• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
whoehoe... nu ben ik ook weer happy :)
En nu nog tig andere applicaties... oftewel HTC moet 't maar snel gaan fixen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Anoniem: 344187

Veel dank voor de apk!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-11-2022

Be reasonable.... do it my way

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-03 21:50
Wow, bedankt voor die Layar.
Ik denk effe voor de grap kijken wat het is. Kan je alle Q-Day locaties (in Amsterdam) gewoon bekijken. Handig!!!

• EDaudey
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-08-2021
Door het gebruik van een ander certificaat om de APK te ondertekenen, werkt Google Maps binnen de Layar applicatie niet meer: je zult dus op de kaart geen straten zien :'(
De Lijst en de Realiteit weergaves doen het gelukkig wel prima. Nu maar hopen dat HTC snel met een fix komt.

Anoniem: 354324

Reactie van HTC via customer support (website HTC):

"We are aware some applications are not visable at the moment. This is only with the copyright protected applications. We are working with our partners to resolve this as quickly as possible. If the application is not visable and not a copyright protected application, then contact the developer for more information."

• Freekazoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-11-2018

Freekazoid

PSN: FreekVR

Ja, je krijgt dus generieke brak antwoorden die nergens op slaan. Ik heb nu een specifieke vraag gesteld (Waarom werken alleen Camera apps niet, volgens Layar ligt het probleem bij HTC en volgens Mark Moons komt er een update voor de Legend) en heb al een aantal dagen geen atwoord. Typische support die alleen weten van de generieke problemen die zich al bij andere telefoons hebben voorgedaan en voor de rest weinig hulp bieden.

Anoniem: 354324

Op allerlei google android fora wordt meer en meer duidelijk dat steeds meer telefoons hier last van hebben, daarbij betreft het of nieuwe telefoons met eclair (android 2.1), of ge-upgrade telefoons met een nieuwe ROM, ook eclair 2.1. Het zijn telefoons van verschillende merken. Allen missen apps in de market.

• Freekazoid

Freekazoid

Anoniem: 354324 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:12:
Op allerlei google android fora wordt meer en meer duidelijk dat steeds meer telefoons hier last van hebben, daarbij betreft het of nieuwe telefoons met eclair (android 2.1), of ge-upgrade telefoons met een nieuwe ROM, ook eclair 2.1. Het zijn telefoons van verschillende merken. Allen missen apps in de market.
Op de legend is er meer aan de hand dan alleen missende apps.

• bove027
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:25
Thanx, werkt perfect!

Wat ik me wel afvraag. Als de ontbrekende apps (in mijn geval: Goggle, Barcode scanner en Layar) na een fix wel beschikbaar worden in de market. Ziet de market deze dan ook (ivm updates)? Of moet ik ze dan eerst deinstalleren en via de market weer installeren?

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:17

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

bove027 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:11:
[...]

Thanx, werkt perfect!

Wat ik me wel afvraag. Als de ontbrekende apps (in mijn geval: Goggle, Barcode scanner en Layar) na een fix wel beschikbaar worden in de market. Ziet de market deze dan ook (ivm updates)? Of moet ik ze dan eerst deinstalleren en via de market weer installeren?
Dat laatste...

• Braaaii
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:16
Citaat mail Hyves helpdesk:
"Android Market heeft de formaten van het scherm en/of de pixel density van de HTC Legend verkeerd verwerkt in de Market. Helaas toont onze applicatie dan ook niet." einde citaat

Hier geven ze het probleem aan. Wat waarschijnlijk ook voor meerdere apps geldt.

VW ID.3 1st Plus, game PC, XBOX SX, 3.500 WP, Domoticz & Apple.

• Freekazoid

Freekazoid

Vreemd, bij Layar gaat het juist weer om de camera :S Kreeg vandaag trouwens een mailtje van HTC Support waarin me werd gevraagd om meer informatie over mijn telefoon omdat meer mensen er last van hadden (versie ROM ed. - maar dat is voor iedereen hetzelfde toch?)

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
als het echt enkel een vergeten vinkje is, vind ik het nog al raar dat het zo lang duurt. HTC heeft namelijk hele nauwe banden met Google (denk oa Nexus One door HTC en samen aanwezig op MCW keynote van Google enz). Dus dat had echt super snel gefixt kunnen zijn in dat grval.

• wdv
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-03 16:42
Ik heb een Desire en kan ook een aantal zaken niet (meer) vinden in de Market!

Bijvoorbeeld Handy Backup van Novosoft is ineens niet te vinden. En op mijn Hero wel ?

Anoniem: 344391

net een antwoordt gekregen van de htc support op mijn vraag hoe het zit met de apps:
[...] We do know the problem has arisen, and we are actively chasing google to get them to approvie toe ROM's footprint as soon as possible. I would estimate that we would see a reolsuiton withint 7-10 days, but this is just my guess. As the owner of a desire in the same position, i am hoping it is quicker than this.

I apologise for the inconvenience, but i can assure you, we are pushing as hard as we can to get them approved for the copy protected apps. [...]

• Freekazoid

Freekazoid

Ik heb toch nog steeds mijn twijfels of het alleen daar om gaat (Google moet de ROM approven, vinkje zetten / whatever). Anders zou een app als Layar toch geen problemenhebben met het handmatig installeren? En waarom heeft Mark Moons het dan over een update voor de Legend? Ik heb het idee dat er een hele hoop mensen langs elkaar heen praten en dat niemand nog heeft verteld wat het probleem nu écht is (of niemand die het uberhaubt weet??)

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als Google een ROM moet goedkeuren dan betekent het dus dat er een update voor de Legend komt. Wat ik verwacht is dat HTC iets opgeleverd heeft en deze mss laat controleren om te zorgen dat ze niet weer een probleem hebben...

• demand
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-03 14:12
Kan iemand de stappen voor het installeren van Layar wat uitgebreider beschrijven. Ik Heb HxD maar het lukt me niet om "android.hardware.camera" en "REQUIRES FEATURE" te vervangen door 00 omdat ik deze niet kan vinden - Misschien open ik het bestandje niet op de juiste manier?

Kan iemand mij hierbij helpen?

• Freekazoid

Freekazoid

Download anders gewoon de APK? http://www.xs4all.nl/~edaudey/Layar.apk

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

2 uur geleden:
Sorry voor beroep op jullie geduld. Meer over Legend in komende 36 uur. Gisteren engineers naar Google vertrokken (ons geduld is ook op)
http://twitter.com/markmoons/status/12500906141

[Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 20-04-2010 10:08]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36
Oke, spannend :D .

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Eindelijk! Een fix voor Legend/CameraApp is bevestigd door HTC & Google. Wordt OTA (Over the Air) uitgerold in de komende dagen.
http://twitter.com/markmoons/status/12561530809
It's about time :)

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54

J-P

Syntax erro....

idd, hopen dat het vlot wordt gerepareerd. krijg je daar ook nog een melding van op je tel, of moet je continue controleren of het nu wel werkt?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Als het goed is staat automatische software updates aangevinkt, wat betekend dat je automatisch een berichtje krijgt dat ie ge-update (Instellingen -> Over de telefoon -> Software updates).

En waarschijnlijk zal iemand hier wel wat posten als er een update is, dan kun je altijd je telefoon nog handmatig laten controleren ;)

• Freekazoid

Freekazoid

Hij controleert volgens een schedule, je krijgt dus vanzelf een melding...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Is de fix alleen de fix of een complete rom met fix ? Ik weet niet of hij aangeeft hoe groot de update is, maar zie het niet echt zitten om 80 MB of meer via 3G binnen te halen..

• Sum|IA
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09-2010
Is de fix alleen de fix of een complete rom met fix ? Ik weet niet of hij aangeeft hoe groot de update is, maar zie het niet echt zitten om 80 MB of meer via 3G binnen te halen..
kan wss ook via wifi of via een pc.

Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Cross van algemeen Legend topic.

Maar update voor camera is beschikbaar, 8.72 groot, en kan via wifi en mobiele netwerk gedownload worden. Hopelijk gaat dit alles oplossen. Installeer hem nu, en laat wel weten of t helpt.

Update: Google Goggles, Layar, Barcodescanner en Hyves applicaties zijn nu wel te vinden!

[Voor 17% gewijzigd door majoh op 22-04-2010 13:00]

• Freekazoid

Freekazoid

Ja! Update werkt :) Gelukkig kan dit topic nu eigenlijk wel gesloten worden (eindelijk!)

• bove027
  • Laatst online: 20:25
Update hier ook binnengehaad, gewoon via 3G. Soepele install en alle apps zijn te vinden! Eindelijk!!!

• atacama
  • Laatst online: 29-03 08:37
en ook hier werkt hij, wel mooi om te zien dat android verbied te updaten als er niet genoeg stroom in de accu zit. Ookal hangt hij op dat moment aan de lader...

Eindelijk alle apps beschikbaar :) zal ik de APK's weer weg gaan halen

-= Its dry in the dessert =- So what??

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:54

J-P

Syntax erro....

idd super, de update werkt feilloos, schrik niet als je bij het opstartscherm lang moet wachten, dat hoort zo.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• fobbe31
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-04-2018
Bij mij doet ie geen update. Het is wel een Vodafone HTC Legend. Ik heb `m tig keer aan en uit gezet en `m naar updates laten zoeken, maar helaas, geen updates. Hij zegt dat de telefoon up to date is, en dat er updates op de telefoon zijn.....
Weet iemand hoe ik `m update?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Omdat dit probleem inmiddels op is gelost, zie nieuws: HTC rolt update uit met fix voor blokkade applicaties Legend, gaat dit topic op slot. Verdere discussie over de Legend kan in HTC Legend :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee