Dit is wat wikipedia te zeggen heeft over abstractie:
Ik vind het zelf erg leuk om af en toe eens wat te proberen, dus een voorzet van mijn kant.

overige topics:
[testcase] Abstract
[Testcase] Metro Barcelona in zwart/wit
[Showcase] What you can do with children's toys
[Showcase] Architects of Air(meer een registratie van een abstract object, maar wel strak gebracht)
en daarop voortburdurend:Abstractie komt van het Latijnse woord abstráhere, weglaten. Abstractie is het weglaten van alle niet essentiële informatie of aspecten om meer fundamentele structuren zichtbaar te maken.
imo is dat hele idee bij fotografie extra interessant omdat je bij fotografie eigenlijk altijd te maken hebt met de reeele wereld. Een foto is letterlijk een 1:1 (2D) kopie van onze echte wereld en daar iets abstracts van maken is imo nog best een vak apart.Abstracte kunst is een richting binnen de Moderne kunst waarin niet altijd wordt geprobeerd om objecten uit de natuurlijke wereld weer te geven en er hoeven geen zaken uit de reële wereld te zijn afgebeeld.
Ik vind het zelf erg leuk om af en toe eens wat te proberen, dus een voorzet van mijn kant.

overige topics:
[testcase] Abstract
[Testcase] Metro Barcelona in zwart/wit
[Showcase] What you can do with children's toys
[Showcase] Architects of Air(meer een registratie van een abstract object, maar wel strak gebracht)
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world