Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Daar moet nog een 'de' tussen ...groot deel van de die door...Als we naar een die-shot van de eerste Gulftown-cpu kijken, zien we dat een groot deel van die door de L3-cache en de geheugencontroller in beslag wordt genomen. De chip meet 248mm² en Intel zegt dat het aantal transistor op ongeveer 1,17 miljard ligt.
Ook lijkt ...het aantal transistors... meervoud te moeten zijn ipv het enkelvoud dat er nu staat.
Blabla Boemboem
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
commissie Gerkens --> commissie-GerkensDe plannen van de commissie Gerkens
Edit:
Op pagina 8, hoofdstukje over "Bereik", in de 4e alinea:
Sterkte van het bereik lijkt me niet kloppen, sterkte van signaal, of de grootte van het bereik lijkt me beter van toepassing.Op veel plekken bleek de sterkte van het bereik .....
@_eXistenZ_
Hee psst .... juig -> juich.
In elk ander topic zou ik er niets van zeggen, maar hier lekker wel
[ Voor 36% gewijzigd door u_nix_we_all op 12-03-2010 17:20 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Nu heb ik wel een topic lopen in SG over de Engelse Ziekte en juig jullie artikelen altijd toe omdat jullie nog wél gewoon Nederlands kunnen, maar ik geloof dat deze té Nederlands is; mobieletelefoniemarkt --> mobiele telefoniemarkt of mobiele telefonie-markt.
There is no replacement for displacement!
2x done
Een spatie tussen mobiele en telefonie maakt dat de markt mobiel is, en niet de telefonie. Dat is uiteraard niet de bedoeling_eXistenZ_ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:14:
nieuws: 'KPN heeft meer dan helft mobieletelefoniemarkt in handen'
Nu heb ik wel een topic lopen in SG over de Engelse Ziekte en juig jullie artikelen altijd toe omdat jullie nog wél gewoon Nederlands kunnen, maar ik geloof dat deze té Nederlands is; mobieletelefoniemarkt --> mobiele telefoniemarkt of mobiele telefonie-markt.
In de titel, dat moet volgens mij Nvidia's zijn. In de eerste alinea wordt het wel juist geschreven.
Verwijderd
eV is geen vermogen, maar energie.
anomalies -> anomalieën
edit:
komt meerdere keren voor in het artikel
[ Voor 15% gewijzigd door Bart ® op 13-03-2010 10:10 ]
Cunning linguist.
Verwijderd
eV is geen spanning...
(wat er waarschijnlijk ongeveer zou moeten staan is: ..., zouden niet bestand zijn tegen versnelling van deeltjes tot meer dan 7 TeV.)
Een simpele healthpack biedt daarbij onvoldoende soelaas,
..en de ander is fixed.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
"De Chinese overheid eist dat Google gevoelige zoekresultaten uit zijn zoekindex verwijderd."
verwijderd moet zijn verwijdert
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Verwijderd
nieuws: LHC-deeltjesversneller gaat in 2011 een jaar platJJJur schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:50:
@grizzlybeer welk stuk haal je dat uit?
ConCessies, niet Consessies. laatste regel inleiding.
Met PC Decrapifier kan je deze 'reclame' naar keuze snel en eenvoudig verwijderen.Met PC Decrapifier kan deze 'reclame' naar keuze snel en eenvoudig verwijderen.
of
Met PC Decrapifier kan deze 'reclame' naar keuze snel en eenvoudig verwijderd worden.
Edit: als besturingssysteem is alleen Windows 7 aangegeven... Volgens mij horen XP en Vista hier ook bij te staan.
[ Voor 13% gewijzigd door gvdh op 13-03-2010 20:46 ]
45/40nm- en de 32/28mm-node,
het moet 32/28nm-node zijn neem ik aan.
in de eerste alinea het volgende: "Wikipedia -- High Dinamic Ranga". Dat moet volgens mij natuurlijk "Range" zijn!geboren uit de behoefte van HDRLabs om geavanceerde hdr-foto's te maken.
