Toon posts:

ACER ASPIRE X3300 Desktop Computer is dat wat ?

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Wil voor mij full HD Philips TV deze mini PC kopen, maar ik lees dat er van dit model versie's zijn waarop zowel Vista alsook Windows 7 erop staan.

Gebruik 'm hoofdzakelijk voor het lezen van krantenwebsites, nieuwssites en af en toe wat downloaden en afspelen van muziek (flac)

Onderteund die HDMI poort ook het geluid, of heb ik hiervoor toch een aperte geluidskabel nodig? Ik wil deze mini PC via de HDMI poort op de TV aansluiten.

Is dit voor 400 euro een leuke PC, en is hij ook stil?

Afbeeldingslocatie: http://www.notebooksbilliger.de/images/products/60000/60493/front_left_big.jpg

Acherzijde.

Afbeeldingslocatie: http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs_supersize/184189.jpg

Verwijderd

zonder naar de specs te kijken kan ik je al vertellen dat je met zelfbouw €50-100 goedkoper uit bent

dan krijg je zo'n soort case:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1241262821.jpeg
imo veel stijlvoller

neem ook een kijkje in dit topic
[BBG aanschaf] HTPC januari 2010

losse topics zijn nl. niet toegestaan op GOT :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 15:58 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:56:
zonder naar de specs te kijken kan ik je al vertellen dat je met zelfbouw €50-100 goedkoper uit bent

dan krijg je zo'n soort case:
[afbeelding]

imo veel stijlvoller
inclusief een Windows licentie ?, en ja ik ben het met je eens een zelfbouw beter is.
Maar of het daadwerkelijk goedkoper is.

EDIT : rede ik een hekel heb aan die mini pc's is dat als na je garantie je voeding sneuveld je hem weg kan gooien omdat het geen standaard maat is, en laten repareren door meneer acer je alweer 150 euro kost

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 06-03-2010 15:59 ]

Verwijderd

Mektheb schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:58:
[...]EDIT : rede ik een hekel heb aan die mini pc's is dat als na je garantie je voeding sneuveld je hem weg kan gooien omdat het geen standaard maat is, en laten repareren door meneer acer je alweer 150 euro kost
idem, zelf in elkaar zetten is zo gepiept, met minimaal 3 jaar garantie op de componementen

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-12 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica