Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:38

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik blijf tot het einde rijden, hopelijk kunnen we nog net 3e worden, dan stopt het op ons hoogtepunt ;) Ook blijf ik contracten regelen.

Over contracten gesproken... :)

Ik stel voor Paper naar Chicago in de US (169 loads) en dan kijken of we daar de komende dagen nog wat moois bij vinden. De huidige contracten zijn denk ik morgen wel gedaan.

In de EU heb ik even snel gekeken, maar zag ik zo niets wat bij het Rock-contract past. Als iemand nog een mooie optie ziet hou ik me natuurlijk aanbevolen!

Op naar de top-3! 8) *O*

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik blijf ook rijden tot het bittere end! Contracten zullen met mij en Marty zeker blijven komen. 3rd place here we come!

Paper naar Chicago is een goede uitgangsoptie. Hoop dat er morgen iets moois bijkomt.
Voor de EU zie ik helaas weinig moois om bij het Rock contract te nemen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 07:39
rdfeij schreef op woensdag 17 november 2010 @ 07:16:
Heb nog een berichtje van Hammer 31, "keep the masses together, we can dominate another game sometime"

Toch schiet mij gelijk te binnen om de game zelf te willen hosten, volgens mij zijn er genoeg coders die de game kunnen bugfixen, iets waar Jolt al ruim een jaar niemand meer voor toewijst.
Iemand iedeeen? Heb webspace en traffic zat...
Het grote probleem is dat Jolt de broncode niet gaat vrijgeven. Als we de broncode te pakken kunnen krijgen (of een paar enthousiaste coders die het voor wênig na willen bouwen), dan ben ik de eerste die daar tijd/geld/kennis/bandbreedte/ruimte in wil stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Je kan die Kevin proberen te contacten die Trukz oorspronkelijk gemaakt heeft (en verkocht). Hij heeft nu nog cyber nations (denk ik, als dat niet ook verkocht is)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338139

En ik stop er ook mee, ik ben er even mee gestopt, maar na het nieuwjaar, wou ik terug rijden. Nu dat het stopt, zal ik maar m'n account verwijderen. Het heeft geen zin meer. Dit topic blijf ik wel volgen, misschien dat er voorstellingen de ronde doet om iets anders te spelen. Ik wil alvast WET bedankten voor de goede (maar korte) tijd en ik hoop zeker dat ik ergens anders onder WET mag rijden of 'werken'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379277

Bjornski schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:56:
[...]

Het grote probleem is dat Jolt de broncode niet gaat vrijgeven.
En dat gaat Jolt ook niet doen!! De Ierse overheid heeft specifieke financiële ondersteuning en subsidies voor hun Ierse software ontwikkelaars; Jolt staat bekend als een low-tech developer. Door het spel in 2011 te beëindigen ontvangen ze compensaties voor 2010 en 2011. Bovendien krijgen ze extra subsidie voor hun nieuwe activiteiten (welke overigens al bekend zijn, ff goed googelen).
Ergo: duidelijk herkenbare business strategy.
Dat er n paar duizend mensen van balen als n stekker bewijst hun gelijk. Jolt zit niet in deze business om ons tevreden te houden maar om geld te verdienen. En dat doen ze.
Gezien de negatieve publiciteit rond Jolt sinds 2009 wordt dat ook tijd.

Zelfs als Trukz een payed enviroment geworden was (4000 spelers a € 25,00) was dat bij lange na niet voldoende geweest.
Kortom, er bestaat n kleine kans dat Jolt midden Januari 2011 een licentie vrijgeeft op Trukz (voor relatief veel geld); zo behouden ze zelf de merknaam en rechten en outsourcen de rest.
Of mijn baalgehalte dan is afgenomen weet ik niet.
We'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Anoniem: 379277 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:28:
[...]

En dat gaat Jolt ook niet doen!! De Ierse overheid heeft specifieke financiële ondersteuning en subsidies voor hun Ierse software ontwikkelaars; Jolt staat bekend als een low-tech developer. Door het spel in 2011 te beëindigen ontvangen ze compensaties voor 2010 en 2011. Bovendien krijgen ze extra subsidie voor hun nieuwe activiteiten (welke overigens al bekend zijn, ff goed googelen).
Ergo: duidelijk herkenbare business strategy.
Dat er n paar duizend mensen van balen als n stekker bewijst hun gelijk. Jolt zit niet in deze business om ons tevreden te houden maar om geld te verdienen. En dat doen ze.
Gezien de negatieve publiciteit rond Jolt sinds 2009 wordt dat ook tijd.

Zelfs als Trukz een payed enviroment geworden was (4000 spelers a € 25,00) was dat bij lange na niet voldoende geweest.
Kortom, er bestaat n kleine kans dat Jolt midden Januari 2011 een licentie vrijgeeft op Trukz (voor relatief veel geld); zo behouden ze zelf de merknaam en rechten en outsourcen de rest.
Of mijn baalgehalte dan is afgenomen weet ik niet.
We'll see!
Dat laatste zie ik niet gebeuren. Trukz is vrij lo-tech en daar gaat niemand een dure licentie op nemen. En hoewel Jolt de Achievements, Australie en wat extra Trukz heeft toegevoegd hebben ze voor de rest vooral loze beloftes (new contracsystem, truckraces :p ) gedaan, dingen gesloopt en laten zien dat ze ook niet zorgvoldig zijn met backups en het fixen van bugs.

En zo lijkt het te gaan met alle spellen die ze opkopen. Ik maak me dan een beetje zorgen om Hattrick waar Jolt ook iets in doet al zal het daar wel loslopen (ze bezitten het niet, en met 800.000 users kunnen ze zich daar ook wat minder permiteren)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-06 22:35
Ik had nog voor het verwijderen van mijn driver even gekeken hoe snel je een boete krijgt als je 115mph rijdt. Dat is dus mooi 100% :P Ik kreeg 6x een boete achter elkaar :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postmen
  • Laatst online: 06-05 21:15
Maar had jij een radar detector? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ja die had ik en daarom had ik boetes van over $1000,- :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 11:12
Even een hersenspinsel.

Hoe maken we zoveel mogelijk geld in zeer korte tijd (2 maanden)

Neem zoveel mogelijk contracten.
Door de bug geen straf, en uiteindelijk kan je als je heel veel contracten laat draaien bijna iedere rit een contractrit doen. Zelf zorgen voor refuel, op een goedkoop moment, dus geen extra terminals.

Het was tegen mijn spel principe maar ja, het gaat toch stoppen, dus zet er maar tig contracten neer.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 07:25
Ook dat, en misschien de CR verhogen?
Dat er meer geld naar WET gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383917

Napalm schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:42:
Hoe maken we zoveel mogelijk geld in zeer korte tijd (2 maanden)
Voor de rijders met wat voldoende geld: alleen maar contract-routes rijden en de rest vliegen. Ik heb 300k te verbranden binnen 2 maanden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Anoniem: 383917 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:57:
[...]

Voor de rijders met wat voldoende geld: alleen maar contract-routes rijden en de rest vliegen. Ik heb 300k te verbranden binnen 2 maanden....
da's wel een leuke optie, als je5K verbrandt per truck afschrijving hou je het net 2 maanden uit. Helaas heb ik mijn rijder al ge-reset en rij nu weer als rookie rond (63 mph max - damn dat is wennen)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Goede zet van het melden van de offsite site in een bulletin. Ik hoop dat binnen twee maanden die truckingsim in een open beta start zodat we zo veel mogelijk mensen mee kunnen nemen.

Kevin (de bedenker van Trukz) heeft trouwens ook contact opgenomen met Jolt. Uit het forum van iemand die contact met hem gezocht heeft in het cyber nations spel:
I've contacted Jolt. I would love to take back ownership of the game, keep the community alive, and provide some much needed updates. I'll see what I can do.
Hij heeft vast ook nog wel de sourcecode van Trukz ergens staan, maar ja het blijft natuurlijk eigendom van Jolt.
Anoniem: 383917 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:57:
[...]

Goed idee, ik heb 1,3 miljoen wat op kan nu :p

[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 17-11-2010 20:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat wordt dus lekker geld verbrassen!

Zijn er verder nog ideeën om de winst te optimaliseren en zodoende WET nog kans te geven op een podiumplaats?

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-05 16:23
Trukz stopt ermee? tijdje niet meer actief geweest hier op het topic, maar per toeval dit zien passeren. Hmm mss moet ik mijn kladje van tijdje terug weer bovenhalen (Traderz voor degene die het zich nog herinneren)

Jammer van Trukz maar blijkbaar is dit wel een bekende streek van Jolt.

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 14:15
Ze moeten ook winst maken he :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik ga nu steeds een contract in EU en US afwisselend doen, doen hoef ik geen niet contract stukken meer te rijden omdat ik dan naar de supplystad kan vliegen :)

/▌

• Postmen
Doe maar luxe! _/-\o_

• OzzieMann

OzzieMann

11/18/2010 7:29:05 AM: Vetnek: Just flew from Montgommery to Australia to St Louis and picked up beer for Phoenix. Saving myself 9FP and getting more cash in for WET!!
maar nu ik er over nadenk. Betaald WET niet de kosten company discount op de Trukz? Als dat wel zo is dan heeft het weinig zin want dan kost het uiteindelijk meer dan het opleverd!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:29
Klopt. Misschien een idee om die (en alle kortingen) omlaag te schroeven als de drivers het er mee eens zijn. Meer geld voor de company. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-11-2010 14:40 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• OzzieMann

OzzieMann

Dus dat verkopen van mijn truck en het weer terugkopen van een andere truck (95.000 normale prijs) heeft de company dus $9500 gekost? Dat breng ik niet terug in de kassa met 1 contract rit.... Kortom, Truck Discount afschaffen! (kan dat niet voor bepaalde groepen alleen)?

[ Voor 1% gewijzigd door OzzieMann op 18-11-2010 15:52 . Reden: Toch niet... ]

• Bjornski
Dus dat verkopen van mijn truck en het weer terugkopen van een andere truck (95.000 normale prijs) heeft de company dus $9500 gekost?
Nope, dat heeft geen geld gekost voor de company volgens mij.
Je betaalt 71200 voor items (truck purchase discount, fuel discount, repair discount en item purchase discount).

Voor dat geld (wat de company eens per jaar moet betalen) krijgen de drivers 10% korting op die 4 dingen, zonder dat het de company verder geld kost.

Als we iets af willen schaffen, dan zouden we fuel-assistance (is wat anders dan fuel discount!) en repair-assistance moeten afschaffen. Die worden namelijk wel uit de kas van WET betaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Bjornski op 18-11-2010 15:58 ]

• Postmen
Klopt. De discount is een eenmalige investering voor de company van 50.000 + 200 voor elke driver. Die is toch al gekocht, dus gewoon blijven gebruiken!

Fuel assistence en repair assistence gaat wel ten laste van de company. Die moet dus omlaag!

• OzzieMann

OzzieMann

Ok dan! Dus dan ga ik lekker blijven vliegen om die kleine $250.000 op te maken en meer contracten te rijden dus meer inkomsten voor WET. :) ik voel me net <+:)

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 16:30
ik kan de assistance per ongeluk 1 % omlaag zetten, elke week een procent... .P:

even tussendoor: Diamond State Logistics heeft ook ineens een stoot meer actieve leden, denk dat ze onze hete adem beginnen te voelen. Alhoewel ze met hun fuel en repair assistance nivo nooit ver zullen komen.

[ Voor 57% gewijzigd door rdfeij op 18-11-2010 16:59 ]

De contract bug zal waarschijnlijk niet worden gefixed, zoveel mogelijk goed betalende contracten zijn wel fijn. Dat beetje risico is wel te nemen denk ik.

Hoe groot is trouwens de kans op boetes als ik wat meer gewicht ga meenemen?

Anoniem: 379277

@GC&Bjornski: Hammer31 biedt zojuist uitdaging aan op CB92: ledger-race tot 01-01-11 tussen DSL ACT WET MTA XTREME.
Svp reactie

• Bjornski
Heb al gereageerd op de CB. Volgens mij verandert er niks als we meedoen, dus waarom niet.

Wat anders, ik wil eigenlijk de assistance gewoon op 0% gaan zetten, met een bulletin erbij dat als drivers wel assistance nodig hebben, dat ze die krijgen zodra ze daarom vragen. Wat vinden jullie?

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
http://truckingsim.com/

Hopelijk komt deze snel in de lucht, al is het maar een beta. Lijkt qua opzet enorm veel op trukz, dus kunnen we snel een doorstart maken als WET.

• Mad Marty

Mad Marty

Bjornski schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:33:
Heb al gereageerd op de CB. Volgens mij verandert er niks als we meedoen, dus waarom niet.

Wat anders, ik wil eigenlijk de assistance gewoon op 0% gaan zetten, met een bulletin erbij dat als drivers wel assistance nodig hebben, dat ze die krijgen zodra ze daarom vragen. Wat vinden jullie?
Hm, ik zou daar toch mee oppassen, degenen die niet reageren op oproepen om CR hoger te zetten zullen daar ook niet op reageren (omdat ze daar gewoon geen zin in hebben), maar gewoon weg gaan. Je schiet je doel imho dus een beetje voorbij. Ik denk dat je beter gewoon kunt blijven adverteren in CB en CB Radio.

Sowieso is het aantal actieve drivers snel aan het zakken (inmiddels al weer terug naar 103), dus we moeten toch een beetje oppassen willen we de laatste paar weken nog leuk mee doen.

Verder, wat betreft contracten: niet veel soeps vandaag in EU en US. Mocht er iemand nog wat zien, laat eht maar weten!

[ Voor 17% gewijzigd door Mad Marty op 18-11-2010 21:14 ]

Rail Away!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Dat zou ik ook niet doen, dat terugzetten van de assistance. Dan is het vrijwillige er af en het zal de sfeer verpesten op de CB door ontevreden drivers.

Je kan wel die race een beetje promoten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 18-11-2010 21:43 ]

/▌

• Bjornski
Als het gaat om assistance omlaag, ik heb ff een topic aangemaakt op wettrucking.com, zodat ook onze engelstalige drivers kunnen reageren, dus daar ff verder. :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik zal me daar eens registreren :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ik heb - om het spel nog leuk te vinden - mijn rijder gereset, enige assistance van de maatschappij waar ik voor rij is dan wel van belang.
Ik ga voor een achievement per dag, met 40k load (nu 41).
Opvallend hoe sneller je kan klimmen als je het spel al een jaar gespeeld hebt :) je koopt toch andere dingen (geen CB maar wel een fueltank bijvoorbeeld)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Zonder CB heb je toch helemaal geen interactie in het spel? Ik zou eerder de map, toolbox en radar detector niet kopen.

Ik ga niet resetten. Wilde eigenlijk nog wel de top zo veel halen, maar dat gaat niet meer lukken :p

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 19-11-2010 17:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

klopt, als ik deze lading med suppl heb afgeleverd koop ik er ook eentje, maar om er nu nog een lening voor af te sluiten ging me te ver.
Maar ik merk dat ik het wel weer leuker vind zo, met 350K in de snelste truck gebeurde er uiteindelijk te weinig, zelfs de RMFjes konden me niet meer deren en nu is het weer ouderwets %$#@#$% :)

de map had ik al standaard uitstaan dus die heb ik idd ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 19-11-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Die RMFjes hakken er dan inderdaad wat harder in, en tussentijds bijtanken is ook lang geleden :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Tanken sowieso. Da's voor mij al weer een paar dagen geleden ;)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

CQ CQ CQ de PD7F/Franssie Op welk kanaal zit WET? Ik kan het even niet nergens of ergens vinden?

73s

ja, ik kan weer een CB betalen!

[ Voor 14% gewijzigd door franssie op 20-11-2010 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
92 :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

dank, kon dat zo snel nergens even vinden, stond dat eerder niet in de company bio oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het stond er wel ooit ja :) (het zal wel niet meer binnen het aantal karakters passen van de huidige tekst)

[ Voor 59% gewijzigd door Marzman op 20-11-2010 23:44 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

In de EU zie ik vandaag wel een redelijke contract-optie: Appliances naar Zurich (315 loads).

Route wordt dan:
Lyon -> Rome (rock) -> Marseilles (iets) -> Zurich (appliances) -> Lyon (iets).

Evt kunnen we ook Gems naar Barcelona er bij nemen (106 loads). Dan kan er na het Rock-contract de volgende route gereden worden:
Marseilles -> Zurich (appliances) -> Barcelona (gems) -> Marseilles (iets)

In de US zouden we Groceries naar Trenton (487 loads) er bij kunnen nemen. Route wordt dan:
Dallas -> Chicago (papier) -> Trenton (groceries) -> Dallas (iets)

Allemaal weer niet geniaal, maar we kunnen niet blijven afwachten en zullen er toch contracten bij moeten gaan nemen denk ik. Wat jullie?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-06 07:25
Ziet er goed uit Mad Marty.
Van mij mogen die contracten komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:54
Liever niet dat enorme contract in de USA, dan zijn we weer weken dezelfde route aan het rijden. Misschien moeten we ons meer richten op de oost-kust van de VS, daar liggen de steden wat dichter bij elkaar. Vandaag zijn er bijvoorbeeld 3 contracten naar Southport van 160, 153 en 105 loads, kunnen we daar niets mee?

