. Aangezien dit gewoon een probleem is wat de HD2 heeft, maar ik zal jullie op de hoogte houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een probleem wat JOUW HD2 gewoon heeft, de mijne niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:23:
Met ^^

Merk wel dat lang niet alle custom roms echt stabiel zijn, mogelijk dat daar jou probleem ligt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:23:
Dus? Ik ben ZEKER niet de enige dit hier last van heeft. Staat genoeg over op het internet. Ik hoop gewoon dat HTC het probleem onderkent, zodat er wat aan gedaan wordt. Maar dit probleem komt niet genoeg voor bij gebruikers van de HD2, dat HTC vind dat er wat aan gedaan moet worden. Maar het duidelijk een structureel probleem, wat all over the world voorkomt.
SinergyX schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:28:
[...]

Met ^^

Merk wel dat lang niet alle custom roms echt stabiel zijn, mogelijk dat daar jou probleem ligt?
Nee, ik heb nog geen custom roms gehad, alleen officiele roms.

[ Voor 21% gewijzigd door Rossi op 02-04-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rossi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:49:
[...]
Dus? Ik ben ZEKER niet de enige dit hier last van heeft. Staat genoeg over op het internet. Ik hoop gewoon dat HTC het probleem onderkent, zodat er wat aan gedaan wordt. Maar dit probleem komt niet genoeg voor bij gebruikers van de HD2, dat HTC vind dat er wat aan gedaan moet worden. Maar het duidelijk een structureel probleem, wat all over the world voorkomt.
All over the world worden er met enige regelmaat schapen met 5 poten geboren, maar 99,99% van de schapen heeft er gewoon vier. Dat heeft niks te maken met een "overduidelijk structureel probleem" maar alles met kansberekening en het feit dat als je maar genoeg exemplaren van een product (of levend wezen) maakt er altijd wel iets fout gaat. Met IEDERE mobiele telefoon die uitgebracht wordt zijn er wel mensen met een probleem en worden die problemen ruimschoots uitgelicht op internet. Inclusief overigens de SE K750i. Ik heb die ook gehad en was een van de vele gebruikers met een lam joystickje na 1 jaar maar ongetwijfeld was dat net zo goed een probleem dat eens in de duizend exemplaren voorkwam. Kijk gerust naar alternatieven maar bij welke telefoon je ook kiest, als je gaat zoeken op internet lijkt er altijd wel een "overduidelijk structureel probleem" mee te zijn.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
SnoeiKoei schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:06:
[...]

All over the world worden er met enige regelmaat schapen met 5 poten geboren, maar 99,99% van de schapen heeft er gewoon vier. Dat heeft niks te maken met een "overduidelijk structureel probleem" maar alles met kansberekening en het feit dat als je maar genoeg exemplaren van een product (of levend wezen) maakt er altijd wel iets fout gaat. Met IEDERE mobiele telefoon die uitgebracht wordt zijn er wel mensen met een probleem en worden die problemen ruimschoots uitgelicht op internet. Inclusief overigens de SE K750i. Ik heb die ook gehad en was een van de vele gebruikers met een lam joystickje na 1 jaar maar ongetwijfeld was dat net zo goed een probleem dat eens in de duizend exemplaren voorkwam. Kijk gerust naar alternatieven maar bij welke telefoon je ook kiest, als je gaat zoeken op internet lijkt er altijd wel een "overduidelijk structureel probleem" mee te zijn.
Bij KPN zelf zeiden ze zelf ook dat het een bekend probleem is bij de HD2, ik praat niet alleen uit eigen onderzoek/ervaring. Er zijn ook genoeg mensen die dit probleem hebben, maar het op de koop toe nemen. Ik denk dat als iedereen die dit probleem heeft, en hier ook ruchtbaarheid aan geeft, dat het dan toch wel een structureel probleem genoemd kan worden.

En inderdaad, mijn K750i heeft ook altijd al last gehad van het joystickje, maar dit is lang niet zo'n groot probleem, mijns inziens.

PS: Het is dus niet mijn bedoeling om de HD2 af te kraken, ik vind het echt een geweldige telefoon. Alleen helaas bij mij (een een aantal anderen) een wat mij betreft, onoverkomelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

SnoeiKoei schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 16:06:
[...]

Ik heb nu al mijn 2de HD2 en ik heb weer dezelfde rot problemen als hiervoor.. wat een toeval.. en dat met allemaal oficiele roms.

vele vastlopers tijdens het kiezen van contactpersonen/sms
sms word vaak later verzonden.
spontane vastlopers.
ineens het toestel niet meer aan krijgen .. pas na een soft reset.
internet werkt ineens niet meer.
enz.

Begrijp mij niet verkeerd.. i love my HD2! zolang hij maar doet wat hij moet doen is hij toppie!
Maar dat doet hij niet.. en dat zelfs op goede vrijdag.. :o

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een toevalligheid in combo met de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:56:
Is er een toevalligheid in combo met de provider?
Nah lijkt me stug, aangezien dit niet alleen met gebruikers hier in NL gebeurt.
Ik heb het zelf ook met twee simkaarten (KPN en vodafone) geprobeerd en er was helaas geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Wat doet task29 nu precies? ik heb begrepen dat het iets formateerd, maar als je na een rom flash weer task29 uitvoerd, dan is alles weer weg toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Laatst online: 03-03-2022
Nu zo'n 5 dagen de nieuwe vodafone 1.72 ROM erop staan, maar ben er niet heel erg tevreden mee. Zie niet echt prominente verbeteringen ten opzichte van de standaard vodafone ROM. Daarbij heb ik ook een paar keer (bijvoorbeeld bij het openen van mijn muziek speler) een vastloper gehad, wat ik bij de vorige ROM niet had. Over de batterijduur ben ik zeer teleurgesteld. Als ik er niks mee doe kan ik er misschien zelfs 4 of 5 dagen mee doen, maar als ik een beetje muziek luister en internet dan kom ik er van 's ochtends tot 's avonds mee door als ik geluk heb. Ik denk dat bij een uurtje muziek spelen ik tussen de 15 en 20% aan batterij verlies en als ik aan het internetten ben dan zie ik de procentjes dalen.

In 'idle' toestand geeft mijn taakbeheer wel een stuk minder procenten van belasting aan (in plaats van 48 ongeveer 40), maar ik merk niet echt dat het verbetering geeft. Wellicht dat de telefoon wel wat sneller reageert nu en sneller te bedienen valt, maar afgezien van dat zie ik geen andere verbeteringen.

En ik ben het eens met de mensen die zeggen dat er veel vastlopers zijn en dat het niet een enkeling of 1 op de 1000 is, en daarom denk ik ook dat dit een structureel probleem is. Diegene die geen vastlopers hebben, hebben ofwel geluk, ofwel ze gebruiken hun telefoon niet zo intensief/uitgebreid en ik denk het laatste.

Ik denk ook dat niet iedereen met problemen erover klaagt, ik zou er ook niet over hebben geklaagd als ik geen andere reacties van mensen hierover zou lezen, maar ik zou het gewoon voor lief hebben (en ik ben er 100% van overtuigd dat meerdere mensen dit doen, zeker omdat niet iedereen die problemen heeft ook actief op internet forumt/surft/post zoals wij dit wel doen). Daarom denk ik dat het ' geringe ' aantal mensen dat zich hierover uitlaat best wel representatief is. Gelukkig heb ik zelf (in ieder geval niet dat ik weet) geen noemenswaardige SMS problemen gehad (blijven hangen in outbox) zoals ik hier veel over heb gelezen. Heb een keer bij mijn oude ROM gehad dat mijn smsjes niet werden verzonden, maar dit was gelukkig na een soft reset verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

@L1800

Voordat je een RoM flash voer je de Task29 uit, daarna radio RoM flashen, en dan de RoM zelf.

Nadat je de Rom heb geflashed, doe je een HR (Hard Reset)

TH@TS all, Task29 formateerd je telefoon geheugen, dit dus alleen doen voordat je Rom Flashed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
L1800 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:39:
Wat doet task29 nu precies? ik heb begrepen dat het iets formateerd, maar als je na een rom flash weer task29 uitvoerd, dan is alles weer weg toch 8)7
Task29 formatteert het ROM-geheugen van je telefoon, oftewel, je telefoon wordt compleet leeg gemaakt, zodat als je een nieuwe ROM installeert, dat deze geen eventuele conflicten kan krijgen met bestanden van je oude ROM.
Het wordt ten sterkste aangeraden om een task29 te doen voordat je een nieuwe ROM gaat installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Laatst online: 06-09 15:29
@rossie @windkracht13

ok duidelijk, ik heb inmiddels aan aantal roms geprobeerd, zonder task29 uitgevoerd te hebben. sommigen met sucses sommige niet.
Maar bij elke rom heb ik na verloop van tijd, zeg maar een week dat de boel erg traag word.
ook een clean app helpt dan niet. tomtom start traag, thumbsnails laden traag.
ik ben nu als volgt te werk gegaan.

hspl2 2.8 geïnstalleerd
task29
radio 2.09....
artemis v8 nl
sd kaart format via de telefoon
en dan alle instellingen terug zetten.

ik weet dat ik veel zelf moet uitzoeken op dit forum, maar hspl2 geeft een aantal keuzes die je kan maken. ik heb voor de hoogste versie gekozen maar weet niet goed waarom dit beter zou zijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Rossi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:49:
Mee eens, want ik heb het ook! Ik zal er eens een mail naar HTC aan wagen. Ik ga mijn telefoon er niet voor laten repareren. maar ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.

