verwijdert, had er overheen gelezen...

[ Voor 171% gewijzigd door Windkracht13 op 15-03-2010 21:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 171% gewijzigd door Windkracht13 op 15-03-2010 21:59 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Verwijderd
Verwijderd
Ja...Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:52:
Hallo, wellicht is het al een keertje besproken maar ik kan het niet vinden. Is er een mogelijkheid om je eigen geluidje te koppelen aan het ontvangen van een nieuw bericht?
Mvg; John
zoek op google naar gyratorclonedonkey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:50:
Heb zojuist de nieuwe opera mobile beta geïnstalleerd. Ziet er zeer goed uit. Alleen klopt het dat je hem niet in landscape modus kan krijgen ? Als ik de hd2 draai gebeurt er niks
Thanks zal er morgen eens naar gaan kijken. Maar het is dus niet mogelijk dat opera dit al uit zijn eigen doet zoals de standaard geïnstalleerde versie ?mdbde schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:14:
[...]
zoek op google naar gyrator
maak daarna een snelkoppeling van de gyrator.exe van gyrator installatie map naar Windows/opstarten. zo wordt dit progje automatisch gestart bij opstarten telefoon. handig hoor
de beta 2 opera deed dit wel, de beta 3 helaas niet. zie bugs op opera.comclonedonkey schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:36:
[...]
Thanks zal er morgen eens naar gaan kijken. Maar het is dus niet mogelijk dat opera dit al uit zijn eigen doet zoals de standaard geïnstalleerde versie ?
[ Voor 21% gewijzigd door jappas op 16-03-2010 09:30 ]
Oh... ik zie dat ook mijn SD kaart volledig is leeggehaald, het wordt steeds leukerBeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:16:
Nou... de dag begint weer lekker met mijn HD2.
Ik heb vanaf het begin (2 maanden geleden) een code ingesteld om mijn scherm te unlocken.
Maar vandaag zegt ie opeens dat de code niet klopt... terwijl ik toch echt 100% zeker weet dat ie klopt.
Na 7 keer heb ik 'm maar helemaal uitgezet en ben gaan googelen; schijnt vaker voor te komen maar is te verhelpen door een soft reset. Voor de zekerheid heb ik de batterij er even uitgehaald en opnieuw gestart.
Maar helaas..... weer niet geaccepteerd en ALLES is nu gewist....
Hier baal ik natuurlijk stevig van. Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/meegemaakt?
En de apps die ik op mijn SD kaart had geinstalleerd, kan ik die makkelijk terugkrijgen of moet ik alles opnieuw installeren?
je kan m beter uitzetten voor het slapen gaan en 's ochtends weer aan want de hele nacht aan de oplader lijkt me ook niet goed voor de levensduur van de accu.jappas schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:25:
Ik ben nogal een leek in dit soort dingen maar wil het hier toch vragen. Ik heb sinds vrijdag mijn HTC HD2.
Ik twijfel of mijn batterij het wel zo lang volhoudt als zou moeten, ik weet dat zo'n telefoon veel energie zuipt. Maar gisteravond om half 11 was de batterij op 67% en vanochtend om half 9 nog maar 23%. Dat is dus zonder gebruik, maar wel internet verbinding (constant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.
d:)b
nou... ik denk dat minstens 9 van de 10 smartphone gebruikers hun toestel elke nacht de hele nacht aan de lader hebben hangen.MrJayMan schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
[...]
je kan m beter uitzetten voor het slapen gaan en 's ochtends weer aan want de hele nacht aan de oplader lijkt me ook niet goed voor de levensduur van de accu.
dit kan je dus nietconstant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.
noemen...Hij werd niet gebruikt namelijk.
[ Voor 50% gewijzigd door Prulleman op 16-03-2010 10:16 ]
Is niet helemaal waar... bij mij gaat ie soms van 60% naar 0% in een nacht, zonder Wifi verbinding.Sick Nick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:05:
Het grote probleem zit het in het feit dat je continu een wifi verbinding open hebt staan, dat kost gewoon veel stroom. Zet je wifi gewoon uit, dan gaat er misschien 5% af in een nacht.
Verwijderd
Er zijn programma's om batterijverbruik te loggen, kun je zien welke applicatie verantwoordelijk is voor die actie. Gebruik de search creatief zou ik zeggen.BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:17:
[...]
Is niet helemaal waar... bij mij gaat ie soms van 60% naar 0% in een nacht, zonder Wifi verbinding.
En voor de rest draait er ook weinig spannends... rara
Meen je dat nou joh. Heb je de afgelopen 1 of 2 pagina's al gelezen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:34:
HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7
nieuws: HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7
De kogel is door de kerk.
Het gaat wachten worden op een port van XDA.
[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-03-2010 10:40 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Interessant! Ik ga even zoeken, bedankt voor de tip.SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:39:
[...]
Er zijn programma's om batterijverbruik te loggen, kun je zien welke applicatie verantwoordelijk is voor die actie. Gebruik de search creatief zou ik zeggen.
Verwijderd
Kan je me zeggen waar ik die map kan vindenVerwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:08:
[...]
Ja...
bestandje in zelfde map zetten als de andere sms geluidjes...
[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 16-03-2010 17:39 ]
*burp*
syncen met gmail?kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:15:
Kun je je contacten ook vanaf je pc bewerken zonder dat Outlook ertussen zit? Of moet dat echt op de telefoon zelf?
Ik zou even op de nieuwe cleanex wachten.my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:
ik wil mijn HD2 weer een andere rom opzetten.
Loopt nu geregeld vast. (Laurentius26 LEOV4.5)
Er zijn drie opties die mijn goed lijken:
- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)
Welke raden jullie aan?
EnergyRom, ik heb zowel Artemis en CleanEx gebruikt, een TASK29 voor het flashen gedraait, maar niks loopt zo snel en stabiel als EnergyROM!my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:
- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)
Welke raden jullie aan?
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
hmmm, heb ik even uit zitten zoeken maar dan moet ik dus of een csv bestand importeren of GMail als Outlook instellen bij mijn telefoon en dat kan dus niet omdat ik die al in gebruik heb.....
Als je er 1 hebt gevonden laat het me weten zou ik zeggen!kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]
hmmm, heb ik even uit zitten zoeken maar dan moet ik dus of een csv bestand importeren of GMail als Outlook instellen bij mijn telefoon en dat kan dus niet omdat ik die al in gebruik heb.....
Jammer dat er geen tooltje is die dat kan....
Als je al synct met outlook, wat is dan het probleem? Ik ging er namelijk vanuit dat je een andere manier zocht omdat je geen outlook ter beschikking hebt.kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Jammer dat er geen tooltje is die dat kan....
microsoft myphone, daar kan je ook contacten veranderen enzo.kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:15:
Kun je je contacten ook vanaf je pc bewerken zonder dat Outlook ertussen zit? Of moet dat echt op de telefoon zelf?
Gewoon my phone gebruiken. Je app's kan je wel opnieuw installeren (op SD) als 't er niet teveel zijn.Doopy-X- schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:03:
(...)
Wat is de beste manier om van te voren alles te backuppen zodat je altijd naar de uitgangsituatie terug kan?
Energy heb ik nog geen ervaring mee. Artemis wel, die vond ik persoonlijk erg gaar o.a. vanwege 6.5.x., maar dat is een kwestie van smaak. Verder vond ik 'm niet zo snel en stabiel als de CleanEX.my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:
- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)
Welke raden jullie aan?
CleanEX is WWE!my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:
- CleanEx (?)
[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 16-03-2010 17:40 ]
Natuurlijk.Badie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51:
Ik heb nu ook meerdere roms geprobeerd, maar ben tevreden met de CleanEX. Nu is mijn vraag: als er straks weer een nieuwe rom uit komt, is er een manier om de apps ook te backuppen? Als ik wat backup apps installeer kan ik alleen smsjes, contacten en andere kleine dingen opslaan. Was toch wel benieuwd naar of dit ook mogelijk is, heb nu al 4 x alle apps opnieuw moeten installeren..
Dat probleem heb ik dus ook, spontaan geen verbindingen meer mogelijk en dan is de oplossing accu eruit.John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:42:
[...]
2.) of Laurentius. Ik heb zelf V2.0 gebruikt. Opzich draaide die lekker, maar ik vond de iconen erg lelijk (kwestie van smaak) en na een paar dagen begonnen er zeer ernstige bug's m.b.t. mail op te treden, waardoor het toestel zo vast liep dat de batterij eruit moest. Toen ben ik gestopt met Laurentius. Ik heb overigens wel begrepen dat er kennelijk een V3.0 onderweg is.
[...]
CleanEX is WWE!
[ Voor 6% gewijzigd door my_fiero op 16-03-2010 14:22 ]
Verwijderd
Hoi!
Heb je wel radio 2.07 of hoger?my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:12:
[...]
Dat probleem heb ik dus ook, spontaan geen verbindingen meer mogelijk en dan is de oplossing accu eruit.
(ja ik weet, er zit een reset knop op, maar de restet knop is te klein voor mijn vingers)
ik ga deze dan nu proberen "CleanEX UltraLite 1.19 TURBO"
ben ff ofline
$&*@#%%^*(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen wit scherm met het htc text !!!!!!!
Wat nu????
Dat kan ik niet meer zien ik krijg allen een wit scherm met groene HTC letters.OkeOkeOke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:33:
[...]
Heb je wel radio 2.07 of hoger?
Waarom flash je een oudere versie btw.1.24 is ook online.
Haha..my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:35:
[...]
Dat kan ik niet meer zien ik krijg allen een wit scherm met groene HTC letters.
krijg ook geen verbinding meer via active sync?
ik durf het niet te vragen maar is ie nu briked?
Kun je 'm nog in bootloader modus krijgen? Zo ja, kun je gewoon een HTC rom terug flashen.my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:35:
[...]
Dat kan ik niet meer zien ik krijg allen een wit scherm met groene HTC letters.
krijg ook geen verbinding meer via active sync?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
you're the man!!!OkeOkeOke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:38:
[...]
Haha..
Nee gewoon batterij eruit en er weer in. Volume knop naar beneden ingedrukt houden en opstarten. Nu de goede radio flashen. Link staat bovenaan de eerste pagina van de CleanEx rom,
Geen enkel probleem joh... er is niets aan de hand!my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:12:
(...)
$&*@#%%^*(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen wit scherm met het htc text !!!!!!!
Wat nu????
Haha...my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:49:
[...]
you're the man!!!![]()
inderdaad kreeg de bootloader en weer verbinding m,et de pc
meteen de radio rom erop gezet en nu start hij weer op![]()
ga ook maar dan de 1.24 ff down loaden.
-*-*-*-*- THANKS -*-*-*-*-
Ik zou zeggen, lees de laatste x aantal pagina's even goed door! We hebben 't hier toch constant over diverse (custom) ROM's?BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:52:
Zijn er hier al mensen die een andere Rom op een Vodafone branded toestel hebben geïnstalleerd?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Die zijn er wel. Alleen krijg je volgens mij nooit meer de originele Voda rom erop, tot er een update van Voda komt.BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:52:
Zijn er hier al mensen die een andere Rom op een Vodafone branded toestel hebben geïnstalleerd?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Kan niet.my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:35:
(...)
[ Voor 12% gewijzigd door John Connor op 16-03-2010 15:11 ]
Ja nu gezienJohn Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:51:
[...]
Geen enkel probleem joh... er is niets aan de hand!
Ik had dit misschien beter even van te voren kunnen vertellen*, maar ik ging er eerlijk gezegd wel een beetje vanuit dat je dit wel door had. Nou ja, goed... dan bij deze alsnog even voor iedereen:
Die CleanEX rom bevat, voor zover ik kan zien, helemaal geen radio! Wat je dus moet doen is, sowieso eerst even MTTY (just to be safe):
- Eerst alleen een radio flashen (ik heb zelf de 2.08 versie; geen enkel probleem);
- daarna de CleanEX ROM (1.24) flashen en voila!![]()
* Hey wacht eens even, volgens mij heb ik dat al ergens gepost hier...
Aap!
Vorige pagina?XNightmare schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:31:
Heb een probleem,
Net een mtty uitgevoerd om vervolgens een nieuwe rom erop te zetten.
Maar nu doet mijn telefoon niets meer! Hij blijft hangen op het witte scherm met het groene htc logo.
Heb al een hard reset uitgevoerd, maar het helpt niet!
Weet iemand misschien een oplossing? Ben nogal angstig dat ik hem gesloopt heb zeg maar...
Sorry, iets te snel in paniek geraakt. Had niet verwacht dat je vanuit de bootloader ook heel de riedel kon doen buiten active sync om...harmageddon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:32:
Lees een paar posts hierboven terug, vanuit de bootloader fixen dus....
Na MTTY moet je je telefoon altijd in bootloader opstarten en dan flashen. MTTY maakt je foon compleet "schoon"dus is logisch dat hij niets meer doet zonder Radio en OS.
Ik heb het specifiek over een Vodafone BRANDED toestel... Dat schijnt toch een heel ander verhaal te zijn dan de 'normale' toestellen?John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:54:
[...]
Ik zou zeggen, lees de laatste x aantal pagina's even goed door! We hebben 't hier toch constant over diverse (custom) ROM's?
nee hoor, je moet dezelfde trucjes uithalen om een standaard HTC toestel open te zetten voor CUSTOM roms.BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Ik heb het specifiek over een Vodafone BRANDED toestel... Dat schijnt toch een heel ander verhaal te zijn dan de 'normale' toestellen?
Nee? Wat ik al zei je kunt niet meer terug naar een originele Vodafone Rom totdat Vodafone een update geeft. Tot die tijd heb je dus geen garantie.BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Ik heb het specifiek over een Vodafone BRANDED toestel... Dat schijnt toch een heel ander verhaal te zijn dan de 'normale' toestellen?
[ Voor 21% gewijzigd door OkeOkeOke op 16-03-2010 15:44 ]
Onjuist. Je hebt, zoals door een aantal mensen zonet al is gezegd, absoluut ongelijk!!BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:36:
[...]
Ook de Nederlandse?John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:49:
[...]
Onjuist. Je hebt, zoals door een aantal mensen zonet al is gezegd, absoluut ongelijk!!
Sowieso bestaat een branded toestel niet! Een toestel kan alleen softwarematig branded zijn, niet hardwarematig. Alle HD2 toestellen zijn qua hardware nl. gelijk en dan heb ik 't even niet over de PRO-THREE en de Amerikaanse HD2 (TMOUS) toestellen.
Wil je op een vodafone toestel dat softwarematig branded is een andere (niet van vodafone afkomstige) ROM installeren (dit kan zowel een custom of een unbranded stock ROM zijn), dan moet je gewoon (just like everybody else) HSPL installeren en flashen maar!
En, om Oke even aan te vullen, er zijn wel branded vodafone ROM's in omloop, dus je kan evt. weer terug naar je eigen ROM.
Hmmm... ik zou zweren dat ik ooit eens ergens een Nederlandse 1.43 Vodafone voorbij hem zien komen ergens. Ik zal nog eens flink gaan zoeken. De Engelse (WWE) versies zijn sowieso beschikbaar, o.a. via XDA en HTCPedia.
Ja volgens mij omdat die een update naar 1.66 hebben gekregen en de Nederlandse (nog) niet.John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:10:
[...]
Hmmm... ik zou zweren dat ik ooit eens ergens een Nederlandse 1.43 Vodafone voorbij hem zien komen ergens. Ik zal nog eens flink gaan zoeken. De Engelse (WWE) versies zijn sowieso beschikbaar, o.a. via XDA en HTCPedia.
Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.EWK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:28:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met heel veel (threaded) smsjes? Ik heb nu een Diamond 2 en die heeft een 528MHz proc. Ik heb een aantal contacten waar ik heel veel berichten van heb (>700 p.p.) en de Diamond 2 vind dat zo langzamerhand niet zo grappig meer. Ben benieuwt hoe de ervaringen zijn met de HD2 icm veel berichten.
helaas gaat het hier om een emulator op de PC voor developers...Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:34:
Windows Phone 7 build 7.0.0.6077 is gelekt op XDA
[ Voor 14% gewijzigd door Convoy op 16-03-2010 17:42 ]
Gaat het om links naar de XDA en HTCPedia pagina's waar de chef's hun specifieke custom ROM's bekend maken, m.a.w. waar de changelog te lezen is en wordt gezegd waar de ROM's te downloaden zijn (bijv. Rapidshare, Mediafire, etc.) of betreft het rechtstreekse links naar de downloadpagina's, dus bijv., de net genoemde, Rapidshare, Mediafire, e.d.?RoD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:41:
[modbreak]Dit is nu de zoveelste keer dat er links naar custom ROM's verwijderd moeten worden uit dit topic. Lees aub Beleid met betrekking tot custom ROM's door voordat je hier post.[/]
Klopt. Het gaat hier niet om een versie die geport kan worden naar de HD2.freekweb schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:38:
[...]
helaas gaat het hier om een emulator op de PC voor developers...
ala
http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded
[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:10 ]
Je mag niet naar topics linken waar je de ROM kan downloaden, Dus als er in dat topic links staan, mag dat dus niet. Aangezien er in elk topic van een rombuilder links staan is het niet toegestaan. Lees gewoon de FAQ, daar staat het duidelijk beschreven wat wel en niet mag.John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:05:
[...]
Gaat het om links naar de XDA en HTCPedia pagina's waar de chef's hun specifieke custom ROM's bekend maken, m.a.w. waar de changelog te lezen is en wordt gezegd waar de ROM's te downloaden zijn (bijv. Rapidshare, Mediafire, etc.) of betreft het rechtstreekse links naar de downloadpagina's, dus bijv., de net genoemde, Rapidshare, Mediafire, e.d.?
[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:16 ]
Ik zie dat jij mijn vraag niet begrijpt. Daarom stel ik 'm ook niet aan jou. Volgens wat jij hier verklaart kan je in z'n geheel niet meer naar (de ROM development sectie van) XDA en/of HTCPedia verwijzen. Vandaar dat ik "rechtstreeks" ook heb benadrukt. Maar nogmaals, ten overvloede, deze vraag is niet aan jou gesteld.Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:12:
[...]
Je mag niet naar plekken linken waar je de rom kan downloaden, Lees gewoon de FAQ, daar staat het duidelijk beschreven wat wel en niet mag.
[ Voor 24% gewijzigd door John Connor op 16-03-2010 18:19 ]
Als je de FAQ nou eens leest, dan zie je ook staan dat je een DM kan sturen als je iets niet begrijpt. Ze reageren toch niet in het topic op jou vraag, vandaar dat ik hem beantwoordeJohn Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:16:
[...]
Ik zie dat jij mijn vraag niet begrijpt. Daarom stel ik 'm ook niet aan jou. Volgens wat jij hier verklaart kan je in z'n geheel niet meer naar (de ROM development sectie van) XDA en/of HTCPedia verwijzen. Vandaar dat ik "rechtstreeks" ook heb benadrukt. Maar nogmaals, ten overvloede, deze vraag is niet aan jou gesteld.
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:20 ]
Yeppp... Ze zijn nu op XDA ook met e.o.a. nieuw beleid bezig, daarom verplaatsen veel chefs hun custom spul naar HTCPedia. Een van de laatste sites waar nog volledige vrijheid heerst...Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:18:
[...]
Als je de FAQ nou eens leest, dan zie je ook staan dat je een DM kan sturen als je iets niet begrijpt. Ze reageren toch niet in het topic op jou vraag, vandaar dat ik hem beantwoorde
Edit: Onderhand heb je de faq gelezen zie ik.
d:)b
B.S.U.R.
Opera>Settings>advanced?RaJitsu schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:04:
Net Opera Mobile 10 geïnstalleerd. Alleen wilde ik hem met mijn conservatieve geest niet meteen als default browser installeren. Nu ben ik echter om. Hoe kan ik hem als de standaard browser instellen zonder in het register te hoeven klooien?
