Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:15

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb sinds kort de HTC HD2. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar de mogelijkheid de `Toetstoon` uit te krijgen bij het intypen van een telefoon nummer... Het uitschakelen van de gewone toetstoon (Instellingen > Landinstellingen & tekst > Tekstinvoer > Typgeluid) lijkt hier geen effect op te hebben, deze stond sowieso al uit.

Is het wel mogelijk om dit geluid uit te zetten?

[ Voor 3% gewijzigd door Shoarma kip op 17-03-2010 15:04 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Naar de standaard Windows Mobile instellingen gaan. Vervolgens kiezen voor persoonlijk-> telefoon.
Hier kun je de toetstonen uit zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Als je op je geheugenkaart kijkt bij Programma bestanden, Daar staan alle programmatjes die je op je telefoon hebt gezet, in die mapjes staan dan ook die icoon plaatjes meestal......

Als het png bestandje er dan niet in staat waar kan ik deze dan vinden?

Weet iemand dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
sk0o schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:30:
Als je op je geheugenkaart kijkt bij Programma bestanden, Daar staan alle programmatjes die je op je telefoon hebt gezet, in die mapjes staan dan ook die icoon plaatjes meestal......

Als het png bestandje er dan niet in staat waar kan ik deze dan vinden?

Weet iemand dit misschien?
Dan zit die meestal in de .exe, met een resource hacker zou je hem dan kunnen vervangen voor een ander. Je kan ook in het register zelf een waarde aanmaken en die naar het nieuwe png icon laten verwijzen.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\Start\you_snelkoppeling.lnk]
"Icon"="\\Windows\\you_snelkoppeling.png"

Op XDA heb je tools die dat voor je kan doen, maar je kan ook een kijkje nemen in je register, en je ziet vanzelf wat ik bedoel.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 23:15

Shoarma kip

IceDFire

cryonic90 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:28:
Naar de standaard Windows Mobile instellingen gaan. Vervolgens kiezen voor persoonlijk-> telefoon.
Hier kun je de toetstonen uit zetten :)
Joh, super! Ik had dat hele extra menu niet gezien :D

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik na 5u vandaag nog een oplader kan halen voor de HD2?

Ik ben mijn oplader kwijt geraakt, en ik heb nergens een micro usb liggen.. Alles wat ik thuis heb is Mini..
zwaar irritant dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:03:
Weet iemand waar ik na 5u vandaag nog een oplader kan halen voor de HD2?

Ik ben mijn oplader kwijt geraakt, en ik heb nergens een micro usb liggen.. Alles wat ik thuis heb is Mini..
zwaar irritant dus..
alles dicht na 18:00 op woensdag.
als je nu hier besteld bv heb je hem morgen.

http://www.pdashop.nl/pro...-thuislader-microusb.html

kan wel winkel opzoeken voor je maar als jij in groningen woont en de winkel is in den haag lijkt mij sterk dat je het dan red voor 18:00;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mediamarkt? (is toch tot uur of 6 of 8 open?)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh pdashop kan idd, helemaal vergeten..
Ik ben mn oplader sinds zondag kwijt en loop nu met mn Xperia, ik mis mn htc ;(

Ik dacht dat ik em in den Haag had laten liggen maar daar is hij dus niet..

btw ik woon in Rotterdam, dus idd Saturn en MM zijn ook nog een oplossing..
Ik zat zelf te denken an computerwinkels maar kon op geen enkele naam komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook gewone electronika/huishoudzaken hebben veelal wel iets voor micro-USB, Handyman of zelfs Praxis zou je nog wel iets van een oplader kunnen vinden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nu bijna een week in gebruik. Fantastisch toestel maar wat is hij tering snel leeg zeg. Nog sneller dan mn Xperia...

Ik heb die Battlog geinstalleerd om te zien wat hem nou leegtrekt maar daar is eigenlijk niet 1 proces voor aan te wijzen. Zijn er truckjes bekend waarmee je het stroomverbruik kunt terugdringen. Ik snap dat je wifi en bluetooth uit kunt zetten maar ook dat zet niet heel veel zoden aan de dijk....

En is het normaal dat hij een beetje warm word aan de achterkant en dan onderin tijdens het laden?

[ Voor 10% gewijzigd door Kenny_026 op 17-03-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja gewone USB kabels zijn overal te vinden, maar de micro heb ik nog nergens gezien :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Barfman schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:59:
[...]

Dan zit die meestal in de .exe, met een resource hacker zou je hem dan kunnen vervangen voor een ander. Je kan ook in het register zelf een waarde aanmaken en die naar het nieuwe png icon laten verwijzen.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Security\Shell\StartInfo\Start\you_snelkoppeling.lnk]
"Icon"="\\Windows\\you_snelkoppeling.png"

Op XDA heb je tools die dat voor je kan doen, maar je kan ook een kijkje nemen in je register, en je ziet vanzelf wat ik bedoel.
wat is de naam van deze tool dan kan ik daar even zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door sk0o op 17-03-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn (sense) muziek speler, ik heb zojuist 10GB aan mp3's op een nieuwe 16GB kaart gezet, maar nu duurt het elke keer meer dan 3 minuten voordat ik de speler kan gebruiken.

Dit lijkt me niet de bedoeling. Hebben meer mensen zoveel muziek op de kaart staan?

Het lijkt er op dat hij de covers aan het zoeken is, wat ik helemaal niet wil. Kan je dat niet ergens uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:21:
Ja gewone USB kabels zijn overal te vinden, maar de micro heb ik nog nergens gezien :s
Bij de mediamarkt kan je een micro usb kabel vinden van nokia. Kost je wel 25 euro ofzo. Als je dezelfde kabel besteld bij dealextreme dan kost het je iets van een 2 euro maar dan heb je hem wel pas binnen enkele weken natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:07:
Ik heb een probleem met mijn (sense) muziek speler, ik heb zojuist 10GB aan mp3's op een nieuwe 16GB kaart gezet, maar nu duurt het elke keer meer dan 3 minuten voordat ik de speler kan gebruiken.

Dit lijkt me niet de bedoeling. Hebben meer mensen zoveel muziek op de kaart staan?

Het lijkt er op dat hij de covers aan het zoeken is, wat ik helemaal niet wil. Kan je dat niet ergens uitzetten?
Ik heb juist hetzelfde probleem, en jammer genoeg heb ik er ook nog geen oplossing voor gevonden. Zwaar irritant vind ik toch wel. :(
Je kan ook even kijken in mijn thread op xda: http://forum.xda-develope...php?p=5606389#post5606389
Daar staat ook een linkje naar een filmpje die ik gemaakt heb erover. Kun je er dan ook eens naar kijken, volgens mij zullen we wel hetzelfde probleem hebben maar toch voor de zekerheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

harmageddon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:55:
[...]

WP7s is een consumenten OS, geen Tweak OS zoals WM 6.5 en alles wat daarvoor zat is. Ja er zitten dingen weggelaten die juist zo ideaal zijn in WM6.5 maar 6.5 blijft ook bestaan nar WP7s. Dus het tweaken kan gewoon door blijven gaan ;)
Nee, wat ik heb gelezen is dat juist WM6.5.3 voor de 'low-end' toestellen beschikbaar blijft en WP7 voor de 'high-end'. Maar het tweaken zal idd onverminderd doorgaan.
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:09:
[...]

Hoezo blij dat WP7 niet naar de HD2 komt? Als er wel een upgrade zou komen, zou je toch niet verplicht zijn om die dan te flashen...
Heb ik dat gezegd, dat men verplicht is te flashen?! Maar aan de andere kant, als je een bug hebt waar je HTC voor nodig hebt, vragen ze vaak of je al een upgrade hebt uitgevoerd, voordat zij naar jou toestel gaan kijken. En meestal adviseren ze dat ook....

Als tweaker, wil je deze natuurlijk wel ff 'uitproberen' (met een update zou het eenvoudiger zijn om deze uit te proberen). Maar als ik zo de limitaties lees, lijkt me deze niet zo interessant.

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:59
Zucht.. afgelopen zaterdag is mijn telefoon scherm gesneuveld. Ik heb hem meteen op gestuurd naar engeland om hem te repareren, kosten: 213€. Het enige nadeeltje is dat ik hem nu een maand kwijt ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:10:
[...]

volgens mij zullen we wel hetzelfde probleem hebben maar toch voor de zekerheid.
Niet helemaal, bij mij kan ik gedurende 3 minuten geen muziek beluisteren. Ik heb al alle album covers verwijderd en bij mij staan alle 2000 files in één directory. Ik heb de kaart er uit gehaald en weer ingestopt en nu is ie al bijna een uur aan het 'zoeken', waarschijnlijk indexeren. Als ik wat vind laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XTREEMRaGE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:13:
Nee, wat ik heb gelezen is dat juist WM6.5.3 voor de 'low-end' toestellen beschikbaar blijft en WP7 voor de 'high-end'. Maar het tweaken zal idd onverminderd doorgaan.
Grappig eigelijk, de HD2 mag zich toch wel de 'top' van de mobieltjes noemen, maar wordt nu opeens als 'low-end' gezien voor WP7. Hoe zal de volgende generatie (lees: volgend jaar) mobiele telefoons niet wel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Lekker belangrijk dat WM7, mensen wees eens blij met je phone, dat eeuwige gemiep over WM7,pfffft...

g.lewarne is ook lekker bezig, gaat WEEEEER met een update komen,de nieuwe rom is er pas een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
kbloem schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:19:
Nu bijna een week in gebruik. Fantastisch toestel maar wat is hij tering snel leeg zeg. Nog sneller dan mn Xperia...

Ik heb die Battlog geinstalleerd om te zien wat hem nou leegtrekt maar daar is eigenlijk niet 1 proces voor aan te wijzen. Zijn er truckjes bekend waarmee je het stroomverbruik kunt terugdringen. Ik snap dat je wifi en bluetooth uit kunt zetten maar ook dat zet niet heel veel zoden aan de dijk....

En is het normaal dat hij een beetje warm word aan de achterkant en dan onderin tijdens het laden?
na bijna een week zal ik toch nog even wachten met conclusies trekken...
maar stap 1 heb je iig al goed uitgevoerd... ander probleem zou kunnen zijn dat je op veel plekken slecht gsm of internet bereik heb, dan blijft hij constant zoeken naar beter en dat kost ook heel veel stroom...
ik zou over 2 a 3 weken nog een keer die batterij logger bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Windkracht13 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:06:
Lekker belangrijk dat WM7, mensen wees eens blij met je phone, dat eeuwige gemiep over WM7,pfffft...

g.lewarne is ook lekker bezig, gaat WEEEEER met een update komen,de nieuwe rom is er pas een dag.
We hebben het hier over de OS niet over de HD2 zelf, wel icm de HD2. Dus een heel ander verhaal, het zelfde kunnen wij zeggen als jij een nieuwe rom op je HD2 zet :x. En als ik idd de berichten op t.net moet geloven, lekker belangrijk dat WP7, pffft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:50:
[...]

Niet helemaal, bij mij kan ik gedurende 3 minuten geen muziek beluisteren. Ik heb al alle album covers verwijderd en bij mij staan alle 2000 files in één directory. Ik heb de kaart er uit gehaald en weer ingestopt en nu is ie al bijna een uur aan het 'zoeken', waarschijnlijk indexeren. Als ik wat vind laat ik het hier weten.
Wat bij jou kan helpen is je muziek hernieuw op je sd card te zetten met wmp. Dan wordt er automatisch een hele mappen structuur aangemaakt per artiest en per album. Dit probleem heb ik ook al veel gevonden toen ik nog zocht naar een oplossing voor mijn probleem.
Maar ondertussen heb ik het vinden op een oplossing al lang opgegeven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

De Rom waar ik over praat, hoort bij de HD2, WM7 niet ! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 17-03-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de achtergrond die ingesteld is bij de home tab, ook te laten zien bij andere tabbladen? Ik draai de artemis v6 rom dus met de nieuwste manila versie en daarvoor is er nog geen background4all jammer genoeg. En dat zwart als achtergrond vind ik maar niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
veejee schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:30:
Zucht.. afgelopen zaterdag is mijn telefoon scherm gesneuveld. Ik heb hem meteen op gestuurd naar engeland om hem te repareren, kosten: 213€. Het enige nadeeltje is dat ik hem nu een maand kwijt ben!
waarom kocht je dat scherm niet op ebay en hang je m er zelf in? 213 euro... das ongeveer total loss in mijn portomonnee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 13:54
Er is een nieuwe applicatie beschikbaar op XDA, een metaaldetector voor onze lieve HD2.

Hij werkt redelijk, toch grappig.

(http://forum.xda-develope...&highlight=metal+detector)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Laatst online: 06:59
micheldenhaag schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:51:
[...]

waarom kocht je dat scherm niet op ebay en hang je m er zelf in? 213 euro... das ongeveer total loss in mijn portomonnee
Voor mij speelt geld geen rol, helemaal niet als ik in mijn achterhoofd hou dat het nu kwalitatief wordt gedaan. Ze zeiden zelfs dat als ik mazzel had, ik een compleet nieuw toestel toegestuurd zou krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
ErikCornelissen schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:10:
Er is een nieuwe applicatie beschikbaar op XDA, een metaaldetector voor onze lieve HD2.

Hij werkt redelijk, toch grappig.

(http://forum.xda-develope...&highlight=metal+detector)
At a distance of approx. 5 cm. the gauge should start to move

5cm,Ja daar ga ik mee het veld in als metaalzoeker. :9

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

Xanion schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:34:
[...]

At a distance of approx. 5 cm. the gauge should start to move

5cm,Ja daar ga ik mee het veld in als metaalzoeker. :9
Nouja, bij mij valt het in de categorie 'totaal nutteloze applicaties om toch mee op te scheppen', net als vrijwel 80% van the iPhone apps. Dat gezeur altijd van mn klasgenoot en zijn iPod touch.. 'kijk deze applicatie gaaf he!!' |:( Nou wacht maar morgen, ik ga de metaaldetector laten zien!

Maarja on topic: Heeft iemand enig idee wanneer de volgende officiele ROM update is? In andere landen zijn ze al in de 2.xx

En ik zou een master chieff thema willen zien voor de HD2 :P

[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 17-03-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Wie gebruikt hier een Dagi pennetje icm. een Brando screenprotector?

((Wie erover na denkt om aan te schaffen, NIET doen!!!))

[ Voor 30% gewijzigd door Windkracht13 op 18-03-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Kan je ook aangeven wat er "whoe hoe" aan is?
Waarom ga ik straks juichen als ik hem er i.p.v. de standaard ROM opzet?
Dat dus :)
Ik ben ook erg benieuwd ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Trouwens, ik heb een vraagje betreft ringtones. Ik zou graag een ringtone willen hebben afhankelijk van hoelaat het is. Dus na 12'en een ringtone, na 15'en een andere ringtone. na 18'en weer een andere en na 23'en weer een andere :P Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
veejee schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:34:
[...]

Voor mij speelt geld geen rol, helemaal niet als ik in mijn achterhoofd hou dat het nu kwalitatief wordt gedaan. Ze zeiden zelfs dat als ik mazzel had, ik een compleet nieuw toestel toegestuurd zou krijgen!
hmm... ik doe iets verkeerd denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Goed,

Gisteren plaatste ik al een bericht over het snel leeg zijn van de batterij. Ik heb toen al het programma battlog gedownload om te kijken welk proces er voor kan zorgen dat de telefoon zo snel leeg loopt.

Vannacht werd ik om 3.00 wakker en dacht ik, laat ik maar eens de battlog starten en de telefoon van de lading halen. Vanochtend om 6.00 werd ik wakker en schrok ik behoorlijk omdat de telefoon dus al weer leeg was. Nou, tot 10% gedaald in elk geval. Hieronder het log van Battlog.
Date-Time,AC Line, Voltage, Current, Temperature, Battery%, Event
18-3-10 2:53:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,938v, -996ma, 4,25C, 94%, ActiveApplication = Battery Log v0.2.3.130
18-3-10 3:01:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,967v, -447ma, 3,67C, 90%,
18-3-10 3:01:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,967v, -447ma, 3,67C, 90%,
18-3-10 3:01:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,969v, -417ma, 3,65C, 89%,
18-3-10 3:01:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,969v, -417ma, 3,65C, 89%,
18-3-10 3:16:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,879v, -448ma, 3,45C, 81%,
18-3-10 3:16:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,879v, -448ma, 3,45C, 81%,
18-3-10 3:17:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,877v, -460ma, 3,45C, 80%,
18-3-10 3:17:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,877v, -460ma, 3,45C, 80%,
18-3-10 3:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,855v, -447ma, 3,41C, 77%,
18-3-10 3:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,855v, -447ma, 3,41C, 77%, ActiveApplication =
18-3-10 3:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,855v, -447ma, 3,41C, 77%, ActiveApplication =
18-3-10 3:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,855v, -447ma, 3,41C, 77%,
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%, PhoneNoService = 1
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%, PhoneNoService = 0
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%, ActiveApplication =
18-3-10 3:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,843v, -494ma, 3,44C, 77%,
18-3-10 3:38:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,801v, -467ma, 3,20C, 70%,
18-3-10 3:38:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,801v, -467ma, 3,20C, 70%,
18-3-10 3:39:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,803v, -433ma, 3,20C, 69%,
18-3-10 3:39:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,803v, -433ma, 3,20C, 69%,
18-3-10 3:57:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,745v, -499ma, 3,12C, 61%,
18-3-10 3:57:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,745v, -472ma, 3,14C, 60%,
18-3-10 4:16:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,691v, -468ma, 3,29C, 50%,
18-3-10 4:16:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,691v, -468ma, 3,29C, 50%,
18-3-10 4:16:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,681v, -429ma, 3,29C, 49%,
18-3-10 4:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,694v, -287ma, 3,27C, 45%, ActiveApplication =
18-3-10 4:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,694v, -287ma, 3,27C, 45%,
18-3-10 4:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,694v, -287ma, 3,27C, 45%, ActiveApplication =
18-3-10 4:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,694v, -287ma, 3,27C, 45%,

18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%,
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%, PhoneNoService = 1
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%,
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%, PhoneNoService = 0
18-3-10 4:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,699v, -340ma, 3,26C, 45%, ActiveApplication =
18-3-10 4:34:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,660v, -455ma, 3,25C, 40%,
18-3-10 4:34:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,660v, -455ma, 3,25C, 40%,
18-3-10 4:35:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,679v, -341ma, 3,23C, 39%,
18-3-10 4:35:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,679v, -341ma, 3,23C, 39%,
18-3-10 4:49:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,664v, -322ma, 3,29C, 31%,
18-3-10 4:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,664v, -334ma, 3,27C, 30%,
18-3-10 4:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,664v, -334ma, 3,27C, 30%,
18-3-10 5:10:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -343ma, 3,06C, 21%, ActiveApplication =
18-3-10 5:10:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -343ma, 3,06C, 21%, ActiveApplication =
18-3-10 5:10:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -343ma, 3,06C, 21%,
18-3-10 5:10:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -343ma, 3,06C, 21%,
18-3-10 5:14:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,635v, -299ma, 3,06C, 20%,
18-3-10 5:14:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,635v, -299ma, 3,06C, 20%,
18-3-10 5:14:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,616v, -316ma, 3,04C, 19%,
18-3-10 5:14:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,616v, -316ma, 3,04C, 19%,
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,574v, -433ma, 3,15C, 15%, PhoneActiveDataCall = 0
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,574v, -433ma, 3,15C, 15%, ConnectionsCellularDescriptions =
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,574v, -433ma, 3,15C, 15%, ConnectionsCellularCount = 0
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,574v, -433ma, 3,15C, 15%, ConnectionsCount = 0
118-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,662v, -28ma, 3,10C, 14%,
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,662v, -28ma, 3,10C, 14%, ActiveApplication =
18-3-10 5:22:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,662v, -28ma, 3,10C, 14%, ActiveApplication =
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%,
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%, PhoneNoService = 1
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%,
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%, PhoneNoService = 0
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 5:23:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,655v, -74ma, 3,04C, 13%, ActiveApplication =
18-3-10 5:24:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,669v, -86ma, 2,93C, 13%, ActiveApplication =
18-3-10 5:24:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,669v, -86ma, 2,93C, 13%, ActiveApplication =
18-3-10 5:24:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,669v, -86ma, 2,93C, 13%,
18-3-10 5:24:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,669v, -86ma, 2,93C, 13%,

18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -163ma, 2,28C, 10%,
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -163ma, 2,28C, 10%, ActiveApplication =
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -163ma, 2,28C, 10%, ActiveApplication =
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -163ma, 2,28C, 10%, ActiveApplication = Telefoon
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,638v, -163ma, 2,28C, 10%,
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%,
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, ActiveApplication = Telefoon Battery Log v0.2.3.130
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, ActiveApplication = Battery Log v0.2.3.130Start
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, PhoneActiveDataCall = 1
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, ConnectionsCellularDescriptions = Vodafone live!
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, ConnectionsCellularCount = 1
18-3-10 5:50:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,630v, -180ma, 2,29C, 10%, ConnectionsCount = 1
18-3-10 5:51:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,586v, -337ma, 2,31C, 10%,
18-3-10 5:51:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,586v, -337ma, 2,31C, 10%, ActiveApplication = Start
18-3-10 5:51:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,586v, -337ma, 2,31C, 10%, ActiveApplication =
18-3-10 5:51:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,586v, -337ma, 2,31C, 10%, ActiveApplication =

18-3-10 5:59:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,645v, -35ma, 2,24C, 09%, ActiveApplication =
18-3-10 5:59:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,645v, -35ma, 2,24C, 09%,
18-3-10 5:59:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,645v, -35ma, 2,24C, 09%, ActiveApplication =
18-3-10 6:00:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,625v, -192ma, 2,24C, 09%,
18-3-10 6:00:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,625v, -192ma, 2,24C, 09%, ActiveApplication =
18-3-10 6:00:00, AC_LINE_OFFLINE, 3,625v, -192ma, 2,24C, 09%, ActiveApplication =
Wat je dus ziet is dat hij per kwartier 10% van zijn accu verliest. Het enige wat dus draait is om de twee uur een synchronisatie van Gmail en Outlook. Outlook doet hij trouwens alleen overdag. Het weer staat op eens per drie uur ingesteld en twitter op handmatig.

Ik heb wel wat tweaks uitgevoerd maar die beperken zich tot wat register aanpassingen voor de camera en opera. Dit verbruikt in mijn ogen alleen iets extras als je ook daadwerkelijk aan het browsen gaat of foto's gaat maken.

Daarnaast zie ik heel veel ActiveApplication= en dan het pijltje van rechts naar links. Hij geeft de afbeelding niet goed weer maar het is dat pijltje waarmee je een stap terug gaat, dus die knop tweede van rechtsonder op je toestel...

Iemand enig idee?

edit: wat ik me nog kan bedenken is dat Battlog verschrikkelijk veel stroom vreet. Maar dat wil je toch juist niet met zo'n tooltje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

CRXed schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.

Het is jammer dat HTC de smsjes niet over meerdere pagina's verdeeld.
Maar ik kan dus concluderen dat als ik nu een HD2 zou kopen, het weinig uit maakt en het laden alsnog heel lang duurt?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:35:
Goed,

Gisteren plaatste ik al een bericht over het snel leeg zijn van de batterij. Ik heb toen al het programma battlog gedownload om te kijken welk proces er voor kan zorgen dat de telefoon zo snel leeg loopt.

Vannacht werd ik om 3.00 wakker en dacht ik, laat ik maar eens de battlog starten en de telefoon van de lading halen. Vanochtend om 6.00 werd ik wakker en schrok ik behoorlijk omdat de telefoon dus al weer leeg was. Nou, tot 10% gedaald in elk geval. Hieronder het log van Battlog.

[...]

Wat je dus ziet is dat hij per kwartier 10% van zijn accu verliest. Het enige wat dus draait is om de twee uur een synchronisatie van Gmail en Outlook. Outlook doet hij trouwens alleen overdag. Het weer staat op eens per drie uur ingesteld en twitter op handmatig.

Ik heb wel wat tweaks uitgevoerd maar die beperken zich tot wat register aanpassingen voor de camera en opera. Dit verbruikt in mijn ogen alleen iets extras als je ook daadwerkelijk aan het browsen gaat of foto's gaat maken.

Daarnaast zie ik heel veel ActiveApplication= en dan het pijltje van rechts naar links. Hij geeft de afbeelding niet goed weer maar het is dat pijltje waarmee je een stap terug gaat, dus die knop tweede van rechtsonder op je toestel...

Iemand enig idee?

edit: wat ik me nog kan bedenken is dat Battlog verschrikkelijk veel stroom vreet. Maar dat wil je toch juist niet met zo'n tooltje??
Ja. Ik had precies hetzelfde probleem. Bij mij daalde de batterij ook behoorlijk snel. En ik meen dat je toestel net nieuw is? Bij mij was het ook zo. Je moet eens je telefoon een hele nacht lang aan de lader houden. Want bij nieuwe telefoons geeft die wel aan dat de batterij 100% is, maar dat is niet altijd zo, zoals bij mij (en misschien ook bij jouw). Dus mijn advies: zet m even in de lader als je naar bed gaat of daarvoor zelfs, en laat hem een nacht (8 uur ofso) in de lader (netstroom, geen computerstroom of playstation of xbox whatever). Als dat niet help, htc opbellen want dan heb je misschien een foutieve batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
HollovVpo1nt schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:06:
[...]
Ja. Ik had precies hetzelfde probleem. Bij mij daalde de batterij ook behoorlijk snel. En ik meen dat je toestel net nieuw is? Bij mij was het ook zo. Je moet eens je telefoon een hele nacht lang aan de lader houden. Want bij nieuwe telefoons geeft die wel aan dat de batterij 100% is, maar dat is niet altijd zo, zoals bij mij (en misschien ook bij jouw). Dus mijn advies: zet m even in de lader als je naar bed gaat of daarvoor zelfs, en laat hem een nacht (8 uur ofso) in de lader (netstroom, geen computerstroom of playstation of xbox whatever). Als dat niet help, htc opbellen want dan heb je misschien een foutieve batterij.
Nou hij heeft dus al meerdere keren een hele nacht aan het infuus gelegen. Word het toestel bij jou ook wel eens warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

HollovVpo1nt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:24:
Trouwens, ik heb een vraagje betreft ringtones. Ik zou graag een ringtone willen hebben afhankelijk van hoelaat het is. Dus na 12'en een ringtone, na 15'en een andere ringtone. na 18'en weer een andere en na 23'en weer een andere :P Is dit mogelijk?
ja met g-alarm, werkt perfect! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:07:
[...]

Kan je ook aangeven wat er "whoe hoe" aan is?
Waarom ga ik straks juichen als ik hem er i.p.v. de standaard ROM opzet?
Description:
This will be most probably my last M-Lang Rom for Leo for now.
Updated CE OS & Build 5.2.21895 for all Languages
Updated Icons in Rom
Leo base Rom use 1.72
Include Radio_2.07.51.22.2 can be change to whatever Radio u need.
Re-Arrange Folder and add new Folders to start menuSome bug fixes
Remove Document Browser Tab [Cab Available] [WWE Only]
Remove JetCet Print [Cab Available] [WWE Only]
Remove Jblend Java [Cab Available] [WWE Only]
Remove WorldCard Mobile [Cab Available] [WWE Only]
Remove Most Ringtones [Cab Available]
Also My E-Reader cab is already available online so just install the Document tab cab first. [WWE Only]
Over 50mb remove from Rom and available as Cabs which can be installed in both Locations. [WWE Only]

Deze rom is nieuwer, sneller, stabieler, zonder ongein als copilot, zonder die lelijke knoppen onderin het scherm en gewoon in het Nederlands.

Ik ben eigenlijk alleen nog maar op zoek naar een mooie lockscreen. Zoals die van HD Mini maar waar ik WEL mijn pincode in kan toetsen! :(

Heeft iemand een mooie lockscreen?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:09:
[...]

Nou hij heeft dus al meerdere keren een hele nacht aan het infuus gelegen. Word het toestel bij jou ook wel eens warm?
Ik heb (nog) geen data abonnement, maar ik maak veel gebruik van WiFi, daarbij is het blijkbaar normaal dat het toestel warm wordt. Dat is beschereven in de handleiding. Hij wordt bij mij aan de onderkant warm. Maar jouw probleem is raar.. toen ik net update naar 1.66 ging mijn batterij ook erg snel leeg, ook 10% per kwartier ongeveer. Nachtje aan de lader, volledig op laten laden en probleem was weg. Ik zou zeggen bel of mail HTC eens.
freekweb schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:17:
[...]

ja met g-alarm, werkt perfect! >:)
Dat zoiets gewoon bestaat _/-\o_ I'm on it! Het hele idee van mij is geinspireerd door Kid-Cudi ft. David Guetta - Memories. Ik wil na 'middennacht het stukje van 'It's getting late but I don't mind' instellen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door HollovVpo1nt op 18-03-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
glennvho schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:49:
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de achtergrond die ingesteld is bij de home tab, ook te laten zien bij andere tabbladen? Ik draai de artemis v6 rom dus met de nieuwste manila versie en daarvoor is er nog geen background4all jammer genoeg. En dat zwart als achtergrond vind ik maar niets.
dat kan je makkelijk met dit

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=601369
simpel cabje, en je kan ook zelf je achtergronden maken.
lukt dit niet er zijn veel mensen in het forum die het voor jou willen doen dan.

ps: hier ook hetzelfde prob met muziekplayer, ben nu alles aan het syncen via wmp hoop dat dit iets uitdoen.
waarom anders 16gb hebben, :s

edit: vergeten bij te melden dat dit wel je onderste en bovenste taskbar weghaalt en ook vervangt met je achtergrond. maar een achtergrond over je volledige scherm is mooier vind ik. heb bijna alles doorzichtig :p

[ Voor 12% gewijzigd door XstarzZ op 18-03-2010 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
XstarzZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:02:
[...]

dat kan je makkelijk met dit

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=601369
simpel cabje, en je kan ook zelf je achtergronden maken.
lukt dit niet er zijn veel mensen in het forum die het voor jou willen doen dan.
Thx. :)

Tja en ik heb een kaartje van 8gb (class 6 dus het snelste) met ongeveer iets van een 1000 songs erop, de totale grote is ongeveer 4gb van al mijn muziek en voorheen had ik gewoon alle mp3's in een grote map gedaan omdat dit ook zo was bij mijn nokia 5800 die daar overigens geen problemen mee had.

Toen ik alles terug opnieuw gesyncd had met wmp zodat alles nog eens per artiest en album stond dan duurde het toch merkbaar minder lang dat ik niets kon doen.

Ervoor, dus met met alles in een grote map duurde het bij mij ongeveer een halve minuut voordat ik terug iets kon doen en nu duurt het nog ongeveer 14-15 seconden. Zoals je kan zien in het filmpje.
Dat is toch een halvering dus het haalt zeker iets uit al is het nog niet perfect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
glennvho schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:42:
[...]

Thx. :)

Tja en ik heb een kaartje van 8gb (class 6 dus het snelste) met ongeveer iets van een 1000 songs erop, de totale grote is ongeveer 4gb van al mijn muziek en voorheen had ik gewoon alle mp3's in een grote map gedaan omdat dit ook zo was bij mijn nokia 5800 die daar overigens geen problemen mee had.

Toen ik alles terug opnieuw gesyncd had met wmp zodat alles nog eens per artiest en album stond dan duurde het toch merkbaar minder lang dat ik niets kon doen.

Ervoor, dus met met alles in een grote map duurde het bij mij ongeveer een halve minuut voordat ik terug iets kon doen en nu duurt het nog ongeveer 14-15 seconden. Zoals je kan zien in het filmpje.
Dat is toch een halvering dus het haalt zeker iets uit al is het nog niet perfect. ;)
welke rom draai je?
heb juist via wmp gesynct en staan nu toch ook ong 1000tracks op, met ook nog ong 100 mixen van een goed uur.
en nu merk ik toch dat hij redelijk rap gaat, scrollen door men lijst(zonder afspeellijst alles in1) gaat bijzonder soepel nu, en openen doet hij toch op een goede 5seconden, waarmee ik kan leven :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Ik kan niet meer dan 99 foto's in de sence foto-slider zien. Ik heb er echter veel meer gemaakt en zou gewoon graag in die slider naar de laatste kunnen gaan. Is hier een registery setting voor oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glennvho schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:08:
[...]

Bij de mediamarkt kan je een micro usb kabel vinden van nokia. Kost je wel 25 euro ofzo. Als je dezelfde kabel besteld bij dealextreme dan kost het je iets van een 2 euro maar dan heb je hem wel pas binnen enkele weken natuurlijk. ;)
Het is me gelukt, ik heb gewoon zo een vaste oplader gekocht van het merk HAMA voor 10 euro!
Viel me nog best wel mee, want op pda shop was er 1, 19,00 E dus toch wel weer 9 euries in mn zak gestoken.

OT: mijn HD heeft uitzichzelf een spontane HR gedaan.. Hij heeft 2 dagen zonder batterij gezeten, omdat ik dus niet kan opladen. En nu is hij dus weer helemaal "schoon"" opzich vind ik dat geen drama, MAAR ik kan mn gmail niet meer instellen, elke keer Als ik de naam GMAIL geef zegt hij de naam is al ingebruik. Terwijl toch echt het email account niet meer in mn tel staat.

Ook hapert mijn toetsenbord heel erg bij het typen, ik ben al ongeveer 5 letters verder wanneer de eerste letter in beeld komt.

ook als ik muziek wil luisteren en dan een smsje wil sturen hapert de muziek ook doordat het toetsenbord hapert, beetje vreemd dus allemaal.

Ik heb zelf niks extra's geinstalleerd, alleen NoData en G-Alarm en de HTC Ebook app

Nog even een aanvulling, ik heb mooi het weather background op mn tel als achtergrond, alleen ik kan het weer nu niet meer openen.. PLUS de klok blijft hangen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 11:28 . Reden: nog een probleem toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
XstarzZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:08:
[...]

welke rom draai je?
heb juist via wmp gesynct en staan nu toch ook ong 1000tracks op, met ook nog ong 100 mixen van een goed uur.
en nu merk ik toch dat hij redelijk rap gaat, scrollen door men lijst(zonder afspeellijst alles in1) gaat bijzonder soepel nu, en openen doet hij toch op een goede 5seconden, waarmee ik kan leven :p.
Heb de laatste nieuwe artemis rom v6.0 dus. Maar ik merk totaal geen verschil qwa snelheid met de stock rom, toch niet bij de muziek tab. ;)
Ik heb ook iets van een 1000 tracks, enkel gewone songs en ik kan ook soepel door de lijst scrollen en de animatie voor naar de volgende track te gaan is ook soepel. Maar dus enkel het openen van de muziek tab duurt mij veel te lang, met 5 seconden ofzo zou ik ook nog wel kunnen leven maar eerst 15 seconden moeten wachten op zo een supersnelle phone vind ik toch niet kunnen.

Wat bij mij overigens wel iets of wat hielp was gewoon enkele kleinere afspeellijsten maken van elk ongeveer een 200 songs. Dan duurde het ook nog maar iets van een 4-5 seconden maar vind het alsnog behoorlijk vervelend. Zeker als je bedenkt dat een nokia 5800 totaal geen problemen had voor juist hetzelfde aantal songs af te spelen enzo. En de 5800 is toch echt wel veel trager of de hd2 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:09:
[...]

Misschien blijft GPS op de een of andere manier aanstaan bij jou? Staat je Weer-update aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:15:
[...]

Het is me gelukt, ik heb gewoon zo een vaste oplader gekocht van het merk HAMA voor 10 euro!
Viel me nog best wel mee, want op pda shop was er 1, 19,00 E dus toch wel weer 9 euries in mn zak gestoken.

OT: mijn HD heeft uitzichzelf een spontane HR gedaan.. Hij heeft 2 dagen zonder batterij gezeten, omdat ik dus niet kan opladen. En nu is hij dus weer helemaal "schoon"" opzich vind ik dat geen drama, MAAR ik kan mn gmail niet meer instellen, elke keer Als ik de naam GMAIL geef zegt hij de naam is al ingebruik. Terwijl toch echt het email account niet meer in mn tel staat.

