Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234189

Even een vraag, net in het bezit van een HD2 leuk speeltje maar heb al mijn contacten in Google staan dus bij active sync de gegevens van Google opgegeven nu staan al mijn contacten in mijn gsm maar allemaal met achternaam en dan voornaam en wil het andersom iemand enig idee hoe ik dat kan veranderen zonder dat ik het overal apart hoef te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:43
vanpeltje schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:35:
[...]

waarom kopen als je standaard HTC Peep hebt
Omdat het programma 10x beter is? Peep is erg langzaam en mist een hoop functionaliteiten.

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
midego schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 14:16:
[...]

Ik kan deze helaas niet vinden op de Market Place :(
Dan moet je de landinstelling ff op US zetten ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Heb trouwens de laatste dagen af en toe last van de melding "Kan camera niet initialiseren. Camera instellen mislukt"

Las op XPA dat het met Opera 10 te maken had, erg vervelend aangezien een softreset de enige oplossing is :{

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-06 17:00

HollovVpo1nt

I like gadgets

Doopy-X- schreef op zondag 28 maart 2010 @ 23:51:
Heb trouwens de laatste dagen af en toe last van de melding "Kan camera niet initialiseren. Camera instellen mislukt"

Las op XPA dat het met Opera 10 te maken had, erg vervelend aangezien een softreset de enige oplossing is :{
Erg irritant, heb ik ook wel eens... vooral kut op momenten waarop je snel een foto moet maken. Soft reset heptbij mij ook, of ik moet een tijdje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-06 16:04
addictive schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:34:
[...]

anders lees je het topic op xda eens
+1 d:)b Ge-wel-dig, wat een NOOB! _O- 7(8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
jowan073 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:23:
hoe kom je daarbij? dat de bootloader compleet veranderd?
natuurlijk niet.. het is alleen een rom.. er wordt helemaal nergens niks over bootloader gepraat..
en natuurlijk kan je altijd terug van 7 naar 6.5 met HSPL lukt dit gewoon..
Bootloader is als het ware de BIOS van je telefoon.
en die kunnen ze niet veranderen met een simpele rom update lijkt mij tenminste..
Het is zonder meer duidelijk dat jij absoluut geen verstand van zaken hebt.
Ik ben wel de laatste die (helemaal door jou) verteld moet worden wat een bootloader is en hoe deze werkt 7(8)7

Het is duidelijk dat je niet bekend bent met flashen. En kennelijk ook niet met sites als XDA en HTCPedia en tenslotte ook niet met WP 7 |:(

Ik zal het je uitleggen. WP 7 is een compleet nieuw systeem, gebouwd op andere een andere kernel en heeft andere drivers nodig, etc. Het gaat hier absoluut niet om zoals jij noemt "een simpele rom update". Een voorbeeldje: er waren mensen die na het flashen van een 2.08 ROM vast zaten met een SPL waar ze niet van af konden komen, tot dat Bepe en Cotulla met HSPL2 zijn gekomen. Juist omdat "een simpele rom update" in sommige gevallen wel de bootloader verandert!

En voor wat betreft WP 7 is het momenteel zo dat er geen enkele manier is om terug te gaan naar WM 6.5 omdat de bootloader veranderd wordt en hier geen HSPL voor is! Nog daargelaten alle andere nadelen die WP 7 met zich mee brengt.

Aangezien je een noob bent, raad ik je aan om hier eens mee te beginnen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=609477

Maar goed, als je denkt dat je het beter weet, kan je natuurlijk ook gewoon WP 7 op je HD2 flashen (mocht ie daadwerkelijk uit komen op korte termijn), dan hoor ik en andere wel professionele gebruikers graag wat jouw 'bevindingen' dan zijn... _O-

Succes! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 15:36
HD2'ers,

Is het mogelijk om het mobiel internet permanent uit te zetten, zonder dat ie vanzelf weer aan gaat? Ik heb een mobiel internet abonnement natuurlijk maar het lijkt wel of ie altijd over het Hi internet gaat ipv het wireless netwerk hier.

Bedankt!

[ Voor 49% gewijzigd door Malfoi op 29-03-2010 01:50 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
Malfoi schreef op maandag 29 maart 2010 @ 01:39:
HD2'ers,

Is het mogelijk om het mobiel internet permanent uit te zetten, zonder dat ie vanzelf weer aan gaat? Ik heb een mobiel internet abonnement natuurlijk maar het lijkt wel of ie altijd over het Hi internet gaat ipv het wireless netwerk hier.

Bedankt!
als je de Ts gelezen had dan had je al oplossing gevonden. Zoek op Cees maar eens op nodata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

ik word hoe langer hoe blijer met mn HD2 sinds ik dit topic ben gaan volgen.
1.66rom, Cnet framework 3.5 , BSB, cookies tab, nodata, totalcommander, battlog en nog wat "appjes" als TT7 geladen, en het XDA forum doorgestekkerd op zoek naar tweaks. Vooral die registry tips op XDA zijn errug handig.

ik geef toe, het kost wat avonden lezen, maar dan heb je ook wat. Dank aan alle pioniers die mijn electronische leven vergemakkelijken en mijn rekening in het buitenland laag houden!

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295543

Hmm mijn tijd was vanzelf vooruitgegaan, was nog om 4u wakker en zag dat het al 5 u was op mn tel. Alleen G-Alarm werkte ineens niet meer :( Heb dus alsnog F1 gemist.

Verder werkt mn HD2 na de 5e HR weer als normaal. *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
John Connor schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:33:
[...]
En voor wat betreft WP 7 is het momenteel zo dat er geen enkele manier is om terug te gaan naar WM 6.5 omdat de bootloader veranderd wordt en hier geen HSPL voor is! Nog daargelaten alle andere nadelen die WP 7 met zich mee brengt.
Goed gezegd jc. Een van de problemen op dit moment is de bootloader. Daarnaast zijn sommige drivers nog niet je-van-het waardoor de interface soms wat laggy is. Zie het vooralsnog puur als een experiment omdat oude apps ook nog niet zullen draaien op deze leak. Bootloader heeft op dit moment prio, zodat je weer terug kunt flashen naar een wm6.x rom, en daar wordt hard aan gewerkt.

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De meeste roms die ik tegenkom zijn niet zo happy met 500+ SMS berichten :( Via PIM alles weer restored (totaal iets van 1100 SMS berichten), toestel wordt daarna enorm traag. Uitzetten van SMS threading werkt het iets sneller, maar elke keer als ik naar SMS lijst ga, staat hij weer 5 minuten te laden.

Mischien toch maar eens gaan opruimen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Barfman schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:21:
[...]

Mijn tijd is ook niet goed gezet. Het vreemde is wanneer ik hem handmatig 1 uur vooruit zet, dat hij na een restart gewoon weer 1 uur terug gezet is. Ik zit nu dus met een telefoon waarvan de tijd niet goed is.
Dat heb ik dus ook het hele weekend gehad.
Handmatig vooruit gezet aangezien dit niet automatisch gebeurde. Na een uur staat hij weer gewoon op de oude tijd. Bij instellingen het automatisch updaten via netwerk uitgezet en de tijd blijft correct.
Vandaag het automatisch updaten weer aan gezet, binnen 10min. weer op de oude tijd.
Het probleem zit hem dus in het automatisch updaten. Heb een Vodafone branded HD2 met 1.44 ROM.

Maar zag al dat je een CAB bestandje hebt welke dit op zou moeten lossen.. zal eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb een ander probleem, maakt niet uit welk .exe ik open, ik krijg een bericht waarin staat:

Het bestand '.....' kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

Softreset fixt het weer, maar hoe is dit te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
lithje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik dus ook het hele weekend gehad.
Handmatig vooruit gezet aangezien dit niet automatisch gebeurde. Na een uur staat hij weer gewoon op de oude tijd. Bij instellingen het automatisch updaten via netwerk uitgezet en de tijd blijft correct.
Vandaag het automatisch updaten weer aan gezet, binnen 10min. weer op de oude tijd.
Het probleem zit hem dus in het automatisch updaten. Heb een Vodafone branded HD2 met 1.44 ROM.

Maar zag al dat je een CAB bestandje hebt welke dit op zou moeten lossen.. zal eens kijken!
Als je je tijdszone op GMT+1 zet dan moet het gewoon werken. Ik draai ook de 1.44 ROM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:18
Hebben meer mensen er last van dat de telefoon tijdens het bellen zomaar van de blokkering afspringt en van alles indrukt met je oor? Zijn er oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-06 21:20
jappas schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:33:
Hebben meer mensen er last van dat de telefoon tijdens het bellen zomaar van de blokkering afspringt en van alles indrukt met je oor? Zijn er oplossingen voor?
Er zal iets van licht in je sensor zijn gevallen waardoor die aansprong... heb ik ook afentoe last van. Even telefoon van je oor halen en weer terug brengen en dan gaat hij weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik heb een vraagje en ik kan hem niet zo snel oplossen met Google en de search hier. Ik heb een prive e-mailadres (eigen domein) maar deze krijg ik niet aan de praat. Hij maakt geen verbinding terwijl ik vermoed dat het wel de juiste instellingen gebruik. Ik denk dat hij niet de juiste poort pakt. Ik kan in de instellingen alleen nergens de poort voor SMTP instellen. En als ik [domeinnaam]:[poortnummer] invul, dan pakt hij hem ook niet. Weet iemand waar ik de SMTP-instellingen kan aanpassen (bij accountinstellingen kan ik het niet vinden bij de e-mail)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
kbloem schreef op maandag 29 maart 2010 @ 11:28:
[...]

Als je je tijdszone op GMT+1 zet dan moet het gewoon werken. Ik draai ook de 1.44 ROM...
Heb jij 'toestaan dat netwerkwaarde tijd kan updaten' uit staan? Instellingen > gegevensdiensten > tijdsynchronisatie. Dat is bij mij dus de boosdoener.
Ik heb verder twee tijdprofielen: 'Mijn locatie' en 'Amsterdam'.. 'Mijn locatie' staat actief. (klikken op de klok)

Ik zal hem eens proberen met Amsterdam..

EDIT
Ok, heel vaag..

Als ik het tijdsprofiel op 'Mijn locatie' zet met automatisch tijdsynchronisatie dan gaat het mis.
Het 'amsterdam' profiel staat dan op 'GMT+1', alleen niet geactiveerd.

Activeer ik 'amsterdam' nu, dan verdwijnt het 'GMT+1' gedeelte bij 'datum & tijd' bij 'instellingen'..

Is dit normaal? Als ik hem op 'Amsterdam' zet + automatische tijdsynchronisatie blijft de tijd tot nog toe goed staan.

Wel irritant overigens dat je alleen voor tijds-instellingen met 3 menu's kunt werken.. niet logisch.
Door op de klok te klikken, gegevensdiensten en datum & tijd..

[ Voor 37% gewijzigd door lithje op 29-03-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Hoe zijn de ervaringen met o.a. de batterij duur van de laatste ROM?

Gaat weer keihard hier zeg...niet bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Eerder werd op pagina 3 de link voor de nieuwe rom geplaatst. Deze is door HTC aangepast naar de nieuwe vodafone 1.72 rom... De normale 1.72 rom komt eraan, maar de vodafone is er dus al :'(. Doet deze het al bij iemand? (heb zelf een normale hd2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Even een vraagje voor diegenen waarbij de accu het maximaal 1 dag volhoud. Hebben jullie Bluetooth aanstaan? Ik heb dat hier altijd aanstaan op mijn HD2 zodat ik altijd mijn oortje in de auto kan gebruiken zonder de telefoon erbij te pakken. Gemiddeld verbruik ik zo over een dag zo'n 60-80% van mijn accu (met of zonder oortje).

Omdat ik in het weekend geen oortje gebruik heb ik de Bluetooth eens uitgezet en tot mijn verbazing haal ik nu vrij gemakkelijk 3 dagen op de accu. Ik wist dat Bluetooth stroom verbruikt, maar dat dit zoveel zou zijn had ik niet gedacht.

Als ik nu op de telefoon Bluetooth uitzet op het moment dat ik het langere tijd niet gebruik, ben ik eigenlijk erg tevreden met de accuduur. :)
(btw. ROM1.66 G3/HSDPA staat altijd aan hier, check mail, weer en facebook elke twee uur)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 20:40
sdanny schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:54:
Eerder werd op pagina 3 de link voor de nieuwe rom geplaatst. Deze is door HTC aangepast naar de nieuwe vodafone 1.72 rom... De normale 1.72 rom komt eraan, maar de vodafone is er dus al :'(. Doet deze het al bij iemand? (heb zelf een normale hd2)
Op XDA developers staat een serial van een Vodafone HD2. Behalve een animatie van vodafone en je UMTS/HSDPA verbinding moet je handmatig instellen als je geen vodafone hebt.
Verder nieuwe radiorom volgens mij. Mijn HSPL 1.42 is niet overschreven/bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Chrasher schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:17:
Als ik nu op de telefoon Bluetooth uitzet op het moment dat ik het langere tijd niet gebruik, ben ik eigenlijk erg tevreden met de accuduur. :)
(btw. ROM1.66 G3/HSDPA staat altijd aan hier, check mail, weer en facebook elke twee uur)
Alles vreet accu bij de HD2 heb ik het idee.
Automatische updates, bluetooth, WIFI, switchen tussen netwerken.. dus wat dat betreft kun je het beter allemaal uit zetten als je het niet nodig hebt.

Een vooruitgang van 3 dagen haal ik er echter niet mee! Een snelkoppeling naar de juiste functie scheelt weer wat zoekwerk in je phone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
lithje schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Heb jij 'toestaan dat netwerkwaarde tijd kan updaten' uit staan? Instellingen > gegevensdiensten > tijdsynchronisatie. Dat is bij mij dus de boosdoener.
Die heb ik uit staan. Stond standaard al uit want heb ik nooit aangezeten....

Heeft iemand al de nieuwe Vodafone 1.72 ROM geinstalleerd en wat zijn de bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 20:40
Vodafonerom 1.72 rom::

Manilla: 2.5.20121429.0
Radio : 2.07.51.22_2

Geen visuele veranderingen, wel nieuwere radiorom, maar ik ben nog bezig met 836 smsjes terug te zetten via MyPhone dus ik heb nog niet veel mee gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Laatst online: 04-06 15:36
thepr schreef op maandag 29 maart 2010 @ 06:47:
[...]

als je de Ts gelezen had dan had je al oplossing gevonden. Zoek op Cees maar eens op nodata
Heb ik ook.. Blijkbaar niet goed genoeg. Had er wel een hoop andere dingen mee kunnen verhelpen.

Overigens, blijft ie bij een smsje bij jullie ook zo lang trillen, 10 seconden ofzo?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875

Malfoi schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:19:
[...]

Heb ik ook.. Blijkbaar niet goed genoeg. Had er wel een hoop andere dingen mee kunnen verhelpen.

Overigens, blijft ie bij een smsje bij jullie ook zo lang trillen, 10 seconden ofzo?
Ja! Bij mij trilt hij ook gigantisch lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

waarom denken jullie dat er een HTC 1.72 rom uit zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

Anoniem: 256386 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:24:
waarom denken jullie dat er een HTC 1.72 rom uit zal komen?
Ik hoop iig dat het Audio-booster probleem is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300875

Anoniem: 312445 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 19:43:
[...]

Ik hoop iig dat het Audio-booster probleem is opgelost...
Audio-booster probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134257

Ik heb die nieuwe vodafone ROM geinstalleerd. helaas GEEN verbetering wat betreft die datadisconnects...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=628128

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 29-03-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb de 1.72.172.0 (82124) NLD Vodafone (branded) Rom er sinds 2 dagen op zitten (2 keer opnieuw er op gezet omdat met het cabje "landscape" mn telefoon steeds vastliep bij bepaalde dingen die ik deed.

Radioversie: 2.07.51.22_2

Ik heb het idee dat de batterij aanzienlijk verbeterd is ALS je niks op de telefoon doet... 8)7 In 1 nacht gaat er niet eens 10 procent vanaf, MAAR als je er veel mee doet (heb vandaag denk ik 20 a 30 minuten gebeld, 10 smsjes gestuurd, 30 a 40 minuten gesurfd + youtube, 1 a anderhalf uur muziek geluisterd en een paar keer mijn mail gecheckt) en de batterij is van 88% 07:30 naar 8% nu gegaan.... Je ziet de procenten er gewoon vanaf gaan als je aan t surfen bent en muziek aan t luisteren... Echter als ik niks met mijn telefoon doe en ik check na een paar uur mijn batterij dan zijn er maar een paar procentjes vanaf gegaan...

Verder heb ik wel het idee dat mijn telefoon een stuk sneller op alles reageert, dus dat is een voordeel.
Hoop dat dit van hulp is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 11:44

Crusader

Arc Nature

Cafun schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 12:51:
[...]

PhoneAlarm kan dat (niet gratis). Ik gebruik het ook en meestal werkt het... Soms ook niet, maar misschien dat een hard reset voor mij het oplost...
Nou, heb PhoneAlarm geprobeerd. En inderdaad: fantastisch!
Bluetooth gaat aan zodra de stroom er op gaat en automatisch weer uit zodra de stroom d'r weer af gaat.
Accu gaat behoorlijk langer mee op deze manier. Top tip, thanks!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Gebruikers die problemen hebben met een batterij die snel leeg loopt, hebben jullie radio 2.09.51.03_2 al geflashed? Ik vind zelf dat ie vrij aardig werkt. Draai een custom ROM (1.72 base), heb m'n SPL geflashed naar 1.66.HSPL en gebruik de nieuwe 2.09 radio. 's nachts staat dataverbinding uit (makkelijk instellen met Bandswitch v.2.8) en raak ik ongeveer 2-3% kwijt, op 8 uurtjes.
Waneer ik toestel verder redelijk gebruik (overdag), sms'en, surfen, mailen, etc. haal ik de 2 dagen wel.

De radio is makkelijk te vinden: http://lmgtfy.com/?q=XDA+2.09.51.03_2
Het heeft echter weinig zin om deze radio te gebruiken wanneer je een 2.10 base (custom) ROM draait want dan ben je je 576 MB kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is die 1.72 van Vodafone niet gewoon de 1.66 ROM van HTC? Ik krijg in elk geval geen changelog te vinden...

Draai nu nog op 1.44 oid en die bevalt me nog prima maar een changelog zou me wel op andere gedachte kunnen brengen. Weet iemand die ergens te vinden?

Bandswitch en PhoneAlarm lijken me wel relaxte tooltjes dus die ga ik in elk geval proberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 20:47
Crusader schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:33:
[...]

Nou, heb PhoneAlarm geprobeerd. En inderdaad: fantastisch!
Bluetooth gaat aan zodra de stroom er op gaat en automatisch weer uit zodra de stroom d'r weer af gaat.
Accu gaat behoorlijk langer mee op deze manier. Top tip, thanks!
yw. Ik gebruik het ook nog elke dag met plezier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Weet iemand trouwens de regkey om de fontsize in file explorer te verkleinen? Hij is er wel voor youtube maar voor verkenner krijg ik hem niet te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351457

Heeft toevallig ook iemand last van dat zijn wekker niet meer werkt sinds de zomertijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
kbloem schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 07:37:
Is die 1.72 van Vodafone niet gewoon de 1.66 ROM van HTC? Ik krijg in elk geval geen changelog te vinden...
Ze gaan heus niet een oudere ROM een nieuw nummertje geven en er niks aan veranderen.
HTC werkt niet met changelogs ofzo, zelfs als ik het direct vraag aan HTC krijg je geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 09:36
@kbloem
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=451624

deze past heel winmob aan.
ook voor slechterziende geweldig(ik niet hoor:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
erik23 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:45:
@kbloem
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=451624

deze past heel winmob aan.
ook voor slechterziende geweldig(ik niet hoor:)
Thanks, ga ik even mee aan de slag.

@CRXed, ze passen hem aan in de zin dat ze er een Vodafone branding aan geven. Het is dus niet dezelfde en krijgt daarom een ander nummer. Al is het alleen al om verwarring te voorkomen. Buiten dat mag je in een changeproces nooit eenzelfde versienummer behouden na een change...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349781

hallo een vraag ik ben van plan om donderdag waarschijnlijk een HD2 te kopen maar mijn collega's en vrienden roepen win mobile is ruk(onoverzichtelijk, traag en ongeveer geen apps in de store) ga voor android... ik heb nog nooit gewerkt met win mobile dus kan hier geen oordeel over treffen. zou iemand de voordelen voor mij kunnen beschrijven (en nadelen). ik heb momenteel een iphone 3g doe eigelijk niet veel meer dan mailen interent veel smsen en de rest van de "basis" dingen. heeft android nou echt zoveel voordeel ten opzichte van win mobile. + de meeste android telefoons zien er niet uit dat houd mij wel tegen maar dat is mijn persoonlijke smaak annyway hoop wat te horen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Filipek schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:27:

Ik heb het idee dat de batterij aanzienlijk verbeterd is ALS je niks op de telefoon doet... 8)7 In 1 nacht gaat er niet eens 10 procent vanaf, MAAR als je er veel mee doet (heb vandaag denk ik 20 a 30 minuten gebeld, 10 smsjes gestuurd, 30 a 40 minuten gesurfd + youtube, 1 a anderhalf uur muziek geluisterd en een paar keer mijn mail gecheckt) en de batterij is van 88% 07:30 naar 8% nu gegaan.... Je ziet de procenten er gewoon vanaf gaan als je aan t surfen bent en muziek aan t luisteren...
Dit is normaal na een nieuwe flash. Het kan goed zijn dat je 8% hebt maar nog lang vooruit kan, de batterij leert namelijk hoe snel het leegloopt en na een flash moet ie dat weer opnieuw leren. Wacht maar eens een paar dagen, dan zie je dat ie een stuk minder snel leegloopt (visueel gezien dan)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Anoniem: 349781 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:33:
hallo een vraag ik ben van plan om donderdag waarschijnlijk een HD2 te kopen maar mijn collega's en vrienden roepen win mobile is ruk(onoverzichtelijk, traag en ongeveer geen apps in de store) ga voor android... ik heb nog nooit gewerkt met win mobile dus kan hier geen oordeel over treffen. zou iemand de voordelen voor mij kunnen beschrijven (en nadelen). ik heb momenteel een iphone 3g doe eigelijk niet veel meer dan mailen interent veel smsen en de rest van de "basis" dingen. heeft android nou echt zoveel voordeel ten opzichte van win mobile. + de meeste android telefoons zien er niet uit dat houd mij wel tegen maar dat is mijn persoonlijke smaak annyway hoop wat te horen:)
De HD2 is de snelste Windows Mobile telefoon die er is dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Alles gaat bijna realtime en je hebt amper tot geen vertraging. Daarnaast zijn er misschien wat weinig applicaties te vinden in de Marketplace, als je op het Internet/XDA/Usenet afspeurt dan kun je meer dan voldoende vinden.
Het is alleen niet via een programmatje snel te vinden. Het voordeel is wel het vrij op het internet te vinden is. Bij Apple moet het eerst goedgekeurd worden en zul je niet alle Apps vinden doordat Apple filtert.

Wat ik alleen niet snap is dat je voor de HD2 kiest. Het is een tweak-telefoon. Je kunt verschrikkelijk veel aanpassen. Als je enkel een telefoon wilt hebben die sms, telefonie en wat applicaties ondersteunt, dan kun je net zo goed bij de iPhone blijven? Waarom dan een nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robkazoe schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 12:43:
[...]

De HD2 is de snelste Windows Mobile telefoon die er is dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Alles gaat bijna realtime en je hebt amper tot geen vertraging. Daarnaast zijn er misschien wat weinig applicaties te vinden in de Marketplace, als je op het Internet/XDA/Usenet afspeurt dan kun je meer dan voldoende vinden.
Het is alleen niet via een programmatje snel te vinden. Het voordeel is wel het vrij op het internet te vinden is. Bij Apple moet het eerst goedgekeurd worden en zul je niet alle Apps vinden doordat Apple filtert.

Wat ik alleen niet snap is dat je voor de HD2 kiest. Het is een tweak-telefoon. Je kunt verschrikkelijk veel aanpassen. Als je enkel een telefoon wilt hebben die sms, telefonie en wat applicaties ondersteunt, dan kun je net zo goed bij de iPhone blijven? Waarom dan een nieuwe kopen?
mijn abbo is afgelopen en wil iets nieuws dus vandaar een nieuwe/andere telefoon annyway thanks voor het toelichten de hd2 heeft een mooi groot scherm waar de gevoeligheid ook goed van blijkt te zijn. ik wil meer met een telefoon gaan doen vandaar lijkt het tweaken mij leuk maarja moet er nog mee beginnen dus vandaar.

maar goed om te horen dat er geen tot Nauwelijks vertraging inzit. Dus Apps kun je gewoon van het internet halen en instaleren dat klinkt wel positief.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 349781 op 30-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351457

@huutje

Je kan ook sim-only doen. Ik zou je in ieder geval geen HD2 aanraden.
Na wm 6.5, android , en de iphone vind ik de laatste het beste werken. Of wacht even op wp7.

Wat betreft de apps voor wm6.5 is niet te vergelijken met dat van de iphone. En er zijn gewoon geen games ( van niveau ) en verder tja...
Enige voordeel wat ik heb kunnen ontdekken aan mijn HD2 is het krasvrije scherm. Eerste mobiel wat na maanden nog steeds in nieuwstaat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

@huutje

Met een paar maanden wachten kan je kiezen uit (waarschijnlijk) HTC EVO (verbeterde HD2 met Android) en de nieuwe Iphone. Een ander android toestel is niks? (HTC Desire). Of je moet echt een winmo 6.5 willen.

Overstappen op sim only (desnoods Ben) en dan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:45:
@huutje

Met een paar maanden wachten kan je kiezen uit (waarschijnlijk) HTC EVO (verbeterde HD2 met Android) en de nieuwe Iphone. Een ander android toestel is niks? (HTC Desire). Of je moet echt een winmo 6.5 willen.

Overstappen op sim only (desnoods Ben) en dan afwachten.
zat al telang uit te kijken om naar een nieuwe telefoon te stappen de iphone HD word hem niet heb het atm wel gezien met de iphone mis dat ik in de toekomst de stap weer naar iphone maak. Nu wil ik iets anders iets vernieuwends wat snel is waar je veel mee kunt. maar heb geen ervaring met win mobile en android (nus chijnt android behoorlijk iphone like te zijn) ik ga donderdag maar is ff langs de shops om te kijken!

wachte heb ik niet zoveel zin meer in:P dus dat is geen optie (is wel heel extreem maar geen maanden in iedergeval) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
Anoniem: 349781 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:52:
[...]

zat al telang uit te kijken om naar een nieuwe telefoon te stappen de iphone HD word hem niet heb het atm wel gezien met de iphone mis dat ik in de toekomst de stap weer naar iphone maak. Nu wil ik iets anders iets vernieuwends wat snel is waar je veel mee kunt. maar heb geen ervaring met win mobile en android (nus chijnt android behoorlijk iphone like te zijn) ik ga donderdag maar is ff langs de shops om te kijken!

wachte heb ik niet zoveel zin meer in:P dus dat is geen optie (is wel heel extreem maar geen maanden in iedergeval) :)
Ik heb nog een splinternieuwe, verzegelde HD2 liggen voor de verkoop. Let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134257

Datadisconnect : oplossing!

Ik heb zoals zovelen heel veel last van de bekende datadisconnects. Ik heb van alles geprobeerd, updates, ROM flashes, instellingen van email veranderen, weerupdates aan, uit, weet ik de f#ck veel, verzin het maar.

Niets hielp.. totdat ik het programma BandSwitch vond.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobiletopsoft.com/pocket-pc/newimg/v21.JPG
dit kan je door te googlen vinden, installeer op je PC. Laat alle instellingen default staan, maar vink wel aan : close idle conn en vul 60 in bij sec.
Zorg ervoor dat dit programma in de achtergrond blijft runnen, nou is dat niet zo moeilijk met Windows Mobile :-)

Het data disconnect probleem van de HTC zit hem vermoedelijk in het feit dat wanneer een connection open blijven staan en idle wordt, en dat gebeurt als je Weerupdates, Emailupdates in hebt gesteld op een downloadinterval, en je start een nieuwe connectie ernaast door bijvoorbeeld te gaan internetten, dit one to many is voor de HTC. gevolg: geen connectie meer.

Dit is natuurlijk een vette bug, weet niet zeker of dit aan de HTC ligt of aan Windows, of aan de combi.
Hoe dan ook, ik heb dit programma nu een dag draaien, en nog geen 1 disconnect gehad (bij heavy use), en weer, 2 email accounts op download interval.
Terwijl ik hiervoor om het uur of paar uur mijn connectie moest herstarten.

Ik zal mijn bevindingen de komende tijd blijven posten.

Wie weet heeft iemand er wat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Top progje, gebruik het al jaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 09:25
Geachte Eddy Witkamp,
Dank u wel voor Uw vraag over de HD2 Rom update.
De Rom update 1.72 is alleen voor Vodafone gemerkte toestellen.
De HTC website is nu ge update om dit weer te geven.

Graag lid worden van HTC e-club om op de hoogte te blijven van de updates.

Als bovenstaand advies niet heeft geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. Ik ben U dan graag opnieuw van dienst.

Met vriendelijke groet,

Karel H
En er staat nog meer op de website: http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=297&act=sd&cat=all

Update for HTC HD2 Java Message Pop up
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=921
Update for HTC HD2 Facebook Albums
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=297&cat=0&dl_id=918

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Als ik de nieuwe Vodafone ROM 1.72 wil installeren, wat gebeurt er dan met de SD-kaart?
Wordt die ook gewist? En de programma's die daar op geïnstalleerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:05
als je gewoon via de pc/activesync update gebeurd er niks met de SD kaart. De programma's zullen echter niet meer werken, register instellingen etc staan namelijk wel gewoon op je HD2 ipv SD, en die gaat helemaal leeg.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Laatst online: 03-08-2022
ipv bandswitch kun je ook hd2 tweaks installeren. zo kun je zonder een programma op de achtergrond toch na ... sec je connectie automatisch laten verbreken

ik heb dat disconnecten na idle toestand nooit gehad. ook voor hd2 tweaks niet. pakt internet meteen op. heb trouwens nooit een probleem gehad met de hd2.

[ Voor 33% gewijzigd door mdbde op 30-03-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Anoniem: 134257 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:08:
Datadisconnect : oplossing!

Ik heb zoals zovelen heel veel last van de bekende datadisconnects. Ik heb van alles geprobeerd, updates, ROM flashes, instellingen van email veranderen, weerupdates aan, uit, weet ik de f#ck veel, verzin het maar.

Niets hielp.. totdat ik het programma BandSwitch vond.
[afbeelding]
dit kan je door te googlen vinden, installeer op je PC. Laat alle instellingen default staan, maar vink wel aan : close idle conn en vul 60 in bij sec.
Zorg ervoor dat dit programma in de achtergrond blijft runnen, nou is dat niet zo moeilijk met Windows Mobile :-)

Het data disconnect probleem van de HTC zit hem vermoedelijk in het feit dat wanneer een connection open blijven staan en idle wordt, en dat gebeurt als je Weerupdates, Emailupdates in hebt gesteld op een downloadinterval, en je start een nieuwe connectie ernaast door bijvoorbeeld te gaan internetten, dit one to many is voor de HTC. gevolg: geen connectie meer.

Dit is natuurlijk een vette bug, weet niet zeker of dit aan de HTC ligt of aan Windows, of aan de combi.
Hoe dan ook, ik heb dit programma nu een dag draaien, en nog geen 1 disconnect gehad (bij heavy use), en weer, 2 email accounts op download interval.
Terwijl ik hiervoor om het uur of paar uur mijn connectie moest herstarten.

Ik zal mijn bevindingen de komende tijd blijven posten.

Wie weet heeft iemand er wat aan..
Welke versie gebruik je?

edit: al gevonden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Edit: laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door vanpeltje op 30-03-2010 19:30 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-06 15:51

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik heb de HD2 voor/van mijn werk. Nu Heb ik voor het werk een aparte connectie in moeten stellen en hiermee kan ik dan direct van het bedrijfsnetwerk de mail ophalen en op het intranet surfen. Op internet surfen kan ook via de ingestelde proxy. Wat niet werkt is de rest van alle proggies die op de hd2 draaien zoals het weer, twitter, alle andere losse tools. Ik moet dan de standaard KPN-internet connectie weer kiezen ipv mijn werk-netwerk. Maarja als ik dan op het bedrijfsnetwerk wil moet ik dat weer omzetten. Dit werkt wel maar met extreem veel stappen. Is dit via een los programma te regelen op de startpagina? Of met 2 of 3 tikken ipv 14 tikken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Ik gebruik mijn htc hd2 nu een paar dagen en het bevalt prima :)
Het valt me wel op ( of ik ben scheel) dat ik nu niet meer per notication ik kan stellen of het toestel moet trillen etc.
Is er nog een mogelijkheid om dit in te stellen? Wil graag per notication een apart geluid hebben + tril functie.
Als ik nu een sms krijg heb ik dat niet in de gaten.
Ik heb gebruik gemaakt van de zoek functie maar niks kunnen vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen?

Was iets te snel, makkelijk te doen door op de optie te klikken. Ben niet gewend dat er menu's ergens achter zitten:P

[ Voor 11% gewijzigd door Erik. op 30-03-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Weet iemand toevallig hoe je de led-notificatie kan instellen zodat Palringo berichten ook worden aangegeven? BsB Tweaks (1.6) heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
Erik. schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:42:
Het valt me wel op ( of ik ben scheel) dat ik nu niet meer per notication ik kan stellen of het toestel moet trillen etc.
Is er nog een mogelijkheid om dit in te stellen? Wil graag per notication een apart geluid hebben + tril functie.
Ik heb gebruik gemaakt van de zoek functie maar niks kunnen vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen?

Was iets te snel, makkelijk te doen door op de optie te klikken. Ben niet gewend dat er menu's ergens achter zitten:P
Hoi. Je kan trouwens ook Led Notification instellen voor sms... er gaat dan een groen lampje branden. Dit kan je instellen met BsB Tweaks (naast heel veel andere instellingen) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=589305
Echt een geweldig progje; een must :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 351457 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:39:
@huutje

Je kan ook sim-only doen. Ik zou je in ieder geval geen HD2 aanraden.
Na wm 6.5, android , en de iphone vind ik de laatste het beste werken. Of wacht even op wp7.

Wat betreft de apps voor wm6.5 is niet te vergelijken met dat van de iphone. En er zijn gewoon geen games ( van niveau ) en verder tja...
Enige voordeel wat ik heb kunnen ontdekken aan mijn HD2 is het krasvrije scherm. Eerste mobiel wat na maanden nog steeds in nieuwstaat verkeerd.
Vind ik echt onzin. Je kunt met de verschillende emulators zoals ScummVM, FpeCE, Morphgear echt ontzettend veel games spelen uit oudere generaties die echt veel beter zijn dan de games die voor de huidige generatie telefoons ontwikkeld word.

Vrienden van mij hebben de android en de iphone en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was van dat motorola toestel. MAar voor mij kan die niet tegen de bediening van de iphone en de HD2 op. Daarom viel die voor mij af in de keuze. Ik heb ook nog even naar de N900 van Nokia gekeken en was ook best onder de indruk van dat toestel. Maar ik denk dat we die nog een jaartje moeten geven om te zien wat die, en dan vooral de community gaat doen. Maar ook hier vond ik de bediening niet zo goed als die van de iphone en de HD2. Dus op basis van bediening alleen al heb ik een keuze willen maken uit de laatste twee. En ja, dan kies je gewoon voor het betere toestel en dat is nu echt de HD2. Was de 4G er al geweest dan was mijn keuze voor nu moeilijker geweest....

Maar jij moet nu kiezen dus als je gaat kijken naar resolutie, rekenkracht, mogelijk tot emulatie van games, kijk maar op mijn blog waar ik een beginnetje gemaakt heb, en toch ook mogelijkheid tot modden, dan zou ik blind voor de HD2 gaan. Vind je een vast toetsenbord fijn en houd je van relatief kleinere schermpjes dan zou ik voor de N900 gaan. Maar dat is puur gebaseerd op de mogelijkheden die ik zie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

kan iemand me de logic uitleggen achter de contactgegevens die bij een binnenkomend telefoonnummer wordt weergegeven?

Voorbeelden:
1) Ik heb het telefoonnummer van mn werk staan bij een contact met als achternaam mijn werkgever, datzelfde nummer staat echter ook in mijn contactgegevens bij "werk". In mijn display staat mijn eigen naam als ze me bellen.... 8)7
2) mijn vrouw dr mobiel staat er twee keer in, één keer als xxxEmergencyxxx, en een keer halverwege de lijst onder haar eigen naam. Ook daar krijg ik de laatste, die met xxx in beeld.

De nummers zijn op exact dezelfde manier geconfigureerd, met +31... enzo, en in hetzelfde veld opgeslagen.

heeft iemand een idee hoe de contactgegevens bij de inkomende call wordt gezocht?

thnx

p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
kbloem schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 07:47:
[...]

Vind ik echt onzin. Je kunt met de verschillende emulators zoals ScummVM, FpeCE, Morphgear echt ontzettend veel games spelen uit oudere generaties die echt veel beter zijn dan de games die voor de huidige generatie telefoons ontwikkeld word.

Vrienden van mij hebben de android en de iphone en ik moet zeggen dat ik best onder de indruk was van dat motorola toestel. MAar voor mij kan die niet tegen de bediening van de iphone en de HD2 op. Daarom viel die voor mij af in de keuze. Ik heb ook nog even naar de N900 van Nokia gekeken en was ook best onder de indruk van dat toestel. Maar ik denk dat we die nog een jaartje moeten geven om te zien wat die, en dan vooral de community gaat doen. Maar ook hier vond ik de bediening niet zo goed als die van de iphone en de HD2. Dus op basis van bediening alleen al heb ik een keuze willen maken uit de laatste twee. En ja, dan kies je gewoon voor het betere toestel en dat is nu echt de HD2. Was de 4G er al geweest dan was mijn keuze voor nu moeilijker geweest....

Maar jij moet nu kiezen dus als je gaat kijken naar resolutie, rekenkracht, mogelijk tot emulatie van games, kijk maar op mijn blog waar ik een beginnetje gemaakt heb, en toch ook mogelijkheid tot modden, dan zou ik blind voor de HD2 gaan. Vind je een vast toetsenbord fijn en houd je van relatief kleinere schermpjes dan zou ik voor de N900 gaan. Maar dat is puur gebaseerd op de mogelijkheden die ik zie....
Ik wilde er in eerste instantie ook niet op ingaan maar ik ben blij dat jij het wel gedaan hebt. De voordelen die je gegeven hebt ben ik het mee eens.

Het enige voordeel van de N900 is het toetsenbord. Groot nadeel van de N900 is de Linuxdistro. Games op Linux zijn al ver te zoeken en mobiele games al helemaal. Er zal echt veel van de community moeten komen. Voordeel is wel dat er veel tweak-apps zijn want Linux is natuurlijk voer voor de tweakers. Zelf vond ik het beeldscherm iets aan de krappe kant (wel lekker lang). Ander nadeel is dat Nokia veel met Symbian blijft werken en ik vrees dat Meamo nooit echt iets zal worden waar Nokia lang mee doorgaat.

Daarnaast ben ik het ook wel eens dat de games (en dus de emultators) van vroeger beter zijn. Het nadeel is wel dat de graphics niet echt top zijn. Die zijn van de nieuwe iPhone-games veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
peter00 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:26:
kan iemand me de logic uitleggen achter de contactgegevens die bij een binnenkomend telefoonnummer wordt weergegeven?

Voorbeelden:
1) Ik heb het telefoonnummer van mn werk staan bij een contact met als achternaam mijn werkgever, datzelfde nummer staat echter ook in mijn contactgegevens bij "werk". In mijn display staat mijn eigen naam als ze me bellen.... 8)7
2) mijn vrouw dr mobiel staat er twee keer in, één keer als xxxEmergencyxxx, en een keer halverwege de lijst onder haar eigen naam. Ook daar krijg ik de laatste, die met xxx in beeld.

De nummers zijn op exact dezelfde manier geconfigureerd, met +31... enzo, en in hetzelfde veld opgeslagen.

heeft iemand een idee hoe de contactgegevens bij de inkomende call wordt gezocht?

thnx

p
wellicht dat deze met een intern id opgeslagen worden en dat bij het doorzoeken van de contacten diegene met het laagste id het eerst komt. (ofwel, waarschijnlijk welk contact het eerste is ingevoerd).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Erik. schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:42:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636439

dit vind ik een heerlijke uitvinding, je hard-keys kan knipperen als je een gemiste oproep/sms/email hebt gehad. Je kan zelf kiezen bij welke van de 3 je het wilt laten knipperen.

Ik heb gemiste oproep en sms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

maximus1 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:59:
[...]

dit vind ik een heerlijke uitvinding, je hard-keys kan knipperen als je een gemiste oproep/sms/email hebt gehad. Je kan zelf kiezen bij welke van de 3 je het wilt laten knipperen.

Mag ik vragen wat hier het nut van is? Bij gemiste oproep/sms gaat toch je led lampje knipperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor

Voorbeelden:

thnx

p
Lijkt me nogal logisch... wanneer jij 1 nr. onder 2 verschillende contacten opslaat, komt er maar 1 in beeld. Je kan wel meerdere nr.'s onder 1 contact opslaan. Belt een bepaalde persoon dan met verschillende nr.'s, dan krijg je altijd dezelfde naam te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
HollovVpo1nt schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Mag ik vragen wat hier het nut van is? Bij gemiste oproep/sms gaat toch je led lampje knipperen?
De enige reden die ik kan bedenken, is dat dit kennelijk handig is voor mensen bij wie de LED notifications niet werken. Schijnen sommige mensen last van te hebben. Verder zie ik er ook weinig nut in, 't is alleen maar een battery drainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
kbloem schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 07:47:
[...]

(...) Je kunt met de verschillende emulators zoals ScummVM, FpeCE, Morphgear echt ontzettend veel games spelen uit oudere generaties die echt veel beter zijn dan de games die voor de huidige generatie telefoons ontwikkeld word.

(...)
Hmmm... Die ScummVM en Morphgear kende ik nog niet. Werkt dat een beetje lekker op de HD2? Ik vind die FPSEce echt ruk nl., dan kan ik net zo goed gaan gamen op m'n PSP. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ScummVM is echt gemaakt voor de point en clicks van vroeger. Ik noem een Sam and Max, DiscWorld, Kyrandya enz... En point en click werkt natuurlijk prima op de HD2 :)

Moet ook zeggen dat zowel morphgear en fpsece bij mij vooral gebruikt worden om aan andere mensen te showen. "Kijk eens!! ik heb Mario" maar ik gebruik het echt niet. Als je Mario of een playstation spel wil spelen pak je toch wel vaak de Wii of de PSP...

Maar in bed of in de file vind ik het wel heel leuk om even 10-20 minuten een point en click te spelen...

[ Voor 52% gewijzigd door Kenny_026 op 31-03-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik.
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06-2018
Flying Turtles schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:31:
[...]

Hoi. Je kan trouwens ook Led Notification instellen voor sms... er gaat dan een groen lampje branden. Dit kan je instellen met BsB Tweaks (naast heel veel andere instellingen) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=589305
Echt een geweldig progje; een must :)
Damm ik zie het, ik neus daar af en toe wat rond maar ben dat programma nog niet eerder tegen gekomen.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 12:45
HollovVpo1nt schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Bij nieuwe email doet mijn led lampje niks, nu kan ik toch zien of er nieuwe mail is. Daarnaast vind ik het ook handig als ie aan de lader zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
maximus1 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Of je koopt dit prachtig stukje vakwerk en je hoeft niet meer op je mobiel te kijken of je een email of sms hebt. Werkt prima met Windows Mobile.

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/13/sony-ericsson-mbw150-executive.jpg

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Bij mij werkt het LED-lampje ook niet. Ik ga meteen de tweakers installeren die ik voorbij zie komen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

John Connor schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:53:
[...]

Lijkt me nogal logisch... wanneer jij 1 nr. onder 2 verschillende contacten opslaat, komt er maar 1 in beeld. Je kan wel meerdere nr.'s onder 1 contact opslaan. Belt een bepaalde persoon dan met verschillende nr.'s, dan krijg je altijd dezelfde naam te zien.
wat jij vertelt is wel logisch... Maar welke van de twee contacten komt in beeld? Die logica zocht ik. Op mijn visitekaartje staat onder meer het nummer van mijn werk. Maar als mijn werkgever me belt, zie ik in de display dat ik mezelf aan het bellen ben. Want ik had mezelf natuurlijk als eerste opgevoerd...En dàt vind ik dan weer niet zo logisch.
Prulleman schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:54:
[...]

wellicht dat deze met een intern id opgeslagen worden en dat bij het doorzoeken van de contacten diegene met het laagste id het eerst komt. (ofwel, waarschijnlijk welk contact het eerste is ingevoerd).
yep. ik ben bang dat dat m is....op volgorde van invoeren. Ik had verwacht dat ie alfabetisch door de contactlist heen zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Bij mij werkte alles goed, mijn muziek werkte prima, had 1 album op mijn MIcroSD gezet.
Nu had ik vanochtend even 4 of 5 albums toegevoegd, geen probleem, dacht ik.

Als ik nu naar mijn Muziektab ga in Manila, start Manila opnieuw op (sense). Soms loopt Manila zelfs helemaal vast als ik naar de muziektab ga.

Alles muziek verwijdert, soft reset, microsd kaart eruit, niks werkt. Hij blijft zich zo gedragen.

Als ik de muziek open via de verkenner met WMP dan doet ie het wel gewoon, alleen de muziektab doet het niet. (dan .loopt alles vast of start hij manilla opnieuw op)

Ook heb ik geprobeerd om eerst de tab uit te zetten en daarna aan maar dat helpt ook niet :(

Iemand een oplossing? of moet ik denk je een hardreset uitvoeren/nieuwe rom installeren?
Gebruik Dutty's nieuwste rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
peter00 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:02:
[...]

yep. ik ben bang dat dat m is....op volgorde van invoeren. Ik had verwacht dat ie alfabetisch door de contactlist heen zou gaan...
oplossing is dan natuurlijk contacts met zelfde nummers verwijderen en opnieuw toevoegen op volgorde van importance (wat eigenlijk nog beter is dan alfabetisch, want dan zou je namen moeten aan passen, bv 1_Prulleman oid... dat is ook niet wat je wilt lijkt mij)
maximus1 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:08:

Bij mij werkte alles goed, mijn muziek werkte prima, had 1 album op mijn MIcroSD gezet.

Als ik nu naar mijn Muziektab ga in Manila, start Manila opnieuw op (sense). Soms loopt Manila zelfs helemaal vast als ik naar de muziektab ga.

Alles muziek verwijdert, soft reset, microsd kaart eruit, niks werkt. Hij blijft zich zo gedragen.

Als ik de muziek open via de verkenner met WMP dan doet ie het wel gewoon, alleen de muziektab doet het niet. (dan .loopt alles vast of start hij manilla opnieuw op)

Ook heb ik geprobeerd om eerst de tab uit te zetten en daarna aan maar dat helpt ook niet :(

Iemand een oplossing? of moet ik denk je een hardreset uitvoeren/nieuwe rom installeren?
Als je een stukje terug zoekt staat er wat info over rare tekens in mp3 tags waardoor de sense player op zijn bek gaat. Misschien dat dat bij jou ook het geval is en dat ie bij opnieuw opstarten dus eerst probeert zijn oude corrupte library te openen

[ Voor 54% gewijzigd door Prulleman op 31-03-2010 15:25 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Ik heb van mijn baas te horen gekregen dat er zeer waarschijnlijk een autotje voor de deur komt te staan, hardstikke leuk natuurlijk maar zat eigenlijk met een paar kleine dingen waar misschien iemand anders iets nuttigs over kan zeggen.

Ik wil mijn telefoon tegen die tijd natuurlijk in een houder hangen. Er is een carmodus in de telefoon. Springt als je die modus aan zet dan ook je scherm naar je navigatie? Snapt de HD2 ook dat ik straks TomTom erop heb staan en gaat hij dan naar die aplicatie?
Edit: Wat ik hier mee bedoel is ook, kan de HD2 (eventueel met een aanpassing) omgaan met een ander navigatie pakket dan wat zij erin verwerkt hebben. In footprints op navigatie drukken en tomtom starten. Dat soort dingen.

Misschien nog tips&tricks voor de HD2 in de auto?

[ Voor 16% gewijzigd door Jfwiet op 31-03-2010 16:27 . Reden: Extra inhoud van de vraag. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

Dav0s

Hr?

Jfwiet schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:33:
Ik heb van mijn baas te horen gekregen dat er zeer waarschijnlijk een autotje voor de deur komt te staan, hardstikke leuk natuurlijk maar zat eigenlijk met een paar kleine dingen waar misschien iemand anders iets nuttigs over kan zeggen.

Ik wil mijn telefoon tegen die tijd natuurlijk in een houder hangen. Er is een carmodus in de telefoon. Springt als je die modus aan zet dan ook je scherm naar je navigatie? Snapt de HD2 ook dat ik straks TomTom erop heb staan en gaat hij dan naar die aplicatie?
Edit: Wat ik hier mee bedoel is ook, kan de HD2 (eventueel met een aanpassing) omgaan met een ander navigatie pakket dan wat zij erin verwerkt hebben. In footprints op navigatie drukken en tomtom starten. Dat soort dingen.

Misschien nog tips&tricks voor de HD2 in de auto?
Ik heb in een eerder topic ik wel eens zien staan dat het makkelijk aan te passen is welk programma opent na het indrukken van de verschillende toetsen in de carmodus. Zou je even moeten zoeken in de topics hiervoor.

Gefeliciteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Over die verschillende contacten, met zelfde nummer: ik heb het niet geprobeerd, maar misschien is het wat om de voorkeurs-nummers per persoon verschillend in te stellen?
Ik heb trouwens om die reden de dubbel voorkomende nummers weg gehaald bij de verschillende personen. En alleen laten staan bij de juiste.
(Dus het nummer van de zaak staat alleen onder "ZAAK", en niet meer bij de verschillende collega's als werknummer). Hij liet eerder inderdaad de eigen-naam van mijn werkgever zien, terwijl er gewoon iemand van de zaak belde.

Maar ach.... da's geen HD2 probleem, of windows probleem, maar gewoon een logisch gevolg van welke nummers je bij welke personen zet.
Hoe je het vervolgens kunt manipuleren? Da's dan wel weer een leuke uitdaging inderdaad! Ik ben benieuwd of jullie er uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
maximus1 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:08:

Ik kan je niet helpen want ik ben niet bekend met het probleem maar misschien verstandig om de diverse versienummers erbij te zetten (Manila versie, Rom versie enz.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 11:05
Robkazoe schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:37:
[...]

Ik wilde er in eerste instantie ook niet op ingaan maar ik ben blij dat jij het wel gedaan hebt. De voordelen die je gegeven hebt ben ik het mee eens.

Het enige voordeel van de N900 is het toetsenbord. Groot nadeel van de N900 is de Linuxdistro. Games op Linux zijn al ver te zoeken en mobiele games al helemaal. Er zal echt veel van de community moeten komen. Voordeel is wel dat er veel tweak-apps zijn want Linux is natuurlijk voer voor de tweakers. Zelf vond ik het beeldscherm iets aan de krappe kant (wel lekker lang). Ander nadeel is dat Nokia veel met Symbian blijft werken en ik vrees dat Meamo nooit echt iets zal worden waar Nokia lang mee doorgaat.

Daarnaast ben ik het ook wel eens dat de games (en dus de emultators) van vroeger beter zijn. Het nadeel is wel dat de graphics niet echt top zijn. Die zijn van de nieuwe iPhone-games veel beter.
En de Nokia N900 heeft GEEN Capasitive scherm maar een goedkoop Resistive scherm geen multitouch geen potrait mode ik denk dat de N900 een beetje gefaald heeft

Verder ben ik zelf voor 2 maanden in het bezit van een Htc Hd2 en wow dit is de beste telefoon OOIT ik heb heel veel dingen van XDA afgehaald die de telefoon nog vetter maken

ik raad aan iedereen Artimis ROM en Cookie's home tab aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

vanpeltje schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:07:
[...]

Of je koopt dit prachtig stukje vakwerk en je hoeft niet meer op je mobiel te kijken of je een email of sms hebt. Werkt prima met Windows Mobile.

[afbeelding]
Ik ben er helemaal verliefd op! Zodra ik weer een nieuwe lading money heb ga ik hem zeker kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124910

2) mijn vrouw dr mobiel staat er twee keer in, één keer als xxxEmergencyxxx,
ik heb zelf in de lijst " ICE" staan. dit wordt al in veel landen gebruikt "In Case of Emergency"
dus heb dit probleem ook
ben benieuwd of er een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Oke, ik heb een oplossing voor het probleem gevonden op een forum ergens. Meerdere mensen schenen er last van te hebben.

De oplossing is om naar device/application data/htc/audiomanager/ te gaan en daar het bestandtype .VOL te verwijderen.

Daarna startte hij weer op gelukkig :D
Misschien handig om in de startpost te plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maximus1 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:29:
Oke, ik heb een oplossing voor het probleem gevonden op een forum ergens. Meerdere mensen schenen er last van te hebben.

De oplossing is om naar device/application data/htc/audiomanager/ te gaan en daar het bestandtype .VOL te verwijderen.

Daarna startte hij weer op gelukkig :D
Misschien handig om in de startpost te plaatsen..
Ook het programmatje mp3val kwam hier laatst voorbij, en ik wil hierbij bevestigen dat het erg goed werkt.
Voor mensen die last hebben van de Music player in Sense: laat je hele muziekmap op de pc controleren door het programmatje MP3VAL, deze fixt alle tags met problemen. Bij sommige liedjes blijft mp3val hangen. Ik kwam er toen achter dat dit alleen bij turkse liedjes gebeurde, deze bevatten soms wel eens letters als ğ ı en ş. Dan moet je mp3val stoppen, de letters in de bestandsnaam en de tags vervangen door 'normale letters', en opnieuw scannen.
Als alles klaar is, moet je ongeveer per 500 MB, de liedjes naar je telefoon kopieren, USB eruit halen en Music player laten scannen en kijken of het daadwerkelijk werkt. Dan kan je de volgende 500 MB kopieren.
Bij mij liep, ondanks dat ik met mp3val had gescand, musicplayer weer vast (ik kon geen liedje afspelen, play knop reageert niet). Dan moet je dat pakketje van 500 MB weer verwijderen en opsplitsen, en net zo lang doorgaan totdat je weet welk liedje de boosdoener is.

Nu start mn Musicplayer in Sense, met 4,5 GB aan liedjes, in 2 seconden op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 00:29
Ik heb een vraag:

Momenteel heb ik een HTC Diamond 2 maar ga vrijdag mijn abo verlengen en ja, dan is het tijd voor een nieuwe gsm. Qua uiterlijk ben ik helemaal fan van deze HTC HD2 maar een iPhone is ook een optie.

Met mijn huidige HTC heb ik wel een paar punten van kritiek en vraag me af hoe dit is met de HTC HD2

- Het geluid van de diamond 2 is echt bagger. Zowel van de externe speaker als het geluid tijdens bellen. Het klinkt allemaal er krakerig en schel.
- SMS is bijna onleesbaar zo klein (komt misschien ook door het "kleine" scherm). Lettertype van SMS is ook niet groter in te stellen. Ook het lettertype is niet te veranderen.

Is dit met de HTC HD2 verbeterd of is dit nog steeds ongewijzigd? Vooral de geluidskwaliteit is voor mij doorslaggevend. Dit moet gewoon goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royer schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:17:
Ik heb een vraag:

Momenteel heb ik een HTC Diamond 2 maar ga vrijdag mijn abo verlengen en ja, dan is het tijd voor een nieuwe gsm. Qua uiterlijk ben ik helemaal fan van deze HTC HD2 maar een iPhone is ook een optie.

Met mijn huidige HTC heb ik wel een paar punten van kritiek en vraag me af hoe dit is met de HTC HD2

- Het geluid van de diamond 2 is echt bagger. Zowel van de externe speaker als het geluid tijdens bellen. Het klinkt allemaal er krakerig en schel.
- SMS is bijna onleesbaar zo klein (komt misschien ook door het "kleine" scherm). Lettertype van SMS is ook niet groter in te stellen. Ook het lettertype is niet te veranderen.

Is dit met de HTC HD2 verbeterd of is dit nog steeds ongewijzigd? Vooral de geluidskwaliteit is voor mij doorslaggevend. Dit moet gewoon goed zijn.
Het beeldscherm is natuurlijk een heel stuk groter (4,3" vs. 3,2"), terwijl het aantal pixels gelijk is, dus dat betekent dat de letters aanzienlijk groter zijn dan de Diamond2.

Over het geluid kan ik niet veel zeggen, want ik weet niet hoe het op de Diamond2 is. Geluid tijdens het bellen vind ik prima, maar ik lees zo af en toe wel eens dat het geluid kraakt bij anderen. Hangt waarschijnlijk af van provider en ROM/Radio versie... (ik heb zelf T-Mobile)
De externe speaker is in vergelijking met mijn oude Diamond en Touch HD veel luider, maar als het volume op zn hoogst staat krijg ik gauw koppijn. Maar dit is bij bijna alle telefoons zo.
Ik heb in ieder geval weinig te klagen over de HD2. Vooral het snelheidsverschil en verschil in gevoeligheid van het beeldscherm is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214582

Ik heb een beetje zitten lezen door het forum en toevallig kwam ik iets tegen over witte vlekken op het scherm. Ik heb hier namelijk al enige tijd last van, maar ik dacht "boh, zal wel niks zijn". Maar nu, begin ik mij eigenlijk wel af te vragen of ik deze niet gewoon zou laten ophalen ofzo?

Verder zit ik een beetje te vechten met het dilemma over welke ROM ik zou installeren xD De stock roms zijn een beetje te traag naar mijn zin, (meeste) custom roms hebben daar geen last van, enkel is er zoveel keus :O en ik ben best kieskeurig op dat vlak :')

Kan iemand mij een snelle/stabiele rom aanbevelen met 576 mb ram? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
StarZ schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:44:
[...]

ik raad aan iedereen Artimis ROM en Cookie's home tab aan
Wat is er zo anders aan de Artimis ROM t.o.v. de orginele 1.66 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214582

DaFreakR schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:37:
[...]

Wat is er zo anders aan de Artimis ROM t.o.v. de orginele 1.66 ROM?
Deze zou stabieler en sneller zijn als de stock 1.66 :) Verder is de Windows Mobile versie en de applicaties, up to date gebracht + een paar extra dingetjes zoals HTC Flashlight.

Als je even zoekt op XDA zal je wel op het topic terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 12:23
Mensen ik heb een klein probleempje. Ik heb allemaal rare blauwe strepen door mijn sense heen zitten. Nu heb ik dit in het verleden ook wel is gehad en was toen op te lossen door even een andere achtergrond te kiezen maar dit werkt nu niet. Vooral bij de e-mail tab is het duidelijk, het lijkt dan op een blauwe lens flare. Ik heb dit niet wanneer mijn hd2 boot en ook niet wanneer sense is uitgeschakeld. Iemand nog ideeën of tips hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Waarschijnlijk alleen op te lossen door een HR uit te voeren (?)!

Welke Rom draai je momenteel groenteman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Laatst online: 08-06 16:14
mensen nog tips voor een (liefst NL) rom, die goed is voor mijn accuduur? :) red het nu een dag.. met aan het einde van de rit nog max 20% over.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 23:25
Henkie schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:15:
mensen nog tips voor een (liefst NL) rom, die goed is voor mijn accuduur? :) red het nu een dag.. met aan het einde van de rit nog max 20% over.
Bij mij ging de accuduur flink vooruit toen ik een nieuwere radio (in mijn geval 2.08.xx) rom flashte..

Ik gebruik de Miri V11 (6.5.x) met radio 2.08.50.08_2 en houd het op een volle accu goed 2 dagen uit. Meestal na 1 dag ongeveer op 65% en 's achts verliest 'ie tussen de 1 en 3 procent (exchange push mail aan tussen 7:30 en 23:30, 's nachts dus op manual, weer, twitter etc. automatisch 1x per uur. Gemiddeld een half uur per dag bellen en wat internetten)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.