Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Bart ® schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:20:
Het enige wat ze nog zoeken is een uitgever, ze hebben het dus in principe al console-ready gemaakt. Vandaar dus die draaischijf.
Ik wil daar wel graag een harde quote van zien, want tot nog toe is het enige wat ik heb gelezen dat ze het graag op console willen uitbrengen, maar dat ze pas na release van de pc-versie gaan kijken of het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vengeful schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:43:
[...]

Ik wil daar wel graag een harde quote van zien, want tot nog toe is het enige wat ik heb gelezen dat ze het graag op console willen uitbrengen, maar dat ze pas na release van de pc-versie gaan kijken of het mogelijk is.
http://www.eurogamer.net/...witcher-2-come-to-console
"We already have performed a lot of tests. We're doing a reality check every half a year or so. We take a level from the game and we try to put it inside our engine, because it's console capable on Xbox 360 and PS3.
Ze hoeven dus niet veel meer te doen aangezien de engine al console-ready is. Uiteraard moet er nog een en ander getweakt worden, maar het is te doen volgens de makers. Maar je hebt gelijk dat het niet al af is en ze enkel nog een bedrijf zoeken die de discs perst.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 07-04-2011 17:01 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-07 09:09
Nog een leuke extra van de Witcher 2 nieuwsbrief:

http://www.thewitcher.com...ewicz_-_Dragon_Battle.mp3

Klinkt goed en het ziet er naar uit dat we gaan drakenmeppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Draken zijn altijd goed, ik heb net gisteren weer een ronde van de eerste uitgespeeld. Ben benieuwd of het mogelijk is om de boel te importeren. (lvl 40 :P Scoi'atel pad)

Maar draken worden in de eerste geloof ik nergens genoemd toch? Juist als die andere rare beesten maken het leuk. Zeugls, Kikimore en Garkains maken het net even anders dan de standaard fantasyspellen. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

F_demon schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:15:
Draken zijn altijd goed, ik heb net gisteren weer een ronde van de eerste uitgespeeld. Ben benieuwd of het mogelijk is om de boel te importeren. (lvl 40 :P Scoi'atel pad)

Maar draken worden in de eerste geloof ik nergens genoemd toch? Juist als die andere rare beesten maken het leuk. Zeugls, Kikimore en Garkains maken het net even anders dan de standaard fantasyspellen. :)
Ik ben net vizima uitgevlucht naar de salamandra hideout, ook scoi'atel pad. Die keuzes de hele tijd maken het wel erg verleidelijk om het spel nog een paar keer te spelen, ook al is de basis natuurlijk hetzelfde. Ik hoop dat ze dat in de witcher 2 ook zo leuk uitwerken.

Aan de ene kant is het frustrerend als je bepaalde dingen niet meer kan doen na een bepaalde keuze, maar het laat je af en toe wel nadenken over wat je doet. Ik heb nu al verschillende keren een klein stukje opnieuw gedaan omdat ik toch een andere keuze wilde maken.
'
Ik hoop wel dat ze het geheugengebruik een beetje binnen de perken weten te houden. Bij de witcher 1 krijg ik na verloop van tijd vastlopers omdat windows (7, 32bit) begint te miepen dat er te weinig geheugen is. Met 4Gb had ik dat niet verwacht voor een spel van een paar jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

gwystyl schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:17:
[...]

Ik ben net vizima uitgevlucht naar de salamandra hideout, ook scoi'atel pad. Die keuzes de hele tijd maken het wel erg verleidelijk om het spel nog een paar keer te spelen, ook al is de basis natuurlijk hetzelfde. Ik hoop dat ze dat in de witcher 2 ook zo leuk uitwerken.
De previews laten al zien dat er verschillende paden zijn om te bewandelen (zoals wie zit er gevangen, een dame of een man die je al kent).

Ik kwam laatst nog ergens een discussie tegen van welk pad mensen kozen. De order, of de Scoi'atel.
De meeste mensen vinden een van de twee zijdes "duidelijk" de beste keuze.
Beide laten mij toch achter met een gevoel dat het ergens niet helemaal klopt dat je ze geholpen hebt. Misschien nog een keer het neutrale pad volgen. :P

Ik draai hier trouwens W7 x64, ook met 4GB geheugen, op een 1900 * 1200 scherm. Ik heb nog nooit last gehad van onvoldoende geheugen. Zeker, je haalt op sommige stukken de 3GB wel, maar niet veel meer.
Maar dat is natuurlijk ook ongeveer de grens van 32 bit.

Ik denk dat het al heel aardig is, dat ik de meeste spellen tot nu toe nog met mijn E8400 en 460GTX (was 8800GT) kan spelen. :)
Als ik zie wat er nog aan komt, zal dat na volgend jaar toch minder worden.

[ Voor 25% gewijzigd door JaccoW op 13-04-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-07 09:09
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar deel twee en heb hem in de pre-order bij GOG. Heb deel 1 met veel plezier gespeeld. Ik had begrepen dat je je deel 1 savegames inderdaad zou kunnen importeren.

@ Gwystyl (en met het risico om iets off-topic te gaan): Ik vraag me af of jouw vastlopers aan het spelen van Witcher kunnen liggen. Het spel heeft als recommended eis 2 gb (gechecked op Wikipedia), dus dat zou moeten lukken. Heb je het probleem alleen bij het spelen van de Witcher?
En, correct me if I'm wrong, ik had altijd begrepen dat 32 bits Windows 7 maar 3,3GB van je 4 GB aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:17:
[...]
Ik hoop wel dat ze het geheugengebruik een beetje binnen de perken weten te houden. Bij de witcher 1 krijg ik na verloop van tijd vastlopers omdat windows (7, 32bit) begint te miepen dat er te weinig geheugen is. Met 4Gb had ik dat niet verwacht voor een spel van een paar jaar oud.
kijk eens bij je saves. als ik me goed herinner kunnen die per stuk enkele honderden mb's zijn, of misschien wel nog groter. en de game autosaved zo vaak dat er in 1 speelsessie al gauw veel saves ontstaan. toen ik de game speelde had ik dezelfde problemen als jij, maar na het weggooien van alle onnodige saves liep alles weer als een trein.

ontopic: zit ook erg te wachten op the witcher 2. waar ik echter niks meer over hoor is de mogelijke toevoeging van quick-time events. daar zit ik niet op te wachten dus dat zou misschien nog tegen kunnen vallen. maar verder ben ik hoopvol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Saves zijn inderdaad 19-23mb per stuk. Sla met enige regelmaat op en je hebt halverwege al 100 saves.
Iedere keer dat je iets wilt laden mag je pc even 2GB doorscannen. (Oke het is iets minder diep dan dat, maar je begrijpt het idee) Zorgt inderdaad voor een kleine vertraging. ;)

Ontopic: Ik ben benieuwd wie we allemaal tegen gaan komen. Ik wil de oude rakkers uit Kaer Morden wel weer eens zien en ik ben ook benieuwd naar Berengar.

En is Kalkstein nog steeds zo'n heerlijke gek :P

[ Voor 27% gewijzigd door JaccoW op 13-04-2011 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ah, heerlijk, kan niet wachten tot de game uit is :)
Gelukkig voldoet mijn gamebak nog aan de specs.

Toch wel grappig dat zowat iedereen aan wie ik uitleg dat The Witcher zo leuk was, de game niet kent. Een succes was het, maar nog geen grote algemene naamsbekendheid. Denk dat daar wel verandering in gaat komen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:48

Louw Post

Cerenas

Gister gepre-ordered, kan niet wachten tot dat ik hem heb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Leuke preview van PC Gamer hier http://www.pcgamer.com/2011/04/21/the-witcher-2-preview/ De schrijver is uitermate positief, het lijkt erop dat alles wat mensen als wat minder konden ervaren aan deel 1 (combat, sekscards, voice acting) heel erg verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Ook interessant in het artikel hierboven is dat de screenshots in het artikel op medium zouden zijn en zijn gespeeld geweest op een core2duo met een HD4870. Dezelfde rig met een GTX460 zou ultra kunnen met hier en daar een framedrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vengeful
Dat niet alleen, 't ziet er prachtig uit op medium. Ik durf onderhand wel te zeggen dat dit een van de mooiste spellen van dit jaar gaat worden op grafisch gebied. Dat is niet het belangrijkste, maar het is wel een prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vengeful schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:09:
Leuke preview van PC Gamer hier http://www.pcgamer.com/2011/04/21/the-witcher-2-preview/ De schrijver is uitermate positief, het lijkt erop dat alles wat mensen als wat minder konden ervaren aan deel 1 (combat, sekscards, voice acting) heel erg verbeterd is.
Hoe kan iemand de sexcards als minder ervaren?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Er werd weer wat leuks gespamd via Twitter :)
Check out this Environment Slideshow showing in-game locations from The Witcher 2, exclusively @ http://bit.ly/e8zF7y

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
ik heb pre-order bij gcshop.nl, daar staat verwacht 20 mei maar hij komt tog de 17e al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
Bart ® schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:51:
[...]

Hoe kan iemand de sexcards als minder ervaren?
Blijkbaar omdat er een soort van "Gotta catch em all" gevoel bij zat voor die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiliart Rivia schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:21:
[...]

Blijkbaar omdat er een soort van "Gotta catch em all" gevoel bij zat voor die mensen.
Niets mis mee. :D O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het viel me vooral tegen datje er niets mee unlockte als je ze allemaal had. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08 21:19

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
YouTube: The Witcher 2: Official Environments Trailer

Zo ziet een spel er dus uit als het puur PC gefocust ontwikkeld wordt

[ Voor 11% gewijzigd door Omnyakom1 op 07-05-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:10
Wiliart Rivia schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:21:
[...]

dus niet veel anders dan in het echte leven :) :)

maar die trailer ziet er wel heel mooi uit ...

heb hem al in pre order staan

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Deze al gezien,ziet er wel smakelijk uit :P
ook meteen ge pre ordered bij media offer.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/07/1304745740-270.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/07/1304745816-820.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/07/1304745874-30.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/07/1304745904-520.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/07/1304745951-760.jpg

[ Voor 126% gewijzigd door icn op 07-05-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') en het is niet eens een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kooka schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:56:
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar deel twee en heb hem in de pre-order bij GOG. Heb deel 1 met veel plezier gespeeld. Ik had begrepen dat je je deel 1 savegames inderdaad zou kunnen importeren.

@ Gwystyl (en met het risico om iets off-topic te gaan): Ik vraag me af of jouw vastlopers aan het spelen van Witcher kunnen liggen. Het spel heeft als recommended eis 2 gb (gechecked op Wikipedia), dus dat zou moeten lukken. Heb je het probleem alleen bij het spelen van de Witcher?
En, correct me if I'm wrong, ik had altijd begrepen dat 32 bits Windows 7 maar 3,3GB van je 4 GB aanspreekt.
Ik heb het inderdaad alleen bij The Witcher, dus ik houd mijn hart vast voor The Witcher 2. Ik zit ongeveer op de minimum specs, en ik wil hem wel graag spelen maar mijn computer heeft verder niet echt een upgrade nodig. Eerst maar eens een demo afwachten, en kijken of het draait. Als het kan, ga ik kijken naar een x64 versie van Windows 7, misschien kan hij daarmee nog wel genoeg geheugen aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Dit is beter dan wat er in de nederlandse Playboy staat. En nee, geen grap.

[ Voor 4% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 07-05-2011 13:52 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:10
hier nog een screenshot met onze Triss
Dit is ingame

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/110415_182714_witcher22011-04-1514-05-48-63.png

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

*fapfapfap*

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
ze mag wel eens haar nagels knippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
Omnyakom1 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:02:

Heel mooi, deze komt er wel in, heb me prima vermaakt met The Witcher 1 en dit ziet er nog een stukje beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Voor diegenen die de wel zeer uitgebreide collector's editie willen:

Afbeeldingslocatie: http://admintell.napco.com/ee/images/uploads/gamertell/The_Witcher_2_Assassins_of_Kings_collectors_edition.jpg

Ik heb hem zojuist bij Thehut.com besteld. Daar kost ie 65 pond, en met de kortingscode MAY5 krijg je nog eens 5 pond korting! Dus uiteindelijk heb ik 60 pond betaald. Verzending is gratis.
Is beter dan de 100 euro die je bij Gamemania neer moet tellen... toch?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
CD Projekt snapt tenminste nog hoe een CE er hoort uit te zien. Ik heb deze al sinds begin dit jaar in pre-order staan bij thehut.

Enig nadeel: kan wel 15 juni worden tegen dat ie binnenkomt. Dat versturen vanuit Engeland kan je echt geen staat op maken. De ene keer duurt het twee dagen, een andere keer drie weken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ja, dat klopt. Maar voor die 30 euro wacht ik wel even ;)
Ook hoop ik dat ze niet versturen vanuit Jersey, want dan kun je douanekosten krijgen.
Ik heb nog niet eerder besteld bji Thehut, maar ben wel op de hoogte van hun (goede) reputatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
iemand ervaring met zavvi.nl?
http://www.zavvi.nl/games...nisher-pack/10289734.html

Uitgebreide collectors edition voor 75 euro!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jaapoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:22:
iemand ervaring met zavvi.nl?
http://www.zavvi.nl/games...nisher-pack/10289734.html

Uitgebreide collectors edition voor 75 euro!
Reken op lange levertijden. Maar de prijzen zijn er goed.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
Ja klopt, goede prijzen.. ik zet deze link hier neer omdat dit de .nl variant is ipv UK... was benieuwd of het dan vanuit NL wordt verzonden of niet.
EDIT: sorry, verder kijken dan mijn neus lang is. Komt idd gewoon vanuit de uk dus +/- 10-15 dagen levertijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Jaapoes op 10-05-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele tijd terug stond er in de newsletter van CDProjekt dat ze zelf het meeste overhouden als je het spel bij GOG.com preorderede. Maar eh.. daar staat geen prijs bij. (Iets wat ik per definitie gevaarlijk vind) maar je krijgt er wel weer een bak extra's bij. En als je in euro's betaalt krijg je als ik dit goed lees een waardebon voor het prijsverschil tussen de global release en je Europese prijs, dus in theorie moest dat goedkoop zijn.
Ik denk dat ik dit maar eens probeer. Mocht de prijs bij GOG te hoog zijn kan het spel vast wel van Steam sleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jaapoes schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:42:
Ja klopt, goede prijzen.. ik zet deze link hier neer omdat dit de .nl variant is ipv UK... was benieuwd of het dan vanuit NL wordt verzonden of niet.
EDIT: sorry, verder kijken dan mijn neus lang is. Komt idd gewoon vanuit de uk dus +/- 10-15 dagen levertijd.
Was het maar zo'n feest, ik wacht al vanaf 20 april op Portal 2, toen kreeg ik de melding dat ie verzonden was. En op 27 april heb ik SFIV besteld, maar ik kreeg vanochtend een mail dat ze hem niet op voorraad hadden en dus nog niet verzonden hadden. Maar ze deden hun best om hem weer op voorraad te krijgen, en dan zouden ze hem zsm verzenden. Dat kan dus ook nog wel even duren. 10-15 dagen is dus wel heel erg aan de voorzichtige kant. Als je haast hebt moet je dus niet bij Zavvi zijn. Ik heb gelukkig geen haast :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ben toch wel heel erg benieuwd naar dit spel. Na vele filmpjes te hebben gezien wordt dit echt een heel mooi uitgewerkte wereld.

Echter was ik eerlijk gezegd juist een beetje teleurgesteld in het eerste deel. Iedereen was er lyrisch over, maar ik heb het tot een gedeelte in Act III gespeeld. Toen vond ik het erg langdradig en zeer repititief worden. De wereld was op zich wel mooi, maar de vrijheid was toch best beperkt, had een iets openere wijde wereld verwacht. De karakters die je tegen kwam in de spelwereld inclusief de witcher zelf, vond ik erg saai en ik had er totaal geen binding mee. De engelse voice-over was gewoon ook niet zo goed.

Ik voel een beetje mee met Shamus Young een video game reviewer. Het hoofdpersonage ligt me niet echt en je kan zijn karakter ook niet veranderen zoals dat in andere RPG's wel het geval is.

Ook het vecht systeem van de witcher 1 was hoewel het weer een keer wat anders was op een gegeven moment ontzettend saai. Ik lees dat ze hier veel aan geschaafd hebben en mogelijk iets soortgelijks als bij Assassins creed hebben gebruikt wat mij meer ligt, dus dat is even afwachten.

Ik wil het vervolg graag goed vinden, maar dat had ik met deel 1 ook. Hopelijk komt er een demo versie van, dan kan ik meteen kijken of het op mijn E8400 + 4850 (512mb) 4GB geheugen een beetje vooruit te branden is. Ik ga wel upgraden, maar pas na de zomer, voordat Skyrim uitkomt.

Ik blijf benieuwd naar de game en hou het met grote interesse in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:07:
Een hele tijd terug stond er in de newsletter van CDProjekt dat ze zelf het meeste overhouden als je het spel bij GOG.com preorderede. Maar eh.. daar staat geen prijs bij. (Iets wat ik per definitie gevaarlijk vind) maar je krijgt er wel weer een bak extra's bij. En als je in euro's betaalt krijg je als ik dit goed lees een waardebon voor het prijsverschil tussen de global release en je Europese prijs, dus in theorie moest dat goedkoop zijn.
Ik denk dat ik dit maar eens probeer. Mocht de prijs bij GOG te hoog zijn kan het spel vast wel van Steam sleuren.
De prijs staat gewoon op de The Witcher 2 pagina van GOG.
http://www.gog.com/en/page/tw2v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:33:
[...]

De prijs staat gewoon op de The Witcher 2 pagina van GOG.
http://www.gog.com/en/page/tw2v3
Ik kom hier uit:
http://www.gog.com/en/page/tw2v2/index_de.html
en daar staat gewoon geen getal.
Wel dit:
Faires Preispaket: Alle Kunden, die in Euro bezahlen, erhalten für die Preisdifferenz zwischen dem Preis für Europa & dem Preis weltweit eine Gutschrift in USD.

Copy-paste die tekst die jij ziet eens anders, ik kom op geen enkele manier op de engelse pagina... de Polen zijn niet zo heel Duitservriendelijk blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GOG hebben ze de IP registratie veranderd en er word niet meer gekeken aan de hand van je IP waar je vandaan komt, mischien helpt het als je uit of inlogged?

Voor mij staat iig de preorder prijs op €44,99.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vreemd, ik zie toch echt een prijs op die site:

Afbeeldingslocatie: http://lingen.nu/img/witcher2.png

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Laatst online: 09-08-2024
En dan niet vergeten dat je voor die prijs mag kiezen tussen 5 games om 1tje gratis te kiezen en je nog eens 16 euro krijgt om te spenderen op GOG. Dus in feite moet je zeggen en schrijven 30 euro betalen. Je moet 45 euro betalen, maar je krijgt er bijna 20 euro voor terug... Mooie deal al zeg ik het zelf. Steam heeft de laatste jaren me al voldoende geld uit mijn zakken geklopt, nu is het tijd om GOG te steunen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Ik heb gewoon bij Zavvi de extender reatil gekocht. Is daar ook maar 28 eurosceptici.

Ik heb nl. graag doossies.

[ Voor 15% gewijzigd door maartend op 11-05-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:48

Louw Post

Cerenas

maartend schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 11:17:
Ik heb gewoon bij Zavvi de extender reatil gekocht. Is daar ook maar 28 eurosceptici.

Ik heb nl. graag doossies.
Ik heb hem daar de premium edition ook ge pre-ordered, en ik zie nu ook dat ze de The Finisher Pack DLC erbij leveren :). Al leek mij de Mysterious Merchant of Ultimate Swordsman Suit toch een leukere DLC :P.

Ik hoop wel dat het een beetje snel gaat met de levering, want ik kan niet langer wachten hoor :P. Anders download ik hem eerst en gooi ik de savegame daarna over :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 23:19

edward2

Schieten op de beesten

Omnyakom1 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:02:

Idd, een parel in elk opzicht :9~ O+ _/-\o_ , een zeldzaamheid vandaag de dag.
Gelukkig verschijnen er nog net frequent genoeg van dit soort games om niet geheel werkloos achter de PC te zitten :D

Ik ben erg benieuwd hoe het fightsysteem "voelt", dat vond ik persoonlijk maar niks in deel1, je kan er geen of weinig skil in leggen.

[ Voor 12% gewijzigd door edward2 op 12-05-2011 16:33 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Nog een hands-on om het wachten helemaal draaglijk te maken:

http://www.rpgwatch.com/show/article?articleid=173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb wat rommel over cracks en releasegroups opgeruimd. Da's echt geen materie voor dit forum. Lees Het algemeen beleid anders nog eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
icn schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:48:
Denk dat we moeten wachten tot de 17e op een goede crack,word vervolgd *O*
Of jullie kopen het gewoon voor nog geen 3 tientjes (bijv: http://www.thehut.com/gam...nisher-pack/10238956.html )
Zulke zeldzame game-developers verdienen elke cent die ze vragen, dus support ze aub! Anders zal er ook geen witcher 3 komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Hier se, the hut heeft vandaag mijn CE al verstuurd. Met wat geluk komt die zelfs al voor de 17e binnen. Anderzijds kan ook wel langer duren, maar daar kan thehut niet aan doen. Wel top dat ze hem al zo vroeg hebben en ook al uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DarthDavy schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 16:57:
Hier se, the hut heeft vandaag mijn CE al verstuurd. Met wat geluk komt die zelfs al voor de 17e binnen. Anderzijds kan ook wel langer duren, maar daar kan thehut niet aan doen. Wel top dat ze hem al zo vroeg hebben en ook al uitsturen.
Ik heb nog geen verzendbevestiging binnen. Hopen dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
@DarthDavy, hoe laat heb jij je verzendbevestiging binnen gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Gurneyhck schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:10:
[...]

Of jullie kopen het gewoon voor nog geen 3 tientjes (bijv: http://www.thehut.com/gam...nisher-pack/10238956.html )
Zulke zeldzame game-developers verdienen elke cent die ze vragen, dus support ze aub! Anders zal er ook geen witcher 3 komen :'(
Ja zie, het als een investering in de PC-game markt. Ik hoop echt dat die devs een dikke winst pakken net zoals ik dat de ontwikkelaars van Metro2033, Stalker en Two Worlds2 toewens.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
De release nadert: er zijn verschillende nieuwe trailers:

"Hope": http://www.youtube.com/watch?v=3ucp8dmc1pI
"Love and blood": http://www.youtube.com/watch?v=jk5r1mP6om8
"Witcher's World": http://www.youtube.com/watch?v=uIUSNG6IfwM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Geen winkel die ze eerder in de rekken legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Gurneyhck schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 17:01:
@DarthDavy, hoe laat heb jij je verzendbevestiging binnen gekregen? :)
1.18pm Fri 13/05 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Ik had vanochtend ook een verzendbevestiging :*) van the hutt voor de premium edition.
Het aftellen kan nu echt beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand welke DLC je bij Yourgamezone krijgt?
(Dat is geloof ik de goedkoopste Nederlandse shop, toch? á €28,99)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:21
Gurneyhck schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:16:
Ik had vanochtend ook een verzendbevestiging :*) van the hutt voor de premium edition.
Het aftellen kan nu echt beginnen...
hm hier geen mail maar op de site staat wel 'despatched' bij the witcher. Misschien omdat ik meerdere spellen in 1 bestelling heb gedaan (die onafhankelijk van elkaar worden verzonden).

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
En nog een trailer, "Disdain & Fear" :9

http://www.youtube.com/watch?v=Mu5JVduuBDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Voor de mensen die hem nog niet hebben; The Witcher: Enhanced Edition voor slechts €4,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy ******* **** die trailers. ./drool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiliart Rivia
Wil hebben....

Alleen jammer dat mijn comp net aan de minimum specs voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

De hardware die je nodig zult hebben voor sommige grafische instellingen http://www.neoseeker.com/...mpling-mode-more-options/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:57
Heb het eerste deel vanochtend eens gekocht als voorbereiding op het tweede deel, en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. De sfeer is geweldig, de muziek goed, en de gameplay begint al verslavend te werken :+ Ik ben erg benieuwd naar wat het tweede deel gaat bieden, de beelden zien er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Wiliart Rivia schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:42:
Wil hebben....

Alleen jammer dat mijn comp net aan de minimum specs voldoet.
Dat heb ik ook. Hij trekt het misschien nauwelijks, maar ik heb hem net toch maar besteld bij the hut. Geen idee wat het verschil is tussen de premium edition en de normale, maar aangezien de premium pack bij the hut het goedkoopste was die ik kon vinden heb ik hem daar maar besteld. Nou hopen dat ze snel leveren.

Ik heb the witcher 1 net uitgespeeld, dus nu kan ik mooi door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Mocht je er niks voor voelen met de EU prijs op gog.com waar je, ook al krijg je geld terug, dat geld dan in 2 vol prijs games mag steken, kan je ook gewoon rustig je locatie veranderen naar US en gewoon de US prijs betalen, en dan kan je doen met het overschot wat je zelf kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn

icn

De grafische instellingen van de witcher 2

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/05/15/1305466074-290.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:57
Nee, dit spel koop ik niet om de graphics, maar die Ubersampling setting blijft mij desondanks intrigeren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Pheace schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:15:
Mocht je er niks voor voelen met de EU prijs op gog.com waar je, ook al krijg je geld terug, dat geld dan in 2 vol prijs games mag steken, kan je ook gewoon rustig je locatie veranderen naar US en gewoon de US prijs betalen, en dan kan je doen met het overschot wat je zelf kiest.
Zit idd weinig leuks verder bij waar ik geld aan wil uitgeven, heb de settings aangepast, paypal aangeslingerd en de game druppelt nu binnen :) De gratis games waar je uit kunt kiezen zijn onbekend/antiek...maar ja, steun ze wel graag dus vandaar via gog.com toch maar :)

Vraag me af of iemand de 17e wel tijd heeft om te posten hoe de game is..want mezelf kennende start je de game..en sluit je em af voordat je je bed in rolt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Oh, tof!
Alle The Witcher 2-DLC wordt gratis

Alle downloadbare content die verschijnt voor The Witcher 2 zal gratis te verkrijgen zijn. Dit vertelt ontwikkelaar CD Projekt op basis van klantenvragen, meldt website Neoseeker.

CD Projekt vraagt alleen geld voor de uitbreidingspakketten van de game. De eerste downloadbare content wordt verwacht op de dag van release van The Witcher 2. De actievolle role-playing-game wordt verwacht op twintig mei en verschijnt alleen voor PC.

Daarnaast onthulde CD Projekt dat savebestanden die spelers van het eerste deel meenemen naar The Witcher 2 niet alleen het verhaal beïnvloeden, maar ook geld, bepaalde objecten en uitrusting. Zo kunnen spelers het befaamde Raven Armor meenemen naar het tweede deel.
Betekent dit ook dat we andere pre-order DLC kunnen krijgen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

anandus schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:10:
Oh, tof!

[...]
Betekent dit ook dat we andere pre-order DLC kunnen krijgen?
Ben wel benieuwd of je door meegenomen savegames niet vast zit aan een bepaalde route. De armor lijkt me wel relaxed om mee te beginnen, wat cash en uitrusting ook, maar ik wil toch graag alle opties open houden voor het begin van deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben beeld:

http://www.justin.tv/neon25#/w/1212401664

:-)

Jammer genoeg de polse versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mijn CE is op 13 mei verstuurd door TheHutt. Kreeg zojuist ook een mailtje binnen met de DLC code :)

Ben nu nog met deel 1 bezig, die ik nog niet uit heb kunnen spelen. Jammer dat ik mijn Act IV saves kwijt ben, moest weer beginnen in Act II, ben nu inmiddels in III.
Tot ik deel 1 uit heb blijft deeltje 2 dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Nyarlathotep schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:26:
Mijn CE is op 13 mei verstuurd door TheHutt. Kreeg zojuist ook een mailtje binnen met de DLC code :)

Ben nu nog met deel 1 bezig, die ik nog niet uit heb kunnen spelen. Jammer dat ik mijn Act IV saves kwijt ben, moest weer beginnen in Act II, ben nu inmiddels in III.
Tot ik deel 1 uit heb blijft deeltje 2 dicht :)
Ik heb dus nix bewaard en ga dus maar even helemaal opnieuw beginnen. Moet de save meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb nog nergens gelezen wat die ubersampling precies doet, maar ik neem aan dat het AA dmv downsampling (net zoals in ARMAII)?

Weet iemand wanneer de game prcies unlocked wordt? Is het vanavond om 0.00u al feest?

[ Voor 6% gewijzigd door edward2 op 16-05-2011 16:30 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

edward2 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:29:
Weet iemand wanneer de game prcies unlocked wordt? Is het vanavond om 0.00u al feest?
Nee, morgenochtend 17 mei om 7:00 GMT. Dat komt dus neer op 6:00 uur morgenochtend.
Alleen de Polen kunnen vandaag al aan de slag.

[ Voor 42% gewijzigd door JaccoW op 16-05-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dan blijven we er maar niet voor op.

Idd zijn de Polen al bezig, op de SS's te zien, met ubersampling _/-\o_ :9~ O+

http://www.neogaf.com/for...p?p=27856070#post27856070

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

edward2 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:45:
Dan blijven we er maar niet voor op.

Idd zijn de Polen al bezig, op de SS's te zien, met ubersampling _/-\o_ :9~ O+

http://www.neogaf.com/for...p?p=27856070#post27856070
http://img153.imageshack....tcher2201105161414018.jpg
Waar zijn de schaduwen?

http://img833.imageshack....tcher2201105161410249.jpg
Slechte dov voor Geralt, blokkerig.

Maar verder ziet het er niet slecht uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Bart ® op 16-05-2011 17:13 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Schaduw ontbreekt, omdat ze al in de schaduw van de poort of whatever lopen denk ik. De zon maakt dynamische shadows, als je dan in een shadow van die zon gaat lopen en er is voor de rest geen lichtbron in de buurt die zelf ook shadows cast, dan heb je geen schaduw.
Zo komt het denk ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Rynji schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:22:
Schaduw ontbreekt, omdat ze al in de schaduw van de poort of whatever lopen denk ik. De zon maakt dynamische shadows, als je dan in een shadow van die zon gaat lopen en er is voor de rest geen lichtbron in de buurt die zelf ook shadows cast, dan heb je geen schaduw.
Zo komt het denk ik.
Verklaring of niet, het is niet mooi. Ook zie ik nu in diezelfde afbeelding dat aan de linkervoorkant de hout-texture opeens ophoudt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Zit ik met mijn blije hoofd al om 6 uur voor de pc (ik moest er toch al uit), gebeurt er helemaal niets met downloaden. :/

Blijkt dat het 7:00 UTC was, dat het restant gedownload kan worden. :P
= 7.00 AM UTC
= 8.00 AM GMT/BST (London)
= 9.00 AM CEST (Paris, Berlin,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_demon schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 06:29:
Zit ik met mijn blije hoofd al om 6 uur voor de pc (ik moest er toch al uit), gebeurt er helemaal niets met downloaden. :/

Blijkt dat het 7:00 UTC was, dat het restant gedownload kan worden. :P
= 7.00 AM UTC
= 8.00 AM GMT/BST (London)
= 9.00 AM CEST (Paris, Berlin,...)
hijdoetetnogniet :(
Je moet de GOG.com downloader herstarten, dan downloadt het spel alsnog.
Zo, dat wordt een lange lunchpauze :D

Ik hoop niet dat die installatieroutine een beeld geeft van hoe goed het spel gaat lopen zeg. Na de download start het GOG ding in plaats van setup.exe de eerste .bin file. Die wordt vervolgens geopend door ImgBurn, die zich erover verbaast dat dat geen Cd image is |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hmm het lijkt er op dat mijn gloednieuwe pc deze game niet trekt op ultra @ 1680x1050. Zeer lage framerate ingame. (2500K, 6950 2GB, 8GB RAM @ win7 64bit) High settings is echter geen probleem

[ Voor 10% gewijzigd door Ruffzz op 17-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawacatoose
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-02 10:11
Probeer alleen uber sampling uit te zetten. Schijnt dat je daarvoor echt een uber configuratie voor nodig hebt.

Steam Deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47

Japser

Jeej!

Ej m'n pre-order bij TheHut.com is verzonden. Hoe lang zou dat duren naar NL?

[ Voor 63% gewijzigd door Japser op 17-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ruffzz schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:11:
Hmm het lijkt er op dat mijn gloednieuwe pc deze game niet trekt op ultra @ 1680x1050. Zeer lage framerate ingame. (2500K, 6950 2GB, 8GB RAM @ win7 64bit) High settings is echter geen probleem
Inderdaad alleen ubersampling uitzetten.

Ik heb +/- 40/45 fps buiten en 60+ binnen op ultra.
Als ik ubersampling aan zet word dat ongeveer gehalveerd.

i72600k
8GB ram
GTX295

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japser schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:22:
Ej m'n pre-order bij TheHut.com is verzonden. Hoe lang zou dat duren naar NL?
Een week ongeveer.
Niet te veel hier lezen, dat spoilert zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ga niet beginnen spoilen, maar wil toch eens horen of nog anderen het zo moeilijk hebben voor de combat.

Zelfs in de prologue, moet ik al op normal meermaals het onderspit delven -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 10-09 12:11
Ik speel op hard en het is te doen, ben pas een paar keer dood gegaan toen er ineens meerdere vijanden op me af kwamen.
Maak veel gebruik van rollen, je potions innemen voor battles helpt ook goed.
En gebruik je signs :-)

Ben nu bijna door de prologue heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
anandus schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:06:
Weet iemand welke DLC je bij Yourgamezone krijgt?
(Dat is geloof ik de goedkoopste Nederlandse shop, toch? á €28,99)
Heb je inmiddels een verzendbevestiging gehad, mocht je hem daadwerkelijk hier besteld hebben? Ik had eigenlijk gehoopt dat ze vandaag wel zouden gaan versturen, maar heb tot dusver nog niks vernomen.

De prijs is inmiddels wel al twee keer aangepast. Ik heb'm besteld voor 32, terwijl er vandaag als prijs al 34 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dus ubersampling hakt er in?
Ik vermoed dat dat gewoon de Tesselation setting is? Dit is toch een directx 11 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kawacatoose
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-02 10:11
Nope is een DX9 game. Dat las ik in een interview uit PC Format.

Over Uber sampling:
http://www.neoseeker.com/...mpling-mode-more-options/

Veel voor komende problemen:
http://www.gog.com/en/for...tions_read_before_posting

Steam Deck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
@medium settings :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p37ssl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r74Fbl.jpg
@ultra,no uber
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SU6b1l.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Bullus op 17-05-2011 16:58 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
En daar ben je ontevreden mee Bullus O-)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:22
Iemand al via steam kunnen downloaden?

Ik kom er steeds maar niet doorheen. :(
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste