Post je gameroom! - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 19:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Mag ik bumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgensmij heb je het niet slecht voor elkaar gezien je leeftijd. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Help!!!! schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:22:
[...]

Volgensmij heb je het niet slecht voor elkaar gezien je leeftijd. :)
Dankje, Ik kan via mn pa alles grijs bestellen, Dat scheelt ook wat.

Computer was een cadeau van hem, Omdat mij oude systeem (i5 650, HD 5850, 6 gig ram) De nieuwste games niet super meer kon runnen. Als tegenprestatie moest ik wel hele goede cijfers halen, Zit nu in 3 Havo dus dat is wel gelukt.

Veel dingen neemt mijn vader ook via zijn werk mee ( nee niet stelen :+ ) Dingen die ze anders weg hadden gegooid, Oude computers, Schermen, Toetsenborden enz.

Heb nu ook een oude P4 pc als HTPC naast de tv gezet om vanaf boven films te streamen, Daar staat een celeron D mediaserver. Binnenkort post ik daar wel wat meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Zit de subwoofer niet in de weg? En waarvoor gebruik je al die monitoren?
Mooie setup hoor :) Die lamp zou ik wel een beetje zenuwachtig van worden denk ik :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Als ik dit zie...krijg ik gewoon een mega-nostalgisch gevoel en wil naar jouw thuis lopen!!

Ferm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Avioto schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:38:
Zit de subwoofer niet in de weg? En waarvoor gebruik je al die monitoren?
Mooie setup hoor :) Die lamp zou ik wel een beetje zenuwachtig van worden denk ik :P
Subwoofer zit idd een beetje in de weg, Maar dat ga ik nog veranderen.

Die lamp zet ik gewoon in 1 kleur.

De monitoren gebruik ik voor verschillende dingen (Paint.net op de ene voor textures, Blender op een ander voor 3d models maken en een youtube tutorial op de 3e)

Ik ga nog wat dingetjes aanpassen qua cable management, ik ga ook nog een soort scherm als de NEC erbij kopen, Dan kan ik in surround gamen :D

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 02:00

JoSchaap

Had a life, got a modem..

@Avioto ik vergat de binnenkant van de kast (al is het niet echt heel spannend)
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage7.ak.instagram.com/77bf623e4c8d11e3a15612cda819ea1e_8.jpg
JoSchaap schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:28:
het pctje is gebouwd met oog op lage temperaturen en weinig herrie (specs in inventaris)
de warmte valt mee, nog niet echt problemen gehad en er is ook redelijk wat ventilatie mogelijk door de kier tussen de deurtjes en de grote gaten in het achterpaneel voor de kabels.

kabels heb ik gewoon netjes samengebonden met klittenband (recentelijk een serverkast ingericht dus ik had dat nog liggen)

enige kabels die erin/eruit lopen zijn
links: een coax (modem) en 2 utpkabels (gaan links door de muur naar de gameroom)
rechts: een hdmi, utp en stroomkabel (utp voor de dreambox 800hd)
de rest zit op de wifi :)

mediapc/steambox plaatje:
[afbeelding]

momenteel gebruiken we nog een bedrade xbox controller. zodra de steamcontrollers uitkomen wil ik die ook wel

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
Bijna een jaar geleden heb ik de zolderkamer van mijn ouders ingeruild voor mijn huidige studentenkamertje en zo’n 3 maanden geleden heb ik ook een nieuwe PC besteld, dus dat leken me genoeg redenen om maar weer eens een update te plaatsen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QC3y36jA840wT5QuF2VyL9wo/full.jpg

Ik zal beginnen met mijn PC;
Processor: Intel Core i5 4670K @ 3,4 GHz
Videokaart: MSI GTX 770 Gaming 4 GB
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Werkgeheugen: Crucial Ballistix 8 GB (2x4 @ 1600 MHz)
Harde schijf: Seagate Barracuda 2 TB
DVD speler/brander: Samsung SH-224DB
Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-FI Titanium
Voeding: Corsair Gaming Series 700 Watt model 2013
Behuizing: Corsair 650D
Besturingssysteem: Windows 8.1 Pro 64 bits

Met de volgende ‘mods’;
Fans: 2x BitFenix Spectre Pro LED blauw 200 mm (ter vervanging van de twee standaard 200 mm fans)
Verlichting: NZXT LED blauw 2 meter
HDD houder: BitFenix 5,25’’ bay adapter (om de harde schijf in een 5,25’’ bay te plaatsen, zodat de luchtstroom van de voorste fan helemaal vrij is)

De randapparatuur;
Monitoren: Asus VE278N (3x27’’ @ 5760x1080)
Monitorarm: Newstar FPMA-D700D3
Externe harde schijf: Western Digital My Book Essential 2TB (tussen de rechterspeaker en bureaulamp)
Toetsenbord: Logitech MX-5500
Muis: Logitech MX Revolution (zat bij het toetsenbord)
Muismat: SteelSeries QcK Mass

De audio;
Speakers: Monitor Audio BX2
Versterker: Onkyo TX-8050 (via S/PDIF aangesloten op de geluidskaart)
Kabels: In-Akustik Premium 2,5 mm2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jH0D0MaHHoLrrk5YSSVrVdFj/full.jpg

Helaas heb ik de race opstelling bij mijn ouders niet mee kunnen nemen naar deze kamer, aangezien daar geen plek voor is. Dit heb ik echter deels kunnen oplossen door een Fanatec RennSport Wheel Stand V2 voor mijn Logitech G25 te gebruiken, zodat als ik een rondje wil racen ik niet elke keer het stuurtje/pedalen/shifter op m'n bureau moet installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7T0NSN1vu9omtYDCAhPh3Dxn/full.jpg

Ook heb ik mijn TV aangesloten op mijn PC. Dit is een Samsung PS51E530 (51’’ @ 1920x1080) waar een Logitech Z-2300 geluidssetje (de woofer valt net buiten beeld, die staat links) aan hangt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lxA03JeKmH27DWRfk8GoRQ5X/full.jpg

Als laatste nog een fotootje van mijn PC met laptop die ik voor school gebruik; een Apple MacBook Air model medio 2011 (13’’ / i5 @ 1,7 GHz / 4 GB @ 1333MHz / 128 GB SSD).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BcipbIT61tjJ4uNsEj8i50AQ/full.jpg

En als bonus dan nog mijn game ‘collectie’. Het zijn er niet veel maar leek me toch wel leuk om nog even te posten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IqSHTQKL39md904KrrjDHXoH/full.jpg

Sorry voor de beroerde kwaliteit foto's trouwens :X

edit: locatie foto's aangepast

[ Voor 15% gewijzigd door Tjapie1 op 01-08-2017 17:18 ]

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Sicke setups

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Tjapie1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:49:
Ik zal beginnen met mijn PC;
Processor: Intel Core i5 4670K @ 3,4 GHz
Videokaart: MSI GTX 770 Gaming 4 GB
Moederbord: Gigabyte Z87X-D3H
Werkgeheugen: Crucial Ballistix 8 GB (2x4 @ 1600 MHz)
Harde schijf: Seagate Barracuda 2 TB
DVD speler/brander: Samsung SH-224DB
Geluidskaart: Creative Sound Blaster X-FI Titanium
Voeding: Corsair Gaming Series 700 Watt model 2013
Behuizing: Corsair 650D
Besturingssysteem: Windows 8.1 Pro 64 bits

Met de volgende ‘mods’;
Fans: 2x BitFenix Spectre Pro LED blauw 200 mm (ter vervanging van de twee standaard 200 mm fans)
Verlichting: NZXT LED blauw 2 meter
HDD houder: BitFenix 5,25’’ bay adapter (om de harde schijf in een 5,25’’ bay te plaatsen, zodat de luchtstroom van de voorste fan helemaal vrij is)

De randapparatuur;
Monitoren: Asus VE278N (3x27’’ @ 5760x1080)
Monitorarm: Newstar FPMA-D700D3
Externe harde schijf: Western Digital My Book Essential 2TB (tussen de rechterspeaker en bureaulamp)
Toetsenbord: Logitech MX-5500
Muis: Logitech MX Revolution (zat bij het toetsenbord)
Muismat: SteelSeries QcK Mass

De audio;
Speakers: Monitor Audio BX2
Versterker: Onkyo TX-8050 (via S/PDIF aangesloten op de geluidskaart)
Kabels: In-Akustik Premium 2,5 mm2
Nice! Mooie oplossing voor je PC met receiver er onder, misschien dat ik je idee ga 'jatten' ;)

Mag ik vragen of je bureau het gewicht van je mount + schermen zonder moeite aankan?
Als ik het goed zie heb je een Ikea Galant hoekbureau, zit ik ook naar te kijken. Met het enige verschil dat ik mijn schermen zo wil gaan monteren (net iets cleaner IMO ) :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jyCbj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nXpJt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bijna een jaar geleden heb ik de zolderkamer van mijn ouders ingeruild voor mijn huidige studentenkamertje en zo’n 3 maanden geleden heb ik ook een nieuwe PC besteld, dus dat leken me genoeg redenen om maar weer eens een update te plaatsen!
...
Hele mooie gamekamer. Ik ben echt een fan van die cleane look, zeker met alle kabels zo goed weggewerkt. d:)b Ik vind trouwens dat je best wel mag spreken van een aardige gamecollectie, zoveel heb ik er in ieder geval niet.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/kevindebie/hatsakats.jpg

Scherm: Samsung SM S24B150
Systeem: i5 2500K, 16GB DDR1600 Crucial, Radeon 7870 Joker XT, 128GB A-DATA SSD, 3TB WD HDD.
Randappartuur: G105 ramplank, G600 Muis, Logitech.
Audio: 2x KRK Rokit 6 via V-DAC. (optisch aangesloten)
Pro-Ject Headbox 2 hoofdtelefoon versterker.
Sennheiser HD518 Hoofdtelefoon (valt net buiten schot, ligt naast PC kast, voor de audioneuten onder ons: ik ben me er volledig van bewust dat hij in principe niet versterkt hoeft te worden maar dat is de enige manier om hem elegant aan mijn DAC te krijgen en wil mijn hoofdtelefoon nog een keer upgraden naar iets wat zeer wellicht wel apart aangestuurd moet gaan worden)
Verder is het Ikea Represent, op het bureau na. :)
Excuseer het rommeltje, maar zo ligt het er altijd bij. Om dat nou voor de foto op te gaan zitten ruimen is een beetje pretentieus. ;)

Games op hardcopy heb ik buiten zicht in een kast, dat gezegd hebbende zit het gros van mijn verzameling games (circa 200 stuks) aan Steam of Origin.
Games die ik consequent veel doe zitten in de hoek van Guild Wars 2, Battlefield 4, Mass Effect, Left 4 Dead 2. Eigenlijk vind ik alle gamesoorten wel prima en hangt het meer van de game dan het genre af of ik het tof vind. Dat gezegd hebbende, RPGs, Shooters en Racers domineren redelijk duidelijk mijn collectie.

Kapotte "luxaflex" is overigens het werk van mijn katten. Zo'n ding waar ik al jaren "eens iets aan moet doen". ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
Bedankt voor alle reacties!
agoNITE schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:01:
Nice! Mooie oplossing voor je PC met receiver er onder, misschien dat ik je idee ga 'jatten' ;)

Mag ik vragen of je bureau het gewicht van je mount + schermen zonder moeite aankan?
Als ik het goed zie heb je een Ikea Galant hoekbureau, zit ik ook naar te kijken. Met het enige verschil dat ik mijn schermen zo wil gaan monteren (net iets cleaner IMO ) :
Ja voor die opstelling zat ik hem nog wel even te knijpen, want bovenin de PC behuizing zit de fan voor afvoer van warme lucht en dat is natuurlijk niet ideaal met zo'n bureaublad erboven. Het liefste had ik mijn PC op het bureau gehad, maar daar heb ik helaas geen ruimte voor als ik ook nog normale werkruimte over wil houden. Het kastje heb ik zelf gemaakt, om mijn reciever ook nog van genoeg koeling te kunnen voorzien moesten de afmetingen namelijk precies uitkomen.

Het bureau is inderdaad een Ikea Galant en kan zonder problemen het gewicht aan. Ik heb echter wel twee extra blokken hout tussen de steun en het bureau geplaatst om genoeg 'body' te hebben om het gewicht op te vangen. Puur het bureaublad zelf is te dun.

Die steun die jij laat zien is inderdaad nog veel strakker! _/-\o_ Helaas mag ik hier niks aan de muur ophangen, anders was dat zeker ook een optie geweest! Het liefste zou ik mijn TV ook tegen de muur plakken, maarja dat is dus niet mogelijk :N

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Heb helaas iets minder ruimte dan jij. Hoek bureau past wel, echter zonder die halfronde eindstukken.

Loopt er trouwens nog iets van een metalen frame onder je bureau? Lijkt er namelijk wel op. Heb een zit/sta frame gezien voor de Galant, vrij prijzig helaas.

Bureau op de foto's die ik heb gepost is ook wel mooi, alleen maar 60cm diep.

Schermen hangen aan 3 steunen. 2 draaibare en een vaste in het midden. Helaas wel 12 gaten boren, kan dan wel mooi mijn toetsenbord kwijt om extra ruimte te creëren ;)

Trouwens, zou je de link in je onderschrift niet eens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
Er loopt inderdaad een stalen frame onder het blad, je kunt daar net iets van zien op de foto van alleen de PC kast. Anders kun je op ikea.nl ook de installatie instructies lezen, dan weet je wat je kunt verwachten! Let trouwens wel op met combineren, ik wou de hoekopstelling uitbreiden met een blad van 120 cm breed, maar daardoor zou de overspanning te groot worden en was ik genoodzaakt een blad van 80 cm met een halfrond eindstuk te gebruiken. Zit/sta variant is trouwens een stuk duurder ja! Weet niet of je die ook echt nodig hebt?

Het gedeelte waar mijn schermen staan is helaas ook maar 60 cm diep, maar anders kwam ik niet uit met de afmetingen van het bureau. Een schrale troost is dat mijn werkgedeelte dan wel 80 cm diep is.

Goeie van m'n signature trouwens, helemaal vergeten dat ik die daar had staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Was in de veronderstelling dat alleen de zit/sta varianten een frame hebben, inderdaad niet nodig! Bedankt voor de tip vwb de instructies doorlezen, goed idee!

60cm zou geen probleem moeten zijn, als het werk gedeelte dan wel 80cm is. Hoekbureau Zou kunnen, maar dan links ipv rechts, ga eens even opmeten!

Schermen aan de e muur en ik heb over de hele breedte alle diepte vrij. Vraag me alleen af of dat voldoende gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 10:45
Erg interessant verhaal met mooie pics
Mooie setup hoor, zeer nice! _/-\o_
Eveneens een mooie setup, maar zit je niet ontzettend veel te dicht op je schermen of lijkt dat zo?

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 02-12-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Is niet mijn foto. Ik geef hierboven ook ergens aan dat het bureau mij zo eigenlijk niet diep genoeg is. Zal bij mij tich 20cm dieper worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Even een remark, wtf is het bij jullie schoon:S

Poetsen jullie zelf of mag moeder(of de vrouw) bij jullie aan de apparatuur zitten om te poetsen, of zijn jullie zelf opruimers en poetsers?

Van mijn bureau, 2 meter rond het bureau en mijn xbox blijft mijn vriendin af en het wordt alleen gepoetst als ik er zelf zin in heb. Needless to say, het is altijd een bende:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hm ik heb mijn setup nog niet gepost, is ook zeker niet schoon/netjes. Kamer is net verbouwd :p
Maar ik wil mijn vriendin niet bij mijn apparatuur hebben nee...alles staat altijd anders dan ik gewend ben enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
JapieTalent schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:58:
[...]
Mooie setup hoor, zeer nice! _/-\o_
Dankje! Je hebt er trouwens wel een mooie samenvatting van gemaakt in je quote! _O-

Dat schoonhouden is een afwijking van me, ik word d'r zenuwachtig van als het een bende is :+ Neehoor, maar ik hou van een strakke inrichting (en dan valt het bij mij nog mee, ik heb minimalistischer gezien) en hou het graag zo schoon en leeg mogelijk. Ik vraag me trouwens sowieso af of m'n vriendin mijn apparatuur durft af te stoffen.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Awesome, wist helemaal niet dat dit topic bestond. Eens even goed rondkijken!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Vandaag na een jaartje eindelijk weer gamen in de woonkamer, super relax :)
Net verhuist en alles opnieuw ingericht, krijg binnen een uurtje de PS4 binnen, kan niet wachten.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/21o99w5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/vrvyh1.jpg

Heb de bank nu 50cm naar voren gehaald zodat je veel meer surround geluid krijgt.
Ben heel benieuwd hoe het gamen met deze setup is, nog nooit gedaan. Gamen normaal altijd op de PC me een headset of 2.1 set.

Dit is mijn PC setup, voornamelijk gekocht voor BF3/BF4/Borderlands 2 en werk computer.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/vid7p.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 12-12-2013 08:58 ]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ziet er mooi uit ! Ik hou wel van opgeruimde kamers! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 20:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

@versteegrob, Is dat een Q-acoustics set? met een andere sub dan bij de oorspronkelijke set hoort toch?
Verdere specs miss ook posten? Super mooie setup in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:06

FeaR

In GoT we trust

Zie nu pas dat in dit topic alleen mijn halve set stond toen ik nog bij mijn ouders woonde: FeaR in "Post je gameroom! - deel 3"

Dit is de meest recente foto:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VdHlpGUtKKDOpBtrs4V592S1/full.jpg

Op de onderstaande foto's hing de TV namelijk nog niet aan de muur en stond de Sony Playstation 3 nog in het kastje, die is nu vervangen door een Playstation 4. Maar verder was het gelijk :)

Zitpositie met de Rear Left:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/exR3MhbSiV6eptOFtdYQJ8T0/full.jpg

En de deurtjes open:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AwacrzZnqvMb3cc08RBLbIsZ/full.jpg

En een close-up van de apparatuur:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TSHvtQO4FBJmnncsusOvhD1J/full.jpg

Voor de volledigheid de apparatuur:

Speakers
  • Front speakers: Focal Chorus 826W Limited Edtion in Satin Black
  • Center speaker: Focal Chorus CC800W Special Edtion in Gloss Black
  • Rear speakers: Focal Chorus 816W Special Edition in Satin Black
  • Subwoofer: Velodyne SPL-1200 Ultra in Gloss Black
Apparatuur
  • Processor: Denon AVR-2809
  • Beeldweergever: Panasonic Viera TX-P65VT50
  • Eindversterker fronts: Emotiva XPA-2
  • Eindversterker rears + center: Emotiva XPA-5
  • Blu-rayspeler: Denon DVD-2500BT
  • Mediastreamer: HDI Dune Smart D1 en Logitech Squeezebox Touch, beiden voorzien vanaf een QNAP TS-469 Pro NAS.
  • Gameconsoles: Sony Playstation 4 + Microsoft XBox 360
Kabels zal ik jullie hier niet mee lastig vallen ;)

Boven staat nog een PC, maar ik zit liever op de bank achter mijn TV met volledige 5.1 surround.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ook niet verkeerd zeg! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:00
Blijft een mooi meubel FeaR... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Ziet er goed uit! Alleen dat vak met de PS3 en X360 ziet er nogal link uit, qua ventilatie enzo :P Aan de achterkant van het kastje is het gewoon open, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:56
FeaR, ziet er goed uit. Maar PS4 of PS3?

[ Voor 43% gewijzigd door DeBaroN op 13-12-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Wat een mooie set-ups :9~

Hoe hebben jullie keuze bepaald voor de audio setjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

jochem4207 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:37:

Zoals altijd, budget of interesse, schat ik zo in.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Thanks, custom made omdat 99% van de kant en klare meubels niet de afmetingen of gewichtseisen hebben die ik nodig heb.
daan56666 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:10:
Ziet er goed uit! Alleen dat vak met de PS3 en X360 ziet er nogal link uit, qua ventilatie enzo :P Aan de achterkant van het kastje is het gewoon open, right?
Vak is veel groter dan het lijkt: poten zijn niet massief dus daar loopt de ruimte in door. Idem met de plank onder het blad, daar zit ook nog centimeters ruimte. Meubel is ook zo'n 63 centimeter diep, dus veel dieper dan gemiddeld. En dan nog geheel open aan de achterkant zoals je al dacht. Al met al nog steeds genoeg stevigheid aangezien het bovenblad en onderblad van 38mm massief eiken zijn gemaakt. Dergelijke afmetingen waren nodig omdat ik anders de Emotiva's niet kwijt kon qua afmetingen en gewicht.

Overigens is de PS4 op de XBox 360 een stuk minder imposant om te zien.
Veel luisteren tot je eindelijk hebt wat bevalt binnen smaak en budget. En dan (langzaam) uitbouwen tot de set hoe je hem wilt hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 13-12-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37

Luisteren en nog is luisteren, uiterlijk bepaald ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Chrosser schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:27:
@versteegrob, Is dat een Q-acoustics set? met een andere sub dan bij de oorspronkelijke set hoort toch?
Verdere specs miss ook posten? Super mooie setup in ieder geval
Nee, het is een set van Dalí:

Fronts - Dalí Zensor 7
Center - Dalí Volkal
Rears - Dalí Zensor 1
Sub - BK monolith plus FF
Receiver - Yamaha RX-V771
Panasonic 65inch plasma

Verder staat er HTPC waar ik heel blij mee ben. Had eerst een Dune maar dit is zoveel beter. Er zit 6TB icm snelle verbinding is het super. Krijg als het doorgaat 500Mbit. Verder gebruik ik dagelijks XBMC voor muziek en films. Links staat de platenspeler project debuut 3. Gisteren is de PS4 binnen gekomen _/-\o_
Help!!!! schreef op donderdag 12 december 2013 @ 19:27:
Ziet er mooi uit ! Ik hou wel van opgeruimde kamers! :)
Thnx, ik ook. Hoe minder hoe beter. Staan nu twee kleine tafeltjes voor de bank en dat is het.

@fear, blijft een mooie setup en je TV ophangen is een stuk netter. Vraagje, wat is het verschil tussen een processor en receiver? Waarom de keuze voor een versterker ipv alleen receiver?

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 13-12-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Versteegrob schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:26:
[...]
Vraagje, wat is het verschil tussen een processor en receiver? Waarom de keuze voor een versterker ipv alleen receiver?
Receiver is kort door de bocht een voorversterker/processor/pre én eindversterker in één. Je kan dit ook loskoppelen en voor losse componenten gaan. De eindversterking spreekt voor zich, de processor is dan de voorversterking. Veelal is de voorversterker een receiver zonder de eindtrappen: men nemen een Onkyo TX-NR5009 haalt de eindversterkers er uit, men noeme het een PR-SC5509 en vraagt er meer geld voor Ander voorbeeld is de AV8801 van Marantz, dat is een Denon AVR-4520 in een ander jasje en andere voeding maar zonder eindtrappen. Het is een niche-markt en vandaar dat de prijzen hoger liggen. Mijn Denon is een gewone receiver maar aangezien ik de eindtrappen niet gebruik is het puur een voorversterker geworden.

Het voordeel is dat je meer kwaliteit binnen haalt en de componenten elkaar niet kunnen storen. Voor de gewone huiskamer eigenlijk overkill, maar het staat wel leuk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fear

Wat is dat precies waar je The Last of Us op heeft staan ?
Ziet er tof uit. Zal morgen als het weer licht is mijn kamer/huis ook even laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 19:18:
@Fear

Wat is dat precies waar je The Last of Us op heeft staan ?
Custom made aluminium houder, gemaakt door iemand op HT Forum. Hij maakte ze ook in lagere versies met CD's met dan de tekst "Now Listening". Tekst was sowieso vrij, dingen als "Now Gaming" konden ook.

Ik heb voor de DVD-variant gekozen zodat DVD's en Blu-raydoosjes er op passen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/favfoxRofMlYhCwjnYAR1wLv/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xfxvGaNKOz3R1TzCLbTnVakm/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:11
Versteegrob schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:57:
Vandaag na een jaartje eindelijk weer gamen in de woonkamer, super relax :)
Net verhuist en alles opnieuw ingericht, krijg binnen een uurtje de PS4 binnen, kan niet wachten.
Ik spot daar de Dali Zensor 7! Ik heb ze dan in het zwart maar het is één van de beste aankopen geweest die ik heb gedaan. Zou ik mogen weten met welke subwoofer je de set compleet hebt gemaakt? Spuit 11, ik zie het net al staan.

[ Voor 4% gewijzigd door SacreBleu op 15-12-2013 18:01 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

FeaR schreef op zondag 15 december 2013 @ 16:44:
[...]

Custom made aluminium houder, gemaakt door iemand op HT Forum. Hij maakte ze ook in lagere versies met CD's met dan de tekst "Now Listening". Tekst was sowieso vrij, dingen als "Now Gaming" konden ook.

Ik heb voor de DVD-variant gekozen zodat DVD's en Blu-raydoosjes er op passen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn echt awesome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Poe... Tijdje geleden dat ik in deze reeks gepost heb zie ik!
Tijd voor een redelijke update dacht ik zo :)

Ondertussen heb ik een huis gekocht en een zolderkamer omgetoverd tot gamehonk.

Om dan maar te beginnen een 2 tal overzicht shots:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GD97R5IMWa8pOG75ACfuwCOH/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wXaphuV4PZP7OTlUHpCRkTLW/full.jpg

Kast heb ik nog van mijn oude woning (mocht ik meenemen van de huisbaas omdat hij hem anders weg zou gooien). Ding pas echt perfect hier op zolder en er is nog een zee aan ruimte om groot spul bovenop te zetten! :)

Werk/Computer tafel heb ik samen met paps in elkaar gezet. Bij de Praxis 2 mooien grenen timmerpanelen gehaald en op maat gezaagd. Kastjes bij de Ikea weggehaald welke perfecte steun bieden. Ietsjes opgehoogd ook om zo nog meer comfort te krijgen. Tafel uiteindelijk in de grijze beits gezet en afgelakt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4roZFJ2xGWDCffeXLOBkyphL/full.jpg

Linkerdeel waar ik eigenlijk nog geen idee heb wat ik daar kwijt moet :P Kastje zit gevuld met kabels, kabels, kabels waar je er toch altijd teveel van hebt... MAar niet alleen dat in een la heb ik ook de Astro headset en een wired Xbox controller voor het gamen. Onder de tafel ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vHs7qqFXLTDRbrC261bh9VAC/full.jpg

Wat er staat?

* NAS/Router (Router wordt binnenkort gewoon weer een losse kast beneden bij het modem zodat ik gelijk een extra WiFi AP heb voor beter bereik)
* Subwoofer
* Xbox 360
* WiFi AP van Engenius
* Linksys 8 poorts Gigabit switch

Werkt ook perfect zo met die planken!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KoQFcchknLdylrapdQPYiN2V/full.jpg

Hier zit ik dus eigenlijk dagelijks te werken/gamen. Wil er nog eens een 27/30" naastzetten waar de Xbox op kan voor een iets groter beeld maar ook voor het dual screen werken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yqUFqvPu2kqVjmSCxtNRs8r0/full.jpg

Tsjah de PC is er ook nog natuurlijk met veels te veel kabels :P Gelukkig werken die rekjes goed. Alleen nog wat klitteband halen om de kabels die naar beneden gaan ook wat bij elkaar te binden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/livDlZcjwJJUDvazoRYWBdgf/full.jpg

Laatst voor mijn verjaardag een Nespresso gehad om de kamer mee af te maken :P Staat prima in het hoekje daar! Kastje zit vol met andere computer hardware/klusmeuk

Dan toch echt de gamekast!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aN8YFsF0k6BkrspzNSmhqg77/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66S4TueMLoSUyM1EXmVDnXHb/full.jpg

Mooi gevuld met nog genoeg ruimte voor een boel andere games :P

Ben enorm blij met mijn kamer zo! Wil hem nog wat verder aankleden met gameposters/litho's enzo maar dat komt met de tijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Laatst online: 18-09 07:58
Jaguar645 schreef op maandag 23 december 2013 @ 20:19:
Werkt ook perfect zo met die planken!
Dat geloof ik! Thnx voor die foto :P Ben hierdoor op hele ander gedachten gekomen voor het wegwerken van mijn router etc. :+

Zal binnenkort als ik mijn 'werkkamer' klaar heb ook eens een paar plaatjes posten.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik had mazzel dat die koof daar al zat en het zou loze ruimte zijn anders :P

Is trouwens gewoon een el cheapo "bureau" (aka dunne mdf plaatjes en veel lucht/karton) blad van de ikea van een 10tje welke verzaagd is stevig genoeg voor deze spulletjes zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

@Versteegrob
Ziet er netjes uit hoor lekkere bank en mooi geluid :D Heb je de PS4 al eens goed uitgetest?
En welke games speel je op je erop/heb je erbij?

Welke bureaustoel heb je trouwens?

@FeaR
Ziet er netjes uit hoor!
Thanks, custom made omdat 99% van de kant en klare meubels niet de afmetingen of gewichtseisen hebben die ik nodig heb.
_O-

Hoeveel weegt alles wat erin zit dat dan ongeveer :o

@Jaguar645
Damm wat een ruimte, bijna zonde om maar met 1 monitor te werken (3 is een getal dat beter past) en zelfs dan heb je nog ruimte over :o

Het lijkt wel of die speakertjes niet zo horen te staan (of zijn dat geen achter maar side speakers?)

• Jaguar645
Die ruimte is enorm lekker idd kan echt alles kwijt zo :)

Wat je wellicht niet zo goed kunt zien is dat boven in het werkblad een usb hub/kabeldoorgeefluik zit zal daar ook nog ff een fototje van maken alsik weer thuis ben....

Die speakers zijn inderdaad de rear speakers maar ik wil niet te moeilijk gaan doen met ze ergens tegen het schuine dak aanhangen oid. Ze staan prima zo aangezien ik ze alleen tijdens de singleplayer gebruik en dan prima front en rear kan scheiden.... Voor de multiplayer heb ik een Astra A40 in de la liggen welke ik er dan uit trek :)

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Heb nu nog een game pc erbij (Voor mijn broertje) Die setup is niet veel sepciaals ofzo maar ik post hem binnenkort wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:28
Wat een geweldige setups heeft iedereen hier. Zaterdag kan ik mijn derde monitor verwachten dus zal even een paar foto's uploaden van de setup als het klaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:03

Don Quijote

El Magnifico

Met de komst van de nieuwe generatie consoles is het tijd om weer eens een update te plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3696/11581118084_bcce68278d_c.jpg
Gameroom 1 by Ravnoss, on Flickr

Wat zien we?
  • 100" Scherm
  • 2x Monitor Audio RX8
  • Monitor Audio RXC
  • SVS PB-1000 Subwoofer
  • Pioneer LX-56
  • Sonos
  • Xbox 360
  • Bluray Speler
En uiteraard de:
  • Playstation 4
  • Xbox One
Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5491/11580786395_8d4cd2a007_c.jpg
Gameroom 3 by Ravnoss, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7364/11581579636_d30defb17d_c.jpg
Gameroom 4 by Ravnoss, on Flickr

En de stoelen. Dit zijn recliners, dus ze kunnen bijna helemaal plat.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3669/8888558520_bb811832b9_c.jpg
HT01 by Ravnoss, on Flickr

[ Voor 12% gewijzigd door Don Quijote op 27-12-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Ziet er nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:30:
Met de komst van de nieuwe generatie consoles is het tijd om weer eens een update te plaatsen.

[afbeelding]

Wat zien we?
  • 100" Scherm
  • 2x Monitor Audio RX8
  • Monitor Audio RXC
  • SVS PB-1000 Subwoofer
  • Pioneer LX-56
  • Sonos
  • Xbox 360
  • Bluray Speler
En uiteraard de:
  • Playstation 4
  • Xbox One
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
We hebben de meester van het universum gevonden.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:36

Melkaz

Melkazar

Mooi spul hoor! Zelf ben ik ook op zoek naar een custom build bureau en dit heeft wel wat!
Ik zit nu met 3 23 inch schermen op een 160 cm lang bureau te werken en heb toch wat meer ruimte nodig.
Overigens zou ik in jou situatie allang een Eyefinity setup gebouwd, wat een ruimte _/-\o_

Zou je mij kunnen vertellen wat je hebt gebruikt als bovenblad? Ik zoek zelf iets van tussen de 200 en 180 cm dus zelf zagen is zeker een optie.

De twee kastjes, op welke hoogte heb je deze staan? Heb je ook eventueel de namen of link van de ikea site? Ten slotte, kabelgoten komen ook van de IKEA vandaan?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Tuurlijk wil ik dat wel vertellen! :P

Blad heb ik bij de praxis vandaan:
http://www.praxis.nl/bouw...x-80-x-2-8cm/2189157.html

ik heb 2 van die dingen nodig gehad om het vullend te krijgen. Mijn kamerbreedte is 3.25 namelijk :)

Kastjes van de Ikea zijn de Alex:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10192824/

Normaal zijn die dingen 70 hoog plus het werkblad uiteraard maar ik heb er latjes onder gemonteerd zodat ze net een +-2cm hoger zijn komen te staan. Bovenkant van de tafel zit nu ook op +-76cm zo uit mijn hoofd (ben morgen weer thuis zal het nameten voor je)

Kabelgoten komen inderdaad ook bij de ikea vandaan en zijn wat mij betreft echt perfect omdat je kabels ook kunt vlechten erin:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30200253/

Tussen de 2 kastjes aan de voorkant heb ik ook een grenen balk van 40x40mm (stukje uit de kastjes gezaagd om daarin te ondersteunen) puur om wat meer stevigheid ook te krijgen aan de voorkant. Zelf weeg ik maar 70kg maar ik kon er prima opzitten zonder dat het begon te buigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Heel wreed. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:03

Don Quijote

El Magnifico

Thanks. Om maar te bewijzen dat ik in het PS4 topic niet aan het trollen ben, maar echt zo'n apparaat heb staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Jaguar645 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:55:
Tuurlijk wil ik dat wel vertellen! :P

Blad heb ik bij de praxis vandaan:

Kastjes van de Ikea zijn de Alex:

Normaal zijn die dingen 70 hoog plus het werkblad uiteraard maar ik heb er latjes onder gemonteerd zodat ze net een +-2cm hoger zijn komen te staan. Bovenkant van de tafel zit nu ook op +-76cm zo uit mijn hoofd (ben morgen weer thuis zal het nameten voor je)
Top! Ik ga waarschijnlijk voor de Praxis grenen in de maten 205 x 80 of 205 x 60. Ik heb momenteel een 80 cm diep bureau en heb daarachter best veel wasted space, kan dus prima 20 cm af maar dat ik thuis eerst even meten vanavond. Welke diepte heb jij?

Over de kastjes, ook dit is voor mij perfect. M'n huidige bureau inclusief glasplaat zit op 76 cm en is het iets te hoog voor mij. Dus die kastjes zonder latjes eronder zou perfect moeten zijn.

Dank je wel voor je uitvoerige antwoorde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik heb zelf 80cm diep, expres ook gedaan zodat mijn lcd helemaal naar achteren kan staan zodat als ik druk aan het gamen ben ik naar voren kan leunen zonder gelijk in het scherm te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kamertje ook eens posten!
Heb al enige tijd rondgeneusd op dit forum maar nooit echt een account aangemaakt.. Bij deze.. :)

Foto is al'n tijdje ouder, maar tot dus ver niets veranderd, op mijn muismat na.
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/q79/s720x720/1233424_473923082706038_476209758_n.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
@WaxWeazle92 Dat ziet er best wel bruut uit!!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! :)
Ben er nog altijd tevree over, geen klachten :D
Ga weliswaar van graphic card wisselen binnenkort. Heb er huidig een GTX680 inzitten, ben van plan deze te vervangen met een GTX780 ti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Nice! Ik (moet) wacht tot de XBox One in Nederland te koop is. Al twijfel ik nog om te annuleren, de PS4 doet hier ook veel minder dan ik had gedacht/gehoopt.
Djesse8999 schreef op woensdag 25 december 2013 @ 23:23:
_O-

Hoeveel weegt alles wat erin zit dat dan ongeveer :o
Blu-rayspeler weeg al een 9,2 kilo (lang leve referentiespelers met dubbele behuizing), XPA-2 doet 33 kilo, XPA-5 doet volgens mij 35 kilo. Daarnaast nog de consoles, receiver, kabels (lijkt niet veel toe te voegen qua gewicht maar het hele zooitje tikt toch wel de enkele kilo's aan).

Al met al geen apparatuur die ik op de standaard IKEA/Leen Bakker-meubels durf te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Herken het probleem, heb niet zulke apparatuur maar ik heb door mijn broertje ook een meubel laten maken (leerling houtbewerking in België). Daar durf ik ten minste fatsoenlijk mijn apparatuur in te zetten en heeft mijn versterker ook goeie koeling.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pc / game hok:

Afbeeldingslocatie: http://i792.photobucket.com/albums/yy206/N33LA92/2014-01-02135003_zps1ad3007b.jpg

Laptop:
- Asus N56 (draait recente games met - voor mij - zeer acceptabele graphics)
- Cooler Master dock voor de laptop
- Logitech keyboard
- Logitech muis uit Wave Pro set (met kuren, helaas)

Desktop:
- DELL desktop, specs zijn om te huilen maar wordt vooral gebruikt als download en backup pc.
- Logitech muis uit de 10 euro bak bij de MediaMarkt oid

Verder nog:
- JBL Creature II 2.1 set (heerlijk ding, nu 8 jaar in gebruik)
- Nexus 7 1st gen

To do:
- Kabels wegwerken (is na een half jaar weer een bende)
- Blauwe neon teruggevonden, dus die ga ik weer achter het bureau plakken

Foto gemaakt met Nexus 5.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:16:
Mijn pc / game hok:

...

