Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Een HHDR opname!
HHDR? Ja hoor, Herfst-HDR, geen probleem

Myco68 by Erik Haak, on Flickr
Deze zwammen zaten op een omgevallen boomstam, die nogal in het donker lag, met nog net een beetje middaglicht erop.
Camera op statief gezet, 5 x -/+ EV opnames gemaakt, samengevoegd met HDR Efex Pro 2 vanuit PS CC 2019.
HHDR? Ja hoor, Herfst-HDR, geen probleem

Myco68 by Erik Haak, on Flickr
Deze zwammen zaten op een omgevallen boomstam, die nogal in het donker lag, met nog net een beetje middaglicht erop.
Camera op statief gezet, 5 x -/+ EV opnames gemaakt, samengevoegd met HDR Efex Pro 2 vanuit PS CC 2019.
@ehtweak je HDR shrooms uit 2017 zijn mooi. Vaak zie je met HDR dat de afbeelding plat word door gebrek aan contrast, dat zie ik hier niet terug.
Zelf vandaag de auto-bracketing van mijn a6600 geprobeerd. 3 stuks totaal, EV +/- 1 stop. Alles klikbaar.

Zonder HDR:
Zelf vandaag de auto-bracketing van mijn a6600 geprobeerd. 3 stuks totaal, EV +/- 1 stop. Alles klikbaar.

Zonder HDR:
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Let op:
~~~[html]Ook hier mag je reacties geven op je voorganger, dat houdt het topic waardevol~~~[/html]
~~~[html]Ook hier mag je reacties geven op je voorganger, dat houdt het topic waardevol~~~[/html]