Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 29-08 09:51
De server heeft af en toe inderdaad aardige lag, dan hoor je iedereen er ook over klagen op de server.
Ik denk dat dit ook te maken heeft met dat ik de ene keer op de pixel precies moet spotten en de andere keer 3 in een keer spot zonder er ook maar heel erg in de buurt te zitten.

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

Ik lees dat hier wel vaker over lag op de GOT servers idd en dat hoort toch echt niet lijkt me. Ik sorteer mijn servers meestal op ping en dan pak ik er altijd een uit het lijstje wat 1 ping heeft (hoe onzinnig dat ook klinkt) en ik heb echt nooit last van lag.

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• Gammro
Ik zie uberhaupt geen ping in de serverlist :S, bij mij staan er enkel streepjes en dacht dat dit een bug was die bij iedereen zo is. Ik ga even kijken hoe ik dat kan fixen.

Edit: run as admin zou het dus moeten fixen :)
Edit2: nope, niet gefixt.

Gammro wijzigde deze reactie 15-03-2010 10:11 (17%)

• YoshiBignose
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 04-04 11:52
Hebben jullie ook problemen met het geluid? Ik hoor stemmen in de campaign bijvoorbeeld bijna niet, alleen heel soms. Heb HIFI en CINEMA enzo allemaal al geprobeerd.

When you are dead, you don't know you are dead. It's only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:09
quote:
Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:55:
De server heeft af en toe inderdaad aardige lag, dan hoor je iedereen er ook over klagen op de server.
Ik denk dat dit ook te maken heeft met dat ik de ene keer op de pixel precies moet spotten en de andere keer 3 in een keer spot zonder er ook maar heel erg in de buurt te zitten.
ik vind het wel mooi dat hij die server om doopt tot de tweakers server maar multiplay.co.uk valt me een beetje tegen qua kwaliteit. misschien als we met een paar tweakers wat duiten bij elkaar leggen dat we samen met hem een overstap kunnen maken naar i3d of een andere hoster die wel meer kwaliteit levert

@Phease de got server staat altijd op ping 15 dus het is niet echt de verbinding maar het lijkt er op dat de server het gewoon niet aankan. en daarom ook een soort van lag in het spel vertoont

Yoshi lees de waarschuwing eens boven snel reageren (quickreply)

Proxx wijzigde deze reactie 15-03-2010 10:06 (14%)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

quote:
Gunter Ludolf schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:11:
[...]

En kijk eens wat ik aan het eind van deze spannende avond in mn dogtags collectie vond :*)

[afbeelding]

Heb me overigens weer prima vermaakt op de GoT server!
Toch maar eens begonnen als zustertje te spelen en ik moet zeggen, zodra je de defibrillator vrijgespeeld hebt, is dit echt de makkelijkste manier om punten te scoren O-)
Tssss :'(

Die BFBC2 stat site is beetje hopeloos, 100 spelers in de queue om opgenomen te worden dus ze kunnen mijn aanvraag niet verwerken. Heb ik dus niet heel veel aan :'(

Tsurany wijzigde deze reactie 15-03-2010 10:10 (13%)

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Proxx schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:02:
[...]

@Phease de got server staat altijd op ping 15 dus het is niet echt de verbinding maar het lijkt er op dat de server het gewoon niet aankan. en daarom ook een soort van lag in het spel vertoont
Ik noemde het er maar bij zodat mensen daar niet gelijk over beginnen maar mijn bericht was meer bedoelt als showcase dat de game op zich geen lag zou moeten vertonen, want ik join altijd 32/32 Rush/Conquest servers.

Goed, meeste mensen weten dat ondertussen vast wel, maar een extra opmerking kan nooit kwaad :)

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:19
quote:
Tsurany schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:08:
[...]

Tssss :'(

Die BFBC2 stat site is beetje hopeloos, 100 spelers in de queue om opgenomen te worden dus ze kunnen mijn aanvraag niet verwerken. Heb ik dus niet heel veel aan :'(
Ja nu is die vrij kansloos.
Bij de BF2 stats sites werd je gewoon gequeued, dat het dan een uur duurt dat je stats te zien zijn is dan prima.

• Sharpp
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 26-08 10:01
Pings worden in BC2 ook niet bij mij ververst, zowel in de serverlist niet als in game.
Het is dus slechts een moment opname, heb je vrij weinig aan imho.

Steam

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Sharpp schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:23:
Pings worden in BC2 ook niet bij mij ververst, zowel in de serverlist niet als in game.
Het is dus slechts een moment opname, heb je vrij weinig aan imho.
Ach, al die 1tjes zijn wel bijna altijd nl/fr/uk/de dus dat zit meestal wel snor bij mij.

De *enige* keer dat ik ooit met lag gespeeld heb is toen ik een keer 'Play Now' gebruikte, en toen kwam ik in een US server terecht. Dat was inderdaad niet te doen :)

• Oakley
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-04-2014

Oakley

Kei liev!

quote:
Gunter Ludolf schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:11:
[...]

En kijk eens wat ik aan het eind van deze spannende avond in mn dogtags collectie vond :*)

[afbeelding]
Dit is wel heel grappig, na aanleiding van jouw plaatje ben ik ook eens naar die dog tags gaan kijken en ik heb maar van één speler 2 dogtags en rara wie is dat...? Tsurany

En ik ben echt geen knifer ofzo, alleen als iemand toevallig heel uiig met zijn rug naar me toe uit het raam staat te koekeloeren dan rag ik er ff een knife in..

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:51
quote:
Pheace schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:59:
Ik lees dat hier wel vaker over lag op de GOT servers idd en dat hoort toch echt niet lijkt me. Ik sorteer mijn servers meestal op ping en dan pak ik er altijd een uit het lijstje wat 1 ping heeft (hoe onzinnig dat ook klinkt) en ik heb echt nooit last van lag.
De ingame ping is roundtrip tijd. Als die 1 ms is, dan moet de server naast jouw pc draaien ;)
Als de ping naar een normale server 10 ms is, dan is de roundtrip tijd 20ms en daarbovenop de tijd dat de engine erover doet om het pakketje terug te sturen. En die totale tijd zie je dan in de browser.

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Stewie! schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:29:
[...]

De ingame ping is roundtrip tijd. Als die 1 ms is, dan moet de server naast jouw pc draaien ;)
Als de ping naar een normale server 10 ms is, dan is de roundtrip tijd 20ms en daarbovenop de tijd dat de engine erover doet om het pakketje terug te sturen. En die totale tijd zie je dan in de browser.
Ja ik snap dat 1 ping onzinnig is maar hij zegt het toch en dat zijn wel de goede servers voor mij. Vast wel weer een browser fout of zo.

Maar na een lijstje van eentjes (meestal zeker 1 pagina) gaat hij gewoon naar de 15 ping, 30 ping, 85 ping, 115 ping etc etc. Dus wat dat betreft geeft ie toch ook de indruk dat ie het wel degelijk doet op bepaalde hoogte.

Misschien de moeite waard te vernoemen dat ik op glasvezel zit? (XMS internet)

Boeit mij niet of het logisch is of niet, maar die servers zijn echt wel de lage pings voor mij blijkbaar :)

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-09 15:48

Patriot

Fulltime #whatpulsert

quote:
Oakley schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:29:
[...]

Dit is wel heel grappig, na aanleiding van jouw plaatje ben ik ook eens naar die dog tags gaan kijken en ik heb maar van één speler 2 dogtags en rara wie is dat...? Tsurany

En ik ben echt geen knifer ofzo, alleen als iemand toevallig heel uiig met zijn rug naar me toe uit het raam staat te koekeloeren dan rag ik er ff een knife in..
Ik deed het tijdens de BETA wel vaak, omdat je toen nog geen hardcore servers had. Op hardcore servers knife ik eigenlijk amper, omdat ik geen zin heb om het risico te lopen omgelegd te worden als ik die 10m naar een enemy toe moet lopen :+

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• Gunter Ludolf
  • Laatst online: 13-12-2011
quote:
Patriot schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Ik deed het tijdens de BETA wel vaak, omdat je toen nog geen hardcore servers had. Op hardcore servers knife ik eigenlijk amper, omdat ik geen zin heb om het risico te lopen omgelegd te worden als ik die 10m naar een enemy toe moet lopen :+
Knifen doe ik ook alleen als het zo uitkomt, alleen toen ik net begon veel meer dan nu, omdat mijn wapens toen nog ruk waren, dan is je knife toch vaak een betere optie dan 2 magazijnen kogels sproeien.. Zelfde geldt eigenlijk voor de grenadelauncher.

Oja en op aandringen van het tweakers doktersteam hebben we toch mn nick maar veranderd ;)

Bis heute Abend,
Gunter Ludolf (8>

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-09 15:31

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zat gisteren ook flink te laggen op meerdere servers. weet alleen niet of dit nou bij dezelfde hoster was, volgens mij niet. Het was iig op de got server en op 1 of andere duitse server.

Ik merk wel weer dat er een aantal frustraties zijn, en ik ben bang dat deze frustaties ook nooit opgelost worden, DICE en EA kennende..

Geen countdown bij mapstart bijvoorbeeld. Dit is echt de grootste irritatie. Mijn computer is niet slecht, maar ook niet super goed. Laden is altijd al wat traag geweest. Maar het moet toch niet kunnen dat na een mapchange 50% van de enemy al in mijn basis staat en 2 charges al geplant heeft voordat ik uberhaupt een stap heb kunnen zetten...

Ook vind ik dat er wel erg weinig maps zijn, maar mischien ben ik verwend :P

blup

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19-09 17:47

Audione0

Strijdt der titanen

Heren,

Wanneer ben ik eigenlijk [Got] bekwaam genoeg, dat mn nick in de lijst van pc spelers mag _/-\o_ en mijn nick de clan-tag [GoT] mag dragen 8)

Ik vind van wel.. :*) Gezien ik alle Bf2 games gespeeld heb (hoog in rang) die er maar zijn, met uitzndering BF1942, en mezelf mag bekronen met uitzonderlijke skills O-)

Ok, mn skills bij BC2 moet nog wat bijgeschaaft worden, maar niet getreurd..

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / EVGA GTX 1070 SC ACX 3.0 / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• GeneralA
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 17-09-2011
Beste GoT'ers,

Heb de laatste paar dagen veel op jullie servers gespeeld. Ik heb erg veel lol gehad en zou me daarom graag bij de GoT clan aansluiten. Hebben jullie hiervoor al een aparte site/forum. ik heb nog niet heel veel kunnen spelen maar ik zou graag wat meer tactiek en samenwerking in het spel brengen. Ik heb lange tijd battlefield 2 in clanverband gespeeld en BFBC2 lijkt me de ideale vervanger.

[img]http://bfbc2.elxx.net/sig/clean1/pc/GeneralPjoi.png[/img]

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:47
quote:
eendje schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:17:
Geen countdown bij mapstart bijvoorbeeld. Dit is echt de grootste irritatie. Mijn computer is niet slecht, maar ook niet super goed. Laden is altijd al wat traag geweest. Maar het moet toch niet kunnen dat na een mapchange 50% van de enemy al in mijn basis staat en 2 charges al geplant heeft voordat ik uberhaupt een stap heb kunnen zetten...

Ook vind ik dat er wel erg weinig maps zijn, maar mischien ben ik verwend :P
ATi Videokaart neem ik aan? Force directx9 in je settings.ini, problem solved.

• Bishamon10
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-07-2015

Bishamon10

BF3: Tar_Fu_Panda

Damn snipers. Ben benieuwd wat zo'n gast te vertellen heeft na een potje:

"Ja, ik zat daar wel 5 minuten door m'n scope te koekeloeren, toen er opeens iemand m'n beeld in liep. Ik schoot gelijk, headshot! Hij wist nooit wat em overkwam. Na nog slecht 4 minuten stilzitten kon ik m'n mortar strike gebruiken. Ha aha ha gaga, wat een stakkers. Gegegege.
Maar toen zat ik te wachten tot er nog iemand m'n beeld in wilde lopen, werd ik opeens in m'n rug geknifed. Laf hoor!"

;-)

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• aal
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-09 13:04
quote:
Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:00:
Ik zie uberhaupt geen ping in de serverlist :S, bij mij staan er enkel streepjes en dacht dat dit een bug was die bij iedereen zo is. Ik ga even kijken hoe ik dat kan fixen.

Edit: run as admin zou het dus moeten fixen :)
Edit2: nope, niet gefixt.
Tis een knake oplossing, en geen idee of je de steam versie hebt. Maar steam.exe als administrator draaien heeft mij geholpen (op windows 7). Probleem is wel dat steam niet meer automagisch opstart met windows, maar goed. Het is en blijft een van de slechte serverbrowsers die ik ooit gezien heb.

• riffey#4
  • Laatst online: 23-03-2018

riffey#4

aka Beever#4

quote:
Stewie! schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:29:
[...]

Dat verklaart de hoge pingtijden wel. Volgens mij was het tot nu toe in alle games de "normale" ping tijd.

Heb je ook een idee waarom de ping-tijden in "groepjes" staan? Rijtje met ping 96, dan een rijtje met ping 109, dan een rijtje met ping 130...
Relatief veel groepjes met dezelfde tijd, en weinig er tussen.

• pjenergy
  • Laatst online: 28-01-2015
quote:
ErA schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Dit ja. Ik heb het gisteren aangepast en mijn laadtijd is nu 13/14 sec.

Hebben meer mensen er last van dat je niet door de staande mitrailleur met een kap ervoor kan kijken? Het moet doorzichtig zijn maar mij mij is het zwart.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 10:26

ye-roon

knaak

Na flink wat spelen op "de" got server denk ik dat 32 man voor een server echt te veel is. Op servers met 24 man of minder heb ik totaal gene problemen met lag etc. Maar met 32 man echt te veel.

Plus dat er totaal geen team work is aan het ene team, en daardoor wint het andere team altijd. Beetje jammer.

aan de andere kant, damn wat levelt dat medic zijn snel. gooi een med pack neer en voila, experience. Daardoor ook "best player of the match pin" gekregen :D

geweldig :)

edit: @hierboven, dat komt door dx9, in dx10 kan je wel doorheen kijken.

ye-roon wijzigde deze reactie 15-03-2010 11:42 (7%)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-09-2017
quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:31:

"Ja, ik zat daar wel 5 minuten door m'n scope te koekeloeren, toen er opeens iemand m'n beeld in liep. Ik schoot gelijk, headshot! Hij wist nooit wat em overkwam. Na nog slecht 4 minuten stilzitten kon ik m'n mortar strike gebruiken. Ha aha ha gaga, wat een stakkers. Gegegege.
Maar toen zat ik te wachten tot er nog iemand m'n beeld in wilde lopen, werd ik opeens in m'n rug geknifed. Laf hoor!"

;-)
Heb ook al meerdere frustratie op sniper posts hier willen dumpen maar me altijd in kunden houden. Maar this pretty much sums it up. Heb vaak potjes, vooral op valparadiso waar gewoon je hele team sniper is. Loop je daar als enige tussen het heen en weer geschiet. Ik denk dan echt de hele tijd, ben ik dan zo anders dat ik daar geen flikker aan vind? 4 - 5 snipers per team is meer als genoeg.

Als je dan ziet als er erg op assault/medic/engineer word gespeeld je veel meer druk op de vijand legt. Vooral ook omdat je midden in het slachtveld staat en je steeds weer bij een clanmate kan spawnen. Dan zit er een lekker tempo in en beleef je ook een levendig potje.

En dan komen nu de posts : Ik beweeg me niet genoeg. Bullshit. Maar als je een box wilt armen moet je toch echt even stil zitten en juist daar wachten ze op. En verwacht vaak geen hulp van je team-mates want die liggen in de bosjes. Misschien speel ik op slechte servers maar door die snipers druk ik uit agressie soms alt-f4.

Zo dat stapelde al een tijdje in me op en moest er ff uit.

https://mbbu.wordpress.com | Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Gunter Ludolf
  • Laatst online: 13-12-2011
quote:
pjenergy schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Dit ja. Ik heb het gisteren aangepast en mijn laadtijd is nu 13/14 sec.

Hebben meer mensen er last van dat je niet door de staande mitrailleur met een kap ervoor kan kijken? Het moet doorzichtig zijn maar mij mij is het zwart.
Dat is dan weer een nadelig gevolg van dx9 forcen. Is een bekende bug in het spel, je zult de afweging moeten maken tussen korte laadtijden maar geen stationary gun (dx9) en lang laden maar wel stationary guns (dx10).

• Leader98
  • Nu online

Leader98

Tweaking rulez!

Hoe kan ik achterhalen of de unlocks die met de "limited edition" werden meegeleverd (midels een aparte keycode) wel echt beschikbaar zijn?

• riffey#4
  • Laatst online: 23-03-2018

riffey#4

aka Beever#4

quote:
Gunter Ludolf schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Dat is dan weer een nadelig gevolg van dx9 forcen. Is een bekende bug in het spel, je zult de afweging moeten maken tussen korte laadtijden maar geen stationary gun (dx9) en lang laden maar wel stationary guns (dx10).
Maar eigenlijk gewoon een bug. Waarom zou je onder dx9 geen doorzichtig glas kunnen hebben? Alle ramen zijn wel gewoon doorzichtig.
En als ik het me goed herinner was het in de beta niet zo. Ik draai eigenlijk vanaf het begin al geforceerd op DX9, en in de beta kon ik ze wel gebruiken.

• ZenTex
  • Laatst online: 15:50
quote:
GeneralA schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:26:
Beste GoT'ers,

Heb de laatste paar dagen veel op jullie servers gespeeld. Ik heb erg veel lol gehad en zou me daarom graag bij de GoT clan aansluiten. Hebben jullie hiervoor al een aparte site/forum. ik heb nog niet heel veel kunnen spelen maar ik zou graag wat meer tactiek en samenwerking in het spel brengen. Ik heb lange tijd battlefield 2 in clanverband gespeeld en BFBC2 lijkt me de ideale vervanger.
Er is geen GoT clan.
Er zijn enkel een aantal leden die graag met elkaar spelen, meestal in 1 van de 3 servers, en om elkaar te herkennen dragen we de GoT tag.
Die tag is dus echt alleen voor herkenning. Al kennen diegenen die de afgelopen tijd veel op die servers doorgebracht hebben elkaar al wel zonder GoT tag.

Ik moet zeggen dat de sfeer op de GoT servers wel veel leuker is als op de meesta anderen. Qua teamplay ook vaak beter en er zijn over het algemeen minder snipers te vinden.

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:54

Goner

What can I do you for ?

quote:
riffey#4 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:49:
Maar eigenlijk gewoon een bug. Waarom zou je onder dx9 geen doorzichtig glas kunnen hebben?
Inderdaad, gewoon een hele droevige bug ... zat niet in de beta..
Bij EA forums zijn er ook threads hierover en daar adviseren spelers ook om dan maar te upgraden naar Windows7/Dx10, maar dat lijkt me flauwekul als je een videokaart hebt die geen Dx10 ondersteunt ?? Bovendien staat achterop mijn doosje bij de requirements alleen DirectX 9.0c :?
(weet het, dit hoort in probleem topic)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• ErA
quote:
GeneralA schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:26:
Beste GoT'ers,

De [GoT] tag is in principe vrijelijk te gebruiken door 1 ieder die zich ermee verbonden voelt.

Persoonlijk ben ik van mening dat we niet echt een clan zijn, maar gewoon een community.

• gambot
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:31:
Kijk er bestaat er verschil in sniper.. je hebt natuurlijk de noobs die nog niet bekend zijn met het spel die een sniper class kiezen zodat ze rustig ergens kunnen gaan liggen en toch dodelijk kunnen zijn. ofwel de personen die 15 minuten tot einde match op een zelfde riggel zitten te wachten tot die ene tegenstander langs komt. |:(

Of de mensen waarvoor ze echt bedoeld zijn om de Assault, medic en engineer te coveren vanuit een hogergelegen positie waardoor de casualities on the front of battle gereduceerd wordt aan jou zijde. Het geval waarvoor ik kies voor een sniper class... dit houd dan in dat je een goede positie uitzoekt de zichtbare "Kills" pakt binnen 2/3 minuten en doorgaat want je MCOM is armed en zorgt voor goede cover erop... desnoods zelf inmoven en gebouw prepareren met C4... enzovoort. Niet te vergeten dat als je in een squad zit altijd wel een recon unit handig is voor de extra cover....

Kortom zelf prefereer ik voor de recon unit omdat dit mij way of killing is... buiten dat is de assualt klasse een goede mogelijkheid en is die sniper cover verdomd handig dat je niet gebackraped wordt tijdens armen en moven in open gebieden! dan krijg je de bronze star omdat je aardig wat kills hebt bijelkaar geraapt... "mijn 2de ronde bfbc2 ooit" :+

[COFFEE]gambot

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:54:
[...]

Bij EA forums zijn er ook threads hierover en daar adviseren spelers ook om dan maar te upgraden naar Windows7/Dx10, maar dat lijkt me flauwekul als je een videokaart hebt die geen Dx10 ondersteunt ?? Bovendien staat achterop mijn doosje bij de requirements alleen DirectX 9.0c :?
mooi is dat, 150 euro uit moeten geven voor windows 7, 150 euro voor een dx10 kaart, 300 euro extra om een bug te omzeilen... kansloze rukkers.

blup

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 20:26
quote:
v8power67 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:46:
ik ben gisteren begonnen aan bad company 2 op de 360.
ben al hellemaal level 2 :P heb er 2 uur en 50 in in zitten.
moet zeggen het is leuk maar ook erg frustrerend omdat ik nog naab wapens heb en speel tegen level 20 enz.
beste resultaat was 11 kills 5 deaths ofzo.
hopen dat het naarmate ik meer onluck leuker wordt want zo vind ik het beetje jammer.
Als je een kit ziet liggen, pak die. Dat zijn vaak betere wapens, als het van hogere level spelers komt tenminste. Dat is de snelste manier om een beetje met leuke wapens te spelen. Bovendien is het ook nog wel eens handig, stel dat je een hogere level recon omlegt en zijn kit pakt. Daar zit vaak mortar strike in en dat kan nog wel eens van pas komen om vijandige snipers om te leggen >:)

Voeg me maar toe anders, mijn GT is TroonStaal en meestal ben ik 's avonds wel online :)

Trouwens, wel een vreemde bug soms. Als ik met de backbutten kijk naar het scoreboard als ik dood ben zie ik vaak bij mijn naam level 1 staan ipv het juiste level. EN als ik ingame op start druk en daarna op back, dan kom ik in het persoonlijke berichten menu van mijn Xbox :? Best raar.

Vrijdag wijzigde deze reactie 15-03-2010 11:58 (13%)

• JT888
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11-09 15:37
Zojuist bericht in mijn Mailbox gehad dat ik deze heb gewonnen met de prijsvraag OH YEAH !!

• Bishamon10

Bishamon10

Nogmaals de vraag: heeft iemand BC2 al eens op 3 monitoren gespeeld met ATI EyeFinity?
Of ben ik de enige dwaas met 3 monitoren (ok, toegegeven niet allemaal aan m'n PC).

Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.

• ZenTex
quote:
[...]

Mja. Het lijkt me stug dat iemand dit spel semi-fatsoenlijk kan spelen op een GPU die geen DX10 ondersteunt. DX 10 kaarten zijn inmiddles ook al 2 generaties oud.
Ik zit vast aan spelen in DX9 omdat ik hier WinXP draai. Maar niet voor lang meer.

Maar inderdaad, in de Beta werkte het nog prima, dus hoe ze het voorelkaar gekregen hebben on dit in de final te ver****en?
quote:
JT888 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:56:
Zojuist bericht in mijn Mailbox gehad dat ik deze heb gewonnen met de prijsvraag OH YEAH !!

[afbeelding]
Dat wisten we al. :p

rgras in "[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 7"

Maar alsnog gefeliciteerd. :)

ZenTex wijzigde deze reactie 15-03-2010 12:03 (20%)

• gambot
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:57:
Nogmaals de vraag: heeft iemand BC2 al eens op 3 monitoren gespeeld met ATI EyeFinity?
Of ben ik de enige dwaas met 3 monitoren (ok, toegegeven niet allemaal aan m'n PC).
zo dat klinkt echt enorm grof, vet, stoer, koning, fantastisch ,chill ,relaxt... je weet wel.. kan je een paar pics posten ofzo want ben erg benieuwd naar de irritatie van de bezels van de schermen?

[COFFEE]gambot

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
gambot schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:55:
[...]
Of de mensen waarvoor ze echt bedoeld zijn om de Assault, medic en engineer te coveren vanuit een hogergelegen positie waardoor de casualities on the front of battle gereduceerd wordt aan jou zijde. Het geval waarvoor ik kies voor een sniper class... dit houd dan in dat je een goede positie uitzoekt de zichtbare "Kills" pakt binnen 2/3 minuten en doorgaat want je MCOM is armed en zorgt voor goede cover erop... desnoods zelf inmoven en gebouw prepareren met C4... enzovoort. Niet te vergeten dat als je in een squad zit altijd wel een recon unit handig is voor de extra cover....
[...]
Kijk, totaal respect voor dat soort snipers. Counter-sniper, coveren en zo nu en dan de rain of death laten neerdalen op de Sniper Hill van de overkant. Dat kan ik best waarderen.

Ik speel zelf meestal medic of engineer, omdat ik me Gied voel bij een team-ondersteunende rol. De heli repareren terwijl je er in zit, of de piloot healen (weet niet of dat lukt).
In het heetst van de strijd als medic kistjes droppen, met m'n PKM op vijanden schieten en vooral veel, veel spotten. Heb nog geen defibrillator, dus kan nog geen mensen reviven.
Als engineer uit een tank springen en onder moordend kruisvuur repareren voel ik me ook lekker bij. Totdat ik een 40mil in m'n nek krijg of gesniperd word.

Assault ben ik te langzaam voor of zo. Of mss moet ik m'n hardware wel upgraden (yeah sure;-) ).

• siknu
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-08 13:37
Omdat ik haat te sniperen maar ik toch mijn kit wilde unlocken ben ik maar Recon met de Thompson begonnen, met later de M4 en nog later de G3. Dat is toch wel een leuke setup, met de G3 assault ik door de conquest mappen om met C4 de nodige tanks op te blazen. Ik ben dan wel recon maar ik speel geen camper, nu dat ik alle kits heb unlocked merk ik dat ik toch vaak die setup kies om in de conquest maps de armor de baas te kunnen. Het is geen setup waarmee je de meeste punten kan scoren maar het is wel een van de meest interessante setup's.

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
gambot schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:04:
[...]
zo dat klinkt echt enorm grof, vet, stoer, koning, fantastisch ,chill ,relaxt... je weet wel.. kan je een paar pics posten ofzo want ben erg benieuwd naar de irritatie van de bezels van de schermen?
Chill, gast. Ik *vraag* of iemand ervaring heeft met 3 monitoren.

• ErA
quote:
ye-roon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:41:

Plus dat er totaal geen team work is aan het ene team, en daardoor wint het andere team altijd. Beetje jammer.
Het ligt er gewoon aan welk team de minste recon heeft.

Ik moet nog steeds de eerste recon vinden die snapt wat de essentie van zijn class is.

Snipers zijn wat mij betreft useless, zeker op aanvallende kant, een medic/assault kan alles wat een sniper kan maar dan beter.

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-09 14:52
quote:
[...]

Wacht even hoor... dus lange laadtijden komen door het gebruiken van een Ati DX10 kaart? Hoe krijgen ze dat in godsnaam voor elkaar? Het kan wel kloppen hoor want mijn vrouw speelt het ook op een langzamer systeem en zij is echt 10 of meer seconden sneller in het spel dan ik. Vrouw heeft een Q9450 op 3200mhz met 4Gb geheugen en 2x 500Gb schijfjes in RAID0. Ik heb een Q9650 op 4Ghz met ook 4Gb geheugen en 2 Raptors in RAID0. OS staat op een SSD schijf bij mij.

Zelf draai ik op win7 en mn vrouw op Vista en beiden 64bit. Snap er geen hout van waarom haar pc zoveel sneller laadt. Zal eens kijken wat er gebeurt als ik DX9 forceer maar dit is wel een hele irritante bug dan zeg... 8)7

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• ZenTex
quote:
ErA schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:10:
[...]

Het ligt er gewoon aan welk team de minste recon heeft.

Ik moet nog steeds de eerste recon vinden die snapt wat de essentie van zijn class is.

Snipers zijn wat mij betreft useless, zeker op aanvallende kant, een medic/assault kan alles wat een sniper kan maar dan beter.
Ik vindt dat een goede sniper aan de aanvallende kant bijna een must is. Met de nadruk op goede.
Dus 1tje die niet zit te wachten op kills, maar motion mines strooit, de vijanden die de jouw teamleden die de Mcom armen op de korren nemen (makkelijke kill, als je armt ben je een makkelijke prooi) en die kluitjes verdedigers die jouw teamleden tegenhouden in een chokepoint wegjaagt dmv mortar strikes.
Een sniper kan goud waard zijn.

Probleem is dat het er vaak teveel zijn, niet spotten en een beetje de lone wolf uithangen, alleen denkend aan hun K/D ratio.
Als een team dik verliest van het andere is de kans groot dat je een groot aantal van dit soort snipertjes in je team hebt zitten.
quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:12:
[...]

mijn vrouw speelt het ook...
Ik bied 10 kamelen! GIEF!

ZenTex wijzigde deze reactie 15-03-2010 12:19 (29%)

• Streepje
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:34

Streepje

noem me maar Streepje

Snipers zijn opzich wel handig maar soms zijn er gewoon teveel in je team. Ik doe het zelf ook wel vrij vaak maar zit dan tog gauw aan de 30 kills in een ronde met de GOL magnum.

als je 4 squads hebt en 4 snipers is het meer dan genoeg. Maar op sommige maps heb je meer snipers dan andere classes

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• siknu
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 26-08 13:37
quote:
JohnnyV76 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:12:
[...]

Wacht even hoor... dus lange laadtijden komen door het gebruiken van een Ati DX10 kaart? Hoe krijgen ze dat in godsnaam voor elkaar? Het kan wel kloppen hoor want mijn vrouw speelt het ook op een langzamer systeem en zij is echt 10 of meer seconden sneller in het spel dan ik. Vrouw heeft een Q9450 op 3200mhz met 4Gb geheugen en 2x 500Gb schijfjes in RAID0. Ik heb een Q9650 op 4Ghz met ook 4Gb geheugen en 2 Raptors in RAID0. OS staat op een SSD schijf bij mij.

Zelf draai ik op win7 en mn vrouw op Vista en beiden 64bit. Snap er geen hout van waarom haar pc zoveel sneller laadt. Zal eens kijken wat er gebeurt als ik DX9 forceer maar dit is wel een hele irritante bug dan zeg... 8)7
Het is waarschijnlijk geen bug maar een resultaat van de shaders die in dx10 gebruikt worden. Je ziet toch wel eens in spellen als je de video instellingen hebt aangepast dat de eerste keer laden erna langer duurt en misschien de melding dat ze de shaders aan het optimaliseren zijn. Waarschijnlijk onthoudt BC2 die optimalisaties niet voor ATI kaarten en worden de berekeningen voor elk laden gedaan waardoor het langer duurt.

Zelf speel ik ondanks dat toch liever op DX10 dan op 9, in 9 kan ik niet verder dan 1x MSAA, in DX10 mode ziet het spel er gewoon beter uit en de FPS is er niet minder om.

• ZenTex
4 snipers is al veel teveel, vooral als aanvallend team. 2 is denk ik wel de max.

• Redje
quote:
IlIlIlIlIl schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:18:
Snipers zijn opzich wel handig maar soms zijn er gewoon teveel in je team. Ik doe het zelf ook wel vrij vaak maar zit dan tog gauw aan de 30 kills in een ronde met de GOL magnum.

als je 4 squads hebt en 4 snipers is het meer dan genoeg. Maar op sommige maps heb je meer snipers dan andere classes
Zelfde geldt voor een team vol met medics.
Heb je ammo nodig (was Engineer) is er niemand assault pfff.

• anathema
  • Laatst online: 20:20
quote:
IlIlIlIlIl schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:18:
Zo goed vind ik snipen ook weer niet werken, vaak moet je ze mensen meer dan 1X raken en na de eerste hit verschuilen ze zich dan. Nu heb ik ook nog geen extra sniper wapens/gadgets unlockt. Komen er nog veel betere snipers met oa betere zoom?

anathema

• lenny_z
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
ErA schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Neem dan wel even voor lief dat de stationary coaxial MG's (die met de schilden ervoor) het glas waar je doorheen moet kijken niet goed kan renderen. (de texure is solide, je kijkt er dus niet doorheen)
Daarbij is met DX9 de UAV f*cked up. En dat zijn alleen nog maar de dingen die ik zelf ondervonden heb.

Je "solved" dus niet alleen problemen, je maakt er ook een paar. Het spel is duidelijk OF niet goed getest met DX9 of niet bedoeld om zo te spelen.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• Omnyakom1
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:54
http://forums.electronica...69-new-patch-v522174.html
quote:
New Patch v522174

As some of you will have seen there is a new patch on EA servers v522174.
This isn't quite live yet but it will be shortly, also we are working on putting together the changelog for the patch and I'll add that to this post once I have it.

• ZenTex
Ik heb nooit meegemaakt dat er teveel medics waren. Heb wel meegemaakt dat er teveel medics waren, in het andere team. We namen het op tegen een full-medic squad in conquest en zolang er 1 in leven blijft ben je de sjaak. Vechten tegen de bierkaai.

Dat je geen ammo kon vinden is logisch. Assaults zijn verslaafd aan hun eigen goedje want grootverbruikers. Ammo nodig? Zorg dat je de assaults volgt want daar ligt de crack ammo.

• lenny_z
quote:
anathema schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Zo goed vind ik snipen ook weer niet werken, vaak moet je ze mensen meer dan 1X raken en na de eerste hit verschuilen ze zich dan. Nu heb ik ook nog geen extra sniper wapens/gadgets unlockt. Komen er nog veel betere snipers met oa betere zoom?
Heeft iemand al die .50 sniper unlocked?
Dat moet toch echt wel 1 shot 1 kill zijn op alles wat geen ledematen zijn.
Met zoiets schiet je een motorblok uit een jeep.

• Stef.NL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-09 12:12
quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:09:
[...]

Chill, gast. Ik *vraag* of iemand ervaring heeft met 3 monitoren.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar op Youtube zijn diverse filmpjes te vinden van mensen die het spel spelen met 3 monitoren. Het lijkt me dat het dan goed mogelijk is.

Voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?v=KuG48HHlYTQ

• ZenTex
Ik heb hem niet unlocked, ik heb wel eens de kit opgepakt van zo'n sniper die ik geknifed had.

En tsjonge wat een ding. Het is gewoon een explosief en het doet dan ook splash damage volgens mij.
Verder ziet het er erg stoer ui, maar dan nog denk ik dat de M24 superieur is.

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-09 10:26

ye-roon

knaak

Het is wel zo dat maps waar er een max 2 recon per team zijn de maps een stuk soepeler lopen. Het punt blijft dat de meeste mensen die recon spelen denk dat ze een sniper zijn en de q knop niet gebruiken (al eerder aangegeven zal er niet verder op in gaan). Ik speel graag recon en heb die class gemaxed, maar het lijkt wel als ik een paar goeie kills maak int begin dat dan de rest ook switched naar recon. Ik spot altijd! En ga misschien wel assault recon spelen (met de vss en red dot een med range recon spelen, heb je zelf meer aan je motion sensor).

Assault vind ik het minst leuke class om te spelen. vooral die tube. Dat ding moeten ze echt uit de ammo box halen. al die mensen die alleen maar tuben uit gebouwtjes. maar close combat of long range zijn ze niks. En een andere class spelen als de situatie daar naar vraagt ho maar.

Engineer most fun, zeker omdat niet veel mensen dat spelen (en de UMP is WIN, pp2000 ook). En lekker rockets schieten is ook leuk. Medic is nice en heb bijna de m60, al vind ik de T88 LMG ook echt geweldig atm.

