..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Oké, bedankt voor je feedback!Prulleman schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 16:08:
[...]
als je in vraag&aanbod kijkt zie je dat 400 wel een beetje de max is voor een 2ehands hd2. Op marktplaats staan 3 shifts, 2 van 400 en 1 van 500.
Op basis daarvan denk ik dat het wel een redelijke deal is
Mvg,
Mixpower
It's All In The "Mix"
OSPL 1.42, OSPL 1.66, OSPL 2.08 (Original SPL)
HSPL 1.42, HSPL 1.66, HSPL 2.08 (Hard SPL)
Je hoeft dus niet meer een originele rom terug te zetten via SDCard, je kan nu gelijk je SPL veranderen via HSPL2.
Al is mijn Pro zo goed als 2x dikker, qua beeldformaat is dit bijna dubbele oppervlakte.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je hoeft dus niet meer een originele rom terug te zetten via SDCard, je kan nu gelijk je SPL veranderen via HSPL2.ErikCornelissen schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:04:
Wat is het voordeel van HSPL2 t.o.v. HSPL1?
[ Voor 3% gewijzigd door Windkracht13 op 23-03-2010 18:20 ]
Het is ten eerste Eri_K_ met een K dus en ten tweede bij mijn TYTN II waren er verschillende versies met verbeteringen t.a.v. het draaien van custom ROMS.Windkracht13 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:19:
Eric, Lees het bericht van je voorganger nog eens een keer, maar probeer dan begrijpend te lezen...
geduld is soms erg moeilijk blijkbaar...
Ook zo zat van steeds de usb kabel in je pc te moeten stoppen terwijl je maar een klein cabje er op wil zetten.
en vervolgens geen wifi kunnen gebruiken door active sync.
-Mogelijkheid om smsjes te versturen vanaf pc.
-Registery editor vanaf pc.
-Bestanden verwijderen, wijzigen, afspelen, en bekijken vanaf de pc.
Het werkt ook nog eens geniaal zonder ingewikkelde instellingen je start het programma klikt op enable. Je krijgt je ip adres in beeld tikt het in op je pc logt in met je password dat je van te voren instelt en tada.
En in versie 20 die binnenkort uitkomt zit ook nog remote control.
Op de site staan twee versies halverwege de beta 2 1.6 die kan al het bovengenoemde. Onderaan staat versie 1.0 die kan alleen de bestanden.
Heeft niemand hier wat tips voor? Wordt er echt helemaal gek van...Rossi schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:05:
Ik heb nu sinds 3 weken mijn HD2, en over het algemeen ben ik hartstikke tevreden. Komende van een Xperia is de snelheid echt een verademing!
Alleen heb ik nu sinds gisteren het probleem dat mijn dataverbinding CONSTANT wegvalt. Ik weet dat dit een probleem is van de HD2, en ik heb al sinds het begin dat ik wel eens mijn verbinding ff uit en aan moest zetten, maar nu gebeurt het gewoon constant. Elk half uur kan ik mijn dataverbinding uit en aan zetten. Softreset heeft niet geholpen. Ik heb helemaal niks veranderd. Geen apps installed of uninstalled, geen instellingen veranderd, dus ik snap er niks van.
Eerst was het gemiddeld 1 keer per dag, en nu is het gewoon elk half uur... Erg onhandig als ik mijn mail automatisch wil laten ophalen.
Heeft iemand hier misschien wat tips voor hoe ik dit aan kan pakken?
Bedoel je misschien NoDataInRoaming? Zo ja: Ik heb die symptomen ook. Heb het progje verwijderd. Hopelijk lost dat het op.EbOoZ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:32:
Heb je toevallig NoDataWhileRoaming geïnstalleerd? Ik kreeg last van dezelfde symptomen, maar na het verwijderen van die tool is het over..
Nee helaas, bedankt voor de tip.EbOoZ schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:32:
Heb je toevallig NoDataWhileRoaming geïnstalleerd? Ik kreeg last van dezelfde symptomen, maar na het verwijderen van die tool is het over..
Even wat aanvullende info:
Heb op dit moment de stock 1.42 rom, en 2.05 radioversie.
Verder geen noemenswaardige tweaks gedaan of iets in die trend.
Hoop dat iemand nog wat nuttigs te melden heeft!
Bvd.
Ben jij altijd de iDupe van een iVriend met een iPhone/Pod Touch die altijd zijn doelloze applicaties laat zien en ermee pronkt? Vrees niet! Godaft is hier! De doelloze tijd dodende applicatie kun je hier downloaden:
http://www.freewarepocket...download-godaft-beta.html
Maar even serieus, het is best leuk
Verwijderd
Dit probleem is hier al veel besproken en ik ben bang dat hier geen oplossing voor is. Ik irriteer me er ook mateloos aan. 's ochtends wakker worden en de melding zien dat syncronisatie met my phone is mislukt, mailtjes die niet binnenkomen, etcetera.Rossi schreef op zondag 21 maart 2010 @ 13:05:
Ik heb nu sinds 3 weken mijn HD2, en over het algemeen ben ik hartstikke tevreden. Komende van een Xperia is de snelheid echt een verademing!
Alleen heb ik nu sinds gisteren het probleem dat mijn dataverbinding CONSTANT wegvalt. Ik weet dat dit een probleem is van de HD2, en ik heb al sinds het begin dat ik wel eens mijn verbinding ff uit en aan moest zetten, maar nu gebeurt het gewoon constant. Elk half uur kan ik mijn dataverbinding uit en aan zetten. Softreset heeft niet geholpen. Ik heb helemaal niks veranderd. Geen apps installed of uninstalled, geen instellingen veranderd, dus ik snap er niks van.
Eerst was het gemiddeld 1 keer per dag, en nu is het gewoon elk half uur... Erg onhandig als ik mijn mail automatisch wil laten ophalen.
Heeft iemand hier misschien wat tips voor hoe ik dit aan kan pakken?
Ja ik ben me ervan bewust dat dit al meerdere malen is besproken, maar volgens mij is het nog niet eerder langsgekomen dat dit elk half uur(!!) gebeurd. Dit is bij mij namelijk het geval. Of heb jij het ook zo vaak?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:30:
[...]
Dit probleem is hier al veel besproken en ik ben bang dat hier geen oplossing voor is. Ik irriteer me er ook mateloos aan. 's ochtends wakker worden en de melding zien dat syncronisatie met my phone is mislukt, mailtjes die niet binnenkomen, etcetera.
*burp*
Gewoon in je phone stoppen en formateren via je phone, het is overigens niet nodig hoor.Doopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:35:
Heb een nieuw 8 GB miscoSD binnen (class 6), is het verstandig dat ik die formatteer voordat ik hem gebruik? Zo ja hoe en met welk bestandssysteem?
Is dit op te lossen of moet er een andere client gebruikt worden, zo ja, welke zijn de best?
ja, mijn 16GB SDHC deed niks toen ik hem zonder format in me foon deed.Doopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:35:
Heb een nieuw 8 GB miscoSD binnen (class 6), is het verstandig dat ik die formatteer voordat ik hem gebruik? Zo ja hoe en met welk bestandssysteem?
Formatteer hem in FAT32 met dit programma van panasonic.->klik<-
Schijnt hij beter leesbaar te zijn voor meerdere apparaten heb ik ergens gelezen.
NTFS kan de HD2 niet mee overweg, spreek uit ervaring.
Waarschijnlijk is jou sdkaartje ook SDHC? (high capacity).
[ Voor 12% gewijzigd door -Magnat- op 23-03-2010 21:54 ]
Kan ik hem ook gewoon in mijn foon stoppen, koppelen als drive aan pc en dan formatten met dit proggie? Cardreader in pc is stuk-Magnat- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:47:
[...]
ja, mijn 16GB SDHC deed niks toen ik hem zonder format in me foon deed.
Schijnt hij beter leesbaar te zijn voor meerdere apparaten heb ik ergens gelezen.

*burp*
ja, want zo heb ik het ook gedaanDoopy-X- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:02:
[...]
Kan ik hem ook gewoon in mijn foon stoppen, koppelen als drive aan pc en dan formatten met dit proggie? Cardreader in pc is stuk
Zat namelijk op me werk en had helemaal geen cardreader bij de hand
Verwijderd
Ik heb ook een SDHC kaartje van 16GB (Sandisk), NTFS ondersteunt hij inderdaad niet, toen ik hem als NTFS had geformateerd zag hij mijn kaart niet eens, ik had het kaartje via de HTC HD2 zelf geformateerd naar FAT32 en toen werkte het als een trein.-Magnat- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:47:
[...]
ja, mijn 16GB SDHC deed niks toen ik hem zonder format in me foon deed.
-Magnat- schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:04:
[...]
ja, want zo heb ik het ook gedaan![]()
Zat namelijk op me werk en had helemaal geen cardreader bij de hand
Gewoon quick format neem ik aan?
*burp*
Want?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:04:
Ik draai sindskort Artemis 7.0 Met Radio 2.09xxx
werkt geweldig icm KPN.Zoveel beter dan de stock 1.66 rom!
*burp*
Nee, ik had " full (erase on)" en "format size adjustment on" gedaan want ik had toch alle tijd.
Ik denk beter 1x goed dan straks nog een keer formatten, want het duurt namelijk wel even.
Verwijderd
Ik zou beginnen met updaten naar de laatste ROM. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je het moet zoeken in de hoek van (Exchange) Active Sync die de verbinding vasthoudt. Sinds ik die op handmatig i.p.v. automatisch heb staan speelt het al stukken minder. Ook heb ik nog een klein vermoeden dat het lockscreen mechanisme een rol speelt. Heb sinds kort pocketshield draaien en sindsdien eigenlijk geen problemen meer, begrijp eerlijkgezegd niet waarom.....Rossi schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:56:
[...]
Nee helaas, bedankt voor de tip.
Even wat aanvullende info:
Heb op dit moment de stock 1.42 rom, en 2.05 radioversie.
Verder geen noemenswaardige tweaks gedaan of iets in die trend.
Hoop dat iemand nog wat nuttigs te melden heeft!
- Hoe kan je zelf de correcte hoesjes bij je albums zetten als gracenote ze niet kan vinden of de verkeerde heeft geselecteerd?
- Als ik een SMS wil sturen, pakt ie naast mijn telefooncontacten ook al mijn contacten op mijn SIM, hoe schakel ik dat uit?
*burp*
*burp*
Doopy-X- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:27:
Laten we de dag eens beginnen met 2 vragen:Gebruik eens de search, of google, er is een oplossing te vinden.
- Hoe kan je zelf de correcte hoesjes bij je albums zetten als gracenote ze niet kan vinden of de verkeerde heeft geselecteerd?
Ook hier, een beetje eigen research en logisch denken had je er uit kunnen komen.
- Als ik een SMS wil sturen, pakt ie naast mijn telefooncontacten ook al mijn contacten op mijn SIM, hoe schakel ik dat uit?
Contacts > more > View > All/Contacts/SIM
Aap!
Dat werkt prima voor de "gewone" contactenlijst, deze had ik uiteraard al zo staan. Voor contacten als je een SMS stuurt echter nietharmageddon schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 08:47:
Ook hier, een beetje eigen research en logisch denken had je er uit kunnen komen.
Contacts > more > View > All/Contacts/SIM

*burp*
Verwijderd
Ikzelf ben ook pas in het bezit van een HD2 na 2 jaar iphone.
EN ik moet zeggen dat hij stock de iphone wel aardig benaderd en op sommige punten zelf overklast.
Nu heb ik een 1.44 rom versie wat verouderd is, maar als ik naar de htc support ga voor de nieuwe rom 1.66 dan kan ik hem niet downloaden wnt zegt de site als ik mijn S/N nummer in vul. SORRY DEZE SOFTWARE IS NIET GESCHIKT VOOR UW TOESTEL.
