Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Inmiddels de zesde beta alweer een poosje uit, maar ik had gehoopt dat hierin ook wat nieuwe features waren ingebouwd.
Grabit is een prima programma maar ik zou graag hetzelfde als wat don_jorg zegt zien. Dus dat .par2 files pas worden gedownload als dit nodig blijkt te zijn omdat het archief incompleet is. Dat scheelt op een aantal (artikel)downloads in het totaal toch best wel een aardig aantal minuten.
Verder wat ik me ook al een hele tijd af vroeg is of het mogelijk zou zijn om een begrenzer in te bouwen voor de downloadsnelheid. Puur zodat het downloaden door kan gaan, maar je wel nog een beetje bandbreedte over houdt om wat op internet te kunnen doen. Nu is het of pauzeren of wachten, ik hoop dus op een gulden middenweg.
Ik hoop dat het bij een volgende release kan worden meegenomen, mits dit jou (Shemez) niet al te veel moeite kost.
Werkt NetLimiter nog steeds niet lekker samen met GrabIt dan?marcel87 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 03:58:
Even weer een kickje in dit topic.![]()
![]()
Inmiddels de zesde beta alweer een poosje uit, maar ik had gehoopt dat hierin ook wat nieuwe features waren ingebouwd.
Grabit is een prima programma maar ik zou graag hetzelfde als wat don_jorg zegt zien. Dus dat .par2 files pas worden gedownload als dit nodig blijkt te zijn omdat het archief incompleet is. Dat scheelt op een aantal (artikel)downloads in het totaal toch best wel een aardig aantal minuten.
Verder wat ik me ook al een hele tijd af vroeg is of het mogelijk zou zijn om een begrenzer in te bouwen voor de downloadsnelheid. Puur zodat het downloaden door kan gaan, maar je wel nog een beetje bandbreedte over houdt om wat op internet te kunnen doen. Nu is het of pauzeren of wachten, ik hoop dus op een gulden middenweg.
Ik hoop dat het bij een volgende release kan worden meegenomen, mits dit jou (Shemez) niet al te veel moeite kost.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Nou, ik denk dat veel mensen naar de nieuwe Grabit uitkijken om hun alt.binz 0.25 te vervangen. Maar dan moet er wel (minimaal) dezelfde functionaliteit in zitten.SkyStreaker schreef op zondag 19 februari 2012 @ 08:51:
[...]
Werkt NetLimiter nog steeds niet lekker samen met GrabIt dan?
Weet ik niet, ken het programma niet wat jij noemt. Maar dan nog, ik heb liever dat het dan intern zit verweven in Grabit, dat is toch net zo makkelijk?!?! (lijkt mij in ieder geval wel)SkyStreaker schreef op zondag 19 februari 2012 @ 08:51:
[...]
Werkt NetLimiter nog steeds niet lekker samen met GrabIt dan?
Ook ik zou erg blij worden van nieuwe versie. Heb Grabit veel gebruikt. Nog steeds wel eigelijk al doe ik nu meer met andere nzb downloaders. Maar ik stap zo weer over als er een nieuwere versie uit is!
Go Grabit!, go!
The Truth Is Our There ✨🛸✨
Denon AVR-X3600H
Wellicht geldt: geen nieuws is goed nieuws.
[ Voor 47% gewijzigd door Aardwolf op 20-10-2012 11:58 ]
Even als voorbeeld: In 8 jaar zijn er "maar" 14 updates geweest van het programma. Minder dan 2 updates per jaar dus.
Trouwens, zijn site verteld verder ook niet echt iets over de aankomende 2.0 versie...
Persoonlijk vind SabNZBD bijv niet echt verhelderend, lekker plat en licht, maar dat is het dan ook. Op zich mooi alternatief is Newsleecher, mja... die is dan wel betaald (tenzij je hem natuurlijk cracked download via Grabit
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar tegenwoordig download ik toch eigenlijk te weinig om me er druk over te maken.
1.7.3 Beta, na.... god weet hoe lang
[ Voor 36% gewijzigd door SkyStreaker op 29-12-2014 14:48 ]