Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-06 22:00
Altijd als ik hier een update in dit topic zie krijg ik terug zin om het nog eens te spelen. En dan komt de vraag: 1 of 2?

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:22
2

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ja.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 09:29

westergas

rikkie_pc

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Pleurt op met nieuwe screenshots! Dat is gewoon de kat op het spek binden! Grr..
Release datum & minimum/recommended system requirements willen we! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Nnoitra schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:49:
Pleurt op met nieuwe screenshots! Dat is gewoon de kat op het spek binden! Grr..
Release datum & minimum/recommended system requirements willen we! :+
https://twitter.com/blk80x/status/423787186690199552

2014 volgens het officiele The Witcher twitter account. Maar ik zou ook graag een dag en maand erbij weten.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbedem
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-03 17:35
Beter dat ze er nog geen dag op plakken en ervoor zorgen dat het bij release goed is, ipv er wel een dag op plakken en een spel vol bugs uitgeven. (zoals sommige andere electornische kunst bedrijven doen. ;) )

Heb overigens het spel pas zelf uitgespeeld (Roche pad).
Gevecht met Letho is idd een van de moeilijkste, maar met veel rollen (ga je later nog moeten doen) en aard ging het een stuk beter.

Even terzijde, er is een mod uitgegeven door een van de ontwikkelaars (gemaakt in zn vrije tijd) die wat veranderingen doorvoer, mss dat ik het daarmee nog eens ga spelen.
http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/635/?
Heeft iemand daar al mee gespeeld?

[ Voor 55% gewijzigd door Robbedem op 29-01-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Robbedem schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:37:
Beter dat ze er nog geen dag op plakken en ervoor zorgen dat het bij release goed is, ipv er wel een dag op plakken en een spel vol bugs uitgeven. (zoals sommige andere electornische kunst bedrijven doen. ;) )

Heb overigens het spel pas zelf uitgespeeld (Roche pad).
Gevecht met Letho is idd een van de moeilijkste, maar met veel rollen (ga je later nog moeten doen) en aard ging het een stuk beter.

Even terzijde, er is een mod uitgegeven door een van de ontwikkelaars (gemaakt in zn vrije tijd) die wat veranderingen doorvoer, mss dat ik het daarmee nog eens ga spelen.
http://www.nexusmods.com/witcher2/mods/635/?
Heeft iemand daar al mee gespeeld?
Die kans is hier best wel groot, aangezien die mod 20 juni al voorbij gekomen is:
Qurius in "The Witcher II" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vind persoonlijk de nieuwe screenshots qua graphics niet veel mooier dan TWII op ultra.

Wel iets...maar niet veel. Misschien dat bewegende beelden beter over komen 8)

[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 29-01-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Screenshots doen me niet zoveel, maar vooral het detail in de textures lijkt me een stuk hoger in deze screenshots t.o.v. TW2. Maar goed, ik heb liever dat ze meer tijd en moeite in gameplay en verhaal steken dan in fancy graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
the witcher 2 kan je op pc en console spelen. nu hoor ik dat veel mensen zeggen dat de console best goed speelt. zelf beter dan de pc versie. wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

jaydenjarno schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:39:
the witcher 2 kan je op pc en console spelen. nu hoor ik dat veel mensen zeggen dat de console best goed speelt. zelf beter dan de pc versie. wat is jullie ervaring?
Het is bijna een must om het met controller te spelen ja, wat ook op PC geen probleem is :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
boe2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:03:
[...]

Het is bijna een must om het met controller te spelen ja, wat ook op PC geen probleem is :)
Mwa.. Ik kon 'm zonder controller en voor de Full Combat Mod prima op 'normal' (uit)spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Het hangt er vast ook vanaf wat je gewend bent. Ik heb geen controller en de ervaringen die ik heb met controllers is dat het niet zo fijn speelt. Ik heb zelf in ieder geval nooit moeite gehad met de keyboard + muis controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

jaydenjarno schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:39:
Ik heb sinds een tijdje een XBOX360 controller voor de PC, maar ik ben daar nog niet heel erg aan gewend. Voor mij speelt het met toetsenbord en muis dus makkelijker dan met de controller. De voornaamste verschillen:

- met de muis kan je nauwkeuriger mikken
- met het toetsenbord kan je meer shortcuts kwijt voor spell/wapen combinaties
- met de controller beweeg je wat natuurlijker omdat je met de ene pook horizontaal kan bewegen en met de andere kan rondkijken.

Ik denk dat als je wel controllers gewend bent, dat met de controller makkelijker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

boe2 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:03:
[...]

Ben ik het niet mee eens. TW2 speelt prima met tb+muis. PC versie is veruit superieur aan de console versie, mits je een beetje knappe PC hebt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:29
westergas schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Ben ik het niet mee eens. TW2 speelt prima met tb+muis. PC versie is veruit superieur aan de console versie, mits je een beetje knappe PC hebt uiteraard.
Heel knap hoeft je pc niet te zijn om hem in ultra te draaien op 1920x1200 (alleen ubersampling uit).

Ik heb een i5 2500K@stockspeed en een 6970 tweedehands overgekocht van iemand een tijd geleden voor 150 euro. :)

Dat draait meer dan prima. Toevallig gisteren aan mn 2de playthrough begonnen om straks de kant van die latente boshomo te kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Release Date of The Witcher 3: Wild Hunt – An Open Letter
Ever since we started working on the third installment in The Witcher franchise, it has been our aim to produce a title that would take our 11 years of experience in creating RPGS and distill them into a quintessence, into a game that would effectively crown those years. At the same time, we have wanted The Witcher 3: Wild Hunt to expand creative boundaries, set new benchmarks, develop the genre as a whole. Ultimately, you, the players, must get an unforgettable adventure to experience in a vast, open world – and that’s most important. We’ve created a story that flows naturally, cinematically, rendered it in amazing sound and visuals, while preserving full freedom of choice – all for you. We knew this to be an ambitious plan, but believed we could achieve it by bringing together our team with its creative energies and current gaming platforms with their technical capabilities. A project this vast and complex would inevitably require special care in its final stages, manual fine-tuning of many details, thorough testing time and again.
We recently reexamined what we had achieved thus far, and faced a choice about the game’s final release date. The decision we made was difficult, thoroughly considered, and ultimately clear and obvious. We could have released the game towards the end of this year as we had initially planned. Yet we concluded that a few additional months will let us achieve the quality that will satisfy us, the quality gamers expect from us. Consequently, we have set the release of The Witcher 3: Wild Hunt for February 2015.
Dear gamers - we know many of you would have liked to play The Witcher 3 sooner, as soon as possible, even. We’re sorry to make you wait longer than you, or we, initially assumed you would. At the same time, we believe the game will prove to be worth the wait and meet the expectations you have of us. We believe The Witcher 3: Wild Hunt will be an exceptional RPG, one of the best, providing many hours of wonderful entertainment.
Dear shareholders – we are aware of the responsibility that rests with us and thank you for the trust you have granted us thus far. We firmly believe that quality – more than any other factor – determines a game’s success, and that the decision we have made is thus equally valid in business terms.
The Board of CD PROJEKT SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wordt het wachten waard, jammer maar wel verstandig. Als ik zie hoeveel games er brak worden uitgebracht en dat ook blijven (Battlefield 4 bv.) ben ik blij dat ze voor kwaliteit gaan. Oh, en ik moet deel 2 toch nog uitspelen ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 00:45
Tijd genoeg om nog een playthrough te doen. Maar dan over een half jaar, heb er nu geen zin in :+

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jammer dat het uitgesteld is maar beter voor de kwaliteit. Heb toch genoeg andere games te spelen in de tussentijd.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Jammer...TW3 was het enige spel waar ik een beetje op zat te wachten. Nou ja dan stort ik met wel op Dark Souls 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Ach, 10 maanden of een 2-3 maanden meer, maakt mij niets uit. Liever dat ze wat meer de tijd nemen zodat wij geen veredelde beta-testers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoR
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2016
http://www.redbull.com/en...3-next-gen-skyrim-arrives

Wow DRM free download, mad respect, fakk steam. Nu ga ik em legaal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

CronoR schreef op donderdag 24 april 2014 @ 17:15:
http://www.redbull.com/en...3-next-gen-skyrim-arrives

Wow DRM free download, mad respect, fakk steam. Nu ga ik em legaal kopen.
Deel 2 was ook al uit op GOG zonder DRM, en met pre-order bonus daar ook nog eens netjes geprijsd. Deel 1 kun je er volgens mij ondertussne ook halen. Dus, als je wilt dat je geld bij de studio terechtkomt die het spul maakt, en je goeie entertainment wilt kopen ipv leechen, is een bezoekje aan gog.com een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb ze zelfs dubbel gesponsord. Ik had hem al op gog.com gekocht, maar dat was ik vergeten tijdens een steam sale :X. Nou ja, het was het geld iig wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Nieuwe trailert al gezien?
Nogal bruut :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
De CE zit er ook goed uit. Enkel de prijs 120-150 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door Jump op 05-06-2014 21:58 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
€123,- als deze doorgaat --> http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00I9WV4SS
Inmiddels alweer 30 Engelse pondjes duurder.

[ Voor 23% gewijzigd door Nnoitra op 06-06-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:34
Erg bruut _/-\o_ Hier is de kwaliteit iets beter btw :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dit wordt denk ik de game waar ik een next gen console voor zal kopen (deel 3 dan). PC trekt het denk ik niet goed meer, maar wat heb ik hier zin in zeg! Ziet er geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Thomasx4 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:55:
Dit wordt denk ik de game waar ik een next gen console voor zal kopen (deel 3 dan). PC trekt het denk ik niet goed meer, maar wat heb ik hier zin in zeg! Ziet er geweldig uit!
Voor mij is dit juist een reden om mijn PC weer te upgraden. Dit is nou net die ene game die het verdient om op een high end PC te worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Inderdaad. Op een console weet je in ieder geval zeker dat je nooit het onderste uit de kan zal hebben. Wellicht dat het tegen die tijd tijd wordt voor een nieuwe videokaart, maar even afwachten wat de meest beperkend blijkt voor de performance.

Maar dat is allemaal niet zo boeiend, ben meer benieuwd wat ze gaan doen met verhaal, invloed van keuzes op het verhaal en de gameplay mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

westergas schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:38:
[...]

Voor mij is dit juist een reden om mijn PC weer te upgraden. Dit is nou net die ene game die het verdient om op een high end PC te worden gespeeld.
afhankelijk hoe goed zijn pc nu is kan dat natuurlijk ook een te grote investering zijn, 300-400 voor console vs minimaal 600-700 of meer voor een beetje normale pc die op significant hogere waardes kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Ik hoop dat mijn pc tegen dan nog goed genoeg zal zijn voor het derde deel. Heb in ieder geval geen plannen om binnenkort te gaan upgraden.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Nnoitra schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:16:
€123,- als deze doorgaat --> http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00I9WV4SS
Inmiddels alweer 30 Engelse pondjes duurder.
EUR 139,99 --> http://www.amazon.de/dp/B00KNZO54O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Tja, of gewoon via GoG. Heb je niet de physieke goodies, maar daar kan ik mee leven. Echt boekje zou echter wel handig zijn zoals ze hadden bij de The Witcher 1 & 2 extra edities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:23:
[...]

afhankelijk hoe goed zijn pc nu is kan dat natuurlijk ook een te grote investering zijn, 300-400 voor console vs minimaal 600-700 of meer voor een beetje normale pc die op significant hogere waardes kan draaien.
700 voor een PC? Erm...dat schiet niet echt op. Ik denk dat je al rond de 6 á 7 honderd ekkies zit voor alleen de GPU's als je TW3 wil maxen op 1440P. Maar ik houd wel van een uitdaging en we hebben nog even om te sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

henkie196 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:45:
Tja, of gewoon via GoG. Heb je niet de physieke goodies, maar daar kan ik mee leven. Echt boekje zou echter wel handig zijn zoals ze hadden bij de The Witcher 1 & 2 extra edities.
Net ge-perordered. Nog nooit eerder iets ge-preordered maar CD Projekt Red moet je gewoon supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:23:
[...]

Denk dat het met enkel een nieuwe GPU en wat extra ram ook wel moet lukken, maar hoewel ik een PC prefereer is een console denk ik de betere optie. Ik game niet veel meer en heb als student gewoonweg geen geld om mijn PC om de 1 á 2 jaar een goede upgrade te geven. Het gaat me uiteindelijk ook om de gameplay, dus ik ga waarschijnlijk voor een nieuwe console. Ik kijk wel wat er mogelijk is als de game uitkomt, allicht dat ik m'n PC inderdaad upgrade.

Vond deel 2 ook beter te spelen met een controller trouwens, zal misschien met dit deel ook zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:00:
[...]

Net ge-perordered. Nog nooit eerder iets ge-preordered maar CD Projekt Red moet je gewoon supporten.
Deze morgen een bericht van ING dat mijn credit card was geblokkeerd vanwege fraude. GoG zit blijkbaar in Cyprus en dat vertrouwden ze niet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

MrMistral schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:20:
[...]

Erg bruut _/-\o_ Hier is de kwaliteit iets beter btw :)
OH
MY
GOD

fucking epic.Die luitjes bij cd projekt zijn echt zo goed bezig, geen compromissen, geen onzin drm etc. geweldig verhaal (ook de boeken zijn echt goed, aanrader) en geweldige graphics + goede gameplay.

Dit wordt instant GOTY voor mij zonder een enkele mogelijkheid dat er een betere game gaat uitkomen tot de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:49

Steef

GoT's Most Eaten

Deze zijn her en der al langs gekomen, hier 2 linkes met de volledige verzameling van screenshots en art:
  • Screenshots en arts galore: klik
  • Nog meer moois, maar dan ik hogere kwaliteit en iets gestructureerder: klik
Ik ben 12 uur geleden begonnen aan The Witcher 2: Enhanced... Mijn god wat een diepgang in het verhaal. Na 3 uur spelen heb ik ook prompt mijn GTX460 vervangen met een GTX760 en ben ik weer opnieuw begonnen. Heerlijk spel :)

De hoeveelheid content is ook echt prima, ik zit nog steeds in Chapter 1 - net na de prologue.

Ze laten er ook geen gras over groeien zeg, roses of remembrance anybody? :X

[ Voor 7% gewijzigd door Steef op 08-06-2014 13:39 ]

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

henkie196 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:45:
Als je The Witcher 1 of 2 hebt krijg je korting..heb je ze allebei (in je GOG-collectie) dan krijg je nog meer korting. Nice, zo hoort het :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/141601/rsz_gogwitcherdisacount.png

@ post hieronder: ook tof ja, echt leuk dat ze dat soort extra's bieden. Geen gezeik, klant koning, prijzen normaal tot scherp. Me like :)

[ Voor 19% gewijzigd door 2Dutch op 08-06-2014 13:50 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:49

Steef

GoT's Most Eaten

2Dutch schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Als je The Witcher 1 of 2 hebt krijg je korting..heb je ze allebei (in je GOG-collectie) dan krijg je nog meer korting. Nice, zo hoort het :P
Je krijgt ook een hoop extra meuk als je Witcher 2 op gog.com registreert:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CLo2Nld.png

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Jullie worden bedankt. Door de vette trailers heb ik de enhanced edities van deel 1 en 2 weer geinstalleerd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

haha, is het trouwens nu niet eens tijd voor een witcher 3 wild hunt thread? er is nu al wel genoeg info voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

2Dutch schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Als je The Witcher 1 of 2 hebt krijg je korting..heb je ze allebei (in je GOG-collectie) dan krijg je nog meer korting. Nice, zo hoort het :)

[afbeelding]

@ post hieronder: ook tof ja, echt leuk dat ze dat soort extra's bieden. Geen gezeik, klant koning, prijzen normaal tot scherp. Me like :)
Leuke actie maar ze hebben het wel een beetje te goed verstopt. Ik vrijdag avond (met een paar drankjes achter de kiezen) gelijk op "pre order" geklikt en betaald. Nu een paar dagen later zie ik eindelijk hoe ik die korting had kunnen krijgen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Ik heb me zeer goed vermaakt met Witcher 2 (uiteraard via Gog zelf gehaald), maar krijg nu alsnog neigingen om deel 1 eens te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
westergas schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:26:
Leuke actie maar ze hebben het wel een beetje te goed verstopt. Ik vrijdag avond (met een paar drankjes achter de kiezen) gelijk op "pre order" geklikt en betaald. Nu een paar dagen later zie ik eindelijk hoe ik die korting had kunnen krijgen :Z
Als je ze al geregistreerd had staan, is het er al automatisch vanaf gegaan. En een eerste klik op de gewone link staat het ook gewoon bij (wil je niet weten wat je er allemaal bij krijgt?). Anyway, je kan altijd cancellen, je kopies registreren (als je dat niet al gedaan had) en dan nogmaals pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:09
Zo ik ben me ook aan het verdiepen in de wereld van de Witcher. Tot nu toe de eerste 2 boeken gelezen en ik heb de Witcher 1 geïnstalleerd.

Ik kan niet wachten tot Wild Hunt uitkomt maar gelukkig heb ik nog wat content om me mee te vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:44

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb the Witcher 1 twee keer gespeeld. De eerste keer tot op driekwart, en de tweede keer helemaal uitgespeeld.
Erg goed verhaal en lekker lange gameplay. Maar... het vele heen en weer geloop begon mij wel te irriteren. Ik zou hem nu echt niet meer opnieuw spelen.
The Witcher II daarentegen staat alweer klaar om nog eens gespeeld te worden. Jammer dat het spel vrij kort is en nogal abrupt eindigt...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 15:41

KipCurreh

Nightcrawler

Nyarlathotep schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:05:
Ik heb the Witcher 1 twee keer gespeeld. De eerste keer tot op driekwart, en de tweede keer helemaal uitgespeeld.
Erg goed verhaal en lekker lange gameplay. Maar... het vele heen en weer geloop begon mij wel te irriteren. Ik zou hem nu echt niet meer opnieuw spelen.
The Witcher II daarentegen staat alweer klaar om nog eens gespeeld te worden. Jammer dat het spel vrij kort is en nogal abrupt eindigt...
'Vrij kort' is ook nogal relatief niet ? Als je veel van de wereld gaat zien, alle sidequests doet en beetje craft en alchemie doet, kom je toch aan een mooie playtrough tijd dat maar weinig hedendaagse RPG's halen (imo)
Over het einde moet ik je dan wel gelijk geven..

Anyway, CD Projekt is echt heerlijk bezig met The Witcher reeks, en er is dan ook geen enkele reden om The Witcher III niet aan te schaffen ! :)
Ik kijk er alvast naar uit

Btw ivm met die GoG kortingen, lukt dit ook met de steam versie ? 8)

[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 18-06-2014 15:51 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Ik vond het einde helemaal niet kortaf. Er werd juist nog een groot deel van het verhaal uit de doeken gedaan op het einde. Het is wel zo dat de laatste chapter wat tegenvalt kwa aantal quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-07 15:41

KipCurreh

Nightcrawler

Wie geïnteresserd is, The Witcher 2 Enhanced edition op Steam summer sale voor 4€

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
En The Witcher 1 voor amper 1.60 euro!

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het is een aanrader, het verhaal is super.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-07 06:16
En ik ga maar eens beginnen aan een derde playthrough. Can't wait voor deel 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Er is veel informatie van deel 3 gelekt door een Google Drive dat gehackt is.
Een Google Drive-account van één van de ontwikkelaars van CD Projekt RED is gehackt. Daar is alle info vanaf gehaald en is nu openbaar gemaakt. Veel ‘world states’ van The Witcher 3, zo niet alle, zijn bekend. Monsters, kleding, gebieden; het is allemaal te vinden. Voor de échte spoilers moet je de bron raadplegen.
Onderstaande links bevatten SPOILERS, klikken op eigen risico!!
spoiler:
http://games.fok.nl/nieuw...s-uitgelekt-spoilers.html
De link bevat enkele screenshots van Geralt en info over tegenstanders.

http://www.reddit.com/r/g...nts_have_been_leaked_set/
Originele bron, zou meer fotos en info bevatten maar deze heb ik zelf niet bekeken. Ik wil nog niks van het verhaal verklappen voor mij.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Er is inmiddels een Witcher 3 topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
Aah, dat had ik nog niet gezien. Ik zal de info daar ook eens plaatsen.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

pff net weer begonnen met the witcher II, op 1 na hoogste, maar 1 x dood kunnen gaan vind ik onzin in een game als dit. Maar op dark is het ook nog best lastig, voornamelijk doordat de combat soms van die rare kinks hebben dat je actie niet of vertraagd uitgevoerd word. voor de rest ontiegelijk lekker en nu alles op high op ubersampling na :D
small spoiler: Zit nu in act II sparende voor de nieuwe oathbreaker armor set, die weer een lekkere statbump oplevert. wel een heel gedoe die recepten voor elkaar te krijgen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-07 21:31
SouLLeSSportal schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:11:
pff net weer begonnen met the witcher II, op 1 na hoogste, maar 1 x dood kunnen gaan vind ik onzin in een game als dit. Maar op dark is het ook nog best lastig, voornamelijk doordat de combat soms van die rare kinks hebben dat je actie niet of vertraagd uitgevoerd word. voor de rest ontiegelijk lekker en nu alles op high op ubersampling na :D
small spoiler: Zit nu in act II sparende voor de nieuwe oathbreaker armor set, die weer een lekkere statbump oplevert. wel een heel gedoe die recepten voor elkaar te krijgen :|
Op Dark is het wel te doen. Toevallig ook net uitgespeeld op die modus :D Heb me weer geweldig vermaakt. Die set had ik ook gespaard, echt een mooie :D

[ Voor 3% gewijzigd door Winst op 06-07-2014 00:22 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Winst schreef op zondag 06 juli 2014 @ 00:21:
[...]

Op Dark is het wel te doen. Toevallig ook net uitgespeeld op die modus :D Heb me weer geweldig vermaakt. Die set had ik ook gespaard, echt een mooie :D
Ik moet nu alleen nog de zwaarden van de set. maar weer ff drowners/rotfiends/plants farmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

De enhanced edition voor pc vrijdag besteld en gisteren lag ie al in de bus. Gelijk geïnstalleerd en begonnen met gamen. Na 2 dagen spelen ben ik nog niet echt gewend aan de erg ingewikkelde gameplay. Zo ontzettend veel mogelijkheden, pfft het duizeld me er gewoon van. Zo moest ik ook erg wennen aan de menu`s en besturing er van en had ik erg veel moeite om de gewenste dingen in de juiste slots te krijgen. Dit had toch een stuk eenvoudiger gekund? Dit heb ik nu aardig door maar nog niet alles.

Op zich een erg mooie game die zelfs vandaag de dag nog gezien mag worden en waar ik waarsschijnlijk veel plezier aan ga hebben eens ik alles doorgrond heb.
Hoop alleen niet dat dat pas aan het einde van de game is! 8)7 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
The_Scratcher schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:15:

Goh, dan kan je het nog eens spelen maar kies in het begin voor het andere pad in de keuzes ;)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Jump schreef op zondag 20 juli 2014 @ 23:24:
[...]

Goh, dan kan je het nog eens spelen maar kies in het begin voor het andere pad in de keuzes ;)
Misschien wel ja maar speel eigenlijk zeer zelden een game nogmaals ook als er nog zat andere keuzes te doen zijn. Welk pad in het begin bedoel je precies eigenlijk?

Vind wel trouwens dat de handleiding erg summier is. Er zijn een hoop dingen die ik helaas niet terug vind in de handleiding. :?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

The_Scratcher schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:15:
De enhanced edition voor pc vrijdag besteld en gisteren lag ie al in de bus. Gelijk geïnstalleerd en begonnen met gamen. Na 2 dagen spelen ben ik nog niet echt gewend aan de erg ingewikkelde gameplay. Zo ontzettend veel mogelijkheden, pfft het duizeld me er gewoon van. Zo moest ik ook erg wennen aan de menu`s en besturing er van en had ik erg veel moeite om de gewenste dingen in de juiste slots te krijgen. Dit had toch een stuk eenvoudiger gekund? Dit heb ik nu aardig door maar nog niet alles.

