|2600k|Asus 290|
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben benieuwed als de game echt zo rot loopt met crossfire
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
|2600k|Asus 290|
Op een ander forum zeiden ze selecteer is een andere download region in steam. Zou moeten werken.8_ball schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:00:
Iemand al via steam kunnen downloaden?
Ik kom er steeds maar niet doorheen.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
De mijne is ook verzonden via The Hut, maar geen code-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:15:
Mijn game is via amazon verzonden. Preorder code heb ik al via de mail. Ben erg benieuwd!
Probeer je download locatie eens te wijzigen.8_ball schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:00:
Iemand al via steam kunnen downloaden?
Ik kom er steeds maar niet doorheen.
Ik heb em op Australie (Gamespace) gezet, na een stuk of 10 andere over de wereld geprobeerd te hebben.
Hij download bij mij met een schamele 500kb\s, maar beter dan niks.
*edit* Tr!gger was me voor *edit*
[ Voor 4% gewijzigd door Guiding op 17-05-2011 18:23 ]
Bij zoeen game moet je geen "probeerversie" gebruiken maar gewoon keihard de orginelen-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:11:
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, ff de 'probeerversie' aan het installeren ...
Ok dit loopt ruk met CFX, back to the ps3 till it's fixed
E8400, 4GB 1066mhz en een 460GTX op 1900x1200 kan ik alles op medium tot hoog spelen, en ik denk dat er zelfs nog wel wat rek in zit. Misschien nog een beetje overclocken.
Het enige waar ik soms wat lag merk is bij zeer open stukken. En pop-up van textures als ik sommige ruimtes binnen kom.
Z-machine OriginID: JaccoW
Origineel is on the way from Amazon, key al in de mail.yzx schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:35:
[...]
Bij zoeen game moet je geen "probeerversie" gebruiken maar gewoon keihard de orginelen![]()
Ok dit loopt ruk met CFX, back to the ps3 till it's fixed
Performancetool geeft aan PC_low

Edit: krijg me nog niet aan de praat, mag een dll-tje niet kopieren
[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 17-05-2011 19:31 ]
Ziet er wat zwaarder uit dan rift idd.-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Origineel is on the way from Amazon, key al in de mail.
Performancetool geeft aan PC_lowWaarschijnlijk omdat ik op een Laptop speel. Kan rift op Ultra spelen, dus ben benieuwd. Zou dit zo'n hog zijn ?
Recommended system requirements
CPU: Intel Quad Core and AMD Equivalent Processor
Video Card: GeForce 260 1 GB Memory / Radeon 4850 HD 1GB Memory
RAM: 3GB Windows XP and 4GB Windows Vista/win 7
HDD: 16GB free space
Maximaal 3 weken ,normaal duurt het 2 wekenJapser schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:22:
Ej m'n pre-order bij TheHut.com is verzonden. Hoe lang zou dat duren naar NL?
[ Voor 8% gewijzigd door Rockvee2 op 17-05-2011 19:38 ]
Je hebt de key toch al, waarvoor heb je dan een dll nodig-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:24:
[...]
Origineel is on the way from Amazon, key al in de mail.
Performancetool geeft aan PC_lowWaarschijnlijk omdat ik op een Laptop speel. Kan rift op Ultra spelen, dus ben benieuwd. Zou dit zo'n hog zijn ?
|2600k|Asus 290|
Gaar dat je niet in game met de graphic settings kunt stoeien, heel gedoe om telkens weer te quitten om dingen te proberen. Zelfs keybinding kan niet vanuit de game.
De mouse lagt ongelovelijk, ongeacht de resolutie en instellingen.
Op 1920x1080 vind ik het net te laggy, op 1680x1024 draait het prima op Ultra met ubersampling uit (behalve dan de laggy mouse).
Het hele spel schreeuwt console! Zie ook de instellingsoptions voor een gamepad ...
Je hebt natuurlijk al gekeken op de grootste site, de meest logische plek om eerst te kijken, genaamd Steam?Dutch2007 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:29:
kan je witcher 2 ook ergens online downloaden? als in kopen en dan online downloaden? dvd hoeft van mij niet
Cunning linguist.
Om precies te zijn hierBart ® schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:30:
[...]
Je hebt natuurlijk al gekeken op de grootste site, de meest logische plek om eerst te kijken, genaamd Steam?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Uiteraard. Dat had de vraagsteller sneller kunnen vinden als ie zelf had gezocht, dan dat ie moet wachten totdat hier iemand het antwoord geeft. Maar ja, zoeken kost natuurlijk enorm veel moeite.
Cunning linguist.
http://www.gog.com/en/for...2/no_inverted_mouse/page2
Ik zie dit zodra de game start (na intro etc):

Ik draai op Windows 7 64 bits met alle drivers up to date en een E8500 dualcore, 4gb ram en een ati 6870.
Heb al oudere drivers getest van ati maar dat lost het niet op.
Ook spelen met ingame settings en resoluties lost het niet op.
Tevens settings in de ati ccc veranderen lost niets op.
Google biedt geen uitkomst, al zie ik wel een hoop mensen met problemen, maar die zijn allemaal anders van aard.
Iemand een idee waar ik verder nog kan zoeken?
Cunning linguist.
Fraps natuurlijk, net als met elke andere game.-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:03:
Weet iemand of en hoe je in game fps kunt zien ?
Cunning linguist.
Ik kan niks vinden op google hierover, iemand zelfde probleem gehad en die de oplossing weet?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Tomorrow is not today!
[ Voor 26% gewijzigd door Alien B.O.B. op 17-05-2011 21:22 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
open Documents\Witcher 2\Config\User.ini-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:28:
Eerste indrukken:
Gaar dat je niet in game met de graphic settings kunt stoeien, heel gedoe om telkens weer te quitten om dingen te proberen. Zelfs keybinding kan niet vanuit de game.
Op 1920x1080 vind ik het net te laggy, op 1680x1024 draait het prima op Ultra met ubersampling uit (behalve dan de laggy mouse).
Het hele spel schreeuwt console! Zie ook de instellingsoptions voor een gamepad ...
Go to [MouseInput] section and set
MouseSmoothness=0
Smoothness=0
Ik ga het nu proberen
Hey! Tof!GG85 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:10:
[...]
open Documents\Witcher 2\Config\User.ini
Go to [MouseInput] section and set
MouseSmoothness=0
Smoothness=0
Ik ga het nu proberen
Ga ik ff proberen!
Zo weinig frampjes,
Had ik ook, komt omdat je desktop resolutie te hoog staat of omdat je multi monitor setup hebt.Alien B.O.B. schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:13:
Bij mij is het probleem dat als ik op launch game druk dat ik het witcher icoontje zie verschijnen maar daar blijft het bij. (ik heb de steam versie en voldoe aan de minimum eisen)
Ik kan niks vinden op google hierover, iemand zelfde probleem gehad en die de oplossing weet?
Draai zelf op een eyefinity setup en kon het spel ook niet starten tenzij ik mijn desktop res op 1920x1080 zette en mijn 2 andere monitors uit de eyefinity groep deed.
Kortom zeer gaar en hoop dat er snel een patch voor komt.
Verwijderd
Geef eens spoedcursus dan, want ik vind het echt fucking undoable zodra je meer dan een paar lichte vijandjes tegen je krijgt. Je slagen doen nauwelijks schade met snelle tikken maar langzame kun je niet doen want dan meppen ze je in een halve seconde dood, afweren werkt sowieso maar half en alleen tegen degene die recht voor je staat en zelfs als je een beetje om je vijanden heen dartelt dzodat je er geen vijf tegelijk om je heen krijgt blijft het nagenoeg ondoenlijk om daadwerkelijk die ingeblikte maniakken dood te krijgen.Equazor_ schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:44:
Ik speel op hard en het is te doen, ben pas een paar keer dood gegaan toen er ineens meerdere vijanden op me af kwamen.
Maak veel gebruik van rollen, je potions innemen voor battles helpt ook goed.
En gebruik je signs :-)
Ben nu bijna door de prologue heen.
En je health loopt niet op dus rondjes rennen tot je weer op volle HLT bent helpt ook niet.
/me speelde Witcher1 op moeilijkst zó uit maar dit gaat echt wat meer moeite kosten.
GodsklereBart ® schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:02:
Ik zou het ff op FOK! proberen, had iemand precies hetzelfde probleem vosss!

Dat ben ik lul
Verwijderd
Wel een gruwelijk vet spel zeg. Zit er helemaal in.
Als dit spel console schreeuwt, dan is denk ik elk pc spel voor jouw iets wat eigenlijk voor de console is gemaakt. Het feit dat er een gamepad feature in zit is voor een boel mensen alleen maar fijn. Ik zie mezelf namelijk in de toekomst het spel best nog wel eens spelen op mijn 50 inch plasma.-SaveMe- schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:28:
Eerste indrukken:
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb dat nu geprobeerd (mijn standaard resolutie is 1920x1080) maar dat helpt ook niet.JVLK schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:24:
[...]
Had ik ook, komt omdat je desktop resolutie te hoog staat of omdat je multi monitor setup hebt.
Draai zelf op een eyefinity setup en kon het spel ook niet starten tenzij ik mijn desktop res op 1920x1080 zette en mijn 2 andere monitors uit de eyefinity groep deed.
Kortom zeer gaar en hoop dat er snel een patch voor komt.
1920x1200 ,ultra settings,uber sampling uit, dus ja alles bijna maxed out.yzx schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:28:
[...]
Zo weinig frampjes,heb ge alles maxed out op een lekker hoge reso? Of is ie gewoon zo zwaar?
Zal eens testen met ubersampling aan, maar ben bang dat mijn fps flink dropt.
[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 18-05-2011 07:54 ]
|2600k|Asus 290|
Dat weet ik, ik zei daar nog tegen je dat ik nergens last van had
Cunning linguist.
Ik heb de game maar opnieuw geinstaleerd maar nu is het probleem dat als ik op launch game druk het witcher icoontje er is maar dat hij daarna weer de launcher opstart.Alien B.O.B. schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:01:
[...]
Ik heb dat nu geprobeerd (mijn standaard resolutie is 1920x1080) maar dat helpt ook niet.
Hoewel ik nog niet ver ben zijn mijn eerste indrukken echt heel erg goed. Je merkt duidelijk dat er aandacht is besteed aan deze game en dat de nadruk op kwaliteit is gelegd. Ik heb de game met alles op ultra/high kunnen spelen (zonder ubersampling) en de frames zijn niet onder de 30 gekomen met een 6950 shaders unlocked 900/1400
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Het is allemaal net wat lastiger, complexer en uitgebreider en mijn eerste indrukken zijn dan ook erg goed. Hier vermaak ik me nog wel een tijdje mee.
Ach ja, ik ben wachtend op de crossfire patch voor de gamBullus schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:52:
[...]
1920x1200 ,ultra settings,uber sampling uit, dus ja alles bijna maxed out.
Zal eens testen met ubersampling aan, maar ben bang dat mijn fps flink dropt.

| system specs |
Heb je een link naar de demo, ik kan hem niet vinden op de Steam-pagina of de Witcher-site?Jaapoes schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:48:
Gisteravond 15 minuten de probeerversie gespeeld
Ikzelf zit nog middenin Witcher 1, dus deel 2 moet ook wachten, maar ben benieuwd hoe het op mijn systeem draait.
[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 18-05-2011 13:50 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
"By CatalystCreator Andrew D.
Stay tuned on the Witcher 2 CAP - we're currently looking at it (for most games the final release is usually different from beta)" twitter.com
Ze zijn er dus mee bezig, for what's worth it...
Hij bedoelt de illegale versie (torrent oid).anandus schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:50:
[...]
Heb je een link naar de demo, ik kan hem niet vinden op de Steam-pagina of de Witcher-site?
[ Voor 48% gewijzigd door Gurneyhck op 18-05-2011 13:52 ]
Ego aan de kant zetten en difficulty op easy zetten.ride277 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:46:
In die prologue, of introductie, waar je het klooster naar binnen moet via een sneaky ingang, krijg ik het maar niet voor elkaar in de courtyard al die vijanden te killen. Daar lopen er echt 7 ofzo waarvan ook nog een lange gast die solo al moeilijk is. Tips?
Die sign die damage absorbeert kan ook handig zijn.
Verwijderd
Kiten als een malle. Gebruik potions. Gebruik véél rollen. Eerst de trash eruit halen, die zijn het makkelijkst. Die heb je met 3 snelle hits dood. Wel oppassen dat je pas aanvalt als de rest een paar meter uit de buurt is.
Het eerste gedeelte vond ik goed te doen. Dan heb je nog 2 heavy armour 2H dudes over, en een gast met shield. Ik heb een van de 2H'ers gesloopt door igni te casten, kiten, casten, etc. Duurt even, maar is redelijk veilig. Dan heb je nog die enorme dude over en de gast met het shield. Die gast met shield is enorm langzaam, dus je zal af en toe momenten hebben dat je alleen de 2Her tegenover je hebt. Wacht tot hij een aanval inzet, rol wel, en terwijl hij nog in de animatie is kun je van de zijkant/achterkant een paar hits doen. Wees voorzichtig, kite wederom veel, hit hem met igni. Als hij dood is heb je alleen nog de gast met shield. Die is vrij makkelijk (had hem gelijk stunlocked met aard, toen killing move). Anders langs hem heen rollen en van de achterkant hitten.
Gelieve dit soort info in spoilers te zettenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:28:
Mbt the courtyard in de prologue:
Want nu weet je dat er een courtyard in de prologue zit, en dat je moet vechten? Nou, dat verpest inderdaad wel het spel!maartend schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:36:
[...]
Gelieve dit soort info in spoilers te zetten
Cunning linguist.
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:28:
Mbt the courtyard in de prologue:
Kiten als een malle. Gebruik potions. Gebruik véél rollen. Eerst de trash eruit halen, die zijn het makkelijkst. Die heb je met 3 snelle hits dood. Wel oppassen dat je pas aanvalt als de rest een paar meter uit de buurt is.
Het eerste gedeelte vond ik goed te doen. Dan heb je nog 2 heavy armour 2H dudes over, en een gast met shield. Ik heb een van de 2H'ers gesloopt door igni te casten, kiten, casten, etc. Duurt even, maar is redelijk veilig. Dan heb je nog die enorme dude over en de gast met het shield. Die gast met shield is enorm langzaam, dus je zal af en toe momenten hebben dat je alleen de 2Her tegenover je hebt. Wacht tot hij een aanval inzet, rol wel, en terwijl hij nog in de animatie is kun je van de zijkant/achterkant een paar hits doen. Wees voorzichtig, kite wederom veel, hit hem met igni. Als hij dood is heb je alleen nog de gast met shield. Die is vrij makkelijk (had hem gelijk stunlocked met aard, toen killing move). Anders langs hem heen rollen en van de achterkant hitten.
|2600k|Asus 290|
Heb mijn versie van amazon binnen, 2 dagen slechts, wooot!
[ Voor 36% gewijzigd door -SaveMe- op 18-05-2011 16:19 ]
Er staat toch wel meer info in. De taktie oa.Bart ® schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:42:
[...]
Want nu weet je dat er een courtyard in de prologue zit, en dat je moet vechten? Nou, dat verpest inderdaad wel het spel!
Foutje? Consoleversie toch onderweg ?You can use the insert key to switch controls to an Xbox 360
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Het kost wel een kleine casttijd, maar hierna zorgt ie dat 1 Ai tijdelijk voor jou vecht (kies de sterkste uit, om over te nemen), het voordeel is dat deze overgenomen Ai ook vijanden bezig houdt, zodat dat je tijdelijk wat minder man voor je kiezen hebt.
Die indruk had ik al. Wat geeft me de meeste content, welk antwoord?Guiding schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:36:
@ -SaveMe-
spoiler: PrologueEr is 1 Prologue met meerdere hoofdstukken, de eerste paar hoodfstukken worden gespeeld afhankelijk van welke vraag als eerst wordt beantwoord in de 'interrogation' met Roche. Dus als je anders antwoord dan is je begin inderdaad anders.
En ik heb mijn game geregistreerd en probeer de DLC te downloaden, maar dat lukt niet, hij blijft proberen te connecten ...
Ok thanks!Guiding schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:48:
Dat maakt niet uit wat je kiest, je moet verplicht alles doorlopen.
Anderen ook problemen met het downloaden van de DLC ?
Yep, connection errors. Denk dat het lichtelijk overbelast is-SaveMe- schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:49:
[...]
Ok thanks!
Anderen ook problemen met het downloaden van de DLC ?
Ach, genoeg uren om eerst wat verder te komen..ben gisteravond begonnen en ik stopte omdat ik echt al UREN bezig was. Wow, prachtspel hoor..maar inderdaad best pittig: de gameplay is iets anders dus even wennen. Je hebt iets meer geduld nodig nu vind ik: tactischer spelen
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Deze combat is heel anders dan in andere games, je ben veel breekbaarder en je moet alles heel tactisch aanpakken. Maar hoe meer ik het speel hoe meer ik dat begin te apprecieren.
Het is niet zoals in Assasins Creed, blok knop inhouden tot 1 van de 10 personen aanvalt en dan counter, herhaal truukje tot 10 personen dood zijn. Dan hou je het nog geen 10 seconden vol in witcher
Ben trouwens wel blij dat ze de combat wel hebben aangepast tov The Witcher 1. Want anders dan nu hield ik toen vanwege het combat systeem het niet vol om het spel te blijven spelen.
Bij the Witcher 1 heb ik wel verschillende keren een deel van een groep naar me toegelokt door net binnen hun reactiecirkel te gaan staan. Dan is het aantal tegenstanders dat je in een keer hebt nog een beetje te overzien. Als dat hier ook werkt, gaat het misschien nog wel goed.
Al die ervaringen hier en op de rest van het net doen het wel kriebelen. Doe eens opschieten met die post!
Verbaast me ook hoe goed de engine is geoptimaliseerd,draai op 2560x1440 op ultra settings zonder uber met 1 580gtx-i7950-rex3 op 40/50fps.Heb de witcher 1 ook niet gespeeld dus moet nog een beetje uitzoeken hoe dat alles preciez werkt.Maar het is een spannend spel en vernieuwend.
|2600k|Asus 290|
Wat een looks trouwens deze game, voor het eerst sinds tijden weer eens het gevoel dat m'n pc het geld waard is geweest.
Tesla M3LR '21
Bij mij voor het eerst weer de ervaring dat mijn gaming laptop het niet trek en waarom ik ook alweer over was gegaan naar console gamingLas Vegas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:18:
Wat een looks trouwens deze game, voor het eerst sinds tijden weer eens het gevoel dat m'n pc het geld waard is geweest.
Hoe zien die places of power eruit? Ik herken ze niet. En als je erin loopt krijg je TIJDELIJK extra powers ?
En waarom zie je voordat je een kist ofzo loot, rechtsonderin al wat er in zit ?
Haha daar heb ik ook even naar zitten zoeken. Is hetzelfde wat je nodig hebt voor bijvoorbeeld Swalow the maken. Ik heb Aether gevonden in bruinkleurige paddestoelen (in de buurt van het smalle riviertje), maar er zijn vast meerdere dingen die Aether bevatten.Las Vegas schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:18:
spoiler:Hoe kom ik aan Aether voor die mongoose potion in Flotsam? Ik loop nu al een tijd te zoeken, zonder resultaat
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
@Saveme: Places of power zie je alleen als je je amulet gebruikt (z). Het lijkt op een soort rode wolk.
tnx, zal het zo proberenF_demon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:28:
@Bullus: ctrl indrukken, dan in meditatiemodus gaan (rondje in het midden), 'potion drinken' (rechts), en kiezen maar.
@Saveme: Places of power zie je alleen als je je amulet gebruikt (z). Het lijkt op een soort rode wolk.
|2600k|Asus 290|
Witcher 2 - CF profile - looks like a driver change is needed (can't do to much with just CAP) - will let you know more info when I have it
We're looking at Witcher 2 for single and CF - will release hotfix driver as soon as possible
We always try to get CF support the day a game releases, but sometime we don't see the final build of a title until it releases...
Brink CF profile should be ready in next few days or so- will be supported in Catalyst 11.5a hotfix RC4 build (will let you know when ready)
bron: http://twitter.com/#!/CatalystCreator
Echte tijdsaanduiding zit er niet in, leuk dat ze er aan werken, dat ze het maar zo snel mogelijk fixen, maar liefst na vrijdag, anders doe ik niks voor schoolGurneyhck schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:00:
AMD update:
Witcher 2 - CF profile - looks like a driver change is needed (can't do to much with just CAP) - will let you know more info when I have it
We're looking at Witcher 2 for single and CF - will release hotfix driver as soon as possible
We always try to get CF support the day a game releases, but sometime we don't see the final build of a title until it releases...
Brink CF profile should be ready in next few days or so- will be supported in Catalyst 11.5a hotfix RC4 build (will let you know when ready)
bron: http://twitter.com/#!/CatalystCreator
Verwijderd
*Kijkt toch nog gewoon naar de trailers.*
JE zou het aan 'ripples' al moeten zien voordat je je amulet gebruikt. Dat zegt ie in de tutorial. Maar dat zie ik dus niet en ik wil niet het helespel continue 'z' lopen te spammen. Het klopt overigens dat je tijdelijke powers krijgt van die places of power ?[b]F_demon schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:28
Ik twijfel echt of ik hem aan moet schaffen. Speel zelf ook veel RPGs waaronder ook de Wither 1, maar deze heb ik gespeeld tot en met de tweede chapter in Vizima, helaas raakte ik daar een beetje de focus op de game kwijt en heb ik het nooit meer verder gespeeld (shame on me...).
Nu lees ik hier vanalles over vette graphics, maar vooral over de uitdagende en moeilijke gameplay en het tactische apect van de game, iets wat ik dus echt wel zoek in een RPG. Moet je om de game echt volledig goed te kunnen spelen deel 1 ook hebben (uit)gespeeld, of is dit een geheel nieuw verhaal dus dat je deel 1 niet gespeeld hoeft te hebben? Dus dat je er ook als "complete" blank in kan stappen?
I pitty the fools who took my game-station.....
Verwijderd
Install ging goed, vervolgens key ingevoerd en daarna begint het zoeken naar updates oid. Echter stopt dit bij mij gewoon zonder dat er verder iets gebeurd.
Als ik daarna op de snelkoppeling klik, moet ik deze als administrator draaien; key weer invoeren, maar daarna gebeurd er weer niets...
Verwijderd
Fixed, activation server was een beetje druk misschien.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:54:
Heeft iemand anders ook problemen om deze game draaiende te krijgen?
Install ging goed, vervolgens key ingevoerd en daarna begint het zoeken naar updates oid. Echter stopt dit bij mij gewoon zonder dat er verder iets gebeurd.
Als ik daarna op de snelkoppeling klik, moet ik deze als administrator draaien; key weer invoeren, maar daarna gebeurd er weer niets...

//Edit:
Grrr, nu valt ie elke keer terug naar de launcher...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 23:46 ]
Verwijderd
Ik heb the Witcher 1 weliswaar uitgespeelt, maar ik zou bij god de details niet meer weten. Kan prima zonder het gespeelt te hebben. Als je weet dat de stad Vezima heet, en dat Triss hot is, dan weet je net zo veel als ik. En ik amuseer me geweldig. Beste RPG die ik heb gespeelt tbh.Ulti23 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:34:
Voor degene die al wat verder zijn in het spel:
Ik twijfel echt of ik hem aan moet schaffen. Speel zelf ook veel RPGs waaronder ook de Wither 1, maar deze heb ik gespeeld tot en met de tweede chapter in Vizima, helaas raakte ik daar een beetje de focus op de game kwijt en heb ik het nooit meer verder gespeeld (shame on me...).
Nu lees ik hier vanalles over vette graphics, maar vooral over de uitdagende en moeilijke gameplay en het tactische apect van de game, iets wat ik dus echt wel zoek in een RPG. Moet je om de game echt volledig goed te kunnen spelen deel 1 ook hebben (uit)gespeeld, of is dit een geheel nieuw verhaal dus dat je deel 1 niet gespeeld hoeft te hebben? Dus dat je er ook als "complete" blank in kan stappen?
Dat zou binnenkort weer online moeten komen; de afgelopen dagen zijn ze er mee bezig geweest i.v.m. met het verschijnen van TW2.-SaveMe- schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:33:
En kijk ik nu scheel of is er geen officieel witcher 2 forum ?
Wat voor resolutie heb je aan staan??,probeer in het configuratiescherm 1920x1200-1920x1080 had het zelf ook omdat de resolutie op 2560x1440 stond,vervolgens op 1920x1080 gezet en dan launcht die op de een of andere manier wel.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:30:
[..
//Edit:
Grrr, nu valt ie elke keer terug naar de launcher...
Ah, dan wachten we daar ff optheroman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:36:
[...]
Dat zou binnenkort weer online moeten komen; de afgelopen dagen zijn ze er mee bezig geweest i.v.m. met het verschijnen van TW2.
Verwijderd
2048x1152, bedankt voor de tipicn schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 00:55:
[...]
Wat voor resolutie heb je aan staan??,probeer in het configuratiescherm 1920x1200-1920x1080 had het zelf ook omdat de resolutie op 2560x1440 stond,vervolgens op 1920x1080 gezet en dan launcht die op de een of andere manier wel.
YouTube: The Witcher 2- E3 2010 Gameplay Part 2 HD
[ Voor 25% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 19-05-2011 02:05 ]
God morks in wysterious ways.
Verwijderd
Nu ik een beetje oefening heb gehad met het rondjes rollen, dodgen en meutebeuken begint de combat steeds toffer te worden. In het begin vond ik het vooral erg frustrerend dat je zo snel omgehakt werd, nu krijg ik zonder serieuze problemen groepen vijandjes omver. Het getimed klikken uit TW1 zit er nog wel in trouwens, dus door op de juiste momenten je aanvaal voort te zetten schaal je op naar steeds rakere klappen. met klik klik klik mep je ventje één achter z'n schild, nummer twee in de kreukels en nummer drie dood. Het rollen om klappen te vermijden gaat goed, en als je met je lichte strikes je tikken verdeeld over de vijanden zijn ze allemaal bezig je zwaard te ontwijken in plaats van terug te slaan. De combat style "group" is er uit, je moet zélf je vijandjes en masse neermeppen. Ik vind het helemaal primaGuiding schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 18:18:
Deze combat is heel anders dan in andere games, je ben veel breekbaarder en je moet alles heel tactisch aanpakken. Maar hoe meer ik het speel hoe meer ik dat begin te apprecieren.
Mijn muis lagde ook wat, maar sinds ik in de inifile die smoothe afgezet heb, lijkt de besturing beter te gaan.
Ik heb wel nog steeds een probleem met casting. Wanneer ik geen wapen bij de hand heb en ik lanceer een spreuk, dan haalt Geralt eerst zijn zwaard boven om dan de spreuk te doen.
Bij iedere spreuk heb ik de neiging dat er vertraging op zit, en dat is vaak cruciaal (lees: dodelijk).