Ook hapert mijn toetsenbord heel erg bij het typen, ik ben al ongeveer 5 letters verder wanneer de eerste letter in beeld komt.

ook als ik muziek wil luisteren en dan een smsje wil sturen hapert de muziek ook doordat het toetsenbord hapert, beetje vreemd dus allemaal.

Ik heb zelf niks extra's geinstalleerd, alleen NoData en G-Alarm en de HTC Ebook app
m'n muziek bleef wel niet haperen, maar ik had ook vaak bij het sms'n dat de hd2 blijkbaar niet meekon,
en dit maakte het typen enorm lastig. Maar nadat ik deze had geinstalleert draaide alles veel vlotter.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=647268
en die helpt bij het sms'n enorm. weet wel niet of je prob er volledig mee opgelost zal zijn maar is het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
glennvho schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:18:
[...]

Heb de laatste nieuwe artemis rom v6.0 dus. Maar ik merk totaal geen verschil qwa snelheid met de stock rom, toch niet bij de muziek tab. ;)
Ik heb ook iets van een 1000 tracks, enkel gewone songs en ik kan ook soepel door de lijst scrollen en de animatie voor naar de volgende track te gaan is ook soepel. Maar dus enkel het openen van de muziek tab duurt mij veel te lang, met 5 seconden ofzo zou ik ook nog wel kunnen leven maar eerst 15 seconden moeten wachten op zo een supersnelle phone vind ik toch niet kunnen.

Wat bij mij overigens wel iets of wat hielp was gewoon enkele kleinere afspeellijsten maken van elk ongeveer een 200 songs. Dan duurde het ook nog maar iets van een 4-5 seconden maar vind het alsnog behoorlijk vervelend. Zeker als je bedenkt dat een nokia 5800 totaal geen problemen had voor juist hetzelfde aantal songs af te spelen enzo. En de 5800 is toch echt wel veel trager of de hd2 hoor.
Ksnap je volledig, ik kom van de nokia n97. en die had totaal geen problemen met 12000tracks te openen.
terwijl die op alle andere vlakken enorm traag was.
bij mij duurt het dus echt maar max 4sec voor de musictab geopent is, ik kan wel dan niets anders doen dan wachten. vind dat htc dit wel beter had mogen doen. vind het een zonde van zo een retesnel toestel.
blijkbaar zit er toch enorm verschil op onze toestellen op een vlak aangezien ik geen playlist heb,
en toch met te leven snelheid men muziek kan openen en verzetten.
het scrollen door muziek is wel een ramp :s, geen mogelijkheid om iets te zoeken op woord:s.
en als je iets afspeelt en je gaat terug naar je playlist kom je terug boven uit en mag je weer scrollen naar beneden.
dit hadden ze echt beter mogen uitdenken dan alleen maar er mooi laten uit tezien :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:12
Ik zou nog maar een keer een hard-reset doen zodat je zeker weet dat je helemaal schoon bent. Het lijkt erop dat er toch nog bepaalde dingen zijn blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 07:35:
Goed,

Vannacht werd ik om 3.00 wakker en dacht ik, laat ik maar eens de battlog starten en de telefoon van de lading halen. Vanochtend om 6.00 werd ik wakker en schrok ik behoorlijk omdat de telefoon dus al weer leeg was. Nou, tot 10% gedaald in elk geval.
Heb je veel data op je SD kaartje staan? Probeer dezelfde log nog eens te maken, maar dan zonder SD kaart in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
CRXed schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:32:
[...]

Heb je veel data op je SD kaartje staan? Probeer dezelfde log nog eens te maken, maar dan zonder SD kaart in je telefoon.
Ik heb iets gevonden wat verband kan hebben met het snel leeglopen. Ik kwam erachter dat tijdens het snelle leeglopen ik de instellingen van Outlook niet kon aanpassen. Iets blokkeerde de instellingen daarvan. Gisteren merkte ik hetzelfde maar niet bij nagedacht en gewoon herstart.

Nu is hij een uurtje of drie niet meer aan het synchroniseren omdat ik het handmatig doe en de batterij blijft op acceptabel niveau zitten.

Ik heb nog niets over bugs gehoord met Outlook dat hij aan het synchroniseren blijft of contact blijft zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Crusader

Arc Nature

kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:37:
[...]

Ik heb iets gevonden wat verband kan hebben met het snel leeglopen. Ik kwam erachter dat tijdens het snelle leeglopen ik de instellingen van Outlook niet kon aanpassen. Iets blokkeerde de instellingen daarvan. Gisteren merkte ik hetzelfde maar niet bij nagedacht en gewoon herstart.

Nu is hij een uurtje of drie niet meer aan het synchroniseren omdat ik het handmatig doe en de batterij blijft op acceptabel niveau zitten.

Ik heb nog niets over bugs gehoord met Outlook dat hij aan het synchroniseren blijft of contact blijft zoeken...
Windows Live is ook zoiets. Laat je dat achteloos in de achtergrond draaien, is je accu ook zo leeg.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Yoow brothers in HD2. Ik heb net bij HTC (020 7157310) mijn klacht over de slechte gesprekskwaliteit in de oorspeaker gedropt (het blikachtige scherpe geluid bij hoge tonen, onafhankelijk van de volumestand te horen). Het blijkt dat pas 2 nederlanders dit eerder hebben gemeld daaro. Omdat ik weet dat er meer last van hebben wil ik jullie vragen je klacht hieromtrent bij HTC te melden. Hoe meer registraties des te eerder HTC actie onderneemt om een hotfix oid te realiseren (helaas werkt dat zo bij dit soort companies).

Als je geen idee hebt wat ik bedoel. lees dit draadje dan even en hopelijk herken je dan je frustratie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=591011

Alvast bedankt voor jullie aanmelding bij HTC!

[ Voor 79% gewijzigd door micheldenhaag op 18-03-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Valt het scherm tegen als je altijd een nokia gewend bent met met >16miljoen colours itt de 65k kleuren van deze htc?
Die mijn motorola telefoon ik denk 6jaar terug al had?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
shameblaster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:51:
Valt het scherm tegen als je altijd een nokia gewend bent met met >16miljoen colours itt de 65k kleuren van deze htc?
Die mijn motorola telefoon ik denk 6jaar terug al had?
ik kom van de n97(nokia) ook met 16mil kleuren.
en eerlijk, ik zou zeggen dat het omgekeerd is dat de nokia er maar 65k heeft en de htc 16mil.
het scherm van de htc is echt veel mooier dan elk nokia scherm dan ook.
kan het wel niet zeggen in vergelijking met de n900 heb die nog niet in men handen gehad.
maar in dit geval zou ik je niet blindstaren op de specs op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

XstarzZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:00:
[...]

ik kom van de n97(nokia) ook met 16mil kleuren.
en eerlijk, ik zou zeggen dat het omgekeerd is dat de nokia er maar 65k heeft en de htc 16mil.
het scherm van de htc is echt veel mooier dan elk nokia scherm dan ook.
kan het wel niet zeggen in vergelijking met de n900 heb die nog niet in men handen gehad.
maar in dit geval zou ik je niet blindstaren op de specs op papier.
Ik heb nu de n95 8gb en mag een nieuwe kiezen.
Heb al jaren op rij nokia namelijk, en ik twijfel enorm tussen de n97 en deze foon vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Crusader

Arc Nature

shameblaster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:43:
[...]

Heb al jaren op rij nokia namelijk, en ik twijfel enorm tussen de n97 en deze foon vandaar
Zou me meer zorgen maken over de overstap van Nokia naar een Windows Mobile toestel. Daar zul je wel aan moeten wennen, hoe mooi de HD2 ook is.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
[...]

Precies in hetzelfde 'schuitje' gezeten hier! De N95 8GB gehad en daarvoor de N80, 6230 en nog vanalles van Nokia. Eén en al Symbian dus!

Je kunt het niet echt vergelijken vind ik. Het besturingssysteem is gewoon compleet anders.
Symbian had zo zijn beperkingen, maar Windows Mobile net zo goed. De HD2 is een heerlijke phone, maar heeft ook zo zijn bugs. Het is zeker even wennen in het begin!

Ondanks dat het formaat een stuk groter is dan de N95, zit hij toch fijner in je broekzak. Puur vanwege het feit dat hij veel dunner is. Ook het typen op het touchscreen is even wennen. Komt allemaal goed!

Ik heb nog steeds geen spijt in ieder geval! Er zijn ook genoeg tooltjes te krijgen als je een beetje van 'tweaken' houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je wilt internetten dan is Windows Mobile een must. Ik ken in elk geval geen symbian toestellen die touch screen zijn.... Ik kan alleen niet oordelen over de N900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Windkracht13 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:42:
De Rom waar ik over praat, hoort bij de HD2, WM7 niet ! 8)
Heb je die van HTC of was deze opmerking sarcastisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:
Als je wilt internetten dan is Windows Mobile een must. Ik ken in elk geval geen symbian toestellen die touch screen zijn.... Ik kan alleen niet oordelen over de N900.
i8910HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Samsung inderdaad. Maar ik zat in de Nokia hoek te denken...

Als ik iets kansloze toestellen vind is het wel Samsung. Ik heb één keer de fout gemaakt die F700 te kopen. Wat een kloteding zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
[...]

zoals hier al gezegt is, ik kom dus van de n97 en deze.
en deze was dus men eerste winmo phone.
had er al is mee gespeelt, maar niet echt om het gewoon te worden.
nadat de n97 de zoveelste bug had heb ik hem maar doorverkocht en bijgelegt om deze hd2 aanteschaffen.
k'moet eerlijk zijn, in het begin dacht ik soms is, van shit wat heb ik gedaan :p.
winmo is moelijk onlogisch ingestelt.
MAAR, de vrijheid die je krijgt!!!
doorzoek xdadevelopers is voor alle cabs.
echt alles maar dan ook echt alles is mogelijk met deze htc hd2.
de n97 is speelgoed tegenover de hd2.
je kan alles aanpassen naar wens.
en de snelheid van deze phone zit goed ;-) .
juist de muziektab kan wat trager worden als je er veel opzet.
maar mijn mening de keuze tussen n97 en hd2
hd2 hands down ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
kbloem schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:
de 5800? n97? 5330? etc :p die zijn er niet aantalrijk maar ze zijn er zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:21:
[...]

de 5800? n97? 5330? etc :p die zijn er niet aantalrijk maar ze zijn er zeker
Ook een N97 gehad.. is echt brak van snelheid en etc.. in vergelijking met de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:38
Ik zit te twijfelen tussen deze of een HTC diamond 2. Maar ik denk ondanks de prijs ik toch voor deze ga. Wat ziet het er toch verrekte slik uit. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Laatst online: 11:56
In vergelijking met HD2 is bijna alles (behalve nexus?) brak van snelheid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
cpt.skydiver schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:
In vergelijking met HD2 is bijna alles (behalve nexus?) brak van snelheid :p
idd, en binnekort de desire. maar voor de rest is er niets vergelijkbaar met snelheid.
wat zijn we allemaal trots op onze hd2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49
Vandaag HTC gebeld, Woensdag wordt m'n telefoon opgehaald.
Heb last van 2 dingen, 1, een vlek in m'n scherm, vooral op lichte achtergrond goed te zien, kleur niet egaal, de vlek is een stuk lichter dan de rest.
2, Scherm ligt er scheef in, link onder en links boven ligt de glasplaat gelijk met de rubberrant, rechts ligt hij er net onder.

|.......vlek....|
|................|
|_--__--__--_|

[ Voor 14% gewijzigd door HellStorm666 op 18-03-2010 19:57 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:59:
[...]

Ook een N97 gehad.. is echt brak van snelheid en etc.. in vergelijking met de HD2
En wat vind je van de foto kwaliteit en film kwaliteit ivm de n97?
Op mijn n95 heb ik nu ook de carl zeis lens met 5mp waar erg fraaie plaatjes uit komen.
Dat vind ik ook erg belangrijk aan de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49

CodeIT

Code IT

HellStorm666 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:56:
Heb last van 2 dingen, 1, een vlek in m'n scherm, vooral op lichte achtergrond goed te zien, kleur niet egaal, de vlek is een stuk lichter dan de rest.
2, Scherm ligt er scheef in, link onder en links boven ligt de glasplaat gelijk met de rubberrant, rechts ligt hij er net onder.

|.......vlek....|
|................|
|_--__--__--_|
Ik heb hetzelfde (die vlek). Ik zie deze ook bij lichte vlakken. Hoe lang gaat de reparatie ongeveer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Iemand enig idee wanneer Microsoft of HTC nou eens met een windows mobile 6.5.3 update komt? Oftewel een nieuwe ROM ?

[ Voor 11% gewijzigd door HollovVpo1nt op 18-03-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
HollovVpo1nt schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:45:
Iemand enig idee wanneer Microsoft of HTC nou eens met een windows mobile 6.5.3 update komt? Oftewel een nieuwe ROM ?
Wij weten net zoveel als jij hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 13:49
CodeIT schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:38:
[...]

Ik heb hetzelfde (die vlek). Ik zie deze ook bij lichte vlakken. Hoe lang gaat de reparatie ongeveer duren?
Maximaal 2 weken is mij verteld.
Telefoon wordt opgehaald en later ook weer afgeleverd. Erg goede service tot nu toe dus,
Nu maar hopen dat ze niet gaan zeggen dat het user abuse is.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Weer even over het snelle leeglopen...

Ik ben er nu achter dat het aan mijn Outlook verbinding ligt. Als ik deze synchroniseer dan houd hij op één of andere manier de verbinding vast. Ik heb het synchroniseren maar op eens per twee uur staan dus ik heb geen push verbinding met de exchange server ingesteld.

Als ik nu bijvoorbeeld de instellingen van outlook wil aanpassen dan is het outlook account ook greyed out. Gmail heeft geen problemen. Zet ik mijn dataconnectie uit dan kan ik er weer bij en loopt mijn batterij ook niet meer leeg. Gaat hij weer syncen na twee uur dan kan het maar zo zijn dat hij de batterij helemaal leeg trekt.

Wat kan dit nu zijn? Ik heb gegoogled maar krijg niets te vinden. En ik heb echt verder niets op synchroniseren staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:47
kbloem schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 07:55:

Ik ben er nu achter dat het aan mijn Outlook verbinding ligt. Als ik deze synchroniseer dan houd hij op één of andere manier de verbinding vast. Ik heb het synchroniseren maar op eens per twee uur staan dus ik heb geen push verbinding met de exchange server ingesteld.

Als ik nu bijvoorbeeld de instellingen van outlook wil aanpassen dan is het outlook account ook greyed out. Gmail heeft geen problemen. Zet ik mijn dataconnectie uit dan kan ik er weer bij en loopt mijn batterij ook niet meer leeg. Gaat hij weer syncen na twee uur dan kan het maar zo zijn dat hij de batterij helemaal leeg trekt.

Wat kan dit nu zijn? Ik heb gegoogled maar krijg niets te vinden. En ik heb echt verder niets op synchroniseren staan.
Dat is interessant, ik ga eens kijken of dat bij mij ook de oorzaak is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb Outlook Sync nu uitgezet en mijn Gmail op eens per half uur. Kijken hoe de batterij zit dan gedraagt. Het is nu 08.28 en hij staat op 88%.

@Beejee78, heb je exact hetzelfde probleem als ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Er staan hier en hier een heleboel tweaks maar kan iemand mij vertellen wat nou echte must do's zijn?!

[ Voor 19% gewijzigd door Doopy-X- op 19-03-2010 08:38 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Dat het scherm er niet niet vlak in ligt heeft vrijwel elk toestel, en dat is niks om je zorgen over te maken!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
@Beejee78, heb je exact hetzelfde probleem als ik dan?
Het lijkt er wel enorm op. Soms loopt de batterij in 1 nacht van 60% naar 0% zonder dat ik vreemde dingen heb draaien.
Ik heb ook al zitten spelen met het synchroniseren, maar niet alleen Outlook, ook aandelen, het weer, twitter enzo. Alles een stuk minder vaak laten pollen en dat leek even een stuk beter te gaan, maar toch loopt ie soms nog heel snel leeg.

Ik zal nu de Outlook sync eens op handmatig zetten, kijken wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Laatst online: 08-05 09:04
Zoals al eerder door iemand gepost,ik draai 1.66 standaard rom 48 uur met de batterij en gebruik mijn htc toch echt veel ben super tevreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|.......vlek....|
|................|
|_--__--__--_|
Het was me nog niet eerder opgevalen en heb de HD2 nu al 4 maanden. Vraag me af of die er vanaf het begin inzaten?! Je ziet het inderdaad alleen met een lichte achtergrond. Heb op dezelfde plaats ook een vlek in het scherm zitten. Heb er zelfs een 2e bij:
|.......vlek....|
|................|
|_--__--__--_|

Moet je hier wat aan doen/laten doen of blijft dit stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Coennos schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:21:
Zoals al eerder door iemand gepost,ik draai 1.66 standaard rom 48 uur met de batterij en gebruik mijn htc toch echt veel ben super tevreden...
Sync je ook met Outlook?
Ik heb 1.66 nog niet, ik hoop dat Vodafone snel met een nederlandse 1.66 komt en anders flash ik 'm een keer met een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Doopy-X- schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:37:
Er staan hier en hier een heleboel tweaks maar kan iemand mij vertellen wat nou echte must do's zijn?!
Da's voor iedereen weer anders.
Wat ik je in ieder geval kan aanraden is Co0kie.HomeTab.

Ik zoek zelf nog een simpele agenda programma waarbij je een scrollable lijst krijgt met je afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:11
Turboprop schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Da's voor iedereen weer anders.
Wat ik je in ieder geval kan aanraden is Co0kie.HomeTab.

Ik zoek zelf nog een simpele agenda programma waarbij je een scrollable lijst krijgt met je afspraken.
Dat zit toch gewoon in de standaard Agendatab. Menu -> Agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51
was ook mijn eerste gedachte, maar die gaat waarschijnlijk niet ver genoeg in de toekomst, die van mijn kijkt maar 1 week vooruit

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karl
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zo'n vlek heb ik ook en volgens mij ongeveer op dezelfde plek. Het viel een collega van me op en sindsdien erger ik me er aan... Kun je hier laten weten wat HTC er over zegt? Het lijkt mij een productiefout als meer telefoons hetzelfde euvel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Shit. Mijn HD 2 vind het niet fijn dat ik fpsece erop heb gezet. Hij doet het nu niet meer lekker.
-Geen geluid.
-Kan geen muziek afspelen
-Geen beltoon

Wel apart dat alles met het geluid te maken heeft.
als ik een nummer wil afspelen dan begint hij niet met afspelen maar laat alle album voorbij flitsen en dan zit de hd2 vast.

Heb hem maar terug gezet naar fabrieksinstellingen. Kan ik nu lekker alles er weer opnieuw opzetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
shameblaster schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:25:
[...]

En wat vind je van de foto kwaliteit en film kwaliteit ivm de n97?
Op mijn n95 heb ik nu ook de carl zeis lens met 5mp waar erg fraaie plaatjes uit komen.
Dat vind ik ook erg belangrijk aan de telefoon
Camera van de HD2 is echt waardeloos..! Alleen met fatsoenlijk daglicht krijg je strakke foto's, de rest ruk!
Flits is ook nog eens veeeel te fel. Alles overbelicht bij gebruik in de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Wat is de (beste) Laatste versie van NETCF 3.5 nog steeds???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
sk0o schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:48:
Wat is de (beste) Laatste versie van NETCF 3.5 nog steeds???
3.7, is op XDA te vinden.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lithje schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Camera van de HD2 is echt waardeloos..! Alleen met fatsoenlijk daglicht krijg je strakke foto's, de rest ruk!
nou dat ben ik gedeeltelijk met je eens, alleen de flits is idd overbelicht bij gebruik in het donker, maar ik ben meer tevreden over deze camera dan de camera van de N97, wat een bagger was dat. lelijke foto terug kijken op een lelijk scherm 7(8)7
die n97 heb ik dan ook snel weg gedaan O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thepr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09-2019
kbloem schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 07:55:

Ik denk dat GPS permanent aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nope,

het is outlook die een probleem geeft met syncen. Ik heb hem nu uitgezet en mijn telefoon blijft gewoon vol. Nog geen 10% minder in een paar uur tijd. Als ik handmatig synchroniseer kan het maar zo weer terug komen. Lijkt er nu op dat hij 1 op de 3 keer fout gaat.

Probleem is alleen dat ik niet weet waar het nu aan ligt. Lijkt erop dat hij bij contacten synchroniseren fout gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:47
Voor degene die klagen over de langzame muziek tab:

Toen ik mijn HD2 kocht had ik al van een vriend gehoord dat de muziek tab drama was en raadde hij me aan Pocket Player te installeren. Dit had ik dus al vanaf dag 1 gedaan (nu zo'n 2-3 maandjes verder) en nooit problemen mee gehad. Het is een zeer uitgebreide music player en zeer touch friendly. Ook heb ik er een plugin bij zodat hij mijn muziek gelijk op last.fm zet. Hij staat gewoon onderaan mijn begin scherm als snelkoppling dus stukke sneller dan die muziek tab, die ik overigens allang uit heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
lithje schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Ik las dit op een ander forum, misschien heb je er wat aan:

camera - instellingen - witbalans op TL

camera - instellingen - geavanceerd

tab 1 - focus bij aanraken - uit
tab 2 - verl. behouden - uit
tab 3- meetmodus - gemiddeld

en voila: strakke foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik keek net even goed naar mijn HD2 en zag tot mijn verbazing een licht krasje(s) op mijn scherm. Het is amper te zien en ik weet niet hoe het erop gekomen is. Ik heb immers een opklaphoese. Heeft iemand van jullie ook al wat lichte krasjes? En heeft iemand ook ervaring met het weghalen/wegpoetsen van deze krasje met behulp van een goedje?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.