Ah, een muismat. Blijft een heerlijke toevoeging.
Ik had een Mac Mini kunnen kopen met het geld van mijn vakantiejob, maar mijn papa vond het wat een redelijk hoge prijs voor wat het is.karstnl schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Niet overdrijven;) Is goed mogelijk, een mooie klus aannemen als 15 jarige(icthulp ofz) en je het het zo bij een gespaard. Op die leeftijd heb je nog niet echte uitgaven. Maar damn het is wel mooi spul, was voor mij nog niet weggelegd op die leeftijd
P.S. : Nu op naar Deel 4!
[ Voor 3% gewijzigd door Robinho96 op 11-08-2012 22:28 ]
Ik heb mijn hele gameroom overhoop gegooid en ben met een nieuwe inrichting bezig. Dus pics komen of deze week als laatste meubel binnen is en anders na de vakantie.
Anoniem: 360508
Hoi allemaal!
super leuke kamers zeg! Bij deze me opstelling voor nu:

Ik zit erover na te denken om een andere tafel te nemen.
Zo 1: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60119826/
Me computer kast zelf heb ik achter me bed gezet!
Zo op deze manier hoor je hem helemaal niet.

Dit is wat ik heb:
super leuke kamers zeg! Bij deze me opstelling voor nu:

Ik zit erover na te denken om een andere tafel te nemen.
Zo 1: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60119826/
Me computer kast zelf heb ik achter me bed gezet!
Zo op deze manier hoor je hem helemaal niet.

Dit is wat ik heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 239,95 | € 239,95 |
1 | Iiyama ProLite XB2374HDS-B1 Zwart | € 172,55 | € 172,55 |
1 | Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 | € 87,10 | € 87,10 |
1 | M-Audio Studiophile AV 40 | € 85,24 | € 85,24 |
1 | Urbanears Plattan (Grijs) | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 49,94 | € 49,94 |
1 | Apple Wireless Keyboard (Najaar 2009) | € 66,77 | € 66,77 |
1 | Logitech Wireless Gaming Mouse G700 | € 61,50 | € 61,50 |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Cooler Master Silent Pro M600 | € 86,60 | € 86,60 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 98,95 | € 98,95 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 44,45 | € 44,45 |
1 | Western Digital My Passport Essential SE 3.0 1TB Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Apple iPad WiFi (voorjaar 2012) 16GB Zwart | € 450,- | € 450,- |
1 | XFX AMD Radeon HD 6970 | € 326,79 | € 326,79 |
1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 126,95 | € 126,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.245,64 |
Mag ik vragen waar die bureaustoel vandaan komt?Anoniem: 468736 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 19:21:
Aloha! Ik bekijk al tijden met grote ogen naar sommige opstelling die mensen hier posten, kon het niet laten om ook mijn zooitje te posten:
De eerste twee foto's zijn van de woonkamer met een zelf gemaakte tv wand (incl. led) en hierin weg gewerkt achter speaker stof een denon receiver, xbox 360 en ps3:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit is m'n game kamer, met de oudere consoles en een zelf gebouwde pc van deze tijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Bellerophon-
ja mensen met een pc kijken ook vaker op site's denk ik.Tom schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:26:
Valt mij op dat er nog veel mensen gamen op een PC, vrij weinig consoles.
Zulke vette kamers hier! Ben zelf aan het wisselen tussen console en PC. Heel lastig kiezen vind ik (maar dat leg ik later nog wel eens uit)
Zelf console beneden staan, samen met me broertje he. Dus een echt vette set up is het niet, gewoon woonkamer met PS3 eronder. Maar eigenlijk wat ik wilde vragen: Hoe hebben de gamers die op een tweede etage gamen (Met ethernet kabel) hun kabel getrokken? Ik kan hem niet via de vloer/plafon doen, beton etc. Iemand een oplossing???? Bij voor baat dank, want dan ga ik ook eens me PC een beetje opleuken. Zolang ik geen goed internet heb blijf ik daar gewoon ff minecraft op spele, maar wil ook BF3. etc.En dat ga ik pas spelen met goed internet. thnx!
Zelf console beneden staan, samen met me broertje he. Dus een echt vette set up is het niet, gewoon woonkamer met PS3 eronder. Maar eigenlijk wat ik wilde vragen: Hoe hebben de gamers die op een tweede etage gamen (Met ethernet kabel) hun kabel getrokken? Ik kan hem niet via de vloer/plafon doen, beton etc. Iemand een oplossing???? Bij voor baat dank, want dan ga ik ook eens me PC een beetje opleuken. Zolang ik geen goed internet heb blijf ik daar gewoon ff minecraft op spele, maar wil ook BF3. etc.En dat ga ik pas spelen met goed internet. thnx!
Simpel dit is wat ik heb:Maar eigenlijk wat ik wilde vragen: Hoe hebben de gamers die op een tweede etage gamen (Met ethernet kabel) hun kabel getrokken? Ik kan hem niet via de vloer/plafon doen, beton etc. Iemand een oplossing???? Bij voor baat dank, want dan ga ik ook eens me PC een beetje opleuken. Zolang ik geen goed internet heb blijf ik daar gewoon ff minecraft op spele, maar wil ook BF3. etc.En dat ga ik pas spelen met goed internet. thnx!
Sweex Powerline 200 Adapter Kit
( http://www.alternate.nl/h...&utm_source=tweakers.net& )
Het werkt echt goed! En makkelijk gewoon plug and play!
Ik heb glasvezel en ik download 11,5 mbps, me ping is zowiezo onder de 8 ik speel ook BF3.
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 360508 op 15-08-2012 08:15 ]
Vrouwlief: "Je mag van mij een gamekamer hebben als je het maar beperkt tot in de oude servieskast"shaggy8675 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 00:15:
Allemaal mooie ruime plekken. Die mijne is allemaal wat compacter zullen we maar zeggen
[afbeelding]G]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Hier is alles gewoon ingebouwd in de muren, ideaal.matthijsg schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:51:
Zulke vette kamers hier! Ben zelf aan het wisselen tussen console en PC. Heel lastig kiezen vind ik (maar dat leg ik later nog wel eens uit)
Misschien kan je een kabel langs de trap leiden, en netjes wegwerken?
-
Alhoewel off-topic kan ik je wel vertellen dat wireless hier beter werkte dan een powerplug. En dat was dan ook nog eens een Netgear in plaats van een SweexAnoniem: 360508 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:07:
[...]
Simpel dit is wat ik heb:
Sweex Powerline 200 Adapter Kit![]()
( http://www.alternate.nl/h...&utm_source=tweakers.net& )
Het werkt echt goed! En makkelijk gewoon plug and play!
Ik heb glasvezel en ik download 11,5 mbps, me ping is zowiezo onder de 8 ik speel ook BF3.