@lenny_z: De m95 is geen 1 shot 1 kill op chest. wel op hoofd (wat echt niet mogelijk is imho). Het moet overal 1shot 1 kill zijn. Als dat ding je in je arm raakt ben je je arm kwijt, in je been je been kwijt etc. Je bent in elk geval niet meer instaat om te vechten. Maja het is dus niet zo. Zelfs met magnum ammo is het geen 1shot1kill in chest. Best wel vaag.

ye-roon wijzigde deze reactie 15-03-2010 12:37 (14%)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Goner

Goner

What can I do you for ?

quote:
ye-roon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:32:
vooral die tube. Dat ding moeten ze echt uit de ammo box halen.
Hoe komt het toch dat het elke keer een n00b-tube wordt ? was ook al in diverse CoD's en nu ook in BFBC2 ...
Ik word zelfs op 2 meter met die dingen gekilled, belachelijk! 't is geen shotgun ...
quote:
lenny_z schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:24:
Het spel is duidelijk OF niet goed getest met DX9
De beta die we met z'n alleen hebben zitten 'testen' had die bug niet ...
quote:
of niet bedoeld om zo te spelen.
Hoe te spelen ? Met Dx9 ? Is wel een requirement ... zie achterkant doosje.

Goner wijzigde deze reactie 15-03-2010 12:38 (34%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• ZenTex
quote:
ye-roon schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:32:

Assault vind ik het minst leuke class om te spelen. vooral die tube. Dat ding moeten ze echt uit de ammo box halen. al die mensen die alleen maar tuben uit gebouwtjes. maar close combat of long range zijn ze niks. En een andere class spelen als de situatie daar naar vraagt ho maar.
Mee eens, dwz, niet in z'n geheel uit de ammo box halen, maar de resupply tijden voor de 40mm nades 3 keer langer maken.
Ik zat gister in een map waar alleen maar getubed werd. 10 spelers op een kluitje, 10 ammopacks aan hun voeten en met z'n allen artillery spelen.
Toegegeven, ik was er ook 1 van. Omdat het andere team hetzelfde deed, en als je ook maar 2 stappen richting vijand deed kreeg je dus een spervuur van die nades om je oren.
Maar goed, dat hoefde niet want mijn team was defender. Uiteraard wonnen we omdat de aanvallers geen stap richting Mcoms deed. :+

edit:
quote:
@lenny_z: De m95 is geen 1 shot 1 kill op chest. wel op hoofd (wat echt niet mogelijk is imho). Het moet overal 1shot 1 kill zijn. Als dat ding je in je arm raakt ben je je arm kwijt, in je been je been kwijt etc. Je bent in elk geval niet meer instaat om te vechten. Maja het is dus niet zo. Zelfs met magnum ammo is het geen 1shot1kill in chest. Best wel vaag.
Ik heb eens zo'n kogelvrij vest moeten dragen. De je torso is beschermd met een dikke plaat die zelfs een .50 zou tegenhouden, dus dat kan wel kloppen.

ZenTex wijzigde deze reactie 15-03-2010 12:41 (21%)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
lenny_z schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:27:
[...]

Heeft iemand al die .50 sniper unlocked?
Dat moet toch echt wel 1 shot 1 kill zijn op alles wat geen ledematen zijn.
Met zoiets schiet je een motorblok uit een jeep.
bf2 guns hebben weinig van doen hoe echte guns zich gedragen. volgens de stats page is de .50 zelfs niet een one shotter (behalve bij headshot natuurlijk)

blup

• lenny_z
quote:
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:36:
[...]

Hoe komt het toch dat het elke keer een n00b-tube wordt ? was ook al in diverse CoD's en nu ook in BFBC2 ...
Ik word zelfs op 2 meter met die dingen gekilled, belachelijk! 't is geen shotgun ...

[...]

De beta die we met z'n alleen hebben zitten 'testen' had die bug niet ...

[...]

Hoe te spelen ? Met Dx9 ? Is wel een requirement ... zie achterkant doosje.
Ben in de singeplayer ook bugs tegengekomen met DX9
In die missie dat je voor het eerst UAV moet besturen. Scherm blijft grijs. Maar HUD blijft wel zichtbaar.
Was een savegame, dus ik nog eens opstarten, savegame starten... zelfde verhaal.
Daarna in settings.ini DX9 op AUTO gezet...en werken.
Weirdness.

• Lukosje
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 31-08 22:53
Die .50 is wel leuk :P Het is niet one shot kill, maar ding schiet wel fijn. Quads kun je volgens mij met 1 knal kapot maken, en op heli's doet dat ding ongeveer 8-10damage.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

.50 is een leuke sniper maar mijn all time favorite blijft de GOL magnum sniper. op 1 of andere manier kan ik daar alleen maar headshote mee maken:p en die GOL heeft volgens mij de minste bulletdrop

• Gammro
Zelf ben ik helemaal gek van de engineer :9
Lekker tanks repareren, rockets schieten, ik kan er redelijk mee uit de voeten komen op medium range en mijn favoriet: een tracer dart op dingen schieten om ze vervolgens met mn RPG-7 naar de 72 maagden te schieten :)
Dan plak ik de tracer erop en schiet ik m recht omhoog de lucht in zodat ie à la Javelin bovenop de tank terecht komt :P

Ik had er vanochtend een waarbij ik nog snel een tracer dart op een persoon kon schieten in een vuurgevecht(mn primary was leeg). Toen ik respawnde meteen de lock gedaan, raketje de lucht in en even later een kill })

• ZenTex
quote:
Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:54:
Lekker tanks repareren, rockets schieten, ik kan er redelijk mee uit de voeten komen op medium range en mijn favoriet: een tracer dart op dingen schieten om ze vervolgens met mn RPG-7 naar de 72 maagden te schieten :)
Dan plak ik de tracer erop en schiet ik m recht omhoog de lucht in zodat ie à la Javelin bovenop de tank terecht komt :P

Ik had er vanochtend een waarbij ik nog snel een tracer dart op een persoon kon schieten in een vuurgevecht(mn primary was leeg). Toen ik respawnde meteen de lock gedaan, raketje de lucht in en even later een kill })
Het is mij nog nooit gelukt om dmv een dart m'n RPG te laten locken en raken.

Je moet de missile locken dmv op het vakje te richten, dat weet ik. Maar ik krijg nooit een duidelijke lock, en m'n missiles blijven gewoon rechtdoor gaan. :?

• anathema
  • Laatst online: 20:20
quote:
Wanneer krijg je die tracer, al snel of moet je een hoop unlocken eerst?

anathema

• Gammro
Je moet door de sights zeer dicht erop zitten, en dan even wachten tot er een getal met de afstand onder het hokje komt te staan(zolang moet je ook dat hokje volgen). Hierna kan je in feite overal heengaan met je RPG. Dan vuur je m af in een vrije richting, het liefst hoog de lucht in voor meer bewegingsvrijheid, en zal deze binnen no-time inslaan op je target :)

@ANathema:
Volgens mij duurt t tot lvl 16 ofzo tot je m unlockt, maar zelf heb ik de LE, waardoor hij hier al vanaf t begin unlocked is :)

Gammro wijzigde deze reactie 15-03-2010 13:01 (27%)

• Bishamon10

Bishamon10

@Stef.NL: Tnx!

Wat mij betreft mogen sniper guns er helemaal uit. Misschien niet realistisch, maar BF draait in mijn ogen om team play. En een stelletje autisten die op een heuvel door een buis staan te staren zijn veelal geen teamspelers. De goede nagelaten natuurlijk.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:03:

Wat mij betreft mogen sniper guns er helemaal uit. Misschien niet realistisch, maar BF draait in mijn ogen om team play. En een stelletje autisten die op een heuvel door een buis staan te staren zijn veelal geen teamspelers. De goede nagelaten natuurlijk.
Dat was ik dus vanochtend voor het eerst door mijn 12x scope na dagenlang engineer gespeeld te hebben. Ik heb Asperger ;)

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
LOL! Moet ik ook eens proberen!

• Zomgwtfbbq
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-05-2016
quote:
Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:00:
Je moet door de sights zeer dicht erop zitten, en dan even wachten tot er een getal met de afstand onder het hokje komt te staan(zolang moet je ook dat hokje volgen). Hierna kan je in feite overal heengaan met je RPG. Dan vuur je m af in een vrije richting, het liefst hoog de lucht in voor meer bewegingsvrijheid, en zal deze binnen no-time inslaan op je target :)
Leuke tip, zeker handig voor die lastige tanks die zich telkens lopen te verschuilen achter gebouwen / containers.

Weet trouwens iemand wat het verschil in damage is tussen de RPG-7 en de Gustav? RPG-7 schijnt beter te zijn tegen voertuigen, maar merk zelf weinig verschil.

• ZenTex
quote:
Gammro schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:00:
Ja, en dat doe ik ook. Waarna de gelanceerde RPG stug rechtuit vliegt.

• DenniZ
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-08 15:25

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:03:

Nee dat vind ik te ver gaan, een limiet erop komt meer in de richting.
Bovendien maken dit soort frustraties het spel eigenlijk alleen maar leuker vind ik :X

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• jmanig
  • Laatst online: 15-10-2011
quote:
Pheace schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Dat was ik dus vanochtend voor het eerst door mijn 12x scope na dagenlang engineer gespeeld te hebben. Ik heb Asperger ;)
Hier nog iemand met asperger..

zal vanavond eens kijken of snipen mij dan beter licht...

• Goner

Goner

What can I do you for ?

waarom zien de snipers in BFBC2 er niet zo uit :

daar zou ik geen mes in steken :+
quote:
ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:57:
Je moet de missile locken dmv op het vakje te richten, dat weet ik. Maar ik krijg nooit een duidelijke lock, en m'n missiles blijven gewoon rechtdoor gaan.
Je moet niet op het vakje richten, je moet wachte tot er een afstand verschijnt in het vakje, dan ben je gelocked. Zorg wel dat je niet richt op ev. obstakels tussen jou en target, de raket moet er langs.
EDIT: Oeps, spuit elluf ...

Goner wijzigde deze reactie 15-03-2010 13:24 (60%)

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
Pheace schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:05:
[...]

ROFLMAO :-)

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
quote:
ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Ik heb eens zo'n kogelvrij vest moeten dragen. De je torso is beschermd met een dikke plaat die zelfs een .50 zou tegenhouden, dus dat kan wel kloppen.
Dat zon vest die .50 tegenhoud betekend niet dat je het overleefd, weet wel zeker dat zon Barret in RL fataal is, ook al heb je een kogelvrij vest ;)

Edit:

Als ik op die weapons page kijk, de Saiga heeft bijv exact dezelfde stats als de USAS12, alleen heeft laatstgenoemde iets minder damage, waarom krijg je die unlock pas op lvl21 en die Saiga eerder? Niet echt een vooruitgang te noemen, op geen enkel gebied? Die SPAS12 ook al, minder goed dan Saiga, terwijl je die Saiga veel eerder unlocked. En zo nog meer van die rare 'upgrades'.

StrikeEagle wijzigde deze reactie 15-03-2010 13:32 (31%)

• Redje
quote:
ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Mee eens, dwz, niet in z'n geheel uit de ammo box halen, maar de resupply tijden voor de 40mm nades 3 keer langer maken.
Ik zat gister in een map waar alleen maar getubed werd. 10 spelers op een kluitje, 10 ammopacks aan hun voeten en met z'n allen artillery spelen.
Toegegeven, ik was er ook 1 van. Omdat het andere team hetzelfde deed, en als je ook maar 2 stappen richting vijand deed kreeg je dus een spervuur van die nades om je oren.
Maar goed, dat hoefde niet want mijn team was defender. Uiteraard wonnen we omdat de aanvallers geen stap richting Mcoms deed. :+
Zo erg is de tube niet hoor als je het vergelijkt met MW2.
Je moet al op z'n teen mikken omdat de splash damage gering is.
De refresh van nieuwe ammo duurt al best lang als je op een ammo box staat.

Eigenlijk hadden ze een extra support class moeten maken (met ammo) zoals BF2 maar ja, de balans is best goed moet ik zeggen.
Assault heeft de tube, medic heeft 100/200 kogels, sniper artillerie en engineer rpgs.

• toni_p
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 22:43
Wat gaat dit topic hard zeg. Maar ook geen wonder met zo'n spraakmakend spel.

Leuk om op de GoT server te spelen, toch boel nederlanders elke keer en mensen die kunnen genieten van het spel. Werkt toch makkelijker samen. Echt een toegevoegde waarde vind ik dat de teamkill aanstaat, helemaal top. Zoveel scherper moet je dan zijn.

Als er mensen zijn die willen samenwerken / knallen - ik ben te vinden onder hammerzeit/x.

Hoe zit het trouwens met iedereen die GoT voor z'n naam heeft staan - is dat een team of algemeen teken dat men actief is op tweakers.net?
Algemeen teken dat men actief is op GoT. Tis gewoon ter herkenning van elkaar.

• StrikeEagle
quote:
Murk schreef op maandag 15 maart 2010 @ 01:50:
Zoals eerder gepost is nu eindelijk http://bfbcs.com online :)

En zoals je daar kunt zien: PC > PS3&X360 :D
Waarom staat er dan bij de PC 17 635
360: 21 077
PS3: 20 524

• Bishamon10

Bishamon10

quote:
StrikeEagle schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:26:
[...]
Als ik op die weapons page kijk, de Saiga heeft bijv exact dezelfde stats als de USAS12, alleen heeft laatstgenoemde iets minder damage, waarom krijg je die unlock pas op lvl21 en die Saiga eerder? Niet echt een vooruitgang te noemen, op geen enkel gebied? Die SPAS12 ook al, minder goed dan Saiga, terwijl je die Saiga veel eerder unlocked. En zo nog meer van die rare 'upgrades'.
Apart ja, de USAS heeft in single play 12 rounds (volgens mij de 12 in USAS-12), maar zo niet in multiplay.
De SPAS heeft een 12 pellet round, net als de 870MCS, de Saiga en de USAS een 6 pellet round.

Weapon stats:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Bishamon10 wijzigde deze reactie 15-03-2010 13:45 (4%)

• Veldmuus
  • Laatst online: 17-09 13:50
quote:
StrikeEagle schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:40:
[...]

Waarom staat er dan bij de PC 17 635
360: 21 077
PS3: 20 524
ja en kijk dan eens naar de online players :P en de servers

Global PC Statistics
Players:17 635
Players online:81 277
Servers:6 160Global

XBOX360 Statistics
Players:21 077
Players online:?
Servers:?

Global PS3 Statistics
Players:20 524
Players online:45 586
Servers:4 330

• StrikeEagle
quote:
MrDonkey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Global PC Statistics

XBOX360 Statistics

Global PS3 Statistics
Klopt toch niet dan? 81 277 players online, en der zijn maar 17 635 players? Op beide consoles zijn er meer players, lijkt me niet helemaal kloppen:D

• hjafrouws
  • Laatst online: 02-03-2016
Even een vraagje he. Wanneer je iemand revived, heeft hij er dan wel een death bij in de stats? En degene die hem afschoot een kill?

• ZenTex
Het lijkt mij dat "players" en "online players" omgedraaid zijn. dus in het geval van de PC 81k players bekend, waarvan 17K online.
quote:
hjafrouws schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:55:
Even een vraagje he. Wanneer je iemand revived, heeft hij er dan wel een death bij in de stats? En degene die hem afschoot een kill?
Ja.

Het jouw toch werkelijk frustrerend zijn als jij iemand killed en dan ineens die kill weg is omdat er een medic aan die ander geplakt zit.
En geen kill bij de stats van de gerevivede: Dat zou alleen misbruik veroorzaken.

ZenTex wijzigde deze reactie 15-03-2010 13:58 (64%)

• Sagaris
  • Laatst online: 25-08 10:03
Changelog:
quote:
Single Player -
Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”)
Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish)
Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05
Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains)
Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06
Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian)
Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes

Multi Player -
Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout
Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue
Fixed: Server Browser showing “all servers” when re-entering browser on the History or Favorites tab.
Fixed: Password issue during Friend invites
Fixed: Password text field issue on joining a password protected server
Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor
Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen
Fixed: Display issue on long server names
Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue)
Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds.
Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10.
Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa
Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier
Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats
Fixed: Zu23 not appearing in stats
Fixed: BMD3 AA not appearing in stats
Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats
Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text.
Fixed: K/D ratio displays in the Front End
Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing”
Change: Server browser now defaults to list via Ping first
Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: Displays version number on Front End Legal Screen
Change: Display of weapon icon during loading screen
Van al mijn frustraties over het spel is alleen dit gefixed:
quote:
Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”)
Change: Display of weapon icon during loading screen
Nu de rest nog en dan ben ik weer een happy man.

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• StrikeEagle
quote:
Bishamon10 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Apart ja, de USAS heeft in single play 12 rounds (volgens mij de 12 in USAS-12), maar zo niet in multiplay.
De SPAS heeft een 12 pellet round, net als de 870MCS, de Saiga en de USAS een 6 pellet round.

Weapon stats:
http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/
Die Saiga heeft wel 12 shots met die shotgun upgrade. En de T90 zelfde stats als M1A2? T90 bevalt me veel beter, net of ie sterker/sneller is ofzow.

• Veldmuus
quote:
StrikeEagle schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:53:
[...]

Klopt toch niet dan? 81 277 players online, en der zijn maar 17 635 players? Op beide consoles zijn er meer players, lijkt me niet helemaal kloppen:D
omgedraaid is waarschijnlijk het goede zoals hierboven al gezegd is :P ,
beetje lullig waarvan ik het gekopieerd heb het er ook zo op staat http://bfbcs.com

• Sneezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 09-08 13:00
Korte vraag: Kun je op de PC versie leunen? Dus schuin hangen om even om een hoekje te kijken?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Sagaris
  • Laatst online: 25-08 10:03
Nog een update:
quote:
*UPDATE* We have had to pull 522174 from release as QA found some last minute crash bugs on two of the multiplayer maps. The team is working on releasing it as soon as possible but can not confirm at this time if it will be today.

Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: LG Nexus 5 | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G

• StrikeEagle
quote:
ZenTex schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:56:
Het lijkt mij dat "players" en "online players" omgedraaid zijn. dus in het geval van de PC 81k players bekend, waarvan 17K online.
Dan nog zou de PS3 versie meer spelers ATM online hebben, klopt toch niet echt?

Global PS3 Statistics

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-09 15:48

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik vraag me echt af waar jullie komen hoor, maar ik heb werkelijk nog nooit gezien dat mijn hele team op mij na uit snipers bestond :S

De 4 à 5 snipers die jij maximaal vind is waar ik me meestal tussen bevind. Zelfs op de beroemde berg van Port Valdez zitten in het gemiddelde potje dat ik speel maar 2 of 3 snipers, en de rest van het team vervult gewoon een andere rol.

En dan speel ik altijd op Hardcore servers, waar het erger dan normaal schijnt te zijn.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• Veldmuus
quote:
StrikeEagle schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Dan nog zou de PS3 versie meer spelers ATM online hebben, klopt toch niet echt?

Global PS3 Statistics
zag je ook het news wat midden in stond?

News and updates
•Stats updates are currently stopped. Will be up again soon

• Lewt
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15-09 10:08
quote:
Goner schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:17:
waarom zien de snipers in BFBC2 er niet zo uit :

[afbeelding]

daar zou ik geen mes in steken :+
Dat komt omdat snipers in BFBC2 niet kunnen liggen ;)

Probeer ook eens deze link voordat je iets post.

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:00
quote:
Sneezzer schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:02:
Korte vraag: Kun je op de PC versie leunen? Dus schuin hangen om even om een hoekje te kijken?
Gloof het niet. Ik sta dan ook nooit te leunen maar ren juist vol gas de hoek om! (met alle gevolgen van dien :P )

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:51
quote:
MrDonkey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Global PC Statistics

XBOX360 Statistics

Global PS3 Statistics
Leuke gok maar de cijfertjes zijn allemaal "iets" te laag :)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• ErA
quote:
ocdaan schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:11:
[...]

Gloof het niet. Ik sta dan ook nooit te leunen maar ren juist vol gas de hoek om! (met alle gevolgen van dien :P )
Leunen is niet aanwezig in welke BF dan ook.

Persoonlijk ben ik hier heel blij mee.

Sommige zeggen dat het bijdraagt aan realisme.

Prima zeg ik dan, maar het draagt ook bij aan nog meer gecamp.

Er zijn raampjes en obstakels zat zodat je jezelf niet open en bloot weergeeft.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

quote:
Patriot schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:04:
Ik vraag me echt af waar jullie komen hoor, maar ik heb werkelijk nog nooit gezien dat mijn hele team op mij na uit snipers bestond :S

De 4 à 5 snipers die jij maximaal vind is waar ik me meestal tussen bevind. Zelfs op de beroemde berg van Port Valdez zitten in het gemiddelde potje dat ik speel maar 2 of 3 snipers, en de rest van het team vervult gewoon een andere rol.

En dan speel ik altijd op Hardcore servers, waar het erger dan normaal schijnt te zijn.
Vorige week vrijdag op mijn clan server bestond mijn team voor 90% uit snipers en ze vonden het ook nog gek dat we niet konden winnen als het aanvallend team :s

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:00
Is het mogelijk om de camera positie aan te passen als je in een voertuig zit? Heb al van alles geprobeerd maar nog niet gelukt. Ik zag een reclame spotje op tv waarbij de camera wel achter de Apache hangt.

• AutCha
  • Laatst online: 20-09 16:08
quote:
ocdaan schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:21:
Is het mogelijk om de camera positie aan te passen als je in een voertuig zit? Heb al van alles geprobeerd maar nog niet gelukt. Ik zag een reclame spotje op tv waarbij de camera wel achter de Apache hangt.
Ja: dpad+up
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True