Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Deze vraag die ik nu stel zal wel vaker voorgekomen zijn, maar ik ben erg benieuwd hoe men omgaat met de grootte van het toestel. Oftewel: past het toestel makkelijk in je broekzak of is het lomp/onhandig ding? Ik ben van plan om er 1 aan te schaffen, vandaar mijn vraag.

Ik heb een iPhone gehad en dat ging opzich prima.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Turboprop schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:22:
[...]

Da's voor iedereen weer anders.
Wat ik je in ieder geval kan aanraden is Co0kie.HomeTab.

Ik zoek zelf nog een simpele agenda programma waarbij je een scrollable lijst krijgt met je afspraken.
Dank :)
Heb het toestel nog niet (hopelijk vanavond, hij is onderweg) maar wat ik zo links en rechts gelezen zijn de belangrijkste problempen dat je je taskmanager rechtsboven mist en dat bij het afspelen na elk nummer de equalizer zich reset. Hier zijn beide tweaks (cabs) voor heb ik al gezien. Heb ik nog meer algemene problemen over het hoofd gezien?

Wat hebben trouwens andere taskmanagers (Dutty?) voor voordelen tegenover de normale?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:00

Crusader

Arc Nature

BeeJee78 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:32:
[...]

Ik las dit op een ander forum, misschien heb je er wat aan:

camera - instellingen - witbalans op TL

camera - instellingen - geavanceerd

tab 1 - focus bij aanraken - uit
tab 2 - verl. behouden - uit
tab 3- meetmodus - gemiddeld

en voila: strakke foto's
Meetmodus is bij mij greyed out, iemand een idee waar dit afhankelijk van is?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:08
Doopy-X- schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Dank :)
Heb het toestel nog niet (hopelijk vanavond, hij is onderweg) maar wat ik zo links en rechts gelezen zijn de belangrijkste problempen dat je je taskmanager rechtsboven mist en dat bij het afspelen na elk nummer de equalizer zich reset. Hier zijn beide tweaks (cabs) voor heb ik al gezien. Heb ik nog meer algemene problemen over het hoofd gezien?

Wat hebben trouwens andere taskmanagers (Dutty?) voor voordelen tegenover de normale?
Ik vind HET grote voordeel van Dutty's taskmanager, het afsluiten van programma's met X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
cv8x schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:52:
Deze vraag die ik nu stel zal wel vaker voorgekomen zijn, maar ik ben erg benieuwd hoe men omgaat met de grootte van het toestel. Oftewel: past het toestel makkelijk in je broekzak of is het lomp/onhandig ding? Ik ben van plan om er 1 aan te schaffen, vandaar mijn vraag.

Ik heb een iPhone gehad en dat ging opzich prima.
Ik heb de HD2 altijd in mijn broekzak, in het bijgeleverde leren hoesje, gaat prima! De telefoon is dun, dus merk er weinig van. Je moet 'm alleen niet in je kontzak doen en erop gaan zitten (zoals mn collega :+ ) Die heeft nu zo'n zwarte vlek in z'n scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 17:57
Ik dacht ik ga ook maar weer eens een andere rom proberen, iedereen lijkt blij te zijn met CleanEx roms.
Dus alle 4 de verschillende roms gedownload, maar kwam er achter dat bij alle 4 My location niet werkt. :'(
Is dat bij jullie ook zo? Verder een mooie rom en erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Oomho schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:52:
Ik dacht ik ga ook maar weer eens een andere rom proberen, iedereen lijkt blij te zijn met CleanEx roms.
Dus alle 4 de verschillende roms gedownload, maar kwam er achter dat bij alle 4 My location niet werkt. :'(
My Location moet je wel aanzetten bij de CleanEx ROM's. Op de Weer Tab Menu en dan enable.

Edit: Haha, kan je melden dat My Location vanaf nu ook niet werkt, vreemd...werkte tot vanmorgen prima.

Edit: Via Wifi lukt het wel.

[ Voor 12% gewijzigd door OkeOkeOke op 19-03-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

CRXed schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:47:
[...]

Ik heb de HD2 altijd in mijn broekzak, in het bijgeleverde leren hoesje, gaat prima! De telefoon is dun, dus merk er weinig van. Je moet 'm alleen niet in je kontzak doen en erop gaan zitten (zoals mn collega :+ ) Die heeft nu zo'n zwarte vlek in z'n scherm
Bedankt voor je antwoord.

Ik kan het dus eigenlijk vergelijk met een iPhone? Ik zag namelijk de HD 2 in de winkel en toen kwam het toestel op mij erg "groot" en "lomp" over...

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
cv8x schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:01:
[...]

Bedankt voor je antwoord.

Ik kan het dus eigenlijk vergelijk met een iPhone? Ik zag namelijk de HD 2 in de winkel en toen kwam het toestel op mij erg "groot" en "lomp" over...
Nou.. hij is wel degelijk een stuk groter dan de Iphone.
Ik heb 'm nu 2 maanden en van mij had ie toch wel net een slagje kleiner gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

BeeJee78 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Ik heb 'm nu 2 maanden en van mij had ie toch wel net een slagje kleiner gemogen.
Oke, duidelijk. Maar heb je er ook fysiek last van? En dan bedoel ik in je (broek) zak enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
nou, ik vond hem in het begin ook groot maar dat went. Als ik nu een ander toestel vast heb vind ik het scherm te klein. Maar hij is heel plat. Volgens mij zelfs een van de dunste op de markt. Hij valt niet op in je broekzak....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 11:39
BeeJee78 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:12:
[...]

Dat valt heel erg mee. Ik heb een iPhone en een HD2, en de HD2 is zowel in de lengte als in de breedte 5 mm langer. Vind ik niet echt een 'stuk' groter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Bedankt voor jullie reacties. Nog 1 ding: heb veel gelezen op het "sms probleem". Is dat inmiddels al verholpen of speelt dat nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Mir schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:13:
Ik kan niet meer dan 99 foto's in de sence foto-slider zien. Ik heb er echter veel meer gemaakt en zou gewoon graag in die slider naar de laatste kunnen gaan. Is hier een registery setting voor oid?
Anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje54
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-02-2022
Heb dit toestel vanaf november vorig jaar en heb ook zo'n heldere witte vlek op de onderste helft van het scherm. Dit valt met name op een witte achtergrond.
karl schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:46:
[...]

Zo'n vlek heb ik ook en volgens mij ongeveer op dezelfde plek. Het viel een collega van me op en sindsdien erger ik me er aan... Kun je hier laten weten wat HTC er over zegt? Het lijkt mij een productiefout als meer telefoons hetzelfde euvel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Waarom kan je de muziek van je SD kaart niet afspelen als hij aangesloten is aan de compuer via USB. Ook foto´s kan je niet bekijken, je hele SD kaart is niet zichtbaar. Waarom is dat?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:29
Mobyrick schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:01:
Waarom kan je de muziek van je SD kaart niet afspelen als hij aangesloten is aan de compuer via USB. Ook foto´s kan je niet bekijken, je hele SD kaart is niet zichtbaar. Waarom is dat?
Omdat de sd kaart als externe storage aan je pc is gekoppeld, als usb stick dus. Wanneer je bij verbindingsinstellingen ActiveSync aangeeft zal dit wel lukken, maar kun je hm weer niet als externe opslag gebruiken. Naja, dat kan wel, via activesync, maar das een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
dan moet je niet kiezen voor "disk drive (fast file transfer)" bij het aansluiten
Je kan dit elke keer bij aanlsuiten vragen of altijd dezelfde actie kiezen.

In jou zal de keuze iig hierop staan en niet op active sync of internet sharing.

Bij de disk drive instelling wordt de de kaart ontkoppeld in de telefoon en als een usb stick/ geheugenkaartlezer aangeboden aan de computer. Makkelijk omdat dit overal zonder software en drivers werkt (mass storage)
nadeel is dus dat de kaart niet meer intern beschikbaar is. als het puur gaat om laden, kan je ook voor activesync kiezen ipv diskdrive

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ok bedankt voor de info.

Active sync lukt niet op mijn werk (don´t ask). Wel jammer. Dan maar internet radio!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
cv8x schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:35:
Bedankt voor jullie reacties. Nog 1 ding: heb veel gelezen op het "sms probleem". Is dat inmiddels al verholpen of speelt dat nog steeds?
Een enkeling heeft nog problemen, voor de meerderheid is het niet versturen van een sms wel opgelost, maar is de sms-interface nog wel traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 08:34
Oomho schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:52:
My Location werkt prima, maar dan moet je 'm wel eerst enablen. Op dit moment werkt 't bij mij prima, zowel via 3G/H als via WiFi, 't heeft ook altijd prima gewerkt (bij alle versies; op dit moment draai ik HQ 0.53).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Safaci schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:36:
Ik keek net even goed naar mijn HD2 en zag tot mijn verbazing een licht krasje(s) op mijn scherm. Het is amper te zien en ik weet niet hoe het erop gekomen is. Ik heb immers een opklaphoese. Heeft iemand van jullie ook al wat lichte krasjes? En heeft iemand ook ervaring met het weghalen/wegpoetsen van deze krasje met behulp van een goedje?
Krasjes zijn alleen te voorkomen, zitten ze eenmaal in je scherm.. dan is de enige oplossing je scherm te vervangen.
Wegpoetsen raad ik je sterk af! Hiermee maak je het alleen maar erger. Je krijgt namelijk nooit meer een compleet vlak scherm. En bovendien weet je niet wat je met het capacitieve scherm aan het doen bent.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Bij Vodafone Duitsland is sinds gisteren ROM 1.72.162.0 voor de VF-branded HD2 toestellen beschikbaar. Zullen we deze ook in Nederland zien?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de Hd 2 en heb nog wat vragen.
De telefoon maakt automatisch verbinding met vodafone 3G en daarmee kan ik ook op internet, alleen mijn gmail account en twitter werken alleen als ik wi-fi verbinding heb, weet iemand misschien hoe ik kan zorgen dat gmail en twitter ook met de 3G werken.

En mijn andere vraag is of er hier mensen zijn de de e-reader tab hebben op hun HD 2?
http://pocketnow.com/twea...nverted-to-standalone-app

edit: de CAB download in de startpagina voor de taskmanager in het homescreen krijg ik een .exe download het lijk wel alsof die voor een computer is en niet voor onze telefoon :P ??

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
*weg*

Anyway ontopic maar even: Ik draai op dit moment 2 dagen op de nieuwste energyrom. Heerlijk kan ik je zeggen ik zou het niet meer anders willen. Ik betwijfel het ook ten sterkste dat ik nog overstap naar een andere rom.

Alhoewel ik wel een beetje een rom junkie ben! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 20-03-2010 11:56 ]

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vraagje over die energyrom, heeft die ook de gekleurde statusicoontjes? (bovenin, wat normaal wit op zwarte icoontjes zijn, nu rood/blauw G/H status icon etc). Ik draai al lange tijd de energy rom op mijn Pro, zou fijn zijn als de energy voor de HD2 gelijkwaardig is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Damn, niet normaal! Moest bij mn HD2 net ff mn batterij eruit halen omdat hij niet meer reageerde op het aanknopje. Ging alleen die rij lampjes ff branden en ging daarna weer uit.

Maar nu is ie ineens zoooooooooooooooooooooo traag overal mee. Kan niet eens door smsjes 'vegen' zonder haper. Had dit eerst ook wel, maar dan was het na enkele minutjes opstarten voorbij. Nu blijft het duren. Heb al een soft reset gedaan met BSB Tweaks maar lijkt niet te helpen.

Taakbeheer is leeg trouwens.

Oplossingen? Bedankt alvast.

[ Voor 3% gewijzigd door Jan888 op 19-03-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Laatst online: 19-10-2021
Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik ging kijken wat voor rare apps ik had gedownload en zag ineens onderaan mn startmenu Peep staan, geen idee waarom die ineens onderaan staat... Klik die aan, opent Twitter en vervolgens is alles weel even snel als eerst! Peep staat nog steeds onderaan nu... Erg vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 13:01
harmageddon schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:39:
[...]

Krasjes zijn alleen te voorkomen, zitten ze eenmaal in je scherm.. dan is de enige oplossing je scherm te vervangen.
Wegpoetsen raad ik je sterk af! Hiermee maak je het alleen maar erger. Je krijgt namelijk nooit meer een compleet vlak scherm. En bovendien weet je niet wat je met het capacitieve scherm aan het doen bent.
Bedankt! :) Ik kon wel bedenken dat het niet zou werken op een glazen scherm. De krasjes zijn trouwens ook amper te zien. Alleen als je ze direct onder een sterke lamp houdt kun je iets zien. En dan zie je ook de sensors onder het scherm. Ik zal er maar mee moeten leren leven! :/ Ik haal anders wel een screenprotector. BTW: Hoe duur is het eigenlijk om zo'n glazen scherm te vervangen?
Dark Master schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:22:
*weg*

Anyway ontopic maar even: Ik draai op dit moment 2 dagen op de nieuwste energyrom. Heerlijk kan ik je zeggen ik zou het niet meer anders willen. Ik betwijfel het ook ten sterkste dat ik nog overstap naar een andere rom.

Alhoewel ik wel een beetje een rom junkie ben! ;)
Oow, wat is er zo goed dan aan de energyrom? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 20-03-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Tip voor die batterij leeg trekken door "hangende mail synchronisatie"

33. Enable Auto Data Disconnect for Auto Email Downloads and Other Downloads with a Cab File
When you have auto email downloads enabled, data is not disoconnected after mail retrieval and thus your battery is drained much faster. Modify the following reg edit to have data disconnect after 60 seconds. You can test this by tapping on the notfification bar while downloading emails and watch the data connection close after idle for 60 seconds. Please note. Data connection will NOT auto disconnect if you have any HTC Sense auto download enabled such as Weather, Twitter, Stocks, Facebook or Time Sync. Please set these apps to manual download only. Please note that this setting has the possible effect of disabling simultaneous voice and data on some devices, even if you are on a capable network and signal. See Tip 70 for an app that works with even HTC data downloads.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings
CacheTime = 60
SuspendResume = should be blank. Delete "GPRS_bye_if_device_off" text.
VPNCacheTime = 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:53
GVD mijn vriendin heeft mijn telefoon laten vallen... Resultaat; barst in het scherm links onder in de hoek!!!!!
Iemand enig idee hoeveel dit gaat kosten, of kan ik dit via aansprakelijkheid verzekering laten lopen?

:@
Baal als een stekker!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
teake schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:21:
Tip voor die batterij leeg trekken door "hangende mail synchronisatie"

33. Enable Auto Data Disconnect for Auto Email Downloads and Other Downloads with a Cab File
When you have auto email downloads enabled, data is not disoconnected after mail retrieval and thus your battery is drained much faster. Modify the following reg edit to have data disconnect after 60 seconds. You can test this by tapping on the notfification bar while downloading emails and watch the data connection close after idle for 60 seconds. Please note. Data connection will NOT auto disconnect if you have any HTC Sense auto download enabled such as Weather, Twitter, Stocks, Facebook or Time Sync. Please set these apps to manual download only. Please note that this setting has the possible effect of disabling simultaneous voice and data on some devices, even if you are on a capable network and signal. See Tip 70 for an app that works with even HTC data downloads.

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings
CacheTime = 60
SuspendResume = should be blank. Delete "GPRS_bye_if_device_off" text.
VPNCacheTime = 60
Is een slechte tip! Installeer gewoon BandSwitch 2.8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:48:
Ik heb sinds gister de Hd 2 en heb nog wat vragen.
De telefoon maakt automatisch verbinding met vodafone 3G en daarmee kan ik ook op internet, alleen mijn gmail account en twitter werken alleen als ik wi-fi verbinding heb, weet iemand misschien hoe ik kan zorgen dat gmail en twitter ook met de 3G werken.

En mijn andere vraag is of er hier mensen zijn de de e-reader tab hebben op hun HD 2?
http://pocketnow.com/twea...nverted-to-standalone-app

edit: de CAB download in de startpagina voor de taskmanager in het homescreen krijg ik een .exe download het lijk wel alsof die voor een computer is en niet voor onze telefoon :P ??
Ten eerste: Vodafone stelt de verbinding in via een proxy. Zet die proxy uit en alles werkt met 3G. (al erg vaak besproken in dit topic!)

Ten tweede: .exe files kan je ook uitvoeren op de telefoon.
Tip: download je een .exe en zie je op je computer een plaatje als icoontje, dan is het een programma voor op je pc. Zie je geen icoon op de pc (alleen blauw wit vierkant), grote kans dat het dan een .exe is die je op je telefoon moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Possible schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:31:
GVD mijn vriendin heeft mijn telefoon laten vallen... Resultaat; barst in het scherm links onder in de hoek!!!!!
Iemand enig idee hoeveel dit gaat kosten, of kan ik dit via aansprakelijkheid verzekering laten lopen?

Baal als een stekker!
Geef het aan bij de verzekering van je vriendin, misschien vergoeden ze het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Jan888 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:15:
Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik ging kijken wat voor rare apps ik had gedownload en zag ineens onderaan mn startmenu Peep staan, geen idee waarom die ineens onderaan staat... Klik die aan, opent Twitter en vervolgens is alles weel even snel als eerst! Peep staat nog steeds onderaan nu... Erg vreemd!
Peep staat standaard onderaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Possible schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:31:

Baal als een stekker!
veejee post op 17 maart:
Zucht.. afgelopen zaterdag is mijn telefoon scherm gesneuveld. Ik heb hem meteen op gestuurd naar engeland om hem te repareren, kosten: 213€. Het enige nadeeltje is dat ik hem nu een maand kwijt ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 12:07
OkeOkeOke schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:05:
[...]

veejee post op 17 maart:
Zucht.. afgelopen zaterdag is mijn telefoon scherm gesneuveld. Ik heb hem meteen op gestuurd naar engeland om hem te repareren, kosten: 213€. Het enige nadeeltje is dat ik hem nu een maand kwijt ben!
Nieuwe reparatie service:

Dynafix
Vanaf 1 januari 2010 is Dynafix voor al haar klanten volledig door HTC geautoriseerd voor het uitvoeren van reparaties aan alle HTC toestellen.

Binnen 5 werkdagen is je telefoon terug.
Maat van me was gevallen met schaatsen, scherm moest vervangen worden.

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 19-03-2010 22:38 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Barfman schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:36:
[...]

Nieuwe reparatie service:

Dynafix
Vanaf 1 januari 2010 is Dynafix voor al haar klanten volledig door HTC geautoriseerd voor het uitvoeren van reparaties aan alle HTC toestellen.

Binnen 5 werkdagen is je telefoon terug.
Maat van me was gevallen met schaatsen, scherm moest vervangen worden.
Dynafix, fantastisch bedrijf...

ondanks dat mijn Xperia een hardwarematig defect had weigerde ze deze te repareren omdat er een originele ROM op stond ipv de meegeleverde Vodafone ROM..... Daarnaast heb ik mijn telefoon na 2 maanden nog niet terug gestuurd gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09
Ik las op wat XDA fora dat je het scherm voor ongeveer € 60,-/70,- kan kopen op Ebay e.d. Zelf erin klussen zou niet al te moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schermpje mooi vervangen valt vies tegen kan ik uit ervaring vertellen. Ik heb ooit een htc diamond schermpje vervangen, maar het heeft er sindsdien niet meer als fabrieksaf uit gezien.. Een diamond is veel dikker en niet zo dun als een hd2, waardoor het bij een hd2 nog moeilijker zal gaan. Ik zou het gewoon laten doen en als je het niet er mooi uit vindt zien, kan je tenminste zeiken/verzoeken om het mooier te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 20-03-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
-edit- nvm :)

[ Voor 98% gewijzigd door Doopy-X- op 20-03-2010 01:11 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
John Connor schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Is een slechte tip! Installeer gewoon BandSwitch 2.8 :+
Excuus, ik kwam hem toevallig tegen. Dank voor de aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 14-09 20:27
Safaci schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:31:
[...]

Oow, wat is er zo goed dan aan de energyrom? ;)
Snel, stabiel, leuke skinn eigenlijk alles waar ik zelf een voorkeur aangeef.
Ik gebruik de rom met Cookie home tab.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even dicht om puin te ruimen ... :/

En weer open.

Blijkbaar is het nodig om dit extra onder de aandacht te brengen:
[modbreak]
Zoals in het Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen

De eerstvolgende die deze regels negeert, zal het een paar dagen zonder GoT moeten doen.[/modbreak]

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 20-03-2010 12:09 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

Dav0s

Hr?

RaJitsu schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:48:
Bij Vodafone Duitsland is sinds gisteren ROM 1.72.162.0 voor de VF-branded HD2 toestellen beschikbaar. Zullen we deze ook in Nederland zien?
Ik heb hier, toen de ROM bij Vodafone UK uitkwam, een uitgebreide mailwisseling over gehad met de klantenservice. Nog nooit een bedrijf zo om het antwoord heen zien te draaien..

Ter vermaak:
23-02-2010 Uw vraag
Geachte klantenservice,

Sinds de release van de HTC HD2 zijn er via de HTC-site al vele upgrades uitgekomen, die allemaal niet ondersteund worden door de Vodafone branded versie. Nu is de laatste versie van de HTC HD2 software door vodafone.co.uk wel ondersteund: http://devicehelp.vodafon...evice.php?ModelID=424&e=0

Kunnen jullie uitzoeken wanneer deze voor nederlandse vodafone branded HTC HD2's beschikbaar wordt?

Vriendelijke groet,

25-02-2010 Ons antwoord
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over softwareupdates.

Via de onderstaande link kunt u kijken of er reeds een nieuwe software is. Het is niet bekend wanneer een nieuwere software beschikbaar komt.

http://help.vodafone.nl/c...=958&p_created=1228987675

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

25-02-2010 Uw vraag
Geachte Klantenservice,

U zegt momenteel nog geen informatie te hebben over de Nederlandse versie
van de softwareupdate voor de HTC HD2. Zou u wellicht informatie kunnen
inwinnen bij mensen die dit wel weten, zodat de vele Vodafone klanten met
een HTC HD2 op de hoogte zijn van de wachttijd. Het vertalen van de software
is het enige waar we op hoeven te wachten, dus het moet vrij simpel zijn
erachter te komen of er al iemand bezig is met het vertalen hiervan, of dat
het een project is waar Vodafone Nederland verder zijn handen van aftrekt.

Met vriendelijke groet,

26-02-2010 Ons antwoord
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is helaas niet bekend wanneer de updates voor uw toestel vrijgegeven worden en of hier al aan gewerkt wordt.

Als er updates voor uw toestel beschikbaar worden, zullen deze vermeld staan op de onderstaande website:
http://help.vodafone.nl/c...=958&p_created=1228987675

Mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

26-02-2010 Uw vraag
Geachte klantenservice,

Kunt u mij uitleggen hoe het niet bekend kan zijn of er aan gewerkt wordt?
Het lijkt mij een kwestie van contact opnemen met de afdeling die er aan zou
moeten werken en vragen of ze er mee bezig zijn. Indien ze er niet mee
bezig zijn weten ze vast ook te vertellen wanneer ze dit wel gaan doen.

Zouden jullie contact kunnen opnemen met de juiste afdeling en kunnen vragen
of ze er mee bezig zijn en zo niet wanneer en of ze van plan zijn dit te
doen?

Vriendelijke groet,

27-02-2010 Ons antwoord
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is bij de betreffende afdeling nog niet bekend wanneer de updates voor uw HTC HD2 beschikbaar worden.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 23:03

Smarron

The bend

Dav0s schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Ik heb hier, toen de ROM bij Vodafone UK uitkwam, een uitgebreide mailwisseling over gehad met de klantenservice. Nog nooit een bedrijf zo om het antwoord heen zien te draaien..

Ter vermaak:

[...]
Mwoh, het erom draaien valt toch wel mee? Ik zie enkel 3x in het antwoord staan dat ze eigenlijk geen flauw benul hebben wanneer de update er komt. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb mijn HD2 nu sinds de release datum. Ben er erg tevreden mee, nadat de laatste rom update de sms bug opgelost is en camera stukken bruikbaarder is geworden.

Maar is het eigenlijk normaal dat het scherm niet netjes gelijkmatig verlicht is. Ik zie namelijk bij witte schermen, een aantal witte vlekken. Ik heb geprobeerd een foto van te maken, maar ik vrees dat dit daarop niet zichtbaar is. Wellicht dat ik met een lange sluitertijd en een statief het wel op de gevoelige plaat kan krijgen.

Is het normaal dat er vlekken zichtbaar zijn bij een wit scherm?

Ik heb er een Brando Ultra Clear screenprotector opzitten. Kan dit de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
hmmm, heb een vraagje.
hoe kan je zien van welke regio je toestel is?
als ik voor een rom update men s/n nummer ingeef bij de nederlandse site zegt hij
sorry deze softwaredownload is niet geschikt voor je toestel.
terwijl het toch echt een nederlands toestel is.
iemand die een maniertje heeft om dit te achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
HeyJIJdaar schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:47:
Ik heb mijn HD2 nu sinds de release datum. Ben er erg tevreden mee, nadat de laatste rom update de sms bug opgelost is en camera stukken bruikbaarder is geworden.

Maar is het eigenlijk normaal dat het scherm niet netjes gelijkmatig verlicht is. Ik zie namelijk bij witte schermen, een aantal witte vlekken. Ik heb geprobeerd een foto van te maken, maar ik vrees dat dit daarop niet zichtbaar is. Wellicht dat ik met een lange sluitertijd en een statief het wel op de gevoelige plaat kan krijgen.

Ik heb er een Brando Ultra Clear screenprotector opzitten. Kan dit de oorzaak zijn?
Die heb ik er ook op, maar geen last van witte vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:59:
hmmm, heb een vraagje.
hoe kan je zien van welke regio je toestel is?
als ik voor een rom update men s/n nummer ingeef bij de nederlandse site zegt hij
sorry deze softwaredownload is niet geschikt voor je toestel.
terwijl het toch echt een nederlands toestel is.
iemand die een maniertje heeft om dit te achterhalen?
Het enige dat je in kunt doen, om een ROM te downloaden via de HTC website, is je S/N (HT of SZ) invoeren. Een (andere) specifieke regiocode voor je HD2 is er verder (voor zover ik weet) niet.

Maar goed, waarom zo moeilijk? Via XDA kun je alle official stock ROM's downloaden, bovendien worden daar ook diverse S/N's genoemd die aansluiten bij verschillende landen/regio's. Even goed zoeken dus!

[ Voor 6% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor

Lees de berichten even van HellStorm666 en Rvtveer een paar pagina's terug. Zij hebben kennelijk 't zelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:04:
[...]

Het enige dat je in kunt doen, om een ROM te downloaden via de HTC website, is je S/N (HT of SZ) invoeren. Een (andere) specifieke regiocode voor je HD2 is er verder (voor zover ik weet) niet.

Maar goed, waarom zo moeilijk? Via XDA kun je alle official stock ROM's downloaden, bovendien worden daar ook diverse S/N's genoemd die aansluiten bij verschillende landen/regio's. Even goed zoeken dus!
ja, maar ik heb deze hd2 gekocht in een gewone winkel.
en als blijkt dat dit toch een importmodel is...
dus zou ik graag kunnen achterhalen waar men toestel dan van afkomstig is.
dat ik dan met bijbehorende bewijzen ten oorlog kan trekken in de winkel :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Start -> Instellingen -> Info over telefoon -> Software informatie
Daar staat welke rom je in gebruik hebt. Haal je batterij eruit, dan zie je je serialnummer staan. Ga naar de site van HTC (ondersteuning), gebruik het serialnummer bij de desbetreffende rom die in je software informatie staat.

[ Voor 21% gewijzigd door Barfman op 20-03-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Aha, op die manier. Dat bleek echter niet uit je eerste post, dus vandaar! Anyway, je hoeft je batterij er niet uit te halen hoor, dat is onnodig werk. Gewoon naar -> Settings -> About Phone -> Phone identity -> Identity -> S/N number.
Btw, daarboven zie je ook nog je IMEI staan, voor zover je daar in dit geval misschien iets aan hebt.
Andere regiocodes o.i.d. zijn i.i.g. niet te achterhalen op je toestel. Succes met de evt. oorlog! :9

Edit: uit nieuwsgierigheid, waar heb je dat ding gekocht?

[ Voor 3% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:33:
[...]

Aha, op die manier. Dat bleek echter niet uit je eerste post, dus vandaar! Anyway, je hoeft je batterij er niet uit te halen hoor, dat is onnodig werk. Gewoon naar -> Settings -> About Phone -> Phone identity -> Identity -> S/N number.
Btw, daarboven zie je ook nog je IMEI staan, voor zover je daar in dit geval misschien iets aan hebt.
Andere regiocodes o.i.d. zijn i.i.g. niet te achterhalen op je toestel. Succes met de evt. oorlog! :9

Edit: uit nieuwsgierigheid, waar heb je dat ding gekocht?
hmm,
met het S/N nummer komt er zowel op de nederlandse htc site als engelse
Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor je toestel.
maar hij staat dus gewoon in het nederlands.
dus hiermee geraak ik nog geen stap verder.
ik weet nu wel dat het geen nederlands toestel is, maar er wel een nederlandse rom opstaat.
ben ik juist of mis ik iets hierop? kan ook zijn dat ik mis ben.

btw: het toestel komt dus gewoon uit belcompany.
als ik het bij het juiste eind heb zoals ik denk. (anders zou ik met m'n S/N nummer de nederlandse rom moeten kunnen downen)
is dit wel een schande vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:14:
[...]

hmm,
met het S/N nummer komt er zowel op de nederlandse htc site als engelse
Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor je toestel.
maar hij staat dus gewoon in het nederlands.

(...)
Is je toestel niet toevallig softwarematig branded? Dus bijv. Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:19:
[...]

Is je toestel niet toevallig softwarematig branded? Dus bijv. Vodafone.
nope, gewoon unbranded toestel, komt namelijk van belgie hier.
dus er is nergens een tooltje of dergelijk iets dat ik kan gebruiken voor de orginele oorsprong van men toestel te zien?

nu gaat het dus niet meer, ik wou het afdrukken.
maar nu komt er altijd op niet geschikt voor je toestel.
ben elk land afgegaan.
nu geraak ik er dus niet meer uit hoe het zit :P

[ Voor 75% gewijzigd door XstarzZ op 20-03-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:20:
[...]

dus er is nergens een tooltje of dergelijk iets dat ik kan gebruiken voor de orginele oorsprong van men toestel te zien?

ben elk land afgegaan.
Je zou kunnen proberen om je toestel te registeren bij http://www.htc.com/www/eclub/ misschien dat je daar vanuit e.o.a. menu kunt zien onder welk land je toestel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:20:
[...]

ben elk land afgegaan.
Je maakt geen typfouten? Nul ipv O, hoofdletters e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:49:
[...]

Je zou kunnen proberen om je toestel te registeren bij http://www.htc.com/www/eclub/ misschien dat je daar vanuit e.o.a. menu kunt zien onder welk land je toestel valt.
heb er mij op ingeschreven en men htc ingeschreven.
maar ik kan niet zien vanwaar hij is, kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Dat weet ik niet. Maar ik dacht aan die optie omdat je daar nl. - als ik het goed heb - je HTC moet registreren via je S/N. Het zou dan (nogmaals: in theorie) evt. zo kunnen zijn dat er bijv. via die zgn. e-club uitsluitend informatie wordt weergegeven die van belang is voor het land waar je HTC afkomstig is.

It's just a wild guess, ik weet niet of 't mogelijk is... maar een andere manier om je S/N (en evt. IMEI) te traceren naar een specifiek land, zou ik niet weten. Je zou, tenslotte, evt. nog kunnen zoeken op XDA o.i.d.

EDIT:

World Wide English (WWE) 1.66.405.2 - Direct Link 1 2 3 4 - Serial: HT9AZNW00968
South East Asia (Asian WWE) 1.66.707.1 - Direct Link 1 2 - Serial:HT01XNW03437
Arabic-English (ARA) 1.66.415.3 - Direct Link 1 2 - Serial: ..
Denmark: (DAN) 1.66.403.1 - Direct Link 1 2 - Serial: HT9B6NW00167
Sweden: (SVE) 1.66.413.2 - Direct Link - Serial: ..
Norway: (NOR) 1.66.409.1 - Direct Link - Serial: HT9C7NW01234
France: (FRA) 1.66.406.1 - Direct Link - Serial: HT9BLNW00122
Spain: (SPA) 1.66.412.1 - Direct Link - Serial: HT9BDNW00592
Italy: (ITA) 1.66.408.1 - Direct Link - Serial: HT9BCNW00722
Portugal: (PTG) 1.66.410.1 - Direct Link - Serial: ..
Greek: (ELL) 1.66.482.1 - Direct Link - Serial: HT9BMNW00059
Germany: (GER) 1.66.407.1 - Direct Link - Serial: HT9B9NW00374
Netherlands: (NLD) 1.66.404.1 - Direct Link - Serial: HT9AVNW01232
Russian: (RUS) 1.66.411.2 - Direct Link - Serial: HT9BCNW00012
Turkey: (TUR) 1.66.468.1 - Direct Link - Serial: HT9CMNW05766
East Europe: (WWE_EastEurope) 1.66.479.2 - Direct Link 1 2 - Serial: HT9B3NW02204

De Nederlandse S/N begint met AVN (die van mij begint daar ook mee). Je zou kunnen kijken welke beginletters (HT niet mee rekenen) van de bovenstaande S/N's overeenkomen met die van jou!

EDIT2: Okay, duidelijk is dus dat bovenstaande lijst niet veel uitkomst biedt. Kennelijk is het zo dat er allerlei mogelijke variaties zijn en dat specifieke S/N's (bijv. HT9AVN***) niet te herleiden zijn tot een specifiek land.

[ Voor 50% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 15:20 . Reden: EDIT2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:05:
[...]

Dat weet ik niet. Maar ik dacht aan die optie omdat je daar nl. - als ik het goed heb - je HTC moet registreren via je S/N. Het zou dan (nogmaals: in theorie) evt. zo kunnen zijn dat er bijv. via die zgn. e-club uitsluitend informatie wordt weergegeven die van belang is voor het land waar je HTC afkomstig is.

It's just a wild guess, ik weet niet of 't mogelijk is... maar een andere manier om je S/N (en evt. IMEI) te traceren naar een specifiek land, zou ik niet weten. Je zou, tenslotte, evt. nog kunnen zoeken op XDA o.i.d.
oke, bedankt voor de hulp.
bij nokia mag dit makkelijker met de producktcode's.
dat het zo moelijk is te vinden waar je toestel vandaan komt.
ga eens men licht opsteken bij xda
thx again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:58:
[...]

Geef eens de volledige rom versie door, daaruit kan je zien waar hij afkomstig is.
Start -> Instellingen -> Info over telefoon -> Software informatie, en dan ROM versie en ROM Datum

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 20-03-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Barfman schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:06:
[...]

Geef eens de volledige rom versie door, daaruit kan je zien waar hij afkomstig is.
Start -> Instellingen -> Info over telefoon -> Software informatie, en dan ROM versie en ROM Datum
dit is

1.66.404.1 (76641) nld

01/04/10

de rom is idd nederlands, maar ik kan niet op de nederlandse site van htc terecht voor een romupdate.
als ik daar dan men S/N intyp zegt hij dat het niet de juiste software is voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
[...]

EDIT:

World Wide English (WWE) 1.66.405.2 - Direct Link 1 2 3 4 - Serial: HT9AZNW00968
South East Asia (Asian WWE) 1.66.707.1 - Direct Link 1 2 - Serial:HT01XNW03437
Arabic-English (ARA) 1.66.415.3 - Direct Link 1 2 - Serial: ..
Denmark: (DAN) 1.66.403.1 - Direct Link 1 2 - Serial: HT9B6NW00167
Sweden: (SVE) 1.66.413.2 - Direct Link - Serial: ..
France: (FRA) 1.66.406.1 - Direct Link - Serial: HT9BLNW00122
Spain: (SPA) 1.66.412.1 - Direct Link - Serial: HT9BDNW00592
Italy: (ITA) 1.66.408.1 - Direct Link - Serial: HT9BCNW00722
Portugal: (PTG) 1.66.410.1 - Direct Link - Serial: ..
Greek: (ELL) 1.66.482.1 - Direct Link - Serial: HT9BMNW00059
Germany: (GER) 1.66.407.1 - Direct Link - Serial: HT9B9NW00374
Netherlands: (NLD) 1.66.404.1 - Direct Link - Serial: HT9AVNW01232
Russian: (RUS) 1.66.411.2 - Direct Link - Serial: HT9BCNW00012
Turkey: (TUR) 1.66.468.1 - Direct Link - Serial: HT9CMNW05766
East Europe: (WWE_EastEurope) 1.66.479.2 - Direct Link 1 2 - Serial: HT9B3NW02204

De Nederlandse S/N begint met AVN (die van mij begint daar ook mee). Je zou kunnen kijken welke beginletters (HT niet mee rekenen) van de bovenstaande S/N's overeenkomen met die van jou!
Die van mij begint niet met AVN maar CNW en is toch echt Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:11:
[...]

dit is

1.66.404.1 (76641) nld

de rom is idd nederlands, maar ik kan niet op de nederlandse site van htc terecht voor een romupdate.
als ik daar dan men S/N intyp zegt hij dat het niet de juiste software is voor dit toestel.
HTC Mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
[...]

Dit klopt ook niet hoor, ik heb namelijk een heel ander serial nummer op mijn Nederlandse HD2 die niet met AVN begint.

[ Voor 38% gewijzigd door Barfman op 20-03-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:11:
[...]

idd, die van mij begint ook met CNW, kan jij gewoon via de site van htc(de nederlandse) je rom downloaden?

ja, mail is al verzonden naar htc, ben een antwoord aan het afwachten.
maar aangezien het weekend is verwacht ik niet echt direckt een antwoord terug

dit: volgens je lijst zou men toestel van noorwegen moeten zijn aangezien hij met CNW begint.
maar via noorwegse site kan ik ook niet updaten.
dus k'zal mail van htc moeten afwachten

[ Voor 17% gewijzigd door XstarzZ op 20-03-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 21:56

heb ik ook(die vlekken(bij mij 1)
ik zou hem wel kunnen opsturen maar ik wil hem niet zo lang kwijt zijn.
ik had/heb ook daty waar ik ook druk, er op die plek van die golfjes(net als bij sommige plasma tv's enzo)komen.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Hmmm... dat is typisch. Dus jij kunt met jouw S/N ook gewoon ROM's downloaden via HTC Support (http://www.htc.com/nl/Sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Hmmm... dat is typisch. Dus jij kunt met jouw S/N ook gewoon ROM's downloaden via HTC Support (http://www.htc.com/nl/Sup...spx?p_id=297&act=sd&cat=2)?
Yep, maar doe ik zelden. XDA..... :9 .Hahahaha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:16:
[...]

Mijn serial begint met HT9B4, en kan ook gewoon de nederlandse rom downloaden via de link van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:14:
[...]

idd, die van mij begint ook met CNW, kan jij gewoon via de site van htc(de nederlandse) je rom downloaden?

dit: volgens je lijst zou men toestel van noorwegen moeten zijn aangezien hij met CNW begint.

Is geen CNW dacht ik...Maar C7NW.

En als je de Nedrlandse serial uit de lijst van Connor invoert, kun je hem toch downloaden?

Nogmaals geen typfouten met het invoeren van je serial?

[ Voor 6% gewijzigd door OkeOkeOke op 20-03-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Zou je eens kunnen proberen of je, met jouw S/N, een ROM kunt downloaden via deze link (HTC Europe): http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=856&news_id=500

Dat werkt bij mij nl. niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Yep, maar doe ik zelden. XDA..... :9 .Hahahaha..
Idd! Ik draai sowieso meestal de WWE versies. En de WWE versies van de stock ROM's zijn meestal al ruim van te voren te vinden, via bijv. XDA idd :*) Ik heb zonet ook pas voor 't eerst mijn S/N ingevoerd op de Nederlandse HTC site, werd een beetje huiverig van die verhalen, dus dacht toch maar even testen, haha (and it worked!). Besides, het is natuurlijk nog veel mooier om customs te draaien, i.p.v. stocks, maar goed... dat terzijde allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Zou je eens kunnen proberen of je, met jouw S/N, een ROM kunt downloaden via deze link (HTC Europe): http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=856&news_id=500

Dat werkt bij mij nl. niet.
Bij mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
haha,
nu weet ik het zeker.
er stond al een hardslp op men toestel.
dat is dan nieuw gekocht en nooit aan geprult :-p.
dit gaat moelijk worden om te bewijzen schat ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:43:
haha,
nu weet ik het zeker.
Dan moet je nog de ROM updates kunnen downloaden van HTC, want HSPL verandert je serial niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:43:
haha,
nu weet ik het zeker.
Wtf! Dan ben ik verdomd benieuwd hoe je aan die HSPL komt en wat voor versie dat is?! Want Bepe c.s. is flink aan het ploeteren geweest, op XDA, om dat allemaal voor elkaar te krijgen! :?

Kan je iets meer vertellen over de versie van de SPL/HSPL, etc.?

EDIT: nog even voor de duidelijkheid, werkt dit bij jou of niet? http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=856&news_id=500

[ Voor 11% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:46:
[...]

Wtf! Dan ben ik verdomd benieuwd hoe je aan die HSPL komt en wat voor versie dat is?! Want Bepe c.s. is flink aan het ploeteren geweest, op XDA, om dat allemaal voor elkaar te krijgen! :?

Kan je iets meer vertellen over de versie van de SPL/HSPL, etc.?

EDIT: nog even voor de duidelijkheid, werkt dit bij jou of niet? http://www.htc.com/europe...spx?dl_id=856&news_id=500
Vast een pre-owned toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
ik geraak er zelf niet meer wijs aan uit.
het verhaal is
ik heb dit toestel NIEUW gekocht bij belcompany.
ik wou men rom updaten via site van htc.
dit ging niet er kwam op de software is niet geschikt voor je toestel.
dit geeft aan dat men toestel van andere regio afkomstig is.
en nu ZONDER EEN HARD SPL te doen heb ik er zojuist de artremis rom opgezet.
dus is er al een hard spl opgezet.
maar dit heb ik NOOIT gedaan.
ze hebben hun zaken daar goed op orde bij belcompany....
hoe kan ik dit bewijzen?
ik heb geen voet om optestaan denk ik.
heb men toestel al zonder garantie gekocht dan omdat er aan gehackt was. . .
proper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Vast een pre-owned toestel.
Is mogelijk maar dan zou bij de bootloader de HSPL in beeld moeten komen van Bepe c.s. Een andere HSPL is er op dit moment, voor zover ik weet, (nog) niet. Zo niet... dan ben ik zeer benieuwd wat dat dan voor HSPL is en, vooral, waar die vandaan komt! >:)

EDIT: Staat er het volgende in beeld, wanneer je naar de bootloader gaat?

PB81100 HX-BC
SPL-142.HSPL XE
0x05
CotullaHSPL 0x30

[ Voor 16% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:52:
ik geraak er zelf niet meer wijs aan uit.
het verhaal is
ik heb dit toestel NIEUW gekocht bij belcompany.
ik wou men rom updaten via site van htc.
dit ging niet er kwam op de software is niet geschikt voor je toestel.
dit geeft aan dat men toestel van andere regio afkomstig is.
en nu ZONDER EEN HARD SPL te doen heb ik er zojuist de artremis rom opgezet.
dus is er al een hard spl opgezet.
maar dit heb ik NOOIT gedaan.
ze hebben hun zaken daar goed op orde bij belcompany....
hoe kan ik dit bewijzen?
ik heb geen voet om optestaan denk ik.
heb men toestel al zonder garantie gekocht dan omdat er aan gehackt was. . .
proper!
Nee, want Artemis kan erop gezet worden met SSPL en geen HSPL.
In Bootloader mode kun je toch zien of er HSPL op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:53:
[...]

Nee, want Artemis kan erop gezet worden met SSPL en geen HSPL.
In Bootloader mode kun je toch zien of er HSPL op staat?
ja, er staat al een HSPL op, dus het is een gebruikt toestel dat ik gekregen heb.
kan ik men garantie aanvechten nu? want ik ben dus nu men garantie kwijt.
eigenlijk al vanaf de moment dat ik met men toestel de winkel buitenwandelde had ik al geen garantie meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:57:
[...]

ja, er staat al een HSPL op, dus het is een gebruikt toestel dat ik gekregen heb.
kan ik men garantie aanvechten nu? want ik ben dus nu men garantie kwijt.
eigenlijk al vanaf de moment dat ik met men toestel de winkel buitenwandelde had ik al geen garantie meer
Wil je even naar de bootloader gaan en exact over typen wat daar staat? Dat helpt nogal!

Alleen wanneer je bootloader het onderstaande aangeeft, hoef je het niet over te typen:

PB81100 HX-BC
SPL-142.HSPL XE
0x05
CotullaHSPL 0x30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
hoe ga je nu juist weer naar de bootloader? volume down en soft reset knop werkt niet

oke heb het, er staat

pb81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
0x05
CotullaHspl 0x30

er is duidelijk een hspl opgezet terwijl ik dit nooit gedaan heb

[ Voor 52% gewijzigd door XstarzZ op 20-03-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:04:
hoe ga je nu juist weer naar de bootloader? volume down en soft reset knop werkt niet

oke heb het, er staat

pb81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
0x05
CotullaHspl 0x30

Okay dan hebben we hier dus te maken met 2 verschillende dingen:
1.) Je hebt een toestel gekocht bij de belcompany, dat werd verkocht als Nederlands toestel maar kennelijk - aangezien jouw S/N nergens overeenkomt, i.i.g. niet in Nederland - afkomstig is uit een ander land, en;
2.) het toestel kennelijk al is gebruikt omdat het is verkocht met een gehackte bootloader.

Was het doosje wel gesealed? Zat de batterij wel in een aparte gesealde verpakking?

Duidelijk is btw ook dat ze bij belcompany niet helemaal weten waar ze mee bezig zijn, tenzij ze dit doelbewust doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:04:

oke heb het, er staat

pb81100 HX-BC
SPL-1.42.HSPL XE
0x05
CotullaHspl 0x30

Dan heb je een toestel van een ander gekregen die waarschijnlijk te reparatie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
de doos was sealed, het zag er allemaal als nieuw uit toch.
ja, blijkbaar zijn er een paar dingen goed misggegaan.
ik ga nu naar belcompany men licht eens opsteken is horen wat ze erop zeggen.
ik post het hier als ik meer weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:28:
En daar betaal je dan, i.g.v. een los toestel, rond de 500 eu'tjes voor... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:28:
Je had imo alleen die Artemis ROM niet moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik denk toch niet dat Belcompany rare dingen gaan doen. Ze zullen toch niet goedkoop inkopen in china, en vervolgens met HSPL een nederlandse rom erop gooien. Ik denk dat er een misverstand is geweest, maarja, het is niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Heeft iemand hier ervaring met Displex op de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
nukidin247 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:09:
Heeft iemand hier ervaring met Displex op de HD2?
Gelukkig niet?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Vergeet niet dat los van de HSPL-kwestie, het gaat hier zoals ik nl. net al aangaf om twee dingen, het (tevens) de vraag, is waar dat toestel feitelijk vandaan komt. Er zit nl. een S/N op dat kennelijk niet overeenkomt met de S/N's waarmee je stock ROM's van de officiële (Nederlandse) HTC Support pagina kunt downloaden.

[ Voor 6% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
OkeOkeOke schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:58:
[...]

Je had imo alleen die Artemis ROM niet moeten flashen.
Inderdaad, hoe gaan ze jou nu geloven als je er een custom ROM op hebt staan?
Je had gewoon de NLD ROM erop moeten laten staan....
Ik denk nu dat je enige tegemoetkoming van Belcompany wel kan vergeten.

Mijn HD2 komt ook van de Belcompany en die is gewoon origineel, heb al ROMs kunnen download van de HTC site met mijn serial en er zit geen HSPL op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Onzin! Ik weet natuurlijk niet of hij nou daadwerkelijk direct, op dit moment, naar belcompany is gegaan terwijl Artemis er nog op stond. Of dat hij, mag ik hopen, eerst zo verstandig is geweest om terug te flashen naar de oorspronkelijke (unbranded) stock ROM, die reeds op het toestel stond. Heeft hij het laatste gedaan, dan is er immers niets aan de hand!

En dan nog. Wat verandert dat hieraan:
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:16:
Vergeet niet dat los van de HSPL-kwestie, het gaat hier zoals ik nl. net al aangaf om twee dingen, het (tevens) de vraag, is waar dat toestel feitelijk vandaan komt. Er zit nl. een S/N op dat kennelijk niet overeenkomt met de S/N's waarmee je stock ROM's van de officiële (Nederlandse) HTC Support pagina kunt downloaden.
Alleen op grond daarvan heeft hij al recht om verhaal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:40
Mijn vijf functieknoppen onderin blijven branden. (ook in 'standby')
Out of the blue, niets geinstelleerd of gedeinstalleerd.

Ze gaan niet uit na soft-reset, blijven branden.
Ik heb geen app. draaien die buiten de HTC zelf deze aanstuurt.
Iemand een suggestie om ze uit te krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door Smirnoff op 20-03-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Toch maar snel die vraag hier droppen, ik heb nu die Duttys ROM op mijn HD2 staan, en bij het versturen van smsjes krijg ik de hele tijd "Message was sent successfully", ik weet dat dit met een Regkey te veranderen is, maar kan het makkelijker? :)
Hier even rondkijken! ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638639 )
Ik heb nu 1 dag die dutty's rom draaien, persoonlijk erger ik me er nu al aan, ik denk dat ik nu al minimaal 5 verschillende ROMs gepakt heb, iemand die echt iets aan te bevelen heeft voor mij? (Laurentarius/Duttys/CleanEX al gehad).

[ Voor 40% gewijzigd door Cablekevin op 20-03-2010 18:18 . Reden: Gevonden! / Annoying ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.