Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:25
Nu heb ik inmiddels de juiste website gevonden (battlefieldbadcompany2.com/veteran). Maar, nu zegt ie bij _elke_ game dat mijn cd-key in gebruik is. (Error message: This cd-key has already been claimed).

Nu heb ik zowel 1942 / vietnam / als 2 geprobeerd. Lijkt me sterk dat die opeens allemaal al gebruikt zijn?!

edit: ondanks de foutmelding, toch gelukt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door SyS_ErroR op 27-03-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-07 23:59

Murk

Is this thing on?

Ja het veterangebeuren is raar. Vriend van mij heeft spel onlangs gekocht op aanraden en heeft zelf nog nooit een battlefield gespeeld maar heeft op magische wijze veteran rank 1, net als ik maar ik heb battlefield heroes geactiveerd, alsook BF2 en BF2:SF maar daarbij gaf ie geen foutmelding als je verkeerde wachtwoord gebruikte of het nog een keer probeerde dus ik snap er niet veel van.

Ok bf2:sf telt niet mee zie ik. Maar als ik op die site kijk die jij postte dan staat er rank 2 dus, maar ingame is het echter 1. Maar goed boeit toch niet veel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Murk op 27-03-2010 12:59 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Mijn BF is gister ook een keer of 3, 4 gecrashed en bijna elke keer zodra ik wat met de serverbrowser aan de gang ging. En ja die gebruik ik toch eigelijk nonstop. Is het weer zo'n overweldigende nieuwe update of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb erg last van dat elke keer de verbinding verbroken wordt hebben jullie dit ook? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

nou lees een paar post terug, en zelfs de persoon boven jou heeft er last van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nu had ik gister tijdens een potje opeens veteran rank 4 8)7

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoVaRaGnA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 08:46
Misschien werkt dit voor de gene die CTD hebben, vul achter de .exe -nosound , heb hiermee gisteravond zowaar 3 rondes kunnen gamen, zonder crashes.

zou er dus zoiets moeten uitzien:
"C:\Program Files (x86)\Electronic Arts\Battlefield Bad Company 2\BFBC2Game.exe" -nosound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 03:23
ik heb gisteren BC2 gekocht en probeer nu een pot te spellen, maar ik kan geen servers vinden :S

ik kon wel connect met EA online en een account maken, maar als ik dan op play now druk dan krijg ik binnen 3 sec de melding, no matches found en als ik naar de server browser ga dan blijft hij 10 min staan op getting data...

ik heb BC2 al toegevoegd aan de firewall en volgens google is het niet nodig poorten te forwarden, dus wat gaat hier dan fout :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-07 10:59
Het spel sluit de laatste tijd zomaar af. Soms in menu, soms in het spel. Gewoon naar desktop. ;(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-07 13:29

Angeloonie

Cheeseburger Addict

!GN!T!ON schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:34:
ik heb gisteren BC2 gekocht en probeer nu een pot te spellen, maar ik kan geen servers vinden :S

ik kon wel connect met EA online en een account maken, maar als ik dan op play now druk dan krijg ik binnen 3 sec de melding, no matches found en als ik naar de server browser ga dan blijft hij 10 min staan op getting data...

ik heb BC2 al toegevoegd aan de firewall en volgens google is het niet nodig poorten te forwarden, dus wat gaat hier dan fout :S
Updaten via de shortcut in de installdirectory? (was bij mij het probleem)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in dit topic alleen maar gigantische hoeveelheden problemen, maar deze lijken alleen te slaan op de PC versie (crashes naar de desktop etc.). Of gaan deze problemen ook over de console versies?

Het is opzich wel handig als iedereen even het platform erbij zou vermelden om misverstanden te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Heeft iemand nog wat tips om heli's uit te lucht te halen? In de oorspronkelijke battlefield 2 had je mooie anti air defense en anti air voertuigen echter moet je het in dit spel maar doen met.......tja....met wat eigenlijk? Anti tank missiles lijkt mij de enige optie echter zijn die niet guided waardoor de kans dat je een heli raakt vrij klein is. Mounted defense wordt binnen luttele seconden door een heli neergehaald waardoor er niks anders overblijft dan gewoon met z'n allen neergemaaid worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 09:31

L01

Je moet er gewoon een tracer dart op schieten (vergt wat oefening) en dan gewoon uit de lucht knallen met een tracer ready rocket launcher. >:)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-07 20:48
L01 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:13:
Je moet er gewoon een tracer dart op schieten (vergt wat oefening) en dan gewoon uit de lucht knallen met een tracer ready rocket launcher. >:)
En wanneer krijg je die dart? Ben nu level 9 na aardig wat uurtjes spelen maar heb die nog niet geloof ik.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het geluid van andere spelers? Ik kan links niet duidelijk van rechts onderscheiden. Als iemand links van mij zit te schieten hoor ik hem niet persee in mijn linker oor. Heel vaag waardoor ik soms naar de verkeerde kant kijk. Ik gebruik een standaard onboard realtek geluidskaartje met een stereo versterker waar mijn koptelefoon op is aangesloten. Headphone of war tape optie in de instellingen maken voor mij geen verschil wat links/rechts betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 14:34:
Hoe zit het met het geluid van andere spelers? Ik kan links niet duidelijk van rechts onderscheiden. Als iemand links van mij zit te schieten hoor ik hem niet persee in mijn linker oor. Heel vaag waardoor ik soms naar de verkeerde kant kijk. Ik gebruik een standaard onboard realtek geluidskaartje met een stereo versterker waar mijn koptelefoon op is aangesloten. Headphone of war tape optie in de instellingen maken voor mij geen verschil wat links/rechts betreft.
Ik heb exact hetzelfde gehad, even naar je .ini files gaan (ik geloof in je "mijn documenten map"). Daar ergens staat een optie "SpeakerCount". Deze stond bij mij op 0 (ja, snap het maar). Deze setting aangepast naar 2, en sindsdien heb ik fatsoenlijk geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 03:23
Angeloonie schreef op zondag 28 maart 2010 @ 13:58:
[...]

Updaten via de shortcut in de installdirectory? (was bij mij het probleem)
bied geen oplossing (was al laatste versie) :'(

EDIT:

okee, als ik dat ding 15 min laat staan dan komen er ineens servers, dan duurt het nog eens 15 min tot dat de map is geladen, en daarna kan ik 10 min spelen en dan crashed de boel naar de desktop.

met andere woorden deze gaat op de plank en weer eens 40 euro verspeeld aan EA *O*

[ Voor 37% gewijzigd door !GN!T!ON op 28-03-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
Meer mensen op de PS3 die de laatste tijd last van lag hebben? En zelfs "connection lost" dialogen krijgen.....

Schijt er echt van, weer een dik potje gespeeld verbreekt de verbinding..... weg punten.....

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

hoelang duurt het onderhoud gemiddeld op de ea server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-10-2022
Het is een paar dagen geleden dat ik BFBC2 heb gespeeld, dus dacht ik gisterenavond: laat ik nog een een potje spelen. Wat blijkt nu...ik kan niet meer inloggen. Als ik nu op het multiplayertab klik krijg ik "connecting" en springt hescherm naar het loginscherm. Wanneer ik echter mijn EA-account en mijn wachtwoord ingeef en op 'login' klik gaat het fout. Normaal zou je dan op een seleciescherm moeten komen om je soldier te selecteren, maar ik krijg steeds de notice:"failed to login. Please try again" Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (gechecked of windows firewall BFBC2 doorlaat, als administrator runnen, via updater laten opstarten,...) maar niets blijkt te helpen. Iemand een idee waaraan het zou kunnen liggen?

EDIT: NVM dit spel is zo awsome dat het zijn eigen problemen oplost 8)7 geen idee wat er gebeurd is maar ik heb NIETS veranderd en het domme ding gaat weer....

[ Voor 10% gewijzigd door Levizuus op 30-03-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

-LA- schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:
Meer mensen op de PS3 die de laatste tijd last van lag hebben? En zelfs "connection lost" dialogen krijgen.....

Schijt er echt van, weer een dik potje gespeeld verbreekt de verbinding..... weg punten.....
afaik worden punten die je onder het spelen haalt meteen verwerkt, dat is ook de reden dat je in het potje gelijk met een nieuwe unlock aan de slag kunt zodra je hem haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 30-06 15:39
Mensen,

Ik kamp met een irritant probleem in bc2 (PC), namelijk tijdens het spelen ( ongeacht lvl ect ) heb ik tijdens het rennen een "schokje" in beeld.
Om de paar meter schokt het beeld een klein beetje naar voren of achteren.
Tijdens het rennen valt het opzich te doen maar zodra ik in een voertuig zit schokt het erg en lijkt het net of mijn framerate niet hoog genoeg is.

Mijn spec:

i920 4ghz
6gb ram
hd 5870
win7 64 bit

Wat heb ik gedaan:

- op internet geloerd naar mensen met hetzelfde probleem ( heb ik niet kunnen vinden )
- driver geupdated naar 10.3 catalyst, werkt niet.
- directx geupdated, werkt niet.
- settings ingame stuk voor stuk bij langs geweest, resoluties aangepast ect. lost het probleem niet op.
- bij het spelen van andere DX11 games zoals metro2033, AvP3 loopt het als een trein, komt alleen voor in BBC2
- dit gebeurt ook tijdens het spelen in singleplayer, dus nee geen lag

Iemand een soort gelijk probleem of oplossing? thnx!

[ Voor 3% gewijzigd door biggydeen2 op 30-03-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Levizuus
  • Laatst online: 17-10-2022
biggydeen2 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:19:
Mensen,

Ik kamp met een irritant probleem in bc2 (PC), namelijk tijdens het spelen ( ongeacht lvl ect ) heb ik tijdens het rennen een "schokje" in beeld.
Om de paar meter schokt het beeld een klein beetje naar voren of achteren.
Tijdens het rennen valt het opzich te doen maar zodra ik in een voertuig zit schokt het erg en lijkt het net of mijn framerate niet hoog genoeg is.

Mijn spec:

i920 4ghz
6gb ram
hd 5870
win7 64 bit

Wat heb ik gedaan:

- op internet geloerd naar mensen met hetzelfde probleem ( heb ik niet kunnen vinden )
- driver geupdated naar 10.3 catalyst, werkt niet.
- directx geupdated, werkt niet.
- settings ingame stuk voor stuk bij langs geweest, resoluties aangepast ect. lost het probleem niet op.
- bij het spelen van andere DX11 games zoals metro2033, AvP3 loopt het als een trein, komt alleen voor in BBC2

Iemand een soort gelijk probleem of oplossing? thnx!
op een severspelen die een lagere ping heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12
Levizuus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:33:
[...]

op een severspelen die een lagere ping heeft? :?
Klinkt idd als lag

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
Vergeten te melden, maar nee ik heb het ook in singeplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die de volgende foutmelding krijgen:

"bad company 2 game data files are corrupt"

Ik kan overigens het spel wel opstarten maar niet via de updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

herinstalleren of repairen, dat lost het probleem op.
Is het spel toevallig gecrashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 15:03
Even een vraagje over een vaag probleempje in de map Isla Inocentes * weet even niet zeker of het deze map is*

Maar dit is het probleem.

Als ik Rush speel dan zit je eerst op de eilandje en later wordt het achterligende deel unlocked.
Als ik daar heen kijk dan zie ik soms een grote ronde bal(?) van pixels flitsen, beetje moeilijk uit te leggen.
Ik zal eens kijken of ik er een screenshot/filmpje van kan maken.

Ik heb even door dit topic heen gescrolt maar kon het niet vinden.

Intel i7 860
EAH 5870 OC 910/1300 Driver 10.3
4Gb DDR3 1600
WD raptor 150
LG W2486L-PF Scherm
W7 pro x64

Edit: heb de map even opgezocht.
In het rood omcirkelde gebied zie ik die bal dan ongeveer.

http://img338.imageshack.us/img338/5476/islainocentesmap.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Pausie op 31-03-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

12 gauge shotgun rounds upgrade. _/-\o_

Die upgrade samen met magnum ammo maakt de shotgun een monster. Schiet zelfs op sniper range gewoon nog accuraat, en met 2 - 3 hits van de saiga ligt de vijand al plat. Ook bijzonder weinig bullet drop wat het een goeie twitch-shot maakt. Alleen op short range wat minder, maar nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
SniperFox schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:42:
12 gauge shotgun rounds upgrade. _/-\o_

Die upgrade samen met magnum ammo maakt de shotgun een monster. Schiet zelfs op sniper range gewoon nog accuraat, en met 2 - 3 hits van de saiga ligt de vijand al plat. Ook bijzonder weinig bullet drop wat het een goeie twitch-shot maakt. Alleen op short range wat minder, maar nog steeds goed.
verkeerde topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 01:08
Pausie schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:38:

Maar dit is het probleem.

...
Als ik daar heen kijk dan zie ik soms een grote ronde bal(?) van pixels flitsen, beetje moeilijk uit te leggen.
...

Intel i7 860
EAH 5870 OC 910/1300 Driver 10.3
4Gb DDR3 1600
WD raptor 150
LG W2486L-PF Scherm
W7 pro x64
Voor zover ik weet een ATI probleem. Alleen dacht ik dat 10.3 dit opgelost zou moeten hebben.
Dus weet je zeker dat je 10.3 hebt?

Probeer anders Vsync even. (aanzetten).

Anders dan dat zou ik het niet weten. Probeer wat in de settings te klooien ofzo, dat wil nog wel 's helpen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
ja weet het zeker! ^.^

Vsync? dan heb je maar het aantal FPS dat gelijkt staat aan je refresh van je monitor? 60 bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
Hmmm, laatste tijd sluit het spel gewoon af naar m'n desktop, als ik uberhaupt in de multiplayer KOM. Hij zegt ook steeds bij multiplayer: COULDNT FIND ANY GAMES en als ik een spel join via de server browser zegt ie SERVER IS FULL (ook als er maar 1 iemand in zit). GRAFSPEL :(

[ Voor 37% gewijzigd door YoshiBignose op 31-03-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pausie
Hm wel raar.. had het vandaag dus weer.. ik probeerde screenshot te maken met Fraps...stopt het ermee.

misschien ligt het wel aan fraps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 16:10

mvds

Totally awesome!

ZenTex schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:12:
[...]

Voor zover ik weet een ATI probleem. Alleen dacht ik dat 10.3 dit opgelost zou moeten hebben.
Dus weet je zeker dat je 10.3 hebt?

Probeer anders Vsync even. (aanzetten).

Anders dan dat zou ik het niet weten. Probeer wat in de settings te klooien ofzo, dat wil nog wel 's helpen. :p
je kan alzo beter 10.3a gebruiken aangezien die nieuwer is dan 10.3. Dat zegt die gast die de drivers maakt ook op zijn twitter,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMadHotMonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2021
@ biggydeen2 Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 14:19

controleer zowiezo altijd je frames met FRAPS, het probleem klinkt echter als stutter of micro-stutter.
sluit als je speelt onbelangrijke processen af en laat geen programma's naast FRAPS op de achtergrond lopen, vooral als je STEAM gebruikt om het spel te spelen.
Ik hoop dat iets uitmaakt, ik heb er zelf ook altijd last van gehad met andere games maar sinds ik alles schoon houd geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als volgt ik installeer de game alles gaat perfect, ik registreer gaat ook prima ik druk op full refresh doet het bij mij niet maar als ik op cancel druk krijg ik alle servers dus ook geen probleem, maar als ik in een server ga en de server laad word mijn beeld wit en weer normaal heletijd maar door, nou oké dat kan. maar als ik een wit scherm krijg als ik speel kan ik niet meer spelen dus... ik w8 nu al lang heb al e-mail gestuurd naar de helpdesk ook nog achteraan gebeld hielp allemaal niks want er kwam een buitenlander aan de telefoon die er bijna niks van af wist. nou dus wie kan me aub helpen met het verhelpen van een ''wit'' scherm?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Niet echt een probleem vraagje, maar hoe groot is de game als je hem binnenhaalt met steam. heb interesse hem te kopen maar vanwege een download limiet mag hij natuurlijk niet te groot zijn. :/

Op de website staat er dat je min 15GB ruimte moet hebben maar ik vermoed dat de download kleiner is...

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit staat achterop mijn doosje 10 gb 2gb ram geheugen dus 15 gb is al overdreven 10 is al overdreven ik checkte ff en het was volgensmij iets in de 8 gb. maar heb hem niet binnengehaald met steam maar veel zal het niet verschillen dus steam en bol

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik speel in Multiplayer met alles op High en anti-aliasing (of hoe het ook heet) op x16, eveneens de optie daaronder staat op x16. Alles loopt vloeiend, de FPS is perfect.

Desondanks krijg ik in singleplayer een enorme klap in het gezicht met deze instellingen: mijn FPS is een flink stuk lager, hoe kan dit?

@ IStealYourGun: hij is ongeveer 8gb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt dom maar hoe verander je de fps :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 15:01
Framerate Per Second.
Die veranderd continu ;) Afhankelijk van de dingen die je ziet en de hardware van je pc.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
SNDRT schreef op donderdag 01 april 2010 @ 17:01:
Ik speel in Multiplayer met alles op High en anti-aliasing (of hoe het ook heet) op x16, eveneens de optie daaronder staat op x16. Alles loopt vloeiend, de FPS is perfect.

Desondanks krijg ik in singleplayer een enorme klap in het gezicht met deze instellingen: mijn FPS is een flink stuk lager, hoe kan dit?

@ IStealYourGun: hij is ongeveer 8gb ;)
Door alle poppetjes denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
vanochtend veel kunnen spelen. Nu sinds een uurtje wordt ik elke keer gedisconnect met de melding "lost connection, check your internet connection o.i.d.) Daarna blijft BFBC2 continu zeggen: "updating your stats"

Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
TheMadHotMonkey schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:27:
@ biggydeen2 Geplaatst op dinsdag 30 maart 2010 14:19

controleer zowiezo altijd je frames met FRAPS, het probleem klinkt echter als stutter of micro-stutter.
sluit als je speelt onbelangrijke processen af en laat geen programma's naast FRAPS op de achtergrond lopen, vooral als je STEAM gebruikt om het spel te spelen.
Ik hoop dat iets uitmaakt, ik heb er zelf ook altijd last van gehad met andere games maar sinds ik alles schoon houd geen last meer van.
Thnx voor je reactie, het geval was dat de game files niet up to date waren ( dit had ik nog niet gechecked. )
Na de update loopt alles prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Heb dit spel binnengekregen vandaag, maar online lukt niet, telkens de melding "couldnt find any games, try again leter' oid. Iemand ook last van? Ow, denk dat ik het weet, heb de laatste versie niet... vreemd dat die dat niet aangeeft dan

Nee, dus niet, weer 'couldnt nog find any games, please try again' telkens...

[ Voor 38% gewijzigd door Paniohitus op 02-04-2010 20:19 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Preddie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:13:
Heb dit spel binnengekregen vandaag, maar online lukt niet, telkens de melding "couldnt find any games, try again leter' oid. Iemand ook last van? Ow, denk dat ik het weet, heb de laatste versie niet... vreemd dat die dat niet aangeeft dan

Ik precies het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Is er nog iemand die tijdens het spelen vaak een kick uit de server krijgt? (Xbox 360). Ik heb hier sinds deze week dagelijks last van en het blijft niet bij een keer. Aan mijn internetverbinding ligt het niet want alle andere apparatuur kan nog online en als ik na de kick opnieuw probeer kan ik onmiddelijk weer beginnen spelen en men stats bekijjken.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Sinds de laatste PC patch blijft de game bij mij draaien na exit gekozen te hebben en wanneer ik alweer tegen het bureaublad aan zit te kijken. Ook lijkt "play now" niet meer te werken: er kunnen nooit servers gevonden worden. Bovendien is bij mij de ping weer weg terwijl ik die een poosje terug erg kort wel kon zien.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand misschien een oplossing, heb bc2 nu al een paar keer opnieuw geiinstalleerd maar steeds bij het beginscherm kom ik niet verder , kan nergens met mijn muis op klikken alleen als ik er 5cm schuin eronder zit licht er wat op maar kan niks activeren ,heb al zoveel mogelijk gelezen op div. forums maar kom er niet meer uit .

weet iemand iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:20:
Sinds de laatste PC patch blijft de game bij mij draaien na exit gekozen te hebben en wanneer ik alweer tegen het bureaublad aan zit te kijken. Ook lijkt "play now" niet meer te werken: er kunnen nooit servers gevonden worden. Bovendien is bij mij de ping weer weg terwijl ik die een poosje terug erg kort wel kon zien.
Geen last van, play now werkt hier ook prima, alhoewel ik dat echt zeer zelden gebruik, ik kom altijd op lege servers of max 8 vs 8 servers waar mijn voorkeur niet naar uit gaat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:39
Preddie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 20:13:

speel je op de PC of op de xbox/PS3? als je op de PC speelt, moet je de server browser is proberen ipv de PLAY NOW button ik heb gehoord dat daar nogal wat problemen mee zijn, als je met console speelt weet ik het niet zo.

P.s de server browser is soms traag, als het te lang duurt druk op cancel en wacht 10 sec dan krijg je alsnog een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
YouR schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:50:
[...]

speel je op de PC of op de xbox/PS3? als je op de PC speelt, moet je de server browser is proberen ipv de PLAY NOW button ik heb gehoord dat daar nogal wat problemen mee zijn, als je met console speelt weet ik het niet zo.

P.s de server browser is soms traag, als het te lang duurt druk op cancel en wacht 10 sec dan krijg je alsnog een lijst.
Dit werkt bij mij wel idd (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:12
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:20:
Ik heb ook geen ping, nooit gehad ook, ook niet als ik als admin speel.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ook niet als je zegt met de rechtermuisknop uitvoeren als admin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudhamster
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-04 11:23
Weet iemand de oplossing voor mijn probleem. Ik kan het spel op hoogste settings spelen geen lag geen lage fps of wat dan ook gewoon goed. Alleen waarneer ik op Tab druk om de stand te bekijken of als ik squad management wil bekijken gaan de fps ineens omlaag en freezed me laptop bijna dit duurt 20seconden ofzo en is dan weer goed.

Specs laptop zijn:

Windows 7 64-bit home premium

Processor:
Intel® Core™ i7 Mobile Processor 720QM (1,6 GHz, Turbo Mode tot 2,8 GHz, 6 MB L3-cache)

Geheugen:
4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

Grafische kaart:
1 GB ATI Mobility Radeon HD 4650

Harde schijf:
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik zit hier met een ´nieuwe´ (2e hands, maar nieuw in mijn systeem) HD4890 die eerst glitches laat zien en dan crashed met BFBC2.

Heb snel even een andere game geprobeerd om te kijken of daar de boel ook crashed (Unreal Tournament) en dat was niet het geval. Nu is unreal tournament heel oud (en ja ik heb D3D laten renderen) dus dat zal wel geen goede maatstaaf zijn.
Verder heb ik Maya getest (viewport ok, modellen ook, maar volgens mij is dat OpenGL) en chess in Windows 7. (ook 3D).
Geen problemen.
Verder had ik even niks voor handen wat ik snel kon testen.
Ik zou evt. Battlefield 2 kunnen testen.

Symptomen onder BFBC2, eerst `vakjes´ (kleine vierkantjes in beeld) en dan crashed de boel na 5 seconden.
De driver roept ook nog even dat hij herstart is in de systemtray.
Als ik meteen wil crashen moet ik een stukje gaan lopen. Dat is instant crash.
Mijn oude drivers op het systeem (nvidia) heb ik verwijderd met driversweeper.

Ik heb Catalyst drivers versie 10.3
Iemand bekend met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-07 21:59
Download eens speedfan om de tempratuur op te meten van je videokaart ?
Ik heb namelijk het zelfde probleem als jou gehad met mijn oude pc.

mijn videokaart was dus na 3 jaar versleten,waardoor ik dus ook kleine blokjes op mijn scherm kreeg en dat heel mijn pc crashde. Nu hoorde ik vandaag, dat het waarschijnlijk aan de driver 197.13 lag van nVidia.

Laat je pc afkoelen. Start hem dan weer op, Start de game en kijk wat er gebeurd. Anders deinstalleer je driver en installeer een oudere driver. 10.2 of wat dan ook ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 07-04-2010 17:21 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

en download de heaven of de tropics benchmark van unigene. Is gratis, en kan je mooi kijken of hij daar ook vastloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:32
@lenny_z,

toevallig win7 64-bit?
(ik heb dezelfde problemen, terwijl mijn systeem voor de rest top is....)

ik ga nu CCC10.3 met de nieuwe AMD Catalyst Application Profile van 7 April testen, maar ik denk dat er ook een update van BF nodig is....
  • Battlefield Bad Company 2 Fix - horizontal lines are no longer observed when running an ATI CrossFireX configuration
  • Battlefield Bad Company 2 Fix - flickering and black square corruption is no longer observed when running on single card ATI Radeon products
  • Forcing on Anti-Aliasing through ATI Catalyst Control Center is now supported in the following titles: Supreme Commander 2, Dirt2, Avatar and Battlefield Bad Company2 (single GPU configurations)
  • StarCraft(r) II: Wings of Liberty beta on ATI Radeon™ 5800 products running in an ATI CrossFireX configurations : moving units near the edge of a cliff no longer causes them to fall because the height field is corrupted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
:( Had tot vandaag nog geen crashes gehad, vanavond is steam geupdate en nu kan ik niet meer spelen.
Het beeld wordt helemaal wit en af en toe zwart wit geblokt, de game werkt verder nog wel aan het geluid te horen want ik hoor dat ik gewoon kan schieten. Ik draai Win7 en Ati catalyst 10.2, ga nu maar even 10.3 proberen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
mzz.... bij mij was CCC 10.3 en die profiels geen suc6....
nu maar eens proberen met 10.3b en de AMD Catalyst Application Profile van 7 April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
Ik heb de onboard audio uitgeschakeld en het lijkt tot nu toe te helpen.
Ik heb al weer bijna een half uur kunnen spelen zonder freezes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Als ik play now doe dan vind ie nooit servers. Hoe kan dat? Heeft dat met rank te maken ofzo?
En ik kan m'n code ook niet redeemen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Mijn broertje en ik spelen altijd samen. ALs hij als aan het spelen is en ik login, disconnect hij. Andersom ook. Iemand anders met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Heeft iemand nog wel eens wat gehoord over de DirectX9 bug ; geen zicht door het shield van static guns ??
Bug zat niet in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:51

Stronkie

Where wind is Trouble

MorDrakka schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:24:
Mijn broertje en ik spelen altijd samen. ALs hij als aan het spelen is en ik login, disconnect hij. Andersom ook. Iemand anders met dit probleem ?
Ehhh... Beiden een eigen copy van het spel hebben en niet met 1 spel proberen te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met de multiplayer van BFBC2, Ik heb nog niet online kunnen gamen met BFBC2 omdat ik als ik naar de serverbrowser ga en de lijst automatisch gëupdate wordt ik geen servers te zien krijg.
Ik speel de game op win7 64bit Enterprise edition.
Heb al geprobeerd te spelen terwijl de firewall uitstond, geen resultaat, ik heb punkbuster een update gegeven niets helpt.
Iemand een idee? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daywalk3r schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:43:
Als ik play now doe dan vind ie nooit servers. Hoe kan dat? Heeft dat met rank te maken ofzo?
En ik kan m'n code ook niet redeemen.
De code 'redeemen' kan niet meer. Deze code was op de PC alleen geldig voor de limited edition die maar tot 16 maart beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 13:56
Voor de mensen mvet de Vsync problemen, de hang problemen, de laad problemen en de 1 frame per seconde problemen, lossen dit op met deze nieuwe drivers van ATI!!!

ik heb ze zojuist geinstalleerd, en ze gaan als een trein! laden van een map met DX11 duurt nu max 15 seconden (1e keer laden) de vsync meuk is verdwenen en draait goed... en de game is nog niet blijven hangen (tot nu toe)

Crypter

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Hier de officiële Catalyst hotfix 10.4 van AMD.
Dit zou het trage laden van de Radeon 5xxx kaarten moeten verhelpen.

Ik heb het nog niet kunnen testen zit namelijk op me werk.

http://blogs.battlefield....efield-bad-company-2.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
Heb vanaf vrijdag geen normaal potje meer kunnen spelen, elke keer na 5 tot 15 min bevriest het beeld, daarna een paar keer knipperen tussen wit en zwart-wit geblokt. Vervolgens wordt het beeld wit en hoor je nog wel het geluid doorlopen maar ik kom er niet meer uit en moet een harde reset doen.

Ik heb werkelijk alles al geprobeerd. Ik ben het echt zo zat, dit is de laatste keer dat ik mijn zuurverdiende geld aan een legaal spel besteed. Ik heb het ook nog nooit meegemaakt in die 25 jaar dat ik al game dat een spel zo beroerd loopt !!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deman.nl
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:49
Goner schreef op maandag 12 april 2010 @ 14:10:
Heeft iemand nog wel eens wat gehoord over de DirectX9 bug ; geen zicht door het shield van static guns ??
Bug zat niet in de beta.
Oke, zo kan je het ook noemen. Vind het een ruk ding want ik kan nergens op richten... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst een livebox van orange (online) ik kon BBC2 prima spelen, nu heb ik een andere modem gekregen de Speedtough 703 en nu krijg ik na 20 minuten de melding verbinden met ea verbroken.
iedere keer na 20 minuten.
Port foward gedaan en getest of ze goed geopend waren.
Ze waren allemaal geopend op 1 na namelijk deze:

UDP
18395

het spel blijft me nog steeds na 20 minuten eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die lag ervaart tijdens het spelen van online shooters als BFBC2 in VISTA met WIRELESS.

Probleem:
Elke 30/60 seconde (iig op enige regelmaat) schokt het beeld en lijkt het alsof je een paar seconde terug wordt geplaatst. Dit wordt veroorzaakt door vista. Elke cyclus wordt iets met een de autoconfig van de wireless gedaan.

Diagnose:
Om de diagnose te stellen open command prompt en ping naar google:

"ping -t www.google.com"

Als je nu elke 30/60 seconde een hoge ping ziet van meer dan 1000ms waar de rest van de ping rond de 20ms a 30ms ligt, is de oplossing nabij. We noemen dit wireless lag spikes.

Oplossing:
Open command prompt `cmd` met administrator rechten en begin te typen±
  1. netsh
  2. wlan
  3. set autoconfig enabled=no interface="Draadloze netwerk verbinding 1"
(bij mij heet ie `Draadloze netwerk verbinding 1`)

Ga nog een keer eindeloos pingen naar google "ping -t www.google.com" en zie dat je lag spike verdwenen is. Wil je de configuratie terug zetten type
  1. netsh
  2. wlan
  3. set autoconfig enabled=yes interface="Draadloze netwerk verbinding 1"
Bij mij draait BFBC2 nu als een zonnetje q6600 2.4GHz, 8800gt(driver 197.45), 1650x1080, alles high behalve shadows, vista, wireless. Zelfs op servers met een ping van 200ms.

update:
Het vervelende is dat na reboot het netwerk niet meer automatisch gevonden wordt. dus moet auto config enabled=yes .... worden uitgevoerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

deman.nl schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:54:
[...]
Oke, zo kan je het ook noemen.
Hoe kun je wat ook noemen ? :?
Vind het een ruk ding want ik kan nergens op richten... :F
Dat is het hem juist ; je kunt er perfect mee richten als DICE het glas niet ondoorzichtig had gemaakt in DirectX9 ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34
http://support.amd.com/us...Catalyst-10-4-Hotfix.aspx
Die heb in geinstalleerd. Dit leverd inderdaad beter laadtijden op maar helaas kost het mij ook flink wat FPS. Ik las op het EA forum al dat meer mensen er last van hadden. Hier ook? En heeft misschien iemand al een oplossing gevonden?(naast terug naar 10.3 en lange laadtijden)
Graphics terug schroeven helpt in ieder geval niet.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
pingkiller schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 22:21:
http://support.amd.com/us...Catalyst-10-4-Hotfix.aspx
Die heb in geinstalleerd. Dit leverd inderdaad beter laadtijden op maar helaas kost het mij ook flink wat FPS. Ik las op het EA forum al dat meer mensen er last van hadden. Hier ook? En heeft misschien iemand al een oplossing gevonden?(naast terug naar 10.3 en lange laadtijden)
Graphics terug schroeven helpt in ieder geval niet.
Heb ik ook gelezen, scheen dat de Max FPS is gedaald, maar dat de FPS Drops ook minder erg zijn.
Dus het is afwegen waar je voor gaat ;)

Maar dus even een vraagje, wat voor een kaart gebruik je? want als je FPS van 120 naar 100 zakt ben je echt raar als je de snellere laadtijd opgeeft voor die 20 FPS die je toch niet kun waarnemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb de hotfix ook, op een HD5850 OC
En ik moet zeggen het is een verademing. Op de alle servers waar ik gespeeld heb kan ik uit alle voertuigen kiezen :p. Ik ben overal als allereerste, soms komt de eerst volgende pas 10 seconden later :+
Verder merk ik niks aan de framerate (gelukkig)
Wel ging het instaleren van de hotfix wat moeizaam, de eerste keer pakte hij hem niet en zij hij dat er geen display driver was. Dus ik klikte nog een keer op instaleren, zei hij dat ik moest herstarten. Na de reboot draait het perfect!
De hotfix is wel alleen voor de HD5xxx serie kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
Ik heb nu een 5770 aangeschaft die het stokje overneemt van mijn 4870 en ik moet zeggen dat het nu een stuk beter draait. Geen ctd's, freezes enz. meer en de laadtijd is ook een stuk korter, ik ben nu meestal als 1 van de eersten op het speelveld. Terwijl met mijn 4870 de eerste mcoms soms al waren veroverd tegen de tijd dat ik eens op het speelveld kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BFBC 2 en Catalyst 10.4 preview...

Heb netjes cleaninstall gedaan en ja hoor loadtijden nemen inderdaad af.. van 82 seconden (ALTIJD) naar nu 35 seconden, dat is al heel wat maar blijft toch nog een hele tijd.

Maar toen... FPS, deze waren al niet echt top, maar zijn nu echt slecht. De eerste 15-20 seconden mag ik blij zijn als ze 5 tot 10 halen, het lijkt wel of de map eerst nog "bekeken" moet worden, daarna ga in naar 20-30 met uitschieters naar 40 maar die zijn kort.

Settings aanpassen maakt NIETS uit.

Mijn systeem (jullie voelen hem al aankomen):

LG 2253 1920x1080
WIN7 64 bits
i7 860
Asus radeon HD 5870
MSI P55GD65
2x2 Corsair XMS PC10666 DDR3 1333MHz
Samsung spinpoint f3 1G
Coolermaster Pro 700
Scythe Zipang 2 cooler

temp loopt niet hoger op dan 49 graden

Even terzijde, COD MW draait 80-90 FPS met alles op MAX

Wie heeft er nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 20:49
Ik heb gisterenavond maar liefst voor de eerste keer kunnen spelen zonder 1 keer te crashen.

Ik heb dus ook het probleem dat hij crash naar de desktop en vervolgens mijn hele pc freezed.
Heel irritant als dit bijna constant gebeured elke 45- 90 minuten. Heb een 3870 met cat 10.3. op XP met sp2.

Er er eingenlijk iemand hier met bijv een 3870 die geen problemen heeft met crashes? Ik zit met smart te wachten op een fix.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik BC2 met Vsync speel dan is de framerate de helft lager, moet ik dan Vsync uitzetten, en tripple buffering aan?

Heb alles geprobeerd maar met Vsync is het altijd lag, triple buffer of niet, heb ook via de Nvidia CP geprobeerd. Ook render ahead doet niet veel.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers zie ik na de update niet meer, heeft iemand het nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-03-2018
ik kan niet inloggen.
alles gaat goed tot ik mijn registratie code moet invoeren
deze typ ik exact over van het boekje maar met geen resultaat.
heeft iemand hier een tip voor of is er een speciale manier hier voor.
ik heb al met en zonder streepjes(-) geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-07 20:08
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 11:14:
BFBC 2 en Catalyst 10.4 preview...

Heb netjes cleaninstall gedaan en ja hoor loadtijden nemen inderdaad af.. van 82 seconden (ALTIJD) naar nu 35 seconden, dat is al heel wat maar blijft toch nog een hele tijd.

Maar toen... FPS, deze waren al niet echt top, maar zijn nu echt slecht. De eerste 15-20 seconden mag ik blij zijn als ze 5 tot 10 halen, het lijkt wel of de map eerst nog "bekeken" moet worden, daarna ga in naar 20-30 met uitschieters naar 40 maar die zijn kort.

Settings aanpassen maakt NIETS uit.

Mijn systeem (jullie voelen hem al aankomen):

LG 2253 1920x1080
WIN7 64 bits
i7 860
Asus radeon HD 5870
MSI P55GD65
2x2 Corsair XMS PC10666 DDR3 1333MHz
Samsung spinpoint f3 1G
Coolermaster Pro 700
Scythe Zipang 2 cooler

temp loopt niet hoger op dan 49 graden

Even terzijde, COD MW draait 80-90 FPS met alles op MAX

Wie heeft er nog tips?
zelfde probleem hier, maar ik gebruik catalyst 10.3
het maakt niet uit welke instellingen in ik gebruik ik blijf ook altijd tussen de 20 en 30 fps in zitten.
ik heb alles op high gezet met 2X AA en er is bijna geen verschil wanneer ik alles op medium zet. |:(

mijn systeem specs zijn:
Cpu: AMD athlon x2 5200 @ 2,9Ghz
Videokaart: ati 4850
mobo: GA-MA770-DS3
Geheugen: 4GB ddr2 @ 422,2 MHz

Edit: ik speel op een resolutie van 1440x900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:30:
De servers zie ik na de update niet meer, heeft iemand het nog meer?
Ik zie nog wel servers maar echt een stuk minder dan voorheen (PC). Ook de pings zie ik nog steeds niet :(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

uitvoeren als admin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een huge problem 8)7 :?
gister heb ik de game geinstalleerd allemaal geen probleem update erbij en toen nog een keer punkbuster, nou nadat die klaar was ( eindelijk ) moest de computer opnieuw opstarten ( dat kon ik niet weigeren :X ) dus opnieus opgestart en toen had ik verimpel ineens windows 95 ipv XP dus nu doet internet het niet en ook heel veel andere meuk doet het niet :(

HELP AUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 26-07 22:56
Deze staat in het normale topic als oplossing maar hoort eigenlijk hier thuis 8)

[b]'enter-battle' heeft enorme vertraging gekregen... erg vervelend. Je klikt op 'enter-battle' en moet dan lang wachten, het heeft geen zin om vaker te klikken/b]
Ik heb het ook gedaan en het werkt !!

Zelf heb ik NOD32 draaien dus hier een snelle uitleg daarvoor.

Zorg dat je Nod32 aan hebt staan met geavanceerde instellingen !!

Klik op Volledige structuur voor geavanceerde instellingen invoeren
Klik op Uitsluitingen
klik op Toevoegen

Blader naar jouw BC2 map in de documenten folder (Windows7)

Deze vind je dus in C:\Documents\BFBC2 of C:\Users\username\Documents\BFBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 26-07 22:56
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 06:52:
gister heb ik de game geinstalleerd allemaal geen probleem update erbij en toen nog een keer punkbuster, nou nadat die klaar was ( eindelijk ) moest de computer opnieuw opstarten ( dat kon ik niet weigeren :X ) dus opnieus opgestart en toen had ik verimpel ineens windows 95 ipv XP dus nu doet internet het niet en ook heel veel andere meuk doet het niet :(

HELP AUB
Heb je 2 besturings systemen op je PC staan ? of mischien gebruik je 2 harde schijven 1 met XP en 1 met win95 erop ? Dan zou je eens kunnen kijken in je bios naar de boot volgorde en deze aanpassen naar de juiste schijf.

Vreemd probleem hoor heb je Win95 geupgrade naar XP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-07 17:40
Zijn er hier mensen die ook last hebben van "knipperende" textures voor ramen en water e.d.?
Hoogst irritant als je rondloopt en her en der om je heen knipperende dingen ziet... (krijg er hoofdpijn van :) )

Als ik het raam kapot schiet dan knippert die iig niet meer maar om nou in maps alle ramen eruit te knallen is ook zo wat en bij stukken water kun je er niks aan doen.

Heb een 4870 X2 en gister de 10.3 catalyst erop gezet waarin vermeld stond dat het "flickering" in BC2 zou moeten oplossen. Bij mij echter geen verbetering.

Iemand die dit ook heeft of heeft gehad? Heb al met ingame settings ook lopen spelen maar niks helpt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrel
  • Laatst online: 23-05 15:42
Ik heb nu een weekje BFBC2 aangekocht via Steam en wanneer ik het spel wil starten loopt het spel al vast bij het tonen van het EA logo, het spel sluit af zonder enige fout melding,

Ik heb al geprobeerd het spel te herinstalleren, te updaten, nieuwste drivers van grafische kaart, niets lijkt te helpen,

Wanneer ik het spel installeer op mijn simpele laptop vertoont het spel geen problemen, buiten dat alles zeer traag gaat maar dat ligt aan m'n laptop.

Mijn desktop configuratie is
Asus Striker II extreme
Intel Core 2 Quad Q9650
2 X Asus enGTX 295 (SLI°
OCZ Reaper DDR3, 1333 4* 2GB
Windows 64 bit Ultimate

Kan iemand mij het probleem uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:30
Ik heb sinds de release goed kunnen spelen maar sinds de update van bc2 zelf heb ik een groot probleem.. na ongeveer 5minuten spelen krijg ik een bluescreen met een foutmelding over dxgkrnl.sys en ook nog een keer een irq_not_equal_or_less..

denk dat het met de drivers te maken heeft, maar heb nu atm 10.3 draaien enig idee welke videokaart drivers ik kan proberen? heb directx al opnieuw geinstalleerd.

heb geprobeerd met verifier dxgkrnl.sys te bekijken maar snap toch niet helemaal hoe ik nou een result uit dat programma kan halen :/

anyway me specs;

i7 920 niet overclocked
4890XXX ook niet océd
6gb 1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:31

ManiacsHouse

Scheisse!

Iemand problemen met de update? Spel draaide hier redelijk lekker, tot de laatste update en lijkt alsof alles 'trager' beweegt. Ineens weer een of ander performance-probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
JT888 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 08:25:
[...]

Heb je 2 besturings systemen op je PC staan ? of mischien gebruik je 2 harde schijven 1 met XP en 1 met win95 erop ? Dan zou je eens kunnen kijken in je bios naar de boot volgorde en deze aanpassen naar de juiste schijf.

Vreemd probleem hoor heb je Win95 geupgrade naar XP ?
Hap Hap... O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:26

Compizfox

Bait for wenchmarks

Voor de patch kon ik BFBC2 prima spelen met een FPS van rond de 40. Een FPS van 35 is voor mij wel het minimum, anders gaat het gewoon te traag om snel te kunnen reageren.

Mijn systeem (ik speel op PC):
E5300 @ 3.9
HD3850
2 Gig RAM

Ik speel op DX9.

Na de R7 patch heb ik erg last van frame drops. Het maakt het toch wel een stuk minder speelbaar, ik zie dit ook aan mijn prestaties. Het is gewoon niet leuk meer als je een K/D hebt van 8/29 omdat je last van framedrops hebt.
Het ligt er echt aan welke kant je op kijkt. Als je naar een leeg stuk woestijn in Arica Harbor kijkt is de FPS rond de 40, kijk je naar veel gebouwen, rook en tanks dan zakt hij tot onder de 25.

Nu het bijzondere: Het maakt helemaal niks uit of ik hem op medium/high (custom instellingen in settings.ini, sommige dingen op high, sommige dingen op medium) of op low zet, ik houd dezelfde framerate. Natuurlijk ziet het er op low wel überlelijk uit.

Als ik hem nou als tijdelijke workaround lager kon zetten, maar nee. Ik kan er gewoon niks tegen doen.

Ik heb her en der op het internet wel meer problemen gevonden, maar als je er naar zoekt, vind je altijd wel problemen op Google. Ik weet dus nog steeds niet echt of dit een echt veel voorkomend probleem is.

Weet iemand wat ik er tegen kan doen? Komt DICE snel met een fix?
Het is echt heel irritant, voor de patch gaat alles prima, komt dice met een patch kan ik hem ineens niet meer fatsoenlijk spelen.
(En zonder de laatste patch kun je niet online)

EDIT: ik zie net dat ManiacsHouse ditzelfde probleem ook heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 24-04-2010 14:52 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:26

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 06:52:

HELP AUB
Hij bedoelt waarschijnlijk dat hij de klassieke weergave heeft. Ik geloof niet dat je XP ineens Win95 geworden is.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:31

ManiacsHouse

Scheisse!

Compizfox schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 14:50:

EDIT: ik zie net dat ManiacsHouse ditzelfde probleem ook heeft.
Jep! Klopt. Alleen jij omschrijft het iets duidelijker ;)
Heb ook al geprobeerd om alles op medium en zelfs op low te zetten, maar werkt voor geen meter.

Lol met een 3850? Is het dan speelbaar? Had hier in CrossFire staan en schoot niet op. Nu met een 5770 was het speelbaar, tot de laatste patch. Overigens heb ik de Ati 10.4 preview draaien waarbij de maps retesnel inladen.
Misschien is het een combi van die driver en laatste update. Welke versie draai jij?
Zal vanavond eens downgraden naar 10.3 eens kijken of dat helpt.

[ Voor 36% gewijzigd door ManiacsHouse op 24-04-2010 16:48 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Lees eerst de topicstart voordat je je probleem post
• Zoek of er al enige oplossingen voor zijn gevonden
• Geef een duidelijke omschrijving van het probleem
• Vermeld wat je zelf hebt geprobeerd
• Vermeld ook het platform waar het probleem over gaat
• Simpele vragen en problemen waar geen inzet worden getoond zijn (nog steeds) uit den boze!

• Als je een oplossing hebt, DM deze dan naar CptChaos :-)