Wat ik overigens heb gedaan is een redelijke 5GHz router kopen en deze precies onder de ontvanger zetten van een PC erboven. Daarmee haal ik dan weer een ruime 12.5Mb/s (100Mbit wired router) van WLAN<->LAN. Ook de ping is ongeveer gelijk aan een kabel en zit tussen de <1ms en 2ms gemiddeld.
Anoniem: 468736
Tuurlijk, Hier komt de stoel wegBellerophon schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:08:
[...]
Mag ik vragen waar die bureaustoel vandaan komt?
Is het dan toevallig deze stoel? http://www.4udesigned.nl/...peedcocktail-Bubble-.html
Je komt zeker uit het Noorden van het land he?
Anoniem: 468736
Klopt helemaal!
vanwaar die vraag?
vanwaar die vraag?
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 468736 op 16-08-2012 13:02 ]
Wat is de meerwaarde tegenwoordig nog van een console. Ze zijn net zo omslachtig als pc's vroeger waren met alle installatieprocedures, updates etc en pc's zijn tegenwoordig juist redelijk plug en play maar leveren wel betere graphics en (vind ik) fijnere controls met toetsenbord en muis.Tom schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:26:
Valt mij op dat er nog veel mensen gamen op een PC, vrij weinig consoles.
Komt de stoel weg in plaats van: komt de stoel vandaan.
Iets wat vooral in Groningen gebruikt wordt, maar ik het het zelf ook wel eens gehoord in het oost-veluws het Achterhoeks en het Twents.
Dat dusSlapstick schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:43:
[...]
Komt de stoel weg in plaats van: komt de stoel vandaan.
Iets wat vooral in Groningen gebruikt wordt, maar ik het het zelf ook wel eens gehoord in het oost-veluws het Achterhoeks en het Twents.
Maar nogmaals, ontzettend bedankt voor de link

Ik zal na de verbouwing van mijn kamer ook eens een foto gaan maken
De foto van mijn retro-game zolder is al wel eens voorbij gekomen hier
Hoi,
Dit is mijn gamekamer, Leuk hea

Wat zie je?
PC:
En nog een Samsung galaxy y
Logitech muis, i.t.works toetsenbord
En de foto's zijn gemaakt met een Canon PowerShot SX200
En nog een foto wat er nog meer in mn kamer staat
Dit is mijn gamekamer, Leuk hea

Wat zie je?
PC:
1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 59,65 | € 59,65 |
1 | Philips 226V3LSB Zwart | € 137,- | € 137,- |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,62 | € 15,62 |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 82,18 | € 82,18 |
1 | Antec One | € 46,87 | € 46,87 |
1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
1 | Gigabyte GV-R785OC-2GD | € 236,40 | € 236,40 |
1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 38,94 | € 38,94 |
1 | Samsung 830 series 64GB | € 63,- | € 63,- |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 43,45 | € 43,45 |
1 | Asrock H77M | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 960,06 |
En nog een Samsung galaxy y
Logitech muis, i.t.works toetsenbord
En de foto's zijn gemaakt met een Canon PowerShot SX200
En nog een foto wat er nog meer in mn kamer staat

Skoftig
coole koeien

Waarom heb je zoeiets in je kamer staan meot uiteindelijk toch wel gaan stinken denk ik
Wat voor koptelefoon is dat? ik dacht eerst een gemodde Razer carcharis
Waarom heb je zoeiets in je kamer staan meot uiteindelijk toch wel gaan stinken denk ik

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
knip
[ Voor 255% gewijzigd door w4v3g0d op 19-08-2012 22:41 ]
@pics done het niet
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
ik weet het, ben nu bezig het te fixen, ik heb de urls in de img-tag gezet, dat moest juist niet.Supsooi schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:26:
@pics done het niet
PLAK:
Beste mensen, ik heb het een aantal maanden geleden beloofd, en hier is het dan, mijn gameroom!
Hope u guys like it
*Enter room*
Deurtje...

IMAG0366 by totallykaos, on Flickr
Postertje

IMAG0367 by totallykaos, on Flickr
Gehele kamer vanuit deurpost

IMAG0368 by totallykaos, on Flickr
Bed + CM690 II doos

Bed+Doos van de CM690 II

IMAG0369 by totallykaos, on Flickr
Mini museum (staat tevens in de V&A) daar onder schoenen (maar een paar
)

IMAG0370 by totallykaos, on Flickr
Tasjes(ben net een wijf op dat gebied xD) + barkruk-bureaustoel achtig iets

IMAG0371 by totallykaos, on Flickr
Desk *in front of* (iets lager dan ooghoogte)

IMAG0377 by totallykaos, on Flickr
Desk vanuit links-achter bovenhoek

IMAG0375 by totallykaos, on Flickr
Desk vanuit rechts-achter bovenhoek

IMAG0376 by totallykaos, on Flickr
Prachtige ge-cablemanagede computer(specs hieronder te vinden
)

IMAG0378 by totallykaos, on Flickr
Dit is mijn gameroom (tot nu toe)
Ik heb vroeger altijd op een computer gespeeld, zowel op windows als op de Mac van m'n pa (en die van mijzelf, ouwe performa nogwat nogwat) daarna kreeg ik (en m'n broertje) een Playstation 2 die we moesten delen, toen waren we ineens helemaal verkocht aan consoles etc.
Ben sinds kort weer gaan computer gamen, puur omdat ik daar veel meer passie voor heb dan voor console gaming!
Wat je ziet:
-Macbook (wit, unibody) van 2011 (in de laatste dagen nog 1tje gekocht xD)
-Game computer
-tobo, muis
-Radio
-Sennheiser HD 205-II
-Leatherman Fuse (heerlijk, betrouwbaar zakmes/multitool)
-Apple iPod Nano gen3 zilver 4gb
-http://tweakers.net/aanbod/447802/mini-museum-meuk-opruiming!.html (op een van de foto's in die boekenkast/planken)
-Acer Aspire One (roze) van een vriendin, draaiende op Ubuntu 11.10 *oh my fucking god*
Wat je niet ziet:
-Rommel
-Boxen van Philips (v/d radio)
-stekkerdoos (MUHAHAHAHA)
-Sony CD550 *koptelefoon* (kapot
maar ben bezig het te fixen!)
-HTC Touch Pro 2 (foto's
)
-de rest van m'n schoenen/tassen
Specs van de computer:
linkje: inventaris: Game PC
Speel met deze PC (op het moment) de volgende games:
Battlefield 3
Battlefield Bad Company 2
Crysis 2
Farcry 2
Myst IV Revelations/V End of all ages
CoD 4, Modern warfare 2, Black ops, Modern warfare 3
Dead Island
Ik woon in het buitengebied van Drachten dus ik heb geen fatsoenlijk internet, online gamen wil nog net maar de download&upload snelheden zijn zo erg dat je er bijna suicidaal van word xD
Als ik op me zelf ga wonen dan weet ik het wel............(en natuurlijk ga ik die hier dan ook posten
)
Beste mensen, ik heb het een aantal maanden geleden beloofd, en hier is het dan, mijn gameroom!
Hope u guys like it
*Enter room*
Deurtje...

IMAG0366 by totallykaos, on Flickr
Postertje

IMAG0367 by totallykaos, on Flickr
Gehele kamer vanuit deurpost

IMAG0368 by totallykaos, on Flickr
Bed + CM690 II doos
Bed+Doos van de CM690 II

IMAG0369 by totallykaos, on Flickr
Mini museum (staat tevens in de V&A) daar onder schoenen (maar een paar

IMAG0370 by totallykaos, on Flickr
Tasjes(ben net een wijf op dat gebied xD) + barkruk-bureaustoel achtig iets

IMAG0371 by totallykaos, on Flickr
Desk *in front of* (iets lager dan ooghoogte)

IMAG0377 by totallykaos, on Flickr
Desk vanuit links-achter bovenhoek

IMAG0375 by totallykaos, on Flickr
Desk vanuit rechts-achter bovenhoek

IMAG0376 by totallykaos, on Flickr
Prachtige ge-cablemanagede computer(specs hieronder te vinden

IMAG0378 by totallykaos, on Flickr
Dit is mijn gameroom (tot nu toe)
Ik heb vroeger altijd op een computer gespeeld, zowel op windows als op de Mac van m'n pa (en die van mijzelf, ouwe performa nogwat nogwat) daarna kreeg ik (en m'n broertje) een Playstation 2 die we moesten delen, toen waren we ineens helemaal verkocht aan consoles etc.
Ben sinds kort weer gaan computer gamen, puur omdat ik daar veel meer passie voor heb dan voor console gaming!
Wat je ziet:
-Macbook (wit, unibody) van 2011 (in de laatste dagen nog 1tje gekocht xD)
-Game computer
-tobo, muis
-Radio
-Sennheiser HD 205-II
-Leatherman Fuse (heerlijk, betrouwbaar zakmes/multitool)
-Apple iPod Nano gen3 zilver 4gb
-http://tweakers.net/aanbod/447802/mini-museum-meuk-opruiming!.html (op een van de foto's in die boekenkast/planken)
-Acer Aspire One (roze) van een vriendin, draaiende op Ubuntu 11.10 *oh my fucking god*
Wat je niet ziet:
-Rommel
-Boxen van Philips (v/d radio)
-stekkerdoos (MUHAHAHAHA)
-Sony CD550 *koptelefoon* (kapot
-HTC Touch Pro 2 (foto's

-de rest van m'n schoenen/tassen
Specs van de computer:
1 | Western Digital Blue WD800AAJS, 80GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Western Digital Caviar SE WD5000AAJS, 500GB | € 62,84 | € 62,84 |
1 | Dell E178FP Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 79,50 | € 79,50 |
1 | Cyborg R.A.T. 3 | € 38,50 | € 38,50 |
1 | Intel Core i5 760 Boxed | € 190,42 | € 190,42 |
1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | OCZ Platinum DDR3 PC3-10666 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus ENGTX280 OC/HTDI/1G | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus P7P55D | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 431,16 |
linkje: inventaris: Game PC
Speel met deze PC (op het moment) de volgende games:
Battlefield 3
Battlefield Bad Company 2
Crysis 2
Farcry 2
Myst IV Revelations/V End of all ages
CoD 4, Modern warfare 2, Black ops, Modern warfare 3
Dead Island
Ik woon in het buitengebied van Drachten dus ik heb geen fatsoenlijk internet, online gamen wil nog net maar de download&upload snelheden zijn zo erg dat je er bijna suicidaal van word xD
Mijn ouders hebben er geen probleem mee als ik m'n hele kamer vol bouwAyeAyeCaptain! schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 08:17:
[...]
Vrouwlief: "Je mag van mij een gamekamer hebben als je het maar beperkt tot in de oude servieskast"Waarom alles zo in een kast by the way, is toch krapjes en niet super ergonomisch?
Als ik op me zelf ga wonen dan weet ik het wel............(en natuurlijk ga ik die hier dan ook posten
wow een piep klein monitortje en een joekel van een kast (in verhouding)
maar verder best netjes voor elkaar
oh die monitor komt er nog wel, ik kan ergens een industrieel 45 inch Samsung monitor met een resolutie van 1920*1200 voor 200 euro oppikenSupsooi schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:23:
wow een piep klein monitortje en een joekel van een kast (in verhouding)
die ga ik dan in m'n dakkapel hangen aan 2 zwarte beugels
[ Voor 3% gewijzigd door w4v3g0d op 19-08-2012 23:25 ]
Met een DPI van lik me vessiehardwarejunk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:25:
oh die monitor komt er nog wel, ik kan ergens een industrieel 45 inch Samsung monitor met een resolutie van 1920*1200 voor 200 euro oppiken

Een knappe pc monitor gaat je veel scherper en vaak mooier beeld opleveren dan een tv voor gaming/desktop gebruik
if (!coffee) {
Work = false; }
Toevallig nog 3 extra ofzo?hardwarejunk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:25:
[...]
oh die monitor komt er nog wel, ik kan ergens een industrieel 45 inch Samsung monitor met een resolutie van 1920*1200 voor 200 euro oppiken
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
DPI zal sws klote zijn, daarmee ook de reactie tijd, die zit waarschijnlijk over de 13ms heennaaitsab schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:28:
[...]
Met een DPI van lik me vessie![]()
Een knappe pc monitor gaat je veel scherper en vaak mooier beeld opleveren dan een tv voor gaming/desktop gebruik
Ik ga ook wel een gewone monitor aanschaffen, tv's moet je geen computers op aansluiten, het is gewoon dat ik zo veel kan met zo'n groot scherm (film's e.d.) als ik over een paar jaar op me zelf woon dan kan ik een echte aparte gameroom maken met daarin m'n computer en monitor(en) en dan de kabels voor dat grote scherm naar de andere kamer routen en daar film, tv e.d. op aansluiten
hij heeft er nog een stuk of 5
of bedoelde je dat niet zo??

SORRY DUBBELPOST!
[ Voor 16% gewijzigd door w4v3g0d op 19-08-2012 23:34 ]
pricewatch: Dell Ultrasharp U2711 Zwart Hier kun je met je gezicht op 15cm van je scherm nog scherp film kijken daar kan geen 55" tegenop en ik spreek uit ervaringhardwarejunk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:32:
[...]
DPI zal sws klote zijn, daarmee ook de reactie tijd, die zit waarschijnlijk over de 13ms heen
Ik ga ook wel een gewone monitor aanschaffen, tv's moet je geen computers op aansluiten, het is gewoon dat ik zo veel kan met zo'n groot scherm (film's e.d.) als ik over een paar jaar op me zelf woon dan kan ik een echte aparte gameroom maken met daarin m'n computer en monitor(en) en dan de kabels voor dat grote scherm naar de andere kamer routen en daar film, tv e.d. op aansluiten
if (!coffee) {
Work = false; }
ik blijf naar verwachting nog ongeveer 3/4/5 jaar bij m'n ouders wonen
dus idd beter nu een monitor kopen, TV komt later wel, alleen ik vond het zo'n sexy ding.
en ze kostten normaliter ook €1400-!
dus vandaar
maargoed, heel erg offtopic dit
dus idd beter nu een monitor kopen, TV komt later wel, alleen ik vond het zo'n sexy ding.
dus vandaar
maargoed, heel erg offtopic dit
[ Voor 12% gewijzigd door w4v3g0d op 19-08-2012 23:56 ]
Jawel.. Ik dm je evenhardwarejunk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:32:
[...]
hij heeft er nog een stuk of 5
of bedoelde je dat niet zo??
SORRY DUBBELPOST!
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dat is al niet extreem veel geld voor een goede 45", laat staan als dat ding echt industrieel is en aan behoorlijk wat eisen moet voldoen. Veelal hebben dat soort TV's versterkte uitgangen voor speakers en een berg meer ingangen dan normaal. Ik zou de kwaliteit sowieso al redelijk betwijfelen.hardwarejunk schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:55:
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Het is een Shike SK-742A, heb ik van de zwarte marktSupsooi schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 19:27:
Skoftig
ze waren idd takke duur jah!FeaR schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 07:10:
[...]
Dat is al niet extreem veel geld voor een goede 45", laat staan als dat ding echt industrieel is en aan behoorlijk wat eisen moet voldoen. Veelal hebben dat soort TV's versterkte uitgangen voor speakers en een berg meer ingangen dan normaal. Ik zou de kwaliteit sowieso al redelijk betwijfelen.
maar he, het is wel Samsung eh, dus ik weet niet of Samsung even betrouwbaar is in de industriele sector (waar vooral Sharp heerst.)
nu willen we alleen nog specs weten 
Maar wel een een echte gameroom je hebt de posters de schermen etc. etc. maakt het mooi af
Maar wel een een echte gameroom je hebt de posters de schermen etc. etc. maakt het mooi af
ziet er goed uit Masterload!
Zelfde kast als mij zo te zien
Zelfde kast als mij zo te zien
Hier dat van mij 