Iemand ideetje??
Is trouwens een vodafone toestel
Heb trouwens verder geen last van Bugs ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 10:39 ]
Verwijderd
ik ga voor eenjarig contract met web.
ik wil via t-mobile, online met relax 25 en web kom ik op 245
via phonehouse is dit jammer genoeg hoger
plan was via phonehouse een HD2 met t-mobile te nemen
is er een goede reden om geen "branded" te nemen? of is de "branded" van t-mobile geen probleem.
waarschijnlijk zal ik uiteindelijk de HD2 wel gaan "tweaken" voor extra functie ed
graag hoor opbouwend/afbouwend advies
Toch niet goed gekeken...MarkTkraam schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:58:
Heeft iemand voor mij de patch om de MUZIEK tab te hernoemen naar Muziek. Heb er eentje gedownload maar die werkte niet, een andere download bestaat niet meer.
Bvd.
Pinobigbird in "HTC HD2 - Deel 3"
Vodafone brengt zogenaamde 'branded phones' op de markt; de rom die erop staat is aangepast door Vodafone en je zult dus moeten wachten tot Vodafone zelf met een update komt (voor Engelstalige VF roms is die er al wel geloof ik). Of je moet er een niet-officiele rom opzetten maar dan verspil je je garantie van HTC als je pech hebt. Lees je iig in op het XDA-developers forum.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:29:
Goedemorgen.
EN ik moet zeggen dat hij stock de iphone wel aardig benaderd en op sommige punten zelf overklast.
Nu heb ik een 1.44 rom versie wat verouderd is, maar als ik naar de htc support ga voor de nieuwe rom 1.66 dan kan ik hem niet downloaden wnt zegt de site als ik mijn S/N nummer in vul. SORRY DEZE SOFTWARE IS NIET GESCHIKT VOOR UW TOESTEL.
Iemand ideetje??
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
dit heb ik ook gehad, lees paar pagina's verder.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:29:
Goedemorgen.
Iemand ideetje??
anyway, neem deze code.
HT9AVNW01232
is nederlands, en aangezien uw toestel nederlands is mag je geen problemen ondervinden.
edit: sorry ,er over gelezen dat het een VF rom was, dan ga je idd moeten wachten, of hard spl doen en andere rom op flashen
[ Voor 7% gewijzigd door XstarzZ op 24-03-2010 11:00 ]
SIM contacten deleten dan?Doopy-X- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 10:08:
[...]
Dat werkt prima voor de "gewone" contactenlijst, deze had ik uiteraard al zo staan. Voor contacten als je een SMS stuurt echter niet
En synchroniseer je gewone contacten met een exchange server/MyPhone/Gmail. (in mijn geval met exchange server)
Aap!
Is nog geen vodafone update beschikbaar. Alleen de UK versie is openbaar.
Er zijn nl nog wat problemen met de sms functie in rom 1.66.
Als je wil kan ik je wel helpen met een Hard SPL (eigen risico uiteraard). Doen we wel ff PM'en
Zo moeilijk is het niet.. Binnen 2 minuten gebeurt..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Das de enige optie dan idd
UiteraardEn synchroniseer je gewone contacten met een exchange server/MyPhone/Gmail. (in mijn geval met exchange server)
*burp*
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was er ook heel bang voor. Had eerst altijd normale candy-bar phones gehad, en daarna een Touch Cruise en Touch Diamond, maar dat was echt GEEN doen, te klein scherm en resistive...niet te doen gewoon. Daarna een X1 gehad, omdat ik niet meer met kleine resistive schermen wou zonder tobo.SinergyX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:45:
Gister maar meteen overgestapt naar Energy ROM, die werkte al erg fijn op mijn Pro. Het touchscreen toetsenbord is bizar wennen, zeker na 4 jaar op qwerty-toestellen werken is dat pittig.
Maar met de HD2 gaat dit me echt supergoed af. Hij is prima gevoelig, en de fouten die ik maak (toch nog wel wat) worden perfect gecorrigeerd door m'n phone.
Gelijk een andere rom eroverheen gezet.. en wat leuke tweakjes..
Mn TP had heel wat problemen met het spelen van 720p films, maar dit foontje heeft er totaal geen problemen mee! (speel het af via coreplayer 1.36)
Ik hoop dat ze wat gaan doen met die mini usb naar HDMI ofzo? Of is dit niet mogelijk..? Dan heb je gewoon een volledige mediaplayer in handen die je overal mee naar toe kunt nemen en aan te sluiten op je HD tv
Ook een mooie tooltje wat ik erop gezet is Midomi. Midomi is een gratis applicatie waarmee je muziek kunt herkennen door de microfoon mee te laten luisteren. Zo hoef je je nooit meer af te vragen van: ships, welk nummer hoor ik nu op de radio of discotheek/cafe? Hup, app starten en vinden maar!
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
De ROM-update voor Vodafone Branded toestellen komt een dezer dagen beschikbaar op de NL Vodafone website...
Versie 1.66 dus.
Eindelijk wordt het wachten beloond...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Ik ondervind verder zelf geen bugs met deze dus is het upgraden het dan wel waard??
Alleen vind ik het vervelend als ik muziek luister en als de tel in standby staat en ej het geluid harder wil zetten dat hij ineens veel harder of zachter gaat terwijl als je ditt in de muziekplayer doet je kleine stapjes kan nemen
Het zal inderdaad een kwestie van wennen worden (nonstop zit ik het keyboard weg te klikken, terwijl ik de spatie moet indrukken - die zit niet helemaal onderin het scherm). En ergste vind ik nog wel vingers op het schermRossi schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:29:
[...]
Ik was er ook heel bang voor. Had eerst altijd normale candy-bar phones gehad, en daarna een Touch Cruise en Touch Diamond, maar dat was echt GEEN doen, te klein scherm en resistive...niet te doen gewoon. Daarna een X1 gehad, omdat ik niet meer met kleine resistive schermen wou zonder tobo.