Laptop:
- Asus N56 (draait recente games met - voor mij - zeer acceptabele graphics)
- Cooler Master dock voor de laptop
- Logitech keyboard
- Logitech muis uit Wave Pro set (met kuren, helaas)

Desktop:
- DELL desktop, specs zijn om te huilen maar wordt vooral gebruikt als download en backup pc.
- Logitech muis uit de 10 euro bak bij de MediaMarkt oid

Verder nog:
- JBL Creature II 2.1 set (heerlijk ding, nu 8 jaar in gebruik)
- Nexus 7 1st gen

To do:
- Kabels wegwerken (is na een half jaar weer een bende)
- Blauwe neon teruggevonden, dus die ga ik weer achter het bureau plakken

Foto gemaakt met Nexus 5.
Bureau gemaakt van een stapelbed oid? Die hoeken doet me denken aan m'n oude bed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R0y. schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Bureau gemaakt van een stapelbed oid? Die hoeken doet me denken aan m'n oude bed :9
Jep. Bed staat nu rechts van het bureau. Was het wel zat om elke keer bovenin te klimmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Mooie oplossing, lekker creatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Jaguar645 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:13:
Ik heb zelf 80cm diep, expres ook gedaan zodat mijn lcd helemaal naar achteren kan staan zodat als ik druk aan het gamen ben ik naar voren kan leunen zonder gelijk in het scherm te zitten ;)
Ik ga bewust voor een 60cm diep bureau aangezien ik de schermen aan de muur ga monteren. Verder heb ik slechte ogen en weiger ik vaak te gamen met mijn bril op dus lekker dichtbij is dan wel handig :+

Overigens heb ik geen goedkeuring gehad van mijn wederhelft om zelf een bureau samen te stellen. Hij komt in de woonkamer en een bureau van 200cm was achteraf toch wel erg groot.

Waarschijnlijk ga ik dit weekend voor deze combinatie:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89806740/
+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19848121

Dan wordt hij 120+40=160cm breed. Nu staan er drie schermen op een bureau van 140cm dus dat gaat wel lukken denk ik! Maar eerst even een kijkje nemen vanavond in de Ikea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
Melkaz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:54:
[...]

Ik ga bewust voor een 60cm diep bureau aangezien ik de schermen aan de muur ga monteren. Verder heb ik slechte ogen en weiger ik vaak te gamen met mijn bril op dus lekker dichtbij is dan wel handig :+

Overigens heb ik geen goedkeuring gehad van mijn wederhelft om zelf een bureau samen te stellen. Hij komt in de woonkamer en een bureau van 200cm was achteraf toch wel erg groot.

Waarschijnlijk ga ik dit weekend voor deze combinatie:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89806740/
+
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19848121

Dan wordt hij 120+40=160cm breed. Nu staan er drie schermen op een bureau van 140cm dus dat gaat wel lukken denk ik! Maar eerst even een kijkje nemen vanavond in de Ikea.
Ik zou toch even opletten bij het kwartronde verlengblad, want op een bureau van 60 cm diep past alleen de halfronde variant. Ik moest deze toendertijd ook kiezen, ook al had ik natuurlijk liever ook het kwartronde verlengstuk omdat je dan meer ruimte hebt.

Sowieso is het denk ik toch wel prettig om een bureau van 80 cm diep te nemen. Met gamen is het fijn om dicht op je beeldschermen te zitten, maar bij al het overige werk op je PC kan het misschien wat minder fijn zijn. Maargoed, aan de andere kant monteer jij je beeldschermen aan de muur, mijn monitorstand steekt nog best een stukje naar voren dus dat kan ook net het verschil maken. Ik weet niet hoe groot je beeldschermen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Van de week de volgende combi in elkaar gezet:

http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S89807037/#/S49836975
+
http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S89821547/#/S69837479

Staat prima en zat ruimte om op te werken. Nu de rest van de kamer eens af maken en eens achter een nieuwe pc aan. Ik twijfel nog tussen een multi monitor setup met twee of drie schermen.. Als ik alles voor elkaar heb zal ik eens wat foto's plaatsen.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:44
Goedendag.

Ik kijk alweer een tijdje mee op het forum, dus dan zal ik ook maar mijn stekje posten waar ik velen uurtjes slijt. Misschien vinden velen van jullie het geen "gameroom" maar ik game over het algemeen weinig.
Ik gebruik de computer tegenwoordig meer voor presentaties en reviews te maken op anime gebied.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/202/8eem.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/835/tvnd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/855/mszf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/802/gn9a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/62/qo67.jpg

Case: Corsair Graphite T600.
Mainboard: Asus Republic of Gamers Maximus V Formula FX.
CPU: Intel i7 3770K
Workmem: 32 Gigabyte GEIL black dragon CL 9-9-9-1600
SSD: OCZ Revodrive3 240 Gigabyte 4x PCI card ( 1 gigabyte read / 900 MB write )
GPU: 2x Asus Geforce 660TI OC
PSU: Corsair AX 1200i ( 1200 watt platinum )
Soundcard: Creative Z1
CPU cooler: Corsair H100i
CD drives: 2x Pioneer Blu-Ray burners ( Region free )

Meer foto's kunnen gevonden worden op:
http://www.figure.fm/en/p...from+The+Netherlands.html

[ Voor 4% gewijzigd door Sincery op 11-01-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Anime, anime everywhere! :D

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 22:45
Die muismat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Muismat +1'

Ik vind hem geweldig, en super die anime overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

IStealYourGun schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:11:
Wat ik mij dus afvraag, iedereen showt hier doorgaans uber mooi opgeruimde kamers. Is er dan niemand die een een vrij chaotische omgeving werkt of woont?
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?" -- Albert Einstein

Net voor nieuwjaar mijn bureau nog eens "opgeruimd" en dan eindig ik ongeveer zo:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W8zzjYfc5BUL7DfSlByapCA1/full.jpg

Normaal ligt mijn laptop daar niet dus heb ik nog een extra plekje om dingen te leggen. En vergis je niet, hoe chaotisch het er ook mag uitzien, er zit voor mij wel structuur in. Links liggen meestal documenten die relevant zijn zoals rekeningen die ik moet betalen of een notitieboekje... papierstuff in het algemeen. Rechts zie je mijn "rommeldoos" waar ik al mijn prullaria in gooi die niet echt een plaats heeft en verder wat servies van de dag zelf.

Daar staat dan wel tegenover dat ik bijna niets van opbergruimte heb. Voor mij is opberg = archief.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:16

Metro2002

Memento mori

IStealYourGun schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:16:
[...]

"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?" -- Albert Einstein

Net voor nieuwjaar mijn bureau nog eens "opgeruimd" en dan eindig ik ongeveer zo:
[afbeelding]

Normaal ligt mijn laptop daar niet dus heb ik nog een extra plekje om dingen te leggen. En vergis je niet, hoe chaotisch het er ook mag uitzien, er zit voor mij wel structuur in. Links liggen meestal documenten die relevant zijn zoals rekeningen die ik moet betalen of een notitieboekje... papierstuff in het algemeen. Rechts zie je mijn "rommeldoos" waar ik al mijn prullaria in gooi die niet echt een plaats heeft en verder wat servies van de dag zelf.

Daar staat dan wel tegenover dat ik bijna niets van opbergruimte heb. Voor mij is opberg = archief.
lege flesjes weggooien valt bij jou niet onder opruimen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Metro2002 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:55:
[...]
lege flesjes weggooien valt bij jou niet onder opruimen? :P
Hangt er van af, die fles heb ik leeggedronken tijdens het opruimen en vermoedelijk weggedaan wanneer ik het glas en die tas kop weg heb gedaan. Hoogstwaarschijnlijk s'avonds, maar het kan ook de volgende dag geweest zijn.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
@ R0y en Jeantje, tsja, iedereen heeft altijd maar van die platte muismatten, dacht neem ik er één met twee rondingen. (^x^)

Zo'n muismat koste me nog altijd 60,- Euro maar hij is wel van één van mijn favorite serie's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCIS
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-05 23:18
Sincery schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:24:
Goedendag.

Ik kijk alweer een tijdje mee op het forum, dus dan zal ik ook maar mijn stekje posten waar ik velen uurtjes slijt. Misschien vinden velen van jullie het geen "gameroom" maar ik game over het algemeen weinig.
Ik gebruik de computer tegenwoordig meer voor presentaties en reviews te maken op anime gebied.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Case: Corsair Graphite T600.
Mainboard: Asus Republic of Gamers Maximus V Formula FX.
CPU: Intel i7 3770K
Workmem: 32 Gigabyte GEIL black dragon CL 9-9-9-1600
SSD: OCZ Revodrive3 240 Gigabyte 4x PCI card ( 1 gigabyte read / 900 MB write )
GPU: 2x Asus Geforce 660TI OC
PSU: Corsair AX 1200i ( 1200 watt platinum )
Soundcard: Creative Z1
CPU cooler: Corsair H100i
CD drives: 2x Pioneer Blu-Ray burners ( Region free )

Meer foto's kunnen gevonden worden op:
http://www.figure.fm/en/p...from+The+Netherlands.html
Wat... Ik wist niet dat er echt mensen bestonden die dit soort dingen hadden/deden.

http://i.imgur.com/Fy8fpDO.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Hier in NL zijn dat soort mensen niet zo heel veel. Heb foto's gezien van huizen in america waaronder één van een gezin (en het hele gezin speelde WoW toen ergens in 2008 ook de ouders) En het hele huis was bezaaid met Anime merch en en dan niet alleen de slaapkamers maar woonkamer, hal, trap ALLES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 13:28

kakashi

respect my authoritah

even een update van mijn werkplek vorige setup :http://gathering.tweakers...message/39978213#39978213

Afbeeldingslocatie: http://kakashi.nl/plaatjes/nieuwhuis/pckamer/kakashi_plek/IMG_7439_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://kakashi.nl/plaatjes/nieuwhuis/pckamer/kakashi_plek/IMG_7440_thumb.jpg

paar kleine dingetjes die zijn veranderd sins maken van de foto:
  • de 2 servers staan niet meer op die plek(in de ikea lack rack) maar op zolder (die zwarte server is mijn pc)
  • ups is ook naar zolder
  • er zit tegennwoordig een lichtslang onder het bureau gemonteerd en alle kabels zijn weg gewerkt
van huisgenoot 1 en 2 heb ik even geen update fotos van kan ik nog wel is maken als er weer is opgeruimd is :P

[ Voor 7% gewijzigd door kakashi op 11-01-2014 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Impressive al die schermen. Gebruik je dit nog met een specifiek doel ?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

Help!!!! schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:05:
Impressive al die schermen. Gebruik je dit nog met een specifiek doel ?
een paar schermen hebben een specafiek doel ja, dat zijn voornamelijk de bovenste schermen.
links boven: spotify en teamspeak (soms andere chat programas)
midden boven: shortcuts en filmpjes
rechts boven: monitoring (temps, geheugen, cpu en hardisks) van mijn servers

en de onderste 3 is voor programeren van websites, maken van servers, beheren van servers, browsen en soms een game ( game tegenwoordig niet zo veel meer)
en natuurlijk gewoon omdat het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:20
apart topic

[ Voor 98% gewijzigd door Valandin op 13-01-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX660TIGamer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ik zal ook eens mijn gameroom posten.

Afbeeldingslocatie: https://skydrive.live.com/redir?resid=99B8D4111D77DED2!1736&authkey=!ABwl9exYYosJNnQ&v=3&ithint=photo%2C.png

Dit is mijn pc die ik vooral gebruik voor Photoshop (fotobijwerken) en Premier (videobijwerken), ook gebruik ik hem om te internetten en ik gebruik hem voor Word en Powerpoint. Vroeger gamede ik er ook op maar daar heb ik nu niet echt meer tijd voor ;) .

Specs:

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock Z77 Extreme4€ 92,50€ 92,50
1Asus Xonar Essence STX€ 137,04€ 137,04
1Corsair AF140 Quiet Edition, 140mm€ 13,-€ 13,-
1Corsair HX750€ 0,-€ 0,-
1Corsair Obsidian 550D€ 111,01€ 111,01
1Corsair SP120 Quiet Edition, 120mm€ 11,35€ 11,35
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 70,99€ 70,99
1Crucial m4 CT256M4SSD2 256GB€ 0,-€ 0,-
2Dell Ultrasharp U2312HM Zwart€ 178,88€ 357,76
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 195,86€ 195,86
2KRK Systems Rokit 6 (RP-6G2) (Zwart)€ 0,-€ 0,-
1LG GH22NS50 Zwart€ 0,-€ 0,-
1Microsoft Windows 8 Pro (Upgrade)€ 85,-€ 85,-
1MSI GTX 660Ti Power Edition€ 0,-€ 0,-
1Razer BlackWidow 2013 Tournament Edition€ 68,04€ 68,04
1Razer Deathadder 2013€ 57,95€ 57,95
1Razer Kabuto€ 17,12€ 17,12
1Scythe Mugen 2 Rev. B€ 0,-€ 0,-
1Sennheiser HD 518 (Zwart)€ 89,48€ 89,48
1WD Blue SATA 3 Gb/s, 640GB€ 0,-€ 0,-
1Western Digital Caviar Green WD6400AAVS, 640GB€ 0,-€ 0,-
1Zalman Fan Mate 2€ 3,50€ 3,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.310,60

Verder gebruik ik ook nog een laptop. Echter staat hij waarschijnlijk haast nooit zoals hij nu op de foto staat maar ik vond het er wel leuk uit zien :P .

Afbeeldingslocatie: https://skydrive.live.com/redir?resid=99B8D4111D77DED2!1737&authkey=!ABPbyMJAcKx-BGs&v=3&ithint=photo%2C.png

Specs:

#ProductPrijsSubtotaal
1Dell 1708FP Zilver, Zwart€ 0,-€ 0,-
1Microsoft Windows 8 Pro NL Upgrade 32/64 bit€ 85,-€ 85,-
1Dell Inspiron 15R (5010-7858)€ 0,-€ 0,-
1Logitech Wireless Keyboard K270€ 18,15€ 18,15
1Logitech LX8 Cordless Laser Mouse€ 0,-€ 0,-
1Edifier Studio R1600T Plus 2.0 (Zwart)€ 87,10€ 87,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 190,25

Verder ligt op mijn bureau ook een HTC Desire die ik tijdelijk gebruik omdat mijn HTC One X gerepareerd moet worden. De foto's zijn gemaakt met een Canon EOS 600D met een 18-135 STM lens.

Gamet (haast) niet meer en heeft geen GTX660TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
kakashi schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:52:
even een update van mijn werkplek vorige setup :http://gathering.tweakers...message/39978213#39978213

[afbeelding]

[afbeelding]

paar kleine dingetjes die zijn veranderd sins maken van de foto:
  • de 2 servers staan niet meer op die plek(in de ikea lack rack) maar op zolder (die zwarte server is mijn pc)
  • ups is ook naar zolder
  • er zit tegennwoordig een lichtslang onder het bureau gemonteerd en alle kabels zijn weg gewerkt
van huisgenoot 1 en 2 heb ik even geen update fotos van kan ik nog wel is maken als er weer is opgeruimd is :P
Zonder uit de hoogte te doen, ik begrijp niet waarom je zoiets zou willen. Je zegt dat het een 'doel' heeft maar 6 schermen waarvan je er eentje gebruikt om snelkoppelingen op te hebben en eentje voor teamspeak oid... dat noem ik niet echt een doel. This is too much for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sincery
TCIS schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Wat... Ik wist niet dat er echt mensen bestonden die dit soort dingen hadden/deden.
Ieder zijn bezigheden uiteraard, de één hangt de kamer vol game posters de ander heeft een kast vol games met een collectie consoles onder de TV of er naast.

Ik vind dit juist het leuke om te zien in dit topic dat iedereen zijn eigen plekje heeft en wilt laten zien. (^x^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
BFmango schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:46:
[...]

Zonder uit de hoogte te doen, ik begrijp niet waarom je zoiets zou willen. Je zegt dat het een 'doel' heeft maar 6 schermen waarvan je er eentje gebruikt om snelkoppelingen op te hebben en eentje voor teamspeak oid... dat noem ik niet echt een doel. This is too much for me.
iedereen zijn eigen smaak, maar voor TS vind ik persoonlijk een G15 veel chiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn game pc/game room.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1536741_10202150575178619_687421764_n.jpg

Zeer brede en lange tafel om alles makkelijk op kwijt te kunnen.

5.1 custom speaker set met Jamo speakers en een Onkyo versterker.

Logitech g19 toetsenbord en een logitech g700 gaming mouse.

Headset is de logitech G35.

Contoller is de logitech chilstream.

Het beeldscherm is de EA93 29" 2560X1080.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/995627_10202150574818610_1055162902_n.jpg

De pc zelf.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1476561_10201886072806225_179702918_n.jpg

Corsair D800

Asus ramage 4 formula

Core i7 3820

8gb kingston hyperX beast 2133mhz

gtx780 reference sli

SSD crucial M4 256gb

2x samsung spinpoint F1 600gb

Custom WC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40

[afbeelding]

Wat zien we?
  • 100" Scherm
  • 2x Monitor Audio RX8
  • Monitor Audio RXC
  • SVS PB-1000 Subwoofer
  • Pioneer LX-56
  • Sonos
  • Xbox 360
  • Bluray Speler
En uiteraard de:
  • Playstation 4
  • Xbox One
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wow. Vette opstelling! Ik zou vanavond eens nieuwe pics maken van mijn game opstelling. Ook leuk, maar lang niet zo professioneel als deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
BFmango schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:46:
[...]

Can never have enough screen's.

Ik heb ook een hekel aan te alt tabben, dus het liefst alles op een ander venster aka scherm
En ze kosten toch amper tot niks meer tegenwoordig.

Gebruikte 5 jaar geleden al ruim 4 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Laatst online: 25-08 18:28
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Ownbgn_epDg/UtLcEI8QxII/AAAAAAAABB0/y2gj9NtIJqM/w1353-h1015-no/DSC_0144.jpg

Zoiets dan maar, 3de scherm is pas deze week erbij gekomen, kan hem helaas nog niet gebruiken ivm oude pc:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core 2 Quad Q9550€ 0,-€ 0,-
1Asus P5Q Deluxe€ 0,-€ 0,-
1XFX GeForce 260 GTX 896MB DDR3 Standard€ 0,-€ 0,-
1Adata +Series 4 GB DDR2 800 Dual Channel Kit (2x2GB)€ 0,-€ 0,-
1Corsair TX750W€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Over hopelijk minder dan anderhalve maand (wachten op de nieuwe serie van nvidia ivm prijsdrops) komt dit setje erin:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 4770K Boxed€ 282,90€ 282,90
1MSI Z87-G45 Gaming€ 125,90€ 125,90
2MSI R9 280X GAMING 3G€ 269,99€ 539,98
1Corsair Graphite 230T Windowed Black€ 67,68€ 67,68
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 36,30€ 36,30
1Crucial Ballistix Tactical BLT2CP8G3D1608DT1TX0CEU€ 122,90€ 122,90
1Asus DRW-24F1ST Zwart€ 16,40€ 16,40
1Crucial 2.5" M500 240GB€ 119,98€ 119,98
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.312,04

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:42
Ik zie hier en daar gear met een G27 en een normale of normale stijl bureau stoel? wat doen jullie om er voor te zorgen dat de stoel niet van zijn plek komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 18:25
Psyonara schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:32:
Ik zie hier en daar gear met een G27 en een normale of normale stijl bureau stoel? wat doen jullie om er voor te zorgen dat de stoel niet van zijn plek komt?
Vasthouden aan het stuur :P

Ontopic:
Ik speel zelf ook met een stuurtje en ik heb er nog nooit geen last van gehad dat mijn bureaustoel wegrolde tijdens het spelen van een spel.

[ Voor 20% gewijzigd door SuperSjoerd op 15-01-2014 15:38 ]

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Laatst online: 25-08 18:28
Tot zover nog niks, heb van alles lopen bedenken maar tot zover nog niet tot oplossing gekomen.
Wat ik wel doe is de rem(want dat is de vervelendste i.v.m. tegendruk) van boven indrukken met de top van m'n voet, i.p.v. recht(zoals in een auto). Dit scheelt al de helft :+ :D

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:50

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Het is hier geen huiskamer, reageer aub normaal.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2014 20:59 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hetzelfde geldt voor jou.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

ik heb zelf ook een stuurtje en zit met het zelfde probleem, aleen ik zat er laatst naar te zoeken en kwam toen dit tegen
Afbeeldingslocatie: http://www.kwn.eclipse.co.uk/restraint%20castors.jpg
dat rondom je pendalen legen of er een plaat aan vast maken waar je je pendalen op vast schroeft
dan kan je nooit meer naar achter rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 17:39

two

Versteegrob schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:11:
[...]

Ben ik ook heel benieuwd naar, denk dat vrouwen dit vrij ziek vinden. Kijk je ook veel naar Hentai?
Ik denk dat er ook vrouwen zijn die anime geweldig vinden, dus dat wordt toch niet zo'n probleem ;)

Zal ook binnenkort even een foto neerzetten. Hiervast wat specs:

Samsung S24B150
CM n300 met 8GB DDR3, A8-5600k en HD6850 op een Asrock Fm2a75 Pro4-M
Ikea bureautje en ikea bureaustoel

Alleen voor af en toe gamen, PayDay 2 etc. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-08 11:46
Ik dacht, post mijn kamer ook maar eens na een verbouwing (nieuw tapijt en nieuwe kleur muren)

Wat je niet ziet:
PC specs:
Case: Nexus Prominent 5
CPU: Intel Core i5 3570K @ 3.40 Ghz
Cooler: Scythe Katana 4
Motherboard: Gigabyte Z77X-D3H
RAM: 8,00GB Dual-Channel DDR3 @ 667MHz (9-9-9-24)
GPU: NVIDIA GTX 660TI
HDD: 119GB SAMSUNG SSD 830 Series (SSD) // 1397GB SAMSUNG HD154UI (SATA)
PSU: OCZ ModXStream Pro 600W
Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u447/Rikvdlee/IMG_4370.jpg
Wat je wel ziet:
HTC One
Apple iPad 2
Gopro Hero 2
Pioneer HDJ-500
Razer Deathadder 3.5G
Roccat isku FX Multicolor toetsenbord
Monitor 1: Philips 247ELH
Monitor 2: Acer V223W
Speakers: Logitech Z-2300
Headset: Logitech F540
TV: Sony KDL40ex402
Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u447/Rikvdlee/IMG_4366.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u447/Rikvdlee/IMG_4368.jpg
En natuurlijk mijn legerkist :)
Afbeeldingslocatie: http://i1068.photobucket.com/albums/u447/Rikvdlee/IMG_4365.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Rikvdlee op 15-01-2014 16:55 ]

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Maak in het vervolg aub een topicreport in plaats van zelf reageren :)

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2014 21:20 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kakashi

kakashi

respect my authoritah

Maak in het vervolg aub een topicreport in plaats van zelf reageren :)

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2014 21:20 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 51 Laatste

Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's

Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.