Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Cablekevin schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:05:
Toch maar snel die vraag hier droppen, ik heb nu die Duttys ROM op mijn HD2 staan, en bij het versturen van smsjes krijg ik de hele tijd "Message was sent successfully", ik weet dat dit met een Regkey te veranderen is, maar kan het makkelijker? :)
Hier even rondkijken! ( http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=638639 )
Ik heb nu 1 dag die dutty's rom draaien, persoonlijk erger ik me er nu al aan, ik denk dat ik nu al minimaal 5 verschillende ROMs gepakt heb, iemand die echt iets aan te bevelen heeft voor mij? (Laurentarius/Duttys/CleanEX al gehad).
Gewoon een stock rom, bevalt mij tot nu toe het beste. Je kan natuurlijk ook wachten op mijn rom :P

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
nou,
ben zojuist terug van belcompany(tuurlijk heb ik de stock nld rom eropgegooit :-p)
heb daar dus mijn verhaal gedaan, had men laptop mee.
en heb dus effectief de bewijzen getoont via de site van htc.
de verkoper begon dan te bellen naar hogerop.
na dus een goed halfuur blablablabla langsweer zeiden.
dus nu een officeel nieuw toestel gehad.
zelf mogen testen in de winkel of het een nld toestel was.
en daarbovenop nog eens een geschenk gehad, 8gb sandisk kaartje :p.
voor de problemen die hun fout waren zeiden ze.
en dan nu,
waar de fout lag :-p
volgens hun dus was dit toestel teruggekomen en via dynafix terug in verkoopomloopgebracht
omdat de vorige eigenaar niet wou betalen voor schade die zijn fout was aan het toesten,
en die meneer wou dus zijn toestel niet terug :s:s:s
en blijkbaar waren ze vergeten kijken naar vanalles en nog wat.
want het was dus echt een duits toestel met nld rom erop geflasht en nspl erop.
klinkt moelijk te geloven, maar volgens regiomanager die er was ook dan is het toch echt zo gebeurt.
nouja, heb lekker nieuw toestel gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:29
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:50:
nou,
ben zojuist terug van belcompany(tuurlijk heb ik de stock nld rom eropgegooit :-p)
en dan nu,
volgens hun dus was dit toestel teruggekomen en via dynafix terug in verkoopomloopgebracht
omdat de vorige eigenaar niet wou betalen voor schade die zijn fout was aan het toesten,
klinkt moelijk te geloven, maar volgens regiomanager die er was ook dan is het toch echt zo gebeurt.
Mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

Cablekevin schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:05:
Ik heb nu 1 dag die dutty's rom draaien, persoonlijk erger ik me er nu al aan, ik denk dat ik nu al minimaal 5 verschillende ROMs gepakt heb, iemand die echt iets aan te bevelen heeft voor mij? (Laurentarius/Duttys/CleanEX al gehad).
Het scheelt als je even aangeeft waar je je precies aan ergert.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 08:34
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 19:50:
nou,
en dan nu,
Wanneer je zo achteraf alles eens bekijkt, dan is het toch een mooi verhaal of niet?! :)
Eind goed, al goed... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand van de sygic gebruikers ervaring met de foutmelding 'er kan geen route worden berekend [3]', hd2 of sygic mm 10, v8.06, heeft moeite langere routes uit te rekenen, navigeren binnen NL gaat overigens prima. kan de melding nergens vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:42:
iemand van de sygic gebruikers ervaring met de foutmelding 'er kan geen route worden berekend \[3]', hd2 of sygic mm 10, v8.06, heeft moeite langere routes uit te rekenen, navigeren binnen NL gaat overigens prima. kan de melding nergens vinden... :(
Je zit in het verkeerde topic, er is een sygic topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

Sinds gister trotse eigenaar HD2. alleen blijft mijn backlight kniipperen in lock screen. iemand ervaring mee of een opkossing?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik mag mij binnenkort ook weer aan het lijstje van HD2 eigenaren toevoegen.
Nadat mijn HD2 zoveel kuren bleef vertonen. is hij uiteindelijk tot dood verklaard door dynafix.
Vochtschade... ok..

Gelukkig via PDAshop verzekerd en volgende week krijg ik mijn nieuwe HD2!

Ben ik ff blj dat ik hem verzekerd heb zeg!

:D

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:28:
[...]

Wanneer je zo achteraf alles eens bekijkt, dan is het toch een mooi verhaal of niet?! :)
Eind goed, al goed... d:)b
ja, idd. hij was toch al een goed maandje oud.
en nu een totaal nieuw toestel is mooi meegenomen,
thanks voor de hulp iedereen! _/-\o_
iemand die een goede nld rom weet? heb ze allemaal op xda geprobeert en niets staat me echt aan.
dat is dan de artremis en laurentiesrom, zijn er nog andere?
en een wwe rom liever niet, of is die turbo rom echt zo goed?
welke radioversie gebruiken jullie er dan bij?

[ Voor 4% gewijzigd door XstarzZ op 20-03-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
XstarzZ schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 22:23:
[...]

ja, idd. hij was toch al een goed maandje oud.
en nu een totaal nieuw toestel is mooi meegenomen,
thanks voor de hulp iedereen! _/-\o_
iemand die een goede nld rom weet? heb ze allemaal op xda geprobeert en niets staat me echt aan.
dat is dan de artremis en laurentiesrom, zijn er nog andere?
en een wwe rom liever niet, of is die turbo rom echt zo goed?
welke radioversie gebruiken jullie er dan bij?
Hij is echt zo goed!

Custom ROM: CleanEX HQ 1.03 WWE (TURBO, is nu standaard bij deze serie).
i.c.m. radio: 2.09.51.03 (zit niet in de ROM gebakken).

Ik kan hier, i.v.m. het strenge beleid op tweakers geen links plaatsen, maar als je even googled... kom je er vast uit! http://lmgtfy.com/?q=XDA+HD2+CleanEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Morgen opnieuw flashen John,wordt weer geupdate, zit een foutje in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Windkracht13 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:36:
Verdomme! Meen je niet?! Ik ben echt net klaar met flashen en alles aanpassen, echt 5 min geleden ofzo! |:(
Hmmm, nou ja, ik zal nu eerst die thread wel even uitspitten, even kijken wat er aan de hand is en of het een hele erg fout betreft, zo niet, dan wacht ik misschien maar tot de volgende versie... Die gast is echt te damn snel met al z'n beestachtige ROM's en updates!

EDIT: Heb 't gelezen, betreft de cam drivers 2.10. Hmmm... heb ik niet zoveel moeite mee, denk dat ik wacht tot de gehele nieuwe versie! :)

[ Voor 11% gewijzigd door John Connor op 20-03-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Crusader schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 20:13:
[...]

Het scheelt als je even aangeeft waar je je precies aan ergert.
Ik denk dat dat wel even handig zou zijn ja. Ik heb altijd Dutty gehad op mijn Touch HD, altijd heel erg tevreden over geweest. Tot nu toe Dutty niet gebruikt, al twijfelde ik over de HG V1.4. Toch nog niet gedaan. Ik zie wel dat dit nu de ROM is die hij zelf gebruikt en dus ook zelf nu mee bezig is. Ik denk dat ik nieuwe versie van hem ga proberen.

Gebruik nu, na aantal geprobeerd te hebben, tot volle tevredenheid de ROMs van Miri (V10.0, op basis van 23549). Over deze (maar in het algemeen ook alle ROMs van Miri) ben ik echt heel tevreden. Hij levert vrij 'cleane' ROMs, dus je kan daarna zelf veel erop zetten. Dingen die ik wil zet ik in de Autoinstall directory en worden na een flash dus gelijk geinstalleerd. Icm Cookie's Homepage en Steve's taskbar, heb je een prachtige ROM om mee te starten. Maar ja, de vraag is inderdaad, waar ergerde je dan aan ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik heb nu sinds 3 weken mijn HD2, en over het algemeen ben ik hartstikke tevreden. Komende van een Xperia is de snelheid echt een verademing!

Alleen heb ik nu sinds gisteren het probleem dat mijn dataverbinding CONSTANT wegvalt. Ik weet dat dit een probleem is van de HD2, en ik heb al sinds het begin dat ik wel eens mijn verbinding ff uit en aan moest zetten, maar nu gebeurt het gewoon constant. Elk half uur kan ik mijn dataverbinding uit en aan zetten. Softreset heeft niet geholpen. Ik heb helemaal niks veranderd. Geen apps installed of uninstalled, geen instellingen veranderd, dus ik snap er niks van.
Eerst was het gemiddeld 1 keer per dag, en nu is het gewoon elk half uur... Erg onhandig als ik mijn mail automatisch wil laten ophalen.
Heeft iemand hier misschien wat tips voor hoe ik dit aan kan pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

mattrob schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat dat wel even handig zou zijn ja. Ik heb altijd Dutty gehad op mijn Touch HD, altijd heel erg tevreden over geweest. Tot nu toe Dutty niet gebruikt, al twijfelde ik over de HG V1.4. Toch nog niet gedaan. Ik zie wel dat dit nu de ROM is die hij zelf gebruikt en dus ook zelf nu mee bezig is. Ik denk dat ik nieuwe versie van hem ga proberen.

Gebruik nu, na aantal geprobeerd te hebben, tot volle tevredenheid de ROMs van Miri (V10.0, op basis van 23549). Over deze (maar in het algemeen ook alle ROMs van Miri) ben ik echt heel tevreden. Hij levert vrij 'cleane' ROMs, dus je kan daarna zelf veel erop zetten. Dingen die ik wil zet ik in de Autoinstall directory en worden na een flash dus gelijk geinstalleerd. Icm Cookie's Homepage en Steve's taskbar, heb je een prachtige ROM om mee te starten. Maar ja, de vraag is inderdaad, waar ergerde je dan aan ... ?
O.a. de mappen structuur weer in het startmenu, die zie ik persoonlijk liever gewoon zoals het in de Stock ROM opgebouwt is, nu moet je zoeken naar waar Dutty z'n spulletjes onder gegroepeert heeft, maar dit is slechts een questie van gewenning denk ik.

Met het sturen van smsjes krijg ik nu nogsteeds de melding van "Message was send succesfully" waar ik me helemaal groen en geel aan erger, zo is het sms icoontje (als je een sms ontvangt) ook anders dan in de Stock ROM, nu denk ik continue dat ik een mail ontvangen heb.

En wat andere kleine dingen, zoals de icons die weer verandert zijn, ik was tevreden met de L26 ROMS maar sinds die andere icons gebruikt ga ik z'n ROMS niet meer op m'n telefoon flashen.

@Barfman, ik zal nooit meer een Stock ROM gaan draaien, ze zijn gewoonweg niet efficiënt genoeg.

Ik zal vanavond eens kijken naar de ROMS van Miri, maar nu even van het zonnetje genietten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat HTC bij de HD3 toch echt wel stereo speakers aan de voorkant proberen te plaatsen. Aan de achterkant mono speaker is echt geen multimedia waardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
John Connor schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:15:
[...]

Hij is echt zo goed!

Custom ROM: CleanEX HQ 1.03 WWE (TURBO, is nu standaard bij deze serie).
i.c.m. radio: 2.09.51.03 (zit niet in de ROM gebakken).

Ik kan hier, i.v.m. het strenge beleid op tweakers geen links plaatsen, maar als je even googled... kom je er vast uit! http://lmgtfy.com/?q=XDA+HD2+CleanEX
Ja, K'heb hem geinstalleert.
en idd wow!
die is snel zeg >:)
thanks voor de radiotip!
deze blijft er nog wel een tijdje op verwacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

iichel

Gazoooo

Pluisje89 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:40:
Sinds gister trotse eigenaar HD2. alleen blijft mijn backlight kniipperen in lock screen. iemand ervaring mee of een opkossing?
Ik ben er inmiddels achter dat de telefoon denkt dattie opgeladen wordt terwijl die dat niet is. (als ik de helderheid aanpas van externe voeding dan gaat er meteen wat veranderen).

Iemand?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Cablekevin schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:15:
[...]

O.a. de mappen structuur weer in het startmenu, die zie ik persoonlijk liever gewoon zoals het in de Stock ROM opgebouwt is, nu moet je zoeken naar waar Dutty z'n spulletjes onder gegroepeert heeft, maar dit is slechts een questie van gewenning denk ik.

Met het sturen van smsjes krijg ik nu nogsteeds de melding van "Message was send succesfully" waar ik me helemaal groen en geel aan erger, zo is het sms icoontje (als je een sms ontvangt) ook anders dan in de Stock ROM, nu denk ik continue dat ik een mail ontvangen heb.

Ik zal vanavond eens kijken naar de ROMS van Miri, maar nu even van het zonnetje genietten! :)
Ik denk dat Miri je dan wel bevalt; ik had hetzelfde als jij. Miri heeft daar veel van ongemoeid gelaten en laat je zelf installeren wat je wilt. Maar .... Miri gebruikt ook weer geen extra tweaks, wat volgens mij Dutty en anderen wel doen ... Maar ik vind Miri's ROMs supersnel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 21-03-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Dav0s schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Ik heb hier, toen de ROM bij Vodafone UK uitkwam, een uitgebreide mailwisseling over gehad met de klantenservice. Nog nooit een bedrijf zo om het antwoord heen zien te draaien..

Ter vermaak:

[...]
Tsja, behalve dat ze het gewoon niet weten, is de toon natuurlijk ook wel teleurstellend. Alsof het een AI is waarmee je aan het mailen bent. In plaats van dat ze gewoon een goed duidelijk antwoord geven krijg je een antwoord van hooguit twee zinnen. En inderdaad wel slecht dat ze niets erover kunnen zeggen. Ze kunnen bijv. toch wel zeggen of ze er mee bezig gaan of niet of iig waar een dergelije beslissing van afhankelijk is? Er is voor hun een manier om van dit gezeik af te zijn, namelijk door het toestel gewoon vrij te geven. Maar dat doen ze dan ook weer niet.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op zondag 21 maart 2010 @ 19:06:
[...]

Tsja, behalve dat ze het gewoon niet weten, is de toon natuurlijk ook wel teleurstellend. Alsof het een AI is waarmee je aan het mailen bent. In plaats van dat ze gewoon een goed duidelijk antwoord geven krijg je een antwoord van hooguit twee zinnen. En inderdaad wel slecht dat ze niets erover kunnen zeggen. Ze kunnen bijv. toch wel zeggen of ze er mee bezig gaan of niet of iig waar een dergelije beslissing van afhankelijk is? Er is voor hun een manier om van dit gezeik af te zijn, namelijk door het toestel gewoon vrij te geven. Maar dat doen ze dan ook weer niet.
Een tijdje geleden (ongeveer een maand terug) had ik contact met vodafone opgenomen en zij zeiden dat ze bezig waren met het onwikkelen van een update. Ik zou worden gebeld als deze uit zou zijn. Alhoewel ik geen problemen heb ondervonden met het toestel, heb ik toch naar een update gevraagd om maar eens bezig te kunnen zijn met custom roms. Ik heb het toestel nu weggedaan, want wacht op een (minstens net zo snelle als hd2) telefoon met qwerty toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Eer komt een nieuwe rom update aan èèn dezer dagen: 1.72.831.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag Artemis 7.0 NLD er op gegooid, werkt echt als een zonnetje alleen zit ik met best wel een probleem.
Ik wilde een passkey op mijn telefoon zetten ter beveiliging alleen kan ik hem nu niet meer 'unlocken'. Het code invul scherm is heel klein en als ik de juiste code heb ingetoetst kan ik niet op ontgrendelen drukken. :S
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of zal ik toch echt een hardreset moeten uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:38:
Hoe weet je dat en zijn je bronnen een beetje stevig of ni :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 23:01:
[...]

Hoe weet je dat en zijn je bronnen een beetje stevig of ni :P
Mijn bron is XDA :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:38:
Laten we hopen dat we eindelijk af zijn van

1. Het gekraak tijdens bellen
2. De maximale volume als je iemand belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 01:41:
[...]

Ik heb hier nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

Deze klachten herken ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Crusader schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:13:
[...]

Deze klachten herken ik ook niet.
ik ook niet geen last van.
Khoop dat ze iets doen aan het smsladen programma.
dat je niet meer moet zitten wachten tot een sms geladen is eer je kan beginnen typen.
dan zou deze phone bijna perfeckt zijn voor mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
XstarzZ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:33:
[...]

dat je niet meer moet zitten wachten tot een sms geladen is eer je kan beginnen typen.
Ik hoef echt nog geen seconde te wachten met een nieuwe sms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
kbloem schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:33:
[...]

Ik hoef echt nog geen seconde te wachten met een nieuwe sms...
hangt samen met de hoeveelheid sms je in 1 conversatie hebt staan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op maandag 22 maart 2010 @ 06:30:
[...]

Ik heb hier nooit last van gehad.
lees maar op xda. Ik ben niet de enige die last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
[...]

Gekraak ken ik niet, wel een dubbele beltoon als ik sommige nummers bel.
Het volume tijdens bellen wordt ik ook niet goed van. Is soms hard, soms zacht. De volume-toets aan de zijkant gebruiken, werkt soms niet en soms te snel.. van hard naar veel te zacht dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

heb m nu ook twee weken. Ben er "redelijk" tevreden mee. Heb de laatste stock ROM geladen, Cookie's home tab en Nodata. Battlog werkt nog niet, moet dat framework nog doen.

Vind m veel mogelijkheden hebben , maar weinig intuitief, wat volgens mij aan windows ligt. Zie nog teveel overeenkomsten met mn oude Ipaq, vooral bij bijvoorbeeld verbindingenbeheer. Ook was ik blij om hier even wat eigenaardigheden van MyPhone te lezen voor ik t gebruikte.

Maar goed, ben nog druk aan t experimenteren, en mijn vrouw met de N97 mini. En ik heb nog lang niet alle topics in de 9 HTC HD2 draadjes gezien, laat staan dat ik alles op het XDA forum heb gelezen...:-)

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Windkracht13 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 23:36:
Ook in 1.05 zit een kleine bug helaas; geen notifications in slider unlock screen.

EDIT: Zit er trouwens aan te denken om van deze frankenstein 1.05 build (2.10/1.72) af te stappen en weer te 'downgraden' naar de laatste versie van de, inmiddels beeindigde, UltraLite serie: CleanEX 1.24 UltraLite TURBO (WWE), i.c.m. radio 2.08.50.08_2 (i.v.m. 576 MB).

Voor mijn gevoel werkte deze versie toch 't beste, ook vond ik 'm sneller en was deze versie echt volledig bug vrij. En van de mindere geluidskwaliteit, waar sommige mensen soms last van hebben bij 't gebruik van radio 2.08.50.08_2, heb ik nog nooit last gehad. Ik denk dat het ook licht aan het feit dat 1.24 volledig gebaseerd was op 2.10 en de 1.05 versie een frankenstein build betreft. 1.24 lijkt toch beter beter en snappier te werken!

[ Voor 56% gewijzigd door John Connor op 22-03-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:59:
[...]

Ook in 1.05 zit een kleine bug helaas; geen notifications in slider unlock screen.

EDIT: Zit er trouwens aan te denken om van deze frankenstein 1.05 build (2.10/1.72) af te stappen en weer te 'downgraden' naar de laatste versie van de, inmiddels beeindigde, UltraLite serie: CleanEX 1.24 UltraLite TURBO (WWE), i.c.m. radio 2.08.50.08_2 (i.v.m. 576 MB).

Voor mijn gevoel werkte deze versie toch 't beste, ook vond ik 'm sneller en was deze versie echt volledig bug vrij. En van de mindere geluidskwaliteit, waar sommige mensen soms last van hebben bij 't gebruik van radio 2.08.50.08_2, heb ik nog nooit last gehad. Ik denk dat het ook licht aan het feit dat 1.24 volledig gebaseerd was op 2.10 en de 1.05 versie een frankenstein build betreft. 1.24 lijkt toch beter beter en snappier te werken!
Heb die slider van de HD mini erop, en heb daarmee wel notifications in slider unlock screen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Heb ik ook gedaan, werkt goed... :)

Btw, de snelheid is zeker niet minder dan de 1.24 versie, ben nog aan het testen.

[ Voor 54% gewijzigd door Windkracht13 op 22-03-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
OkeOkeOke schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:30:
[...]

Heb die slider van de HD mini erop, en heb daarmee wel notifications in slider unlock screen!
Hmmm... Dat is interessant :)

Gebruik je dezelfde CleanEX versie, 1.05? Ik neem aan dat je het losje CAB'je gebruikt dat op XDA te vinden is? Ik heb echter wel ergens verhalen gelezen dat er problemen met unlocken kunnen optreden, waardoor sommige mensen zelfs hebben moeten hard-reseten, maar dit dit schijnt voornl. 't geval te zijn wanneer je je toestel hebt gelocked door een pincode (daarmee bedoel ik niet de SIM pincode).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Hmmm... Dat is interessant :)

Gebruik je dezelfde CleanEX versie, 1.05? Ik neem aan dat je het losje CAB'je gebruikt dat op XDA te vinden is? Ik heb echter wel ergens verhalen gelezen dat er problemen met unlocken kunnen optreden, waardoor sommige mensen zelfs hebben moeten hard-reseten, maar dit dit schijnt voornl. 't geval te zijn wanneer je je toestel hebt gelocked door een pincode (daarmee bedoel ik niet de SIM pincode).
Ja laatste CleanEX 1.05.
Ik gebruik hem al een hele tijd zonder problemen, maar heb geen code. En ja, zoals alles is op xda te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
OkeOkeOke schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:38:
[...]