Met smsen stoor ik mij ook dagelijks, elke dag nog harder... Inderdaad dat hij eerst alle smsjes laad en dat je daarna pas kan typen, ja je kan wel typen maar dan springt hij uit beeld en zie je niet wat je typt.. Ik had overigens bij mijn orginele 1.66 Rom een echte 'chat'. Als ik een sms verstuur, zie ik vervolgens het antwoord eronder staan. Nu heb ik dat als ik een sms verstuur dat al mijn smsjes boven aan staan en die van de gene waarvan ik het ontvang staan onderaan. Iemand enig idee hoe ik dit terug zet? Vergeet namelijk vrij snel wat ik heb gestuurd en om nou elke x naar boven te scrollen...CRXed schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:
[...]
Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.
Het is jammer dat HTC de smsjes niet over meerdere pagina's verdeeld.
Verwijderd
Dat vind ik inderdaad ook jammer, heb hetzelfde verhaal als jou. Bij de Touch Pro hadden ze dit ook over meerdere pagina's verdeeld, werkt stukken beterCRXed schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:
Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.
Het is jammer dat HTC de smsjes niet over meerdere pagina's verdeeld.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 00:07 ]
Thuis (vlakbij de waddenzeedijk) heb ik ook nauwelijks HSDPA, soms zelfs geen 3G, maar het wisselt erg. Op mijn werk heb ik meestal H, soms 3G.BootVluchteling schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:40:
Hebben jullie toevallig ook last van een slecht bereik met HSDPA? Ik heb een abo van KPN maar toch mis ik regelmatig fatsoenlijk bereik. Ik heb last van die problemen met betrekking tot MSN, waardoor ik geen bericht meer kan typen. HSDPA moet toch gewoon hetzelfde bereik hebben als 3G?
Ook een aantal rare problemen..
- slecht geluid (reboot fixt het probleem)
- soms reageert de telefoon amper meer
Best vreemde probleempjes. Ik heb de 1.66 rom. De batterijduur is inmiddels wel met grote sprongen vooruit gegaan.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
WP7s is een consumenten OS, geen Tweak OS zoals WM 6.5 en alles wat daarvoor zat is. Ja er zitten dingen weggelaten die juist zo ideaal zijn in WM6.5 maar 6.5 blijft ook bestaan nar WP7s. Dus het tweaken kan gewoon door blijven gaanXTREEMRaGE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:
nieuws: Windows Phone 7 ontbeert copy/paste-functie en microsd-support
Nu ben ik wel een beetje blij dat WP7 niet naar de HD2 komt, wat een gemis in mijn ogen. Alhoewel, de gros van de consumenten dit niet zal merken ben ik bang....
Aap!
Verwijderd
Hoezo blij dat WP7 niet naar de HD2 komt? Als er wel een upgrade zou komen, zou je toch niet verplicht zijn om die dan te flashen...XTREEMRaGE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:
nieuws: Windows Phone 7 ontbeert copy/paste-functie en microsd-support
Nu ben ik wel een beetje blij dat WP7 niet naar de HD2 komt, wat een gemis in mijn ogen. Alhoewel, de gros van de consumenten dit niet zal merken ben ik bang....
vanpeltje
ziet er mooi "schoon" uit..Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:07:
Wat vinden jullie trouwens van deze Manila Sense mod GT7 Sense Windows Phone 7 Series
[afbeelding]
Ben nu dus op zoek naar een tweak os...harmageddon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:55:
[...]
WP7s is een consumenten OS, geen Tweak OS zoals WM 6.5 en alles wat daarvoor zat is. Ja er zitten dingen weggelaten die juist zo ideaal zijn in WM6.5 maar 6.5 blijft ook bestaan nar WP7s. Dus het tweaken kan gewoon door blijven gaan
Hoi!
Dan zie ik vervolgens maar één optie staan, nl. 'Plug-ins'.
B.S.U.R.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624428RaJitsu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:53:
[...]
Dan zie ik vervolgens maar één optie staan, nl. 'Plug-ins'.
[ Voor 47% gewijzigd door OkeOkeOke op 17-03-2010 13:22 ]
Verwijderd
Kan je ook aangeven wat er "whoe hoe" aan is?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq