Ik heb de laatste week een beetje getweaked aan de settings, mijn eerste probleem was dat het spel per sessie soms redelijk goed draaide maar niet echt vloeiend ( avg. 40 fps ) en soms gewoon meer dan vloeiend liep ( avg. 60+ fps) op hoogste settings behalve AA x0 en HBAO off. Nu zijn er redelijk wat variabelen aan en uit te schakelen, ook met CCC erbij. Ik was in Multiplayer bezig, Google Chrome stond aan met een Youtube filmpje op de achtergrond, ik alt-tabde en sloot het af en plotseling liep het spel weer helemaal vloeiend. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar het werkte wel.
Andere problemen die ik heb :
-Heel af en toe flikkeren er zwarte frames op het scherm, misschien eens in de drie uur voor een paar seconden.
-Random crash naar desktop, gebeurt soms na 20 minuten soms pas na 2-3 uur.
-Soort split-screen effect waar een helft net iets andere kleuren heeft, hoewel het soms ook wegvalt en de kleuren weer balanceren. Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met mijn Crossfire setup, maar bij andere spellen komen deze problemen niet voor, die lopen allemaal zonder problemen.
Andere problemen die ik heb :
-Heel af en toe flikkeren er zwarte frames op het scherm, misschien eens in de drie uur voor een paar seconden.
-Random crash naar desktop, gebeurt soms na 20 minuten soms pas na 2-3 uur.
-Soort split-screen effect waar een helft net iets andere kleuren heeft, hoewel het soms ook wegvalt en de kleuren weer balanceren. Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met mijn Crossfire setup, maar bij andere spellen komen deze problemen niet voor, die lopen allemaal zonder problemen.