Megamind schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:24:
Ik ben ook begonnen met alles overzetten, mijn ouders gaan verhuizen en willen waarschijnlijk Ziggo alles in 1.
Ik heb verschillende email account gemaakt bij Xs4all, en ik wilde een automatische responder instellen voor mail dat binnenkwam, alleen hoe doe je dit ?? Ik kan alleen de optie vinden op het op je hoofdmailbox te doen, maar niet bij extra mailboxen?
Kan helaas niet, werkt alleen op de hoofdmailbox (.forward werkt ook alleen op hoofdmailbox)
Als je je XS4ALL mailboxen toch niet meer daadwerkelijk gebruikt zou je de overige mailboxen kunnen wissen en de email adressen daarvan onderbrengen als aliases van je hoofd-mailbox (mailadres is dan hooguit een paar minuten niet bereikbaar). Je moet dan echter wel een beetje algemene autoresponder maken. Of je laat de mail forwarden naar je nieuwe e-mail adres en je maakt vervolgens zelf een autoresponder in je mailclient.
Edit: ah kijk eens aan, mijn opzegging is in ieder geval verwerkt

--
Status Opdracht bevestigd
Informatie Uw order is afgehandeld. Hiervan ontvangt u een bevestiging.
Edit2: nu ook bevestiging via post ontvangen. Afgesloten per 27 maart. Achterop staat expliciet vermeld dat je de mailforwarder in kan stellen zodat je mail nog 2 maanden wordt doorgestuurd naar het daar opgegeven email adres. Dat is dan wel weer netjes.
--
[
Voor 19% gewijzigd door
sverzijl op 04-03-2010 18:07
]