Vandaag 3 klanten bezocht hier in Auckland. Een op de 23ste verdieping van de ASB Tower (naast de Sky Tower), de ander op de 6e verdieping van de AMP Tower (fantastisch uitzicht over de waterkant) en de laatste klant zit op een industrieterrein in Albany. Een CFO, een Financial Manager en een senior Financial Controller.Jazzy schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:58:
[...]
Zelf heb ik een redelijk seniore functie, maar als ik samen met een account manager bij klant aan kom rijden dan wordt doorgaans verwacht dat de commerciële man in de grote auto rijdt en de techneut in een kleinere. Maar misschien hangt het ook van de kleur af, ik heb zo'n zwarte met chroomstrips rond de ramen en die zit er wel vrij voornaam uit. Hij zou in ieder geval niet misstaan als directie auto.
Geen van deze klanten hebben mijn auto uberhaupt gezien .. laat staan dat het ze ook maar een bal uitmaakt waarmee ik mij verplaats. (Een Boeing 737 en verder taxi's).
Gewoon rijden waar je zin in hebt.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)