/edit: Dit heb ik verstuurd, ik wil graag van jullie ook weten of jullie dit bekend voorkomt:

"Beste HTC

Ik was benieuwd of er al een oplossing is voor het veel voorkomende probleem bij HD2 gebruikers, dat de internetverbinding na verloop van tijd wegvalt.

De enige manier om weer verbinding te krijgen is om in de Comm Manager de Gegevensverbinding Uit en weer Aan te zetten.

Het rare is, dat als ik merk dat de verbinding weggevallen is (bijv. door geen Twitter updates meer of een foutmelding in de webbrowser) en ik kijk in de Comm Manager, dat dan de Gegevensverbinding ook echt op Uit staat. Dit lijkt helemaal uit zichzelf te gebeuren.

Klik je dan op Gegevensverbinding Aan, dan zie je bij de netwerkiconen het netwerk uitvallen naar GSM only. Terwijl je dus eigenlijk op Aan hebt geklikt, zet je 'm daadwerkelijk uit. Dan moet je NOG een keer op Aan klikken en zie je weer GPRS/3G/HSDPA verbinding tot stand komen.

Dit gebeurt bij mij een aantal keer per dag, bij anderen vaker."

[ Voor 44% gewijzigd door CRXed op 02-04-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de forum doorzocht naar het "probleem" van contacten die worden gesorteerd met eerst achternaam en dan voornaam.
tis wel eens gevraagd maar zover ik zie geen antwoord.ook geprobeerd met google, maar niet het gewenste resultaat

dus: is er een manier om de contacten anders te sorteren?

ik hoop dat het kan en dat ik er overheen gelezen heb, wacht met spanning af

2de vraag:

had hiervoor een E71, ook een fijn apparaat waar ik voip ter beschikking had.
heeft iemand al goede ervaring hiermee? dus een goed voipprogramma of tool.

ik gebruik dit regelmatig in het buitenland met een wifi verbinding en een voipbuster account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filipek schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 18:52:
Nu zo'n 5 dagen de nieuwe vodafone 1.72 ROM erop staan, maar ben er niet heel erg tevreden mee. Zie niet echt prominente verbeteringen ten opzichte van de standaard vodafone ROM. Daarbij heb ik ook een paar keer (bijvoorbeeld bij het openen van mijn muziek speler) een vastloper gehad, wat ik bij de vorige ROM niet had. Over de batterijduur ben ik zeer teleurgesteld. Als ik er niks mee doe kan ik er misschien zelfs 4 of 5 dagen mee doen, maar als ik een beetje muziek luister en internet dan kom ik er van 's ochtends tot 's avonds mee door als ik geluk heb. Ik denk dat bij een uurtje muziek spelen ik tussen de 15 en 20% aan batterij verlies en als ik aan het internetten ben dan zie ik de procentjes dalen.

In 'idle' toestand geeft mijn taakbeheer wel een stuk minder procenten van belasting aan (in plaats van 48 ongeveer 40), maar ik merk niet echt dat het verbetering geeft. Wellicht dat de telefoon wel wat sneller reageert nu en sneller te bedienen valt, maar afgezien van dat zie ik geen andere verbeteringen.

En ik ben het eens met de mensen die zeggen dat er veel vastlopers zijn en dat het niet een enkeling of 1 op de 1000 is, en daarom denk ik ook dat dit een structureel probleem is. Diegene die geen vastlopers hebben, hebben ofwel geluk, ofwel ze gebruiken hun telefoon niet zo intensief/uitgebreid en ik denk het laatste.