Ja laatste CleanEX 1.05.
Ik gebruik hem al een hele tijd zonder problemen, maar heb geen code. En ja, zoals alles is op xda te vinden.
Ik gebruikte 'm eerst ook, maar dat was een ingebakken versie in de 2.1 ROM van Tom Codon. Dus toen werkte ik niet 't losse CAB'je. Er schijnen meerdere rond te zwerven, waarvan ze niet allemaal goed werken.

Zouden jullie (Oke/Windkracht) me de link kunnen PM'en, van de versie die jullie gebruiken (WVGA, goed werkend i.c.m. CleanEX)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
mensen hier die het cabje weten rondzweven op xda voor het start woord te verwijderen?
die bovenaan links dan.
ik kan het niet zo direckt vinden op xda.
niet de engelse versie, de nederlandse aub.
heb via bsbtweaks de manilla terug in het nederlands gekregen :p
op de link staat een screenshot, voor het duidelijker te maken.
http://forum.xda-develope...?p=5949424&postcount=2212

[ Voor 20% gewijzigd door XstarzZ op 22-03-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:43:
[...]

Ik gebruikte 'm eerst ook, maar dat was een ingebakken versie in de 2.1 ROM van Tom Codon. Dus toen werkte ik niet 't losse CAB'je. Er schijnen meerdere rond te zwerven, waarvan ze niet allemaal goed werken.

Zouden jullie (Oke/Windkracht) me de link kunnen PM'en, van de versie die jullie gebruiken (WVGA, goed werkend i.c.m. CleanEX)?
Gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Got it! En hier nog de bijbehorende achtergrond (WVGA) voor wie geinteresseerd is:

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=288386&stc=1&thumb=1&d=1267576066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ff een vraag naar jullie mening:P

De T-mobile HD 2 werd vandaag verkocht bij wallsmart en via een filmpje op pocketnow (http://pocketnow.com/hard...elling-t-mobile-hd2-early) zag ik dat er bij het opstarten als je in roder letter je rom ziet staan er bij deze 2.10. blah blah stond. Denken jullie dat Htc ook voor onze HD 2 binnekort de 2.10 ROM uitbrengt met bijvoorbeeld eReader enzo?

edit: Is er iemand die nog andere live wallpapers heeft gevonden?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:25:
Ik had ff een vraag naar jullie mening:P

De T-mobile HD 2 werd vandaag verkocht bij wallsmart en via een filmpje op pocketnow (http://pocketnow.com/hard...elling-t-mobile-hd2-early) zag ik dat er bij het opstarten als je in roder letter je rom ziet staan er bij deze 2.10. blah blah stond. Denken jullie dat Htc ook voor onze HD 2 binnekort de 2.10 ROM uitbrengt met bijvoorbeeld eReader enzo?

edit: Is er iemand die nog andere live wallpapers heeft gevonden?
ik denk dat dit wel een t-mobile rom gaat zijn,
maar er is wel al een 1.77 uit. maar alleen nog maar WWE, dus nld moet nog eve wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:25:
...De T-mobile HD 2 werd vandaag verkocht bij wallsmart en via een filmpje op pocketnow (http://pocketnow.com/hard...ng-t-mobile-hd2-early)...
Iemand al opgevallen dat de 'hoorntjes' groen en rood zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 13:20

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ook zag ik bovenaan de speaker niet zitten. Glas/screen liep gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Die zit er wel.. zet het beeld maar eens op pauze bij 0:15 sec.

[ Voor 30% gewijzigd door lithje op 22-03-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Ik moet even kwijt... Op het toetsenbord na ben ik eigenlijk best wel blij met mn HD2 :+

Nu nog een Dutch woordenboek in Swype en ik maak een standbeeld voor m!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XstarzZ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:57:
[...]

ik denk dat dit wel een t-mobile rom gaat zijn,
maar er is wel al een 1.77 uit. maar alleen nog maar WWE, dus nld moet nog eve wachten
Sorry ik heb de HD 2 nog maar 2 dagen betekent WWE iets world wide ofzo iig niet in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 13:53
lithje schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:57:
[...]

Iemand al opgevallen dat de 'hoorntjes' groen en rood zijn??
Hier wat duidelijker te zien, en wat verschillen te zien...

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:50
world wide english

[ Voor 42% gewijzigd door falconxp op 22-03-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 12:16
Ik blijf echt vinden dat als ik een smsje krijg het te lang duurt voor ik kan reageren of lezen. Wat is de beste optie om dit sneller te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 12:43
clonedonkey schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:50:
Ik blijf echt vinden dat als ik een smsje krijg het te lang duurt voor ik kan reageren of lezen. Wat is de beste optie om dit sneller te maken ?
Een deel van je sms'jes verwijderen. Is de enigste oplossing die ik hiervoor al ben tegengekomen jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
Hallo,

Ik heb vandaag een N97 geruild tegen mijn nu in bezit hebbende HD2.
Vind het een zeer mooi toestel, maar zit met 1 probleem ( en hoop dat het aan mij ligt).

