hoi,
ik heb een vrij nieuwe pc maar heb battlefield bad company 2 gekocht en mijn video kaart is een beetje waardeloos kwam ik achter. De rest van mijn pc is boven de aanbevolen dingen van canyourunit.com alleen mijn video kaart niet.
ik hoef BF BC 2 niet op max detail te spelen low is voor mezelf al voldoende.
Video Card: Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3) <--- deze was slecht de rest is goed/boven het gemiddelde
Features:
Required
Video RAM 1.2 GB
Hardware T&L Yes
Pixel Shader version 4.0
Vertex Shader version 4.0
(dit staat aangegeven op canyourunit.com)
besturingsysteem: windows 7
systeem model: MS 7616
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz
Geheugen: 3072 MB RAM
Wisselbestand: 5611 MB totaal
grafischekaart: Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3)
met een totaal geheugen van 1275 MB
voeding:
16 A
250 V
mijn vraag:
is een GeForce GT 220 kaart voldoende om een goed beeld te hebben op low detail ? en toch op zijn minste tussende 15-30 fps te halen?
ik wil niet hoger gaan dan 70 euro en deze kaart is 50-70 euro (erg verschillend)
of is het beter om een betere kaart te nemen?
ps. als ik meer info moet geven over mijn pc of iets dergelijks meld dat alstublieft.
ps. is het ook mogelijk ergens een site te krijgen waar ik mijn pc in kan zetten en deze video kaart er in kan doen en kijken of het werkt? ik heb gezocht maar kwam niet echt verder.
ik heb een vrij nieuwe pc maar heb battlefield bad company 2 gekocht en mijn video kaart is een beetje waardeloos kwam ik achter. De rest van mijn pc is boven de aanbevolen dingen van canyourunit.com alleen mijn video kaart niet.
ik hoef BF BC 2 niet op max detail te spelen low is voor mezelf al voldoende.
Video Card: Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3) <--- deze was slecht de rest is goed/boven het gemiddelde
Features:
Required
Video RAM 1.2 GB
Hardware T&L Yes
Pixel Shader version 4.0
Vertex Shader version 4.0
(dit staat aangegeven op canyourunit.com)
besturingsysteem: windows 7
systeem model: MS 7616
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i3 CPU 530 @ 2.93GHz
Geheugen: 3072 MB RAM
Wisselbestand: 5611 MB totaal
grafischekaart: Intel(R) Graphics Media Accelerator HD (Core i3)
met een totaal geheugen van 1275 MB
voeding:
16 A
250 V
mijn vraag:
is een GeForce GT 220 kaart voldoende om een goed beeld te hebben op low detail ? en toch op zijn minste tussende 15-30 fps te halen?
ik wil niet hoger gaan dan 70 euro en deze kaart is 50-70 euro (erg verschillend)
of is het beter om een betere kaart te nemen?
ps. als ik meer info moet geven over mijn pc of iets dergelijks meld dat alstublieft.
ps. is het ook mogelijk ergens een site te krijgen waar ik mijn pc in kan zetten en deze video kaart er in kan doen en kijken of het werkt? ik heb gezocht maar kwam niet echt verder.
[ Voor 36% gewijzigd door develdexter op 14-03-2010 10:52 ]