Ik zie nu trouwens dat er een Shine 3 te koop staat op Tweakers, maar wel met blauwe LEDs.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:52:
[...]
Ik ben me inderdaad aan het verdiepen in de soorten mechanische keyboards, maar de jouwe viel op omdat hij zo minimalistisch was niet meer dan nodig en daar hou ik wel van.
qua lamellen dacht ik eerder dat je zoiets (zie foto hieronder) had gebruikt om het licht wat te verdelen. Met ledstrips heb je anders wel dat licht als het ware in punten is wat ik juist niet zo mooi vindt. maar doordat je het licht op dat doek laat vallen heb je dat inderdaad ook opgelost.
[afbeelding]
V&A aangeboden: Ducky DK9008 Shine 3 (BLUE led, Cherry Black)
Wat leuk is aan de Shine 3, ten opzichte van de Shine 2 die ik heb, is dat je wat meer lightning modes hebt.
Shine 3: YouTube: Ducky Shine 3 Year of the Snake (Lighting modes and typing)
vs
Shine 2: YouTube: Ducky Shine 2 DK9087 Dragon 背光展示 (Demo of Backlighting Effects)
En tja, wat de lamellen en de rest van de aankleding betreft, dat wordt allemaal nog veel strakker als ik eenmaal een echt huis heb, maar zover is het nog lang niet
De Ducky is werkelijk een verademing. Heerlijk minimalistisch en typt lekker.HMC schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:59:
@snsgn:
Mooi!
Ik ben ook al tijdje heet van keyboards met LED en klikjes. Ik zat naar LGR Logitech review te kijken laatst.
Nu zie ik die van jou. Echt nog nooit van gehoord. Ik ga 'em uitzoeken.
Hoe bevalt 'ie jou?
Maak een review!
Verder mooie set up. Wel beetje vergelijkbaar met hier. Alleen jouw bureau is veel mooier dan de mijne
Ik schiet ook weer wat als het wat lichter is.
Mooi topic!
Er zijn veel reviews te vinden op het internet, maar misschien dat ik er ook eens eentje zelf maak voor op Tweakers
Er staat een nieuwere versie van die van mij in de V&A zoals ik hierboven zei, dus sla je slag
EDIT:
Als je trouwens 'klikjes' wil horen, dan zou ik blue switches nemen.
Mijn black switches maken ook wel wat geluid, maar dat komt dan vooral als je ze 'bottomed', en dat doe je praktisch altijd wel. (helemaal indrukken tot hij niet verder kan, zeg maar)
[ Voor 26% gewijzigd door snsgn op 20-05-2014 21:12 ]