Kunnen we een terminal in Chicago zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

De contracten naar Southport sluiten óf niet bij het huidige contract aan, óf perm suppliers liggen op 2000-2500 mijl.

Livestock naar Southport zou eventueel kunnen, dan heb je een route als deze:
Dallas -> Chicago (papier, 952 mijl) -> Kansas City (iets, 484 mijl) -> Southport (livestock, 1182 mijl) -> Dallas (iets, 1291 mijl)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

We kunnen in de ÚS ook electronics naar Monterrey erbij pakken. Dan wordt het non-contract stuk een stuk korter.
Dallas -> Chicago (papier, 952 mijl) -> Kansas City (iets, 484 mijl) -> Southport (livestock, 1182 mijl) -> Charlotte (DH, 220 mijl) -> Monterrey (electronics, 1596 mijl) -> Dallas (iets, 645)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:54
nickvanozzie schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:15:
We kunnen in de ÚS ook electronics naar Monterrey erbij pakken. Dan wordt het non-contract stuk een stuk korter.
Dallas -> Chicago (papier, 952 mijl) -> Kansas City (iets, 484 mijl) -> Southport (livestock, 1182 mijl) -> Charlotte (DH, 220 mijl) -> Monterrey (electronics, 1596 mijl) -> Dallas (iets, 645)
Ik zeg doen, Charlotte is een permanent supplier van electronics. We hebben dan een prima rondje met alleen maar permanent suppliers waar we nog even op kunnen rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Wat is na de Volvo 'start' truck een goede tweede truck?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De DAF CF is een mooie optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Het ligt er aan hoe veel geld je hebt, voor 12 k heb je een leuke upgrade maar als je meer hebt kun je die overslaan :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Heb nu 3000 gespaard, dus spaar nog wel even verder... maar vraag me af wat handig is om te doen... voor die 12k gaan sparen? Of nog meer sparen?

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Die 12k heb je vrij snel als je contracten rijdt. Ook de waarde van je huidige truck en de waarde van de items op je truck (die je los moet verkopen) kun je er bij optellen dus dat zal meer zijn als 3000 (ik denk 7 of 8 k?)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Auto's naar Marseilles erbij pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Lijkt me perfect :D

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nou, Vetnek, het is dat-ie nou toevallig netjes in de route past, maar anders had ik het niet gedaan!!!111 :+

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Wel erg groot, ± 434 loads :o maar die contract bug zal wel blijven tot het eind, dus "so what"
Onze "vriendjes" maken er nu ook serieus gebruik van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Hehe... Past wel heel mooi he?

Is inderdaad groot, maar so what... MTA heeft wel 9 actieve contracten op het moment.

Kan jij bieden Marty morgen? Ik ga lekker ff uitslapen morgen! Of geven we deze weer aan Bob?

• rdfeij
BIG BANG.

Is het iets om onze big bang nog banger te maken ;)

Ik denk hierbij aan de laatste maand de standaard company rates te verhogen/lagen

Bijvoorbeeld iedereen die nu 7/40/20 rijd, naar 25/0/0 te zetten, zo pushen we onze ledger naar de max.
Iets minder vrijwillig, maar wel een mooi slot denk ik, als we nog even omhoog knallen, de vraag is alleen wanneer gaan/kunnen we dit uitvoeren (na kerst, als de liefdevolle dagen weer voorbij zijn? O+

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:08
net op het eind de terminals verkopen levert ook nog iets op

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
We kunnen het ook andersom doen, als we 3e staan alles weer terug geven aan de drivers :)

/▌

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:40

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hoi Allemaal,

Log ik net in op Trukz, komt er de volgende mededeling:

"We are very sorry to announce that Trukz will be closing from 31st January 2011. Please take time to read the full announcement in the forums here: http://forums.joltonline....ncement.php?f=1570&a=146".

Wat is nou de toekomst van Trukz??
Heeft iemand daar nog wat info over...

Want we kunnen dan nog maar +- 2 maanden spelen.... ;w

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

• Bjornski
@Rik. We proberen om in die laatste twee maanden minimaal nog in de top 3 te komen. Daarvoor zetten we alles op alles. Daarna gaan we kijken of we met de WET ploeg (de mensen die dat willen) een ander spel te gaan spelen. truckingsim.com ligt daarbij het meest voor de hand denk ik.

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:40

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Oké Bjornski, bedankt voor de informatie.
Ik doe mijn best om te helpen bij WET!

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Zullen we de 82 loads Rock naar Rome er maar even bij nemen? Dan kunnen we weer even vooruit met de huidige route in de EU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
nickvanozzie schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:29:
Zullen we de 82 loads Rock naar Rome er maar even bij nemen? Dan kunnen we weer even vooruit met de huidige route in de EU!
Doe maar, dan zijn er 2 contracten bijna gelijktijdig klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Goed plan!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Aangezien het weekend is, zal ik hem aan Bob geven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Inmiddels 7k bij elkaar gespaard... maar we sparen nog even door voor die Daf truck...

(wilde een nieuwe truck gaan kopen... maar die daf is wat duurder)

[ Voor 28% gewijzigd door IWriteCode op 26-11-2010 12:14 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wanneer gaan we eigenlijk kijken voor een overplaatsing naar een nieuwe game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Na 31-1-2011 ;)

Er zijn een aantal discussies gaande op het wettrucking.com forum voor de liefhebber.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de site bij m'n bookmarks gezet, ik zal me later even aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Zo, aangezien ik nu een maand in de USA rond tour en sluitingsdatum 31-1-2011 natuurlijk in aantocht is eens even gekeken wat nog haalbaar is.

Miles Driven - Goud is 100.000 miles. 26 legs a 60 mile = 1560 miles per dag * 60 dagen = 93600 miles, dit moet dus goud gaan opleveren.

Destinations - Goud is 40 plaatsen, morgen ga ik de 30ste aandoen, moet dus te halen zijn.

Money - Goud is 300.000 dollar. Doordat ik prioriteit gaf aan verschillende steden te rijden ipv contracten moeten we hier nog even aan gaan trekken. Momenteel sta ik op earnings laatste maand 115.000 dollar o.i.d., dus in 2 maanden moet ik 200.000 dollar kunnen verdienen met een paar goede contract-runs. O-)

Game-activity, ja helaas die zal onmogelijk zijn om in goud om te zetten. Daar doe je 10 a 11 maanden over, dus gewoon doorklikken en we zullen zien waar het schip strand. :|

Ach en als extra'tje wil ik van alle goederen soorten een achievement in rood hebben, voor hazardous ben ik content met blauw. (ja je moet jezelf doelen blijven opleggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Ik moet eigenlijk de achievements in Australie nog halen :P, kunnen we daar niet op een paar contracten bieden? Ze verlopen toch niet ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:25:
Ik moet eigenlijk de achievements in Australie nog halen :P, kunnen we daar niet op een paar contracten bieden? Ze verlopen toch niet ;)
Dat is wel wat voor de rondvliegers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Als er animo is, kunnen we best eens kijken of we een klein contractje in Australie kunnen nemen voor de achievement-h**ren (:P), inderdaad ze verlopen toch niet.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Ik ben voor, wie weet verleg ik dan nog wat goals, of ga ik toch wat heen en weer vliegen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Mad Marty schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:28:
Als er animo is, kunnen we best eens kijken of we een klein contractje in Australie kunnen nemen voor de achievement-h**ren (:P), inderdaad ze verlopen toch niet.
Achievementheren kan je gewoon zeggen hoorho*r ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Marzman schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:45:
[...]

Achievementheren kan je gewoon zeggen hoorho*r ;)
Ik wilde de dames-Trukzerz niet uitsluiten :+

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

:) AUSTRALIA!!! :) gelijk de daad bij het woord gevoegd!!

[ Voor 58% gewijzigd door OzzieMann op 29-11-2010 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Topicstarter
Nice :)

Cargo Type: Milk
Destination: Alice Springs - Northern Territory - Australia
Tons Required: 1,798 (Approx. 90 Loads)
Tons Hauled: 0 (Approx. 90 Loads Left)
Contract Dates: 11/29/2010 - 12/6/2010
Low Bid: $1.99
Low Bidder:
World Expedition & Trucking [Bidder - Vetnek]
Reward: $4,495.00
Penalty: $26,970.00

Ik ben net klaar met mijn route in EU, ga meteen naar Australie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Suf dat je maar $1000 kan lenen! Had 1200 nodig voor die DAF CF truck... dan nog maar een rondje rijden :D

Edit: en gekocht... woei!

[ Voor 12% gewijzigd door IWriteCode op 29-11-2010 16:22 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Deze ronde misschien wat nieuws voor de US scoren?

Electronics naar Minneapolis 225 loads
Construction Equip naar New Orleans 255 loads

Route:
Charlotte - Minneapolis (Electronics, 1126 miles, perm) - New Orleans (Construction Equipment, 1264 miles, perm) - Charlotte (Something, 778 miles)

Iemand een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe staat het ermee? Standen tov de top 3 etc :) Ik rijd best hard op het moment :+

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

De afgelopen dagen was het niet veel soeps met contracten, maar aangezien Rock in Europa nu afgelopen is en ook Appliances bijna klaar is zullen we inderdaad weer wat nieuws moeten hebben.

Wat betreft Europa lijkt mij de beste optie Appliances naar Zurich (102) loads. Inderdaad, dan kunnen we dezelfde route blijven rijden:
Rome -> Marseille (auto's) -> Zurich (appliances) -> Rome (iets).

Wat betreft de US, papier is bijna klaar, met de andere twee kunnen we nog één of twee dagen vooruit.
nickvanozzie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:06:
Deze ronde misschien wat nieuws voor de US scoren?

Electronics naar Minneapolis 225 loads
Construction Equip naar New Orleans 255 loads

Route:
Charlotte - Minneapolis (Electronics, 1126 miles, perm) - New Orleans (Construction Equipment, 1264 miles, perm) - Charlotte (Something, 778 miles)

Iemand een beter idee?
Bovenstaande optie is een prima optie voor een nieuwe route. De Livestock en Electronics-contracten moeten natuurlijk nog wel voldaan worden.

Aangezien we maar op twee contracten tegelijk kunnen bieden, zullen we een keus moeten maken :) Voor de EU is het imho sowieso nodig om een nieuw contract er bij te hebben, aangezien Appliances vandaag waarschijnlijk wel klaar zal zijn. Dan zou ik in de US kiezen voor Electronics, omdat die kleiner en korter is :P
Bertus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:57:
Hoe staat het ermee? Standen tov de top 3 etc :) Ik rijd best hard op het moment :+
Bedoel je wat betreft de company-rankings? We doen het nog steeds erg goed. Extreme heeft zijn ledger de afgelopen weken flink omhoog geschroefd en verdient verreweg het meest (maar dat is geen verrassing en ik had ook niet verwacht dat we die ooit nog gingen inhalen :P ). Extreme zit nu op 2.1M / 14 dagen.

Daarna komen wij met een steady 1.3M / 14 dagen, wat een geweldig resultaat is, aangezien we flink teruggelopen zijn in het aantal actieve drivers (van +/- 120 naar +/- 80). Goed om te zien dat er nog zo veel mensen blijven rijden tot het eind en de ledger onverminderd hoog blijft!

Derde is MTA die stevig terugloopt in het aantal actievelingen (van +/- 140 zitten ze nu op +/- 90) met een ledger van bijna 900k / 14 dagen.

Ons doel, de derde plek, is in zicht >:) We staan nu op ongeveer 1M van DSL en zij hebben een ledger van 700k / 14 dagen. Over een dikke drie weken kunnen we hun dus voorbij zijn! *O*

[ Voor 28% gewijzigd door Mad Marty op 01-12-2010 10:20 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Ik ga met jouw idee mee Marty... EU gaat inderdaad wel heel snel!
Mad Marty schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:12:
-knip-

Ons doel, de derde plek, is in zicht >:) We staan nu op ongeveer 1M van DSL en zij hebben een ledger van 700k / 14 dagen. Over een dikke drie weken kunnen we hun dus voorbij zijn! *O*
Wordt een leuk Kerst kadootje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

nickvanozzie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:03:
Ik ga met jouw idee mee Marty... EU gaat inderdaad wel heel snel!

[...]
Regel ik! :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Nieuwe contracten in de EU:

Appliances naar Zurich is bijna covered, dus die tel ik niet mee :)

1) Plastic naar Rome (90 loads).
Route: Rome -> Marseilles (Auto's, 449 mijl) -> Porto (iets, 1136 mijl) -> Rome (Plastic, 1308 mijl)
Klein contract, maar dan kunnen we kijken of er morgen of overmorgen betere aansluitende contracten te vinden zijn.

2) Gems naar Bordeaux (326 loads) + Beer naar Constanta (130 loads)
Route: Zurich -> Bordeaux (Gems, 566 mijl) -> Constanta (Beer, 1720 mijl) -> Zurich (iets, 1187 mijl)
Bij deze moeten we eerst het Auto-contract nog even af maken.

Persoonlijk heb ik de voorkeur voor optie 1, omdat ik denk dat auto's pas overmorgen richting klaar zal gaan, en we dan nog een contract in Amerika er bij kunnen nemen.

Nieuw in Noord-Amerika:

Electronics naar Monterrey is covered, Livestock zijn nog 10-12 truckers voor nodig.

Groceries naar Atlanta (109 loads).
Route: Charlotte -> Minneapolis (Electronics, 1126 mijl) -> Chicago (iets, 407 mijl) -> Atlanta (Groceries, 716 mijl) -> Charlotte (DH, 271 mijl)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
Mad Marty schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:12:
Nieuw in Noord-Amerika:

Electronics naar Monterrey is covered, Livestock zijn nog 10-12 truckers voor nodig.

Groceries naar Atlanta (109 loads).
Route: Charlotte -> Minneapolis (Electronics, 1126 mijl) -> Chicago (iets, 407 mijl) -> Atlanta (Groceries, 716 mijl) -> Charlotte (DH, 271 mijl)
Lijkt mij geen rare route voor de States.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik probeer voor morgen dan dus Groceries naar Atlanta en Plastic naar Rome te regelen :-)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

waarvoor hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

vwb net income zijn we nu 2e, dat ziet er goed uit - het gat met #1 is behoorlijk groot maar zet mij voor nu maar op 15% collection ihkv alle beetjes helpen. Ben nog aan het sparen voor een nog betere derde truck maar met wat ik nu heb kan ik al veel dus de ergste nood is voorbij.
- en ik moet die double trailer wel kunnen betalen natuurlijk ;) later meer 8)

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 05-12-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
franssie schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:11:
vwb net income zijn we nu 2e, dat ziet er goed uit - het gat met #1 is behoorlijk groot maar zet mij voor nu maar op 15% collection ihkv alle beetjes helpen. Ben nog aan het sparen voor een nog betere derde truck maar met wat ik nu heb kan ik al veel dus de ergste nood is voorbij.
- en ik moet die double trailer wel kunnen betalen natuurlijk ;) later meer 8)
aangepast.

Gaat lekker zo ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Zullen we voor Australia Iron Ore naar Ceduna er bij pakken voor de vliegers?

Perm.Route: Geraldton - Ceduna (Iron Ore, 1389 miles, perm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

Ik weet niet of een Australisch contract vandaag handig is. In Europa hebben we eigenlijk twee nieuwe contracten nodig imho. Zo veel mensen rijden er nu ook weer niet in Australië en de vliegers kunnen ook een dagje Europa/Amerika doen :) Daarom zou ik voor Australië morgen even kijken. Wat denken jullie?

Voor Europa zag ik in ieder geval de volgende optie:

Sea Food naar Praag (211 loads) + Glass naar Barcelona (106 loads)
Route: London -> Barcelona (glas, 846 mijl, perm) -> Praag (vis, 1008 mijl, perm) -> London (iets)
Route kan evt ook via Rivne (langer, maar minder non-contract).

[ Voor 10% gewijzigd door Mad Marty op 06-12-2010 14:17 ]

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
Doen in EU zijn we nog steeds het grootste, daar moeten we ook op blijven focussen.
In USA kunnen we lekker lange routes doen, en als het kan AUS een klein contractje erbij, maar dat moet niet ten koste gaan van EU en USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty

Mad Marty

De contracten waren al vergeven, Cobra ;)

Het AU contract ging sneller dan ik dacht en de EU contracten langzamer. Heb daarom gekozen voor de AU optie van Vetnek + een extra Groceries contract in de US.

De huidige contracten in de EU verwacht ik dat we die morgen voldaan of gecovered hebben. Een nieuwe optie in de EU is:

Bier naar Frankfurt (378 loads) + Appliances naar Porto (96 loads).
Route: Bordeaux -> Frankfurt (bier, 679 mijl, perm) -> Porto (appliances, 1241 mijl, perm) -> Bordeaux (iets, 570 mijl)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Mooiere optie is er niet Marty! Doen zeg ik!

Pagina: 1 ... 23 ... 25 Laatste