Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Op mijn 14e tot... denk 17e ofzo in de kassen begonnen met werken... eerst 5 gulden per uur, later 2,83 en geeindigd met... 4 euro per uur ofzo.

Op mijn 16e begonnen mmet vakantiewerk op Vlieland... 6 dagen werken, 1 dag inleveren voor kost / inwoning en 1 dag vrij. Beviel prima :) (eerst alleen afwas... later ook wat taken voor de bar in de discotheek erbij, glazen halen, garderobe, stempelen enzo :), later bij een internetcafe / linnenservice)

Verder vaak in kassen gewerkt, en in de afwas :) lekker eenvoudig maar verdiende prima.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 17:18
Eerst post sorteren, toen doorgestroomt naar TNT Pakketservice, lekker op een busje door de dorpjes rondknallen pakketjes bezorgen, leuke tijd, ook leuk werk, vooral in de zomer ;) Na mijn studie ermee opgehouden en sindsdien aan het vaste werk in de IT.

Daarnaast natuurlijk de nerd dingen (pc's fixen, websites bouwen, etc). En een blauwe maandag in een supermarkt als vakkenvullen

[ Voor 10% gewijzigd door ThaStealth op 25-03-2010 15:15 ]

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:25
13 jaar krantenwijk 2 weken gelopen
14 jaar in de kassen gewerkt voor 2 gulden 50 per uur
eind 15 jaar bedrijf gestart(jaja, ik ken die gezichten bij de kvk nog, dat moesten ze eerst uitzoeken of dat wel kon) en toen kwamen de inkomsten pas.
En dalijk aan het werk bij een bedrijf er daar naast ook nog zelf een klein bedrijf runnen :)

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:53
In de zomervakantie werkte ik van m'n 14e tot m'n 18 bij verschillende boeren, o.a. bloembollen rapen en aardappels rooien. Dat leverde ongeveer 6 gulden per uur op, voor die leeftijd een redelijke beloning. Daarnaast had ik in die periode een folderwijk, wat niet bijzonder veel opleverde (voor 220 adressen leverde dit tussen de 5 en de 20 gulden op, afhankelijk van de hoeveelheid verschillende folders). Vanaf mijn 19e tot het jaar dat ik afstudeerde werkte ik in de vakanties bij computershops waar ik PC's assembleerde, installeerde en repareerde. Dit verdiende m.i. best goed en was vergeleken met het werk wat ik daarvoor deed erg relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Achter m'n ouderlijk huis lag een golfbaan, en dat is nogal kassa.

Op m'n 11de/12de ging ik na school en na het eten een rondje golfbaan doen. Voor elk balletje 1 a anderhalve gulden. Een wandeling van een uurtje leverde dan al een leuke 15-25 gulden op, en da's niet echt verkeerd voor iemand van 12.

Ik had een leuke pc, zelf gekocht, eigen tv, stereo. Allemaal van m'n eigen centen gekocht.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 10:12
RaZ schreef op zondag 28 maart 2010 @ 15:07:
Achter m'n ouderlijk huis lag een golfbaan, en dat is nogal kassa.

Op m'n 11de/12de ging ik na school en na het eten een rondje golfbaan doen. Voor elk balletje 1 a anderhalve gulden. Een wandeling van een uurtje leverde dan al een leuke 15-25 gulden op, en da's niet echt verkeerd voor iemand van 12.

Ik had een leuke pc, zelf gekocht, eigen tv, stereo. Allemaal van m'n eigen centen gekocht.
wanneer beginnen ze hier in mijn achtertuin met het aanleggen van een golfbaan? :) O-) ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste