Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• C_V_S
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Iemand nog recente ervaringen met ze?

Zie op zich wel een leuke vacature staan met een aanlokkelijk salaris enkel lees hele negatieve dingen over ze!

• _Max_
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 11-10 15:56
Vraag mij inderdaad af hoe ze de hoge salarissen verantwoorden. Dat kan bijna niet, omdat hun uurtarieven zo hoog moeten zijn dat ze niet zouden kunnen concurreren met de rest van de markt.

• C_V_S
  • Niet online
_Max_ schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 11:14:
Vraag mij inderdaad af hoe ze de hoge salarissen verantwoorden. Dat kan bijna niet, omdat hun uurtarieven zo hoog moeten zijn dat ze niet zouden kunnen concurreren met de rest van de markt.
Ik zag een salaris staan waarvan ik als freelancer denk van hier voor zou ik weer in loondienst gaan ook al zijn de eerste twee ziektedagen voor jezelf zoals ik lees.

Als ik dan ook nog een een leasebak er bij krijg scheelt dat echt een boel berg geld....:)

Misschien eens solliciteren en kijken waar de adder zit :)

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:30

Arfman

Drome!

If it sounds too good to be true...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• MadMarky
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

attamottamotta

@C_V_S mensen die ontevreden zijn over een bedrijf roepen altijd het luidst. Ik zou niet enkel in dit (oude) topic blijven maar ook eens kijken op sites als Glassdoor. Volgens mij is hun score niet veel anders als van andere detacheerders?

Wat het loon betreft: ze zeten bij vacatures altijd het maximumloon neer wat enkel een consultant misschien zou kunnen krijgen. Leuk lokkertje maar niet erg realistisch.

PC | BMW Z3 Coupe

• t_captain
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online
Ze adverteerden toch altijd met '25.000 tot 100.000 euro'? Dat laatste zul je wel krijgen als je 250k aan omzet draait.

• C_V_S
  • Niet online
MadMarky schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 14:21:
@C_V_S mensen die ontevreden zijn over een bedrijf roepen altijd het luidst. Ik zou niet enkel in dit (oude) topic blijven maar ook eens kijken op sites als Glassdoor. Volgens mij is hun score niet veel anders als van andere detacheerders?

Wat het loon betreft: ze zeten bij vacatures altijd het maximumloon neer wat enkel een consultant misschien zou kunnen krijgen. Leuk lokkertje maar niet erg realistisch.
Ja das inderdaad zo

Op Glassdoor zag ik ook wat negatievelingen maar goed we zullen eens informeren :P

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:52

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Ik heb er lang geleden gewerkt. Recent sprak ik nog wel een werknemer van CIM. De sfeer is er volgens hem nog vergelijkbaar met vroeger. Wat wel sterk aan het veranderen is is dat er meer buitenlanders (vooral Bangladesh) aangenomen worden en minder autochtonen. Het totale aantal werknemers blijft gelijk, maar verschuift dus, was wat hij vertelde. Omdat ik er zelf dus niet meer werk kan ik niet vertellen hoe dit de sfeer veranderd, maar aangezien het geen klein bedrijf is verwacht ik dat het in grote lijnen nog het zelfde zal zijn dus.

Ik heb er met plezier gewerkt mag ik wel zeggen, ondanks dat het bedrijf echt zijn nukken en typische dingen heeft, maar daar is genoeg over te lezen (zie mijn eerdere posts in dit topic).

Qua loon: ze zetten in op een hoog primair salaris ten koste van bagger secudaire voorwaarden. Het is dus gewoon een andere verhouding, waar je zelf over kunt oordelen of dat je aanspreekt of niet.

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True