edit: wrong topic.
[ Voor 92% gewijzigd door unfor op 21-08-2010 14:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 92% gewijzigd door unfor op 21-08-2010 14:33 ]
Probeer met alles gold te halen, of met 1 class alle wapens op platinummcsluis schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:
En anders dikke pech. Zo leuk is het spel ook niet meer. Ben nu lvl 25 en heb alle wapens en gadgets. De lol is er ook wel af. Ik heb dan ook weinig zin er heel veel moeite in te steken.
ook dit helpt nietWoRReLbier schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:27:
[...]
Ik heb ook nog sfc /scannow gedaan in command promp en mijn audio settings naar 16bit 44100hz gezet.
Zie --> http://nl.playstation.com/ en http://nl.playstation.com/registration/unavailable/bsmpower schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 14:01:
Sinds kort heb ik een nieuwe PS3 omdat mijn oude kapot is gegaan. Ik heb de BC2 savegames over gezet en wil het spel weer spelen. Single player geeft geen probleem maar ik kan ineens geen multiplayer meer doen!? Hij geeft de melding "Failed to connect to Playstation network". Ik begrijp de foutmelding niet want ik kan gewoon bij de Store en internet. Iemand een idee wat ik kan doen om weer online te kunnen met Bad Company 2?!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik heb exact het zelfde. windhoos is aan t updaten geweest result : BRRRRRRRRR en stilstaand beeldWoRReLbier schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:11:
Sinds ik de update van windows (971033) heb verwijderd nog geen last weer gehad van een freeze. Want ik herinner mij, vlak voor ik die freezes kreeg, mijn windows was geupdate.. Miss help het bij anderen ook..
[ Voor 6% gewijzigd door osmosis op 23-08-2010 19:52 ]
[ Voor 7% gewijzigd door osmosis op 24-08-2010 14:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En..inmiddels gelukt? Ehh..ja..jterpstra schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:48:
[...]
oh WoRReLbier ben je ook stout bezig .met toevallig een gecrackte win 7 ?
[ Voor 28% gewijzigd door coob op 24-08-2010 20:52 ]
Ik denk dat ik soms hetzelfde ervaar, tot nu toe alleen nog tegengekomen in Atacama Desert. En ook alleen als ik een tank rijd, dan klinkt het alsof er glas tussen de wielen/banden zit o.i.d.dvdkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:57:
Is het bij jullie ook dat het geluid opeens hard begint te "kraken"?
Het ingame geluid is dan niet meer herkenbaar, maar er klinkt een hard tikkend/krakend geluid...
Gisteren had ik dat voor de 2e keer (na 48 uur spelen dus valt reuze mee).
Aan het begin van een potje rush op Arica Harbor begon het, maar omdat het in die server zo lekker ging ben ik er maar in gebleven.
begin van het volgende potje was het geluid weer normaal.
Heel apart en geen idee waar het aan ligt.
bij mij is het nu inmiddels goed.
[ Voor 8% gewijzigd door osmosis op 25-08-2010 12:42 ]
Drive it like you stole it.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Wacht even op de nvidia beta drivers voor je gaat upgraden, ze worden binnen paar dagen verwacht.MikeVM schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:45:
ik denk aan een upgrade naar een quadcore, zou dit meer fps leveren tov mijn huidig systeem???
E8400 (3.4Ghz) - 4GB Ram - Nvidia GTX 460
Resolutie 1920x1200
zou een Q8200-8400 meer prestaties leveren??
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 31-08-2010 00:31 ]
Mijn freezes zijn weg gegaan nadat ik de fan op mn 4870 handmatig harder heb laten lopen.Shibbeh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:11:
Ik heb sinds vorige week uit het niks freezes met een hard geluid in BC2. De enige manier dat ik er uit kan komen is door de pc te resetten. Tot vorige week nooit problemen mee gehad maar opeens gebeurt nu tussen een kwartier en 2 uur spelen. Voor zover ik weet is er ook niets veranderd.
Mijn pc bestaat uit:
Intel Core I7 860
MSI P55 GD65
8GB OCZ 1333 Mz Cl7 ram
XFX 5870 XXX edition.
Windows 7 Ultimate 64bit
Wat ik al geprobeerd heb is:
-Geluids kaart drivers opnieuw installeren
-Game opnieuw installeren
-ATi HDMI audio divers uitschakelen
Nou staan er op het internet een hoop topics over die voorstellen dat ik een aparte geluidskaart neem, maar daar ben ik niet bereid toe (heeft op m'n onboard altijd gewoon goed gelopen, zou niet inzien waarom dat nu niet mogelijk zou zijn. Het enige andere wat ik nog kan verzinnen is WIndows 7 opnieuw installeren, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit. Heeft iemand anders misschien nog suggesties voor mij?
Ik heb hetzelfde probleem als jij en krijg het niet opgelost.Shibbeh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:11:
Ik heb sinds vorige week uit het niks freezes met een hard geluid in BC2. De enige manier dat ik er uit kan komen is door de pc te resetten. Tot vorige week nooit problemen mee gehad maar opeens gebeurt nu tussen een kwartier en 2 uur spelen. Voor zover ik weet is er ook niets veranderd.
Mijn pc bestaat uit:
Intel Core I7 860
MSI P55 GD65
8GB OCZ 1333 Mz Cl7 ram
XFX 5870 XXX edition.
Windows 7 Ultimate 64bit
Wat ik al geprobeerd heb is:
-Geluids kaart drivers opnieuw installeren
-Game opnieuw installeren
-ATi HDMI audio divers uitschakelen
Nou staan er op het internet een hoop topics over die voorstellen dat ik een aparte geluidskaart neem, maar daar ben ik niet bereid toe (heeft op m'n onboard altijd gewoon goed gelopen, zou niet inzien waarom dat nu niet mogelijk zou zijn. Het enige andere wat ik nog kan verzinnen is WIndows 7 opnieuw installeren, maar daar kijk ik ook niet echt naar uit. Heeft iemand anders misschien nog suggesties voor mij?
Dat heeft voor mij helaas niet geholpen. Vlak voor de crash nog even gekeken naar de temperaturen maar die kwamen ook niet boven de 68 graden uit. Het ziet er toch naar uit dat ik geen andere keus heb dan een reinstall en hopen op het beste.Bert2000 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:41:
[...]
Mijn freezes zijn weg gegaan nadat ik de fan op mn 4870 handmatig harder heb laten lopen.
Mijn oplossing tegen de freezes was de fix uitvoeren die een aantal posts hierboven staat.coob schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:01:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem als jij en krijg het niet opgelost.
Er hangt hier een XiFi in mijn kast dus daar ligt het ook niet aan.
Dat heb ik ook, en ik kan nu zelfs helemaal geen verbinding maken
[ Voor 11% gewijzigd door The_Double op 06-09-2010 23:40 ]
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Met MW2 geen last, dus ligt niet aan Ziggo.partyondude schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:15:
Ligt het aan mijn Zigo verbinding of heeft iedereen hier de laatste anderhalve week enorm last van lag tijdens het spel en volledig verbindingsverlies waardoor je eruit vliegt
Anoniem: 158070
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Anoniem: 202400
Ik heb hetzelfde, ping fluctueert gigantisch, soms knalt die naar 999 en dan zit die weer onder de 100. Af en toe verlies ik gewoon de connectie en knal ik eruit. Ik heb een abbo van Ziggo en nog nooit dit gezeik gehad, SCII spelen gaat primaAnoniem: 202400 schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:26:
Hallo,
wie kan mij helpen met volgende probleem.
Op het moment dat ik Join in een Game van BFBC2 dan schiet mijn Ping naar een niet normale
450/500, en idd dan wordt je meestal gekickt.
Maar als ik een 30 sec wacht en helemaal niks doe(bewegen en zo), dan zakt het terug naar een +/- 100 en
loopt het spel soepel en zonder te haperen.
Heb vanals geprobeerd, andere router, firewall uit, virusscanner aanpassen, spel opnieuw geïnstalleerd.
Maar niks helpt.... met andere games heb ik het niet....
spec: Intel CD 8500, 2x4870CF opstelling P5E moederbord en 4 Gig werkgeheugen..met Win7 32Bit
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Grafische instellingen terugzetten lijkt niets uit te halen. Heb het niet via een .ini file aangepast, maar gewoon in de normale interface.pafdaddy schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:00:
Probeer eens Shadows en Effects op Medium te zetten in Settings.ini
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Anoniem: 36691
Ik denk dat jer dan helemaal overheen kijkt. Onslaught staat namelijk niet in de multiplayer lijst, maar in het hoofdmenu.EZryder schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:01:
Ik heb vandaag de onslaught mode op PSN gekocht, maar ik krijg hem dus niet aan de praat! Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (verwijderen, herinstalleren, opnieuw opstarten) maar hij komt maar niet bij de mijn multiplayer opties te staan. Iemand suggesties?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Anoniem: 323791
Ik kan het spel net draaien op lagere resoluties op een C2D (non-i5) 15" Macbook Pro op 2-ish Ghz. Die heeft dan een 9600GT geloof ik. Dus dat is echt de bottom line.EMP schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:40:
[...]
Grafische instellingen terugzetten lijkt niets uit te halen. Heb het niet via een .ini file aangepast, maar gewoon in de normale interface.
Ik denk daarom dat de cpu (ondanks dat het niet de minste is) de bottleneck is. Heeft iemand hier vergelijkingsmateriaal voor?
[ Voor 14% gewijzigd door Minkie op 03-10-2010 12:37 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Heel veel servers laggen ookpartyondude schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:18:
Ik heb nog steeds iedere dag super irritante lag in diverse servers. Aan Ziggo ligt het volgens mij niet, heb verschillende testen gedaan om de verbinding te controleren en dat gaat prima, net als het spelen van SCII en ACII.
Ik word er onderhand doodziek van
Ik draai het ook met een Q9400, 4 gb intern en een 9800GT 1GB. Ik kan het spel gewoon prima draaien op 1920:1200, al heb ik nog nooit FPS geteld, ik kan niet zo snel tellenEMP schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:58:
..heel verhaal.......Q9400
Onder de grote rots, naast die kleine
[ Voor 3% gewijzigd door gumbal696 op 09-10-2010 01:05 ]
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Anoniem: 342353
Waarom komt dit bij mij over als patsen?gumbal696 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:00:
Wil ik toch even jullie mening. Ik draai met een setup als volgt:
Amd phenom 2 955
Asus 5850
6 gig 1066 dominator's
Asus m3a76-cm moederbord
Iilyama 24 inch 1920- 1080
Met alle setting op zijn hoogste haal ik een framrate van 60 FPS.
Vraag ik me af. Zijn dit goede FPS, waar spelen jullie zoal zelf mee met welke FPS.
Anoniem: 230001
Waarom patsen? Dit is toch een hele normale game PC?brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:45:
[...]
Waarom komt dit bij mij over als patsen?
Ik kreeg hetzelfde gevoel bij deze post, welke trouwens ook een crosspost is in/met het gewone BC2 topic.brilsmurfffje schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:30:
daar is ook niks mis mee, maar met dit wel:
ik heb 120 fps per seconden met alles op max, is dit goed ?
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Anoniem: 323791
Betekend het dan dat je weer terug verlangt naar Battlefield 2?( PC versie)J0ey schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:13:
Helemaal mee eens, het spel is qua maps zo slecht opgebouwd, bij Valpariso is het echt huilen, als defender wordt je dan gewoon 10 seconden nadat je spawnt gedood; je hebt geen eens de kans om beschutting te zoeken nadat het 1e M-com is opgeblazen. Tuurlijk, waarschijnlijk was ons team super-slecht bezig maar zorg dan voor dat dit niet mogelijk is qua mapopbouw of denk eens na over een spawnsysteem, die je niet net voor een sniper zet, of boven een motierstrike.![]()
Ook wordt ik vaak om de paar minuten uit een server gegooid met de melding 'Connection to EA lost, please check your network connection.........' Ja, dat dit in 1998 nog wel eens kon gebeuren kan ik begrijpen. Maar ik heb gewoon 20mb/s internet, en met andere spellen heb ik nergens last van, ik lees ook op internet dat veel mensen last hebben hiervan, maar een patch komt maar niet, goede support!
Ik vind dat dit spel echt tot de faalcatogorie hoort, het ziet er grafisch prachtig uit, maar daar blijft het ook bij imo. De besturing is erg houterig vind ik, ik vind het gewoon niet lekker soepel spelen, net alsof ik op een Xbox speel. Modern Warfare 2 kan dan nu wel onspeelbaar zijn qua cheaters, maar ik heb er toch erg veel lol aan gehad, en ik vond het m'n geld dan ook waard. Battlefield vind ik echt verspild geld.
Goud is geen geld
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Hier kan ik niet meer op zeggen dan wachten
Heb last van precies hetzelfde probleem, terwijl mijn specs een stuk minder zijn en mijn systeem ook niet is geOC'd. Mijn setup:frankknopers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:42:
Hoera, een problemen topic voor deze geweldige (maar soms buggy) game!!
Ik meld me met het volgende:
Ik krijg op mijn desktop PC heel vaak crashes naar de desktop, echt heel irritant. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb Windows 7 64 bits draaien met alle updates, de laatste Catalyst Control Center incl. aplication profiles en de laatste geluidskaart drivers. Ik heb ook punkbuster al handmatig geupdate en het spel is clean geinstalleerd op vier schijven in raid 0.
Mijn systeem is wel overklokt, maar is compleet stabiel op Furmark, LinX / Prime95 en op memtest. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston
- Gigabyte X58 UD5 bord met F12 bios
- Radeon HD 5970 op 800/1200 MHz
Temperatuur van processor en chipset blijven onder de 75C en van de videokaart ook nooit hoger dan 85 C. Voeding is een 1200 watt van Cooler Master, daar zal het ook niet aan liggen.
Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike
Zelfde specs, maar dan met 2x460GTX.frankknopers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:42:
Ik krijg op mijn desktop PC heel vaak crashes naar de desktop, echt heel irritant. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb Windows 7 64 bits draaien met alle updates, de laatste Catalyst Control Center incl. aplication profiles en de laatste geluidskaart drivers. Ik heb ook punkbuster al handmatig geupdate en het spel is clean geinstalleerd op vier schijven in raid 0.
Mijn systeem is wel overklokt, maar is compleet stabiel op Furmark, LinX / Prime95 en op memtest. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston
Temperatuur van processor en chipset blijven onder de 75C en van de videokaart ook nooit hoger dan 85 C. Voeding is een 1200 watt van Cooler Master, daar zal het ook niet aan liggen.
Bij mij had ik hetzelfde probleem. Heb de laatste stabiele ati driver er nu op staan 10.4 en ben van dit probleem af!frankknopers schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:42:
Specs:
- Core i7 920 @ 3,8 GHz
- 6GB DDR3-1333 Kingston
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Is ook al langsgekomen in het BF:BC2 topic ; wat bij mij hielp was de tip om de netwerkverbinding te disablen/enablen en inderdaad ik ben weer on-line. Had overigens geen enkel probleem met andere netwerk-toepassingen (mail, browser, andere games), echt alleen BF:BC2ManiacsHouse schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Afgelopen dagen continu als ik een game wil joinen de melding dat de netwerkverbinding is verbroken. Moet dan helemaal afsluiten en dan game opnieuw starten.
Mmm dat andere topic had ik nog niet gekeken, aangezien die het 'problementopic' is.Goner schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:42:
[...]
Is ook al langsgekomen in het BF:BC2 topic ; wat bij mij hielp was de tip om de netwerkverbinding te disablen/enablen en inderdaad ik ben weer on-line. Had overigens geen enkel probleem met andere netwerk-toepassingen (mail, browser, andere games), echt alleen BF:BC2
Anoniem: 282189
Krijg die melding ookManiacsHouse schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
Afgelopen dagen continu als ik een game wil joinen de melding dat de netwerkverbinding is verbroken. Moet dan helemaal afsluiten en dan game opnieuw starten.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 282189 op 23-10-2010 22:01 ]
Mijn probleem is opgelost na een nieuwe W7 installatie (heb een nieuwe HDD gekocht dus moest sowieso). Heb nu 1x een CTD gehad, maar kon daarna gewoon het spel opnieuw starten en verder spelen. Enige verschi is dat ik nu online authentication heb ipv disc.Knul schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:36:
[...]
Heb last van precies hetzelfde probleem, terwijl mijn specs een stuk minder zijn en mijn systeem ook niet is geOC'd. Mijn setup:
AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 ghz
4GB OCZ 1066mhz
Asrock 870 Extreme 3
Asus HD 5770 @ stock
Heel irritant die crashes, en als ik BC2 daarna opnieuw opstart heb ik nergens last van. Heb al verschillende drivers van ATi geprobeerd, maar het probleem blijft. Volgens mij had ik er met mn antieke nVidia 7650 nog geen last van, maar ik speelde nog vrij weinig toen ik die kaart had.
Temps zijn overigens 55 graden voor de cpu en 65 voor de gpu terwijl ik speel, lijkt me niets mis mee.
100 graden lijkt mij aardig hoog voor een gpu, maar een 295 is dan wel een high-end kaart. Wordt hij bij iedere game zo warm?J4cks0n schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:50:
Virusscannen uitgeschakeld, helaas probleem niet opgelost.
Zelfs als ik de settings op low zet, hapert het spel nog..
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Anoniem: 378733
Ik heb dit ''probleem'' ook als ik me graphics op high met antialiasing x4 ofzo zet.J4cks0n schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:21:
Ik ervaar een irritant probleempje met BC2
Specs:
QX9650 @ 3600mhz
GA-X48-DQ6
OCZ 4x2gb 1066mhz
MSI N295GTX
Samsung F3 4x @ raid0
Na circa 5-10min spelen begint mijn spelletje te haperen. Iederen 2-3 sec hapert heel regelmatig het spel voor een fractie van een seconde. FPS gecontroleerd met Fraps, maar FPS blijven tijdens zo'n haper netjes constant tussen de 60 en de 70 FPS.
- Settings al proberen lager te zetten maar hielp niets.
- Nieuwe nvidia drivers geinstalleerd, hielp ook niets.
- Videokaart wordt na 10 min spelen op de hoogste settings rond de 100 graden.
Iemand een idee?
Formerly known as Ragdoll
Deze staat volop op pass..Anoniem: 378733 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 15:54:
[...]
Ik heb dit ''probleem'' ook als ik me graphics op high met antialiasing x4 ofzo zet.
Als ik dat uitzet(of graphics lager) gaat het weer weg. Maar jij hebt dat al geprobeert....
Probeer deze site is dan kun je zien of je hem kan trekken of niet; http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx en zoek dan op battlefield bad company 2
Draaien die Ati's in CrossFire? Zet dat eens uit. Dat het via 1 kaart loopt.InFamous schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:58:
ik heb hier nu ook een probleempie, heb van alles geprobeert maar niks blijkt te helpen.
ik heb gister een nieuwe ssd binnengekregen een ocz vertex 2 3,5inch 90gb daarop heb ik een verse installatie gezet van winfows 7 64 bit, op me oude hardeschijf had ik nergens last van(het spel is overigens niet op deze schijf geinstalleerd). Nu als ik battlefield speel krijg ik een soort artifacts, willekeurige zwarte strepen en zwarte vlakken(deze flikkeren overigens ze zijn er niet constant). nou heb ik de nieuwste ati drivers geinstalleerd 10.10 dit helpt niet. vsync staat uit hbao ook die heb ik aangezet en werkt niet, de andere instellingen staan op high en 8 x msaa en 16 x antroscopicfilter hier ook meerdere malen mee gespeeld maar baat niet. spel opnieuw geinstalleerd en het probleem blijft, videokaarten worden niet warmer als 60 graden ingame en draaien op stock snelheden. de problemen komen niet voor in cod mw2, moh tier1.
ik heb op google gezocht maar kon verders niks vinden hierover. als ik trouwens furmark draai zie ik ook geen artifacts.
me systeem specs:
Intel core i7 920 D0 @ 4,2ghz ht on ( @ stock zelfde problemen)
6gb Corsair dominator 1866
Asus rampage 2 extreme
ocz vertex 90gb ssd
2x sapphire hd5970 2gb.
Goud is geen geld
Alle vragen hebben een antwoord
Is dit een bug of een verborgen feature? Want gek genoeg als ik zelf de heli vlieg zie ik wel de tracers van de gunner. Maar ben ik zelf de gunner zie ik mijn eigen tracers niet.SpeedKill schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:26:
Iedereen heeft het probleem dat de kogels niet zichtbaar zijn, zéér irritant met de tank.
Alle vragen hebben een antwoord
In je Settings.ini (onder je My Docs, BFBC2 folder);frankknopers schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:34:
Vandaag weer vijf Crash to Desktops... Wie biedt er meer?
Same here!! . Ik word er ook gek van. Met andere spellen heb ik geen last van crashes ligt dus echt aan bcbc2.frankknopers schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:34:
Vandaag weer vijf Crash to Desktops... Wie biedt er meer?
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Anoniem: 385650
[ Voor 14% gewijzigd door Goner op 01-12-2010 11:23 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Mattijsken op 14-12-2010 14:44 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq