Tijdje geleden ook al geplaatst in solo testcasetopic, maar past hier natuurlijk ook perfect:

Time Goes By So Slowly For Those Who Wait by Met Bas, on Flickr

Time Goes By So Slowly For Those Who Wait by Met Bas, on Flickr
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Anoniem: 202119
[ Voor 37% gewijzigd door YellowCube op 20-09-2010 19:54 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Interesting times...
[ Voor 20% gewijzigd door RZor op 25-09-2010 10:05 ]
Gruwelijk gejatte Icoon!
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ruis was juist t idee wat er wel in moest, een hardere plaat, minder braaf en schoon dan die andere.farmertjes schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:09:
De trapleuning vind ik heerlijk strak en helder en juist de helderheid mis ik bij de tweede plaat (veel ruis). Is het mogelijk om deze plaat een beetje op te schonen? Denk dat hij daar een stuk van op knapt.
Eentje van mezelf dan maar ... abstract of gewoon macro?
[afbeelding]DSC_3340 by michielboertjes, on Flickr
Gruwelijk gejatte Icoon!
Anoniem: 182719
Een tl bakTranceSetter schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:17:
@Afroman9, Ik vind hem te rommelig om mooi te zijn. De radiator, de schakelaars, de tape om de bevestigingen van de trapleuning.
@RZor, De trapleuning vind ik erg mooi. Vooral omdat hij niet precies 45 graden is en links en rechts op dezelfde hoogte het beeld uit loopt. De 2e doet me niet zo heel veel, maar is wel lekker strak.
@farmertjes, op zich wel abstract maar hij spreekt me niet echt aan. Allemaal maar roestig en ranzig, om het zo ff te zeggen.
Nog 1 van mij, ra ra, wat is het? ;-)
[afbeelding]Abstractness by Hans Woltering, on Flickr
Making an ass of myself since the 70's
Anoniem: 95166
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 95166 op 07-01-2011 12:53 ]
Dit zat in een wijnglas. De truc hierin is om door het glas heen scherp te stellen, ipv op het glas. Heb met die foto een paar prijzen en publicaties gehad toen.Anoniem: 95166 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:52:
@ shaggy8675
Mag ik vragen waarin de vloeistof zat? Een glas, kom etc.
Ik wil namelijk zoiets doen met ijsblokjes en ik zoek nog goede houders voor het ijs en het water.
Zeer geslaagde foto's by the way. Mooie kleuren en heel helder bij de eerste.
[ Voor 17% gewijzigd door TweakMDS op 10-01-2011 12:48 ]
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
Haha, goeie, maar niet echt hehe. Is onderdeel van de façade van een gebouw.
Ik zie een glasplaat met witte lijntjes en een koperdraadje daarover. Ook zie ik denk ik vingerafdrukken en zit het glas in een frame. Wat het is weet ik nog steeds niet.CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:41:
Het is inderdaad nog net te herkennen. Ik heb een foto uitgezocht die zich voor dit onderwerp leende en ook geprobeerd de herkenbaarheid wat extra te verkleinen. Hadden mensen het overigens toch herkend?
Ik wissel me suf, maar kom niet veel verder dan de reflectie van een (winkel)straat in een creatief opgemaakte winkelruit?![b]CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:55Ik zal een beetje helpen. Ik heb heel artistiek twee kleurkanalen verwisseld.
Wellicht iets in de computer? Maar waarom het dan zo vies is weet ik niet. Ik moest ook denken aan een inductie kookplaat en een verwarmde autoruit. Maar volgens mij is het geen van dat allen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:03:
En het is een redelijke macro opname, en daar weer een crop van. De afstand tussen die lijntjes is in werkelijkheid 2mm.
[ Voor 21% gewijzigd door walletje-w op 16-02-2011 23:08 ]
Anoniem: 338128
Bedankt!Nedra schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:53:
@Freaky - erg mooie en serene beelden! 't blijft leuk om met waterdruppels te spelen. Goed gedaan
[ Voor 10% gewijzigd door YellowCube op 16-05-2011 07:13 ]
Anoniem: 10300
Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together
[ Voor 34% gewijzigd door Nordlys op 18-05-2011 16:47 ]
En voor de mensen die er NIET bij waren: raad de gear comboG-Tus schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:25:
Net even lopen klooien op de meeting met Gut:
[afbeelding]
Bokehliciousness by GJvdH, on Flickr
[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 04-03-2012 09:05 ]
[ Voor 8% gewijzigd door RobB_W op 30-04-2012 08:09 ]
Camera op een platenspeler met een lange sluitertijd. Wat je ziet is het uitzicht uit mijn raam, maar dan een beetje uitgesmeerdRobB_W schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:09:
@G-tus: erg gaaf! Ben toch wel erg benieuwd wat het is en hoe je de foto gemaakt hebt!
The devil is in the details.
Het gebouw bevat geen kleur idd, en dit standpunt vond net wel geinig en speels. Ik heb hem ook van voren maar dat is hij minder interessant.quicksilvernet: Had dit nog een leuk kleurtje ofzo? Misschien dat 'ie dan wat interessanter zou zijnIn zwart/wit zou ik 'm wat meer recht van voren willen zien eigenlijk. Wel apart gebouw verder.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je hebt nu een patroon/structuur dat op zichzelf best een interessant grafisch element kan zijn, ware het niet dat het nu vrij eentonig is. Je zou dynamiek kunnen creëeren door een contrasterend element toe te voegen. Een contrasterende vorm, lijn, kleuraccent, enz. De krommingen geven de foto ook een bepaalde richting, naar beneden in dit geval. Wanneer je een element toevoegt dat een tegentestelde richting aangeeft, geeft dit een interessante spanning.Kolonel_E schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:12:
@Shiverzz: intens, ik wordt erin getrokken. Kan maar niet verzinnen hoe je deze opname hebt kunnen maken.
Hoe kan ik de volgende foto interessanter maken?
[afbeelding]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
The devil is in the details.
Anoniem: 199803
Ik had het mooi gevonden als er een enkel dun stroompje vloeistof (water, wijn,melk oid) over de ribbeltjes zou lopen. Niet zoveel dat het gewoon in een rechte lijn naar beneden loopt, maar dat het af en toe opspaart op een richel en een stuk ernaast verder loopt. Dus echt een heel minimaal stroompje, eerder dat het sijpelt dan stroomt. Volgens mij geeft dat een beetje het effect/idee alsof er een klein beekje door een diep ravijn stroomt.Kolonel_E schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:12:
Hoe kan ik de volgende foto interessanter maken?
[afbeelding]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
[ Voor 22% gewijzigd door hypz op 10-11-2012 13:27 ]
People as things, that’s where it starts.
Goed dat je dat er bij vertelt!Koelman87 schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:34:
Onderstaande is een detailopname van de gevel van het Harpa concertgebouw in Reykjavik.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq