Checkdisk loopt vast, bestanden wil ik repareren

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd checkdisk uit voeren op een harde schijf echter deze loopt helemaal vast. daarna heb ik het geprobeerd met tuneup utilities binnen windows, maar ook hier negatief resultaat en hij loopt niet door.

Heeft iemand hier een oplossing voor, ik denk daat er wat bestanden beschadigd zijn, omdat ik bepaalde bestanden niet kan kopieren wegen cyclische redunantie. Toch zou ik deze graag herstellen echter weet niet meer hoe. Hoop dat iemand een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:45
Het zou ook goed kunnen dat je harde schijf gewoon aan het overlijden is.
Download eens een tooltje van de fabrikant en run deze en check op errors.
Als alternatief is HD Tune ook een heel goed programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarschijnlijk zitten deze in je backup :) .

Je kan proberen met GetDataBackForNTFS/FAT je data te recoveren maar ik geef je weinig kans na cyclische redunantie errors.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:00

lordsnow

I know nothing

Opstarted in Veilige Modus, of DOS en dan nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:37:
ik denk daat er wat bestanden beschadigd zijn, omdat ik bepaalde bestanden niet kan kopieren wegen cyclische redunantie.
Dan zitten er al bad blocks op je disk.

Kortom: Thematopic: Datarecovery en de OM FAQ doorlezen, en redden wat er nog te redden valt.

Ik verplaats dan ook je topic naar Opslagmedia & I/O Controllers

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik ben het geheel met alt-92 eens, neem eerst eens de FAQ's (worden verschillende diagnostic tools van fabrikanten genoemd) en aangedragen teamtopics door, mocht dan nog vragen hebben die niet in de ervaring topics thuis horen en je blijft toch met specifieke vragen zitten, voel je dan vrijweer een topic te openen, deze gaat in iedergeval op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.