Goh, eerlijk gezegd wist ik niet dat je de ontwikkelaar was
Eerste reactie: ik mis het grafiekje met de downloadspeed. Dat is imho toch wel handig om in 1 oogopslag te zien of er iets mis is of is gegaan.
Ik ben verder geen heavy downloader, nou ja ik gebruik het wel voor zowat elke 720p serie.
Geen idee of dit de juiste plaats is, maar enkele dingen die ik wel handig zou vinden als feature:
1. Als je in explorer meerdere nzb's hebt geselecteerd opent Grabit er maar 1. Zou wel handig zijn als je alles met 1 enter kon openen

2. De eerste par2 bestand als eerste downloaden/aan het begin van de que zetten (kan ik gelijk quickpar openen en laten checken). Overigens gebruik ik de autorepair niet, vaak mist er een .nfo bestand terwijl je de archieven wel gewoon uit kunt pakken (daarom quickpar). Zonde van de energie en slijtage voor de HDD.
3. Mogelijkheid om bijvoorbeeld een popup vraag te krijgen als je een NZB opent dat meerdere nieuwsgroepen heeft. Dat je kunt kiezen uit welke groep je wilt downloaden (Ziggo heeft namelijk niet alle groepen en de huidige grabit pakt altijd de nieuwsgroep die Ziggo niet heeft

ik pas het dan altijd aan met notepad++).
Voor de rest ziet het op de screenshot er netjes verzorgt uit.