Rail Away!
Congratulations! Your driver reached a Destinations Achievement of Knows The Locals
Nu kunnen we weer ten dienste van WET gaan rijden.

Als natuurlijk niet de kriebels komen om ook nog te proberen 25 plaatsen in AUS aan te doen.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Ik zie een mooi contractje in de EU vandaag: Electronics naar Bordeaux (223 loads). Deze past mooi bij het Bier-contract. Route:
Bordeaux -> Frankfurt (Bier) -> Praag (iets) -> Bordeaux (Electronics).
Naar Porto zijn inmiddels genoeg mensen onderweg volgens mij, dus Plastic zal morgen wel voldaan zijn. Dan moeten we eerst even Appliances nog wegwerken via Bordeaux -> Frankfurt -> Porto -> Bordeaux
Ik kan alleen morgen niet bieden
[ Voor 28% gewijzigd door Mad Marty op 10-12-2010 10:24 ]
Rail Away!
Klopt, duurt echt lang. Ik heb hem net gekregen toen ik 2 x Semi-Pro en de rest allemaal op Rookie had staan (except Hazardous).frankivo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:03:
ik krijg maar niet die cargo pagina voor de USA
Maar Marzman had het bij het rechte eind, je krijgt hem vanzelf. Het duurt alleen wel even.
Hiervoor moeten de 4 main achievements allemaal groen zijn. Het langste duurt de game activity (1000 legs). Als je 26 legs per dag rijdt krijg je deze achievement op de 1000/26 = 39ste dag dat je op het betreffende continent rijdt.frankivo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:03:
ik krijg maar niet die cargo pagina voor de USA
Gasoline naar Chicago (75 loads - kans om weer eens wat binnen een week te voltooien!
Als Electronics klaar is, wordt de route dan: Houston -> Chicago (Gasoline, 1124 mijl) -> Atlanta (Groceries, 716 mijl) -> Houston (iets, 840 mijl).
Wat denken jullie?
Rail Away!
Over de contracten. Ik zie geen mooiere voor de US Marty.
https://untappd.com/user/OzzBier
Vanochtend werd-ie vergeven, en aangezien ik geen negatief commentaar had, had ik maar geboden
Rail Away!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Samerdfeij schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:45:
Ik hoop mijn lowboy ook, das voor mij de persoonlijke afsluiter
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
12/16/2010 9:24:52 AM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/15/2010 11:51:49 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/15/2010 11:25:48 AM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/13/2010 2:22:01 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/12/2010 1:16:16 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
/▌
Damn - dat moet leuk zijn!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Misschien kan ik je dan nog net inhalen in januariMarzman schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:28:
Ik ben juist mijn DR aan het afbouwen
12/16/2010 9:24:52 AM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/15/2010 11:51:49 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/15/2010 11:25:48 AM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/13/2010 2:22:01 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
12/12/2010 1:16:16 PM $400.00 Overweight cargo of 71,000 pounds.
Rail Away!
The Race To Third Place
In just 5 days we decreased the leap to 3rd place with $173K!! Only $277K to go guys! Keep on the good work!
If we keep this up, we will be 3rd before New Year!!
Misschien een leuk weetje, ongeveer een jaar geleden had ik de ledger opgeslagen van WET, omdat we toen net de oproep gingen doen om meer mensen die toch al hoogste truck hadden, te laten geld geven aan de company.
Dit is de situatie van 29/01/2010 (vrijdagavond)
1 Day: Income $87,914.15 | Expenses $-50,511.57 | Net $37,402.58 |
7 Day: Income $436,977.10 | Expenses $-210,989.99 | Net $225,987.12 |
14 Day: Income $857,067.45 | Expenses $-443,526.89 | Net $413,540.55 |
Maar ik geraak dus niet meer ingelogd om de huidige te bekijken.
[ Voor 17% gewijzigd door Lointje op 23-12-2010 15:37 ]
Income | Expenses | Net | |
1 Day: | $81,205.89 | $-1,285.30 | $79,920.59 |
7 Day: | $670,489.11 | $-61,403.38 | $609,085.72 |
14 Day: | $1,271,659.46 | $-100,993.95 | $1,170,665.51 |
Die oproep heeft wel flink geholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 23-12-2010 16:31 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Anyway, nieuwe contracten time!

NA:
Constr Eq gaat gestaag, er is bijna weer iets nieuws nodig om bij Veggies te passen. Vandaag is er bijvoorbeeld Electronics naar Corpus Christi in de aanbieding (218 loads).
Route wordt dan: Corpus Christi -> Fort Calhoun (veggies, 1136 mijl, perm) -> Charlotte (iets, 1112 mijl) -> Corpus Christi (electronics, 1320 mijl, perm).
AU:
Voor Iron Ore is nog een man of 13 nodig, vandaag in de aanbieding: Automobiles naar Sydney (76 loads), Perm suppliers: Kalgoorlie (2088 mijl) en Rocky Point (1898 mijl), ver weg dus. Wat ook nog kan: Groceries naar Rocky Point (90 loads), perm supp Alice Springs (1112 mijl) of Fruit naar Mt Isa, perm supp Broken Hill (942 mijl). Vanwege de korte afstand heb ik zelf de voorkeur voor Fruit naar Mt Isa.
Roept u maar!
Overigens ben ik vanwege de kerstdagen niet in de gelegenheid te bieden vanaf vanavond t/m maandag, omdat ik het hele land door reis om de familie te plezieren
Rail Away!
Voor US gaan we sowieso voor Electronics naar Corpus Christi.
Aangezien jij niet kan bieden, zal ik het moeten gaan doen! Ik ga voor deze 2 tenzij er veel commentaar op komt!
Corpus Christi - Fort Calhoun (Vegetables) - Denver (something) - Richmond (Iron Ore) - Charlotte (something) - Corpus Christi (Electronics)
[ Voor 98% gewijzigd door Pjottski op 29-12-2010 11:17 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het einde nadert, hoe denkt iedereen over een "big bang" om af te sluiten?
Ik wil voorstellen om nu per week de collection rate in stapjes omhoog te zetten, en de assistance omlaag (voor zover dat nog kan bij onze drivers)
Iemand voorstellen?
1
2
3
4
| 31 december -> 25 / 20 / 10 / 0 7 januari -> 35 / 10 / 5 / 0 14 januari -> 45 / 5 / 0 / 0 21 januari -> 50 / 0 / 0 / 0 |
[ Voor 81% gewijzigd door Pjottski op 29-12-2010 11:18 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Mijn collection kan nu wel op 33% en repair op 0, moet nog wel wat sparen maar kan wel wat meer missen nu.
Anoniem: 379277
@ Franssie: okido, is aangepast ( 33% CR en 0% repair); and thx!
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Gezien er ook niemand reageert op mijn eerdere post om algemeen de rates voor iedereen die nog default staat te veranderen is er schijnbaar geen interesse om een eindsprint in te zetten...

rdfeij schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 15:24:
The end is near.
Het einde nadert, hoe denkt iedereen over een "big bang" om af te sluiten?
Ik wil voorstellen om nu per week de collection rate in stapjes omhoog te zetten, en de assistance omlaag (voor zover dat nog kan bij onze drivers)
Iemand voorstellen?
code:
1 2 3 4 31 december -> 25 / 20 / 10 / 0 7 januari -> 35 / 10 / 5 / 0 14 januari -> 45 / 5 / 0 / 0 21 januari -> 50 / 0 / 0 / 0
Anyway, een extra eindsprint is niet nodig imho, we lopen nog steeds in op DSL en die moeten we over een paar dagen toch wel ingehaald hebben denk ik (36K to go!). Dan staan we op de 3e plaats overall en moeten we zorgen dat we die vasthouden. Een extra plaats stijgen gaat toch niet lukken
Rail Away!
[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 05-01-2011 11:53 ]
/▌
het is wel klaar zo voor mij
Nog een andere game waar we naar over kunnen stappen?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
/▌
Bjornski weet ik zo niet en GC heeft inderdaad wel andere dingen aan z'n hoofd (rijdt wel door). Vetnek en ik rijden ook gewoon door en blijven contracten regelen.
Kun jij als Communication Manager geen bulletins plaatsen? Terminals verplaatsen is inderdaad wel handig, dat kunnen alleen CEO en VP toch?
Heb Bjornski even geDMed
[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 11-01-2011 11:42 ]
Rail Away!
Op dit moment heb ik heel erg veel aan mijn kop. Het is al maanden erg (te-) druk met mijn eigen zaak en dat eist behoorlijk zijn tol op alle leuke dingen die ik doe. Ook binnen de familie spelen wat lastige dingen (ziekte) die zo wat van mijn tijd opeisen.
Als ik er aan denk en in de gelegenheid ben rij ik, maar verder ben ik even niet zo actief geweest de afgelopen tijd en ik ben bang dat dat tot de 31ste ook niet meer veranderd.
Ik heb wel erg veel zin om WET tot een succes te maken op de nieuwe trukz game (truckingsim.com). Een van de drivers van (volgens mij-) DSL is dat aan het bouwen en het lijkt me gaaf dat we daar een nieuwe WET company gaan maken zodra dat on-line is.
Op het moment dat iemand de tijd, gelegenheid en zin heeft om als VP meer te doen dan ik nu kan, dan sta ik graag mijn plekje daarvoor af.
Ik ben vrijdag t/m woensdag niet in staat om in te loggen, heb al met Marty besproken dat alles op zijn schouders rust die dagen... Ondertussen ga ik dan lekker skiën.
Ik hoop dat truckingsim wel dan per februari online gaat, denk niet dat we veel trukzers langer vast kunnen houden. Zijn er nu nog maar een kleine 50 actief...
Ik vraag me af hoeveel van de ± 70 niet actieve rijders Tweakers zijn, die toch nog een handje kunnen helpen
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
/▌
Als ik truckingsim zo zie is dat zowat een kopie van trukz, of niet?
Een opgefriste versie van Trukz, maar nog wel in ontwikkeling.maarud schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:40:
Grappig om te zien dat het nog steeds gespeeld wordtDeed in het begin ook nog mee, maar werd wel een beetje saai op het eind.
Als ik truckingsim zo zie is dat zowat een kopie van trukz, of niet?
Ik wel denk ikJaap-Jan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:28:
Gaan er nog mensen naar truckingsim.com? Als het goed is gaat die eind januari in alpha/ bèta (de ontwikkelaar zelf is daar wat onduidelijk over).
[ Voor 16% gewijzigd door Admiral Freebee op 20-01-2011 11:47 ]
Dat is inderdaad wel zo. Ik repareer, mijn truck niet meer, verkoop mijn items niet meer en vlieg naar de eerste de beste plek en terug zonder te kijken wat het kost en rijdt alles met 71.000 lbs omdat de boetes of dr er ook niet meer toe doen. Ook mis ik elke dag wel wat FP wat voor de aankondiging niet zo wasAdmiral Freebee schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:47:
[...]
Ik wel denk ikTrukz vind ik nu een beetje saaier, omdat je weet dat je inspanningen toch niet meer beloond zullen worden.
/▌
Anoniem: 338139
Als ik het niet vergeet, ben ik zeker terug van de partij!Jaap-Jan schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:28:
Gaan er nog mensen naar truckingsim.com? Als het goed is gaat die eind januari in alpha/ bèta (de ontwikkelaar zelf is daar wat onduidelijk over).
Maar iig mogen ook mijn nieuwe collega's weer lachen om mijn virtuele trukzer
Hopelijk denkt de rest van WET hier ook zo over?
Maar daar gaan we niet van uit
AMD Athlon 2 X2 260, Asus M5 A78l USB3, A-DATA 4GB Ram, XFX Geforce 8600GT XXX 256mb, 1×80GB Samsung IDE, 1×160GB Seagate Barracuda SATAII, Pinnacle PCTV Stereo, 350W CoolerMaster PSU
Idem dito bij mij op het werk.franssie schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:48:
denk dat ik het ook wel ga doen, al is het om mijn vrienden en collega's niet teleur te stellen, die lachen zich suf om mijn virtuele vrachtwagentje.
Velen zullen het niet meer belangrijk vinden maar heb nu op elk onderdeel een achievement. Alleen nog bezig met hazardous stuff. Beetje heen en weer vliegen moet dat ook lukken.
Hangt er vanaf of het spel net zo leuk / leuker is dan Trukz.
Ik voel wel veel voor weer een betrokken rol binnen WET (op truckingsim dan), VP, CM, Comm, iets in die trant. Vooral, omdat ik het wel heel erg leuk vond om te helpen WET te laten groeien.
Ik kan het dan toch niet laten om dit....... nog even aan de wereld toe te vertrouwen.

[ Voor 13% gewijzigd door Napalm op 30-01-2011 16:35 . Reden: beetje prutsen om het plaatje te tonen ]
Laatste dag vandaag. Ik heb nog 33 legs tegaan vandaag. Ben benieuwd of ik het red...
Rail Away!
ik blijf dit in mijn bookmakrs houden dus wellicht tot in ene volgend spel.
Nogmaals mijn grote dank voor alle (-1 haha) managers die WET in haar bestaan gehad heeft!
[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 31-01-2011 13:41 ]
Anyway, was leuk met jullie allemaal!

Rail Away!
[edit]http://truckingsim.com/examples/ui_example1.php
toch niet, dacht dat aanmelden al mogelijk was
[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 31-01-2011 15:11 ]
/▌
Iedereen die WET geholpen heeft, Bedankt & tot de volgende Truck game
Anoniem: 379277
Ik doe graag weer mee bij de volgende fase. En indien nodig, dan ook weer als HR/CM oid.
We hebben echt goede getalenteerde Tweakers dus chapeau all!
Anoniem: 338139
Morgen zou ie de lucht in moeten gaan, truckingsim.com
Norman relativeert wel, overigens:
Don't get too excited about this release. There is still a lot that needs to be done before this can be considered a replacement for Trukz.
/▌
Heb met wel opgegeven, zou ook wel willen apha/beta testen, maar dat blijkt nog niet mogelijk.
Youl are just a lucky bastard
/▌
26779
Your not supposed to be on this page. If you signed up for an invite please wait until you get your invite. If you did not, you will have to wait until you get your invite to register.
Ik heb me overigens wel op het forum aangemeld.
Ik heb me maanden geleden al aangemeld om deel te nemen aan de test. Kort nadat bekend werd dat Trukz zou stoppen.26779 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:35:
Hoe krijg je zo'n invite want als ik probeer te registreren krijg ik dit:
Volgens mij is het op dit moment niet meer mogelijk om je nog aan te melden voor de Alpha/Beta test.
Verder voor diegenen die nog geen uitnodiging ontvangen hebben, onderstaande heeft de moderator gepost op het truckingsim forum:
I was saying at the rate of 100 per day all would be sent in approx 14 days of the start which was 3/2/11.
After all are sent it will be an open registration for anyone not on the invite list.
To date 400 sent out and only 179 signed up..that however is plenty to find the glitches and keep the devs super busy fixing them.
That being said, I think they are still going out at 100 per day.
When you get one please make sure to read the bug report section of the forum as to not double reports already made.
Soon everyone will be in, if there is anything left of the devs brain
Stuur maar een DM als je er geen bezwaar tegen hebt. Alvast bedankt.
/▌
Er is op het forum ook al gevraagd om alles op één pagina te zetten, maar ik denk dat er nog wel meer gaat veranderen, dus is het nog behoorlijk onhandig om daar al nieuwe parsers voor te gaan schrijven.
Probeer a.s.a.p. je banden te repareren, scheelt 10 mph als ze op 100% staan
Morgen na het werk maar even kijken.
Is dat niet een test?
Maar tot nu toe bevalt het mij wel
Soms even zoeken naar bepaalde dingen
De rest zit rond de 4 of lager
Pas bij 10 kunnen we pas een company starten
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."