| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
2e alinea:
Kroes zegt zich bewust te zijn van de hoge kosten die dit met zich mee zal brengen en vindt dat de financiering primair uit de markt zelf moet komen. (het woord moet is vergeten)
3e alinea:
De werkgroep stelt dat gestreeft moet worden naar een breedbandpenetratie...
Gestreeft moet gestreefd zijn
Laatste alinea, laatste zin: een toekomstvisie voor breedband in de Verenigde State.
Verenigde Staten
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
sorry
[ Voor 95% gewijzigd door Herman op 19-03-2010 19:11 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hierin wordt enkele keren gepraat over Windows Server 2008 terwijl er Windows Server 2008 R2 bedoeld wordt.
Het Service Pack gaat over Windows Server 2008 R2 en niet over Windows Server 2008, het zijn twee verschillende producten.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Die leg ik bij de auteur neer. De spel- en tikfoutjes zijn gerepareerd.c70070540 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 20:30:
nieuws: Microsoft: Windows 7 SP1 bevat alleen kleine updates
Hierin wordt enkele keren gepraat over Windows Server 2008 terwijl er Windows Server 2008 R2 bedoeld wordt.
Het Service Pack gaat over Windows Server 2008 R2 en niet over Windows Server 2008, het zijn twee verschillende producten.
Verwijderd
de gebeurlijke opbrengsten
Wat betekent dat?
"al" en "reeds" betekenen hetzelfde, dus een van beide woorden moet weg.Er was al reeds lang kritiek op de snelheid van uitbetaling van auteursrechten door inningsorganisaties, maar betrouwbaar cijfermateriaal ontbrak hiervoor tot nu toe.
Moet die punt niet weg en de komma voor het aanhalingsteken?"Het spreekt voor zich dat de gebeurlijke opbrengsten op een totaalbedrag van bijna een half miljard aanzienlijk kunnen zijn en deze kwestie dus niet onbelangrijk is.", aldus Tommelein.
De fillrate heeft de eenheid MP/s terwijl dit GP/s moet zijn.
En de specificaties zijn verkeert gekopieerd vanuit de bron die gebruikt word.naikon schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:51:
nieuws: Definitieve specificaties GTX 480 en GTX 470 bekend
De fillrate heeft de eenheid MP/s terwijl dit GP/s moet zijn.
De shader clock is als geheugen clock in de tabel neergezet en de shader clock is geen kolom voor.
@gvdh: uiteraard. aangepast. 'al lange tijd' van gemaakt en punt uit quote verwijderd.
@naikon (geinige nick overigens): verbeterd.
@SECURITEH: stom, die regel gewoonweg vergeten en per ongeluk een verkeerde benaming voor die andere regel gezet. aangepast.
[ Voor 0% gewijzigd door Dimitri R op 21-03-2010 11:05 . Reden: Fixed a typo ;) ]
teweinig => te weinigAan het einde van de rit heeft dit allemaal veel teweing met Command & Conquer te maken.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
1e alinea, 3e zin:
Woordje "de" is verschoven.De AMD 890GX-chipset is net uitgebrachte de opvolger van de 790GX en net als zijn voorganger moet deze AM3-chipset met name de mainstreammarkt bedienen.
Suggestie: "De AMD 890GX-chipset is de net uitgebrachte opvolger van de 790GX en net als zijn voorganger moet deze AM3-chipset met name de mainstreammarkt bedienen."
Verder nog dezelfde alinea, laatste zin:
Het is nog altijd "HET overzicht"Voor de overzicht van de mogelijkheden van deze chipset kun je hier meer lezen.
No. 3:
reviews: Gigabytes 890GX-moederbord getest
Alinea onder het kopje "UVD2", laatste zin:
Ik weet niet wat "bewzijen" is, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er "bewijzen" wordt bedoeldDe 890GX-chipset op het Gigabyte-moederbord moest het alleen nog even bewzijen, en het weerstond de proef met glans.