Maar met de HD2 gaat dit me echt supergoed af. Hij is prima gevoelig, en de fouten die ik maak (toch nog wel wat) worden perfect gecorrigeerd door m'n phone.

http://home.tiscali.nl/abudding/#Inhoudsopgave
android op de hd2 zelf android 2.1.
ben het er aan het opzetten
waar heb je dit nieuws vandaan als ik vragen mag? paar pagina's terug was er nog niks bekend bij VF..freddyathlon schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:44:
Vanmorgen goed nieuws gekregen;
De ROM-update voor Vodafone Branded toestellen komt een dezer dagen beschikbaar op de NL Vodafone website...
Versie 1.66 dus.
Eindelijk wordt het wachten beloond...
laat het ons vooral wetenXstarzZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:15:
mensen dit al gezien?
[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 24-03-2010 14:11 ]
Hmz lachen, enige wat je kunt doen was Linux starten, Android zelf niet... dus wel interresant dat het volgens deze website plots wel gaat. Laat ons weten wat er gebeurt.XstarzZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:15:
mensen dit al gezien?
eclair 2.1 had ik er dus opgezet (ligt er alweer af)
na een goed halfuurtje booten, kreeg ik het androidscherm tezien met de raak de droid aan.
je kan het zelf in het nederlands instellen
dus alles ingestelt.
probleem 1: hd2 vond m'n wifi niet meer. voordien nooit probs mee gehad.
alles reageert wel houterik blokkerig en traag.
maar het is dus android voor zover ik kan zien.
maar, de volgende problemen die ik zover gevonden heb.
camera doet het niet meer, scherm reageert vaak verkeerd, je drukt daar en iets anders wordt geregistereert.
voor het aftezetten moet je batterij uithalen en opnieuw opstarten.
Kweet niet voor hoever dit echt android is? zo een kenner ben ik niet.
maar zag er tog goed uit voor mij,kan alleen nog veel werk gebruiken
[ Voor 64% gewijzigd door XstarzZ op 24-03-2010 14:33 ]
Ja lol, blijf constant m'n scherm schoonvegen. Ik vind zelf de spatie vooral te klein. Ik typ verschrikkelijk vaak een punt ipv een spatie, zwaar anoying...SinergyX schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 12:59:
[...]
Het zal inderdaad een kwestie van wennen worden (nonstop zit ik het keyboard weg te klikken, terwijl ik de spatie moet indrukken - die zit niet helemaal onderin het scherm). En ergste vind ik nog wel vingers op het scherm
Maarja, zal allemaal wel wennen zijn... Ik typ ondanks alles wel redelijk snel, als ik niet teveel punten typ
Als je die link goed bekeken hebt was je het volgende tegengekomenPrulleman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:06:
[...]
laat het ons vooral weten, maar als ik het goed begrijp draai je nu virtueel android binnen windows mobile?
Android draait dus niet in Windows Mobile en het wordt dus niet als VM (Virtual Machine) geëmuleerd.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
via de tabblad foto's en video afspelen. Alleen als ik de wmv file in de map 100media plaats herkent de htc speler de file niet. Iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Het is zelfs langs de frontpage geweest, al veel eerder waren er al werkende Android brews, die middels een reboot native in Android gingen draaien. Heb het zelf tijdje op mijn Pro gehad, zeker leuk spul maar moet nog veel aan gesleuteld worden.Crusader schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 14:36:
Als je die link goed bekeken hebt was je het volgende tegengekomen
"opeens" ???Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:38:
Kan iemand mij helpen ik heb opeens in verkenner e.d niet meer de htc scrollbar die dik word als je hem aanraakt maar de gewone wm 6.5 scrollbar ik vind die van htc toch handiger weet iemand hoe ik die terug kan krijgen? Ik heb al een soft reset uitgevoerd.
Welke ROM gebruik je? Standaard is het WM6.5, dus heb je ook die scrollbar.
Ligt denk ik aan de container waarin de avi file is aangemaakt. Download coreplayer eens via legale of misschien op minder nette wijze en je hebt en ideale player die bijna alles afspeelt.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 15:08:
Ik heb in de gebruikershandleiding gelezen dat de HD2 avi en wmv files kan afspelen. Deze wilde ik
via de tabblad foto's en video afspelen. Alleen als ik de wmv file in de map 100media plaats herkent de htc speler de file niet. Iemand hier ervaring mee?
Zo niet dan kun je altijd nog een convertje gebruiken zodat coreplayer het wel kan.
Ik heb heel wat HD trailers van de apple stite gehaald en omgezet met behoud van de resolutie, en ik kan nu zooooo heerlijk pronken
Verwijderd
Coreplayer en/of tcmp hebben als nadeel dat je het geluid niet harder kan zetten. Zijkant volumeknop heeft geen effect. De mediaplayer van HTC werkt gewoon lekkerder, je kan vooruitspoelen zonder je scherm telkens te kantelen.Audione0 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:24:
[...]
Ligt denk ik aan de container waarin de avi file is aangemaakt. Download coreplayer eens via legale of misschien op minder nette wijze en je hebt en ideale player die bijna alles afspeelt.
Zo niet dan kun je altijd nog een convertje gebruiken zodat coreplayer het wel kan.
Ik heb heel wat HD trailers van de apple stite gehaald en omgezet met behoud van de resolutie, en ik kan nu zooooo heerlijk pronken
de games die daarin staan hoe kan ik die weg halen(verwijderen)??
iemand bekend mee?
Verwijderd
Ja opeens ik had de eerste 3 dagen een andere scrollbar die beter werkte en nu de 4e dag niet meer. Ik heb normale ROM uit de doos 1.66CRXed schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:07:
[...]
"opeens" ???
Welke ROM gebruik je? Standaard is het WM6.5, dus heb je ook die scrollbar.
Verwijderd
Gewoon de snelkoppeling verplaatsen?sk0o schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:48:
ik heb al een poos FpseCE op mij HTC HD2. Maar als je dit op je telefoon zet komt er ook een map in start menu te staan met de naam PSoneGames.
iemand bekend mee?
C:\Windows\Start Menu\PSoneGames
Met pocket commander of een andere file explorer.
Aap!
Hmm.. Dan weet ik niet welke versie jij hebt geprobeerd of hebt, maar bij mij werkt de volume knop (HD2) gewoon en op de interface van coreplayer zit tevens ook nog een volume knop die je heen en weer kunt halen.. En het klinkt vrij hard moet ik zeggen als alles op max staat..Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:30:
[...]
Coreplayer en/of tcmp hebben als nadeel dat je het geluid niet harder kan zetten. Zijkant volumeknop heeft geen effect. De mediaplayer van HTC werkt gewoon lekkerder, je kan vooruitspoelen zonder je scherm telkens te kantelen.
Maar als je mediaplayer fijner vind werken, dan moet je deze zeker gebruiken.. Maar dan kun je denk ik niet alles afspelen..
[ Voor 14% gewijzigd door Audione0 op 24-03-2010 18:57 ]
Hé wat gaaf, wist niet dat er zoiets bestond als een PS1 emulator voor Windows Mobile. Werkt het ook een beetje leuk met de touchscreen enzo? Echt speelbaar, of is het nog vooral tech-demo?sk0o schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:48:
ik heb al een poos FpseCE op mij HTC HD2. Maar als je dit op je telefoon zet komt er ook een map in start menu te staan met de naam PSoneGames.
iemand bekend mee?
Als ik mijn 3G uitzet, en dus altijd op edge blijf werken heb ik geen problemen meer. Surfen en zelf bellen onder 3G gaat ook zonder problemen, enkel bij inkomende gesprekken. Aangezien ik al jaren het XDA forum volg heb ik vanzelfsprekend al andere roms geflashed, andere radioroms, alles gedaan wat ik kon, maar het probleem blijft. Iemand al soortgelijke ervaringen gehad?
Nee het werkt echt!!, je kan onscreen toetsen invoeren, Je kan natuurlijk ook een bluetooth gamepad aansluiten voor echt optimaal gebruik.geert1 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:20:
[...]
Hé wat gaaf, wist niet dat er zoiets bestond als een PS1 emulator voor Windows Mobile. Werkt het ook een beetje leuk met de touchscreen enzo? Echt speelbaar, of is het nog vooral tech-demo?
Het werkt echt super, 5 Euro overmaken en je hebt de juist versie met G-senser en multitouch (twee knoppen tegelijkertijd in drukken voor bijv. combo bij tekken 3)
bedankt man, Tis zo makkelijk maar ik was er zelf niet opgekomen, ty.harmageddon schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 18:17:
[...]
Gewoon de snelkoppeling verplaatsen?
C:\Windows\Start Menu\PSoneGames
Met pocket commander of een andere file explorer.
Waar ben je aan de files gekomen dan? @XDA kan ik ze niet echt vinden en bij @NetRipper kan ik ook niks vinden, any help please?XstarzZ schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:15:
mensen dit al gezien?
Ik heb even een foto gemaakt van de vlekken. De vlekken zijn plekken waar de verlichting harder brandt, de zwarte streepjes zijn of sensor stof op mijn spiegelreflex of viezigheid op de telefoon.erik23 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 15:16:
[...]
heb ik ook(die vlekken(bij mij 1)
ik zou hem wel kunnen opsturen maar ik wil hem niet zo lang kwijt zijn.
ik had/heb ook daty waar ik ook druk, er op die plek van die golfjes(net als bij sommige plasma tv's enzo)komen.
erik
Ik zie het bijna altijd, met name bij witte oppervlaktes. Maar de laatste tijd zie ik het ook wanneer ik foto's wil weergeven. Alleen met een zwarte achtergrond zie ik de vlekken niet.
Is dit wat de anderen ook hebben???

Ik heb dit geconstateerd bij een toestel dat 2e hands te koop stond op MP in Monster (ZH). Ik heb m niet gekocht vanwege precies dezelfde vlekken.HeyJIJdaar schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:40:
[...]
Ik heb even een foto gemaakt van de vlekken. De vlekken zijn plekken waar de verlichting harder brandt, de zwarte streepjes zijn of sensor stof op mijn spiegelreflex of viezigheid op de telefoon.
Ik zie het bijna altijd, met name bij witte oppervlaktes. Maar de laatste tijd zie ik het ook wanneer ik foto's wil weergeven. Alleen met een zwarte achtergrond zie ik de vlekken niet.
[afbeelding]
Je bent dus niet uniek ermee.
Heb ik ook gehad op mijn nokia 5800, en ook enkel zichtbaar op lichte achtergronden. Volgens mij kwam dit door druk ofzo op die plaats, weet het niet zeker maar dat denk ik toch.HeyJIJdaar schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:40:
[...]
Ik heb even een foto gemaakt van de vlekken. De vlekken zijn plekken waar de verlichting harder brandt, de zwarte streepjes zijn of sensor stof op mijn spiegelreflex of viezigheid op de telefoon.
[afbeelding]
- geen last van witte vlekken
- geen last van sms bug
- geen last van wegvallende dataverbinding
- geen last van krakende speaker
- geen last van niet gelijk liggende glasplaat in behuizing
- geen last van scheurtjes in de hoeken van de behuizing
en alle andere problemen die ik niet heb of me niet zijn opgevallen
* -Magnat- knocks on wood

[ Voor 9% gewijzigd door -Magnat- op 24-03-2010 22:40 ]
Daar sluit ik me geheel bij aan!-Magnat- schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:39:
Ik heb volgens mij echt geluk met mijn HD2![]()
- geen last van witte vlekken
- geen last van sms bug
- geen last van wegvallende dataverbinding
- geen last van krakende speaker
- geen last van niet gelijk liggende glasplaat in behuizing
- geen last van scheurtjes in de hoeken van de behuizing
en alle andere problemen die ik niet heb of me niet zijn opgevallen![]()
* -Magnat- has wood
En bovendien vraag ik me af of die zgn. scheurtjes in de hoeken van de behuizing wel echt bestaan
Voor zover ik kan zien zijn 't hele dunne, bijna niet waar te nemen, lijntjes waar het rubberen omhulsel aan elkaar vast gemaakt is, that's all.
ps: gewoon standaard 1.66 ROM, en hier en daar wat tweaks.
[ Voor 18% gewijzigd door teake op 25-03-2010 07:13 ]
Te laat wakker geworden, G-alarm niet af gegaan. De juiste wektijd stond gewoon nog in beeld?
Het icoontje van Dutty's Task Manager (rechts bovenin) stond een schuine streep doorheen, werkte ook niet meer. De HD2 reageerde verder ook niet lekker meer. Na een soft-reset via BSB tweaks werkte alles weer gewoon. Nu een aantal weken verder en ik moet toch zeggen dat ik Windows Mobile buggier vind dan Symbian van Nokia. Ben benieuwd wat de nieuwe Vodafone 1.66 ROM doet.
Mijn Tweet-geluidje werkt trouwens niet. Alleen na een soft-reset doet hij het 1x, daarna niet meer!
Allemaal van die kleine dingetjes die niet lekker werken..
Iemand trouwens enig idee waarom Hotmail al mijn mappen niet synchroniseerd?
De IN-map wel natuurlijk, maar al mijn persoonlijk aangemaakte mappen niet.
Of is dit helemaal niet mogelijk?
Als je in je postvak in zit: Menu -> Extra -> Mappen beheren. (Onder 'Ga naar' staan nog drie regels. Waarvan de eerste 'Extra' is)lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:
Je bedoelt dat de custom ROM, G-Alarm, Dutty's Task Manager en BSB Tweaks die je gebruikt buggier zijn.lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:
Vanmorgen weer iets raars..
Te laat wakker geworden, G-alarm niet af gegaan. De juiste wektijd stond gewoon nog in beeld?
Het icoontje van Dutty's Task Manager (rechts bovenin) stond een schuine streep doorheen, werkte ook niet meer. De HD2 reageerde verder ook niet lekker meer. Na een soft-reset via BSB tweaks werkte alles weer gewoon. Nu een aantal weken verder en ik moet toch zeggen dat ik Windows Mobile buggier vind dan Symbian van Nokia. Ben benieuwd wat de nieuwe Vodafone 1.66 ROM doet.
Ik heb de stock 1.66 ROM en heb werkelijk nergens last van. Ik heb de Tytn II, Diamond en de Diamond 2 gehad en de HD2 is de allereerste telefoon waarmee ik totaal geen problemen heb. Heerlijk. Je zou de stock ROM eens moeten proberen, zonder al die aanpassingen uit de xda keukens.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
De reden dat G-Alarm niet afgaat heeft vaak met registratie te maken....lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:
Mijn Tweet-geluidje werkt trouwens niet. Alleen na een soft-reset doet hij het 1x, daarna niet meer!
Allemaal van die kleine dingetjes die niet lekker werken..
Ik heb op december 2009 en januari 2010 echt ongelofelijk hoge rekeningen gehad van T-Mobile. Min. abonnementskosten zijn € 50,-. En zat toen (volgens T-Mobile) op € 125,-
Lekker boeiend voor jullie. De reden dat ik het hier vraag is omdat ik dit absoluut niet vertrouw en ben daarom opzoek naar een tooltje voor mijn telefoon om je gesprekskosten/duur bij te kunnen houden.
Nu vraag ik het hier omdat ik dus ook zelf een HTC HD2 bezit.
Ik heb de telefoon zelf al doorzocht. Ook de handleiding. Redelijk al wat zoek acties gehad op GoT. Maar ik krijg het juiste antwoord nog niet gevonden.
Weet hier iemand zo een tooltje dat goed werkt voor de HTC HD2?
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Jeetje wat stom.. gewoon WEER niet gezien dat je daar verder naar beneden kunt scrollen pffff!Valleyman schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:25:
[...]
Als je in je postvak in zit: Menu -> Extra -> Mappen beheren. (Onder 'Ga naar' staan nog drie regels. Waarvan de eerste 'Extra' is)
Ja ok, heb je wel gelijk in.. maar heb die programma's weer moeten installeren omdat het standaard alarm fouten bevat, de standaard taskmanager er niet voor kan zorgen dat programma's ook echt uit gaan als je op 'x' drukt, en via BSB tweaks heb ik de status LED aan de gang gekregen voor inkomende sms enz..Crusader schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:37:
[...]
Je bedoelt dat de custom ROM, G-Alarm, Dutty's Task Manager en BSB Tweaks die je gebruikt buggier zijn.
Ik heb de stock 1.66 ROM en heb werkelijk nergens last van. Ik heb de Tytn II, Diamond en de Diamond 2 gehad en de HD2 is de allereerste telefoon waarmee ik totaal geen problemen heb. Heerlijk. Je zou de stock ROM eens moeten proberen, zonder al die aanpassingen uit de xda keukens.
Functionaliteit die in mijn ogen standaard zou moeten zijn, maar die niet aanwezig zijn of niet goed werken op de standaard ROM. Ik werk verder niet met custom ROM's. Het is dus maar net hoe je het bekijkt.
Verder heb ik een dubbele beltoon als ik sommige mensen bel, geluiden die niet altijd werken zoals bij HTC Peep en als je veel SMS'jes hebt dan laad hij traag. Allemaal van die kleine dingen die beter kunnen, maar ook weer geen ramp zijn. Vandaar dat ik Symbian stabieler vond. Ik heb toch ook al de nodige vastlopers gehad wanneer er te veel zaken tegelijk gebeuren. Vandaar weer die Dutty's Task Manager.. Maar ik zeg al, benieuwd naar de standaard 1.66 van Vodafone.
Als er ergens voor betaald moet worden, dan doe ik dat ook netjes..! Dus ook voor G-Alarm.. 5,- euro.. waar hebben we het over. Snap niet dat mensen dan toch nog cracks gaan zoeken.freekweb schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:47:
[...]
De reden dat G-Alarm niet afgaat heeft vaak met registratie te maken....
De enige keer dat ik op zoek ga is wanneer je alleen met creditcard kan betalen. Dat vind ik zo dom, heb zo'n ding gewoon niet en ga er ook geen aanschaffen voor betalingen van nog geen 10,- euro.
[ Voor 82% gewijzigd door lithje op 25-03-2010 11:22 ]
Mijn G-alarm ging ook niet af, ik had blijkbaar een probleem met mijn "licentie"lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:20:
Het icoontje van Dutty's Task Manager (rechts bovenin) stond een schuine streep doorheen, werkte ook niet meer.
Heb nu SPB-time geïnstalleerd wat er trouwens een stuk beter uitziet
[ Voor 4% gewijzigd door Doopy-X- op 25-03-2010 11:56 ]
*burp*
Ik weet niet welke fouten jij bedoelt, maar ik gebruik het standaard alarm al vanaf het begin, en heeft mij tot nu toe altijd gewekt.lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:07:
... maar heb die programma's weer moeten installeren omdat het standaard alarm fouten bevat ...

Dat applicaties niet afsluiten als je op de 'X' drukt is normaal, en is standaard zo als je een applicatie voor Windows Mobile ontwikkelt. Een ontwikkelaar kan er wel zelf voor kiezen of een applicatie minimaliseert, of afsluit bij het drukken op de 'X' (Als de applicatie sluit, verandert de 'X' in 'ok'). Een goede ontwikkelaar zorgt ervoor dat, op het moment van minimaliseren van een applicatie, alle resources worden vrijgegeven, zodat het een minimum aan geheugen en CPU tijd in beslag neemt. De HD2 kan dit iig makkelijk aan!lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:07:
... de standaard taskmanager er niet voor kan zorgen dat programma's ook echt uit gaan als je op 'x' drukt
Don't dream your life, live your dreams!
Verder ben ik benieuwd welke navigatie software men gebruikt icm de HD2,
- TomTom, beviel niet vanwege het achter lopen van de aanwijzingen
- Co-pilot, zag er aardig uit, maar overtuigde me niet om aan te schaffen
- Navigon, vooral vage laatste aanwijzing: over een tijdje afslaan, na de proefperiode dus ook niet verlengt
- Sygic (7), bevalt prima, alleen nog een beetje oude kaart en ik kom er nog niet uit hoe ik deze makkelijk kan updaten naar sygic mobile maps 10 (
- Igo8, lijkt mooi, met rijbaan assistentie ed. nog geen ervaring mee
- Garmin mobile XT, draait bij mij nog niet in landscape, dus momenteel nog geen optie.
- Route66, nog geen ervaring mee.
De meesten zullen hier als auto houder wel de Brodit hebben, alleen vind ik deze nog niet zo leuk geprijsd, dus wie gebruikt er een andere houder voor bovenop het dashboard of het ventilatierooster?
Dit is wat ik heb:HeyJIJdaar schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:40:
[...]
[afbeelding]

volgens mij staat er ergens bij instellingen een gesprekmeter.. Weet alleen niet precies waar de optie zit.. Deze kun je ook desgewenst weer op nul zetten wanneer je wilt.. als ik tijd heb kan ik straks wel even kijken waar die optie zit.. anders vraag je google om raadt?Feutis991 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 10:51:
Hi,
Ik heb op december 2009 en januari 2010 echt ongelofelijk hoge rekeningen gehad van T-Mobile. Min. abonnementskosten zijn € 50,-. En zat toen (volgens T-Mobile) op € 125,-
Lekker boeiend voor jullie. De reden dat ik het hier vraag is omdat ik dit absoluut niet vertrouw en ben daarom opzoek naar een tooltje voor mijn telefoon om je gesprekskosten/duur bij te kunnen houden.
Nu vraag ik het hier omdat ik dus ook zelf een HTC HD2 bezit.
Ik heb de telefoon zelf al doorzocht. Ook de handleiding. Redelijk al wat zoek acties gehad op GoT. Maar ik krijg het juiste antwoord nog niet gevonden.
Weet hier iemand zo een tooltje dat goed werkt voor de HTC HD2?
Komt vaak door foutieve "Owner Info"Doopy-X- schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:55:
[...]
Mijn G-alarm ging ook niet af, ik had blijkbaar een probleem met mijn "licentie"
Heb nu SPB-time geïnstalleerd wat er trouwens een stuk beter uitziet
Ja, alleen is ie bij mij iets onder het midden en ovaal, maar het zelfde idee idd.
Hij is gisteren opgehaald voor reparatie.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb vroeger altijd Tomtom gebruikt, maar sinds ik ben overgestapt naar iGo8 wil ik echt niet meer terug! Grafisch ziet het er erg goed uit, veel meer mogelijkheden (daadwerkelijk dimmen van backlight i.p.v. alleen donkere kleuren gebruiken), en uitgebreide skinning mogelijkheden hebben mij de overstap doen maken.rjvisje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:13:
Aangezien ik er in de afgelopen topics niets over heb kunnen vinden heb ik de vraag of het ook mogelijk is om Garmin Mobile XT in landscape modus te draaien, zonder dat je daarvoor nog weer andere programma's moet installeren?
- Navigon, vooral vage laatste aanwijzing: over een tijdje afslaan, na de proefperiode dus ook niet verlengt
- Sygic (7), bevalt prima, alleen nog een beetje oude kaart en ik kom er nog niet uit hoe ik deze makkelijk kan updaten naar sygic mobile maps 10 (met bijbehorende 2010 kaarten.
- Garmin mobile XT, draait bij mij nog niet in landscape, dus momenteel nog geen optie.
De meesten zullen hier als auto houder wel de Brodit hebben, alleen vind ik deze nog niet zo leuk geprijsd, dus wie gebruikt er een andere houder voor bovenop het dashboard of het ventilatierooster?
Don't dream your life, live your dreams!
K, benieuwd wat ze er van zeggen.HellStorm666 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:50:
[...]
Hij is gisteren opgehaald voor reparatie.
HSPL 1.66 + Laurentius 3.5 Beta (Final komt er z.s.m. aan) en Radio 2.09_2 is gewoon te perfect.
Vanaf 7:30 uit de oplader. 5 smsjes, 2 gesprekjes + hele tijd sync. Battery is nu pas op 94%.
ben benieuwd, was al erg te spreken over HSPL 1.66 + Laurentius 3.0Xmoo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:57:
Woooowww
HSPL 1.66 + Laurentius 3.5 Beta (Final komt er z.s.m. aan) en Radio 2.09_2 is gewoon te perfect.
Vanaf 7:30 uit de oplader. 5 smsjes, 2 gesprekjes + hele tijd sync. Battery is nu pas op 94%.
Waarom gebruik je geen Klaxon als Wekker??
Werkt ideaal, geen licensie nodig, geen gelazer met Owner Info..:)
Probeer het is
ik heb er geen problemen mee, bij mij werkt G-Alarm al jaren naar behorenSharky_NL schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:27:
[...]
Waarom gebruik je geen Klaxon als Wekker??
Werkt ideaal, geen licensie nodig, geen gelazer met Owner Info..:)
Probeer het is
Deze is dus voor de eigenaren van een Vodafone HD2 (waaronder ik haha)
Ein-de-lijk!
http://www.vodafone.nl/za...ort/windows_mobile_email/
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Bij mij is het bij licht beeld. oa de achtergrond van GOT, andere websites ed.Xmoo schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:59:
[...]
Dit heb ik ook, 2 hele grote stukken zelfs.
Gestuurt naar de reperateur... kreeg als antwoord.
Alleen bij wit beeld is het zichtbaar, zolang je er niet door gestoord wordt, wordt hij niet gemaakt.
That's it.
En... ik word er wel door gestoord, het irriteer mij, dus fixen die hap.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
De ringtone daarvan gaat maar 1 of 2x af. Een probleem wat hier al vaker besproken is.SilencerNL schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:10:
[...]
Ik weet niet welke fouten jij bedoelt, maar ik gebruik het standaard alarm al vanaf het begin, en heeft mij tot nu toe altijd gewekt.
Snoozen gaat ook niet lekker. En ik MOET kunnen snoozen.. ben een slechte 'wakker-worder'!
Of het nu standaard is of niet.. programma's in het geheugen laten staan werkt niet goed voor mijn HD2.[...]Een goede ontwikkelaar zorgt ervoor dat, op het moment van minimaliseren van een applicatie, alle resources worden vrijgegeven, zodat het een minimum aan geheugen en CPU tijd in beslag neemt. De HD2 kan dit iig makkelijk aan!
Het zou niet moeten, maar hij wordt er trager van en sinds ik via 'x' afsluit via Dutty's Task Manager heb ik veel minder problemen met vastlopen etc. Dus het helpt/werkt wel.
Het klinkt nu net of hij elke dag vast loopt, maar 1x per week vond ik veel in het begin zonder Dutty's..
Dat is nu dus minder geworden.
Maar ik lees net dat de 1.72 ROM van Vodafone online staat!
Ben al een tijdje fan van Sygic! Heeft me nog nooit in de steek gelaten. Kaarten updaten een keer of 3 per jaar. Heb laatst ook de crack eraf gegooid en een legale gekocht. Sygic heeft ook rijbaan assistentie.rjvisje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:13:
- Sygic (7), bevalt prima, alleen nog een beetje oude kaart en ik kom er nog niet uit hoe ik deze makkelijk kan updaten naar sygic mobile maps 10 (met bijbehorende 2010 kaarten.
Ben ook al jaren een Brodit fan, maar heb net een nieuwe VW Touran en daar vind ik de oplossingen niet zo charmant. Heb nu dus bij Carkitstunter een Kudo Console gekocht. Ja, ook prijzig maar wel mooi!De meesten zullen hier als auto houder wel de Brodit hebben, alleen vind ik deze nog niet zo leuk geprijsd, dus wie gebruikt er een andere houder voor bovenop het dashboard of het ventilatierooster?
[ Voor 28% gewijzigd door lithje op 25-03-2010 15:42 ]
Verwijderd
Het gaat over google maps.
Ik heb versie 4.0.0(#81)
en wanneer ik gebruik van "mijn locatie" dan is deze niet heel nauwkeurig.
Ik heb zoals eerder in het forum al is aangegeven de gps instellingen gewijzigd door deze aan te passen naar handmatig en com4: 4800.
Maar dan nog werkt het niet.
Ik ga er vanuit dat met gps googlemaps heel nauwkeurig is en dat ook het pijltje(kompas) mee beweegt als je draait.
Rijbaan assistentie zit in dat geval alleen in Sygic Mobile Maps 10 (versie 8.6?? ) neem ik aan en dus nog niet in SMM 2009 ( versie 7.71).lithje schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:32:
[...]
Ben al een tijdje fan van Sygic! Heeft me nog nooit in de steek gelaten. Kaarten updaten een keer of 3 per jaar. Heb laatst ook de crack eraf gegooid en een legale gekocht. Sygic heeft ook rijbaan assistentie.
[...]
Ben ook al jaren een Brodit fan, maar heb net een nieuwe VW Touran en daar vind ik de oplossingen niet zo charmant. Heb nu dus bij Carkitstunter een Kudo Console gekocht. Ja, ook prijzig maar wel mooi!
Ik moet dan ook nog even ergens SMM10 met bijbehorende kaarten vinden
Dit topic is gesloten.
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.