Voor de patch kon ik BFBC2 prima spelen met een FPS van rond de 40. Een FPS van 35 is voor mij wel het minimum, anders gaat het gewoon te traag om snel te kunnen reageren.
Mijn systeem (ik speel op PC):
E5300 @ 3.9
HD3850
2 Gig RAM
Ik speel op DX9.
Na de R7 patch heb ik erg last van frame drops. Het maakt het toch wel een stuk minder speelbaar, ik zie dit ook aan mijn prestaties. Het is gewoon niet leuk meer als je een K/D hebt van 8/29 omdat je last van framedrops hebt.
Het ligt er echt aan welke kant je op kijkt. Als je naar een leeg stuk woestijn in Arica Harbor kijkt is de FPS rond de 40, kijk je naar veel gebouwen, rook en tanks dan zakt hij tot onder de 25.
Nu het bijzondere: Het maakt helemaal niks uit of ik hem op medium/high (custom instellingen in settings.ini, sommige dingen op high, sommige dingen op medium) of op low zet, ik houd dezelfde framerate. Natuurlijk ziet het er op low wel überlelijk uit.
Als ik hem nou als tijdelijke workaround lager kon zetten, maar nee. Ik kan er gewoon niks tegen doen.
Ik heb her en der op het internet wel meer problemen gevonden, maar als je er naar zoekt, vind je altijd wel problemen op Google. Ik weet dus nog steeds niet echt of dit een echt veel voorkomend probleem is.
Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Komt DICE snel met een fix?
Het is echt heel irritant, voor de patch gaat alles prima, komt dice met een patch kan ik hem ineens niet meer fatsoenlijk spelen.
(En zonder de laatste patch kun je niet online)
EDIT: ik zie net dat ManiacsHouse ditzelfde probleem ook heeft.
[
Voor 9% gewijzigd door
Compizfox op 24-04-2010 14:52
]