Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:04
edit: wrong topic.

[ Voor 92% gewijzigd door unfor op 21-08-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
mcsluis schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:

En anders dikke pech. Zo leuk is het spel ook niet meer. Ben nu lvl 25 en heb alle wapens en gadgets. De lol is er ook wel af. Ik heb dan ook weinig zin er heel veel moeite in te steken.
Probeer met alles gold te halen, of met 1 class alle wapens op platinum :)
Of een wapen wat je niet zo goed ligt, toch het tegenovergestelde voor je zelf te halen..

Lijken mij toch weer wat doelstellingen en lol om het spel te blijven spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
WoRReLbier schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:27:
[...]

Ik heb ook nog sfc /scannow gedaan in command promp en mijn audio settings naar 16bit 44100hz gezet.
ook dit helpt niet :( hoop dat ze er een patch voor gaan uitbrengen, zit niet zoveel anders op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Sinds kort heb ik een nieuwe PS3 omdat mijn oude kapot is gegaan. Ik heb de BC2 savegames over gezet en wil het spel weer spelen. Single player geeft geen probleem maar ik kan ineens geen multiplayer meer doen!? Hij geeft de melding "Failed to connect to Playstation network". Ik begrijp de foutmelding niet want ik kan gewoon bij de Store en internet. Iemand een idee wat ik kan doen om weer online te kunnen met Bad Company 2?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
bsmpower schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:01:
Sinds kort heb ik een nieuwe PS3 omdat mijn oude kapot is gegaan. Ik heb de BC2 savegames over gezet en wil het spel weer spelen. Single player geeft geen probleem maar ik kan ineens geen multiplayer meer doen!? Hij geeft de melding "Failed to connect to Playstation network". Ik begrijp de foutmelding niet want ik kan gewoon bij de Store en internet. Iemand een idee wat ik kan doen om weer online te kunnen met Bad Company 2?!
Zie --> http://nl.playstation.com/ en http://nl.playstation.com/registration/unavailable/

PSN is op dit moment offline, ligt dus niet aan jou (klik bijv. op login). Later kan je lekker online

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
zelfde probleem hier...
foutcode 8002A220, google leert mij dat het netwerk er uit ligt voor onderhoud.
even geduld hebben dus ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Gelukkig maar. Dacht even dat het kwam door de overstap van mijn oude naar de nieuwe PS3... Ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 07:08
WoRReLbier schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:11:
Sinds ik de update van windows (971033) heb verwijderd nog geen last weer gehad van een freeze. Want ik herinner mij, vlak voor ik die freezes kreeg, mijn windows was geupdate.. Miss help het bij anderen ook..
ik heb exact het zelfde. windhoos is aan t updaten geweest result : BRRRRRRRRR en stilstaand beeld

terwijl ik vanaf maart al speel en nog nooit crashes heb gehad. tot nu soms is het na 30 min al raak
ik ga je oplossing proberen ! :P

oh WoRReLbier ben je ook stout bezig .met toevallig een gecrackte win 7 ? :P

[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 23-08-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:48
Ik weet niet of het een oplossing is of puur toeval, maar laatst had ik weer last van zwarte flashes tijdens BC2, gevolgd door een compleet zwart scherm ( behalve objectives ), toen zette ik 'Colour Blind' aan en het was gelijk gefixed! Nadeel is dus dat sommige kleuren in je HUD wat anders eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Deze fix werkte bij mij bij het probleem " freeze en BRRRRRR "
* 3 uren gespeelt zonder vastloperij. nog even afkloppen

1) Open your Task Manager, right-click PnkBstrA.exe AND PnkBstrB.exe, Properties/Compatibility/*Change settings for all users*/Run this program as a administrator
2) Do the same for every executable related to your hardware, like Realtek.
3) Restart Windows
4) Go to battlefield bad company\BFBC2Game.exe and right click -> Properties/Compatibility/*Change settings for all users*/Run this program as a administrator
5) Go to your Steam.exe and right click -> Properties/Compatibility/*Change settings for all users*/Run this program as a administrator

* mensen met t zelfde probleem.. draaien jullie een gekraakte / unattended / aangepaste versie van windows ?

[ Voor 7% gewijzigd door osmosis op 24-08-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
Is het bij jullie ook dat het geluid opeens hard begint te "kraken"?
Het ingame geluid is dan niet meer herkenbaar, maar er klinkt een hard tikkend/krakend geluid...
Gisteren had ik dat voor de 2e keer (na 48 uur spelen dus valt reuze mee).
Aan het begin van een potje rush op Arica Harbor begon het, maar omdat het in die server zo lekker ging ben ik er maar in gebleven.
begin van het volgende potje was het geluid weer normaal.
Heel apart en geen idee waar het aan ligt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
jterpstra schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:
[...]

oh WoRReLbier ben je ook stout bezig .met toevallig een gecrackte win 7 ? :P
En..inmiddels gelukt? Ehh..ja.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 20:40
Heb net eens de Unigine Heaven benchmark gedraaid en op DX11 gaat alles goed maar op DX10 hangt de demo na een tijdje. Soortgelijke freeze als in BC2.
Als ik echter DX wil updaten krijg ik natuurlijk de melding dat ik die al compleet geïnstalleerd heb..

Kan proberen DX10 uit een game te installen.

-edit-

Net de setup van DX uit een gamefolder gestart en toen werd er wel een hoop van DX9 en DX10 geïnstalleerd.
En de Heaven demo blijft nu wel gewoon lopen op DX10.
Nu nog testen of het wat te maken heeft met de freezes van BC2.

[ Voor 28% gewijzigd door coob op 24-08-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Laatst online: 02:48
dvdkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:57:
Is het bij jullie ook dat het geluid opeens hard begint te "kraken"?
Het ingame geluid is dan niet meer herkenbaar, maar er klinkt een hard tikkend/krakend geluid...
Gisteren had ik dat voor de 2e keer (na 48 uur spelen dus valt reuze mee).
Aan het begin van een potje rush op Arica Harbor begon het, maar omdat het in die server zo lekker ging ben ik er maar in gebleven.
begin van het volgende potje was het geluid weer normaal.
Heel apart en geen idee waar het aan ligt.
Ik denk dat ik soms hetzelfde ervaar, tot nu toe alleen nog tegengekomen in Atacama Desert. En ook alleen als ik een tank rijd, dan klinkt het alsof er glas tussen de wielen/banden zit o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
WoRReLbier schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:45:
[...]

En..inmiddels gelukt? Ehh..ja.. O-)
bij mij is het nu inmiddels goed.
heb een andere crack gebruikt. genaamd "removewat"
die werkt prima. heb me oude crack de windows laten herstellen
vervolgens removewat eroverheen

* ik vraag me af mag ik dat progamma wel melden op de forum ?

[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 25-08-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 15:47
Ik heb mijn PC geheel opnieuw geinstalleerd. Verse windows, verse drivers, verse punkbuster en verse BC2.
Nu heb ik al ruim 5 dagen geen freeze meer gehad.

Edit: Nu net wel weer. tijd voor een losse X-FI.
Edit2: Ik probeer nu deze fix

[ Voor 47% gewijzigd door mcsluis op 29-08-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Ik ondervind zo eens in de 20' dat ik precies heel hard lag, dus dat springen bv in 3-4 schokken gebeurd, als ik dan een vijand tegenkom leg ik altijd het loodje..

Nu komt dit niet alleen in het online gedeelte voor :o

Ik denk persoonlijk niet dat mijn systeem hier de oorzaak van is?
Q8400 + HD5850 + 4GB 800MHz DDR2 + 550W OCZ Fatal1ty

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dat doet ie hier alleen de eerste 5-10 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 16:14

MikeVM

- Baloo -

ik denk aan een upgrade naar een quadcore, zou dit meer fps leveren tov mijn huidig systeem???

E8400 (3.4Ghz) - 4GB Ram - Nvidia GTX 460
Resolutie 1920x1200

zou een Q8200-8400 meer prestaties leveren??

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shibbeh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-06 11:02
Ik heb sinds vorige week uit het niks freezes met een hard geluid in BC2. De enige manier dat ik er uit kan komen is door de pc te resetten. Tot vorige week nooit problemen mee gehad maar opeens gebeurt nu tussen een kwartier en 2 uur spelen. Voor zover ik weet is er ook niets veranderd.

Mijn pc bestaat uit:
Intel Core I7 860
MSI P55 GD65
8GB OCZ 1333 Mz Cl7 ram
XFX 5870 XXX edition.
Windows 7 Ultimate 64bit

Wat ik al geprobeerd heb is:
-Geluids kaart drivers opnieuw installeren
-Game opnieuw installeren
-ATi HDMI audio divers uitschakelen

Nou staan er op het internet een hoop topics over die voorstellen dat ik een aparte geluidskaart neem, maar daar ben ik niet bereid toe (heeft op m'n onboard altijd gewoon goed gelopen, zou niet inzien waarom dat nu niet mogelijk zou zijn. Het enige andere wat ik nog kan verzinnen is WIndows 7 opnieuw installeren, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit. Heeft iemand anders misschien nog suggesties voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:04
MikeVM schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:45:
ik denk aan een upgrade naar een quadcore, zou dit meer fps leveren tov mijn huidig systeem???

E8400 (3.4Ghz) - 4GB Ram - Nvidia GTX 460
Resolutie 1920x1200

zou een Q8200-8400 meer prestaties leveren??
Wacht even op de nvidia beta drivers voor je gaat upgraden, ze worden binnen paar dagen verwacht.
Die moeten het probleem van lage gpu usage fixen.

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 31-08-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 11-06 08:42
Shibbeh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:11:
Ik heb sinds vorige week uit het niks freezes met een hard geluid in BC2. De enige manier dat ik er uit kan komen is door de pc te resetten. Tot vorige week nooit problemen mee gehad maar opeens gebeurt nu tussen een kwartier en 2 uur spelen. Voor zover ik weet is er ook niets veranderd.

Mijn pc bestaat uit:
Intel Core I7 860
MSI P55 GD65
8GB OCZ 1333 Mz Cl7 ram
XFX 5870 XXX edition.
Windows 7 Ultimate 64bit

Nou staan er op het internet een hoop topics over die voorstellen dat ik een aparte geluidskaart neem, maar daar ben ik niet bereid toe (heeft op m'n onboard altijd gewoon goed gelopen, zou niet inzien waarom dat nu niet mogelijk zou zijn. Het enige andere wat ik nog kan verzinnen is WIndows 7 opnieuw installeren, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit. Heeft iemand anders misschien nog suggesties voor mij?
Mijn freezes zijn weg gegaan nadat ik de fan op mn 4870 handmatig harder heb laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Op zich is upgraden naar een quadcore zo'n slecht idee nog niet. Ik heb het enkele maanden terug ook gedaan en mijn FPS zijn ruim verdubbelt. Ik ging toen van een E8400 naar een Q9550. Heb dit ook al vaker gepost hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Shibbeh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:11:

Mijn pc bestaat uit:
Intel Core I7 860
MSI P55 GD65
8GB OCZ 1333 Mz Cl7 ram
XFX 5870 XXX edition.
Windows 7 Ultimate 64bit

Ik heb hetzelfde probleem als jij en krijg het niet opgelost.
Er hangt hier een XiFi in mijn kast dus daar ligt het ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shibbeh
  • Laatst online: 10-06 11:02
Bert2000 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:41:
[...]

Mijn freezes zijn weg gegaan nadat ik de fan op mn 4870 handmatig harder heb laten lopen.
Dat heeft voor mij helaas niet geholpen. Vlak voor de crash nog even gekeken naar de temperaturen maar die kwamen ook niet boven de 68 graden uit. Het ziet er toch naar uit dat ik geen andere keus heb dan een reinstall en hopen op het beste.

• mcsluis
coob schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:01:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jij en krijg het niet opgelost.
Er hangt hier een XiFi in mijn kast dus daar ligt het ook niet aan.
Mijn oplossing tegen de freezes was de fix uitvoeren die een aantal posts hierboven staat.
Vervolgens onboard uitschakelen via de bios, en een XFI erin.

Loopt inmiddels als een trein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-06 09:29
mensen ik heb een probleem bij het updaten van mijn bfbc2, ik heb hem in de winkel gekocht en heb dus de orginele dvd. spel geinstalleerd, start het spel op, update, naja ok logisch. start de update, hij loopt eventjes en BAM file not found error dan komt er een berichtje van ja wil je de oude versie spelen. als je op ja klikt gaat hij naar het menu. singleplayer heb ik onderhand al wel gezien, ik wil nu multiplayer doen maar daarvoor heb je die patches nodig! iemand een idee hoe ik dit kan oplossen (runt bfbc2 op windows 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-06 15:07
Ik heb een steedds vervelender wordend probleem: als ik op mijn ps3 BC2 speel kan ik maximaal een half potje spelen, daarna krijg ik de melding: connection to the server has been lost bla bla. Altijd. Bittorrent uit heeft geen zin, vaste pc uti heeft geen zin, zelfs al is de PS3 de enige in eht hele huis die van het internet gebruik maakt dan nog heb ik maximaal een half potje! Ik heb NAT 2 en bedraad internet. KPN router, die gaat naar een splitter, die gata naar nog een splitter en daar zit mijn PS3. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Dat heb ik ook, en ik kan nu zelfs helemaal geen verbinding maken :(
Router gereset, 3 wifi punten geprobeerd (waarvan 1tje van de buurman O-) ) , blijft niet werken.

werkte al weer, alleen zonder stat's, en alleen met beginnerswapens :O

[ Voor 11% gewijzigd door The_Double op 06-09-2010 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ligt het aan mijn Zigo verbinding of heeft iedereen hier de laatste anderhalve week enorm last van lag tijdens het spel en volledig verbindingsverlies waardoor je eruit vliegt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik ben de enige?

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Voor de mensen die BFBC2 willen tweaken zonder zelf in alle ini files te kloten

http://forums.electronica...c2-configurator-best.html

ideaal om je muis instellingen te tweaken oa turret snelheid los in te stellen je video settings te tweaken enz enz

werkt prima, een minpuntje is dat je na het gebruik niet lekker meer ingame je muis settings kan aanpassen en het dus via het tooltje moet blijven doen.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
partyondude schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:15:
Ligt het aan mijn Zigo verbinding of heeft iedereen hier de laatste anderhalve week enorm last van lag tijdens het spel en volledig verbindingsverlies waardoor je eruit vliegt :X
Met MW2 geen last, dus ligt niet aan Ziggo.

• partyondude
Woon jij ook in de directe omgeving van 's-Hertogenbosch dan?

Anoniem: 158070

Sinds vorig weekend doet mijn BC2 klote. Speel op de Xbox360. Spel is toen na een paar uur gecrashed naar het dashboard. Sindsdien heb ik op het eind van iedere ronde een lost connection met de server. Dus na het scherm van Your team won/lost ga ik terug naar het menu van BC2 zelf, en niet naar het overzicht van je scores en pins die je die ronde hebt behaald.

Het maakt niet uit welke map, welke game mode of welke kit.

Heb het probleem al proberen op te lossen met een fresh install (zelfs alle savegames weg), maar het mocht niet baten.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Spelen is nu namelijk niet leuk meer, aangezien ik meer aan het laden ben dan aan het spelen.

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
Gisteren heb ik het nieuwe 10.8a crossfire profiel gedownload van amd zelf. Dit is speciaal voor Aliens vs. Predator en Battlefield: Bad Company 2.

Had nl. het probleem dat ik iedere keer tijdens spelen ineens weer naar mijn desktop zat te kijken.
En ook regelmatig stotteren tijdens BC2.

Nu lijkt alles opgelost voor mij dus hoop dat dit voor meer personen zo is!

Hier te downloaden.

• Meer info over 10.8a.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202400

Hallo,

wie kan mij helpen met volgende probleem.

Op het moment dat ik Join in een Game van BFBC2 dan schiet mijn Ping naar een niet normale
450/500, en idd dan wordt je meestal gekickt.
Maar als ik een 30 sec wacht en helemaal niks doe(bewegen en zo), dan zakt het terug naar een +/- 100 en
loopt het spel soepel en zonder te haperen.

Heb vanals geprobeerd, andere router, firewall uit, virusscanner aanpassen, spel opnieuw geïnstalleerd.

Maar niks helpt.... met andere games heb ik het niet....

spec: Intel CD 8500, 2x4870CF opstelling P5E moederbord en 4 Gig werkgeheugen..met Win7 32Bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Draadloos of kabelnetwerk?
Lijkt me een raar probleem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Anoniem: 202400 schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:26:
Hallo,

wie kan mij helpen met volgende probleem.

Op het moment dat ik Join in een Game van BFBC2 dan schiet mijn Ping naar een niet normale
450/500, en idd dan wordt je meestal gekickt.
Maar als ik een 30 sec wacht en helemaal niks doe(bewegen en zo), dan zakt het terug naar een +/- 100 en
loopt het spel soepel en zonder te haperen.

Heb vanals geprobeerd, andere router, firewall uit, virusscanner aanpassen, spel opnieuw geïnstalleerd.

Maar niks helpt.... met andere games heb ik het niet....

spec: Intel CD 8500, 2x4870CF opstelling P5E moederbord en 4 Gig werkgeheugen..met Win7 32Bit
Ik heb hetzelfde, ping fluctueert gigantisch, soms knalt die naar 999 en dan zit die weer onder de 100. Af en toe verlies ik gewoon de connectie en knal ik eruit. Ik heb een abbo van Ziggo en nog nooit dit gezeik gehad, SCII spelen gaat prima 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZryder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb vandaag de onslaught mode op PSN gekocht, maar ik krijg hem dus niet aan de praat! Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (verwijderen, herinstalleren, opnieuw opstarten) maar hij komt maar niet bij de mijn multiplayer opties te staan. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 09:26

EMP

Krulloos!

En weer terug :) Na tips van hier mijn hardware geupgrade. Ik zit nu met de volgende setup:

Intel Core2Quad 9400 (4*2.66 GHz 6MB cache 1333 MHz)
Asrock moederbord met G31 en ICH7 chipset
2*1GB 800 MHz ram
GeForce GTX260-216 896 MB
Windows 7, op achtergrond alleen fraps en mumble

Settings: 1280*1024, alles high, VSYNC off en HBAO off.

Momenteel krijg ik met mijn setup een gemiddelde van rond de 45 fps (sommige stukken 50) en een min van 39 fps. Ik vind dit eigenlijk te laag. Ik heb de Anti Aliasing en Aniso filtering van 4x/4x naar 1x/1x teruggezet, en dit heeft totaal geen invloed op de performance.

Ook heb ik de game gerund met de +fullproc optie, dit maakt geen verschil.

Heeft iemand een idee hoe ik de framerate toch op kan krikken? Visuele instellingen veranderen lijkt geen invloed te hebben, en gezien de hardware hoopte ik toch op een 60+ fps (gezien de resolutie leek mij dat niet onrealistisch).

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Probeer eens Shadows en Effects op Medium te zetten in Settings.ini

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-05 09:26

EMP

Krulloos!

pafdaddy schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:00:
Probeer eens Shadows en Effects op Medium te zetten in Settings.ini
Grafische instellingen terugzetten lijkt niets uit te halen. Heb het niet via een .ini file aangepast, maar gewoon in de normale interface.

Ik denk daarom dat de cpu (ondanks dat het niet de minste is) de bottleneck is. Heeft iemand hier vergelijkingsmateriaal voor?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woeter87
  • Laatst online: 30-04 18:24
Voor mensen met het "Freezing en BRRR-sound probleem".

Ik heb hier ook veel last van gehad en las overal dat het een probleem was met mijn Realtek on-board sound card en Punkbuster.
Ergens las ik dat een USB headset aansluiten het probleem zou moeten verhelpen dus dit heb ik geprobeerd en het werkte :)
Een USB headset "vervangt" je huidige soundcard met zijn eigen ingebouwde "kaart" op het moment dat je hem aansluit. Punkbuster en het spel zullen dus geen gebruik maken van je on-board kaart op dit moment.

Nou is mijn USB headset een oud stuk schroot en hier wilde ik dus niet mee spelen terwijl ik een dure, goede headset heb.
Ik heb om deze reden een goedkope USB soundcard gekocht omdat deze hetzelfde effect heeft als een USB headset.

Het enige wat ik nu hoef te doen als ik BC2 wil spelen is de USB soundcard in te pluggen en daarin m'n headset pluggen en ik ben klaar :)

Ik speel nu al een halve week zonder enige problemen. Redelijk goedkope en snelle oplossing.
Al ben ik nog steeds van mening dat EA/DICE/Punkbuster/Realtek dit probleem had/zal moeten oplossen.

Hopelijk helpt het iemand! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
Helemaal mee eens, het spel is qua maps zo slecht opgebouwd, bij Valpariso is het echt huilen, als defender wordt je dan gewoon 10 seconden nadat je spawnt gedood; je hebt geen eens de kans om beschutting te zoeken nadat het 1e M-com is opgeblazen. Tuurlijk, waarschijnlijk was ons team super-slecht bezig maar zorg dan voor dat dit niet mogelijk is qua mapopbouw of denk eens na over een spawnsysteem, die je niet net voor een sniper zet, of boven een motierstrike. :+

Ook wordt ik vaak om de paar minuten uit een server gegooid met de melding 'Connection to EA lost, please check your network connection.........' Ja, dat dit in 1998 nog wel eens kon gebeuren kan ik begrijpen. Maar ik heb gewoon 20mb/s internet, en met andere spellen heb ik nergens last van, ik lees ook op internet dat veel mensen last hebben hiervan, maar een patch komt maar niet, goede support!

Ik vind dat dit spel echt tot de faalcatogorie hoort, het ziet er grafisch prachtig uit, maar daar blijft het ook bij imo. De besturing is erg houterig vind ik, ik vind het gewoon niet lekker soepel spelen, net alsof ik op een Xbox speel. Modern Warfare 2 kan dan nu wel onspeelbaar zijn qua cheaters, maar ik heb er toch erg veel lol aan gehad, en ik vond het m'n geld dan ook waard. Battlefield vind ik echt verspild geld. :X

Anoniem: 36691

Iemand problemen met inloggen? Ik kom er niet niet. "Could not logon, please try again later"

• Jackal131
  • Laatst online: 12-06 13:11
EZryder schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:01:
Ik heb vandaag de onslaught mode op PSN gekocht, maar ik krijg hem dus niet aan de praat! Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (verwijderen, herinstalleren, opnieuw opstarten) maar hij komt maar niet bij de mijn multiplayer opties te staan. Iemand suggesties?
Ik denk dat jer dan helemaal overheen kijkt. Onslaught staat namelijk niet in de multiplayer lijst, maar in het hoofdmenu.
Singleplayer -- Multiplayer -- Onslaught -- Store -- etc.

Volgens mij kijk je dus verkeerd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Luitjes 1 vraagje: Ervaren jullie nou meer problemen (wat het ook moge zijn) dan op bijvoorbeeld
het aloude BF2? of zijn de problemen hier ivg vrij nihil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
EMP schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:40:
[...]

Grafische instellingen terugzetten lijkt niets uit te halen. Heb het niet via een .ini file aangepast, maar gewoon in de normale interface.

Ik denk daarom dat de cpu (ondanks dat het niet de minste is) de bottleneck is. Heeft iemand hier vergelijkingsmateriaal voor?
Ik kan het spel net draaien op lagere resoluties op een C2D (non-i5) 15" Macbook Pro op 2-ish Ghz. Die heeft dan een 9600GT geloof ik. Dus dat is echt de bottom line.

• partyondude
Ik heb nog steeds iedere dag super irritante lag in diverse servers. Aan Ziggo ligt het volgens mij niet, heb verschillende testen gedaan om de verbinding te controleren en dat gaat prima, net als het spelen van SCII en ACII.

Ik word er onderhand doodziek van |:(

• mcsluis
Ik had de laatste tijd behoorlijk last van knipperende zwarte beelden tijdens het spelen op mijn 4890 CF. zojuist de oplossing gevonden die voor mij werkt:

1) In de map C:\Users\***USERNAME***\Documents\BFBC2, staat de file settings.ini.
2) Open deze en verander "Bloom=true" in "Bloom=false".

En nu ben ik blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:04

Minkie

Groazers Unite.

In de Single Player heb ik erg last van HDR/BLOOM, alleen ik kan het nergens uitschakelen :?
Mij hele beeld is soms helder wit, zie dan niks van waar ik op moet schieten. Beetje irritant.
Hoe schakel ik het uit? Kan in de Catalyst Control Center ook niks vinden van HDR ofzo.

Zoals hier boven staat, ik heb in de ini de bloom ook op false gezet, heeft niet geholpen.

[ Voor 14% gewijzigd door Minkie op 03-10-2010 12:37 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:14
partyondude schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:18:
Ik heb nog steeds iedere dag super irritante lag in diverse servers. Aan Ziggo ligt het volgens mij niet, heb verschillende testen gedaan om de verbinding te controleren en dat gaat prima, net als het spelen van SCII en ACII.

Ik word er onderhand doodziek van |:(
Heel veel servers laggen ook ;) maar in iedergeval wat je kan doen is.

Ip's opzoeken van swe/no/dk/uk servers ect, overal een tracert heen uitvoeren ( http://www.game-monitor.com/ )
En een keer via cmd pingen naar een nl server terwijl je lagged ingame? even alt tab en naar tweakers.net pingen.

Als je dan ook naar tweakers lagt is het ziggo, het kan zo zijn dat er wat qua routing bij ziggo niet helemaal goed is naar paar landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 22:35
Ik draai het ook met een Q9400, 4 gb intern en een 9800GT 1GB. Ik kan het spel gewoon prima draaien op 1920:1200, al heb ik nog nooit FPS geteld, ik kan niet zo snel tellen :+

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumbal696
  • Laatst online: 20-02-2018

gumbal696

bla bla bla

Wil ik toch even jullie mening. Ik draai met een setup als volgt:

Amd phenom 2 955
Asus 5850
6 gig 1066 dominator's
Asus m3a76-cm moederbord
Iilyama 24 inch 1920- 1080

Met alle setting op zijn hoogste haal ik een framrate van 60 FPS.
Vraag ik me af. Zijn dit goede FPS, waar spelen jullie zoal zelf mee met welke FPS.

[ Voor 3% gewijzigd door gumbal696 op 09-10-2010 01:05 ]

win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342353

ik heb als ik een tijdje bfbc2 speel dat me 2e gpu naar 405mhz gaat zwaar irritant want krijg dikke fps drop dan wat kan dit zijn? het draait op een
phenom x6 @4ghz
2x gtx 470
ikonik vulcan 1200watt psu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
@ gumbal, als je even zoekt zal je een zeer leuke discussie vinden over of een mens al dan niet het verschil kan zien tussen 60fps of 80-100fps :p Ik denk dat je goed zit met 60 fps hoor, als het vlot aanvoelt, waarom niet he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

gumbal696 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:00:
Wil ik toch even jullie mening. Ik draai met een setup als volgt:

Amd phenom 2 955
Asus 5850
6 gig 1066 dominator's
Asus m3a76-cm moederbord
Iilyama 24 inch 1920- 1080

Met alle setting op zijn hoogste haal ik een framrate van 60 FPS.
Vraag ik me af. Zijn dit goede FPS, waar spelen jullie zoal zelf mee met welke FPS.
Waarom komt dit bij mij over als patsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Waarom komt dit bij mij over als patsen?
Waarom patsen? Dit is toch een hele normale game PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

daar is ook niks mis mee, maar met dit wel:
ik heb 120 fps per seconden met alles op max, is dit goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:30:
daar is ook niks mis mee, maar met dit wel:
ik heb 120 fps per seconden met alles op max, is dit goed ?
Ik kreeg hetzelfde gevoel bij deze post, welke trouwens ook een crosspost is in/met het gewone BC2 topic.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

J0ey schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:13:
Helemaal mee eens, het spel is qua maps zo slecht opgebouwd, bij Valpariso is het echt huilen, als defender wordt je dan gewoon 10 seconden nadat je spawnt gedood; je hebt geen eens de kans om beschutting te zoeken nadat het 1e M-com is opgeblazen. Tuurlijk, waarschijnlijk was ons team super-slecht bezig maar zorg dan voor dat dit niet mogelijk is qua mapopbouw of denk eens na over een spawnsysteem, die je niet net voor een sniper zet, of boven een motierstrike. :+

Ook wordt ik vaak om de paar minuten uit een server gegooid met de melding 'Connection to EA lost, please check your network connection.........' Ja, dat dit in 1998 nog wel eens kon gebeuren kan ik begrijpen. Maar ik heb gewoon 20mb/s internet, en met andere spellen heb ik nergens last van, ik lees ook op internet dat veel mensen last hebben hiervan, maar een patch komt maar niet, goede support!

Ik vind dat dit spel echt tot de faalcatogorie hoort, het ziet er grafisch prachtig uit, maar daar blijft het ook bij imo. De besturing is erg houterig vind ik, ik vind het gewoon niet lekker soepel spelen, net alsof ik op een Xbox speel. Modern Warfare 2 kan dan nu wel onspeelbaar zijn qua cheaters, maar ik heb er toch erg veel lol aan gehad, en ik vond het m'n geld dan ook waard. Battlefield vind ik echt verspild geld. :X
Betekend het dan dat je weer terug verlangt naar Battlefield 2?( PC versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Hoera, een problemen topic voor deze geweldige (maar soms buggy) game!!

Ik meld me met het volgende:

Ik krijg op mijn desktop PC heel vaak crashes naar de desktop, echt heel irritant. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb Windows 7 64 bits draaien met alle updates, de laatste Catalyst Control Center incl. aplication profiles en de laatste geluidskaart drivers. Ik heb ook punkbuster al handmatig geupdate en het spel is clean geinstalleerd op vier schijven in raid 0.

Mijn systeem is wel overklokt, maar is compleet stabiel op Furmark, LinX / Prime95 en op memtest. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston
- Gigabyte X58 UD5 bord met F12 bios
- Radeon HD 5970 op 800/1200 MHz

Temperatuur van processor en chipset blijven onder de 75C en van de videokaart ook nooit hoger dan 85 C. Voeding is een 1200 watt van Cooler Master, daar zal het ook niet aan liggen.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 23:02

Eagle Creek

Breathing security

Hoe krijg ik voice werkend??

Ik druk me een ongeluk op die voice knop (en ja hij staat aan), maar er is niemand die me hoort. Ook zie ik geen visuele bevestiging in het spel.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hier kan ik niet meer op zeggen dan wachten :) Ik had dat de ene keer een maand aan een stuk, en opeens werkte het wel gelijk het moet. En anders eens zoeken in je geluidsinstellingen.. Daar had ik ook het een en ander gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12-06 16:24
frankknopers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:42:

Ik krijg op mijn desktop PC heel vaak crashes naar de desktop, echt heel irritant. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb Windows 7 64 bits draaien met alle updates, de laatste Catalyst Control Center incl. aplication profiles en de laatste geluidskaart drivers. Ik heb ook punkbuster al handmatig geupdate en het spel is clean geinstalleerd op vier schijven in raid 0.

Mijn systeem is wel overklokt, maar is compleet stabiel op Furmark, LinX / Prime95 en op memtest. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston

Temperatuur van processor en chipset blijven onder de 75C en van de videokaart ook nooit hoger dan 85 C. Voeding is een 1200 watt van Cooler Master, daar zal het ook niet aan liggen.
Heb last van precies hetzelfde probleem, terwijl mijn specs een stuk minder zijn en mijn systeem ook niet is geOC'd. Mijn setup:
AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 ghz
4GB OCZ 1066mhz
Asrock 870 Extreme 3
Asus HD 5770 @ stock

Heel irritant die crashes, en als ik BC2 daarna opnieuw opstart heb ik nergens last van. Heb al verschillende drivers van ATi geprobeerd, maar het probleem blijft. Volgens mij had ik er met mn antieke nVidia 7650 nog geen last van, maar ik speelde nog vrij weinig toen ik die kaart had.
Temps zijn overigens 55 graden voor de cpu en 65 voor de gpu terwijl ik speel, lijkt me niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-05 00:31
Ik speel dit spel op een e8400 @ 4.1. M`n cpu load zit vaak op 100%. Nu zie ik dat audiodg.exe een dikke 20% verbruikt. Ik heb via internet gezocht het, enige wat ik kan vinden is het uitzetten van de enchancements. Maar dit helpt niks.
Speel op een Auzentech X-FI forte. Ik weet niet wat de mensen hier op het forum gebruiken met een X-FI kaart?

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:40

ManiacsHouse

Scheisse!

Afgelopen dagen continu als ik een game wil joinen de melding dat de netwerkverbinding is verbroken. Moet dan helemaal afsluiten en dan game opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston

Zelfde specs, maar dan met 2x460GTX.
PC is stabiel en temperatuur is perfect en toch heb ik heel soms een CTD...

Drivers zijn up to date en Win7 x64 draait net sinds een weekje weer vers.
Nog geen oplossing kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021

Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston

Bij mij had ik hetzelfde probleem. Heb de laatste stabiele ati driver er nu op staan 10.4 en ben van dit probleem af!

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:48

Goner

What can I do you for ?

ManiacsHouse schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Afgelopen dagen continu als ik een game wil joinen de melding dat de netwerkverbinding is verbroken. Moet dan helemaal afsluiten en dan game opnieuw starten.
Is ook al langsgekomen in het BF:BC2 topic ; wat bij mij hielp was de tip om de netwerkverbinding te disablen/enablen en inderdaad ik ben weer on-line. Had overigens geen enkel probleem met andere netwerk-toepassingen (mail, browser, andere games), echt alleen BF:BC2 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Goner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:42:
[...]
Is ook al langsgekomen in het BF:BC2 topic ; wat bij mij hielp was de tip om de netwerkverbinding te disablen/enablen en inderdaad ik ben weer on-line. Had overigens geen enkel probleem met andere netwerk-toepassingen (mail, browser, andere games), echt alleen BF:BC2 :?
Mmm dat andere topic had ik nog niet gekeken, aangezien die het 'problementopic' is.
Bij mij is het dus een kwestie van BC2 uitzetten en weer opstarten. Maar soms moet het ook 2 keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, dat disablen werkt ook maar even, merk ik net ... vraag me af wat EA nou weer heeft zitten knoeien aan het server-gebeuren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282189

ManiacsHouse schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Krijg die melding ook 8)7

Zit verdomme op een 100Mbit lijn die 24/7 draait en alleen met BF heb ik gezeik...maar ik zal de boel nog maar eens opstarten dan, misschien helpt het..............

edit:

En het werkt ook nog :')

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 282189 op 23-10-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Knul schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:36:
[...]

Heb last van precies hetzelfde probleem, terwijl mijn specs een stuk minder zijn en mijn systeem ook niet is geOC'd. Mijn setup:
AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 ghz
4GB OCZ 1066mhz
Asrock 870 Extreme 3
Asus HD 5770 @ stock

Heel irritant die crashes, en als ik BC2 daarna opnieuw opstart heb ik nergens last van. Heb al verschillende drivers van ATi geprobeerd, maar het probleem blijft. Volgens mij had ik er met mn antieke nVidia 7650 nog geen last van, maar ik speelde nog vrij weinig toen ik die kaart had.
Temps zijn overigens 55 graden voor de cpu en 65 voor de gpu terwijl ik speel, lijkt me niets mis mee.
Mijn probleem is opgelost na een nieuwe W7 installatie (heb een nieuwe HDD gekocht dus moest sowieso). Heb nu 1x een CTD gehad, maar kon daarna gewoon het spel opnieuw starten en verder spelen. Enige verschi is dat ik nu online authentication heb ipv disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-02 09:53
Ik ervaar een irritant probleempje met BC2

Specs:
QX9650 @ 3600mhz
GA-X48-DQ6
OCZ 4x2gb 1066mhz
MSI N295GTX
Samsung F3 4x @ raid0

Na circa 5-10min spelen begint mijn spelletje te haperen. Iederen 2-3 sec hapert heel regelmatig het spel voor een fractie van een seconde. FPS gecontroleerd met Fraps, maar FPS blijven tijdens zo'n haper netjes constant tussen de 60 en de 70 FPS.

- Settings al proberen lager te zetten maar hielp niets.
- Nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, hielp ook niets.
- Videokaart wordt na 10 min spelen op de hoogste settings rond de 100 graden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

klinkt als iets van de virusscanner die een file van het spel gaat checken op virusen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
Virusscannen uitgeschakeld, helaas probleem niet opgelost.
Zelfs als ik de settings op low zet, hapert het spel nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
J4cks0n schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:50:
Virusscannen uitgeschakeld, helaas probleem niet opgelost.
Zelfs als ik de settings op low zet, hapert het spel nog..
100 graden lijkt mij aardig hoog voor een gpu, maar een 295 is dan wel een high-end kaart. Wordt hij bij iedere game zo warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

monitor eens je diskactivity met de de resource monitor van windows. Kijk of er vreemde dingen gebeuren tijdens de haperingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:04

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb nog steeds last van dat mijn beeld verschrikkelijk helder is op sommige mappen. Bijvoorbeeld in Arica Harbor en White Pass.
Heb bloom in de settings.ini al op false gezet maar het helpt niet.
Is dit een driver kwestie? Heb een ATI 5850.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

J4cks0n schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:21:
Ik ervaar een irritant probleempje met BC2

Specs:
QX9650 @ 3600mhz
GA-X48-DQ6
OCZ 4x2gb 1066mhz
MSI N295GTX
Samsung F3 4x @ raid0

Na circa 5-10min spelen begint mijn spelletje te haperen. Iederen 2-3 sec hapert heel regelmatig het spel voor een fractie van een seconde. FPS gecontroleerd met Fraps, maar FPS blijven tijdens zo'n haper netjes constant tussen de 60 en de 70 FPS.

- Settings al proberen lager te zetten maar hielp niets.
- Nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, hielp ook niets.
- Videokaart wordt na 10 min spelen op de hoogste settings rond de 100 graden.

Iemand een idee?
Ik heb dit ''probleem'' ook als ik me graphics op high met antialiasing x4 ofzo zet.
Als ik dat uitzet(of graphics lager) gaat het weer weg. Maar jij hebt dat al geprobeert....
Probeer deze site is dan kun je zien of je hem kan trekken of niet; http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx en zoek dan op battlefield bad company 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:24

InFamous

excommunicado

ik heb hier nu ook een probleempie, heb van alles geprobeert maar niks blijkt te helpen.

ik heb gister een nieuwe ssd binnengekregen een ocz vertex 2 3,5inch 90gb daarop heb ik een verse installatie gezet van winfows 7 64 bit, op me oude hardeschijf had ik nergens last van(het spel is overigens niet op deze schijf geinstalleerd). Nu als ik battlefield speel krijg ik een soort artifacts, willekeurige zwarte strepen en zwarte vlakken(deze flikkeren overigens ze zijn er niet constant). nou heb ik de nieuwste ati drivers geinstalleerd 10.10 dit helpt niet. vsync staat uit hbao ook die heb ik aangezet en werkt niet, de andere instellingen staan op high en 8 x msaa en 16 x antroscopicfilter hier ook meerdere malen mee gespeeld maar baat niet. spel opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft, videokaarten worden niet warmer als 60 graden ingame en draaien op stock snelheden. de problemen komen niet voor in cod mw2, moh tier1.
ik heb op google gezocht maar kon verders niks vinden hierover. als ik trouwens furmark draai zie ik ook geen artifacts.

me systeem specs:
Intel core i7 920 D0 @ 4,2ghz ht on ( @ stock zelfde problemen)
6gb Corsair dominator 1866
Asus rampage 2 extreme
ocz vertex 90gb ssd
2x sapphire hd5970 2gb.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J4cks0n
Anoniem: 378733 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

Ik heb dit ''probleem'' ook als ik me graphics op high met antialiasing x4 ofzo zet.
Als ik dat uitzet(of graphics lager) gaat het weer weg. Maar jij hebt dat al geprobeert....
Probeer deze site is dan kun je zien of je hem kan trekken of niet; http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx en zoek dan op battlefield bad company 2
Deze staat volop op pass..

Het lijkt erop dat tijdens zo'n haper mn CPU tegen de 100% loopt... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Sinds de laatste update kan ik niet meer bij een "friend" joinen.
Failed to connect to EAserver meld ie dan??
Collega van me precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

InFamous schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:58:
ik heb hier nu ook een probleempie, heb van alles geprobeert maar niks blijkt te helpen.

ik heb gister een nieuwe ssd binnengekregen een ocz vertex 2 3,5inch 90gb daarop heb ik een verse installatie gezet van winfows 7 64 bit, op me oude hardeschijf had ik nergens last van(het spel is overigens niet op deze schijf geinstalleerd). Nu als ik battlefield speel krijg ik een soort artifacts, willekeurige zwarte strepen en zwarte vlakken(deze flikkeren overigens ze zijn er niet constant). nou heb ik de nieuwste ati drivers geinstalleerd 10.10 dit helpt niet. vsync staat uit hbao ook die heb ik aangezet en werkt niet, de andere instellingen staan op high en 8 x msaa en 16 x antroscopicfilter hier ook meerdere malen mee gespeeld maar baat niet. spel opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft, videokaarten worden niet warmer als 60 graden ingame en draaien op stock snelheden. de problemen komen niet voor in cod mw2, moh tier1.
ik heb op google gezocht maar kon verders niks vinden hierover. als ik trouwens furmark draai zie ik ook geen artifacts.

me systeem specs:
Intel core i7 920 D0 @ 4,2ghz ht on ( @ stock zelfde problemen)
6gb Corsair dominator 1866
Asus rampage 2 extreme
ocz vertex 90gb ssd
2x sapphire hd5970 2gb.
Draaien die Ati's in CrossFire? Zet dat eens uit. Dat het via 1 kaart loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Vandaag weer vijf Crash to Desktops... Wie biedt er meer?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 13:55
Sinds die nieuwe patch zie ik mijn eigen schoten niet meer. Ik zie geen tracer fire meer. Heel irritant met snipen, heli, eigenlijk alles.

Iemand nog meer last van?

Specs:
AMD 940BE
4870OC
4GB ram

Laatste drivers van ATI gebruikt inclusief 10.10C geloof ik. Alles werkend op Vista64

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedKill
  • Laatst online: 16-05-2020
Iedereen heeft het probleem dat de kogels niet zichtbaar zijn, zéér irritant met de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 13:55
SpeedKill schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:26:
Iedereen heeft het probleem dat de kogels niet zichtbaar zijn, zéér irritant met de tank.
Is dit een bug of een verborgen feature? Want gek genoeg als ik zelf de heli vlieg zie ik wel de tracers van de gunner. Maar ben ik zelf de gunner zie ik mijn eigen tracers niet.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
frankknopers schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:34:
In je Settings.ini (onder je My Docs, BFBC2 folder);

Hoe staat je DX versie ? auto ? zet 'm op 10, en probeer het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Vorige week een upgrade gedaan naar een core i7 set-up en tot nog toe geen crashes meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

Gisteravond en vandaag verschrikkelijke lag in de games welke ik join. Ernstig irritant. Alles gaat stroperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 16:37
frankknopers schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:34:
Same here!! . Ik word er ook gek van. Met andere spellen heb ik geen last van crashes ligt dus echt aan bcbc2.

Soms kan ik een aantal uren achter elkaar spelen zonder te crashen. Maar gisteren had ik zo'n beejte elke 45 min een crash. Soms zie ik textures verdwijnen en dan weet ik dat er weer een crash aankomt :(

Meestal een ctd. Maar mijn hele systeem freezed dan, enige redemie is dan een reset.
Af en toe rest mijn hele pc in het midden van een game. Leuke shooter maar buggy.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Dat had ik voor mijn upgrade dus ook. Nu na 2 weken nog niet 1 keer.
Misschien toch een combinatie van bepaalde hardware wat problemen geeft??

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
Vastlopers hier (naar windows of helemaal vast) zijn niet meer voorgekomen door ram-timings juist te zetten en 2T/N te gebruiken, tot nu werkt het, hoop dat die blijft draaien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385650

Ik heb het vietnam pack gedownload maar als ik het spel opstart kan ik het niet spelen !! wat doe ik verkeerd en kan iemand me vertellen of je die stomme lichtjes uit kan zetten die veraden wwar de vijand zit of loopt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vietnam pack wordt pas 18 december geactiveerd ...

http://blogs.battlefield....-bad-company-2-vietn.aspx

op HC (hardcore) servers heb je geen minimap met stomme lichtjes ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattijsken
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:13
Speel al van bij het begin BC2, maar sinds een week of zo constant random disconnects : "Connection to game server lost... ", soms na 5 min, soms pas na een halfuurtje. Nieuwe patch heeft 't niet opgelost. Al van alles geprobeerd, maar nu echt geen idee meer: poorten in router handmatig opengezet, tijdelijk DMZ aangezet, DNS geflusht, netwerkkaart opnieuw geïnstalleerd, router firmware upgrade, runnen als admin... Niks werkt. Komt ook alleen voor in BC2, BF2 bv loopt wel goed. Iemand een tip?

EDIT: Opgelost (hopelijk): blijkbaar lag het aan de router: channel op 20MHz only ipv auto gezet en geen problemen meer. Wel vreemd dat enkel BC2 er last mee had plots?

[ Voor 14% gewijzigd door Mattijsken op 14-12-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het lijkt me een simpele vraag maar kan het antwoord niet vinden:
Is het mogelijk om een retail BC2 te hebben en dan in steam de vietnam uitbreiding te kopen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)