Ik wil de rom update naar 1.66
Nu wil mijn HD2 geen verbinding maken met mijn pc wanneer ik ActiveSync aanklik. (dit moet wel om te updaten)

Heb geprobeerd met het uitzetten van de "snellere datasynchronisatie inschakelen", maar dit heeft geen effect.

Ik heb op mijn pc:
Windows 7 32bit

En mijn Rom op HD2 is:
1.48

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

M009 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:33:
Hallo,

Ik heb vandaag een N97 geruild tegen mijn nu in bezit hebbende HD2.
Vind het een zeer mooi toestel, maar zit met 1 probleem ( en hoop dat het aan mij ligt).

Ik wil de rom update naar 1.66
Nu wil mijn HD2 geen verbinding maken met mijn pc wanneer ik ActiveSync aanklik. (dit moet wel om te updaten)

Heb geprobeerd met het uitzetten van de "snellere datasynchronisatie inschakelen", maar dit heeft geen effect.

Ik heb op mijn pc:
Windows 7 32bit

En mijn Rom op HD2 is:
1.48

Wat doe ik fout?
ActiveSync kun je niet meer gebruiken vanaf Vista en hoger. Is alleen voor Windows XP.

Jouw oplossing: http://www.microsoft.com/...vice-center-download.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M009
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06-2023
@ Crusader:

Bedankt, heb veel op google geprobeerd maar dit kwam er niet uit.

Ik ga het gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:40
In gebruik Windows 7 64-bit en sluit de HD2 aan via ActiveSync (default), dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:27

HollovVpo1nt

I like gadgets

honey schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:04:
In gebruik Windows 7 64-bit en sluit de HD2 aan via ActiveSync (default), dus het kan wel.
ActiveSync op je telefoon ja, maar de software voor Win7/Vista heeft Winmo Device Center :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John Connor schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:55:
[...]

Got it! En hier nog de bijbehorende achtergrond (WVGA) voor wie geinteresseerd is:

[afbeelding]
Zou je hem even op 480*800 formaat willen posten, of een link daarvan geven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:58:
[...]

Zou je hem even op 480*800 formaat willen posten, of een link daarvan geven? :+
x2, ik wil m ook graag (originele .png) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

CRXed schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 00:51:
[...]

x2, ik wil m ook graag (originele .png) 8)
Verander in de link het thumb=1 in thumb=0 en krijg dit :*)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik heb een probleem met mijn wlan.

Ik kan namelijk geen verbinding maken ookal stel ik alle instelling goed.

Hier enkele screenschots om mijn instellingen duidelijk te maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.ksjledeberg.be/Temp/Knipsel.PNG
Afbeeldingslocatie: http://www.ksjledeberg.be/Temp/2010-03-23_08-20-17-.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.ksjledeberg.be/Temp/2010-03-23_08-20-41-.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.ksjledeberg.be/Temp/2010-03-23_08-20-54-.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.ksjledeberg.be/Temp/2010-03-23_08-20-59-.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
glennvho schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:40:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dezelfde situatie hier thuis, gebruik als verificatie WPA-PSK in je telefoon, dan kan je een key invoeren en werkt het;)

[ Voor 75% gewijzigd door Okki5 op 23-03-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Okki5 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:47:
[...]

Ik heb dezelfde situatie hier thuis, gebruik als verificatie WPA-PSK in je telefoon, dan kan je een key invoeren en werkt het;)
En moet ik mijn router dan ook instellen op wpa-psk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Uiteraard, dan zou het moeten werken.

Wel dezelfde wpa-psk key invoeren op telefoon en router!

[ Voor 44% gewijzigd door Windkracht13 op 23-03-2010 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

En IEEE 802.1x uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe extern bureaublad werkt het lijkt me namelijk handig om op mijn telefoon bij mijn computer te kunnen. Alleen snap ik niet hoe het werkt. Ik weet dat je op je computer en telefoon wi-fi verbinding moet hebben maar wat vul ik in bij computer weet ik het mijn ip-adress maar bij naam en wachtwoord? mag ik dat zelf bedenken of moet ik een account hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:29:
Weet iemand hoe extern bureaublad werkt het lijkt me namelijk handig om op mijn telefoon bij mijn computer te kunnen. Alleen snap ik niet hoe het werkt. Ik weet dat je op je computer en telefoon wi-fi verbinding moet hebben maar wat vul ik in bij computer weet ik het mijn ip-adress maar bij naam en wachtwoord? mag ik dat zelf bedenken of moet ik een account hebben ofzo?
wifi heeft er niks mee te maken. Je kan ook je pc aan een kabel hebben hangen en dan via 3G inloggen.

het principe is dat je extern bureaublad delen (remote desktop, bij system properties remote) aanzet op je windows computer. (en ook ervoor zorgen dat je eventuele firewall niks tegenhoud).
Dan kan je als je wifi hebt al inloggen als je met je telefoon in je eigen netwerk zit. je moet dan het ip adres of de computernaam invullen op je telefoon.
Als je het vanaf een ander netwerk (wifi op andere locatie of 3G) wilt doen moet je ook poort 3389 forwarden naar het ip adres van je windows computer. hoe je dit moet doen is bij elke router anders.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ kleine--man Wat heb je zelf zoal geprobeerd? Er kan weinig stuk gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 23-03-2010 09:41 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Als ik een Twitterbericht wil plaatsen met een lang URL daarin, gaat ie over zijn max tekens heen. Blijkbaar werkt de ingebouwde URL-shortener alleen achteraf, bericht met originele URL mag dus niet langer dan 140 tekens zijn. Kan iemand dat bevestigen?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Doopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:15:
Als ik een Twitterbericht wil plaatsen met een lang URL daarin, gaat ie over zijn max tekens heen. Blijkbaar werkt de ingebouwde URL-shortener alleen achteraf, bericht met originele URL mag dus niet langer dan 140 tekens zijn. Kan iemand dat bevestigen?
ja, dit is trouwens ook al via de gewone webinterface,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Prulleman schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:40:
[...]

wifi heeft er niks mee te maken. Je kan ook je pc aan een kabel hebben hangen en dan via 3G inloggen.

het principe is dat je extern bureaublad delen (remote desktop, bij system properties remote) aanzet op je windows computer. (en ook ervoor zorgen dat je eventuele firewall niks tegenhoud).
Dan kan je als je wifi hebt al inloggen als je met je telefoon in je eigen netwerk zit. je moet dan het ip adres of de computernaam invullen op je telefoon.
Als je het vanaf een ander netwerk (wifi op andere locatie of 3G) wilt doen moet je ook poort 3389 forwarden naar het ip adres van je windows computer. hoe je dit moet doen is bij elke router anders.
En vergeet niet dat je op je PC een wachtwoord moeten hebben! Anders werkt het niet.

Dus
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:29: maar bij naam en wachtwoord? mag ik dat zelf bedenken of moet ik een account hebben ofzo?
Nee dat mag je niet zelf verzinnen. Je moet op je PC een user met wachtwoord hebben. En die vul je in in Remote Desktop

[ Voor 16% gewijzigd door CRXed op 23-03-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
glennvho schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:40:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet natuurlijk wel je key invullen! (niet automatisch laten verkrijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
CRXed schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:44:
[...]

Je moet natuurlijk wel je key invullen! (niet automatisch laten verkrijgen)
Dat is juist het probleem, als ik kies voor wpa dan kan ik geen key invullen want het vakje is grijs en dus niet aan te passen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Prulleman schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:36:
[...]

ja, dit is trouwens ook al via de gewone webinterface,
Ok, dat zuigt :(

Gebruikt iemand dit om dat probleem op te lossen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=639618 ?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:29:
De PC waar je op in probeert te loggen moet ook voorzien zijn van minimaal Windows Professional. Bij Home Premium gaat je dat niet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
De 1.3 CAB geeft een foutmelding, de 1.2 CAB doet het wel.. nu nog testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Doopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Ok, dat zuigt :(

Gebruikt iemand dit om dat probleem op te lossen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=639618 ?
De 1.3 CAB werkt niet, de 1.2 wel.
Werkt overigens niet met Opera Mobile, wel met Explorer. Leuke app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met een kapot lcd, hier de losse lcd module voor de HD2 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
lithje schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:01:
[...]

De 1.3 CAB werkt niet, de 1.2 wel.
Werkt overigens niet met Opera Mobile, wel met Explorer. Leuke app!
1.2 start inderdaad wel maar ik krijg geen korte URL's met iE of Opera :?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
Programma openen, alles aanvinken + bit.ly kiezen..

Naar Explorer gaan, de link ingedrukt houden.. kiezen voor 'kopieren'.
Even wachten.. je krijgt nu de vraag of je URL verkorter wilt gebruiken.

Naar Twitter gaan, tweet openen.. de tweet ingdrukt houden, kiezen voor plakken.

Als je een verkorte url gemaakt hebt, dan kun je ook het programma openen en dan zie je onderaan
'current data in clipboard' staan. Daar staat dan ook de URL.

Ik heb overigens wel een soft reset gedaan na installatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
XstarzZ schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:33:
[...]

Dat sms-laden heb ik nou weer geen last van. Heb 1 persoon met rond de 250+ smsjes tussen hem en mij. Vertraging is max 1 seconde. Heb 1.66 normale rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Sorry als de vraag al een keer gesteld is het zijn nogal wat topics..

Ik heb vandaag een htc hd2 gehaald dit omdat mijn touch HD gister overleden is.
Echter heb ik zeer slechte internet verbinding. Ik kom niet voorbij 'G' als ik op de zelfde locatie ben waar ik met de touch HD altijd wel g3/H had.

Wanneer ik naar buitenloop heb ik wel gelijk 3g/H verbinding.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben? en is hier een oplossing voor. Of is het standaard ontvangst gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BootVluchteling schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:06:
[...]

Dat sms-laden heb ik nou weer geen last van. Heb 1 persoon met rond de 250+ smsjes tussen hem en mij. Vertraging is max 1 seconde. Heb 1.66 normale rom.
Ik kan ook wel meteen beginnen met typen maar zodra de hele conversatie is ingeladen verspringt het beeld en moet ik scrollen om weer te zien wat ik aan het typen was en dat vind ik ook best hinderlijk. WWE 1.48 normale rom met sms-updates.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:51
Ik zou even updaten naar de nieuwe rom, daar zit namelijk ook een nieuwe radio versie in verwerkt die je bereik misschien verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Ontvangst heeft niets te maken met je HD2...
Dat ligt puur aan je provider, welke radiorom staat er momenteel op?
Al gekeken bij je data instellingen, of deze goed staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39
Hallo,

Ik heb even een korte vraag.
Als ik mijn HTC HD2 van 6 November (Dus ongeveer 4 maand oud) in top staat zo omruil met een HTC Shift met lichte beschadigingen is dat een fair deal voor mij ?
Of zou de eigenaar van de HTC Shift moeten bijbetalen ?

Alvast bedankt.

Mvg,
Mixpower

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mixpower schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:25:
Hallo,

Ik heb even een korte vraag.
Als ik mijn HTC HD2 van 6 November (Dus ongeveer 4 maand oud) in top staat zo omruil met een HTC Shift met lichte beschadigingen is dat een fair deal voor mij ?
Of zou de eigenaar van de HTC Shift moeten bijbetalen ?

Alvast bedankt.

Mvg,
Mixpower
Heb je je verdiept in de shift t.o.v. de HD2 en vind je het zelf een fair deal?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windkracht13 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:22:
Ontvangst heeft niets te maken met je HD2...
Dat ligt puur aan je provider, welke radiorom staat er momenteel op?
Al gekeken bij je data instellingen, of deze goed staan???
pff ik heb hem niet uitgepakt dus nog niks geupdate.
bij radioversie geeft ie 2.06.51.07
rom versie: 1.66.404.1 (76641)

De instellingen van de data instellingen hebben ik overgenomen uit mijn oude telefoon.
het is een abbonoment van vodafone die verdinding maakt met office.vodafone.nl. ik kan er atm nog niet veel voor instellen. wellicht moet ik dit even rustig gaan uitzoeken.
Maar het vreemde is dat wanneer ik naar buiten loop hij direct 3g aangeeft en als ik een site open er ook gelijk een H verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
SnoeiKoei schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:27:
[...]

Heb je je verdiept in de shift t.o.v. de HD2 en vind je het zelf een fair deal?
Lijkt mij wel een goeie deal, telefoon vs. een computertje :)

Bedenk wel dat de HTC HD2 rond de 550 euro kost.

Ik weet niet wat de shift kost.

Wanneer je remote desktop doet (extern bureaublad) heb je eigenlijk ook Windows op je telefoon :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
lithje schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:05:
Programma openen, alles aanvinken + bit.ly kiezen..

Naar Explorer gaan, de link ingedrukt houden.. kiezen voor 'kopieren'.
Even wachten.. je krijgt nu de vraag of je URL verkorter wilt gebruiken.

Naar Twitter gaan, tweet openen.. de tweet ingdrukt houden, kiezen voor plakken.

Als je een verkorte url gemaakt hebt, dan kun je ook het programma openen en dan zie je onderaan
'current data in clipboard' staan. Daar staat dan ook de URL.

Ik heb overigens wel een soft reset gedaan na installatie..
Nu nogmaals geprobeerd, nu doet ie wel wel :D
Raar.

Opera werkt niet omdat er geen http:// in de adress-bar staat, als je die handmatig toevoegt werkt ie wel ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39
vanpeltje schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Lijkt mij wel een goeie deal, telefoon vs. een computertje :)

Bedenk wel dat de HTC HD2 rond de 550 euro kost.

Ik weet niet wat de shift kost.

Wanneer je remote desktop doet (extern bureaublad) heb je eigenlijk ook Windows op je telefoon :)
Oke bedankt voor je input!
Ik ben daar van op de hoogte, de Shift tja is niet meer tekoop en hij vraagt er voor verkoop €400,- voor.
Weet niet precies hoeveel mijn toestel nog waard is, maar deze is 2 maand gebruikt en daarna opgeborgen geweest zit geen kras op. Dus ik denk dan, dat ik geld toe moet hebben of zie ik dat verkeerd ?

Alvast bedankt.

Mvg,
Mixpower

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Mixpower schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Oke bedankt voor je input!
Ik ben daar van op de hoogte, de Shift tja is niet meer tekoop en hij vraagt er voor verkoop €400,- voor.
Weet niet precies hoeveel mijn toestel nog waard is, maar deze is 2 maand gebruikt en daarna opgeborgen geweest zit geen kras op. Dus ik denk dan, dat ik geld toe moet hebben of zie ik dat verkeerd ?

Alvast bedankt.

Mvg,
Mixpower
als je in vraag&aanbod kijkt zie je dat 400 wel een beetje de max is voor een 2ehands hd2. Op marktplaats staan 3 shifts, 2 van 400 en 1 van 500.
Op basis daarvan denk ik dat het wel een redelijke deal is

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Wat is dat windows mobile toch heerlijk te tweaken. Voor alle dingen waaraan ik me erger heeft iemand CAB gemaakt, net een nice CAB installed waarmee je de volume van je muziekspeler onafhankelijk in kan stellen van je belvolume _/-\o_

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Doopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:26:
Wat is dat windows mobile toch heerlijk te tweaken. Voor alle dingen waaraan ik me erger heeft iemand CAB gemaakt, net een nice CAB installed waarmee je de volume van je muziekspeler onafhankelijk in kan stellen van je belvolume _/-\o_
Heb je ook een linkje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ja maar die mogen hier niet volgens mij. Kan ook de PM functie niet vinden...

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai sindskort Artemis 7.0 Met Radio 2.09xxx
werkt geweldig icm KPN. :) Zoveel beter dan de stock 1.66 rom!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.