We gaan verder met No. 4:
2e alinea onder het kopje "Usb 3.0", laatste zin:
Usb 3.0 heeft een bandbreedte van 4,8 Gb/s oftewel 600 MB/s (bron: nieuws: Usb 3.0 levert tienvoudige bandbreedte).De harde schijven zijn hier echter duidelijk de bottleneck: een usb 3.0-interface kan snelheden tot 480MBps halen en daar komen de cijfers niet eens in de buurt.
We zijn nog niet klaar. Hier No. 5:
Een alinea verder, de laatste zin:
Suggestie: "is het verschil" óf "zijn de verschillen".Het Gigabyte-moederbord presteert 3 tot 5 procent slechter dan de concurrentie, maar echt zorgwekkend is zijn de verschillen niet.
No. 6:
Direct de eerste zin:
2 letters verwisseld. Het moet natuurlijk "procedé" zijn...Hoewel AMD geen grote veranderingen doorvoerde en de chipset nog op hetzelfde prodecé wordt gebakken als de 790GX-chipset
[ Voor 78% gewijzigd door MatthijsV. op 22-03-2010 22:29 ]
3 x verbeterd. ThnxMatthijsV. schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:17:
1e alinea, 3e zin:
[...]
Woordje "de" is verschoven.
Suggestie: "De AMD 890GX-chipset is de net uitgebrachte opvolger van de 790GX en net als zijn voorganger moet deze AM3-chipset met name de mainstreammarkt bedienen."
Verder nog dezelfde alinea, laatste zin:
[...]
Het is nog altijd "HET overzicht".
No. 3:
Alinea onder het kopje "UVD2", laatste zin:
[...]
Ik weet niet wat "bewzijen" is, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er "bewijzen" wordt bedoeld.
We gaan verder met No. 4:
[...]
Usb 3.0 heeft een bandbreedte van 4,8 Gb/s oftewel 600 MB/s (bron: nieuws: Usb 3.0 levert tienvoudige bandbreedte).
edit: heb het zelf even langsgelopen: t/m 4 heb je gedaan, nu alleen No. 5 en 6 nog
[ Voor 35% gewijzigd door MatthijsV. op 22-03-2010 10:13 ]
Direct de eerste zin:
2 k's is wel genoegGigabyte levert zoals elke fabrikant zijn eigen software voor energiebesparing en overklokkken mee.
No. 8:
Een alinea verder, laatste zin:
Tussen 2 persoonsvormen hoort doorgaans een komma.Een knop die automatisch de hoogste stabiele standen opzoekt zou voor veel gebruikers van waarde zijn, maar iets dergelijks ontbreekt en er kan alleen handmatig overgeklokt worden.
No. 9:
1e alinea, 2e zin:
Node?? Ik weet niet of dit fout is, maar ik ken de uitdrukking "node gemist worden" niet...Enkele functies, zoals de Core Unlocker en de Turbo Key, worden node gemist en het verbruik ligt een stuk hoger.
Dat was het voor dit artikel
[ Voor 52% gewijzigd door MatthijsV. op 22-03-2010 10:06 ]
[...]
Usb 3.0 heeft een bandbreedte van 4,8 Gb/s oftewel 600 MB/s (bron: nieuws: Usb 3.0 levert tienvoudige bandbreedte).
We zijn nog niet klaar. Hier No. 5:
Een alinea verder, de laatste zin:
[...]
Suggestie: "is het verschil" óf "zijn de verschillen".
No. 6:
[quote]
Direct de eerste zin:
[...]
2 letters verwisseld. Het moet natuurlijk "procedé" zijn...
[/quote]
Inmiddels 9 verbeteringen doorgevoerd. Volgens de auteur is het inderdaad 5Gbit en ten slotte: 'node' betekent het zelfde als 'niet graag'. Nogmaals ThnxMatthijsV. schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:56:
En ja, we gaan gewoon verder met No. 7:
Direct de eerste zin:
[...]
2 k's is wel genoeg
No. 8:
[...]
Tussen 2 persoonsvormen hoort doorgaans een komma.
No. 9:
1e alinea, 2e zin:
[...]
Node?? Ik weet niet of dit fout is, maar ik ken de uitdrukking "node gemist worden" niet...
Dat was het voor dit artikel.
quote:
Card interface
2x pci, 3x pci-e 1x, 3x pci-e 16x
Moet volgens mij zijn:
Card interface
2x pci, 3x pci-e 1x, 2x pci-e 16x
Moet natuurlijk nationale zijnLidstaten hebben twaalf maanden om de nieuwe regels in hun nationele wetten te implementeren.
3e alinea, 4e zin:
[quote]Bovendien stelt de NVMP dat het de buffer van 220 miljoen euro tot 2020 afbouwt en dat het daarbij wordt gecontroleerd door het ministerie van VROM en accountants.[/quote]
Alleen "de" is genoeg
edit: sorry, "het" slaat op NVMP. Verkeerd gelezen
[ Voor 7% gewijzigd door MatthijsV. op 22-03-2010 13:21 ]
De serie is wereldwijd goed voor meer dan 96 miljoen verkochte games.
Dat moet denk ik 960 miljoen zijn?
Mar.tin schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:23:
nieuws: EU vereenvoudigt aanbieden gsm-diensten op zee
[...]
Moet natuurlijk nationale zijn
shakemyass schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:40:
nieuws: Final Fantasy XIII bereikt vijf miljoen exemplaren na westerse launch
De serie is wereldwijd goed voor meer dan 96 miljoen verkochte games.
Dat moet denk ik 960 miljoen zijn?
RrrobertK schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:50:
quote:
Card interface
Moet volgens mij zijn:
Card interface
96 miljoen -> 960 miljoen en nationele -> nationale zijn aangepast. 3x of 2x pci-e 16x wordt nog even gechecktRrrobertK schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:50:
quote:
Card interface
Moet volgens mij zijn:
Card interface
De totale Final Fantasy-serie nadert de grens van honderd miljoen verkochte exemplaren.
In het artikel zelf:
Dankij de goede verkoopcijfers van Final Fantasy XIII nadert de totale Final Fantasy-franchise de grens van een miljard verkochte exemplaren.
Zijn er nu 100 miljoen of 1 miljard exemplaren verkocht van de hele FF-reeks?
De totale Final Fantasy-serie nadert de grens van honderd miljoen verkochte exemplaren.
Een van de twee moet fout zijn. Ik heb geen gefundeerde bron om uit te maken welk getal er nu correct is...Dankij de goede verkoopcijfers van Final Fantasy XIII nadert de totale Final Fantasy-franchise de grens van een miljard verkochte exemplaren.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Je hebt gelijk, is inmiddels ook aangepastRrrobertK schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:50:
quote:
Card interface
Moet volgens mij zijn:
Card interface
In het midden van de laatste alinea:
Verder is die aardige mevrouw op de foto volgens de beschrijving aan het 'belle'De EU stelt namelijk als voorwaarde dat de basistations basisstations op boten die zich binnen 22,2 kilometer van de kust bevinden, alleen benedendeks ingeschakeld mogen zijn.
of is dat het Franse 'belle'
[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 22-03-2010 19:48 . Reden: schoot me ineens te binnen ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
In de laatste zin:
Moet nog een r tussen, in elektronische.en zou het aantal elektonische apparaten dat wordt aangeboden naar verwachting verder groeien.
Eerste pagina:
Bublebee is in War for Cybertron een futuristische variant
Moet het volgende zijn.
Bumblebee is in War for Cybertron een futuristische variant
Ik neem aan dat de woorden moeten worden omgedraaid?Hoewel Hong Kong behoort tot de Volskrepubliek China, geldt voor deze voormalige Britse kolonie een status aparte. De zoekgigant is hierdoor in staat een deel van zijn diensten via Google.com.hk zonder de Chinese zelfcensuur aan te bieden. De kans is overigens groot dat de Chinese overheid de toegang tot de website via zijn eigen staatsfirewall onmogelijk gaat maken. De zoekgigant heeft een webpagina gemaakt die toont of de verschillende Google-diensten beschikbaar of geblokkeerd zijn.
Ma.rkus.nl schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:47:
nieuws: EU vereenvoudigt aanbieden gsm-diensten op zee
In het midden van de laatste alinea:
[...]
Verder is die aardige mevrouw op de foto volgens de beschrijving aan het 'belle'
of is dat het Franse 'belle'
geerty159 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:06:
http://tweakers.net/nieuw...-blijft-noodzakelijk.html
In de laatste zin:
[...]
Moet nog een r tussen, in elektronische.
Alles aangepast.eekhoorn12 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:18:
reviews: Preview - Transformers: War for Cybertron
Eerste pagina:
Bublebee is in War for Cybertron een futuristische variant
Moet het volgende zijn.
Bumblebee is in War for Cybertron een futuristische variant
Mag wel, moet niet: 'status aparte' is een vaste uitdrukking.DaMarcus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:16:
nieuws: Google omzeilt Chinese zelfcensuur met slimme truc
Hoewel Hong Kong behoort tot de Volskrepubliek China, geldt voor deze voormalige Britse kolonie een status aparte.
[...]
Ik neem aan dat de woorden moeten worden omgedraaid?
Laatste alinea, 1e en 2e zin:
Tussen deze 2 zinnen hoort een punt, geen komma...er zouden pogingen zijn gedaan om toegang te krijgen tot de accounts van Chinese mensenrechtenactivisten, Tevens zou de Chinese overheid volgens Google steeds meer de vrijheid van meningsuiting proberen in te perken...
Verder:
http://tweakers.net/
Rechts onder Reviews & features, bij de aankondiging van Red Steel 2, staat in het introverhaaltje, in de eerste zin:
Bij mijn weten is "vasthangen" geen officieel werkwoord. Als iets hangt of blijft hangen, dan zit het in principe al vast. Ik heb er verder geen bron voor, maar mijn taalgevoel zegt mij dat dit niet kloptAan Red Steel 2, dat exclusief voor de Wii verschijnt, hangt een leeftijdsgrens van zestien jaar vast.
[ Voor 40% gewijzigd door MatthijsV. op 23-03-2010 09:41 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Hoofdstuk: Ervaring
Onderaan:
zovel = zowelDit geldt zovel voor de single- als multiplayermissies. Dat betekent dat veel van de leukste eenheden pas veel later in het spel beschikbaar komen, tegen de tijd waarop veel gamers het spel vermoedelijk al voor gezien zullen houden.
reviews: Oud en nieuw: Asus' eerste 890GX-moederbord
Direct de eerste zin:
Het is toch "DE socket"? (bron: http://www.woorden.org/woord/socket)De 890GX-chipset is bedoeld voor het AM3-socket
No. 2:
Displayport-poort. Beetje dubbel. Volgens mij noem je zoiets een tautologie pleonasme (Wikipedia: Pleonasme).Uiteraard treffen we op 890GX-moederborden displayport-, vga-, dvi- of hdmi-poorten aan.
No. 3:
Alinea onder de grafiek "Cinebench - Single / Multi", 2e zin:
"X2" is verschoven. De processor heet officieel: "Phenom II X2 550".De Core i5 661 is dan duidelijk een maatje te groot voor de X2 Phenom II 550, maar belangrijker zijn de minieme verschillen tussen de 790GX- en 890GX-chipset.
No. 4:
Een alinea verder, 3e zin:
"UVD2" moet toch zonder spatie? Zoniet, dan is het kopje boven de alinea verkeerdDe grootste toevoeging die UVD 2 brengt is de mogelijkheid om picture-in-picture blu-ray content af te spelen.
No. 5:
Direct de eerste zin:
Kan het niet goed uitleggen, maar je verwijst hier dus naar de northbridge van de 790GX. De 790GX is als chipset al de voorganger van de 890GX. Dan is het dus een beetje dubbel om de northbridge van de 790GX ook nog eens als "voorganger" te bestempelen. Als je niet snapt wat ik bedoel, tell meDe northbridge van de 890GX-chipset is nagenoeg hetzelfde als zijn voorganger van de 790GX.
No. 6:
5e alinea, 1e zin:
quotes vergeten: Cool'n'Quiet.Wanneer C1E en CoolnQuiet uitgeschakeld worden
No. 7:
2 alinea's verder (boven het kopje "Usb 3.0" dus), laatste zin:
"Force" moet met een hoofdletter. Dus: "SandForce". Bovendien zijn de ssd's zelf niet van SandForce. De fabrikant levert slechts de controllers.Pas wanneer de snelste Sandforce-ssd's ingezet worden, kunnen de verschillen mogelijk groot genoeg worden om een duidelijke winnaar aan te wijzen.
No. 8:
Laatste alinea, eerste zin:
Het complete H55-moederbord verbruikt nog minder dan de 790GX-chipset alleen? Neem aan dat bij de 790GX ook het complete bord wordt bedoeld?Het H55-moederbord verbruikt in de idle-modus nog minder dan de 790GX, maar als dit bord gestresst wordt, is het de grootverbruiker.
Dat was het weer voor vanmorgen
En Wilbert, laat je Marc wel een beetje heel?
Wilbert de Vries schreef op maandag 22 maart 2010 @ 14:53:
* Wilbert de Vries gaat even een redacteur en eindredacteur schoppen
[ Voor 8% gewijzigd door MatthijsV. op 23-03-2010 12:02 ]
2e alinea, laatste zin:
maximale -> maximaal. Het slaat op "beschikbare", niet op "opslag".Tot nu toe bleven micro-sdhc-kaartjes steken op een maximale beschikbare opslag van 16GB.
Een alinea verder, eerste zin:
Je produceert toch OP een bepaald procedé? Als je het aanpast, vergeet dan niet dat het wel MET X3-technologie isDe 32GB micro-sdhc-kaartjes zijn volgens Sandisk gefabriceerd met een 32nm-procedé en X3-technologie.
[ Voor 27% gewijzigd door MatthijsV. op 23-03-2010 11:31 ]
Ik heb 'r uitgangen van gemaakt. Dubbelop? Wellicht. Dan als zodanig slachtoffer van de helderheid van een enumeratie, ik ga daar niet wakker van liggenMatthijsV. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:17:
Displayport-poort. Beetje dubbel. Volgens mij noem je zoiets een tautologie pleonasme (Wikipedia: Pleonasme).
Ik snap prima wat je bedoelt en ik vind dit spijkers op laag water zoekenKan het niet goed uitleggen, maar je verwijst hier dus naar de northbridge van de 790GX. De 790GX is als chipset al de voorganger van de 890GX. Dan is het dus een beetje dubbel om de northbridge van de 790GX ook nog eens als "voorganger" te bestempelen. Als je niet snapt wat ik bedoel, tell me.
Dat heet een synecdoche en dat is niet foutBovendien zijn de ssd's zelf niet van SandForce. De fabrikant levert slechts de controllers.
Ik vind 'opslag' hier niet passend dus daar heb ik opslagruimte van gemaakt. En dan mag maximaal van mij kiezen waar 'ie bij wil horenMatthijsV. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:26:
maximale -> maximaal. Het slaat op "beschikbare", niet op "opslag".
Op, met, met behulp van, door middel van - vind niet dat we hier van een staande uitdrukking kunnen spreken. Keuze van de auteur dus.Je produceert toch OP een bepaald procedé? Als je het aanpast, vergeet dan niet dat het wel MET X3-technologie is.
De rest is gefikst
Slechts 2 opmerkingen:
1: Bij het Phenom verhaal, die heb je nog steeds niet correct. Generatie (II) komt voor subgroep (X2).
2: UVD2: is nog niet verwerkt...

bij meerdere veiligheidsproblemen: zijnIn deze versie is een aantal veiligheidsproblemen opgelost
3e alinea eerste zin:
bedrijfsondelen => bedrijfsonderdelen?Google zou maandag hebben besloten om zijn bedrijfsondelen die niet met zoeken te maken hebben, in China te houden
[ Voor 21% gewijzigd door lolcode op 23-03-2010 18:45 ]
4e alinea, 1e zin:
Voor -> VanVoor de zes sata-600-poorten van de chipset zijn er op het moederbord maar vijf poorten aangebracht; de zesde is als esata-poort op het i/o-paneel terug te vinden.
reviews: MSI's 890GX-plank beproefd
3e alinea, laatste zin:
"zowel" verschoven. Suggestie: "zowel -in als uitgeschakeld"....met de desbetreffende functies in- zowel als uitgeschakeld.
2 alinea's verder, 1e zin:
Lidwoord vergeten voor "ssd". Suggestie: "de ssd".Wanneer we ssd belasten met het random lezen en schrijven van bestanden...
traveling -> travelling
(diverse malen in het artikel)
Cunning linguist.
Het zij vermeld dat de variant met 1 L in het Amerikaans-Engels wel vaker wordt gehanteerd
In het artikel:
nieuws: IHome koppelt iPhone-app aan wekker
moet worden:De iA5 doet wat andere speakerdocks ook doen: een iPhone of iPad opladen en de gebruiker op tijd wekken met een weksignaal.
De iA5 doet wat andere speakerdocks ook doen: een iPhone of iPod Touch opladen en de gebruiker op tijd wekken met een weksignaal.
Onder het kopje 'Lone ranger':
Pagina 2 bovenaan:In deze woesstijnstad woestijnstad, die is gebaseerd op de >steden in de?< woestijn in de Amerikaanse staat Nevada, komt het hoofdpersonage erachter dat de complete Kusagari-club is uitgeroeid door de Jackals.
Zodra je voet buiten de veilige muren van een schuilplaats zet, staan de Jackals je op te wachten, >erop< gebrand om je een kopje kleiner te maken.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Eerste alinea:
Samsungs nieuwe smartphone met typenummer GT-I9000 beschikt over een nieuwe variant op amoled: het zogenaamde Super Amoled. Dit zou beter zichtbaar moeten zijn in in zonlicht, doordat er minder licht weerkaatst wordt. Tevens zijn volgens Samsung de kleuren beter en heeft Super Amoled meer helderheid vergeleken met conventionele amoled-schermen. Super Amoled werd vorige maand tijdens MWC in Barcelona aangekondigd.
Eeuwige n00b
De tooltip van het onderste plaatje klopt niet. Het vermeld nl.:
Ik neem aan dat het afstandsbediening voor moet stellen en geen brilSamsung 46C7700 - active shutter glasses
in de 4de alinea:
De connectie verloopt via wifi-n of bleutooth 2.1 +edr.
zal vast wel bluetooth zijn
"Daarbij gaat het om de gsm-licenties, die nog drie jaar gelden en in handen zijn van KPN, Vodafone en T-Mobile."
Ik gok dat iemand halverwege toch een andere zin heeft gekozen, maar de eerste helft is vergeten aan te passen? Deze zin klopt in ieder geval niet helemaal..
Fout: De aanleiding zou zijn dat de site voornemens is om een belastende video vrij te geven.
Zou ik veranderen door:
De aanleiding zou zijn dat de site voornemens heeft om een belastende video vrij te geven.
