Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Klopt, is nog een gerucht, afkomstig van Eldar Murtazin. Die gast weet veel, maar roept ook geregeld onzin. Ik heb mijn twijfels bij de echtheid van de Pro-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Hmm, lijkt me niet een hit in mijn ogen. Het display is zo groot dat de virtuele toetsen groot genoeg zijn. En met Swype input wordt het alleen maar makkelijker. Dan is de extra cost letterlijk (50 euro) en figuurlijk (extra dikte) het niet waard.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:10:
[...]

Jah.. Zag ik later ook. Dan zitten ze elkaar wel redelijk in het vaarwater jah.. Heb jij overigens al enig idee wanneer de review toestellen vrijkomen?
Eind mei als het goed is, echter hoop ik er eind april al even mee te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel de HTC touch pro (dus met een fysiek toetsenbord) en ben hier erg blij mee.
Voor die 50 euro extra zou ik zéker voor de S-pro versie kiezen. Ik vind het namelijk fijner te typen op echte toetsen dan op virtuele toetsen. Zal wel door mijn dikke vingers komen...

Eerlijk gezegd zou het best kunnen dat de Swype-input een oplossing zou zijn, maar voor die 50 euro extra loop ik geen risico; voor die paar tientjes heb ik dan zowel Swype als fysiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

DaannO schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:34:
[...]

Eind mei als het goed is, echter hoop ik er eind april al even mee te kunnen spelen.
Ik hoop ook dat ik er tegen die tijd mee mag spelen, ik ben benieuwd of dat m'n nieuwe favoriete speeltje kan worden :P

Die Pro is volgens mij niet meer dan een gerucht. Ik heb er verder nog helemaal niets officieels over gehoord en het feit dat er alleen maar een gerendered plaatje van is maakt het natuurlijk nog veel verdachter. Twee maanden voor launch zijn er normaliter wel wat in het wild gespot.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbvisiontt schreef op donderdag 01 april 2010 @ 08:41:
Hmm, lijkt me niet een hit in mijn ogen. Het display is zo groot dat de virtuele toetsen groot genoeg zijn. En met Swype input wordt het alleen maar makkelijker. Dan is de extra cost letterlijk (50 euro) en figuurlijk (extra dikte) het niet waard.
Moah.. Ik vind een fysiek toetsenbord lekkerder tiepen, niet alleen vanwege de grootte maar ook vanwege het feit dat je bijna blind kan tiepen op zo'n ding. Het laatste toestel dat ik had met fysiek toetsenbord was een Qtek (ook HTC) en zelfs dat toetsenbordje was al perfect voor mij...

Maar ik ben het met ROD eens.. Ik vertrouw het bericht van de pro versie voor geen meter. Waarom zouden de toestellen tegelijkertijd worden gelanceerd, maar verschillend worden aangekondigd? En de S versie is al in geuren en kleuren te testen maar de pro versie nog in geen velden of wegen te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:44:
[...]
Maar ik ben het met ROD eens.. Ik vertrouw het bericht van de pro versie voor geen meter. Waarom zouden de toestellen tegelijkertijd worden gelanceerd, maar verschillend worden aangekondigd? En de S versie is al in geuren en kleuren te testen maar de pro versie nog in geen velden of wegen te bekennen...
Het zou natuurlijk kunnen dat Samsung mijn stelling inneemt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:44:
[...]

j...

De galaxy pro zal wel een 1 april grap zijn.... al hoop ik van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
het bericht over de gs pro stond al voor vandaag online, dus dat lijkt me niet

we'll see...

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Kijk hoe ze de Omnia serie in de markt gezet hebben en het zou best kunnen dat er een S met tb komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan samsung niet aangeklaagt worden door apple? Dit ding lijkt wel een iphone kloon. Dat is meteen ook een afknapper voor mij. Hoewel dit ding geweldige specs heeft lijkt het mij alsof je goedkopen china imitatie in handen hebt :-p Het is een iphone KIRF!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:40
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:21:
Kan samsung niet aangeklaagt worden door apple? Dit ding lijkt wel een iphone kloon. Dat is meteen ook een afknapper voor mij. Hoewel dit ding geweldige specs heeft lijkt het mij alsof je goedkopen china imitatie in handen hebt :-p Het is een iphone KIRF!!!
Kun je dan niet gewoon een ander homescreen installeren en de Samsung interface uitzetten? Dan heb je wel mooie hardware, en de software naar je eigen hand.

Bijvoorbeeld:
http://www.android.com/market/paid.html#app=ahome
Of:
http://www.android.com/ma...#app=dxtophomealternative

Ik ben dat sowieso van plan. Wil het naar mijn eigen hand kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apple is niet de uitvinder van de smartphone, noch de icon style UI hoor. Symbian, Palm etc deed dit al jaren...Windows lijkt ook op Mac OS X etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Als jij in deze telefoon een kloon ziet van de apple dan heb je wel een erg levendige fantasie _/-\o_
(of een paar contaktlenzen nodig ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:36:
[...]

Als jij in deze telefoon een kloon ziet van de apple dan heb je wel een erg levendige fantasie _/-\o_
(of een paar contaktlenzen nodig ;) )
Je moet toegeven dat het uiterlijk wel veel weg heeft van de iPhone.. Echter vind ik dat persoonlijk niet een reden om dit toestel lelijk te vinden, in tegendeel... Overigens lijkt hij in mijn ogen ook heel veel op de Omnia. Het gaat mij echter (als tweaker) vooral om wat hij kan en hoe.. De cortex A8, Hummingbird, Super Amoled e.d. vind ik veel mooier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben benieuwd naar de usability van het super-AMOLED scherm tegenover het gewone AMOLED scherm in buitengebruik. Ze zeggen dat het een stuk beter is, maar eerst zien dan geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:35:
[...]

Apple is niet de uitvinder van de smartphone, noch de icon style UI hoor. Symbian, Palm etc deed dit al jaren...Windows lijkt ook op Mac OS X etc.
ik doelde meer op het uiterlijk. De interface lijkt ook wel iphone achtig, maar goed maakt verder ook niet uit.
Hij heeft wel geweldige specs. Als er een pro versie uitkomt met qwerty zal ik zeker een kijkje nemen bij dit toestel, want dan lijkt hij weer minder op de iphone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
koekoek2003nl schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:28:
Ik ben benieuwd naar de usability van het super-AMOLED scherm tegenover het gewone AMOLED scherm in buitengebruik. Ze zeggen dat het een stuk beter is, maar eerst zien dan geloven...
http://www.youtube.com/wa...M&feature=player_embedded

Ziet er wel goed uit als je het mij vraagt. Zeker een USP voor mij! Meer info over Super Amoled:

http://www.engadget.com/2...blogsmith_inpage_engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Heeft iemand al iets gevonden over de stevigheid van het toestel? Met 9,9 mm is hij erg dun, en daardoor ook flexibel/breekbaar??

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom zou het toestel breekbaar zijn? Dat het ding dun is betekent niet dat je het niet stevig kan maken :) Hangt puur van je materiaalkeuze af. En hoewel ik Samsung niet hoog heb zitten verwacht ik toch niet dat ze hun nieuwste uberhighendtelefoon breekbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik begrijp je uitgangspunt. Maar als ik kijk naar de F480 die mijn vriendin en ik beiden gehad hebben. Die kon je met een klein beetje druk buigen en verdraaien (torsion). Hetgeen toch wel een kleiner/dikker toestel is.

Bij de HD2 was dit ook een beetje mogelijk:
The rear panel is largely occupied by the metal battery cover. It weighs only 20 grams, or 13% of the total weight of the HD2. It does have a reason. Because almost the entire surface of the device from a glass display torsion can exist (in the longitudinal bending) are ruinous course.
bron:cellphoneanswers

[ Voor 64% gewijzigd door Ganymedus op 03-04-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n SEW880i daarentegen was zo robuust as hell, met z'n 9mm ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:30:
Ik begrijp je uitgangspunt. Maar als ik kijk naar de F480 die mijn vriendin en ik beiden gehad hebben. Die kon je met een klein beetje druk buigen en verdraaien (torsion). Hetgeen toch wel een kleiner/dikker toestel is.

Bij de HD2 was dit ook een beetje mogelijk:

[...]

bron:cellphoneanswers
Dit toestel heeft super amoled. Dat scherm is weer een stuk dunner dan een conventionele TFT en die dikte die daar gewonnen wordt zit alsnog in de rest van het toestel. Verder is het scherm zelf steviger vanwege het materiaal gebruik. Beetje torsie zal altijd mogelijk zijn, maar ik denk dat het met deze mee zal vallen. Is ook een beetje de prijs die je betaalt voor lager gewicht en dunner toestel. Een prijs die ik persoonlijk graag wil betalen, ik let over het algemeen goed op dat ik mijn (~500 euro) toestel niet plet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 14:44:
[...]

Dit toestel heeft super amoled. Dat scherm is weer een stuk dunner dan een conventionele TFT en die dikte die daar gewonnen wordt zit alsnog in de rest van het toestel. Verder is het scherm zelf steviger vanwege het materiaal gebruik. Beetje torsie zal altijd mogelijk zijn, maar ik denk dat het met deze mee zal vallen. Is ook een beetje de prijs die je betaalt voor lager gewicht en dunner toestel. Een prijs die ik persoonlijk graag wil betalen, ik let over het algemeen goed op dat ik mijn (~500 euro) toestel niet plet..
De dikte die gewonnen is, is niet specifiek gegaan naar de rest van het toestel. Het is voornamelijk winst qua ontwerp. Verder is er nog niet veel informatie vrijgegeven over de gebruikte materialen? Als het frame zou bestaan uit een u-profiel van aluminium (gezien het gewicht) zal dit zeker ten goede komen van de stijfheid. Ik durf hier echter nog geen uitspraak over te doen tot ik het toestel in mijn handen heb gehad.
Ik ben persoonlijk zeer benieuwd hoe sterk hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik ben helemaal niet op de hoogte van Samsung en releases van toestellen, maar weet iemand hoe het normaal gesproken gaat met toestellen van Samsung? ik lees al dat ze vrij snel zijn met het releasen van aangekondigde toestellen maar moet ik dan denken aan 1 maand? maanden? kwartaal?

Eind juni is mijn abonnement afgelopen en ik heb de Xperia X10 laten varen daar heb ik geen interesse meer in. Nu gaat het voor mij tussen de Desire en de Galaxy S tot er weer een soortgelijk toestel op de markt komt. Maar volgens mijn weten komt/is er niet nog een "high end" smartphone met zo'n scherm. (milestone vind ik niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:13:
Ik ben helemaal niet op de hoogte van Samsung en releases van toestellen, maar weet iemand hoe het normaal gesproken gaat met toestellen van Samsung? ik lees al dat ze vrij snel zijn met het releasen van aangekondigde toestellen maar moet ik dan denken aan 1 maand? maanden? kwartaal?

Eind juni is mijn abonnement afgelopen en ik heb de Xperia X10 laten varen daar heb ik geen interesse meer in. Nu gaat het voor mij tussen de Desire en de Galaxy S tot er weer een soortgelijk toestel op de markt komt. Maar volgens mijn weten komt/is er niet nog een "high end" smartphone met zo'n scherm. (milestone vind ik niks)
greenlizzard in "Samsung Galaxy S"

Xeer uitgebreide review verschenen van de S op Mobilereview btw:

http://mobile-review.com/pda/review/samsung-galaxy-s.shtml

Wel even door Google Translate halen, tenzij je Russisch kunt.

Overigens geen final build though! Conclusie uit de preview:
Model S Galaxy verschijnt in juni, zal de kostprijs worden ongeveer 30.000 roebels in Rusland (in Europa - voor 600 Euro). Deze Antares BX besluit, en in alle wedstrijden van dit model. De beste scherm met een maximale diagonaal van de snelste processor, meer geheugen en een geheugenkaart, de nieuwste versie van Android 2.1 (multi-touch is, voor alle markten), evenals leuke toevoegingen van Samsung in de vorm van extra software en interface. Het is duidelijk dat dit toestel niet is voor iedereen. Net als HTC HD2 is niet voor iedereen. De beslissing was mooi, maar tegelijkertijd interessant. Voor degenen die slaapt en weet hoe je de meest productieve en kwalitatief hoogwaardig product op Android krijgt, geen alternatieven. Voor diegenen die bereid zijn om compromissen te sluiten, is er altijd de Sony Ericsson X10 (in april). Zoals alle hetzelfde, maar Android 1.6, en het scherm is nog erger, en dikker Shell, plus makkelijker. Kortom, deze versie van de Samsung Galaxy S voor degenen die willen dat zoiets als dit, maar niet willen betalen. Het is betaald, omdat er te veel is betaald van meningsuiting, Samsung Galaxy S is het geld waard.

Zodra de monsters van dit toestel in onze handen, zullen wij onmiddellijk review van het apparaat toont al haar sterke en zwakke punten. Dit materiaal - alleen een eerste kennismaking, om u een van de belangrijkste hulpmiddelen van de zomer van 2010 laten zien.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 22:15:
[...]

greenlizzard in "Samsung Galaxy S"

Xeer uitgebreide review verschenen van de S op Mobilereview btw:

http://mobile-review.com/pda/review/samsung-galaxy-s.shtml

Wel even door Google Translate halen, tenzij je Russisch kunt.

Overigens geen final build though! Conclusie uit de preview:

[...]
Had ik al gelezen idd. Vreemd dat hun de enige zijn! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
koekoek2003nl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:14:
[...]

Het is dan ook enkel een soort eerste indruk, geen review. Ze kregen een kans om een toestel kort te testen, en dan eentje die niet zat vastgeketend aan een stand op een beurs. Daarentegen leek deze weer wat trager te zijn dan de toestellen die wel bij de stands waren vastgemaakt, dus mogelijk hadden ze een iets oudere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
koekoek2003nl schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 23:14:
[...]

Murtazin is nogal een bekende mannetje bij bepaalde fabrikanten en krijgt heel vaak toestellen terwijl andere reviewers meestal veel langer moeten wachten.

Praat veel onzin, maar weet ook vaak veel insider informatie.
Propane schreef op zondag 04 april 2010 @ 00:13:
[...]
Het is dan ook enkel een soort eerste indruk, geen review. Ze kregen een kans om een toestel kort te testen, en dan eentje die niet zat vastgeketend aan een stand op een beurs. Daarentegen leek deze weer wat trager te zijn dan de toestellen die wel bij de stands waren vastgemaakt, dus mogelijk hadden ze een iets oudere versie.
Mijn indruk was juist dat Mobile Review deze telefoon nu al tot de koning der android telefoons heeft gekroond. Dat belooft veel goeds bij de lancering van de definitieve firmware.

[ Voor 45% gewijzigd door Relief2009 op 04-04-2010 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Hmm zoals ik eerder als grapje aangaf, blijkt de A4 van de iPad toch door Samsung ontworpen te zijn. Hetgeen dus mogelijk dezelfde processor is als in de GS.
There's very little we know about the A4 other than it's operating frequency. It is manufactured by Samsung but on an unknown process node. Jon Stokes recently stated that Apple's secrecy surrounding the chip is because it's anything special, just a Cortex A8. If that is true, I suspect that it would have to be manufactured at 45nm in order to reach such a high clock speed.
bron: anandtech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Heeft apple niet verboden om die processor dan te laten gebruiken in andere apparatuur? Lijkt me net wat voor hun.

Weet niet of hij al voorbij is gekomen, vast wel want hij is al vrij oud...

Die cijfers die ze daar noemen:
20% brighter
80% minder reflectie in zonlicht.
20% zuiniger
zijn toch in vergelijking met een AMOLED scherm?

Zou wel mooi zijn vooral die 20% accu besparing, want volgensmij gaan de Nexus en de Desire vrij hard qua accu leven. (afhankelijk welke widgets er allemaal op de achtergrond draaien en hoe vaak ze connecten)

Nog een leuke filmpjes

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-04-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit is echt een toptoestel zeker die super amoled en de uber processor zien er goed uit! de software van samsung ziet er ook top uit wordt ook gezegd door meerdere mensen die de gs in handen hebben gehad,
wel spijtig van de camera vind ik het gemis van een flash dit kan soms toch wel handig zijn in donkere omgevingen moest deze xenon en led samen hebben zoals de pixon 12 dan was hij toppp,
een ander gemis is continious autofocus bij het filmen zoals de se vivaz dat verbeterd de kwaliteit aanzienlijk!
buiten het camera gedeelte is hij wel helemaal top buiten het feit dat samsung een slechte na verkoop reputatie heeft wat betreft de fw updates

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op maandag 05 april 2010 @ 02:02:
...het feit dat samsung een slechte na verkoop reputatie heeft wat betreft de fw updates
Je bedoelt in tegenstelling tot SE of HTC? O-)

Overigens is het na de introductie aardig stil.. Zullen we nu gewoon moeten wachten tot Juni, zonder verder nieuws e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Er hoeft toch niet elke dag nieuws te komen? Zodra dat ding dichtbij zijn release is zullen de reviews, hypes etc vanzelf wel komen.

http://www.youtube.com/watch?v=xt2MSEDyM0E

Pinch zoomen gaat lekker soepel en vooral heeeel snel.

[ Voor 38% gewijzigd door Relief2009 op 06-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
wow, ziet er echt goed uit, ding is toch gewoon klaar om gereleased te worden?

kom op dan :)

(maandenlang zitten wachten op de X10, komen ze hiermee, nog langer wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:33:
(maandenlang zitten wachten op de X10, komen ze hiermee, nog langer wachten)
Same here ;) Ik was ook al helemaal in de mood om de X10 te gaan halen, komt dit toestel. Toen had ik ineens niet zoveel zin meer in de X10, maar moet je wel weer langer wachten..

Ik had begrepen dat een week na de lancering de daadwerkelijke leverdata bekend zouden worden, maar voor zover ik weet zijn die nog niet (formeel) bekend?

Die tinthe is er altijd wel heeel erg snel bij met z'n "kijk mij eens het allernieuwste toestel in de kantine fimpjes"...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat de Galaxy S in Amerika al redelijk snel leverbaar wordt:

Afbeeldingslocatie: http://phandroid.com/wp-content/uploads/2010/04/samsung-galaxy-s-att-550x247.jpg

Als ik dit goed begrijp wordt de i9000 eind mei leverbaar bij AT&T...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:35:
Het lijkt erop dat de Galaxy S in Amerika al redelijk snel leverbaar wordt:

[afbeelding]

Als ik dit goed begrijp wordt de i9000 eind mei leverbaar bij AT&T...
Waar is die datum op gebaseerd? Ik zie er geen directe aanleding toe. Eind juni waren de eerdere berichten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:22:
[...]

Waar is die datum op gebaseerd? Ik zie er geen directe aanleding toe. Eind juni waren de eerdere berichten namelijk.
Jah... En dit zijn dus de latere berichten :? Het plaatje is afkomstig van bluetooth.org, waar hij een officiele vermelding moet krijgen.

https://www.bluetooth.org/tpg/QLI_viewQDL.cfm?qid=16532

Edit, heb jij overigens concrete bronnen die de Juni datum bevestigen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 08:54:
[...]

Jah... En dit zijn dus de latere berichten :? Het plaatje is afkomstig van bluetooth.org, waar hij een officiele vermelding moet krijgen.

https://www.bluetooth.org/tpg/QLI_viewQDL.cfm?qid=16532

Edit, heb jij overigens concrete bronnen die de Juni datum bevestigen?
Nee, maar er zijn wel aardig wat sites die dat beweren. (Zie ook google)

Wat ik me gewoon afvroeg, is hoe je aan het plaatje kan afleiden dat hij eind mei uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Dat vraag ik of ook af, ik zie alleen maar data in maart staan namelijk. Niet dat ik het erg vind als hij wat eerder uitkomt, maar dat zie ik in ieder geval niet in het plaatje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn... Geen idee 8)7 Ik had het aan de hand van dit plaatje ergens gelezen, maar kan dit met geen mogelijkheid meer terugvinden. :o Er was één of andere gast dit dit aan de hand van info had gedetermineerd..

Overigens had ik in dat stuk gelezen dat AT&T Amerika de eerste zou zijn met uitbrengen van een toestel dat wel heel erg veel weg heeft van de GS.. Hoeft nog niet eens dit toestel te zijn..

Er word ook gesproken over intruductie van de Samsung I897 (itt. i9000) wat wellicht de "Galaxy S Pro" wordt, zelfde specs, met toetsenbord.

Het kan natuurlijk ook nog een Amerikaanse versie van het toestel worden.. Gis gis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:47:
Om eerlijk te zijn... Geen idee 8)7 Ik had het aan de hand van dit plaatje ergens gelezen, maar kan dit met geen mogelijkheid meer terugvinden. :o Er was één of andere gast dit dit aan de hand van info had gedetermineerd..

Overigens had ik in dat stuk gelezen dat AT&T Amerika de eerste zou zijn met uitbrengen van een toestel dat wel heel erg veel weg heeft van de GS.. Hoeft nog niet eens dit toestel te zijn..

Er word ook gesproken over intruductie van de Samsung I897 (itt. i9000) wat wellicht de "Galaxy S Pro" wordt, zelfde specs, met toetsenbord.

Het kan natuurlijk ook nog een Amerikaanse versie van het toestel worden.. Gis gis
De I897 wordt naar alle waarschijnlijkheid een branded GS, speciaal voor AT&T. Zie ook onderstaand citaat:
And as for why we’re assuming this one’s heading for AT&T: it’s all in the model number. As far back as we can remember, Samsung models beginning with SGH and ending with 7 (like the Propel [SGH-A767], Propel Pro [SGH-i627], Mythic [SGH-a897], Impression [SGH-A877], Eternity [SGH-A867]) have all gone to AT&T.
Ben in ieder geval benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 16:00
Relief2009 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:23:
Er hoeft toch niet elke dag nieuws te komen? Zodra dat ding dichtbij zijn release is zullen de reviews, hypes etc vanzelf wel komen.

http://www.youtube.com/watch?v=xt2MSEDyM0E

Pinch zoomen gaat lekker soepel en vooral heeeel snel.
Iemand opgevallen dat de telefoon in dit filmpje 7 homescreens heeft in tegenstelling tot in de rest van de filmpjes? Op de productfoto's zie je ook zeven homescreens, dus de telefoon in dat filmpje zal wel een nieuwere softwareversie draaien.

[ Voor 11% gewijzigd door boaty op 08-04-2010 13:33 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

boaty schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:31:
[...]

Iemand opgevallen dat de telefoon in dit filmpje 7 homescreens heeft in tegenstelling tot in de rest van de filmpjes? Op de productfoto's zie je ook zeven homescreens, dus de telefoon in dat filmpje zal wel een nieuwere softwareversie draaien.
ja,aan het begin van het filmpje zie je ook 7 bolletjes staan.
Ik neem toch aan dat deze mobiel ook wel live wallpapers gaat ondersteunen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze al langsgeweest?:

Toestel lijkt best groot tov van die handjes van die gast... Het lijk wel een Dell Mini 5 8)

Even voor mezelf in visio een plaatje gemaakt om de groottes in verhouding te kunnen zien (we hebben hier nog een iPhone en een Hero liggen ;)) Verhoudingen aan de hand van de officiele specs van de toestellen:

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/6295/groottes2.jpg

Echt opvallend hoe dun de Galaxy S gaat worden..

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:36:
Deze al langsgeweest?:

[video]

Toestel lijkt best groot tov van die handjes van die gast... Het lijk wel een Dell Mini 5 8)

Even voor mezelf in visio een plaatje gemaakt om de groottes in verhouding te kunnen zien (we hebben hier nog een iPhone en een Hero liggen ;)) Verhoudingen aan de hand van de officiele specs van de toestellen:

[afbeelding]

Echt opvallend hoe dun de Galaxy S gaat worden..
haha thx, groot is goed. Kun je ook zo'n plaatje maken dan de afmetingen van de schermen?
Ik vond trouwens hier de site van het filmpje die hierboven genoemd wordt. Dat hij een LED Flash heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4" / 3,5" en 3,2"... en die LED Flash.. ik weet echt niet waar dat ding moet zitten dan =s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

CLB schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 00:09:
4" / 3,5" en 3,2"... en die LED Flash.. ik weet echt niet waar dat ding moet zitten dan =s
Nee ik ook niet, maar het is informatie van een site die hem zelf al wel in de handen hebben gehad. Maar dacht achterkant ziet er idd flash-loos uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 23:54:
[...]

haha thx, groot is goed. Kun je ook zo'n plaatje maken dan de afmetingen van de schermen?
Ik vond trouwens hier de site van het filmpje die hierboven genoemd wordt. Dat hij een LED Flash heeft.
En de groottes van het scherm:

Hero: 44,6 x 66,9mm (320x480) 1:1.5
iPhone: 48,8 x 73,2mm (320x480) 1:1.5
GalaxyS: 51,7 x 86,0mm (480x800) 1:1.66

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/1023/scherm.jpg

Wat een bikkel was die Pythagoras toch ;) Ik ben uitgegaan van de schermresoluties en heb die gebruikt als verhoudingen en de diagonaal gebruikt in die verhoudingen. Daarbij ga ik er vanuit dat de pixels op de toestellen natuurlijk vierkant zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Daar heb je trouwens een site voor, hoewel ik jouw plaatjes beter vind. Even snel een vergelijking gemaakt:

http://sizeasy.com/page/s...-Galaxy-S-vs-Apple-iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-12-2021
is het toch raadzaam om te wachten totdat deze op de markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
tja, wat is raadzaam. ik was eigenlijk op de x10 aan het wachten, maar de specs van deze telefoon zijn wat mij betreft dusdanig beter, dat ik nog wat langer ga wachten op deze GS, of nog liever (als ie echt bestaat), de GS pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels ook geïnteresseerd in dit toestel. De specificaties zien er prima uit naar mijn mening; volgens mij is het op papier de 'beste' Android-telefoon tot nu toe.
Ik mag sinds vorig jaar ( :')) mijn VF-abonnement verlengen, en ben ook op zoek naar een nieuwe telefoon. De X10 is het voor mij net niet (misschien komt er een X10 v2 dit jaar?). De Desire is qua specificaties een mooi toestel, maar qua uiterlijk niet. De iPhone 4g (ja, sorry :$) is tot een bepaalde hoogte interessant. Android trekt mij meer vanwege het meer open karakter.

En deze Samsung combineert vooralsnog prima specificaties met een aangenaam uiterlijk. Echter ontbreekt (?) er een flitser voor wat nachtelijke foto's bij het uitgaan. Helaas zie ik er her en der op GoT wat negatieve berichten over de software-updates van Samsung. Ik ben ook benieuwd naar de hoeveelheid werkgeheugen en naar de kwaliteit van dit scherm t.o.v. het amoled-scherm van de Desire. Vooralsnog wat speculaties, maar deze staat voor nu hoog op de shortlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 01:48:
En deze Samsung combineert vooralsnog prima specificaties met een aangenaam uiterlijk. Echter ontbreekt (?) er een flitser voor wat nachtelijke foto's bij het uitgaan. Helaas zie ik er her en der op GoT wat negatieve berichten over de software-updates van Samsung. Ik ben ook benieuwd naar de hoeveelheid werkgeheugen en naar de kwaliteit van dit scherm t.o.v. het amoled-scherm van de Desire. Vooralsnog wat speculaties, maar deze staat voor nu hoog op de shortlist.
De flitser op veel toestellen is alleen handig voor voorwerpen binnen een straal van hooguit 1m.. En dan heb je nog rare foto's. Wat mij (persoonlijk) meer aantrekt in een toestel is de kwaliteit van foto's in situaties met redelijk binnenlicht en de standaard dag foto's.

Qua support.. Hmm.. Ten eerste denk ik dat dit toestel ook wel aandacht krijgt binnen XDA en Modaco, dit zijn sources waar ontwikkeling na uitlevering vaak sneller gaat dan vanuit de leverancier. Qua Samsung en software updates moeten HTC en SE ook nog maar laten zien wat ze er aan doen. Ik zit hier ook met een 8 maanden oude Hero waarop ik nog geen enkele veelzeggende software update heb gehad.

Qua geheugen denk ik niet dat hij onder zal doen voor de Wave en op dezelfde specs (512MB RAM) gebaseerd zal zijn.

Wat ik ook wel een grote pro van de Galaxy S vind, is dat er een ingebouwde FM radio mét RDS op zit.. Ik hoop dat dit betekend dat de Navigatie hier ook gebruik van kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kan er maar geen genoeg van krijgen, weer een vergelijking qua grootte tussen de toestellen.. Dit is in visio gemaakt en zou perfect in verhouding moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://img535.imageshack.us/img535/5056/groottesfoto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik moet zeggen dat het op deze manier wel een enorm groot beest lijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm wat betekend dit voor de levering in Europa?:

http://www.talkandroid.com/2264-samsung-galaxy-s-att/
The device has recently passed through the FCC which has revealed that the handset is going to launch on AT&T 3G bands - a move that will no doubt disappoint many Android enthusiasts.
Waarom zal dit een teleurstelling zijn voor mensen die niet bij AT&T zitten? Gaat AT&T dit toestel claimen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Heeft dat niet te maken met de volgende opmerking:
As many of you will know, AT&T have a track record of locking down their devices, choosing to remove/replace Google's apps in favor of their own.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:59:
[...]

De flitser op veel toestellen is alleen handig voor voorwerpen binnen een straal van hooguit 1m.. En dan heb je nog rare foto's.
...
Qua support.. Hmm.. Ten eerste denk ik dat dit toestel ook wel aandacht krijgt binnen XDA en Modaco, dit zijn sources waar ontwikkeling na uitlevering vaak sneller gaat dan vanuit de leverancier.
...
Qua geheugen denk ik niet dat hij onder zal doen voor de Wave en op dezelfde specs (512MB RAM) gebaseerd zal zijn.
Ik ben het eens met jou wat betreft de flitser. Ach, uiteindelijk zul je toch geen foto's kunnen maken die qua kwaliteit vergelijkbaar zijn met een compact camera. De foto's van l3art gemaakt met de Desire (hier), vind ik echter aardig te pruimen.

XDA en Modaco als extra support zou prima zijn. Ik moet me echter nog verdiepen in het doen en laten bij roms. En als Samsung mee wil gaan in het hogere segment, dan is 512MB aan RAM volgens mij een must. De Desire heeft notabene 576MB. Bovendien ben je dan wat meer op de toekomst gericht, voor zover je dat kunt zeggen in de gsm-markt.

Kijkend naar de grootte van het scherm is de GS inderdaad een stukje groter. Het blijft natuurlijk een 4" Super-AMOLED. De X10 heeft eveneens een 4"-scherm en in de winkel vond ik het prima te gebruiken.

Wat mij verder opvalt is dat de GS een paar knoppen minder heeft dan de Desire, zoals het optisch trackpad. Ik vraag mij af in hoeverre je dit zou missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik zie niet in waar je een optisch trackpad voor zou gebruiken als je een touchscreen hebt? Ik gebruikte het balletje van mijn vorige htc alleen voor het scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Wat het niet verplicht om een aantal buttons te hebben als een toestel op android draait? Een zoek knop oid? of heb ik dat verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op maandag 12 april 2010 @ 16:42:
Wat het niet verplicht om een aantal buttons te hebben als een toestel op android draait? Een zoek knop oid? of heb ik dat verkeerd begrepen.
Trackpad/trackball gebruik ik nooit, hoogstens voor games die het supporten. Echter is multi touch scherm veel handiger in dat geval. Qua verplichte toetsen dacht ik ook dat de search, back en home buttons verplicht waren, kan er alleen nergens iets over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HP12
  • Laatst online: 28-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 07:59:
[...]

De flitser op veel toestellen is alleen handig voor voorwerpen binnen een straal van hooguit 1m.. En dan heb je nog rare foto's. Wat mij (persoonlijk) meer aantrekt in een toestel is de kwaliteit van foto's in situaties met redelijk binnenlicht en de standaard dag foto's.

Qua support.. Hmm.. Ten eerste denk ik dat dit toestel ook wel aandacht krijgt binnen XDA en Modaco, dit zijn sources waar ontwikkeling na uitlevering vaak sneller gaat dan vanuit de leverancier. Qua Samsung en software updates moeten HTC en SE ook nog maar laten zien wat ze er aan doen. Ik zit hier ook met een 8 maanden oude Hero waarop ik nog geen enkele veelzeggende software update heb gehad.

Wat ik ook wel een grote pro van de Galaxy S vind, is dat er een ingebouwde FM radio mét RDS op zit.. Ik hoop dat dit betekend dat de Navigatie hier ook gebruik van kan maken..
De Desire heeft toch een ingebouwde FM radio of heb ik dat mis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP12 schreef op maandag 12 april 2010 @ 19:15:
[...]

De Desire heeft toch een ingebouwde FM radio of heb ik dat mis ?
Maar niet mét RDS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe video van de Galaxy S.. Voor mijn gevoel is hij hier iets trager bij het laden van Apps??:

Overigens is het mysterie van de 5/6/7 homescreens ook opgelost. Blijkbaar kan je het aantal aanpassen via het config menu, dat vind ik persoonlijk wel weer erg handig..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet je vorige bericht editten?

Tevens vind ik die Samsung-tuning echt niet mooi...
Die 5 bolletjes bovenaan het scherm en die icons en dergelijke... HTC / SE kan dat wel stukje beter =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 12 april 2010 @ 23:46:
Waarom niet je vorige bericht editten?

Tevens vind ik die Samsung-tuning echt niet mooi...
Die 5 bolletjes bovenaan het scherm en die icons en dergelijke... HTC / SE kan dat wel stukje beter =)
Goh.. Joh.. Ik vind dit niet iets te maken hebben met mijn vorige post, dus een nieuwe post.. En qua indeling hebben we er al vaker over gehad, dat is een kwestie van smaak.. Ik hou wel van minimalistisch (en snel en soepel) dus tot nu toe spreekt de Samsung gui mij wel aan.. Blijft een kwestie van smaak.. Jij vind de Milestone ook een mooi toestel, dat geeft maar weer aan hoe smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verschil met de X10 en bijvoorbeeld de Desire op het gebied van icons zo groot dan? Als ik bovenstaande afbeelding bekijk (GS, iPhone en Hero) en dan vooral de GS en de iPhone vergelijk, dan zijn de icons van de GS inderdaad wat simpeler. Maar deze zijn toch aan te passen, of is dat een helse klus? Met die bolletjes heb ik op zich geen problemen.

Dan nog over die geposte video. Het viel mij op dat de previewer op 0:29 drie keer moest drukken (niet het touchscreen) alvorens het toestel reageerde, en een menu liet zien. Is dit dan hetzelfde euvel als bij de Nexus One van Google? Of is het gewenning aan het apparaat? De andere keren reageren de hw-toetsen wel oké.

Voor de rest worden toch een aantal schermen niet instant ingeladen. Nu is dit natuurlijk niet altijd mogelijk, maar het doet wel afbreuk aan de beleving.
Daarentegen speelt het prima HD (720p) af voor zover ik kan beoordelen. Bovendien gaat het multitouch-gedeelte soepeltjes, misschien kan een smartphone-gebruiker dit beoordelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
denk eerder dat ie de knoppen onderin niet goed indrukte

en die bolletjes, dat heeft aHome ook, vallen me niet eens meer op

blijf het een prachtig scherm vinden, dat ze maar opschieten, ik wil van m'n magic en 1.6 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
JarlSX schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 01:33:
denk eerder dat ie de knoppen onderin niet goed indrukte
Hét allergrootste nadeel van touch sensitive keys imho. Blijft een inferieur systeem t.o.v. doodnormale toetsen. Bijzonder jammer dat deze op dit toestel zitten. Gaat voor mij een (nou ja, dé) dealbreaker zijn. Eens maar nooit meer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

ik vind de gui zo sloom als strond door een trechter. Het schokt als de pest... Vorige filmpjes liep alles een stuk soepeler. Het vreemde is dan idd weer dat pinch to zoom wel direct zonder vertragingen werkt, en iid 720p speelt ook goed af.

Hopelijk moet er nog aan de rom gesleutelt worden want hier wordt ik niet vrolijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Denk dat dat inderdaad nog wel beter wordt, Samsung kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ach mensen wat maakt de UI nu uit. Zodra hij uit is zal het een kwestie van tijd zijn en dan kun je er iedere UI op installeren die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Het zou mij niks verbazen want je ziet met name dat de onderdelen die standaard uit android komen snel zijn (browser en 3d gallery) en soepel werken, maar dat de samsung onderdelen zoals het homescreen en het menu vertraagd reageren. Ik neem aan dat die onderdelen dus nog geoptimaliseerd moeten worden.

[ Voor 12% gewijzigd door boaty op 13-04-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Het filmpje komt van GSM Arena, deze site publiceert vandaag een Galaxy S preview, ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Het zou mij niks verbazen want je ziet met name dat de onderdelen die standaard uit android komen snel zijn (browser en 3d gallery) en soepel werken, maar dat de samsung onderdelen zoals het homescreen en het menu vertraagd reageren. Ik neem aan dat die onderdelen dus nog geoptimaliseerd moeten worden.
Kan ook zijn dat dit een developer-phone/ROM is, waar debugging aan staat.
Dat scheelt ook een hoop.
Zolang de telefoon niet is uitgegeven, kan het nog niet accuraat worden bepaald.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
De review van GSMArena.com staat online. Hij lijkt qua snelheid op het moment tussen de Xperia X10 en de HTC Desire zitten, maar dat is nog niet de final software.

[ Voor 34% gewijzigd door boaty op 13-04-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze geven bij gsmarena.com ook aan dat ze verwachten dat het toestel binnen ongeveer een maand op de markt zal zijn, da's in ieder geval lekker snel! :)

Was eigenlijk van plan de Desire te halen, maar nu wacht ik toch nog maar even een maandje af voor ik definitief beslis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:15:
Ze geven bij gsmarena.com ook aan dat ze verwachten dat het toestel binnen ongeveer een maand op de markt zal zijn, da's in ieder geval lekker snel! :)

Was eigenlijk van plan de Desire te halen, maar nu wacht ik toch nog maar even een maandje af voor ik definitief beslis...
Dat gespeculeer over release data van telefoons en Firmware wordt ik toch wel een beetje flauw van (niet op jou gericht overigens).. Iedereen denkt dat het maar stoer is om release data te weten. Volgens mij weet alleen de fabrikant wanneer iets gaat gebeuren (en zelfs daar twijfel ik met grote twijfels over), dus sites/personen e.d. kunnen alleen maar gissen.. En dat blijkt in de praktijk vaak niet te kloppen..

Ik ga nog steeds uit van de Juni die Samsung zelf heeft genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
We complete our trip at the blue-dotted back of the phone. This is where the 5 megapixel camera lens and the loudspeaker grill are located. There is no flash of any kind so low-light photography or video capturing is basically out of the question with the Galaxy S.
Bron: GSMArena

Zoals velen al eerder hebben aangegeven, echt geen flash.... spijtig al is een flash op een dergelijke telefoon toch onzinnig bij het nemen van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:55:
[...]

Bron: GSMArena

Zoals velen al eerder hebben aangegeven, echt geen flash.... spijtig al is een flash op een dergelijke telefoon toch onzinnig bij het nemen van foto's.
Ik moet zeggen dat ik de foto's en video in de review toch van erg goede kwaliteit vind! Flash op een telefoon vind ik lang niet zo belangrijk als de algemene kwaliteit van de Camera. Een ledje met 3mm doorsnee gaat echt geen woonkamer verlichten zodat je een goede foto krijgt.. Da's alleen handig voor een goede fot van een gezicht in de kroet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
De foto's zijn zeker van goede kwaliteit. Eigenlijk precies zoals ik gewend ben van Samsung en zijn 5 mpx camera. Ik vind een flash gewoon onzin omdat er altijd een concessie word gedaan op het bereik van een dergelijke flash. Indien er een goede flash in komt te zitten vrees ik voor de accu. :)
Maar het belangrijkste aspect van die flash vergeten we hier wel. Het de perfecte zak lamp... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Iedereen hoeft niet bang te zijn over de trage UI, hier op de galaxy spica wordt hij met elke update weer wat sneller, en er komt elke week wel een nieuwe uit!

Apart is dat ze zeggen dat de grapics snelheid tegenvalt, juist terwijl hij de snelste gpu to date heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ik denk dat die vertragingen enkel bestaan omdat het nog geen final product is. Over snelheid e.d. moet je pas wat zeggen wanneer hij 'af' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
Nou, valt me zeker niet tegen. Het enige dat me tegenvalt zijn de foto's, die had ik toch wel wat scherper gewild. Misschien tweaken ze dat nog voordat hij uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Double schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:07:
Iedereen hoeft niet bang te zijn over de trage UI, hier op de galaxy spica wordt hij met elke update weer wat sneller, en er komt elke week wel een nieuwe uit!

Apart is dat ze zeggen dat de grapics snelheid tegenvalt, juist terwijl hij de snelste gpu to date heeft.
Da's dus weer een opsteker voor Samsung.. Iedere keer als je over de Galaxy S begint is er een argument dat support (op firmware/software) van Samsung zeer belabberd is. Nu blijk je dat dus met een korreltje zout te moeten nemen..

En de gui is niet traag in mijn ogen, maar het laden van (nieuwe?) apps. Het kan erg goed zijn dat de reviewer het toestel heeft getest precies nadat hij een reboot heeft uitgevoerd. Bij mij laden applicaties voor de 1ste keer ook trager. Om eerlijk te zijn maak ik me met de CPU die dit ding heeft geen zorgen over evt. snelheid.

En weer een nieuw filmpje, hier wordt weer een beetje meer duidelijk. Je kan tot max. 9 homescreens hebben, maar minder kan dus ook. Hier blijkt ook weer hoe mooi dun het scherm is:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
die e-book applicatie lijkt wel verdacht veel op die van de iPad....
En die bewegende achtergrond is echt mooi en subtiel.
Hij lijkt duidelijk soepeler te bewegen dan in het filmpje van GSMarena
Overigens leuk filmpje... ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Ganymedus op 14-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 14 april 2010 @ 10:53:
die e-book applicatie lijkt wel verdacht veel op die van de iPad....
En die bewegende achtergrond is echt mooi en subtiel.
Hij lijkt duidelijk soepeler te bewegen dan in het filmpje van GSMarena
Overigens leuk filmpje... ;)
Jah weer zo'n briljant origneel idee van Apple om boeken op je scherm te presenteren alsof ze in een boekenkast staan, echt bijzonder goed bedacht!!.. Da's wel weer een patent waard zodat niemand anders dat op deze manier mag laten zien (zelfs niet per-ongeluk op een foto)..

Oftewel, ik vind dit niet zo verdacht maar een redelijk voor de hand liggende manier om boeken te presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:03:
[...]
Da's dus weer een opsteker voor Samsung.. Iedere keer als je over de Galaxy S begint is er een argument dat support (op firmware/software) van Samsung zeer belabberd is. Nu blijk je dat dus met een korreltje zout te moeten nemen..
Zal ik daar dan even tegenover zetten dat bijvoorbeeld de Samsung i8910HD sinds zijn introductie (mei-juni 2009) ca. 2-3 officiële firmware updates heeft gehad, waarvan de laatste van ca. augustus 2009 is? Ondertussen hebben de i8910 gebruikers in Italië bijvoorbeeld al het dubbele aantal updates gekregen en heeft hun huidige software ook een aantal functies en bugfixes die de laatste update van NL firmware niet heeft. Tevens werd er door Samsung in december vorig jaar een update beloofd voor januari/februari dit jaar, die in landen rondom ons al een tijd beschikbaar is, maar waarvan er hier nog geen spoor is te vinden.

Om even te illustreren dat het dus beide kanten op kan met Samsung ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik kan me herrineren dat ik voor de HTC TyTN2 1x een update kreeg. En die mocht/kon ik nog niet eens downloaden via de HTC website omdat ik een vodofone toestel had.

Ik heb er wel vertrouwen in, als het niet via de gemakkelijke weg kan moet het maar via de iets moeilijkere (xda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:45:
[...]
Zal ik daar dan even tegenover zetten dat bijvoorbeeld de Samsung i8910HD sinds zijn introductie (mei-juni 2009) ca. 2-3 officiële firmware updates heeft gehad, waarvan de laatste van ca. augustus 2009 is? Ondertussen hebben de i8910 gebruikers in Italië bijvoorbeeld al het dubbele aantal updates gekregen en heeft hun huidige software ook een aantal functies en bugfixes die de laatste update van NL firmware niet heeft. Tevens werd er door Samsung in december vorig jaar een update beloofd voor januari/februari dit jaar, die in landen rondom ons al een tijd beschikbaar is, maar waarvan er hier nog geen spoor is te vinden.

Om even te illustreren dat het dus beide kanten op kan met Samsung ;).
Maar da's niet zo erg.. Als iemand bij Modaco of XDA het toestel kan rooten, maakt het geen biet uit waar de update vandaan komt. Android is dusdanig modificeerbaar (en vanaf Froyo helemaal) dat je iedere ROM dusdanig kan modificeren zodat hij ook hier bruikbaar wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:01:
[...]

Maar da's niet zo erg.. Als iemand bij Modaco of XDA het toestel kan rooten, maakt het geen biet uit waar de update vandaan komt. Android is dusdanig modificeerbaar (en vanaf Froyo helemaal) dat je iedere ROM dusdanig kan modificeren zodat hij ook hier bruikbaar wordt..
Uiteraard, zo zijn er ook prima custom roms voor de i8910 te vinden, maar er zijn ook nog zat mensen, ook hier op het forum, die opkijken tegen zelf flashen. Als de support dan uitpakt zoals die voor de i8910 en er zitten nog wat vervelende bugs in de eerste firmware...

Zoals ik al zei, het kan twee kanten op. Ik ga het niet van de support af laten hangen, vind het niet zo erg om zelf wat te rommelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:44:
[...]

Jah weer zo'n briljant origneel idee van Apple om boeken op je scherm te presenteren alsof ze in een boekenkast staan, echt bijzonder goed bedacht!!.. Da's wel weer een patent waard zodat niemand anders dat op deze manier mag laten zien (zelfs niet per-ongeluk op een foto)..

Oftewel, ik vind dit niet zo verdacht maar een redelijk voor de hand liggende manier om boeken te presenteren.
Ach misschien is verdacht een verkeerde woordkeuze. Vind het zelf gewoon een handige insteek welke ik niet veelvuldig heb gezien tot op heden. Hoop gewoon niet dat Apple inderdaad weer een patent uit de kast trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of deze wel multi-touch heeft en niet dual-touch zoals de HTC modellen ( desire, legend? )
En kan je video op 1 of andere manier naar de TV krijgen? hdmi?

Verder lijkt me dit echt een geweldig telefoontje.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Video kan je naar je tv krijgen middels dlna.

Ben trouwens echt benieuwd naar de final version en de prijs. Ik mag over 2 maandjes weer mijn abbo verlengen. En ik zat te kijken naar de Desire, maar die heeft toch een aantal minpuntjes, met name het scherm (met roze waas en raster zichtbaar). Maar weer een betere UI en service dan Samsung, twijfel twijfel.

[ Voor 77% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 14-04-2010 20:49 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
Mijn mening: Software is makkelijker aan te passen als hardware, dus persoonlijk kies ik als ik tussen die twee moet kiezen voor de hardware. Met custom roms zijn er mogelijkheden genoeg verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je wel het geluk hebben dat je custom roms kan installeren... De Milestone kan het nog steeds niet (goed)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.