ye-roon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:32:
Assault vind ik het minst leuke class om te spelen. vooral die tube. Dat ding moeten ze echt uit de ammo box halen. al die mensen die alleen maar tuben uit gebouwtjes. maar close combat of long range zijn ze niks. En een andere class spelen als de situatie daar naar vraagt ho maar.
Mee eens, dwz, niet in z'n geheel uit de ammo box halen, maar de resupply tijden voor de 40mm nades 3 keer langer maken.
Ik zat gister in een map waar alleen maar getubed werd. 10 spelers op een kluitje, 10 ammopacks aan hun voeten en met z'n allen artillery spelen.
Toegegeven, ik was er ook 1 van. Omdat het andere team hetzelfde deed, en als je ook maar 2 stappen richting vijand deed kreeg je dus een spervuur van die nades om je oren.
Maar goed, dat hoefde niet want mijn team was defender. Uiteraard wonnen we omdat de aanvallers geen stap richting Mcoms deed.
edit:
@lenny_z: De m95 is geen 1 shot 1 kill op chest. wel op hoofd (wat echt niet mogelijk is imho). Het moet overal 1shot 1 kill zijn. Als dat ding je in je arm raakt ben je je arm kwijt, in je been je been kwijt etc. Je bent in elk geval niet meer instaat om te vechten. Maja het is dus niet zo. Zelfs met magnum ammo is het geen 1shot1kill in chest. Best wel vaag.
Ik heb eens zo'n kogelvrij vest moeten dragen. De je torso is beschermd met een dikke plaat die zelfs een .50 zou tegenhouden, dus dat kan wel kloppen.
[
Voor 21% gewijzigd door
ZenTex op 15-03-2010 12:41
]