Ik zal even in het kort vertellen wat mijn probleem is.
Ik heb een tijdje geleden een HD4870 gekocht. Deze werkte eerst niet (bsod bij booten) maar dat heb ik opgelost door de BIOS van mijn moederbord te flashen naar de nieuwste versie.
Toen kreeg ik elke keer in het menu van BFBC2 een hardfreeze. Dat heb ik opgelost door DirectX9 te forcen in BFBC2. Nu kan ik gewoon spelen.
Maar het probleem is nu dat ik steeds na ongeveer 5 minuten een crash van BFBC2 krijg. :
Het beeld hapert dan even (soort van FPS drop) en een paar seconden later krijg ik zo'n bericht van Windows: "BFBC2 has stopped working".
Is dit ook een CTD? Of wordt met een CTD enkel het opeens gekillt worden van BFBC2 zonder melding bedoeld?
Voor die crash loopt BFBC2 prima en zonder problemen (hoge FPS, geen lag). Andere games runnen ook zonder problemen.
In de Event Viewer is dan dit te vinden:
Iemand enig idee? Met mijn vorige kaart (HD3850) had ik dit probleem nooit.
Ik heb een tijdje geleden een HD4870 gekocht. Deze werkte eerst niet (bsod bij booten) maar dat heb ik opgelost door de BIOS van mijn moederbord te flashen naar de nieuwste versie.
Toen kreeg ik elke keer in het menu van BFBC2 een hardfreeze. Dat heb ik opgelost door DirectX9 te forcen in BFBC2. Nu kan ik gewoon spelen.
Maar het probleem is nu dat ik steeds na ongeveer 5 minuten een crash van BFBC2 krijg. :
Het beeld hapert dan even (soort van FPS drop) en een paar seconden later krijg ik zo'n bericht van Windows: "BFBC2 has stopped working".
Is dit ook een CTD? Of wordt met een CTD enkel het opeens gekillt worden van BFBC2 zonder melding bedoeld?
Voor die crash loopt BFBC2 prima en zonder problemen (hoge FPS, geen lag). Andere games runnen ook zonder problemen.
In de Event Viewer is dan dit te vinden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Faulting application name: BFBC2Game.exe, version: 1.0.1.0, time stamp: 0x4ce169b3 Faulting module name: BFBC2Game.exe, version: 1.0.1.0, time stamp: 0x4ce169b3 Exception code: 0xc0000005 Fault offset: 0x0078b54a Faulting process id: 0x1338 Faulting application start time: 0x01cb917434464971 Faulting application path: C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2\BFBC2Game.exe Faulting module path: C:\Program Files\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2\BFBC2Game.exe Report Id: 2935750d-fd68-11df-a2d4-0009dd501d55 |
Iemand enig idee? Met mijn vorige kaart (HD3850) had ik dit probleem nooit.
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 01-12-2010 20:56 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes