@Camacha:

srry...
Gekozen voor die 'dure' Megahalems (jongens, wat is 10 euro op 1700 euro?), en de Vapor X (idemdito, 20 euro...), voor een koeler systeem (euh, pun mag gelezen worden

).
Maar is nou het enige verschil tussen de Rev B en de niet Rev B van die koeler dat de Rev B een revisie is met wat extra onderdelen? De prijzen tussen die twee is nihil, maar zelfs bij vergelijken op de site lijkt het er gewoon op dat ze vrijwel identiek zijn. Naja, als die Rev B nieuwer is, ga ik er maar vanuit dat ik die moet nemen. Die Scythe (die het dus niet wordt) heeft ook Rev B in de naam. Zelfde verhaal?
Ik ga nog even opzoek naar een goede fancontroller voor al die fannetjes, maar daar kom ik later op terug (is laat mensen, moet morgen werken

).
Verder nog tips voor extra koeling, of is CPU koeler, beter gekoelde gpu en extra fannetjes in combinatie met de goed gecirculeerde kast (vergeleken met die Sonata Elite...) meer dan voldoende?
Die voeding is trouwens voor deze kast gemaakt, daarom neem ik hem, naast natuurlijk de belachelijk positieve reviews erover. En de gunstige prijs (vind ik dan, hard veel duurder verwacht).
Mocht die SSD toch te klein zijn, dan doe ik wel aan micromanagement met mn files (heb backup nas), maar volgens mij reken je mij 15gb te weinig, die zit namelijk al bij die 62gb bij in. En later kan ik altijd een grotere in mn pc doen, en die SSD in mn laptop knallen, toch? Is toch zon laptop-hdd formaat, die dingen? Dat zal echt ideaal zijn, twee vliegen in 1 klap, hoef ik voorlopig ook geen nieuwe laptop (ga deze meivakantie even stoeien met win7 64bit erop zetten). Aangezien het een schoolmachine is, staan er geen games op. Dus dat zal wel schelen denk. Dit is hem trouwens, mochten jullie denken 'he dat kan niet' (garantie is toch al verlopen):
Lol, sorry voor de trackman. Laten we daar maar geen discussie over beginnen (copy/paste uit inventaris).
EDIT: kheb ook even die Platinum OCZs die Madrox aangaf erin gezet (post ik later dan), maar dan natuurlijk in 6GB vorm.
[
Voor 2% gewijzigd door
Verwijderd op 17-04-2010 01:57
. Reden: updateje ]