The answer is 42.
zou moeten gebruiken zijn volgens mijIn plaats van de dvd te gebruikers in geval van een crash
[ Voor 9% gewijzigd door efari op 14-03-2010 12:58 ]
Dit moet natuurlijk beëindigen zijn.Volgens een posting op de ondersteuningspagina van het bedrijf heeft Asus voor het beïndigen van de recovery-dvd-levering gekozen vanuit milieuoverwegingen.
OT: is er een mogelijkheid om rechtstreeks een url met de juiste tekst, bijv. nieuws: Asus stopt met levering recovery-dvd bij netbooks te verkrijgen? Ik kan hier geen mogelijkheid voor vinden
Als je de link gewoon kopieert zonder URL tags gaat het vanzelfmks89 schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:16:
http://tweakers.net/nieuws/66160
[...]
Dit moet natuurlijk beëindigen zijn.
OT: is er een mogelijkheid om rechtstreeks een url met de juiste tekst, bijv. nieuws: Asus stopt met levering recovery-dvd bij netbooks te verkrijgen? Ik kan hier geen mogelijkheid voor vinden
Vooraf neem ik aan?De gebruiker dient vooral een backup te maken.
Euro's?De kosten in euro zijn nog niet bekend gemaakt.
[ Voor 14% gewijzigd door The Realone op 14-03-2010 17:52 ]
éénmaal 'eerst' is voldoende....eerst hun data eerst moeten...
Hierboven suggereerde iemand dat 'kosten in euro' 'kosten in euro's' zou moeten zijn, waarop dit werd aangepast. Enkel 'euro' is echter juist.
(De munteenheid is immers 'euro' en niet 'euro's'. Bovendien zeg je niet dat iets '10 euro's' kost. Enkel en alleen wanneer iets 'enkele tientallen euro's' kost, is er die meervouds-s, omdat je dan het precieze bedrag niet kan specificeren.)
[ Voor 9% gewijzigd door _ivan_ op 15-03-2010 01:16 ]
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
De update zou aanvankelijk zou omstreeks deze tijd moeten uitkomen.
1 zou verwijderdRossi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:22:
Kleine typo in de inleiding van het nieuwsbericht HTC stelt Andriod 2.1-update voor Hero uit
De update zou aanvankelijk zou omstreeks deze tijd moeten uitkomen.
Voor commercieel aantrekkelijke adressen werd bovendien elk jaar meer geld op tafel hebben gelegd.
Verwijderd
Deze zin:
Voor commercieel aantrekkelijke adressen werd bovendien elk jaar meer geld op tafel hebben gelegd.
Het woord 'hebben' lijkt een woord te veel in deze zin.
Veranderd in P2370thof schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:38:
P2370 en P2307 door elkaar gebruikt
reviews: Vergelijk en kijk: Samsung P2370 vs. LG W2486L
Aangepast
[ Voor 26% gewijzigd door Delpozo op 15-03-2010 13:47 ]
Adres in het Engels is address, met twee d's dus.De passagiers worden gevolgd aan de hand van het active member adress van hun mobiel. Het active member adress is een nummer waarmee bluetooth-chips van elkaar kunnen worden onderscheiden.
Titel:
Is deze vervoeging wel goed? Voor mij gevoel moet het zo: "Ontwikkelaars klokken Palm Pre over naar 800MHz". Ik kan het werkwoord "overklokken" nergens terugvinden als zijnde een officieel werkwoord, maar het lijkt me dat het op precies dezelfde manier vervoegd dient te worden als bijv "ophalen". "Ik ophaal mijn vriend" klinkt nl. ook raarOntwikkelaars overklokken Palm Pre naar 800MHz
De bonus wordt pas uiteraard als de kandidaat succesvol door zijn/haar proeftijd is gekomen.
De bonus wordt pas uitgekeerd als de kandidaat succesvol door zijn/haar proeftijd is gekomen.
Ik heb geen argumenten, maar ben het met je eens dat het raar klinkt. Ik pas het dus aan.MatthijsV. schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:17:
nieuws: Ontwikkelaars overklokken Palm Pre naar 800MHz
Titel:
[...]
Is deze vervoeging wel goed? Voor mij gevoel moet het zo: "Ontwikkelaars klokken Palm Pre over naar 800MHz". Ik kan het werkwoord "overklokken" nergens terugvinden als zijnde een officieel werkwoord, maar het lijkt me dat het op precies dezelfde manier vervoegd dient te worden als bijv "ophalen". "Ik ophaal mijn vriend" klinkt nl. ook raar... Correct me if I'm wrong!
Laatste alinea:
De drie/de schermen/de drie schermen, allemaal goed, maar geen combinaties beginnen maken!De drie de schermen hebben een contrastverhouding van 1000:1,[...]
meuk: EOS 5D Mark II 2.0.3
Staat onder software --> moet onder firmware.
[edit] Het is als een typo te zien (of een 'clicko' in dit geval misschien meer), maar als het in het vervolg in een apart topic moet hoor ik het graag.
[ Voor 29% gewijzigd door twiFight op 16-03-2010 12:02 ]
Ook heeft Gigapan zijn Epic- en Epic 100-panoramabevestigingen van een update voorzien. Deze zijn nu kleiner en hebben een stijver chassis van aluminium, een betere toegang tot de batterij, een lcd dat uit kan en een dertig procent lager energieverbruik. De twee nieuwe Epic-modellen zijn per direct leverbaar. De Epic kost 349 euro, terwijl de Epic 100 honderd dollar duurder is.
De zin in bold loopt niet ;-) Welke Epic is nou duurder?
Het zou
De twee nieuwe Epic-modellen zijn per direct leverbaar. De Epic kost 349 euro, terwijl de Epic-100honderd dollar duurder is.
Lijkt mij duidelijker aangegeven.
Moest 2 keer lezen eer dat ik het begreep ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door To_Tall op 16-03-2010 12:04 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Hij klopt sowieso niet, want er worden euros met dollars vergeleken. In de bron worden beide bedragen in dollars genoemd.To_Tall schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:59:
Het zou
De twee nieuwe Epic-modellen zijn per direct leverbaar. De Epic kost 349 euro, terwijl de Epic-100 100 honderd dollar duurder is.
Die --> Dat (het vonnis, of is het de rechter die luidt?)Inmiddels is de volledige behandeling van de zaak achter de rug en heeft de rechter zijn definitieve vonnis uitgesproken. Die luidde dat het aanbieden van een index met links of het linken naar auteursrechterlijk beschermd materiaal niet als het distribueren zelf te beschouwen is.
auteursrechterlijk --> auteursrechtelijk
[meuktracker] EOS 5D Mark II 2.0.3 sez it alltwiFight schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:56:
[edit] Het is als een typo te zien (of een 'clicko' in dit geval misschien meer), maar als het in het vervolg in een apart topic moet hoor ik het graag.
Dat is gefikst. Uiteraard is de zin grammaticaal wel in de haak, maar voor de leesbaarheid heb ik er een overigens nutteloos woordje tussengefrottwiFight schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:04:
Hij klopt sowieso niet, want er worden euros met dollars vergeleken. In de bron worden beide bedragen in dollars genoemd.
Beveiligen?Hiermee zijn gevirtualiseerde servers te beveiliging
1e alinea: "Gebruikers van iPhone- of Android-zijn het loyaalst."
streepjes lijken daar niet te horen
Bla bla bla...
Het is de eerste keer in jaren datHet de eerste keer in jaren dat ...
[ Voor 32% gewijzigd door mks89 op 16-03-2010 17:10 . Reden: url toegevoegd :) ]
Eerste zin:
Canonical heet de club. Aldus de rest van het artikelCanonicle-oprichter Mark Shuttleworth [...]
[ Voor 10% gewijzigd door MrTinux op 16-03-2010 17:48 ]
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Naast NLkabel-logo:
-> omDe kabelsector reageert verbolgen op de oproep aan gemeenten op zich actief met de uitrol van glasvezel te bemoeien.
En even later:
-> directeur[...] stelt Rob van Esch, direkteur van NLKabel, de branchevertegenwoordiger van de kabelsector. Gemeenten moeten zich verre van de strijd tussen infrastructuren houden en zich richten op diensten,vindt NLKabel.
En na die laatste komma ontbreekt een spatie.
[ Voor 31% gewijzigd door Raynman op 16-03-2010 20:36 ]
OnlineOnine werden oorlogen gevoerd die vele uren in beslag namen en de spelers konden er geen genoeg van krijgen.
Ok --> OokOk kan het programma een stuk beter overweg met via usb aangesloten oplagapparaten.
oplagapparaten --> opslagapparaten
Done en donegvdh schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:10:
meuk: Amarok 2.3.0
[...]
Ok --> Ook
oplagapparaten --> opslagapparaten
Pagina 2, kopje 'AF Standen'
Er mist een komma na af-modus-knop.De G2 heeft de kleine af-modus-knop links bovenaan bij de G1, waarmee de AFC-, AFS- of MF-stand is te kiezen, uitgebreidt met een draaihendel rond deze af-modusknop.
En ik vind het een moeilijke zin, maar dat zal wel aan mij liggen.
Die komma is daar niet nodig; wel geprobeerd om 't iets overzichtelijker te makenFire69 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:54:
Er mist een komma na af-modus-knop.
En ik vind het een moeilijke zin, maar dat zal wel aan mij liggen.
In de downloadlinks staat nog Vista.Uitvoeringen zijn alleen beschikbaar voor Windows 7 in zowel de 32bit- als 64bit-uitvoering.
De volgende downloads zijn beschikbaar:
*nVidia nForce 15.53 WHQL voor Windows Vista/7 (32bit)
*nVidia nForce 15.53 WHQL voor Windows Vista/7 (64bit)
3e regel van onderen:
zestig dollar, terwjil de HD-5000 bijna veertig
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
verbeterdIn versie 4.3.0 is onder andere het kopiëren van disks verbetert.
Venus Engine HD2
In plaats van een nieuwere beeldsensor heeft Panasonic de twee camera's uitgerust met de Venus Engine HD2.
updatet?Samsung updatet i5700 Galaxy Spica naar Android 2.1
Linkje: nieuws: Samsung updatet i5700 Galaxy Spica naar Android 2.1
done
Jaja, updatet. Check your local dictionary
Alinea 1:
IE is software dus kan niet hardwarematig iets ondersteuenen. De correct woordvolgorde is "Versie 9 krijgt o.a. een nieuwe js-engine en ondersteuning voor hardwarematige html5-videocodering."Versie 9 krijgt onder ander een nieuwe javascript-engine en hardwarematige ondersteuning voor html5-videodecodering.
1024 pixels verticaal is iig niet genoeg om de hele tekstpopup - of hoe je het ook wilt noemen - weer te geven...
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 17-03-2010 19:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

....fixed

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een onomatopaeische combinatie van adem die in de keel stokt, het verstrakken der aangezichtsspieren en een paar verschuivende nekwervels
Uhm.... okee, snap 'm, denk ik
Oscar Wilde
2x zijn.waarvan er op dit moment zijn nog relatief weinig in de talloze lemma's van Wikipedia zijn te vinden.
Verwijderd
Eerste zin: "Er is een foutje geslopen in firmwareversie 2.0.3 voor de Canon EOS 5D Mark II, met gevolgen voor de opname van geluid in de custom-modes." de opname van geluid kan volgens mij niet in dit zinsverband. Het is "voor het opnemen van geluid" of "met gevolgen voor de geluidsopname"
Grtz
nieuws: UPC ziet flinke stijging video on demand-streams
kabelaaar = kabelaar, met maar 2 a's
nog in het vette gedeelte
[ Voor 8% gewijzigd door DJT88 op 18-03-2010 15:22 ]
2JZ TT6 :D
... het internetverkeer - geschat op jaarlijks op 24 procent - direct leidt ...
[ Voor 4% gewijzigd door drZymo op 18-03-2010 15:33 ]
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:37:
nieuws: Nieuwe firmware EOS 5D Mark II veroorzaakt geluidsproblemen
Eerste zin: "Er is een foutje geslopen in firmwareversie 2.0.3 voor de Canon EOS 5D Mark II, met gevolgen voor de opname van geluid in de custom-modes." de opname van geluid kan volgens mij niet in dit zinsverband. Het is "voor het opnemen van geluid" of "met gevolgen voor de geluidsopname"
Grtz
DJT88 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:21:
in:
nieuws: UPC ziet flinke stijging video on demand-streams
kabelaaar = kabelaar, met maar 2 a's
nog in het vette gedeelte
Done (3x)
Samsung presenteert het apparaat als een monitior
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik weet niet zeker of deze fout hier gemeld mag worden, maar ik riskeer het toch maar ;-)
De link in die zin geeft een 404.Naast de community-versie brengt Zarafa ook een gratis versie uit
16+6 = 22 MAAR,Behalve de igp voorziet de northbridge in 22 pci-e-lanes, waarvan er zestien stuks voor een x16- of twee x8-slots gebruikt kunnen worden. De overige zes pci-e-lanes zijn bedoeld voor pci-e x1- of x4-slots.
in de tabel erboven staat toch echt dat ie 24 lanes heeft, geen 22 (of neemt de igp 2 lanes in gebruik?)
2JZ TT6 :D
er staat in alinea 1: 250 GBps voor usb, ik neem aan dat dit MBps moet zijn
De algemene links:
Website nVidia
Download http://www.nvidia.co.uk/o...32bit_197.13_whql_uk.h...
Zijn gelijk en onjuist. Zo ook onder Details aan de rechterzijde.
De directe downloadlinks zijn wel correct.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Naar alle waarschijnlijkheidDonderdag is de derde en naar aller waarschijnlijkheid laatste release candidate uitgebracht van versie 1.0.0 van OpenTTD.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
apparaatuur = apparatuurEr zijn vier usb 2.0-poorten, waarvan er een wordt gedeeld met een esata-aansluiting. Ook ondersteunt de laptop sleep&charge bij de usb-poorten, zodat apparaatuur kan worden opgeladen terwijl de notebook uitstaat.
In de titel staat War in the North en in de text staat War of the Ring.Uitgever Warner Bros Interactive Entertainment heeft The Lord of the Rings: War in the North aangekondigd. Het spel kan online in co-op worden gespeeld en verschijnt volgend jaar voor de Xbox 360, de PS3 en de pc.
War of the Ring vertelt het verhaal van de strijd die de mensen, elven en dwergen uitvochten in het noorden van Middle-Earth
Oneplus 10 Pro | O11 Dynamic, Seasonic PX850, ASUS Strix Z490-E, 10700K, AMD 6900 XT, 32 GB, WD Black NVMe SSD SN750 500GB, Intel P660 2TB, 2x Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 | Syonology DS918+ 3x 16 TB
partitiesDe usb-stick moet worden opgedeeld in partitites, waarbij 512MB wordt gereserveerd voor het systeem.
@DJT88: even verder lezen
De southbridge is verder uitgerust met twee extra usb 2.0-poorten, wat het totaal op 14 brengt, en twee extra pci-e lanes, voor een totaal van 24.
Daar heb ik een immuunsysteem voor.doordat de doorgaans onschadelijke huidbacteriën de ruimte op de huid innemen, kunnen ziekteverwerkers
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.