na het verlekkeren aan andermands gamerooms, toch maar zelf wat foto's gemaakt
het is niet een top of the line PC, en de bureautjes/stoel valt ook wel mee, maar ik zit hier toch elke dag erg relaxt te gamen, browsen en eigenlijk alles wat ik met een PC doe
hier dus een totaalplaatje, PC, 2 monitors (als je goed kijkt zie je de PS3 achter de rechter monitor en
een hub die nogal wat problemen veroorzaakt) oud fujitsu toetsenbord (ben bezig een G11 op te knappen) een trust laser muis (30 eurie, speelt erg relaxt

) ikea bureau, een random stoel en een hoop troep waar ik mee/aan werk
voorts ligt er nog een boek (artemis fowl and the time paradox) een bekertje kleingeld en achter de linkermonitor een externe 250GB HD
hier de 2 monitors, de rechter is een syncmaster p2270HD, die ik ook als TV gebruik, en als screen voor m'n PS3
de linker is een hele ouwe, trouwe, geen idee welk merk (ik gok fujitsu, net zoals de PC, toetsenbord en voormalig muis) en iets van 15" origineel was ie wit, maar daar heeft een permanent marker verandering in gebracht
de PC front, bedekt met wat SCII stickers die bij een recente PU zaten, en een fles water erbovenop (zorg ik altijd voor, is erg handig als je aan het fraggen bent en dorst krijgt

)
er zat eerst een floppy drive in de lege 2.5", maar die heb ik eruit gehaald zodat er een wat betere airflow is (past nét geen 120MM fan in

)
de ventilator gebruik ik in de zomer, aangezien mijn kmr direct in de zon staat overdag, dus het word hier echt een sauna
PC van binnen, zeer weinig tot geen cable management

iig, PC bestaat uit:
-300watt voeding
-75watt voeding (heb er 2 nodig, anders blaas ik de 300watt op, ben bezig om een 4/500watt te kopen)
-mobo: GA-8isxt
-geheugen: 2 reepjes 1GB DDR
-graka: club3D HD4670
-CPU: intel pentium 4 2.60GHz
-80GB HD
-250GB HD
de tweede PSU, heb er een switch op gemod die de GND en pwr on verbind, die moet eerst aan voordat ik m'n PC aanzet.
er zit er alleen de 2de (250GB) HD op aangesloten.
en de voeding voor de externe 250GB HD, die zit aangesloten en al, dus hoef ik alleen de pwr erop te zetten om hem aan te sluiten
al met al geen geweldige setup, maar hij werkt erg goed, en al behoorlijk lang; mobo, voeding(300watt), CPU en 80GB HD lopen al jaren, met behoorlijk intensief gebruik, de graka is onlangs (<2maanden) vervangen, dus die draaide ook al erg lang, alleen het geheugen is al een jaar of 2 geleden vervangen, maar die is er ook werkend uitgetrokken.
edit:
om de een of andere reden rekent GoT de eerste 2 plaatjes als 1023*766, dit terwijl photobucket zegt dat ze 570*427 zijn...
snap er niks van, de rest is blijkbaar wel OK...