Ik denk ook dat niet iedereen met problemen erover klaagt, ik zou er ook niet over hebben geklaagd als ik geen andere reacties van mensen hierover zou lezen, maar ik zou het gewoon voor lief hebben (en ik ben er 100% van overtuigd dat meerdere mensen dit doen, zeker omdat niet iedereen die problemen heeft ook actief op internet forumt/surft/post zoals wij dit wel doen). Daarom denk ik dat het ' geringe ' aantal mensen dat zich hierover uitlaat best wel representatief is. Gelukkig heb ik zelf (in ieder geval niet dat ik weet) geen noemenswaardige SMS problemen gehad (blijven hangen in outbox) zoals ik hier veel over heb gelezen. Heb een keer bij mijn oude ROM gehad dat mijn smsjes niet werden verzonden, maar dit was gelukkig na een soft reset verholpen.
Heb je na het flashen van de nieuwe ROM een Hard reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:15:

dus: is er een manier om de contacten anders te sorteren?

2de vraag:

had hiervoor een E71, ook een fijn apparaat waar ik voip ter beschikking had.
heeft iemand al goede ervaring hiermee? dus een goed voipprogramma of tool.
1: je kan via het windows menu van de contactpersoon de persoon laten weergeven op voornaam en dan achternaam. Een andere manier is er volgens mij niet.

2: installeer skype mobile. Via een 3g verbinding gaat dit al zeer goed eigenlijk en met wifi moet het helemaal geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
CRXed schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:26:
[...]

Mee eens, want ik heb het ook! Ik zal er eens een mail naar HTC aan wagen. Ik ga mijn telefoon er niet voor laten repareren. maar ben wel benieuwd wat ze te zeggen hebben.

/edit: Dit heb ik verstuurd, ik wil graag van jullie ook weten of jullie dit bekend voorkomt:

[Brief]
Het komt me inderdaad helemaal bekend voor, behalve 1 ding.
Bij mij staat de gegevensverbinding gewoon altijd nog op aan als het niet meer werkt. Ik moet het dus uit en aan zetten. Bij de statusbar staat het 3G-icoontje ook gewoon in het signaalsterkte-icoontje om aan te geven dat er verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
Sinds vandaag heb ik dan eindelijk ook een HD2 en het eerste wat mij opviel is dat er geen software/CD bij de telefoon zit. Wat gebruiken jullie voor het benaderen van je HD2 vanaf de pc? En hoe edit ik mijn contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Active Sync? (of mobile center dat het later heet).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Laatst online: 17-06 16:43
SinergyX schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:16:
Active Sync? (of mobile center dat het later heet).
Bedankt, staat trouwens niet op de site van windows mobile.
Werkt dat updaten van een albumhoes uberhaupt wel? Bij mij gebeurt er weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:20:
[...]

1: je kan via het windows menu van de contactpersoon de persoon laten weergeven op voornaam en dan achternaam. Een andere manier is er volgens mij niet.

2: installeer skype mobile. Via een 3g verbinding gaat dit al zeer goed eigenlijk en met wifi moet het helemaal geen probleem zijn.
oke bedankt, Skype voor windows mobile is niet meer via skype te downloaden.
dit doen ze niet meer (begin deze maand dus,pff)
ga op zoek naar ander optie om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:24:
[...]

oke bedankt, Skype voor windows mobile is niet meer via skype te downloaden.
dit doen ze niet meer (begin deze maand dus,pff)
ga op zoek naar ander optie om te downloaden
Download even Omarket voor je HD2, daar staan echt een heel aantal leuke apps in, waaronder ook skype. Omarket is een variant van de Windows Marketplace, met alleen maar gratis apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:43:
[...]

Download even Omarket voor je HD2, daar staan echt een heel aantal leuke apps in, waaronder ook skype. Omarket is een variant van de Windows Marketplace, met alleen maar gratis apps.
ik ga daar eens kijken, bedankt

heb AGEphone Mobile 2, werkt echt goed en makelijk. maar kost 35usd. veel te duur dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Waar kan ik deze werkbalk Icons vinden? :)

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1269951603.jpeg

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 14:27
Ik gebruik ze zelf ook al een tijdje ziet er leuk uit.
Volgens mij zijn dit ze: http://forum.xda-develope...p?t=625465&highlight=icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom vond ik energy rom altijd zo fijn, die had standaard wat gekleurde icons ipv die simpele zwaart/wit dingen. Maar bedankt voor de link,die ga ik eens proberen, zien er leuk uit :)

Die kwart-rond slide2unlock is wel erg stoer :P (tja, Android he :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:18:
[...]

Heb je na het flashen van de nieuwe ROM een Hard reset uitgevoerd?
Nee niet gedaan, had er eigenlijk helemaal niet aangedacht om eerlijk te zijn. Ik dacht dat dit alleen belangrijk was als je custom roms erop gooit en er veel mee kloot, maar aangezien dit de eerste keer was dat ik mijn Rom (en tevens een officiele) erop heb gegooid, is mij deze gedachte niet binnengekomen!

Maar bedankt voor het advies, ik zal als ik tijd heb een hard reset uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbantania
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 13:25
Na installatie van BsB Tweaks en Co0kie Home Tab, kan ik bij het tabblad Internet onder menu geen favoriete snelkoppelingen meer toevoegen. Pull-up scherm met favoriete snelkoppeling toevoegen/verwijderen verschijnt wel maar ze lichten niet op en kan ze niet selecteren.
Weet iemand hoe dit komt ??
Verder ben ik zeer tevreden met deze telefoon (ROM versie 1.66)

gr. Ellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Sinds een aantal dagen heb ik de HTC HD2 in gebruik als opvolger van m'n HTC Tytan II.
Op zichzelf ben ik erg tevreden over de HD2 maar ik loop tegen een eigenaardigheid bij het gebruik van Gmail via het Exchange protocol.

Bij het versturen van mails blijven berichten standaard in de Outbox staan. Pas wanneer ik kies voor "Verzenden/Ontvangen" worden bericht écht verstuurd. Dat geldt ook voor berichten die ik verwijder op mijn HD2. Die worden pas gesynchroniseerd met de server wanneer ik kies voor "Verzenden/Ontvangen".

Ik heb de instellingen gecontroleerd met m'n Tytan II die dit probleem niet heeft. Ik kan geen verschillen ontdekken. Doe ik iets fout of is dit een bug in de HD2?

Ik gebruik de Vodafone variant met Rom 1.44.172.7 (70494) NLD.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Als je naar activesync op je telefoon gaat en dan voor MENU > SCHEDULE kiest kan je via een checkbox aangeven dat er een send/receive gedaan wordt als je op send klikt.

(met deze instelling kan je kosten voorkomen als je bv in het buitenland zit en alleen bij wifi zelf wilt zenden)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Prulleman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:08:
Als je naar activesync op je telefoon gaat en dan voor MENU > SCHEDULE kiest kan je via een checkbox aangeven dat er een send/receive gedaan wordt als je op send klikt.

(met deze instelling kan je kosten voorkomen als je bv in het buitenland zit en alleen bij wifi zelf wilt zenden)
Bedankt! That did the trick.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Rossi schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:43:
[...]

TOPTIP die Omarket!!! THANKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Vandaag heb ik een hard reset uitgevoerd op mn HTC HD2 en alle apps opnieuw geinstalleerd.
Inclusief windows live messenger (van marketplace).

Nu viel me op dat windows live messenger niet meer trilt en niet het geluidje afspeelt wat is ingesteld bij de settings van de telefoon zelf (instellingen > geluiden en weergave > meldingsgeluiden > nieuw bericht) wat voorheen dus wel zo was.
Ik hoor nu enkel een standaard pingel geluidje (zonder trillen). Dit zou ik graag willen veranderen naar een "custom" sound (liefst een ander geluid dan hetgene wat is ingesteld bij "nieuw bericht", maar dit is niet noodzakelijk)

Weet iemand hiervoor een oplossing?

Dan had ik ook nog een andere vraag, ik kwam op XDA een applicatie tegen genaamd "Manilla Birthday". Dit programma had ik geinstalleerd maar ik krijg geen verjaardagen ingevoerd, hoe voer ik deze in?

Wat is uberhout Manila, dit kom ik vaker tegen maar ik heb geen flauw idee wat dit precies inhoudt graag een uitleg.

Nu weet ik niet of ik voor deze vragen hier moet zijn, maar ik zou anders ook niet weten waar ik de vraag wel kan stellen.

[ Voor 0% gewijzigd door freestyler2 op 03-04-2010 20:15 . Reden: typo ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Manila (of is het Manilla) is de (code)naam van de HTC Sense interface. Waarvoor zou je precies het programma willen gebruiken? In de telefoonlijst kun je al een verjaardag opgegeven voor een persoon. Enige wat eigenlijk ontbreekt is dat een verjaardag wordt getoond op de voorpagina (net als een melding van een komende afspraak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Laatst online: 11-09 13:34
Wat zijn eigenlijk de ervaringen met slijtage van de behuizing. Ik heb de HD2 nu twee weken en gebruik nog steeds dat meegeleverde hoesje. Maar dit begint een beetje te irriteren. Dus voor de mensen die het hoesje niet meer gebruiken: zien jullie veel slijtage aan de hoeken en randen? En hoe zit het met stof (bij de speaker bijvoorbeeld)?

Danku!

[ Voor 20% gewijzigd door Malfoi op 03-04-2010 16:49 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
installeer s2u2 en je krijgt je wens
Robkazoe schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:46:
Manila (of is het Manilla) is de (code)naam van de HTC Sense interface. Waarvoor zou je precies het programma willen gebruiken? In de telefoonlijst kun je al een verjaardag opgegeven voor een persoon. Enige wat eigenlijk ontbreekt is dat een verjaardag wordt getoond op de voorpagina (net als een melding van een komende afspraak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Zo na mijn harde reset zijn de blauwe strepen gelukkig verdwenen (knock on wood ;)) en werkt alles weer zoals het hoort. Dus mocht je er last van krijgen, een HR does the trick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
Ik heb een frontje voor mijn HTC sinds 3 maanden denk ik, ik heb geen idee meer waar ik het heb gekocht, maar het is zo'n siliconen ding wat mijn HTC " omhulst" , alleen het display is niet omhulst, en ik raad het zeker aan. Je ziet het niet en merkt het totaal niet en het beschermt je HTC tegen vallen en schade! Ik heb icm met dit ' frontje' (wat dus eigenlijk geen frontje is) een screenprotector gehad maar dat was een goedkope screenprotector waar ik mij alleen aan ergerde (bubbels die er niet uitgingen en zo) en ik ben veel meer tevreden zonder screenprotector (ook geen krassen of dergelijke, en heb de telefoon nu bijna 4 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
is brandswitch wel freeware?? Ik starte me HD 2 net opnieuw op en kwam hij met de vraag wat mijn serial key is.

Lijkt erop dat je er wel voor moet betalen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
@ Filipek
Oke dankjewel, maar toch jammer dat je niet meer weet waar je die vandaan hebt.

@ sk0o
Je bedoelt dat progje waarmee je instellen dat je dataconnectie vanzelf uitgaat? Die is normaal gesproken gratis, bij mij tenmisnte.

Overigens, die Omarket is echt gruwelijk vet!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
Groentenman schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:58:
Zo na mijn harde reset zijn de blauwe strepen gelukkig verdwenen (knock on wood ;)) en werkt alles weer zoals het hoort. Dus mocht je er last van krijgen, een HR does the trick!
Wat voor blauwe strepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Bandswitch is geen freeware. Dit spreekt voor zich en wordt door en in 't programma zelf ook wel vrij duidelijk aangegeven.

Ik heb jullie een PM (DM) gestuurd met de juiste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Robkazoe schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 16:46:
Ik zou het graag willen gebruiken zodat inderdaad ook direct de verjaardagen in de agenda erbij staan, oke het is natuurlijk wel mogelijk om handmatig deze in te voeren maar dan zie je niet direct de leeftijd en "dagen tot" in de agenda erbij staan. Ik had gehoopt dat dit met Manila Birthday wel mogelijk zou zijn, echter zie ik nergens staan hoe dit werkt of hoe ik items toe kan voegen (en blijkbaar werkt het niet samen met je telefoonlijst?)

Hoe zit het overigens met mijn vraag over Windows Live Messenger heeft iemand hier een antwoord op?
(Geplaatst op zaterdag 03 april 2010 16:23 Pagina 15)

Voor degene die interesse in de app hebben welke ik heb geinstalleerd.
Manila Birthday
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=605879

[ Voor 11% gewijzigd door freestyler2 op 03-04-2010 20:43 . Reden: Opgelost na reboot ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue lines of death :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Nogmaal thnx via hier voor de goeie Bandwich versie.

[ Voor 40% gewijzigd door Malfoi op 03-04-2010 21:29 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
Ik heb de hd2 nu al een tijdje en wordt er helemaal ziek van dat hij vaak super sloom reageert met bellen en smsen. Nu heb ik vanaf het begin al mijn sms/tel database van 4 jaar ofzo erin staan, paar duizend smsjes. Deze heb ik nu gebackuped en wil ze er dan allemaal afgooien om te kijken of dit verbetering brengt. Is dit de moeite denken jullie ? En hoe kan ik het makkelijkst alle smsjes verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
clonedonkey schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:40:
Ik heb de hd2 nu al een tijdje en wordt er helemaal ziek van dat hij vaak super sloom reageert met bellen en smsen. Nu heb ik vanaf het begin al mijn sms/tel database van 4 jaar ofzo erin staan, paar duizend smsjes. Deze heb ik nu gebackuped en wil ze er dan allemaal afgooien om te kijken of dit verbetering brengt. Is dit de moeite denken jullie ? En hoe kan ik het makkelijkst alle smsjes verwijderen ?
Het gaat alleen om het aantal opgeslagen SMS'jes. De belgegevens zijn totaal niet van belang en vereisen ook absoluut geen laadtijd. Simpele oplossing: sla al je SMS'jes online op via my phone zonder dat ze allemaal op je HD2 zijn geladen. Je zult dan zonder meer merken dat de snelheid er enorm op vooruit gaat, vooral wanneer je ook nog upgrade naar de custom CleanEX HQ ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Welke blue lines of death?! Haha... :9 Serieus, heb 't even gegoogled en heb geen flauw idee waar je het over hebt. Heb ik ergens iets gemist? Ik heb wel gehoord van witte vlekken die mensen op het scherm van hun HD2 konden toveren bij een lichte achtergrond, maar ik heb niets gehoord over zgn. blauwe lijnen?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:55
John Connor schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:56:
[...]

Het gaat alleen om het aantal opgeslagen SMS'jes. De belgegevens zijn totaal niet van belang en vereisen ook absoluut geen laadtijd. Simpele oplossing: sla al je SMS'jes online op via my phone zonder dat ze allemaal op je HD2 zijn geladen. Je zult dan zonder meer merken dat de snelheid er enorm op vooruit gaat, vooral wanneer je ook nog upgrade naar de custom CleanEX HQ ROM.
Ik heb me telefoon zojuist aan myphone gekoppeld. Werkt echt mooi! Alleen hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij maar 10 smsjes ofzo laat staan op mijn tel. en de rest online ? of kan dat niet ? Wat is de beste mannier hiervoor. Ik wil namelijk niet dat ik nu alles verwijder en weer sync met myphone dat alles dan weg is online bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Connor schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 21:59:
[...]

Welke blue lines of death?! Haha... :9 Serieus, heb 't even gegoogled en heb geen flauw idee waar je het over hebt. Heb ik ergens iets gemist? Ik heb wel gehoord van witte vlekken die mensen op het scherm van hun HD2 konden toveren bij een lichte achtergrond, maar ik heb niets gehoord over zgn. blauwe lijnen?! :?
Was maar een joke, neem het niet zo serieus joh. Het eerste waar ik aan dacht toen ik blauw en windows las was de beruchte BSOD. Ik heb ook nooit die strepen gehad hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Wat zijn tegenwoordig de meest gangbare (no nonsense) ROMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35
Kijk even op XDA zou ik zeggen...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
clonedonkey schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:12:
[...]

Ik wil namelijk niet dat ik nu alles verwijder en weer sync met myphone dat alles dan weg is online bijvoorbeeld.
Dat zou ik nou ook eens willen weten.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben mensen ook last van het feit dat als je aan het bellen bent, dat het beeldscherm opeens aanspringt en dat je met je wang allerlei commando's gaat opgeven..
Heb hier vaak last van, alleen zit er geen regelmaat in, dus ik weet niet wat het veroorzaakt.

Of heb ik hier een te maken met een defecte proximitysensor?

Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:10:
[...]

Was maar een joke, neem het niet zo serieus joh. Het eerste waar ik aan dacht toen ik blauw en windows las was de beruchte BSOD. Ik heb ook nooit die strepen gehad hoor :p
Ik heb het helaas nu weer terug na mijn harde reset. Het zijn blauwe lijnen die door sense heen gaan en een soort raar blauw vlak met lensflare in de achtergrond. Maar ik weet nu ook hoe het komt, na het gebruiken van torchlight. Ik heb dit gisternacht gebruikt (aansteker was op de grond gevallen in een club :P ) en daarna had ik hetzelfde probleem weer. Gelijk even een postje gedaan in het desbetreffende xda topic en hopen dat zij met een antwoord komen, anders maar weer een hard reset doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contacten sorteren op voornaam - achternaam

na toevallige wat rommelen ontdekt hoe je de contacten zo kunt laten weergeven.
misschien was het al bekend maar toch

op pc in outlook naar contacten, en zorgen dat je die "opslaan als"
en hier voornaam achternaam kiezen. heb niet kunnen ontdekken hoe ik dat bij alle contacten ineens kon doen.
dus maar een voor een gedaan, was al blij genoeg.
daarna je foon syncen

hopelijk heeft iemand anders hier ook wat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:19

Audione0

Strijdt der titanen

teake schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 15:47:
[...]

TOPTIP die Omarket!!! THANKS!
Is zeker top! Alleen als ik Skype wil downloaden kan ik geen verbinding maken.. De rest werkt wel.. Erg toevallig ;)

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Omarket is echt mooi ja. Ik snap niet dat het nog zo redelijk onbekend is!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Is het bij jullie ook zo dat ie bij een smsje echt suuuperlang blijft trillen? En drie keer een geluidje geeft? Of kun je dit instellen? Als je het instelt op alleen trillen dan geeft ie weer geen geluidje. Best irritant.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 07:03
Gisteren een hardreset gedaan, omdat de HD2 steeds meer mankementen begon te vertonen na installeren van diverse welbekende XDA apps.
Ik ben nog steeds niet over naar een custom rom ;).

Geinstalleerd: Telegraaf / Buienradar / kenteken apps, en TT7.

En ja hoor, het eerste probleem dient zich alweer aan:
Geen data verbinding na verloop van tijd, soms hele signaal gewoon kwijt.
> soft reset en dan werkt het weer. Maar na een tijdje is hij weer weg.

edit:
Probleem waarschijnlijk VW carkit

[ Voor 6% gewijzigd door Smirnoff op 05-04-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Gister gebruik gemaakt van de camera om wat filmpjes te maken.
Wat me opviel is dat als je op de home-button drukt en te telefoon in de zak doet met nog 98% batterij nadat je de camera functie hebt gebruikt, is dat naar mijn weten de camera aan blijft staan, een uur later had de batterij nog maar 49% over!!!

Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midego schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:47:
Gister gebruik gemaakt van de camera om wat filmpjes te maken.
Wat me opviel is dat als je op de home-button drukt en te telefoon in de zak doet met nog 98% batterij nadat je de camera functie hebt gebruikt, is dat naar mijn weten de camera aan blijft staan, een uur later had de batterij nog maar 49% over!!!

Hebben meer mensen hier last van ?
Je moet de Homebutton ook niet gebruiken, helemaal niet nadat je de Camera hebt gebruikt. Als je op de Homebutton drukt, blijft het programma nog op de achtergrond draaien. Sluit dus voortaan de Camera-programma netjes via het kruisje af, en Beeindig zo nu en dan via Taakbeheer programma's die voor niets op de achtergrond draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Malfoi schreef op zondag 04 april 2010 @ 15:46:
Is het bij jullie ook zo dat ie bij een smsje echt suuuperlang blijft trillen? En drie keer een geluidje geeft? Of kun je dit instellen? Als je het instelt op alleen trillen dan geeft ie weer geen geluidje. Best irritant.
Dit is een bug. Ik heb het ook , soms blijft ie maar trillen. Als de telefoon traag is en meerdere dingen aan het doen is op de achtergrond en er komt OOK nog een smsje binnen, dan trilt ie langer/speelt toon langer. Zie het als zo, dat ie het smsje vertraagd binnenkrijgt en dus ook het trillen vertraagd gaat (langer duurt).

Is al eerder besproken http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33709245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
clonedonkey schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:12:
[...]

Ik heb me telefoon zojuist aan myphone gekoppeld. Werkt echt mooi! Alleen hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij maar 10 smsjes ofzo laat staan op mijn tel. en de rest online ? of kan dat niet ? Wat is de beste mannier hiervoor. Ik wil namelijk niet dat ik nu alles verwijder en weer sync met myphone dat alles dan weg is online bijvoorbeeld.
Als je smsjes verwijdert van je telefoon en daarna synchroniseert met MyPhone, staan je smsjes op de website van MyPhone in het archief. Daar zullen ze blijven staan, totdat je ze terugzet of verwijdert van de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
postbantania schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:00:
Na installatie van BsB Tweaks en Co0kie Home Tab, kan ik bij het tabblad Internet onder menu geen favoriete snelkoppelingen meer toevoegen. Pull-up scherm met favoriete snelkoppeling toevoegen/verwijderen verschijnt wel maar ze lichten niet op en kan ze niet selecteren.
Weet iemand hoe dit komt ??
Verder ben ik zeer tevreden met deze telefoon (ROM versie 1.66)

gr. Ellen
Hoi Ellen

Ik heb Co0kie Home Tab ook geinstalleerd en ik kan nog wel favoriete snelkoppeling toevoegen/verwijderen, dus het ligt aan BsB Tweaks of een combinatie van de programma's.
Ik zou eens kijken wat er gebeurd als je 1 van de 2 programma's verwijdert.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.