Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ik heb de laatste week een beetje getweaked aan de settings, mijn eerste probleem was dat het spel per sessie soms redelijk goed draaide maar niet echt vloeiend ( avg. 40 fps ) en soms gewoon meer dan vloeiend liep ( avg. 60+ fps) op hoogste settings behalve AA x0 en HBAO off. Nu zijn er redelijk wat variabelen aan en uit te schakelen, ook met CCC erbij. Ik was in Multiplayer bezig, Google Chrome stond aan met een Youtube filmpje op de achtergrond, ik alt-tabde en sloot het af en plotseling liep het spel weer helemaal vloeiend. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar het werkte wel.

Andere problemen die ik heb :

-Heel af en toe flikkeren er zwarte frames op het scherm, misschien eens in de drie uur voor een paar seconden.
-Random crash naar desktop, gebeurt soms na 20 minuten soms pas na 2-3 uur.
-Soort split-screen effect waar een helft net iets andere kleuren heeft, hoewel het soms ook wegvalt en de kleuren weer balanceren. Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met mijn Crossfire setup, maar bij andere spellen komen deze problemen niet voor, die lopen allemaal zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:18
is EA weer down of? Kan geen connectie maken:( zie alle servers niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
coob schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:24:
Eehm, en dan?
Kan daar niets terugvinden over de game.
Misschien is er iets waardoor de game juist crashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 07:16
s1ck schreef op maandag 26 juli 2010 @ 19:27:
is EA weer down of? Kan geen connectie maken:( zie alle servers niet
Dinsdag onderhoudsdag :)
(serieus hoor)

[ Voor 137% gewijzigd door Spaiker op 27-07-2010 10:11 . Reden: Verkeerde Quote ]

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
-Soort split-screen effect waar een helft net iets andere kleuren heeft, hoewel het soms ook wegvalt en de kleuren weer balanceren. Ik vermoed dat dit misschien te maken heeft met mijn Crossfire setup, maar bij andere spellen komen deze problemen niet voor, die lopen allemaal zonder problemen.
Is dat niet gewoon de chatbox bug waar je het over hebt? (licht blauwe overlay links op het scherm)
2x op tilde drukken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:23
unfor schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:50:
[...]

Is dat niet gewoon de chatbox bug waar je het over hebt? (licht blauwe overlay links op het scherm)
2x op tilde drukken dan.
Haha ja klinkt idd als de chatbox bug, druk eens op ~ ingame en dan kan je het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Maf probleem: in Rush als we op het punt staan om te winnen verlies ik opeens? Bijvoorbeeld als verdedigers op Valparaiso, al bij het tweede paar MCOMs verloren we. Als verdedigers. Dit klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
ES335 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:33:
Ik heb de laatste week een beetje getweaked aan de settings, mijn eerste probleem was dat het spel per sessie soms redelijk goed draaide maar niet echt vloeiend ( avg. 40 fps ) en soms gewoon meer dan vloeiend liep ( avg. 60+ fps) op hoogste settings behalve AA x0 en HBAO off. Nu zijn er redelijk wat variabelen aan en uit te schakelen, ook met CCC erbij. Ik was in Multiplayer bezig, Google Chrome stond aan met een Youtube filmpje op de achtergrond, ik alt-tabde en sloot het af en plotseling liep het spel weer helemaal vloeiend. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen, maar het werkte wel.

Andere problemen die ik heb :

-Heel af en toe flikkeren er zwarte frames op het scherm, misschien eens in de drie uur voor een paar seconden.
-Random crash naar desktop, gebeurt soms na 20 minuten soms pas na 2-3 uur.
ATI kjaart met toevallig de nieuwste drivers?
dat zijn namelijk ook de probs waar ik hier heel af en toe eens last van heb...

kwam toevallig vandaag ook een bug tegen in white pass, ik maar nades gooien richting een boom, gingen die dingen geeneens af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
MartijnAbel schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:28:
kwam toevallig vandaag ook een bug tegen in white pass, ik maar nades gooien richting een boom, gingen die dingen geeneens af :P
Dat hoeft geen bug te zijn. Als je te dicht bij de granaat tegen de boom schoot, gaan ze nooit af. Of je mistte gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueberry33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01-2023
net terug van de vakantie, start het spel op maar krijg geen servers te zien en de servers die in de favoriete staan krijg ik niet open.. iemand enig idee ?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Dat had ik ook weekje geleden.
Enige oplossing is volgens mij spel opnieuw installeren :X .

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk wel dat performance sinds alle patches gigantisch achteruit is gegaan :S Kon ik eerst prime op High spelen met HBAO aan nu moet ik naar medium alles off en AA op 1x. Heb zelfs nog extra ram er bij gezet en drivers zijn up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:37:
Merk wel dat performance sinds alle patches gigantisch achteruit is gegaan :S Kon ik eerst prime op High spelen met HBAO aan nu moet ik naar medium alles off en AA op 1x. Heb zelfs nog extra ram er bij gezet en drivers zijn up to date.
Ik heb juist het tegenover gestelde. Sinds de laatste patch, heb ik opeens 10FPS meer dan dat ik ervoor had. Ook is BC2 sterk afhankelijk van CPU, wellicht zit daar een verandering of bottleneck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:59
Blueberry33 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:17:
net terug van de vakantie, start het spel op maar krijg geen servers te zien en de servers die in de favoriete staan krijg ik niet open.. iemand enig idee ?
Haal in de serverbrowser al je vinkjes eens weg en 'reset' de spelmodus en kaart, sinds de laatste update worden al je keuzes onthouden, wellicht zit daar ergens iets niet goed.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

GJH

Blueberry33 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 19:17:
Heb je al een keer BFBC2Updater gestart? Kan best zijn dat je de update nog niet binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
MartijnAbel schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 00:28:
[...]

ATI kjaart met toevallig de nieuwste drivers?
dat zijn namelijk ook de probs waar ik hier heel af en toe eens last van heb...

Is er ook een ATI driver waarmee je geen crashes naar de desktop hebt? Ik word hier echt behoorlijk knetter van steeds na een half uurtje spelen m'n desktop. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik heb er geen bij 10.5 mja :) dat hangt dan weer van pc tot pc af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
T-mo-T schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:42:
[...]

Is er ook een ATI driver waarmee je geen crashes naar de desktop hebt? Ik word hier echt behoorlijk knetter van steeds na een half uurtje spelen m'n desktop. :F
Gebruik 10.6 en heb nog nooit een crash gehad. :?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
pafdaddy schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:53:
[...]

Gebruik 10.6 en heb nog nooit een crash gehad. :?
Dat is voor elke configuratie verschillend. De 10.6 geeft bij mij trouwens enorme performance problemen maar de 10.5 draait als een zonnetje hier.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Mochten er mensen zijn met lag problemen: hier staat ook een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:19
De laatste tijd merk ik dat ik veel lagspikes/disconnects krijg. Ben ik lekker aan het spelen, schiet mn ping een moment naar 999 en ben ik dood. En dat gebeurt meestal als ik aan een vuurgevecht begin, maar ook als ik gewoon een beetje aant rondlopen ben.

Weet iemand of dit aan het spel ligt of aan mijn internetverbinding? Ik merk de laatste tijd overigens dat het heel lang duurt voor sites/pagina's laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 17:43
Hoi,

Ik heb vandaag Battlefield: Bad Company 2 binnengekregen. Geinstalleerd en geupdatet via de ingebouwde updatetool, Punkbuster geupdate, en toen wou ik wel online gaan ondertussen. Enige probleem is: er kan geen enkele server worden gevonden! Mijn firewall is het zeker niet, ik kan wel gewoon inloggen en stats updaten. Ook staat mijn firewall gewoon ingesteld op het toestaan van verkeer van Bad Company.

Iemand nog suggesties? Singleplayer is wel leuk, maar ik wil ondertussen wel met de multiplayer aan de slag. :) Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Florisx7 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:35:
Hoi,

Ik heb vandaag Battlefield: Bad Company 2 binnengekregen. Geinstalleerd en geupdatet via de ingebouwde updatetool, Punkbuster geupdate, en toen wou ik wel online gaan ondertussen. Enige probleem is: er kan geen enkele server worden gevonden! Mijn firewall is het zeker niet, ik kan wel gewoon inloggen en stats updaten. Ook staat mijn firewall gewoon ingesteld op het toestaan van verkeer van Bad Company.

Iemand nog suggesties? Singleplayer is wel leuk, maar ik wil ondertussen wel met de multiplayer aan de slag. :) Alvast bedankt!
Wat heb je nog meer geprobeerd op updaten en firewall checken na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisx7
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 17:43
CptChaos schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:39:
[...]
Wat heb je nog meer geprobeerd op updaten en firewall checken na?
Uitvoeren als administrator, compabiliteitsmodus (geen idee waarom dit nodig zijn, maar proberen kan altijd.. ) en verder eigenlijk vrij weinig... Weet niet wat ik nog meer zou kunnen probreren namelijk. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Als deze game niet zo geteisterd werd door deze bugs en crashes en wat nog, dan zouden er meer mensen zijn die dit speelden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

maw online zijn genoeg mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Geweldig dat er een heel draadje voor problemen is :+

Ik had een week of zo terug enorme problemen met Bad Company 2 en mijn HD5970 -- 10,7, 10.6 en 10.5a drivers geprobeerd maar ik kreeg alleen maar BSODs. Furmark en een CPU pegger gebruikt om het systeem naar max load te brengen -- misschien lag het immers aan de hitte / load. Niets aan de hand. Alle spellen werkten geniaal, zelfs de ongepatchte Starcraft 2 met de 'overheatbug'.

Uiteindelijk bleek de Realtek onboard geluidskaart BFBC2 te BSOD-en. :| Met een USB geluidskaartje geen issues meer. Goed programmeerwerk, DICE.

Misschien helpt het iemand - was zelf vrij stumped tot ik via een process of eliminiation bij de geluidskaart kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 25-09 19:55
Helpt hier niet.
Ik heb een XiFi kaart en onboard staat uit in het bios.

10.5 -10.6 en 10.7 geprobeerd maar de game blijft crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 14:18
Ik heb een klein vraagje, als ik op een server items hebt unlocked en het spel afsluit komt het regelmatig voor dat de volgende keer ik dit opnieuw moet vrijspelen.
Zo heb ik de smoke voor op een voertuig al 3 keer vrijgespeelt.. 8)7

Iemand enig idee wat hieraan te doen is? _/-\o_

p.s speel alleen ranked/punkbuster/EA servers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Verwijder die XFI kaart en gebruik je onboard dan eens? bij mij had dat baat, maar nu crash ik soms nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
bedenk me net dat tevens alle uitslagen op het hoofdscherm na een rondje ook niet compleet "best weapon + kills is altijd 0" rechts staat wel keurig de uitslag, tevens bij personal progress heb ik uitslagen staan.

best wel irritant :O

[ Voor 9% gewijzigd door Hammie op 07-08-2010 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 18:23
Hammie schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:04:
Ik heb een klein vraagje, als ik op een server items hebt unlocked en het spel afsluit komt het regelmatig voor dat de volgende keer ik dit opnieuw moet vrijspelen.
Zo heb ik de smoke voor op een voertuig al 3 keer vrijgespeelt.. 8)7

Iemand enig idee wat hieraan te doen is? _/-\o_

p.s speel alleen ranked/punkbuster/EA servers..
Ik heb dit ook sinds een paar dagen. Eergister een dag medic gespeeld, red dot, 4x scope, M60 en nog iets geunlockt... en gister, alles weg!!! Baal als een stekker. Zou dit nog weer terug kunnen komen of zou echt alles weg zijn? Erg vervelend, die eerste LMG's zonder scope spelen nou niet bepaald prettig... was net blij dat ik met M60 met scope kon spelen.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
probleem opgelost... checkbox Ranked stond X, kan blijkbaar ook V zijn .... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Spaiker schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:18:
Verwijder die XFI kaart en gebruik je onboard dan eens? bij mij had dat baat, maar nu crash ik soms nog :/
Inderdaad. Afhankelijk van het type crashes (BSODs of CTDs) moet je eens proberen gewoon je audiosetup te veranderen - je hoeft ze niet uit je systeem te halen, gewoon uitzetten in Sound (geluid) voorkeuren in je configuratiepaneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik heb voor de zekerheid windows maar eens opnieuw geïnstalleerd en tot op heden nog geen crash gehad.
Misschien dat er toch iets niet helemaal lekker zat ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn probleem

Ik heb nog 1 pin nodig en dan heb ik al mijn pins.

De pin die ik nog nodig heb is die van flag defender (4 flag defense kills)

Ik heb reeds op verschillende mappen meer dan 4 flag defense kills gehad maar ik krijg die pin maar niet. Hebben jullie ook dit probleem?

Dank voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Gewoon conquest blijven spelen en niet op het behalen van de pin focussen.
Op een onverwacht moment heb je hem dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok inderdaad maar toch als het een algemeen fenomeen is dan weet ik dat ik gewoon moet wachten tot een volgende update ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Toch weer na een paar uur spelen (pas) een lock-up van het systeem.
Ik zal vanmiddag de speakers eens aan de HD-audio outs hangen en de XiFi uitschakelen.
Kijken of dat helpt.

• coob
En ook dan nog heel af en toe een lock-up.
Ligt het ook niet aan dus.

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het idee dat de verbindings problemen alleen maar erger worden. :( Jullie ook dat gevoel? Kan nu al een hele tijd geen enkel potje spelen. Al na half laden van een level lig er ik weer uit. wordt er gek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Daar heb ik dan weer nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Coob, heb je per toeval in CCC die overclock draaien? Ik heb dat hier gezien, als ik dat vakje daar heb aangevinkt dan wilt het wel eens gebeuren dat ik een lock-up krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-08 13:29
Hey allemaal,

ik heb sinds kort ook BFBC2 aangeschafd, alles geinstalleerd ook de updates en ik zie ook servers.
maar na 5 mins spelen word ik van de server gekicked met "Restrictifon: Multiple Direct3d Loaded"
ik heb heel veel geprobeerd en kan niet iets anders bedenken. Ik heb geen TS Overlay, geen xfire (overlay) en he
t gaat om een retail versie dus steam gebruik ik niet.

gedaan:
BFBC2 Reinstallen
Drivers helemaal geleegd (inc Driver cleaner pro) en opnieuw geinstalleerd.
Punkbuster volledig geupdate.
Firewall uitgeschakeld.
gedownload/geinstalleerd via EA Download manager
Directx upgraden

(trouwens ik heb ook een ticket openstaan bij evenbalance/punkbuster, maar zij hebben na 1 week nog niet terug gereplied)

Mijn specs - N71JV laptop:

Core i5 430M
4gb DDR3
Intel HD & GT325M (optimus tech)
Windows 7 Home premium 64bit
Internet is aangesloten via een UTP kabel

ik hoop dat iemand mij kan helpen met een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Indodraakje op 13-08-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:14
Indodraakje schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:04:
Hey allemaal,

ik heb sinds kort ook BFBC2 aangeschafd, alles geinstalleerd ook de updates en ik zie ook servers.
maar na 5 mins spelen word ik van de server gekicked met "Restrictifon: Multiple Direct3d Loaded"
ik heb heel veel geprobeerd en kan niet iets anders bedenken. Ik heb geen TS Overlay, geen xfire (overlay) en he

gedaan:
BFBC2 Reinstallen
Firewall uitgeschakeld.

(trouwens ik heb ook een ticket openstaan bij evenbalance/punkbuster, maar zij hebben na 1 week nog niet terug gereplied)

Core i5 430M
4gb DDR3

Onderstaande nagekeken?

http://forums.filefront.c...iple-direct3d-loaded.html

http://www.punksbusted.com/forums/index.php?showtopic=64975

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Yup, 3d Drivers heb ik niet, physx kan ik niet deinstalleren omdat dat "ingebouwd" zit in mijn display driver en ik gebruik geen dxtweaker of dergelijke

en TSO heb ik dus niet. maar thx for trying :) ik heb 15 pagina's google afgezocht ^_^;;

[ Voor 31% gewijzigd door Indodraakje op 13-08-2010 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dan zou ik dit ook eens doorlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Nee, staat uit.

Ik heb nu wel een kopie kunnen maken van een foutcode.
Misschien kan iemand er iets mee?
Het spel crashte tijdens het laden van een nieuw lvl :?

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: BFBC2Game.exe
Versie van toepassing: 1.0.1.0
Tijdstempel van toepassing: 4c2230dd
Naam van foutmodule: BFBC2Game.exe
Versie van foutmodule: 1.0.1.0
Tijdstempel van foutmodule: 4c2230dd
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00804667
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 1250
Aanvullende informatie 2: 12503f33a01d9f481caec61eaf99c9f5
Aanvullende informatie 3: ed07
Aanvullende informatie 4: ed07a4bc4adce91da0ce0038a3787a5f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Ja ik heb dat gedaan, ik heb ook de search function gebruikt. maar ik heb het niet teruggevonden. iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
Hey allemaal,

gedaan:
BFBC2 Reinstallen
Firewall uitgeschakeld.
Directx upgraden

Core i5 430M
4gb DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Wow, zomaar even herposten van je vraag? zonder enige aanpassing? :o
Probeer anders eens op een partitie een nieuwe windows versie instaleren? Als het dan werkt, dan weet je waaraan het ligt :)
Je zegt geen TS overlay of xfire, maar fraps ofzo?
Herinstalleer anders het spel gewoon? of eerst punkbuster, maar dat deed je al..

[ Voor 73% gewijzigd door Spaiker op 13-08-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indodraakje
[quote]Spaiker schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:46:
Wow, zomaar even herposten van je vraag? zonder enige aanpassing? :o
Probeer anders eens op een partitie een nieuwe windows versie instaleren? Als het dan werkt, dan weet je waaraan het ligt :)
Je zegt geen TS overlay of xfire, maar fraps ofzo?
Herinstalleer anders het spel gewoon? of eerst punkbuster, maar dat deed je al..
[/quote]

hehe sorry, een mod heeft mijn post verplaatst van het officiele topic naar hier ^_^;;
maar uhm, ik heb niet echt zo'n zin in om Windows helemaal overnieuw te installeren ervoor ^_^;;
fraps draai ik ook niet. echt niet iemand? :(

Ik heb een soort van tijdelijke oplossing gevonden en dat is dus rollbacken naar de orginele oude optimus drivers. nml die van 189.79! dan werkt het wel!

[ Voor 10% gewijzigd door Indodraakje op 14-08-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 20:34

Peter91

<=]

Leuk 3 mailtjes gestuurd naar ea en wat terug gehad, veteran status 2 op de site.
Maar geen m1 Garant in de game. Beetje jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:37

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb een paar maandjes niet gespeeld, merkte al dat er een patch uit is, klopt het dat de performance stuk minder is geworden, heb al met verschillende drivers zitten testen, eerder kon ik met me 5870 oct naar 925mhz core en 1250mhz ram alles prima steady op 60fps spelen met alles high en 2x AA en 16x AF, met zelfs Adaptive AA ingeschakeld binnen ATI CCC, nu heb ik zonder deze AAA al vaker framedrops in de maps naar 40, patch daarvoor kakte de performance al wat in, is het in de laaste nóg erger geworden!? ;(

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn huidige setup:
mobo: Asus P5B-Del
cpu: E6700
Memory: 4GB DDR2
VGA: 8800GTX
HDD: Raptor 10k 150GB
Windows 7 64 Ult.

Op dit moment haal ik tussen 20-30fps, wat kan ik het beste upgraden? VGA of CPU? Zelf denk ik mijn huidige CPU te upgraden met QX9650.

En speel met 1024x768 en alles staat op medium.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:27:
mijn huidige setup:
mobo: Asus P5B-Del
cpu: E6700
Memory: 4GB DDR2
VGA: 8800GTX
HDD: Raptor 10k 150GB
Windows 7 64 Ult.

Op dit moment haal ik tussen 20-30fps, wat kan ik het beste upgraden? VGA of CPU? Zelf denk ik mijn huidige CPU te upgraden met QX9650.

En speel met 1024x768 en alles staat op medium.
Jep, CPU geeft je een mooie boost (reken op 2x de fps die je nu hebt). Waarschijnlijk zou je met een nieuwe VGA dezelfde fps halen.
Waarom een QX overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:30:
[...]

Jep, CPU geeft je een mooie boost (reken op 2x de fps die je nu hebt). Waarschijnlijk zou je met een nieuwe VGA dezelfde fps halen.
Waarom een QX overigens?
Weet niet, denk dat beste cpu voor mijn geld zou zijn? Die kan ik krijgen als OEM voor 275

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-09 11:50

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb het volgende probleem..

Ik speel BFBC2 op de ps3. Alleen bij de onlocks heb ik bug of zoiets.. Ik speel voornamelijk als aanvaller, alleen ik krijg geen nieuwe wapens meer, ik heb daarbij nog maar 1 nieuw wapen unlockt, en nu al staat deze op grijs, dus ik kan geen unlocks meer verdienen, heel vreemd is dit.. Kan het zijn dat ik teveel met de aanvaller speel ofzo?

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Audione0 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:18:
Ik heb het volgende probleem..

Ik speel BFBC2 op de ps3. Alleen bij de onlocks heb ik bug of zoiets.. Ik speel voornamelijk als aanvaller, alleen ik krijg geen nieuwe wapens meer, ik heb daarbij nog maar 1 nieuw wapen unlockt, en nu al staat deze op grijs, dus ik kan geen unlocks meer verdienen, heel vreemd is dit.. Kan het zijn dat ik teveel met de aanvaller speel ofzo?
Je weet dat je per classe (Assault, Engineer, Medic en Recon) je wapens moet unlocken? Hoeveel je een bepaalde class speelt maakt niet uit. Of ik snap jouw vraag niet, dan wil ik je vragen of je eea wil verduidelijken.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 16-08-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Goed, ik heb dus net mn nieuwe computer en de problemen beginnen al. Na een tijdje spelen krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z202/JoeyLeppers/IMAG0072-1.jpg?t=1281957360

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z202/JoeyLeppers/IMAG0074-1.jpg?t=1281957368

Afbeeldingslocatie: http://i189.photobucket.com/albums/z202/JoeyLeppers/IMAG0075-1.jpg?t=1281957385

De specs:

Intel Core i7-930
Samsung HD103SJ 1 TB
Antec Three Hundred
Scythe Mugen 2 Rev. B
Scythe Slip Stream 120mm x2 1900RPM
Kingston 6GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (Kit of 3)
Gigabyte GV-N460OC-1GI GTX 460
Asus P6T SE160
Samsung SH-S223C
OCZ ModXStream Pro, 700W

De tempraturen zijn echt niet extreem, de CPU wordt rond de 50 graden, en de videokaart 57 max.

Als ik het dus krijg dan kan ik helemaal niets meer met mn PC, en moet die opnieuw opgestart worden. De PC is in elkaar gezet door Afuture.nl.

Moet ik dit nu bij de hardware zoeken (videokaart kapot?) of zou het wel aan BC2 kunnen liggen? Verder heb ik er met FSX geen last van, maar dat spel vraagt veel minder van de videokaart..

Ohja, ik heb de nieuwste drivers al geprobeerd toen had ik het probleem, toen alle drivers verwijderd en die van de CD erop gezet, maar nogsteeds hetzelfde probleem. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door J0ey op 16-08-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk duidelijk een videokaart probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ja daar dacht ik ook al aan, maar zou het dan een hardware of softwarematig probleem zijn? Ik zit nu nog binnen de 8 dagen dus dan zou ik evt. morgen terug kunnen naar Afuture..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hardwarematig probleem, zou ik eens terugsturen, tenzij BC2 als enige problemen geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Jep, 460 RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

draai een de vantage benchmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Of furmark. Maar zo te zien is je grafische kaart niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

furmark is hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Bedankt voor de antwoorden!

Heb het ook even in hardware gevraagd en daar kwam iemand met de tip om m'n Realtek drivers te updaten, dat heb ik gedaan en het probleem lijkt weg(?) ik zal nog even goed gaan testen etc, maar voor nu ziet het er redelijk goed uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... mooi toch! Op naar de volgende die een probleem heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

U roept en ik voel me aangesproken :)

mijn post is vorige week verplaatst van het gewone naar het problemen topic en is daardoor mss niet opgevallen,

Ik heb tijdje niet gespeeld en we zijn een patch verder, nu is me performance om te huilen, terwijl ik eerder steady 60fps speelde, kakt ie nu al flink in bij een killcam en zodra ik me richt op de drukte in de map..

i7 920 op 3,8Ghz (oc ook al uitgezet, maar geen resultaat)
5870 op 925 core en 1250 mem (default waardes ook al getest)
6Gb G Skill Trident 1600mhz C6

Die patch kan toch niet me performance zo omlaag brengen?

Iemand die een vergelijkbare config heeft, of een 5850 want dat moet hij toch makkelijk aankunnen?

Ook me 3dmark2006 scores zijn 1000-1500 minder dan normaal (23-23.5K ipv 24,5- net geen 25k normaal)

Me raidsetup heeft wat kapotte clusters maar die zijn fixed, net nog een uitgebreide scan gedraaid, maar die kunnen ingame toch niet tegenwerken!? beetje radeloos, weekje vakantie wilde weer lekker gaan gamen, maar als het inkakt naar 40 terwijl je steady 60 gewent bent, dan zit je je te ergeren.. |:(

next stop fresh OS install, tis zo jammer dat je vanilla 1.0 niet online kunt en je patchen moet, anders had ik het daarin kunnen testen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
sain onez schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:08:
U roept en ik voel me aangesproken :)

mijn post is vorige week verplaatst van het gewone naar het problemen topic en is daardoor mss niet opgevallen,

Ik heb tijdje niet gespeeld en we zijn een patch verder, nu is me performance om te huilen, terwijl ik eerder steady 60fps speelde, kakt ie nu al flink in bij een killcam en zodra ik me richt op de drukte in de map..

i7 920 op 3,8Ghz (oc ook al uitgezet, maar geen resultaat)
5870 op 925 core en 1250 mem (default waardes ook al getest)
6Gb G Skill Trident 1600mhz C6

Die patch kan toch niet me performance zo omlaag brengen?

Iemand die een vergelijkbare config heeft, of een 5850 want dat moet hij toch makkelijk aankunnen?

Ook me 3dmark2006 scores zijn 1000-1500 minder dan normaal (23-23.5K ipv 24,5- net geen 25k normaal)

Me raidsetup heeft wat kapotte clusters maar die zijn fixed, net nog een uitgebreide scan gedraaid, maar die kunnen ingame toch niet tegenwerken!? beetje radeloos, weekje vakantie wilde weer lekker gaan gamen, maar als het inkakt naar 40 terwijl je steady 60 gewent bent, dan zit je je te ergeren.. |:(

next stop fresh OS install, tis zo jammer dat je vanilla 1.0 niet online kunt en je patchen moet, anders had ik het daarin kunnen testen..
Welke versie van Catalyst gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb altijd 10.4 beta meen ik gebruikt die doen bij overclocken van je VGA de 2d clocks mooi terug naar 157 core 300mem zetten, de andere hebben daar een bug of een feature in dat ze hoger idlen met een OC aan met 10 gr hogere idle temps.

Maar heb 10.5-10.7 en 10.8 beta, en net nog 10.7 hotfix getest, helaas..

Ga me raid van raptors van 8mb cache vervangen door 1 exemplaar met 16mb cache, ivm die error melding tijdens booten, en de kapotte clusters, kijken wat dat brengt :( wel weer een OS herinstall dus..

Eerder kon ik Adaptive AA zelfs inschakelen en kreeg ik bij 4x aa pas kleine dips, nu zonder deze AA en met maar 2x AA gaat het al mis, erg vreemd..

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 18:28
Vandaag is hier ook de ellende begonnen met het vastlopen van het spel.. Beeld stil en zoemend/brommend geluid...
Met als gevolg dat ik mijn reset knop weer moet gebruiken.
Sinds het spel uit is heb ik hem al en nooit problemen gehad, ook niet met on board audio(realtek)

Heb de realtek drivers gedeinstalleerd maar dat heeft ook niks uitgehaald..

• osmosis
  • Laatst online: 26-09 14:47
hopelijk weet iemand wat ik moet doen .
ik heb gister me laptop opnieuw geïnstalleerd.
zo doende wou ik bfbc2 spelen ging allemaal leuk en aardig
tot dat het zo ver kwam dat ik me muis instellingen wou veranderen wou graag kniven op MB3 zetten
normaal gesproken was dit nooit zo probleem met bfbc2 / setpoint.

alleen nu krijg ik het niet aan de gang !
bfbc2 ziet bepaalde muisknoppen totaal niet.
ik heb al tig instellingen geprobeerd met setpoint no luck
iemand een idee ?

• Spaiker
Misschien een stomme opmerking, maar probeer je wel bij 'mouse'?
Bij de control instellingen zijn er 3 kolommen nl keyboard, mouse en joystick, en ik geloof dat de middelste kolom de 'mouse' is. Probeer daar eens om je knife in te stellen.
Ik heb mijn op MB4 (Log. G5) en ik heb geen setpoint oid op mijn pc staan.

Hopelijk heb je hier iets aan :).

• harmageddon
  • Laatst online: 21:25
WoRReLbier schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 01:07:
Vandaag is hier ook de ellende begonnen met het vastlopen van het spel.. Beeld stil en zoemend/brommend geluid...
Met als gevolg dat ik mijn reset knop weer moet gebruiken.
Sinds het spel uit is heb ik hem al en nooit problemen gehad, ook niet met on board audio(realtek)

Heb de realtek drivers gedeinstalleerd maar dat heeft ook niks uitgehaald..
Hier ook exact hetzelfde!
Nooit system freezes gehad, maar plotseling sinds vandaag wel. System logs zei dat Microsoft security essentials liep te bokken, maar dat is blijkbaar het probleem niet...
Even verder puzzelen.

edit: Even het EA forum gelezen, en ik heb mn onboard geluidskaart uitgeschakeld. Ik gebruik al tijden mijn Creative X-Fi Xtreme Gamer. Maar sinds deze week gebruik ik de geluidskaart iets anders, en blijkbaar gaat de onboard geluidskaart een beetje in de stress raken daardoor... Heb zojuist half uur~driekwartier kunnen gamen zonder freeze.

[ Voor 20% gewijzigd door harmageddon op 19-08-2010 17:06 ]

Aap!

Verwijderd

Hoi Allen,

Een collega van mij heeft dit spel ook en zou graag online willen spelen alleen krijgt hij de melding dat de serial in use is. Dit terwijl het een originele versie is en geen cracked versie.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee of weten jullie misschien hoe dit te verhelpen is.

Alvast heel erg bedankt voor de eventuele hulp!

• Knul
  • Laatst online: 26-09 16:35
Heb ook een probleem, BF loopt regelmatig (eens in de 2 uur) vast. Ik kan hem dan via taakbeheer afsluiten, en opnieuw opstarten. Het hinderlijke is dat na een vastloper hij, na het laden van een map, zomaar terugspringt naar mn desktop (dit doet hij trouwens ook willekeurig, zeg eens in de 4 uur).
Mijn specs:
AMD Phenom X4 955 BE
Asrock 870 Extreme 3
Sapphire HD4850
Ik game op 1280x1024

• harmageddon
Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:57:
Hoi Allen,

Een collega van mij heeft dit spel ook en zou graag online willen spelen alleen krijgt hij de melding dat de serial in use is. Dit terwijl het een originele versie is en geen cracked versie.
Hebben jullie hier ook ervaringen mee of weten jullie misschien hoe dit te verhelpen is.

Alvast heel erg bedankt voor de eventuele hulp!
Laat je collega contact opnemen met EA en hopelijk kunnen ze hem een nieuwe key geven.
Knul schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:01:
Heb ook een probleem, BF loopt regelmatig (eens in de 2 uur) vast. Ik kan hem dan via taakbeheer afsluiten, en opnieuw opstarten. Het hinderlijke is dat na een vastloper hij, na het laden van een map, zomaar terugspringt naar mn desktop (dit doet hij trouwens ook willekeurig, zeg eens in de 4 uur).
Mijn specs:
AMD Phenom X4 955 BE
Asrock 870 Extreme 3
Sapphire HD4850
Ik game op 1280x1024
check even je videokaart drivers, een crash naar desktop betekend vaak dat je videokaart drivers fubar zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door harmageddon op 19-08-2010 17:09 ]

Aap!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
i7 920
EX-58 EXTREME (bios F12)
EVGA GTX 260 SSC
6gb corsair 1600Mhz

Spel doet het helemaal goed maar eens in het half uur ongeveer (totaal willekeurig eigenlijk maar meestal in dit tijdsbestek) loopt me PC helemaal vast. Me beeld blijft staan en me geluid hangen (BZZZZZ toon). Ik kan me PC dan alleen maar hard resetten.

Heb de geluidskaart + videokaart drivers al helemaal opnieuw geinstalleerd, dus met safe-boot driver sweeper er overheen gegooid maar het wil niet helpen :-(

Verder zijn me videokaart en CPU gewoon stabiel (furmark en orthos/intel burn test)

//edit// OS is w7 x64

• harmageddon
Welke geluidskaart heb je?

Aap!

• Wlie
  • Niet online
onboard dus een realtek

• WoRReLbier
Ik heb ook een onboard chip van realtek en nog nooit last gehad van freezes. En heb ook nog nooit iets veranderd aan mijn systeem/software..

Vandaag ook heel even gespeeld, 40 minuten ofzo. Niks gebeurd, anders maar eens een clean install doen..

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 10:21
Sinds ik een clean install heb gedaan loopt mijn bad company continue vast. Het systeem freezed volledig.

Specs:

* i7-920 (Draait bij de testsituatie op bios defaults, oftewel stock)
* Corsair domintair 1600MHZ@1.65 volt
* Asus p6tse - Bios 8080 (meest recent)
* Onboard realtek audio Driver R2.51 (Meest recent)
* 2x ATI-4890 (voor deze test stock) driver 10.7
* Windows 7 64 bit
* Bad Company versie; 553292

Qua hardware heb ik alles uitgesloten. Systeem draait stock. Memtest van 10 uur levert geen enkele fout op.
Alle drivers zijn meest actueel. Daarnaast doet het probleem zich enkel voor in bad company. Alle temps zijn keurig binnen de marges..

Ik heb hier nooit last van gehad tot de laaste clean install van windows 1,5 week geleden. Hierbij heb ik veel drivers ook geactualiseerd.

Iemand een quick fix? :)

• Wlie
  • Niet online
Lumics schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:18:

Qua hardware heb ik alles uitgesloten. Systeem draait stock. Memtest van 10 uur levert geen enkele fout op.
Alle drivers zijn meest actueel. Daarnaast doet het probleem zich enkel voor in bad company. Alle temps zijn keurig binnen de marges..

Ik heb hier nooit last van gehad tot de laaste clean install van windows 1,5 week geleden. Hierbij heb ik veel drivers ook geactualiseerd.

Iemand een quick fix? :)
Voor mij hetzelfde verhaal, alles draait perfect stabiel (en binnen de temp. marges) behalve bad company2
Ik heb zelf voordat de problemen begonnen ook me realtek drivers geupdate dus ik denk dat het daar aan ligt maar nu heb ik de drivers van de cd geinstalleerd (eerst alles verwijderd van de oude natuurlijk) maar dat werkte ook niet. Misschien toch maar een dedicated geluidskaart aanschaffen... :/

[ Voor 6% gewijzigd door Wlie op 19-08-2010 23:00 ]

• peakaboo
  • Niet online
Directx up to date?

Alle chipset drivers?

.NET frameworks etc?

wat voor soort freeze krijg je? zwart beeld, grijze strepen, bluescreen? wanneer loopt ie vast, steeds na 20 min of random? wat doe je dan, game je alleen of ook wel in windows?

• Wlie
  • Niet online
WoRReLbier schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:04:
[...]

Ik heb ook een onboard chip van realtek en nog nooit last gehad van freezes. En heb ook nog nooit iets veranderd aan mijn systeem/software..

Vandaag ook heel even gespeeld, 40 minuten ofzo. Niks gebeurd, anders maar eens een clean install doen..
Liever niet eigenlijk :P Had uiteraard al gegoogled en kwam ook een paar reacties tegen van mensen die dit probleem ook hadden en die het ondanks een clean install nogsteeds hebben.
peakaboo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:02:
Directx up to date?

Alle chipset drivers?

.NET frameworks etc?

wat voor soort freeze krijg je? zwart beeld, grijze strepen, bluescreen? wanneer loopt ie vast, steeds na 20 min of random? wat doe je dan, game je alleen of ook wel in windows?
Bij mij is alles up to date.

Als hij vastloopt staat me beeld ineens stil (dus gewoon nog beeld van ingame). Het geluid veranderd in een (harde) BZZZZZ. Het enige wat ik kan doen is de PC resetten, ik krijg geen bluescreen en bij Bluescreenview staat ook niets. Als ik de PC reset vraagt windows (w7 x64) wel of ik in veilige modus wil opstarten.

Hij loopt random vast (heb nog geen dingen waargenomen om aan te nemen dat dit niet zo is).
Ik dacht zelf eerst dat het misschien aan alt-tabben lag tijdens het spelen maar ook als ik dat niet doe loopt ie ook gewoon vast.
Had het net twee keer binnen 5 minuten en daarna duurde het ongeveer een kwartiertje maar langer dan een half uur zonder freeze heb ik nog niet meegemaakt sinds het probleem.

Er draait vrijwel geen andere software als ik aan het spelen ben, behalve avg.

[ Voor 19% gewijzigd door Wlie op 19-08-2010 23:43 ]

• peakaboo
  • Niet online
Lijkt wel alsof je CPU te weinig vcore krijgt ofzo... Probeer voor de gein eens de vcore wat hoger te zetten ook al draait je pc stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
peakaboo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:51:
Lijkt wel alsof je CPU te weinig vcore krijgt ofzo... Probeer voor de gein eens de vcore wat hoger te zetten ook al draait je pc stock.
Had me vcore verhoogd naar 1.36 volt maar dit hielp niet. Daarna toch maar even geprobeerd met me onboard geluidskaart uitgeschakelt en nu crashed hij niet meer! Dan is de enige oplossing een geluidskaart kopen :-(
Ben wel blij dat ik nu eindelijk weet wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Dat van hierboven heb ik precies hetzelfde, maar het is toch belachelijk om na een half jaar
een nieuwe geluidskaart te kopen omdat het ineens niet meer gaat? Terwijl het altijd vlekkeloos heeft gelopen..
Als het nu na een patch was gebeurd dan had ik mijn bedenkingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Het is inderdaad best raar. Gelukkig was ik een tijdje geleden van plan een geluidskaart aan te schaffen dus nu kan ik dat ook echt gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 10:21
Gisteravond eerst eens even de ATI 10.5 drivers erop gezet. Eerst testen of het een atri driver probleem is icm met een patch.

En anders dikke pech. Zo leuk is het spel ook niet meer. Ben nu lvl 25 en heb alle wapens en gadgets. De lol is er ook wel af. Ik heb dan ook weinig zin er heel veel moeite in te steken.

Het is duidelijk een software/driver verhaal, en geen hardwaredefect. Dat is het belangrijkste om te weten.

[ Voor 54% gewijzigd door Lumics op 20-08-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
Lumics schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:18:

* Asus p6tse - Bios 8080 (meest recent)
* Onboard realtek audio Driver R2.51 (Meest recent)
Lumics schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:
Gisteravond eerst eens even de ATI 10.5 drivers erop gezet. Eerst testen of het een atri driver probleem is icm met een patch.

En anders dikke pech. Zo leuk is het spel ook niet meer. Ben nu lvl 25 en heb alle wapens en gadgets. De lol is er ook wel af. Ik heb dan ook weinig zin er heel veel moeite in te steken.

Het is duidelijk een software/driver verhaal, en geen hardwaredefect. Dat is het belangrijkste om te weten.
Werkt het bij jou ook al je je onboard uitzet?

[ Voor 20% gewijzigd door Wlie op 20-08-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 26-09 14:47
Spaiker schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:40:
Misschien een stomme opmerking, maar probeer je wel bij 'mouse'?
Bij de control instellingen zijn er 3 kolommen nl keyboard, mouse en joystick, en ik geloof dat de middelste kolom de 'mouse' is. Probeer daar eens om je knife in te stellen.
Ik heb mijn op MB4 (Log. G5) en ik heb geen setpoint oid op mijn pc staan.

Hopelijk heb je hier iets aan :).
hahah nee was wel mooi geweest xD
gelukkig was ik wel zo helder om t onder kopje " mouse" te doen ;)

en nog steeds lukt t niet met setpoint&bcbf2,
veel mensen hebben het geluk gehad dat ze geen mes in hun nek kregen van mij =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Sinds ik de update van windows (971033) heb verwijderd nog geen last weer gehad van een freeze. Want ik herinner mij, vlak voor ik die freezes kreeg, mijn windows was geupdate.. Miss help het bij anderen ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
(Kan deze vraag misschien beter in een andere sectie zetten, maar het betreft eigenlijk alleen Battlefield in mijn geval )

Een bekende irritatie wat ik nu heb is de crosshair in het midden hebben met dual monitor setup en Eyefinity, maar is het niet mogelijk om een scherm als 'main' te hebben met je crosshair in het midden, en de ander te laten werken als de meest linker of rechter in een 3-way setup?

[__+][+__] >crosshair tussen de schermen
[_a_][_+_][_b_] >crosshair in het midden met 3-way

oplossing (?) :

[_+_][a/b]
of
[a/b][_+_]

Het enige nadeel is dat je of rechts of links goed zicht heb, maar je kan tenminste makkelijk mikken en je hebt extra zicht. Maar (hoe) kan je dit instellen in CCC? Ik had al ergens anders de suggestie gekregen om op een of andere wijze de drie monitor setup te forceren, ik kan er alleen nergens iets over vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door ES335 op 20-08-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Niet online
WoRReLbier schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:11:
Sinds ik de update van windows (971033) heb verwijderd nog geen last weer gehad van een freeze. Want ik herinner mij, vlak voor ik die freezes kreeg, mijn windows was geupdate.. Miss help het bij anderen ook..
Heb deze update ook verwijderd maar bij mij zonder enig succes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Wlie schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:13:
[...]

Heb deze update ook verwijderd maar bij mij zonder enig succes :(
Ik heb ook nog sfc /scannow gedaan in command promp en mijn audio settings naar 16bit 44100hz gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

peakaboo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:51:
Jij draait OCt op je i7 en een 58X0 serie, die zal ook wel OCt lopen, kan jij 1920x1200 2x AA 8xAF overal met steady 60fps spelen, of dipt hij bij jou ook? ( D3doverrider.exe is wel handig met vsync en tripple-buffering (direct3d) ) en kan je daarbij ook Adaptive AA aanzetten in CCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
J0ey schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:47:
Ja daar dacht ik ook al aan, maar zou het dan een hardware of softwarematig probleem zijn? Ik zit nu nog binnen de 8 dagen dus dan zou ik evt. morgen terug kunnen naar Afuture..
Mag hopen voor je dat je garantie lánger is als 8 dagen hoor... ;) Alleen kun je na die 8 dagen je product niet meer ruilen zonder opgaaf van reden... ;) En aangezien je checkerboards hebt op je videokaart... Is je probleem waarschijnlijk hardwarematig... :) (Meestal duidt het op brak geheugen)
Lumics schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:21:En anders dikke pech. Zo leuk is het spel ook niet meer. Ben nu lvl 25 en heb alle wapens en gadgets. De lol is er ook wel af. Ik heb dan ook weinig zin er heel veel moeite in te steken.
offtopic:
Dan heb je de insignia's en badges nog... :) Oh en de singleplayer :+

[ Voor 47% gewijzigd door CH4OS op 21-08-2010 13:56 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)