Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

verwijdert, had er overheen gelezen... Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs4/i/2004/191/a/0/_blind_.gif

[ Voor 171% gewijzigd door Windkracht13 op 15-03-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Ach, er komt wel een custom ROM dan. Overigens vind ik de argumenten die worden aangehaald compleet ridicuul, de Snapdragon is meer dan snel genoeg, en om nu het nieuwe OS weg te laten voor enkel een knopje...

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:15
Heb zojuist de nieuwe opera mobile beta geïnstalleerd. Ziet er zeer goed uit. Alleen klopt het dat je hem niet in landscape modus kan krijgen ? Als ik de hd2 draai gebeurt er niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, wellicht is het al een keertje besproken maar ik kan het niet vinden. Is er een mogelijkheid om je eigen geluidje te koppelen aan het ontvangen van een nieuw bericht?

Mvg; John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:52:
Hallo, wellicht is het al een keertje besproken maar ik kan het niet vinden. Is er een mogelijkheid om je eigen geluidje te koppelen aan het ontvangen van een nieuw bericht?

Mvg; John
Ja... :Y

bestandje in zelfde map zetten als de andere sms geluidjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Voor de HD2 bezitters, slecht nieuws:
http://www.engadget.com/2...to-windows-phone-7-serie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
clonedonkey schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:50:
Heb zojuist de nieuwe opera mobile beta geïnstalleerd. Ziet er zeer goed uit. Alleen klopt het dat je hem niet in landscape modus kan krijgen ? Als ik de hd2 draai gebeurt er niks :(
zoek op google naar gyrator

maak daarna een snelkoppeling van de gyrator.exe van gyrator installatie map naar Windows/opstarten. zo wordt dit progje automatisch gestart bij opstarten telefoon. handig hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:15
mdbde schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:14:
[...]

zoek op google naar gyrator

maak daarna een snelkoppeling van de gyrator.exe van gyrator installatie map naar Windows/opstarten. zo wordt dit progje automatisch gestart bij opstarten telefoon. handig hoor
Thanks zal er morgen eens naar gaan kijken. Maar het is dus niet mogelijk dat opera dit al uit zijn eigen doet zoals de standaard geïnstalleerde versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
clonedonkey schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:36:
[...]

Thanks zal er morgen eens naar gaan kijken. Maar het is dus niet mogelijk dat opera dit al uit zijn eigen doet zoals de standaard geïnstalleerde versie ?
de beta 2 opera deed dit wel, de beta 3 helaas niet. zie bugs op opera.com

kantelen kun je ook activeren met bsb tweaks, maar ben geen fan van dit programma,, vandaar ik gyrator aanraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:55
Nou... de dag begint weer lekker met mijn HD2.
Ik heb vanaf het begin (2 maanden geleden) een code ingesteld om mijn scherm te unlocken.
Maar vandaag zegt ie opeens dat de code niet klopt... terwijl ik toch echt 100% zeker weet dat ie klopt.
Na 7 keer heb ik 'm maar helemaal uitgezet en ben gaan googelen; schijnt vaker voor te komen maar is te verhelpen door een soft reset. Voor de zekerheid heb ik de batterij er even uitgehaald en opnieuw gestart.
Maar helaas..... weer niet geaccepteerd en ALLES is nu gewist....
Hier baal ik natuurlijk stevig van. Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/meegemaakt?
En de apps die ik op mijn SD kaart had geinstalleerd, kan ik die makkelijk terugkrijgen of moet ik alles opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 21:49
Ik ben nogal een leek in dit soort dingen maar wil het hier toch vragen. Ik heb sinds vrijdag mijn HTC HD2.

Ik twijfel of mijn batterij het wel zo lang volhoudt als zou moeten, ik weet dat zo'n telefoon veel energie zuipt. Maar gisteravond om half 11 was de batterij op 67% en vanochtend om half 9 nog maar 23%. Dat is dus zonder gebruik, maar wel internet verbinding (constant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.

[ Voor 21% gewijzigd door jappas op 16-03-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:16:
Nou... de dag begint weer lekker met mijn HD2.
Ik heb vanaf het begin (2 maanden geleden) een code ingesteld om mijn scherm te unlocken.
Maar vandaag zegt ie opeens dat de code niet klopt... terwijl ik toch echt 100% zeker weet dat ie klopt.
Na 7 keer heb ik 'm maar helemaal uitgezet en ben gaan googelen; schijnt vaker voor te komen maar is te verhelpen door een soft reset. Voor de zekerheid heb ik de batterij er even uitgehaald en opnieuw gestart.
Maar helaas..... weer niet geaccepteerd en ALLES is nu gewist....
Hier baal ik natuurlijk stevig van. Zijn er meer mensen die dit hebben gehoord/meegemaakt?
En de apps die ik op mijn SD kaart had geinstalleerd, kan ik die makkelijk terugkrijgen of moet ik alles opnieuw installeren?
Oh... ik zie dat ook mijn SD kaart volledig is leeggehaald, het wordt steeds leuker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

jappas schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:25:
Ik ben nogal een leek in dit soort dingen maar wil het hier toch vragen. Ik heb sinds vrijdag mijn HTC HD2.

Ik twijfel of mijn batterij het wel zo lang volhoudt als zou moeten, ik weet dat zo'n telefoon veel energie zuipt. Maar gisteravond om half 11 was de batterij op 67% en vanochtend om half 9 nog maar 23%. Dat is dus zonder gebruik, maar wel internet verbinding (constant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.
je kan m beter uitzetten voor het slapen gaan en 's ochtends weer aan want de hele nacht aan de oplader lijkt me ook niet goed voor de levensduur van de accu.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:32
MrJayMan schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
[...]

je kan m beter uitzetten voor het slapen gaan en 's ochtends weer aan want de hele nacht aan de oplader lijkt me ook niet goed voor de levensduur van de accu.
nou... ik denk dat minstens 9 van de 10 smartphone gebruikers hun toestel elke nacht de hele nacht aan de lader hebben hangen.
En als je toevallig een zuinig toestel hebt, of je toestel minder gebruikt en dus maar 1 keer in de X dagen hoeft te laden, dan doe je het nog steeds 's nachts. Heb echt van elk toestel wat ik de afgelopen 10 jaar heb gehad de lader op mijn nachtkastje liggen.

Als het goed is gaat het toestel bij 100% over op een andere laadstand. er wordt echt niet 8 uur lang 1000mA in die batterij gepompt...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Dus jullie denken dat het geen kwaad kan om 'm de hele nacht op te laden?

Maar dan nog, zo'n afname van de batterij lijkt me toch erg veel. Hij werd niet gebruikt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:51

Sick Nick

Drop the top!

Het grote probleem zit het in het feit dat je continu een wifi verbinding open hebt staan, dat kost gewoon veel stroom. Zet je wifi gewoon uit, dan gaat er misschien 5% af in een nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
en een nieuwe accu moet je even inwerken. Het is ook normaal dat je de eerste paar cycles geen top tijden haalt.

En verder, een actieve wifi verbinding kost gewoon heel veel stroom
constant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.
dit kan je dus niet
Hij werd niet gebruikt namelijk.
noemen...

ik denk dat de meeste het hier wel een zijn met de stelling, een high end smartphone moet bij veel gebruik elke nacht aan de lader.
get used to it, zou ik zeggen

[ Voor 50% gewijzigd door Prulleman op 16-03-2010 10:16 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Sick Nick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:05:
Het grote probleem zit het in het feit dat je continu een wifi verbinding open hebt staan, dat kost gewoon veel stroom. Zet je wifi gewoon uit, dan gaat er misschien 5% af in een nacht.
Is niet helemaal waar... bij mij gaat ie soms van 60% naar 0% in een nacht, zonder Wifi verbinding.
En voor de rest draait er ook weinig spannends... rara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7
nieuws: HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7

De kogel is door de kerk.
Het gaat wachten worden op een port van XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Is niet helemaal waar... bij mij gaat ie soms van 60% naar 0% in een nacht, zonder Wifi verbinding.
En voor de rest draait er ook weinig spannends... rara
Er zijn programma's om batterijverbruik te loggen, kun je zien welke applicatie verantwoordelijk is voor die actie. Gebruik de search creatief zou ik zeggen.

Wifi, bluetooth, gps, internetverbinding zijn allen enorme battery drains dus als je ze niet gebruikt -> uitzetten.

Bij moderne accu's kan het geen kwaad de telefoon zelfs continu aan een lader te hangen. Vroeger werden accu's daar "lui" van.

Ik laad mijn accu normaal iedere nacht op uit gewoonte maar nu ligt mijn oplader nog bij mijn vriendin. Zaterdagochtend voor het laatst van de lader gekomen; WWE 1.48 rom (dus geen energiebesparende of nieuwste rom), laatste officiele radio rom van HTC (dus ook niet speciaal de nieuwste die op XDA in omloop is). Iedere dag wel een half uur ge-internet, mail en weer worden ieder half uur geactualiseerd, paar telefoongesprekken en sms per dag. En nu staat mijn accu op 42% (heeft in die 74 uur geen seconde uitgestaan ook trouwens). Mij valt het batterijverbruik alles mee.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:34:
HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7
nieuws: HTC HD2 krijgt geen update naar Windows Phone 7

De kogel is door de kerk.
Het gaat wachten worden op een port van XDA.
Meen je dat nou joh. Heb je de afgelopen 1 of 2 pagina's al gelezen?

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-03-2010 10:40 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:39:
[...]

Er zijn programma's om batterijverbruik te loggen, kun je zien welke applicatie verantwoordelijk is voor die actie. Gebruik de search creatief zou ik zeggen.
Interessant! Ik ga even zoeken, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 23:08:
[...]

Ja... :Y

bestandje in zelfde map zetten als de andere sms geluidjes...
Kan je me zeggen waar ik die map kan vinden :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 16-03-2010 17:39 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Kun je je contacten ook vanaf je pc bewerken zonder dat Outlook ertussen zit? Of moet dat echt op de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:15:
Kun je je contacten ook vanaf je pc bewerken zonder dat Outlook ertussen zit? Of moet dat echt op de telefoon zelf?
syncen met gmail?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 07:16
ik wil mijn HD2 weer een andere rom opzetten.
Loopt nu geregeld vast. (Laurentius26 LEOV4.5)

Er zijn drie opties die mijn goed lijken:

- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)

Welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:08
my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:

- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)

Welke raden jullie aan?
Ik zou even op de nieuwe cleanex wachten.

Volgens g.lewarne:

it will take me a few days to regiggle my kitchens for the switch to 1.72 base, going to redo the one i already made as i want to make some changes. once these current roms are up, i think that will be it for 2.10 base.

Im totally switching to 1.72 after the benchmark my new rom just scored with my tweaks and patches applied.

so after tonights updates, no more 2.10 base but trust me, it will be worth it

I am willing to continue to do one off special builds for people with different needs, just be patient x rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27

- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)

Welke raden jullie aan?
EnergyRom, ik heb zowel Artemis en CleanEx gebruikt, een TASK29 voor het flashen gedraait, maar niks loopt zo snel en stabiel als EnergyROM!
Welke trouwens heel dicht in de buurt komt van EnergyRom kwa snelheid is Touch_Extreme.
Ik raad je sowiezo aan om ze alle 3 even te proberen?

Ben wel benieuwd naar de nieuwe Laurentius rom! Het enigste probleem wat ik met de 25 februari versie had was dat hij naarmate met meerdere apps veel trager werd. Iets wat ik met de energyrom nog niet heb gehad.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
hmmm, heb ik even uit zitten zoeken maar dan moet ik dus of een csv bestand importeren of GMail als Outlook instellen bij mijn telefoon en dat kan dus niet omdat ik die al in gebruik heb.....

Jammer dat er geen tooltje is die dat kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]

hmmm, heb ik even uit zitten zoeken maar dan moet ik dus of een csv bestand importeren of GMail als Outlook instellen bij mijn telefoon en dat kan dus niet omdat ik die al in gebruik heb.....

Als je er 1 hebt gevonden laat het me weten zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Als je al synct met outlook, wat is dan het probleem? Ik ging er namelijk vanuit dat je een andere manier zocht omdat je geen outlook ter beschikking hebt.

Als je met csv bestanden wilt werken is outlook nog steeds te makkelijkste manier. Als je nu al wat hebt in outlook, maar wat niet helemaal goed of compleet is. Maak dan een export, bewerk deze, importeer deze weer en sync opnieuw en je bent klaar.

Het gaat dus niet om een tool om de WM contacten op de pc te bewerken, maar je zoekt een manier om je contacten (in het algemeen WM en OL) in batch te bewerken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
kbloem schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:15:
microsoft myphone, daar kan je ook contacten veranderen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
  • Laatst online: 09-06 08:34
Doopy-X- schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:03:
(...)

Wat is de beste manier om van te voren alles te backuppen zodat je altijd naar de uitgangsituatie terug kan?
Gewoon my phone gebruiken. Je app's kan je wel opnieuw installeren (op SD) als 't er niet teveel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor

- CleanEx (?)
- Artemis v6.0 (NL)
- EnergyROM (eng)

Welke raden jullie aan?
Energy heb ik nog geen ervaring mee. Artemis wel, die vond ik persoonlijk erg gaar o.a. vanwege 6.5.x., maar dat is een kwestie van smaak. Verder vond ik 'm niet zo snel en stabiel als de CleanEX.

Wat betreft CleanEX. De meest recente versie is op dit moment 1.24 (UltraLite), ik heb 'm zelf geinstalleerd gisteravond en draait als een beest. Wanneer de frankenstein rom uit komt (2.10/1.72) van lewarne is nog niet helemaal bekend, hij zegt zelf over een paar dagen, maar dit kan ook net zo goed volgende week zijn (al hoewel hij wel erg snel is met z'n updates). Ik raad je in de tussentijd dus aan 1.24 uit te proberen. :)

Nog twee andere ROM's die ik je ook zou kunnen aanraden, zijn de volgende:
1.) 't beestje van Tom Codon *weg*, draait erg snel en stabiel. Ook leuk is de lockscreen van de HD Mini;
2.) of Laurentius. Ik heb zelf V2.0 gebruikt. Opzich draaide die lekker, maar ik vond de iconen erg lelijk (kwestie van smaak) en na een paar dagen begonnen er zeer ernstige bug's m.b.t. mail op te treden, waardoor het toestel zo vast liep dat de batterij eruit moest. Toen ben ik gestopt met Laurentius. Ik heb overigens wel begrepen dat er kennelijk een V3.0 onderweg is.
CleanEX is WWE!

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 16-03-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
Ik heb nu ook meerdere roms geprobeerd, maar ben tevreden met de CleanEX. Nu is mijn vraag: als er straks weer een nieuwe rom uit komt, is er een manier om de apps ook te backuppen? Als ik wat backup apps installeer kan ik alleen smsjes, contacten en andere kleine dingen opslaan. Was toch wel benieuwd naar of dit ook mogelijk is, heb nu al 4 x alle apps opnieuw moeten installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Badie schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:51:
Ik heb nu ook meerdere roms geprobeerd, maar ben tevreden met de CleanEX. Nu is mijn vraag: als er straks weer een nieuwe rom uit komt, is er een manier om de apps ook te backuppen? Als ik wat backup apps installeer kan ik alleen smsjes, contacten en andere kleine dingen opslaan. Was toch wel benieuwd naar of dit ook mogelijk is, heb nu al 4 x alle apps opnieuw moeten installeren..
Natuurlijk.

http://www.spritesoftware...prite-backup/full-edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:42:
[...]

2.) of Laurentius. Ik heb zelf V2.0 gebruikt. Opzich draaide die lekker, maar ik vond de iconen erg lelijk (kwestie van smaak) en na een paar dagen begonnen er zeer ernstige bug's m.b.t. mail op te treden, waardoor het toestel zo vast liep dat de batterij eruit moest. Toen ben ik gestopt met Laurentius. Ik heb overigens wel begrepen dat er kennelijk een V3.0 onderweg is.

[...]

CleanEX is WWE!
Dat probleem heb ik dus ook, spontaan geen verbindingen meer mogelijk en dan is de oplossing accu eruit.
(ja ik weet, er zit een reset knop op, maar de restet knop is te klein voor mijn vingers ;) )

ik ga deze dan nu proberen "CleanEX UltraLite 1.19 TURBO"

ben ff ofline ;)

$&*@#%%^*( :( :o :'( :? 8)7 :( ;( 7(8)7 :S

Alleen wit scherm met het htc text !!!!!!!

Wat nu????

[ Voor 6% gewijzigd door my_fiero op 16-03-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij valt op dat als er problemen zijn, het toch meestal problemen zijn op andere rom's.

Ik heb mijn toestel nu zo'n 2 maanden en draai de orginele 1.66 zonder een enkel probleem, zelfs nog nooit een softe reset moeten doen. En een batterij die het 2 dagen volhoud, en ik gebruik het toestel heel veel. Ik heb wel alles op handmatig staan.

Maar wat is het toch een super onwijs fijn toestel die HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met heel veel (threaded) smsjes? Ik heb nu een Diamond 2 en die heeft een 528MHz proc. Ik heb een aantal contacten waar ik heel veel berichten van heb (>700 p.p.) en de Diamond 2 vind dat zo langzamerhand niet zo grappig meer. Ben benieuwt hoe de ervaringen zijn met de HD2 icm veel berichten.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:12:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook, spontaan geen verbindingen meer mogelijk en dan is de oplossing accu eruit.
(ja ik weet, er zit een reset knop op, maar de restet knop is te klein voor mijn vingers ;) )

ik ga deze dan nu proberen "CleanEX UltraLite 1.19 TURBO"

ben ff ofline ;)

Wat nu????
Heb je wel radio 2.07 of hoger?
Waarom flash je een oudere versie btw.1.24 is ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
OkeOkeOke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Heb je wel radio 2.07 of hoger?
Waarom flash je een oudere versie btw.1.24 is ook online.
Dat kan ik niet meer zien ik krijg allen een wit scherm met groene HTC letters.

krijg ook geen verbinding meer via active sync?

ik durf het niet te vragen maar is ie nu briked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:35:
[...]

Haha..
Nee gewoon batterij eruit en er weer in. Volume knop naar beneden ingedrukt houden en opstarten. Nu de goede radio flashen. Link staat bovenaan de eerste pagina van de CleanEx rom,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
[...]

Kun je 'm nog in bootloader modus krijgen? Zo ja, kun je gewoon een HTC rom terug flashen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
OkeOkeOke schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:38:
[...]

Haha..
Nee gewoon batterij eruit en er weer in. Volume knop naar beneden ingedrukt houden en opstarten. Nu de goede radio flashen. Link staat bovenaan de eerste pagina van de CleanEx rom,
you're the man!!! _/-\o_

inderdaad kreeg de bootloader en weer verbinding m,et de pc
meteen de radio rom erop gezet en nu start hij weer op _/-\o_

ga ook maar dan de 1.24 ff down loaden.

-*-*-*-*- THANKS -*-*-*-*-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:12:
(...)

Wat nu????
Geen enkel probleem joh... er is niets aan de hand!

Ik had dit misschien beter even van te voren kunnen vertellen*, maar ik ging er eerlijk gezegd wel een beetje vanuit dat je dit wel door had. Nou ja, goed... dan bij deze alsnog even voor iedereen:

Die CleanEX rom bevat, voor zover ik kan zien, helemaal geen radio! Wat je dus moet doen is, sowieso eerst even MTTY (just to be safe):
- Eerst alleen een radio flashen (ik heb zelf de 2.08 versie; geen enkel probleem);
- daarna de CleanEX ROM (1.24) flashen en voila! :+

* Hey wacht eens even, volgens mij heb ik dat al ergens gepost hier... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
my_fiero schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:49:
[...]

you're the man!!! _/-\o_

inderdaad kreeg de bootloader en weer verbinding m,et de pc
meteen de radio rom erop gezet en nu start hij weer op _/-\o_

ga ook maar dan de 1.24 ff down loaden.

-*-*-*-*- THANKS -*-*-*-*-
Haha...

Zou alleen volgende keer ietsje beter de info die er staat lezen VOOR je gaat flashen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Zijn er hier al mensen die een andere Rom op een Vodafone branded toestel hebben geïnstalleerd?
Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:52:
Zijn er hier al mensen die een andere Rom op een Vodafone branded toestel hebben geïnstalleerd?
Ik zou zeggen, lees de laatste x aantal pagina's even goed door! We hebben 't hier toch constant over diverse (custom) ROM's? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:52:
Die zijn er wel. Alleen krijg je volgens mij nooit meer de originele Voda rom erop, tot er een update van Voda komt.
En als je al ziet hoelang jullie op je foon hebben moeten wachten, kun je het met die Rom update zelf wel verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
(...)

Kan niet.

Er is maar 1 manier om je telefoon evt. te bricken: tijdens het installeren van HSPL je USB kabel eruit rammen, m.a.w. het HSPL proces bruut verstoren. Je verneukt daar nl. je bootloader mee. En wanneer je niet meer in je bootloader kunt komen, pas dan, en niet eerder, heb je een aardig probleem!
Door flashen, na een correcte HSPL-installatie, je HD2 bricken is onmogelijk, laat dit voor iedereen duidelijk zijn!

Het enige wat kan gebeuren is dat je blijft zitten met een verneukte SPL wanneer je flashed via SD, maar dat is weer een heel ander verhaal!

"Flash-ze" iedereen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door John Connor op 16-03-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:51:
[...]

Geen enkel probleem joh... er is niets aan de hand!

Ik had dit misschien beter even van te voren kunnen vertellen*, maar ik ging er eerlijk gezegd wel een beetje vanuit dat je dit wel door had. Nou ja, goed... dan bij deze alsnog even voor iedereen:

Die CleanEX rom bevat, voor zover ik kan zien, helemaal geen radio! Wat je dus moet doen is, sowieso eerst even MTTY (just to be safe):
- Eerst alleen een radio flashen (ik heb zelf de 2.08 versie; geen enkel probleem);
- daarna de CleanEX ROM (1.24) flashen en voila! :+

* Hey wacht eens even, volgens mij heb ik dat al ergens gepost hier... :?
Ja nu gezien :+
Ik heb al een paar rom's meer gedaan en dat was altijd MET radio rom :?
Nu dus niet, en op xda stond wel een link naar de radio rom 8) , maar die was niet opvallend.
Mijn fout maar ik ging ervan uit dat dit hetzelfde werkte, ik weet nu wel BETER LEZEN O-) .

En ja er zijn hier mensen met een vodafone met andere rom er op :) Ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Heb een probleem,
Net een mtty uitgevoerd om vervolgens een nieuwe rom erop te zetten.
Maar nu doet mijn telefoon niets meer! Hij blijft hangen op het witte scherm met het groene htc logo.
Heb al een hard reset uitgevoerd, maar het helpt niet!
Weet iemand misschien een oplossing? Ben nogal angstig dat ik hem gesloopt heb zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:53
Lees een paar posts hierboven terug, vanuit de bootloader fixen dus....

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
XNightmare schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:31:
Heb een probleem,
Net een mtty uitgevoerd om vervolgens een nieuwe rom erop te zetten.
Maar nu doet mijn telefoon niets meer! Hij blijft hangen op het witte scherm met het groene htc logo.
Heb al een hard reset uitgevoerd, maar het helpt niet!
Weet iemand misschien een oplossing? Ben nogal angstig dat ik hem gesloopt heb zeg maar...
Vorige pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
harmageddon schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:32:
Lees een paar posts hierboven terug, vanuit de bootloader fixen dus....
Sorry, iets te snel in paniek geraakt. Had niet verwacht dat je vanuit de bootloader ook heel de riedel kon doen buiten active sync om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Na MTTY moet je je telefoon altijd in bootloader opstarten en dan flashen. MTTY maakt je foon compleet "schoon"dus is logisch dat hij niets meer doet zonder Radio en OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:54:
[...]

Ik zou zeggen, lees de laatste x aantal pagina's even goed door! We hebben 't hier toch constant over diverse (custom) ROM's? |:(
Ik heb het specifiek over een Vodafone BRANDED toestel... Dat schijnt toch een heel ander verhaal te zijn dan de 'normale' toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
BeeJee78 schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Ik heb het specifiek over een Vodafone BRANDED toestel... Dat schijnt toch een heel ander verhaal te zijn dan de 'normale' toestellen?
nee hoor, je moet dezelfde trucjes uithalen om een standaard HTC toestel open te zetten voor CUSTOM roms.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
[...]

Nee? Wat ik al zei je kunt niet meer terug naar een originele Vodafone Rom totdat Vodafone een update geeft. Tot die tijd heb je dus geen garantie.

[ Voor 21% gewijzigd door OkeOkeOke op 16-03-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
[...]

Onjuist. Je hebt, zoals door een aantal mensen zonet al is gezegd, absoluut ongelijk!!

