Mee eens, voor het echte chroom moet je heel ver terug. Maar dit volstaatdion_b schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 19:08:
[...]
Ach, als je echt chroom wilt moet je 20 jaar verder terug kijken - maar dan heb je het over zodanig oude oldtimers dat alles wat geen totale wrak is volstrekt onbetaalbaar. Maar goed, ik snap (en deel) je fascinatie met deze gevallen ook. Alleen ben ik niet in de gelegenheid (geld, tijd en bovenal (parkeer)plek) daar iets mee te doen
Ik heb best tijd en plek. En als er geen geld is. Dan vraagt de auto wat meer tijd op de plek
Wat ik hoop te vinden natuurlijk is een auto met een vrij gammel interieur maar die zo goed als roest vrij is, kijk een plekjes aan de onderkant bij werken met een staal borstel en chemicalien is geen probleem maar voor volledig plaatwerk restauratie heb ik helaas ook geen vaardigheden en gereedschap. Maargoed ik wil best leren en waar een wil is..
Heb voorlopig eerst een rijbewijs en een schooljaar om te halen en de auto kan in de zomervakantie 6 weken tijd en garage ruimte opslurpen ( stoelen enzo staan toch buiten ) in de winter is er weer plek op de oprit omdat de caravan dan weer op stalling staat. Dan moet ik misschien wel een overkapping bouwen voor de benz.
Off topic:
Je laaste auto is meestal een benz ( wie o wie snapt em)
edit:
Heb inmiddels de w114/115 out of my picture gehaald kijk nu eigenlijk alleen nog naar w123, dit zijn er meer en minder oud. de betaalbare w114/115 wagens zijn eigenlijk rijp voor de sloop qua roest of technische te ver heen voor het gezamenlijk budget.
[ Voor 8% gewijzigd door twijg92 op 23-03-2010 19:39 ]