[ Voor 23% gewijzigd door mathijs92 op 25-03-2010 15:56 ]
Als ik er nou eens wat extra woordjes tussenfrot, is het dan wel duidelijk? "Daarbij gaat het om de gsm-licenties, die nog drie jaar gelden en die momenteel in handen zijn van KPN, Vodafone en T-Mobile." bijvoorbeeld? De zin is in elk geval goed as isCherandarGuard schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 14:03:
Ik gok dat iemand halverwege toch een andere zin heeft gekozen, maar de eerste helft is vergeten aan te passen? Deze zin klopt in ieder geval niet helemaal..
'Voornemens zijn om iets te doen' is een keurige staande uitdrukking. Zo ben ik niet voornemens om dit te veranderenmathijs92 schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:56:
voornemens is (...) voornemens heeft
[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 25-03-2010 16:10 ]
Puntje aan het eind van de zin., heeft ondersteuning voor BD-Live, biedt iPod-connectiviteit en kan dvd-content upscalen naar 1080p
Hoi!
Sheesh, ik moet erg moe zijn geweest. Ik las 'gelden' consequent als 'geleden'.Rataplan schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:09:
[...]
Als ik er nou eens wat extra woordjes tussenfrot, is het dan wel duidelijk? "Daarbij gaat het om de gsm-licenties, die nog drie jaar gelden en die momenteel in handen zijn van KPN, Vodafone en T-Mobile." bijvoorbeeld? De zin is in elk geval goed as is
Je hebt natuurlijk gelijk, de zin was prima zoals hij was.
Er staat dat 3.1.6 de tweede update is sinds 3.1.0, maar de updategeschiedenis links beweert heel wat anders.
Het is idd de derde.hyptonize schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 11:00:
meuk: VirtualBox 3.1.6
Er staat dat 3.1.6 de tweede update is sinds 3.1.0, maar de updategeschiedenis links beweert heel wat anders.
Verdergaand op dit bericht, de bron klopt ook niet echt.
Om te beginnen met:Bron: Sun Microsystems, views: 482
Enne, pas het logo ook even aan, Innotek is al minstens 2 jaar weg. Pak dan dit logo:Oracle heeft vrijdag versie 3.1.6 van VirtualBox uitgebracht,

Commandline FTW | Tweakt met mate
Teveel puntjes, horen er drie te zijn. En liefst ook nog het speciale leesteken voor 3 puntjes: …Google vertrekt uit China omdat het niet meer mee wil werken aan censuur. Ik vind dit......
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Mooi en duidelijk bericht! Alleen wel een foutje...De tdp's bedragenh respectievelijk 215W en 250W.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Fixed!Herman87 schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:04:
Nvidia introduceert GeForce GTX470 en GTX480
[...]
Mooi en duidelijk bericht! Alleen wel een foutje...
Ik ben helemaal geen stagiair
3e alinea:
De GeFore GTX470 => De GeForce GTX470
wamlopen moet warmlopen zijn...die mensen moet laten wamlopen voor DirectX 11.
FixedFossalta schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:07:
nieuws: Nvidia introduceert GeForce GTX470 en GTX480
3e alinea:
De GeFore GTX470 => De GeForce GTX470
FixedLeechGuy schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 00:09:
GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu
[...]
wamlopen moet warmlopen zijn
De 'zijn' is er teveel.Met drie 120Hz-schermen is het echter zelfs mogelijk zijn om drie beeldschermen van 3d-beeld te voorzien.
Verwijderd
'Afgelopen' lijkt er uit een vorige zinsconstructie nog te staan, maar is inmiddels overbodig.Nvidia heeft overigens afgelopen op de dag voor de release een patch beschikbaar gemaakt die de prestaties van zowel de GTX480 als de GT200-serie moet verbeteren.
Leuk artikel, alleen wel weer erg veel fouten die door een spellcheck binnen 15 seconden verholpen waren. Of waren jullie zo kort voor het opheffen van het embargo pas klaar met het artikel
reviews: GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu
1680x1050Ook de HD 5850 zet vrijwel dezelfde framerates neer als op 1680x1200.
2JZ TT6 :D
ik vermoed dat hier lijden bedoeld zal zijnDe GTX480 heeft namelijk veel meer te leiden onder de extra rekentaken dan de HD 5870
Welke pagina?Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 01:41:
[...]
'Afgelopen' lijkt er uit een vorige zinsconstructie nog te staan, maar is inmiddels overbodig.
Dat is een feitenfoutje, en daar is S&T niet voor bedoeld.
Volgens de onderzoeker delft de privacy van patiënten het bij het epd het onderspit en is er vooral aandacht voor de bruikbaarheid.
sm'sOp het laagste niveau zijn er 32 cuda-cores aanwezig in een zogenaamde Streaming Multiprocessor; vier van die sm' vormen samen een Graphics Processing Cluster; en vier gpc's vormen samen de GF100-chip.
Sorry dat ik het zeg, maar dat is toch gewoon een typfout? De auteur typt 1680x1200 in plaats van 1680x1050...[b][message=33715375,noline]
Dat is een feitenfoutje, en daar is S&T niet voor bedoeld.
Verwijderd
Whoops, dat is weer een foutje van mijn kant. Niet heel veel moeite om het even na te zoeken: reviews: GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu
Om de amplitude te veranderen zijn twee elektrische pulsen voor nodig: wanneer slechts één puls of geen puls wordt afgegeven, blijft de siliciumstrip in zijn huidige amplitude trillen.
Verwijderd
Verwijderd in 'reviews: GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu'
Edit: te snel gelezen dus, maar het lijkt me dat het veel duidelijker is als er streepjes op de e's van "een" gezet worden (of gewoon 1 natuurlijk)...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 14:01 ]
meuk: Popcorn Hour A-110 01-17-100317-15-POP-403
verwijst naar: http://files.syabas.com/p...091202-15-POP-403-000.zip
De nieuwe firmware staat hier:
http://files.syabas.com/p...100317-15-POP-403-000.zip
Auteursrechten RUSTEN ergens op, of dat liggend gebeurt is nooit duidelijk geworden.
Het kan ook geen typfout zijn en wel degelijk juist, want 1680x1050 is ook een gewone, normale schermgrootte. Dit topic is bedoeld voor spel- en tikfoutjesMeltedForest schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:37:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar dat is toch gewoon een typfout? De auteur typt 1680x1200 in plaats van 1680x1050...
Zoals het er nu staat kan het gewoonVerwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:55:
Voor alle zekerheid toch maar even hier melden, weet eigenlijk niet of het inhoud of een typfoutje is:
Verwijderd in 'reviews: GTX480: Nvidia's nieuwe monster-gpu'
Edit: te snel gelezen dus, maar het lijkt me dat het veel duidelijker is als er streepjes op de e's van "een" gezet worden (of gewoon 1 natuurlijk)...
Er komen alleen 'changes in 3.1.2' voor, en er word nergens gerept over wat de veranderingen zijn in 3.2.0
Klein spelfoutje: moet 65 miljoen zijn ipv 650 miljoen..
Bron: Mobistar
-> henDit zou mede gebeuren omdat de callcentermedewerkers de aan hun gestelde targets zouden willen halen.
Branchevereniging WGCC stelde dat ze er bij klantcontacten individuele fouten gemaakt kunnen worden,
Uit de beelden bleek dat medewerkers zogenaamde 'warme contacten' - consumenten die klant zijn of zijn geweest van een bedrijf - niet gewezen worden wezen op de mogelijkheid om zich na het gesprek in te schrijven in het register via een geautomatiseerd systeem, terwijl dit wel verplicht is.
GroGG schreef op zondag 28 maart 2010 @ 16:14:
De cpu's van de eerste Fermi-kaarten, de GTX470 en de GTX480, dragen de codenaam GF100.
Hersteld. Many thnx
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.