LG blu-ray home cinema HB905
TV pricewatch: Samsung Syncmaster P2770HD Zwart

De schermen zijn BenQ G2420HDBL pricewatch: BenQ G2420HDBL Zwart
op de middelste is ook mijn xbox aangesloten.
Verder zit onder het middelste scherm een astro mix amp die aangesloten is op mijn pc en xbox, aan de
astro mixamp zit een steelseries 5XB headset.
Draadloss logitech toetsen bord en draadloose microsoft muis
En heb deze laptop pricewatch: Asus N56VZ-S4035V-NL
Pc Specs:
Pc heeft ook nog over een black magic intensity pro

Verder zit onder het middelste scherm een astro mix amp die aangesloten is op mijn pc en xbox, aan de
Pc Specs:
1 | Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Western Digital Green WD10EZRX, 1TB | € 75,85 | € 75,85 |
1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 96,90 | € 96,90 |
1 | Samsung SH-S222AB Zwart | € 18,- | € 18,- |
1 | NZXT Lexa S | € 67,90 | € 67,90 |
1 | AMD FX-8120 Black Edition | € 144,45 | € 144,45 |
1 | Cooler Master Silent Pro M700 | € 95,- | € 95,- |
1 | OCZ Agility 3 60GB | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Corsair Vengeance Low Profile CML16GX3M4A1600C9 | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Asus Sabertooth 990FX | € 134,- | € 134,- |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 145,- | € 145,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,89 |
[ Voor 7% gewijzigd door TriPSs op 27-08-2012 16:17 ]
Hoe bevalt het draadloze gebeuren? Ik zweer zelf bij draad sinds ik daar een paar jaar geleden echt vies veel last van had. Inmiddels is de techniek weer wat verder maar zit ik nog met een bedraad bureau
Wanneer word er nu een nieuw deel aangemaakt?
Heerlijke schermen, ik zou er ook graag nog eentje bij willen maar ik mag niet van mijn ouders
Drive it like you stole it.
Me too. WiFi is leuk.. mits het werkt.Cyleo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:27:
Hoe bevalt het draadloze gebeuren? Ik zweer zelf bij draad sinds ik daar een paar jaar geleden echt vies veel last van had. Inmiddels is de techniek weer wat verder maar zit ik nog met een bedraad bureau
Het bereik is in veel gevallen niet helemaal toereiken, de snelheid dropt, als je gamed dan kun je erg last krijgen van lag..
Nop, ik ben blij dat wij hier thuis dan toch wel mooi een draad met een switchje hebben gelegd zodat ik mooi snel internet bedraad heb, naast het WiFi netwerk
je vergeet het belangrijkste in je specs/pics..TriPSs schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:02:
Hier dat van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Pc Specs:
# Product Prijs Subtotaal 1 Western Digital Blue WD5000AAKX, 500GB € 58,90 € 58,90 1 Western Digital Green WD10EZRX, 1TB € 75,85 € 75,85 1 Western Digital Green WD20EARX, 2TB € 96,90 € 96,90 1 Samsung SH-S222AB Zwart € 18,- € 18,- 1 NZXT Lexa S € 67,90 € 67,90 1 AMD FX-8120 Black Edition € 144,45 € 144,45 1 Cooler Master Silent Pro M700 € 95,- € 95,- 1 OCZ Agility 3 60GB € 49,99 € 49,99 1 Corsair Vengeance Low Profile CML16GX3M4A1600C9 € 82,90 € 82,90 1 Asus Sabertooth 990FX € 134,- € 134,- 1 Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e € 145,- € 145,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 968,89
- Philips PerfectDraft
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
En de gears vault:)JoSchaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:
[...]
je vergeet het belangrijkste in je specs/pics..
- Philips PerfectDraft
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Hierbij mijn gamespot
sinds deze week nieuw:
Monitor. Samsung Syncmaster S27A750D Zwart
Kast. Fractal Design Define R4 Pearl Black
Videokaart. Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition
Voeding. Corsair Builder CX500 V2
foto's zijn clickable.
Enjoy,

Sapphire HD 7950 Oc 3Gb

Kast van binnen.

sinds deze week nieuw:
foto's zijn clickable.
Enjoy,

Sapphire HD 7950 Oc 3Gb

Kast van binnen.

1 | Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition | € 292,- | € 292,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Samsung Syncmaster S27A750D Zwart | € 399,90 | € 399,90 |
1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 97,10 | € 97,10 |
1 | Logitech Z-4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Logitech G500 | € 42,90 | € 42,90 |
1 | Logitech Extreme 3D Pro | € 32,- | € 32,- |
1 | Turtle Beach Ear Force PX21 (PS3/Xbox 360/PC) | € 59,- | € 59,- |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 53,90 | € 53,90 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 93,99 | € 93,99 |
1 | GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC | € 36,85 | € 36,85 |
1 | AMD Phenom II X6 1075T Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asrock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.249,49 |
| Youtube |
Hoe bevalt je kast? Moet hier nog bezorgd wordenSV3NNER schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:46:
Hierbij mijn gamespot
sinds deze week nieuw:![]()
foto's zijn clickable.
Enjoy,
[afbeelding]
Sapphire HD 7950 Oc 3Gb
[afbeelding]
Kast van binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
# Product Prijs Subtotaal 1 Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition € 292,- € 292,- 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 71,90 € 71,90 1 Samsung Syncmaster S27A750D Zwart € 399,90 € 399,90 1 Fractal Design Define R4 Pearl Black € 97,10 € 97,10 1 Logitech Z-4 € 0,- € 0,- 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 69,95 € 69,95 1 Logitech G500 € 42,90 € 42,90 1 Logitech Extreme 3D Pro € 32,- € 32,- 1 Turtle Beach Ear Force PX21 (PS3/Xbox 360/PC) € 59,- € 59,- 1 Corsair Builder CX500 V2 € 53,90 € 53,90 1 Samsung 830 series 128GB € 93,99 € 93,99 1 GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC € 36,85 € 36,85 1 AMD Phenom II X6 1075T Boxed € 0,- € 0,- 1 Asrock 870 Extreme3 € 0,- € 0,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.249,49
SV3NNER, Dat toetsenbord ziet er super strak uit maar is zo'n hel... bereik van ongeveer 2 centimeter... en die muis die er bij mij bij zat hetzelfde verhaal (ik had de desktop set, ik weet niet of jij hem los hebt gekocht)
maar die G500 is dan wel weer heerlijk! En is dat scherm zonder matte-laag, bevalt je dat?
verder wel een heel mooi systeem
De kast is zeer stil, veel opties voor je kabel management. de kast is wat breder dan andere kasten, hierdoor heb je 26mm ruimte achter de plaat waar je je moederbord op vast zet. Nog geen moment spijt van.agoNITE schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:40:
Hoe bevalt je kast? Moet hier nog bezorgd worden
ja het toetsenbord is niet optimaal, heb de usb ontvanger dan ook in m'n hub op het bureau. als ik de ontvanger rechtstreeks in m'n kast plug valt de verbinding zeer vaak weg. (muis gebruik ik bij de tv voor films, deze heeft weer een prima bereik. het scherm is glossy wat overdag soms wel storend kan zijn (alleen bij donkere achtergronden)Nilsepils schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:45:
SV3NNER, Dat toetsenbord ziet er super strak uit maar is zo'n hel... bereik van ongeveer 2 centimeter... en die muis die er bij mij bij zat hetzelfde verhaal (ik had de desktop set, ik weet niet of jij hem los hebt gekocht)maar die G500 is dan wel weer heerlijk! En is dat scherm zonder matte-laag, bevalt je dat?
verder wel een heel mooi systeem
| Youtube |

(het blauw is allemaal weg, gelukkig
Hier gaat het dadelijk allemaal gebeuren, ben nu nog flink aan de klus ik ga proberen mijn game en merchandise verzameling samen te voegen met mijn huiskamertje, d.m.v vitrines (3 stuks)
Waar de zithoek / tv komt daar komt alleen de ps3/wii/xbox 360 te staan.
En natuurlijk een reciever.

1 kast nog niet op de foto dus..
Verder komt er een grote ''vakkenkast'' met alle retro consoles erin.
Ook heb ik 1 werk/game kamer waar de pc komt te staan;
1 | Hitachi HDP725025GLA | -- | -- |
2 | Samsung HD502IJ | -- | -- |
1 | Logitech G11 Gaming Keyboard (Azerty) | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech G9X Lasermuis | € 52,- | € 52,- |
1 | Creative SoundBlaster Tactic3D Alpha | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 301,- | € 301,- |
1 | Antec TruePower Quattro 1000 | € 0,- | € 0,- |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL7D-8GBXH | € 0,- | € 0,- |
2 | Asus ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5 | € 375,- | € 750,- |
1 | Asrock Z68 Extreme3 Gen3 | € 111,80 | € 111,80 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.246,75 |
Deze dus, ik speel alleen BF3 erg veel op dit moment, en CS:GO
Nu nog even stevig door klussen, dan schiet ik plaatjes van het nieuwe ''geheel''
Voor de rest zie je nog een hele berg niet op de foto's maar dat komt binnenkort wel.
HahahahJoSchaap schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:12:
[...]
je vergeet het belangrijkste in je specs/pics..
- Philips PerfectDraft
Die vault had ik gewonnen op de gow 3 launch party
En er staat ook nog een xbox 1 naast
Als eerst mooi systeem! well done! En mijn complimenten voor je cable management.SV3NNER schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:46:
Hierbij mijn gamespot
sinds deze week nieuw:![]()
foto's zijn clickable.
Enjoy,
[afbeelding]
Sapphire HD 7950 Oc 3Gb
[afbeelding]
Kast van binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
# Product Prijs Subtotaal 1 Sapphire HD 7950 OC 3GB GDDR5 950 MHz Edition € 292,- € 292,- 1 Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 71,90 € 71,90 1 Samsung Syncmaster S27A750D Zwart € 399,90 € 399,90 1 Fractal Design Define R4 Pearl Black € 97,10 € 97,10 1 Logitech Z-4 € 0,- € 0,- 1 Scythe Mugen 2 Rev. B € 69,95 € 69,95 1 Logitech G500 € 42,90 € 42,90 1 Logitech Extreme 3D Pro € 32,- € 32,- 1 Turtle Beach Ear Force PX21 (PS3/Xbox 360/PC) € 59,- € 59,- 1 Corsair Builder CX500 V2 € 53,90 € 53,90 1 Samsung 830 series 128GB € 93,99 € 93,99 1 GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC € 36,85 € 36,85 1 AMD Phenom II X6 1075T Boxed € 0,- € 0,- 1 Asrock 870 Extreme3 € 0,- € 0,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.249,49
Ik ga ook maar is dat van mij over doen.
Ik heb een vraag: ik heb dezelfde kast en de zelfde hardeschijf (nr. 2 op je lijst) Maar de meegeleverde schroefjes die passen niet door het harde schijf laatje hij bereikt de harde schijf niet eens. Hoe heb jij dit opgelost?
Anoniem: 258387
Gezellige kamerAnoniem: 364890 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:29:
[afbeelding]
Nou hier is de mijne dan maar
Anoniem: 448196
Even snel wat fotootjes tijdens de verbouwing van mijn gameroom. Ondertusen al weer 4 weken geleden en ben onderstussen wel weer wat verder, maar heb nog geen foto's bij gemaakt.

Anoniem: 258387
We hebben weer eens een echt aangeklede gamekamer!
Mooi hoor! Ziet er ook gezellig uit zo met al die statues.
Meestal worden harde schijven vastgeschroefd via de zijkant, hier zit de schijf via de onderkant vastgeschroefd door de rubbertjes. de schijf ligt dus niet alleen op de rubbers maar de schroefjes moeten er ook doorheen.Anoniem: 360508 schreef op zondag 02 september 2012 @ 15:34:
[...]
Als eerst mooi systeem! well done! En mijn complimenten voor je cable management.
Ik ga ook maar is dat van mij over doen.
Ik heb een vraag: ik heb dezelfde kast en de zelfde hardeschijf (nr. 2 op je lijst) Maar de meegeleverde schroefjes die passen niet door het harde schijf laatje hij bereikt de harde schijf niet eens. Hoe heb jij dit opgelost?
Zie foto, plaatje klikbaar voor grotere versie (de hardeschijf op de foto is niet de samsung spinpoint die je bedoeld maar het werkt hetzelfde. De schroefjes die je nodig hebt staan achter op het zwarte doosje aangegeven als Anti vibration HDD screw 32 pcs

[ Voor 5% gewijzigd door SV3NNER op 04-09-2012 01:16 ]
| Youtube |
@TweakerHunter
Damn, je maakt me nu wel erg jaloers..(mooie setup btw)..
Mag ik vragen waar je die Chucky gekocht heb, me wants
Vorig jaar nog kunnen scoren bij Visiontoys. Maar meeste (90%) haal ik bij Galaxyshop.luxzenburcht schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:39:
[...]
Mag ik vragen waar je die Chucky gekocht heb, me wants
Hij is volgens mij strak uitverkocht overal, maar wellicht met wat geluk kan je hem nog vinden.
Dank u dank u. Kwestie van opbouwen he. Gewoon langzaamaan alles kopen wat je wilt hebben.ToCuS schreef op woensdag 05 september 2012 @ 06:34:
@TweakerHunter
crosspost met het grote show je PC topic 
De laatste tijd erg druk gehad met niet computer dingen,
Maaaar hier zijn weer even wat bijgewerkte digen in mijn kamer.
Als je binnen komt

Deze Ex-IKEA Expedit kast heb ik afgelopen zondag "gemod". Ik hbe het hele binnenwerk eruit gesloopt en daarna met oude planken en verschillende 45 graden hoeken alles vastgezet. Waar een aantal games en andere troep tussen licht, de steunen zijn gemaakt van alu 40cm strips die ik heb gebogen in de juiste maat.

vanuit de kijkpositie als ik achter mij bureau zit (favoriete casemod op de achtergrond

Close-up van de CM

Wil je weten wat er in mijn PC zit check mijn inventaris.
Update plans:
De donker blauwe muur een andere kleur geven (kanarie geel misschien met een zwart schoolbord verf vlak in het midden
)
En altijd mijn PC upgraden als het financieel mogelijk is
Dan was het dan weer enjoy it
De laatste tijd erg druk gehad met niet computer dingen,
Maaaar hier zijn weer even wat bijgewerkte digen in mijn kamer.
Als je binnen komt

Deze Ex-IKEA Expedit kast heb ik afgelopen zondag "gemod". Ik hbe het hele binnenwerk eruit gesloopt en daarna met oude planken en verschillende 45 graden hoeken alles vastgezet. Waar een aantal games en andere troep tussen licht, de steunen zijn gemaakt van alu 40cm strips die ik heb gebogen in de juiste maat.

vanuit de kijkpositie als ik achter mij bureau zit (favoriete casemod op de achtergrond

Close-up van de CM

Wil je weten wat er in mijn PC zit check mijn inventaris.
Update plans:
De donker blauwe muur een andere kleur geven (kanarie geel misschien met een zwart schoolbord verf vlak in het midden
En altijd mijn PC upgraden als het financieel mogelijk is
Dan was het dan weer enjoy it

Na al die prachtige gamekamers te zien vond ik eens tijd dat ik mijn kamer liet zien.
Sorry dat de licht/kwaliteit van de foto's tegenvallen.
Mijn PC hoekje met twee schermen

PC hoekje met relaxte PC stoel

Mijn gamehoekje met twee hele fijne maar lelijke fauteuils!

M'n MW3 poster!

M'n minibar koelkastje die helaas vrijwel leeg is.

Wat zie je?
1x Acer V233H scherm (23inch)
1x LG E2351 (23inch)
Trust gamingmouse
LG X-530 speakers
Acer M5201 met 8GB ram en overige standaard specs.
32inch (HD ready
) TV
Xbox360
Wat zie je niet?
HTC One X
Samsung Galaxy Tab 10.1
Ik wil nog in de toekomst graag m'n 32 Inch tv aan de muur hangen en me fauteuils weg doen en een hoekbankje kopen.
Vragen zijn welkom!
Sorry dat de licht/kwaliteit van de foto's tegenvallen.
Mijn PC hoekje met twee schermen

PC hoekje met relaxte PC stoel

Mijn gamehoekje met twee hele fijne maar lelijke fauteuils!

M'n MW3 poster!

M'n minibar koelkastje die helaas vrijwel leeg is.

Wat zie je?
1x Acer V233H scherm (23inch)
1x LG E2351 (23inch)
Trust gamingmouse
LG X-530 speakers
Acer M5201 met 8GB ram en overige standaard specs.
32inch (HD ready
Xbox360
Wat zie je niet?
HTC One X
Samsung Galaxy Tab 10.1
Ik wil nog in de toekomst graag m'n 32 Inch tv aan de muur hangen en me fauteuils weg doen en een hoekbankje kopen.
Vragen zijn welkom!
Im notorious
Mag ik je vragen waarom je die Expidit kast van ikea zo verkracht gemod hebt?
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
vragen mag altijd ....... vandaag krijg je ook nog een antwoord 
Op de rest van de foto's is het niet heel goed te zien maar mijn kamer heeft een industrieele look.
Daar past een glimmende ikea blokken kast niet bij, we wonen in een 140 jaar ouide stolpboederij dus wat oud hout kon ik nog wel vinden, dus op die manier zonder gel uit te geven een "nieuwe" kast gemaakt.
(op de foto zie je best veel groen in de kast dat komt vanwege de hoek waarvan ik de foto heb gamaakt, in het echt zie je het bijna niet)
Op de rest van de foto's is het niet heel goed te zien maar mijn kamer heeft een industrieele look.
Daar past een glimmende ikea blokken kast niet bij, we wonen in een 140 jaar ouide stolpboederij dus wat oud hout kon ik nog wel vinden, dus op die manier zonder gel uit te geven een "nieuwe" kast gemaakt.
(op de foto zie je best veel groen in de kast dat komt vanwege de hoek waarvan ik de foto heb gamaakt, in het echt zie je het bijna niet)
[ Voor 15% gewijzigd door zoepersooi op 11-09-2012 09:43 ]
Anoniem: 93248
hehe, op de andere foto's komt de 'rommelige look' beter naar voren jaSupsooi schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:42:
vragen mag altijd ....... vandaag krijg je ook nog een antwoord
desalniettemin ben je creatief bezig hoor!
Ja dat rommelige klopt wel ik was nog bezig met opruimenAnoniem: 93248 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:00:
[...]
hehe, op de andere foto's komt de 'rommelige look' beter naar voren ja
desalniettemin ben je creatief bezig hoor!
wat naast mijn bureau staat is een oude P4 kast met een 19 inch shermpje en een laptop die uit elkaar ligt.(je houd wel eens wat over als computers repareren en nakijken je werk is
Anoniem: 358075
Speciaal weer mn stoffige vergeten account weer ontstoft. Helaas heb ik een hele kleine kamer(lees erg klein) van maar 7m2 maar er valt op te leven.
Dit is even snel een foto geschoten en op de achtergrond staan de consoles plus de tv maar speel nu alles op de monitort(kabels verlengt e.d.).

Ik weet niet hoe ik zo'n kek lijstje kan samenstellen maar wat je ziet:
*edit: stickers en andere rommels zijn inmiddels verwijdert
Dit is even snel een foto geschoten en op de achtergrond staan de consoles plus de tv maar speel nu alles op de monitort(kabels verlengt e.d.).

Ik weet niet hoe ik zo'n kek lijstje kan samenstellen maar wat je ziet:
- Sony Vaio VPC-F23P1E
- LG D2342P- DN 3D
- M-Audio AV40 2.0
*edit: stickers en andere rommels zijn inmiddels verwijdert
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 358075 op 13-09-2012 00:26 ]
Ah, Vaio's, blijven fantastische laptops.
Mijn game/studioroom is net klaar 

motabeatz.com
Plaatje wat ik tegenkwam op 9gag en wat veel gamerooms hier natuurlijk stiekem zijn:

Voor de videoserie "Gathering of the Tweaker" zijn we nog op zoek naar een leuke gameroom. Wil je meedoen? Stuur me een DM voor de details.
Anoniem: 358075
Wat opzich voor mij best balen is is dat hij echt klein is waardoor ik geen kekke bureau's e.d. kan neerzetten.
Na heel lang wachten heb ik toch mijn nieuwe tavel en stoel.
Dus nu kan ik mijn foto's posten
Mijn set up bestaat uit
Cpu
Intelcore i7 3930k @ 4.4GHZ
Mobo
Asus Rampage IV Formula
VGA
Asus 7970 3gb
Ram
Team elite 8 gb dual channel kit
SSD
Crucial m4 64gb
Case
Cooler Master HAF 932 Advanced
Voeding
Xilence Gaming Edition 800w
Monitor's
3x Samsung Syncmaster 22 inch

Dit was mijn pc:D en me room,
Bedankt voor het kijken
Dus nu kan ik mijn foto's posten
Mijn set up bestaat uit
Cpu
Intelcore i7 3930k @ 4.4GHZ
Mobo
Asus Rampage IV Formula
VGA
Asus 7970 3gb
Ram
Team elite 8 gb dual channel kit
SSD
Crucial m4 64gb
Case
Cooler Master HAF 932 Advanced
Voeding
Xilence Gaming Edition 800w
Monitor's
3x Samsung Syncmaster 22 inch
Dit was mijn pc:D en me room,
Bedankt voor het kijken
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt
Even een vraagje tussendoor: ik zie dat sommige mensen hier van die blauwe led lampen en strips in hun kamer als achtergrondverlichting hebben, waar zou je dat kunnen kopen?
Vanmiddag als ik mijn nieuwe toetsenbord binnen heb zal ik een foto van mijn room maken en posten als ik tijd heb.
Vanmiddag als ik mijn nieuwe toetsenbord binnen heb zal ik een foto van mijn room maken en posten als ik tijd heb.
Hornbach verkoopt Calex GU10 spots in rood, groen, blauw en wit. Heb 2 blauwe als sfeerverlichting en 5 witte als dagverlichting.
Veel bouwmarkten maar natuurlijk ook Ikea: http://www.ikea.com/nl/nl...tments/living_room/16281/JolleNL schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:06:
Even een vraagje tussendoor: ik zie dat sommige mensen hier van die blauwe led lampen en strips in hun kamer als achtergrondverlichting hebben, waar zou je dat kunnen kopen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zal mijn gameparadijs even laten zien 
Bij binnenkomst:

Where the magic happens:

Overzichtje:

PC met Windows 8 + Laptop met Windows 8. Voor specs zie onderaan.

De PC van binnen:

Zelfgemaakt standaard voor mn boxen die ik toch wel erg mooi vind (en daarom ook laat zien
)

Als laatste, waar ik toch wel een beetje trots op ben:

Even wat toelichting bij de foto's. Er bevinden zich 3 xbox'en op mn kamer. Eén heeft het begeven (RROD) één is van een vriend die hier permanent staat geïnstalleerd (hij heeft er nog één thuis
). En nummer drie is van mijzelf. Op de zwarte lack tafeltjes staat mijn oude monitor die nu als xbox scherm wordt gebruikt. Splitscreen doe ik niet meer aan
.
Ja, de cablemanagement van mn PC is om te huilen, ik weet het. Ik heb het zoveel mogelijk goed proberen te krijgen, maar die fancontroller van Fractal Design is vreselijk, maar helaas noodzakelijk omdat ik 4 fans heb. Ook is de cablemanagement van de Fractal Design Define R2 niet de makkelijkste om mee te werken.
Dan nu de langverwachte specs
Allereerst de PC zelf
Hier hoort natuurlijk ook een lijst met randapparatuur bij. Hier zitten ook alle andere ding bij die rondzwerven in mijn kamer
Daar komt nog een Samsung Galaxy S2 bij (een koekje voor degene die hem kan vinden (ja, hij staat op één van de foto's)) een Nintendo Gamecube, een Logitech Harmony 555.
En als laatste mn laptop met toevoegingen:
--
Het is een lange post geworden dus hier iets om je op te vrolijken
Bij binnenkomst:

Where the magic happens:

Overzichtje:

PC met Windows 8 + Laptop met Windows 8. Voor specs zie onderaan.

De PC van binnen:

Zelfgemaakt standaard voor mn boxen die ik toch wel erg mooi vind (en daarom ook laat zien

Als laatste, waar ik toch wel een beetje trots op ben:

Even wat toelichting bij de foto's. Er bevinden zich 3 xbox'en op mn kamer. Eén heeft het begeven (RROD) één is van een vriend die hier permanent staat geïnstalleerd (hij heeft er nog één thuis

Ja, de cablemanagement van mn PC is om te huilen, ik weet het. Ik heb het zoveel mogelijk goed proberen te krijgen, maar die fancontroller van Fractal Design is vreselijk, maar helaas noodzakelijk omdat ik 4 fans heb. Ook is de cablemanagement van de Fractal Design Define R2 niet de makkelijkste om mee te werken.
Dan nu de langverwachte specs
Allereerst de PC zelf
2 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 67,- | € 134,- |
1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 91,- | € 91,- |
1 | Fractal Design Define R2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Zalman CNPS10X Performa | € 27,71 | € 27,71 |
2 | Nexus Real Silent D12SL-12 BW, 120mm | € 5,65 | € 11,30 |
1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 196,95 | € 196,95 |
1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Kingston SSDNow V+100 SVP100S2/96G (stand-alone drive) 96GB | € 0,- | € 0,- |
1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 34,- | € 34,- |
1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 156,- | € 156,- |
1 | Asus P8Z68-V | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 690,95 |
Hier hoort natuurlijk ook een lijst met randapparatuur bij. Hier zitten ook alle andere ding bij die rondzwerven in mijn kamer
1 | Dell Ultrasharp U2312HM (Zwart) | € 188,- | € 188,- |
1 | Samsung Syncmaster P2370 Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Sennheiser HD 595 (Grijs) | € 179,- | € 179,- |
1 | Logitech G15 Gaming Keyboard | € 77,- | € 77,- |
1 | Logitech G5 Laser Mouse (Battlefield 2142 edition) | € 0,- | € 0,- |
1 | Steelseries Qck | € 8,50 | € 8,50 |
1 | Samsung LE37A552 | € 0,- | € 0,- |
1 | Yamaha RX-V467 (Silver) | € 278,- | € 278,- |
1 | Klipsch HD500 | -- | -- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 730,50 |
Daar komt nog een Samsung Galaxy S2 bij (een koekje voor degene die hem kan vinden (ja, hij staat op één van de foto's)) een Nintendo Gamecube, een Logitech Harmony 555.
En als laatste mn laptop met toevoegingen:
1 | Asus X54HY-SX032V | € 0,- | € 0,- |
1 | Logitech Performance Mouse MX | € 54,99 | € 54,99 |
1 | Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB | € 61,- | € 61,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 115,99 |
--
Het is een lange post geworden dus hier iets om je op te vrolijken
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Mag ik nu een koekje? 4de foto, op je kleren aan de oplader
Natuurlijk.
* amas geeft Daimen een koekje met chocolade
* amas geeft Daimen een koekje met chocolade
[ Voor 7% gewijzigd door amas op 13-10-2012 12:26 ]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
ik zal mn setup ook maar eens posten voor een 15 jarige vind ik m heel netjes
http://i.minus.com/ij8QflrCdd8ml.jpg
http://i.minus.com/ibmYK3vBVGCLAS.jpg
http://i.minus.com/idxeITNfbxNTg.jpg
http://i.minus.com/ibmYK3vBVGCLAS.jpg[
foto 1 mijn asus x61sl laptop dualcore 2.2 ghz 4gb ram ati 4570 512 mb voor 150€ op de kop getikt op marktplaats
mijn samsung 26 inch tv/beeldscherm en een stokoude hp 530 monitor
saitek eclipse keyboard cyborg rat 3 muis roccat taito mousepad
ms lx3000 usb headset
foto van mijn kamer
en mijn zelfgebouwde pc
amd Phenom II x6 1100t
asrock 870 extreme 3
corsair vengance 8gb ram
antec performance max cpu cooler
xfx radeon r7770 core edition
samsung 1tb hdd
en een heele gare kast
Maak aub thumbnails van je foto's, deze zijn te groot (zowel in resolutie als bestandsgrootte.
http://i.minus.com/ij8QflrCdd8ml.jpg
http://i.minus.com/ibmYK3vBVGCLAS.jpg
http://i.minus.com/idxeITNfbxNTg.jpg
http://i.minus.com/ibmYK3vBVGCLAS.jpg[
foto 1 mijn asus x61sl laptop dualcore 2.2 ghz 4gb ram ati 4570 512 mb voor 150€ op de kop getikt op marktplaats
mijn samsung 26 inch tv/beeldscherm en een stokoude hp 530 monitor
saitek eclipse keyboard cyborg rat 3 muis roccat taito mousepad
ms lx3000 usb headset
foto van mijn kamer
en mijn zelfgebouwde pc
amd Phenom II x6 1100t
asrock 870 extreme 3
corsair vengance 8gb ram
antec performance max cpu cooler
xfx radeon r7770 core edition
samsung 1tb hdd
en een heele gare kast
Maak aub thumbnails van je foto's, deze zijn te groot (zowel in resolutie als bestandsgrootte.
[ Voor 60% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2012 09:15 ]
Ja dat is het zeker ben aan het sparen voor een nieuwe maar weet nog niet welke jullie enig advies ?
Ik had daar ook last van en daarom gebruikte ik een laptop om te gamen in de woonkamer.Anoniem: 358075 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:05:
Wat opzich voor mij best balen is is dat hij echt klein is waardoor ik geen kekke bureau's e.d. kan neerzetten.
Nu ik klaar ben met studeren wilde ik een desktop maar die mocht ik natuurlijk niet beneden neerzetten.
Daarom deze oplossing (crosspost): icecreamfarmer in "Het grote 'show je PC' topic"
Na jaren van laptops eindelijk weer eens een desktop. Het is de eerste die ik zelf in elkaar heb gezet andere keren wel eens de videokaart vervangen en zo maar nog nooit vanaf de grond af aan componenten gekozen en in elkaar schroeven.
Mijn probleem was dat ik eigenlijk een zeer krachtige all in one wilde maar die niet bestaan. Dat was omdat het gebeuren makkelijk verplaatsbaar moest zijn. De oplossing is nu als volgt:

Dit is de all in one, een scherm met speakers en een kastje wat draadloos de beelden verzendt.
Verder een draadloos toetsenbord.

Zoals het eruit ziet wanneer het op mijn kamer staat in TV/film mode (via de cisco decoder). Alle hardware zit in de Fortress ft03.
Die er van binnen zo uit ziet:
http://i47.tinypic.com/1zx5iee.jpg
Qua kabels is het echt een nachtmerrie omdat alles net past.
De gebruikte componenten, het heeft een lieve duit gekost maar als het goed is kan ik weer een aantal jaar mee .
inventaris: FT3
Velen zeiden dat het niet mogelijk is maar het werkt de pc staat boven op de slaapkamer en beneden heb ik het "all-in-one" scherm staan
[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-11-2012 13:13 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
@ icecreamfarmer: heb je dan geen last van vertraging in het beeld? Verder wel netjes zoals je het hebt opgezet!
Nee niets. Het is een nieuwere generatie die het beeld en geluid ongecomprimeerd verstuurt en zodoende geen lag die je bij oudere apparaten wel zou hebben. Er is zelfs genoeg bandbreedte om 3d 1080p met 5.1 geluid te sturen.Markicks schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:28:
@ icecreamfarmer: heb je dan geen last van vertraging in het beeld? Verder wel netjes zoals je het hebt opgezet!
Ik speel er zelf veel bf3 op.
Nadeel is wel dat het bereik snel afneemt in NL huizen vanwege het gewapende beton, ik kan echter in de tuin gaan zitten als ik zou willen
Verder krijgt alles zijn stroom via de monitor en zodoende hoeft er maar 1 stekker in het stopcontact. Ook kan ik de cisco erop aansluiten en heb ik een mobiele tv. Vanwege stroombesparing plug ik hem boven trouwens altijd direct erin.
[ Voor 15% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-11-2012 13:55 ]
Ah oke! BF3 bevestigd alles haha!
Toetsenbord en muis heb je dus via een USB poort lopen op de monitor?
Nope die zijn ook draadloos via unifying ontvanger.Markicks schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:18:
Ah oke! BF3 bevestigd alles haha!Toetsenbord en muis heb je dus via een USB poort lopen op de monitor?
Sinds een paar weekjes eigenaar van een appartement dus ook maar meteen me gameroom/kantoor ingericht (hoofdzakelijk een gameroom
). En zelfs een wasroom, jaja!
Andere kleurtjes optioneel
(Romantisch he?)

Clean desk policy
Eeeej wat zien we daar een stofje? KSSST.

Zennnnnnnnn

In de woonkamer staat de xdoos, deze foto's komen (een deze dagen/weken) in het show je homie cinema topic
.

Andere kleurtjes optioneel

Clean desk policy

Zennnnnnnnn

In de woonkamer staat de xdoos, deze foto's komen (een deze dagen/weken) in het show je homie cinema topic
[ Voor 4% gewijzigd door Diversity op 02-11-2012 20:49 ]
Netjes en verzorgd. Bijna Zen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wat voor monitorhouder heb je gebruikt voor je 2 schermen? Ziet er erg gelikt uit en het lijkt alsof de houder niet erg 'diep' is wat ik eigenlijk zoek. Ik heb een bureau met een diepte van 60cm en dan is zo'n houder al snel 20cm en dus 1/3e van je bureau.
Dat is deze arm http://www.informatique.nl/514148/newstar-fpma-d960d.html.GioStyle schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:52:
Wat voor monitorhouder heb je gebruikt voor je 2 schermen? Ziet er erg gelikt uit en het lijkt alsof de houder niet erg 'diep' is wat ik eigenlijk zoek. Ik heb een bureau met een diepte van 60cm en dan is zo'n houder al snel 20cm en dus 1/3e van je bureau.
Let wel als je de schermen strak tegen elkaar wilt hebben dat je ze toch wat verder van de muur moet doen als ik heb. Bij mij staan de schermen een stukje uit elkaar (+- 1,5 cm).
Je hebt zeker de bochtjes achter het scherm strak tegen de muur? Ik heb namelijk minder last van de muur, dus ik kan een bochtje maken om de schermen naar elkaar te brengen.
Klopt ja. Dan zal het bij jou helemaal makkelijk lukken denk ikGioStyle schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:17:
Je hebt zeker de bochtjes achter het scherm strak tegen de muur? Ik heb namelijk minder last van de muur, dus ik kan een bochtje maken om de schermen naar elkaar te brengen.
Anoniem: 170423
ik ben helemaal klaar voor black ops 2 :

wat je ziet :
LG 42LW5400
XBOX 360 SLIM
TRITTON WARHEAD 7.1
HAUPPAGE HD PVR 2
wat je ziet :
LG 42LW5400
XBOX 360 SLIM
TRITTON WARHEAD 7.1
HAUPPAGE HD PVR 2
Alleen je stoel moet nog de goede kant op gedraaid worden.Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 12:05:
ik ben helemaal klaar voor black ops 2 :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat je ziet :
LG 42LW5400
XBOX 360 SLIM
TRITTON WARHEAD 7.1
HAUPPAGE HD PVR 2
Let op:
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's
Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.
Post hier jouw gameroom en probeer het praten over elkaars gameroom minimaal te houden.
Maak echte thumbnails van foto's
Bovenin kun je op afbeeldingen klikken om alleen posts met plaatjes te zien.