Sowieso bestaat een branded toestel niet! Een toestel kan alleen softwarematig branded zijn, niet hardwarematig. Alle HD2 toestellen zijn qua hardware nl. gelijk en dan heb ik 't even niet over de PRO-THREE en de Amerikaanse HD2 (TMOUS) toestellen.

Wil je op een vodafone toestel dat softwarematig branded is een andere (niet van vodafone afkomstige) ROM installeren (dit kan zowel een custom of een unbranded stock ROM zijn), dan moet je gewoon (just like everybody else) HSPL installeren en flashen maar!

En, om Oke even aan te vullen, er zijn wel branded vodafone ROM's in omloop, dus je kan evt. weer terug naar je eigen ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:49:
[...]

Onjuist. Je hebt, zoals door een aantal mensen zonet al is gezegd, absoluut ongelijk!!

Sowieso bestaat een branded toestel niet! Een toestel kan alleen softwarematig branded zijn, niet hardwarematig. Alle HD2 toestellen zijn qua hardware nl. gelijk en dan heb ik 't even niet over de PRO-THREE en de Amerikaanse HD2 (TMOUS) toestellen.

Wil je op een vodafone toestel dat softwarematig branded is een andere (niet van vodafone afkomstige) ROM installeren (dit kan zowel een custom of een unbranded stock ROM zijn), dan moet je gewoon (just like everybody else) HSPL installeren en flashen maar!

En, om Oke even aan te vullen, er zijn wel branded vodafone ROM's in omloop, dus je kan evt. weer terug naar je eigen ROM.
Ook de Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Hmmm... ik zou zweren dat ik ooit eens ergens een Nederlandse 1.43 Vodafone voorbij hem zien komen ergens. Ik zal nog eens flink gaan zoeken. De Engelse (WWE) versies zijn sowieso beschikbaar, o.a. via XDA en HTCPedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:10:
[...]

Hmmm... ik zou zweren dat ik ooit eens ergens een Nederlandse 1.43 Vodafone voorbij hem zien komen ergens. Ik zal nog eens flink gaan zoeken. De Engelse (WWE) versies zijn sowieso beschikbaar, o.a. via XDA en HTCPedia.
Ja volgens mij omdat die een update naar 1.66 hebben gekregen en de Nederlandse (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
EWK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:28:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met heel veel (threaded) smsjes? Ik heb nu een Diamond 2 en die heeft een 528MHz proc. Ik heb een aantal contacten waar ik heel veel berichten van heb (>700 p.p.) en de Diamond 2 vind dat zo langzamerhand niet zo grappig meer. Ben benieuwt hoe de ervaringen zijn met de HD2 icm veel berichten.
Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.

Het is jammer dat HTC de smsjes niet over meerdere pagina's verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 12:07
Windows Phone 7 build 7.0.0.6077 is gelekt op XDA

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:34:
Windows Phone 7 build 7.0.0.6077 is gelekt op XDA
helaas gaat het hier om een emulator op de PC voor developers... ;)

ala

http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

[ Voor 14% gewijzigd door Convoy op 16-03-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit is nu de zoveelste keer dat er links naar custom ROM's verwijderd moeten worden uit dit topic. Lees aub Beleid met betrekking tot custom ROM's door voordat je hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
RoD schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:41:
[modbreak]Dit is nu de zoveelste keer dat er links naar custom ROM's verwijderd moeten worden uit dit topic. Lees aub Beleid met betrekking tot custom ROM's door voordat je hier post.[/]
Gaat het om links naar de XDA en HTCPedia pagina's waar de chef's hun specifieke custom ROM's bekend maken, m.a.w. waar de changelog te lezen is en wordt gezegd waar de ROM's te downloaden zijn (bijv. Rapidshare, Mediafire, etc.) of betreft het rechtstreekse links naar de downloadpagina's, dus bijv., de net genoemde, Rapidshare, Mediafire, e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
freekweb schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:38:
[...]

helaas gaat het hier om een emulator op de PC voor developers... ;)

ala

http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded
Klopt. Het gaat hier niet om een versie die geport kan worden naar de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Wat vinden jullie trouwens van deze Manila Sense mod GT7 Sense Windows Phone 7 Series

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/196pmt.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:05:
[...]

Gaat het om links naar de XDA en HTCPedia pagina's waar de chef's hun specifieke custom ROM's bekend maken, m.a.w. waar de changelog te lezen is en wordt gezegd waar de ROM's te downloaden zijn (bijv. Rapidshare, Mediafire, etc.) of betreft het rechtstreekse links naar de downloadpagina's, dus bijv., de net genoemde, Rapidshare, Mediafire, e.d.?
Je mag niet naar topics linken waar je de ROM kan downloaden, Dus als er in dat topic links staan, mag dat dus niet. Aangezien er in elk topic van een rombuilder links staan is het niet toegestaan. Lees gewoon de FAQ, daar staat het duidelijk beschreven wat wel en niet mag.

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:12:
[...]

Je mag niet naar plekken linken waar je de rom kan downloaden, Lees gewoon de FAQ, daar staat het duidelijk beschreven wat wel en niet mag.
Ik zie dat jij mijn vraag niet begrijpt. Daarom stel ik 'm ook niet aan jou. Volgens wat jij hier verklaart kan je in z'n geheel niet meer naar (de ROM development sectie van) XDA en/of HTCPedia verwijzen. Vandaar dat ik "rechtstreeks" ook heb benadrukt. Maar nogmaals, ten overvloede, deze vraag is niet aan jou gesteld. :)

Edit: reactie op zijn eerdere (ongewijzigde) bericht

Edit2: Hieronder zie je het antwoord op mijn vraag:

En hoe zit het met custom ROM's? :?
(...)
"Overigens stellen we indirecte links met het doel om als downloadlink te dienen ook niet op prijs. Ga dus niet slim lopen doen en proberen om het beleid op deze manier te omzeilen."

VOLKOMEN DUIDELIJK, PRIMA! _/-\o_ ;)

[ Voor 24% gewijzigd door John Connor op 16-03-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
John Connor schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:16:
[...]

Ik zie dat jij mijn vraag niet begrijpt. Daarom stel ik 'm ook niet aan jou. Volgens wat jij hier verklaart kan je in z'n geheel niet meer naar (de ROM development sectie van) XDA en/of HTCPedia verwijzen. Vandaar dat ik "rechtstreeks" ook heb benadrukt. Maar nogmaals, ten overvloede, deze vraag is niet aan jou gesteld. :)
Als je de FAQ nou eens leest, dan zie je ook staan dat je een DM kan sturen als je iets niet begrijpt. Ze reageren toch niet in het topic op jou vraag, vandaar dat ik hem beantwoorde ;)

Edit: Onderhand heb je de faq gelezen zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 16-03-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor
Barfman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:18:
[...]

Als je de FAQ nou eens leest, dan zie je ook staan dat je een DM kan sturen als je iets niet begrijpt. Ze reageren toch niet in het topic op jou vraag, vandaar dat ik hem beantwoorde ;)

Edit: Onderhand heb je de faq gelezen zie ik.
Yeppp... Ze zijn nu op XDA ook met e.o.a. nieuw beleid bezig, daarom verplaatsen veel chefs hun custom spul naar HTCPedia. Een van de laatste sites waar nog volledige vrijheid heerst... :9 (Goed, voldoende off-topic, laten we weer on-topic verder praten over ons beest dat de HD2 wordt genoemd! :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik vroeg me al af hoe licenties geregeld zijn bij het gebruik van custom ROM spul; kennelijk is dit niet in orde.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=goMQKsKU2ow

Dit ziet er toch wel onwijs vet uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Net Opera Mobile 10 geïnstalleerd. Alleen wilde ik hem met mijn conservatieve geest niet meteen als default browser installeren. Nu ben ik echter om. Hoe kan ik hem als de standaard browser instellen zonder in het register te hoeven klooien?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 23:39

Convoy

g44p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
RaJitsu schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:04:
Net Opera Mobile 10 geïnstalleerd. Alleen wilde ik hem met mijn conservatieve geest niet meteen als default browser installeren. Nu ben ik echter om. Hoe kan ik hem als de standaard browser instellen zonder in het register te hoeven klooien?
Opera>Settings>advanced?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
CRXed schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:
[...]

Ik vind het ook waardeloos, heb van 1 contact >1000 smsjes (en nee, ik ga ze niet weggooien) maar het is elke keer 10 sec wachten tot smsjes in beeld komen, of totdat je kunt typen, en ook bij het verwijderen van bijv. een ontvangstrapport, duurt het lang voordat het toestel weer reageert.

Met smsen stoor ik mij ook dagelijks, elke dag nog harder... Inderdaad dat hij eerst alle smsjes laad en dat je daarna pas kan typen, ja je kan wel typen maar dan springt hij uit beeld en zie je niet wat je typt.. Ik had overigens bij mijn orginele 1.66 Rom een echte 'chat'. Als ik een sms verstuur, zie ik vervolgens het antwoord eronder staan. Nu heb ik dat als ik een sms verstuur dat al mijn smsjes boven aan staan en die van de gene waarvan ik het ontvang staan onderaan. Iemand enig idee hoe ik dit terug zet? Vergeet namelijk vrij snel wat ik heb gestuurd en om nou elke x naar boven te scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50:

Dat vind ik inderdaad ook jammer, heb hetzelfde verhaal als jou. Bij de Touch Pro hadden ze dit ook over meerdere pagina's verdeeld, werkt stukken beter :). En laat ze dan gewoon een instelling geven dat je x aantal berichten per pagina kan kiezen, bijvoorbeeld 10, 25, 50 en 100 ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie loopt ook tegen het probleem aan dat de contacten in de sms inbox soms worden geordend onder de sim-contact (zonder foto) en de contact uit het telefoongeheugen (met foto), Ik heb nu dus een inbox lijst met dubbele contacten met en zonder foto en ik wil alle smsjes weer onder de contact krijgen met de foto.

Ook doet mijn coverflow het in verticale stand niet. Als ik dan naar boven of onder veeg dan gaat hij naar het volgende nummer. Horizontaal werkt de coverflow wel. Eerder was dit niet zo.

Iemand een oplossing?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Connor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
Hebben jullie toevallig ook last van een slecht bereik met HSDPA? Ik heb een abo van KPN maar toch mis ik regelmatig fatsoenlijk bereik. Ik heb last van die problemen met betrekking tot MSN, waardoor ik geen bericht meer kan typen. HSDPA moet toch gewoon hetzelfde bereik hebben als 3G?

Ook een aantal rare problemen..

- slecht geluid (reboot fixt het probleem :? )
- soms reageert de telefoon amper meer

Best vreemde probleempjes. Ik heb de 1.66 rom. De batterijduur is inmiddels wel met grote sprongen vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BootVluchteling schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:40:
Hebben jullie toevallig ook last van een slecht bereik met HSDPA? Ik heb een abo van KPN maar toch mis ik regelmatig fatsoenlijk bereik. Ik heb last van die problemen met betrekking tot MSN, waardoor ik geen bericht meer kan typen. HSDPA moet toch gewoon hetzelfde bereik hebben als 3G?

Ook een aantal rare problemen..

- slecht geluid (reboot fixt het probleem :? )
- soms reageert de telefoon amper meer

Best vreemde probleempjes. Ik heb de 1.66 rom. De batterijduur is inmiddels wel met grote sprongen vooruit gegaan.
Thuis (vlakbij de waddenzeedijk) heb ik ook nauwelijks HSDPA, soms zelfs geen 3G, maar het wisselt erg. Op mijn werk heb ik meestal H, soms 3G.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Eindhoven en omstreken is HSDPA gewoon goed met KPN, als ik verbinding maak komt gelijk de H bovenin te staan, internet is lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeeJee78
Ik synchroniseer met MS Exchange, en ik heb regelmatig dat de vinkjes zijn verdwenen bij de te synchroniseren opties zoals 'Email', 'Agenda', 'Contacten' enz...
Hierdoor zijn weer alle contacten en email verdwenen. Makkelijk op te lossen door de vinkjes weer aan te zetten en opnieuw binnen te halen, maar irritant is het wel.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Ik heb de laatste paar dagen helemaal geen HDSPA meer thuis. Hiervoor had ik vol bereik. Bij mij is het nu alleen nog 3G. Ik heb het idee dat er bij T-mobile iets fout zit, leuk dat ze dat dan ook even op de website zetten. Ik zal ze eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 19:20

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

nieuws: Windows Phone 7 ontbeert copy/paste-functie en microsd-support

Nu ben ik wel een beetje blij dat WP7 niet naar de HD2 komt, wat een gemis in mijn ogen. Alhoewel, de gros van de consumenten dit niet zal merken ben ik bang....

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 10:53
XTREEMRaGE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:

Nu ben ik wel een beetje blij dat WP7 niet naar de HD2 komt, wat een gemis in mijn ogen. Alhoewel, de gros van de consumenten dit niet zal merken ben ik bang....
WP7s is een consumenten OS, geen Tweak OS zoals WM 6.5 en alles wat daarvoor zat is. Ja er zitten dingen weggelaten die juist zo ideaal zijn in WM6.5 maar 6.5 blijft ook bestaan nar WP7s. Dus het tweaken kan gewoon door blijven gaan ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:48:

Hoezo blij dat WP7 niet naar de HD2 komt? Als er wel een upgrade zou komen, zou je toch niet verplicht zijn om die dan te flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
whoe hoe!

Duttys Leo Multi-Lang V2.4 NLD!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
ziet er mooi "schoon" uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

harmageddon schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:55:
[...]

WP7s is een consumenten OS, geen Tweak OS zoals WM 6.5 en alles wat daarvoor zat is. Ja er zitten dingen weggelaten die juist zo ideaal zijn in WM6.5 maar 6.5 blijft ook bestaan nar WP7s. Dus het tweaken kan gewoon door blijven gaan ;)
Ben nu dus op zoek naar een tweak os...

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Laatst online: 14-09 06:29

RaJitsu

B.S.U.R.

Dan zie ik vervolgens maar één optie staan, nl. 'Plug-ins'.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
RaJitsu schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:53:
[...]

Dan zie ik vervolgens maar één optie staan, nl. 'Plug-ins'.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624428

Of:
i've changed the following registry keys:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shell\Rai\: DEFBROWSER
"0"=Opera Browser
"1"="\Program Files\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe"

HKEY_CLASSES_ROOT\http\Shell\Open\Command\Default

"\Program Files\Opera Mobile 10\Opera10-armv4i.exe" %1

Of misschien opnieuw installeren?

[ Voor 47% gewijzigd door OkeOkeOke op 17-03-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:
whoe hoe!

Duttys Leo Multi-Lang V2.4 NLD!
Kan je ook aangeven wat er "whoe hoe" aan is?
Waarom ga ik straks juichen als ik hem er i.p.v. de standaard ROM opzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister de keuze gemaakt, de opvolger van mijn Touch Pro is de HD2 geworden. De Pro2 was niet leverbaar, en enige andere qwerty optie was de 7610 van samsung. En als ik dan toch moet bijbetalen, dan maar voor de top of the top gaan, HD2 :)

Grootste gewenning gaat touchscreen keyboard worden, maar dat moet dan maar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.