Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik denk effe voor de grap kijken wat het is. Kan je alle Q-Day locaties (in Amsterdam) gewoon bekijken. Handig!!!

De Lijst en de Realiteit weergaves doen het gelukkig wel prima. Nu maar hopen dat HTC snel met een fix komt.
Anoniem: 354324
"We are aware some applications are not visable at the moment. This is only with the copyright protected applications. We are working with our partners to resolve this as quickly as possible. If the application is not visable and not a copyright protected application, then contact the developer for more information."
Anoniem: 354324
Op de legend is er meer aan de hand dan alleen missende apps.Anoniem: 354324 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 00:12:
Op allerlei google android fora wordt meer en meer duidelijk dat steeds meer telefoons hier last van hebben, daarbij betreft het of nieuwe telefoons met eclair (android 2.1), of ge-upgrade telefoons met een nieuwe ROM, ook eclair 2.1. Het zijn telefoons van verschillende merken. Allen missen apps in de market.
Thanx, werkt perfect!
Wat ik me wel afvraag. Als de ontbrekende apps (in mijn geval: Goggle, Barcode scanner en Layar) na een fix wel beschikbaar worden in de market. Ziet de market deze dan ook (ivm updates)? Of moet ik ze dan eerst deinstalleren en via de market weer installeren?
Dat laatste...bove027 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:11:
[...]
Thanx, werkt perfect!
Wat ik me wel afvraag. Als de ontbrekende apps (in mijn geval: Goggle, Barcode scanner en Layar) na een fix wel beschikbaar worden in de market. Ziet de market deze dan ook (ivm updates)? Of moet ik ze dan eerst deinstalleren en via de market weer installeren?
"Android Market heeft de formaten van het scherm en/of de pixel density van de HTC Legend verkeerd verwerkt in de Market. Helaas toont onze applicatie dan ook niet." einde citaat
Hier geven ze het probleem aan. Wat waarschijnlijk ook voor meerdere apps geldt.
VW ID.3 1st Plus, game PC, XBOX SX, 3.500 WP, Domoticz & Apple.

Bijvoorbeeld Handy Backup van Novosoft is ineens niet te vinden. En op mijn Hero wel ?
Anoniem: 344391
[...] We do know the problem has arisen, and we are actively chasing google to get them to approvie toe ROM's footprint as soon as possible. I would estimate that we would see a reolsuiton withint 7-10 days, but this is just my guess. As the owner of a desire in the same position, i am hoping it is quicker than this.
I apologise for the inconvenience, but i can assure you, we are pushing as hard as we can to get them approved for the copy protected apps. [...]
Kan iemand mij hierbij helpen?
http://twitter.com/markmoons/status/12500906141Sorry voor beroep op jullie geduld. Meer over Legend in komende 36 uur. Gisteren engineers naar Google vertrokken (ons geduld is ook op)
[Voor 3% gewijzigd door Slonzo op 20-04-2010 10:08]
http://twitter.com/markmoons/status/12561530809Eindelijk! Een fix voor Legend/CameraApp is bevestigd door HTC & Google. Wordt OTA (Over the Air) uitgerold in de komende dagen.
It's about time

idd, hopen dat het vlot wordt gerepareerd. krijg je daar ook nog een melding van op je tel, of moet je continue controleren of het nu wel werkt?Slonzo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:44:
[...]
http://twitter.com/markmoons/status/12561530809
It's about time
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
En waarschijnlijk zal iemand hier wel wat posten als er een update is, dan kun je altijd je telefoon nog handmatig laten controleren

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
kan wss ook via wifi of via een pc.Is de fix alleen de fix of een complete rom met fix ? Ik weet niet of hij aangeeft hoe groot de update is, maar zie het niet echt zitten om 80 MB of meer via 3G binnen te halen..
Om files te verminderen zijn vrachtwagenchauffeurs vanaf heden verplicht om te carpoolen
Maar update voor camera is beschikbaar, 8.72 groot, en kan via wifi en mobiele netwerk gedownload worden. Hopelijk gaat dit alles oplossen. Installeer hem nu, en laat wel weten of t helpt.
Update: Google Goggles, Layar, Barcodescanner en Hyves applicaties zijn nu wel te vinden!
[Voor 17% gewijzigd door majoh op 22-04-2010 13:00]

Eindelijk alle apps beschikbaar

-= Its dry in the dessert =- So what??
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Weet iemand hoe ik `m update?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Dit topic is gesloten.