Op zich een erg mooie game die zelfs vandaag de dag nog gezien mag worden en waar ik waarsschijnlijk veel plezier aan ga hebben eens ik alles doorgrond heb.
Een tijdje terug nog The Witcher II geïnstalleerd in die fancypants-editie. De tutorial gedaan en dat vond ik toch echt een partijtje onhandig/vreselijk zeg....totaal andere gameplay: doe mij de 'oude' manier maar, zoals deel 1. Kan me niet herinneren of ik misschien de adventure mode heb gestart en die dan toevallig anders is..maar wil toch eerst 1 weer uitspelen en de savegame dan gebruiken voor 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Hoe zit het eigenlijk met de main quests? Volgens mij kenmerken die zich in de journal door dat schild ervoor, correct? Moet je die allemaal uitspelen voor je naar de next chapter gaat? Of zijn er maar een paar bepalend eer je naar het volgende chapter gaat? Bij de prologue had ik er nog een aantal open en voor ik het wist ging ik hop door naar chapter 1. Kan je nog terug om die als uit te spelen of is het jammer dan? Wil wel graag alles ook doen wat er te doen is. Erg onduidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
The_Scratcher schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:15:
[...]

Misschien wel ja maar speel eigenlijk zeer zelden een game nogmaals ook als er nog zat andere keuzes te doen zijn. Welk pad in het begin bedoel je precies eigenlijk?
Bovenop die toren kan je kiezen als je gast doodt of laat leven. En verdero pals je Roches pad of het andere kiest.

Ikzelf heb W1 enkele jaren geleden gespeeld na een tip van een kennis en heb het toen nooit uitgespeeld. Toen W2 uitkwam dat volledig uitgespeeld en een hoop sidequests. Een paar maand geleden toch eens W1 uitgespeeld en daarna aan W2 begonnen, maar moet eens verder doen. Ik zit nu in Floatsom, dat dorpje in de bossen. Er komt nog een groot verhaal achter, maar wil de sidequests daar doen en ik denk dat ik de moeilijkheidsgraad net eentje te hoog geplaatst heb :D

Wil het toch uitgespeeld hebben tegen dat W3 uitkomt, dan kan ik mijn save van W1 en W2 hopelijk ook importeren.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jump schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:15:
[...]

Bovenop die toren kan je kiezen als je gast doodt of laat leven. En verdero pals je Roches pad of het andere kiest.

Ikzelf heb W1 enkele jaren geleden gespeeld na een tip van een kennis en heb het toen nooit uitgespeeld. Toen W2 uitkwam dat volledig uitgespeeld en een hoop sidequests. Een paar maand geleden toch eens W1 uitgespeeld en daarna aan W2 begonnen, maar moet eens verder doen. Ik zit nu in Floatsom, dat dorpje in de bossen. Er komt nog een groot verhaal achter, maar wil de sidequests daar doen en ik denk dat ik de moeilijkheidsgraad net eentje te hoog geplaatst heb :D

Wil het toch uitgespeeld hebben tegen dat W3 uitkomt, dan kan ik mijn save van W1 en W2 hopelijk ook importeren.
Het is even wennen en je bent in het begin niet echt sterk, mis je bepaalde uitbreidingen qua skills etc. gewoon even de side quests doen, leer je vanzelf de skills en veelvuldig Quen (shield sign) gebruiken bij gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-06 21:13
Net wat footage gezien. Wist nooit dat de game zo leuk kon zijn. Is nu met een slakkengangetje aan het downloaden op de XBOX 360.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben gisteren begonnen met dit spel in afwachting van deel 3. Ik loop tegen een vervelend probleem aan. Ik heb een setup met twee schermen, maar tijdens het spelen van dit spel, merk ik dat mijn muispointer door kan glijden naar mijn (op dat moment) niet gebruikte scherm. Als ik dan klik, vlieg ik uit het spel (aangezien ik op mijn bureablad klik). Op zich is dit al vervelend, maar erger is dat het spel echt volledig afsluit.

Bij andere games heb ik dit hoegenaamd nooit voor. Ik heb al geprobeerd om met mijn xbox controller te spelen, maar dan bak ik er al helemaal niets van. Ik wil echt liever met muis en tobo spelen. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn muis pointer 'in' mijn game venster blijft? :?

EDIT: net even gegoogled: Windowed Borderless gaming. Zou dit helpen? Zit op mijn werk dus kan het nu niet testen.

[ Voor 11% gewijzigd door tovade op 21-10-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Als dat op mijn computer gebeurd, is het meestal omdat ik net ge-Alt+Tabbed heb en de focus nog niet volledig op het window van het spel lijkt te liggen. Nog een keer Alt+Tab werkt meestal. Kan me alleen niet herinneren dat ik dit ook met TW2 heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tovade schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:00:
Ik ben gisteren begonnen met dit spel in afwachting van deel 3. Ik loop tegen een vervelend probleem aan. Ik heb een setup met twee schermen, maar tijdens het spelen van dit spel, merk ik dat mijn muispointer door kan glijden naar mijn (op dat moment) niet gebruikte scherm. Als ik dan klik, vlieg ik uit het spel (aangezien ik op mijn bureablad klik). Op zich is dit al vervelend, maar erger is dat het spel echt volledig afsluit.

Bij andere games heb ik dit hoegenaamd nooit voor. Ik heb al geprobeerd om met mijn xbox controller te spelen, maar dan bak ik er al helemaal niets van. Ik wil echt liever met muis en tobo spelen. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn muis pointer 'in' mijn game venster blijft? :?

EDIT: net even gegoogled: Windowed Borderless gaming. Zou dit helpen? Zit op mijn werk dus kan het nu niet testen.
helpt simpelweg de andere uitzetten niet dit te voorkomen? anders zou idd die optie moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb gevonden hoe het kwam. Als ik AMD Raptr uitschakel, dan blijft mijn cursor mooi 'in het spel'.

Thx anyway. :)

(alt-tabben blijft het spel wel quitten, maar dat is niet zo een probleem)

[ Voor 24% gewijzigd door tovade op 21-10-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Borderless windowed lijkt me iets wat je sowieso niet wil gebruiken omdat de pc dan tegelijk ook je desktop gaat renderen en je 3D prestaties waarschijnlijk ook brak zijn omdat de hardware niet optimaal aangesproken kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mocht iemand hem nog willen halen, the witcher II Enhanced edition is te koop voor 3,99!! nu op steam tijdens halloween sales. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:42
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 01:51:
Mocht iemand hem nog willen halen, the witcher II Enhanced edition is te koop voor 3,99!! nu op steam tijdens halloween sales. :)
Ik heb hem gekocht. Ben er nog niet aan begonnen maar wat ik hoor is het een geweldig spel. speciaal voor de PC dus dat zou goed moeten komen. Ik ben benieuwt.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:41

g0tanks

Moderator CSA
Zijn er nog meer mensen die van plan zijn The Witcher 2 opnieuw uit te spelen voor de release van The Witcher 3? Ben nu een playthrough begonnen op Dark mode, die bestond nog niet toen ik het spel de vorige keer uitspeelde. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 16:31
Ben tot nu toe nog niet verder gekomen dan het eerste stadje aan het water. kon toendertijd niet helemaal in de game komen.. Duurt het in dit spel ongeveer net zo lang als in dragon age inquisition?
Wil het misschien alsnog een keer gaan proberen :)

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-07 13:06
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 01:51:
Had het op de x360 gespeeld , maar kon er toen niet echt inkomen.
Maar de pc versie op steam voor 3,99 , kon ik niet laten liggen.

Heerlijk spel is het en ziet er ook nog steeds goed uit.
Ga zeker proberen om het uit te spelen voor deel 3 er is.

[ Voor 12% gewijzigd door BlaBla1973 op 03-12-2014 15:21 ]

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

begin is wat langzaam idd, maar daar moet je even doorheen, daarna kan je veel meer en ontplooit het spel zich heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498426

Hoi allemaal,

Ik ben gister aan dit spel begonnen maar het lukt mij niet om bombs en traps te gebruiken. Ik heb ze wel in mijn pockets gestopt en ze staan ook in die cirkel links onder in beeld maar ik weet niet op welke toets ik moet drukken om ze te gebruiken en ik kan ook geen filmpje op youtube vinden waarop dat verteld wordt. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498426

Ok bedankt nu lukt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Ondanks wat Wiki zegt... (Niet mogelijk.. OP! etc..)
Wiki

Afbeeldingslocatie: https://c4.staticflickr.com/8/7770/17536308044_0f8f1c00cd_h.jpg

Crafting Recipe gevonden in act 1; gemaakt in act 2.
Kost een hoop, maar dan heb he ook wat >:)

Edit:
PC EE edition, dus.
Moet TW2 afmaken voor ik aan TW3 begin.. (Iorveth's path).

[ Voor 12% gewijzigd door Tethtoril op 27-05-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nadat deze game heeeeeel lang idle op mijn pc heeft gestaan, ben ik gisteren eindelijk begonnen. Twee dingen vielen me op: allereerst is de tutorial verdomde moeilijk, terwijl ik vervolgens met twee vingers in mijn neus door de proloog heen rol op medium. Dat lees ik wel vaker, dus het zal wel goed komen.
Ten tweede: mijn GTX970 begint in de proloog behoorlijk te bokken. Hoewel de framerate op eerste gezicht prima lijkt, schokt het beeld af en toe behoorlijk. Hierbij gebruikte ik de instellingen die door Geforce Experience werden aanbevolen. Een paar stappen terugschakelen maakte alles weer vloeiend. Vanavond even verder pluizen, maar ik vermoed dat Ubersampling ergens aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Edmin schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:30:
Nadat deze game heeeeeel lang idle op mijn pc heeft gestaan, ben ik gisteren eindelijk begonnen. Twee dingen vielen me op: allereerst is de tutorial verdomde moeilijk, terwijl ik vervolgens met twee vingers in mijn neus door de proloog heen rol op medium. Dat lees ik wel vaker, dus het zal wel goed komen.
Ten tweede: mijn GTX970 begint in de proloog behoorlijk te bokken. Hoewel de framerate op eerste gezicht prima lijkt, schokt het beeld af en toe behoorlijk. Hierbij gebruikte ik de instellingen die door Geforce Experience werden aanbevolen. Een paar stappen terugschakelen maakte alles weer vloeiend. Vanavond even verder pluizen, maar ik vermoed dat Ubersampling ergens aan stond.
Ubersampling zou je GTX wel moeten trekken; ik heb 'm tijdje terug nog ff gespeeld met een R9 280X met alles op MAX, inc Ubersampling; liep als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zou je inderdaad wel verwachten van een game van inmiddels 4 jaar oud. Ik las op http://www.geforce.com/wh...des/witcher-2-tweak-guide dat dit echter wel de instelling met de zwaarste performance hit is. Ik weet niet of de opening van de proloog wellicht zwaarder is dan de rest van de game. Lijkt me niet. Ik zal de settings eens strak nalopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-07 17:53
Edmin schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 10:30:
Heb ook een gtx 970, speel op max (geen supersample) en draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zojuist een uurtje gespeeld met alles op max m.u.v. Ubersampling en de GTX970 werd niet eens warm. Liep als een zonnetje. Wellicht was er toch iets anders aan de hand.

Oh well. Eerst genieten van deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tethtoril schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:55:
Ondanks wat Wiki zegt... (Niet mogelijk.. OP! etc..)
Wiki

[afbeelding]

Crafting Recipe gevonden in act 1; gemaakt in act 2.
Kost een hoop, maar dan heb he ook wat >:)

Edit:
PC EE edition, dus.
Moet TW2 afmaken voor ik aan TW3 begin.. (Iorveth's path).
Random drop.. heb je gereload tot je hem kreeg?

Ik ben inmiddels Iorveth's path op gegaan. Leek me interessanter dan dat legerkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
Random drop, eerste playthrough..
Wist niet eens dat dit diagram bestond.
Iorveth's path is interessanter dan Roche's (IMO) maar de laatste is wellicht meer Lore-vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 17:50

el-jorge

turn around and feel the vibe

Edmin schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:16:
Zojuist een uurtje gespeeld met alles op max m.u.v. Ubersampling en de GTX970 werd niet eens warm. Liep als een zonnetje. Wellicht was er toch iets anders aan de hand.

Oh well. Eerst genieten van deze game :)
Waarom zet je ubersample niet aan? Dat kan makkelijk met een GTX970 toch?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:49
Iorveth's heeft ook de meeste epic scene als
spoiler:
Saskia in de draak transformeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

el-jorge schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:51:
[...]

Waarom zet je ubersample niet aan? Dat kan makkelijk met een GTX970 toch?
Zou moeten kunnen, maar in mijn eerste poging had ik meteen dike framedrops. Ik zal er vanavond nog eens naar kijken. :)

Tethtoril schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:51:
Random drop, eerste playthrough..
Wist niet eens dat dit diagram bestond.
Iorveth's path is interessanter dan Roche's (IMO) maar de laatste is wellicht meer Lore-vriendelijk.
QuZyX schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
Iorveth's heeft ook de meeste epic scene als
spoiler:
Saskia in de draak transformeert :)
Of het Lore-friendly is, weet ik niet. Ik ben destijds halverwege deel 1 gestopt (geen idee meer waarom). Wel geeft Iorveth aan dat hij juist niet het oude Sco'iatel liedje wil zingen, maar juist mikt op een gelijkwaardige samenleving. Dat was voor mij wel de redden voor hem te kiezen i.p.v. 'kill all elves' bij Roche.

Die armor is inderaad wel errug OP, lijkt me? :P

[ Voor 58% gewijzigd door Edmin op 29-07-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 17:50

el-jorge

turn around and feel the vibe

Edmin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Zou moeten kunnen, maar in mijn eerste poging had ik meteen dike framedrops. Ik zal er vanavond nog eens naar kijken. :)
Ik had ubersample op mijn oude GTX670 altijd al aan staan, idd met soms framedrops. Maar daar heb ik mij niet heel erg aan gestoord.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:48
Voor degene die nog geen Witcher 2 hebben gespeeld, kunnen voor een prikje deze game aankopen op GOG voor 2.59 op STEAM 2.99

Andere Witchers games staan ook in promo. Ben zelf juist Begonnen aan Witcher 2.

Anoniem: 444127

MiAnVaSa schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:52:
Voor degene die nog geen Witcher 2 hebben gespeeld, kunnen voor een prikje deze game aankopen op GOG voor 2.59 op STEAM 2.99

Andere Witchers games staan ook in promo. Ben zelf juist Begonnen aan Witcher 2.
Ja, vandaar dat ik het nu aan het spelen ben. ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 444127 op 08-09-2016 23:23 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste