Zo, mijn respawn-lag probleem is opgelost.
Schijnbaar, om het mogelijk te maken je kits te onthouden (wat nieuw is in deze patch) is het nodig een of ander bestandje aan te maken, die tijdens/voor/na het respawnen de hele tijd belachelijk vaak uitgelezen wordt. Dit bestand staat natuurlijk in je \My Documents\BFBC2 directory.
Vandaar dat voor veel mensen die folder aan je virusscanner exclusion list toevoegen, een oplossing is. Je virusscanner vertrouwd namelijk geen fuck van al die lees/schrijf activiteit naar dat bestandje, en gaat die dus lopen scannen de hele tijd. Vandaar dus ook die respawn lag, al dan niet gecombineerd met het even vastslaan van je spel, en daardoor weer potentiëel gekicked worden wegens te hoge ping....
Maar goed. Bij mij hielp het toevoegen van die folder aan de exclusion list niet. Want bij mij, staat de My Documents folder op mijn NAS, zodat ik daar vanaf meerdere pc's makkelijk bij kan, en dus niet op mijn lokale harde schijf, zoals waarschijnlijk bij de meeste reguliere gebruikers.
Kortom, ik verplaats mijn My Documents weer terug naar C:\ Voila, probleem verholpen.

Natuurlijk het enige spel waarmee ik ooit dit probleem heb gehad... (En ja, ik heb veel games) Het is overigens nog een vlotte NAS ook, het ding doet namelijk zo 45MB/s, dus traag is het niet. Maarja, schijnbaar moet al die gamesmeuk tegenwoordig maar in je "My Documents" gestopt worden (wat was er mis met gewoon in de gamedirectory, zoals vroeger, alles op één plek?) en als mensen niet kunnen coden (zoals bij EA) krijg je dit soort gezeik.
Echt, wat een stelletjes prutscoders bij EA. Maar goed. Met Catalyst hotfix 10.4a zijn mijn laadtijden zoals ze moeten zijn, door de My Documents naar C te knallen (fijn!) heb ik geen respawn lag meer.
Als ze nu ook nog eens die FUCKING HITBOXES fiksen, raak ik misschien ook nog eens wat. Echt, ik moet gewoon -naast- de mannetjes schieten om een hitindicator te krijgen zo'n beetje, hoe triest is dat. (Was dus niet zo voor de patch) Diverse keren mannetje met een shotgun op 2 meter afstand vol op zijn bakkes, maar hit indicator ho maar... In de killcam zie je dan ook dat hij nog vrolijk 100% health heeft. Lekker dan.
Altijd hetzelfde met die EA rotzooi, je betaald gewoon dikke centen voor hun béta troep en na een patch of 10 is het eens wat.
Aannames zijn fataal.