De afgelopen dagen was het niet veel soeps met contracten, maar aangezien Rock in Europa nu afgelopen is en ook Appliances bijna klaar is zullen we inderdaad weer wat nieuws moeten hebben.
Wat betreft Europa lijkt mij de beste optie Appliances naar Zurich (102) loads. Inderdaad, dan kunnen we dezelfde route blijven rijden:
Rome -> Marseille (auto's) -> Zurich (appliances) -> Rome (iets).
Wat betreft de US, papier is bijna klaar, met de andere twee kunnen we nog één of twee dagen vooruit.
nickvanozzie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:06:
Deze ronde misschien wat nieuws voor de US scoren?
Electronics naar Minneapolis 225 loads
Construction Equip naar New Orleans 255 loads
Route:
Charlotte - Minneapolis (Electronics, 1126 miles, perm) - New Orleans (Construction Equipment, 1264 miles, perm) - Charlotte (Something, 778 miles)
Iemand een beter idee?
Bovenstaande optie is een prima optie voor een nieuwe route. De Livestock en Electronics-contracten moeten natuurlijk nog wel voldaan worden.
Aangezien we maar op twee contracten tegelijk kunnen bieden, zullen we een keus moeten maken

Voor de EU is het imho sowieso nodig om een nieuw contract er bij te hebben, aangezien Appliances vandaag waarschijnlijk wel klaar zal zijn. Dan zou ik in de US kiezen voor Electronics, omdat die kleiner en korter is

Bedoel je wat betreft de company-rankings? We doen het nog steeds erg goed. Extreme heeft zijn ledger de afgelopen weken flink omhoog geschroefd en verdient verreweg het meest (maar dat is geen verrassing en ik had ook niet verwacht dat we die ooit nog gingen inhalen

). Extreme zit nu op 2.1M / 14 dagen.
Daarna komen wij met een steady 1.3M / 14 dagen, wat een geweldig resultaat is, aangezien we flink teruggelopen zijn in het aantal actieve drivers (van +/- 120 naar +/- 80). Goed om te zien dat er nog zo veel mensen blijven rijden tot het eind en de ledger onverminderd hoog blijft!
Derde is MTA die stevig terugloopt in het aantal actievelingen (van +/- 140 zitten ze nu op +/- 90) met een ledger van bijna 900k / 14 dagen.
Ons doel, de derde plek, is in zicht

We staan nu op ongeveer 1M van DSL en zij hebben een ledger van 700k / 14 dagen. Over een dikke drie weken kunnen we hun dus voorbij zijn!
[
Voor 28% gewijzigd door
Mad Marty op 01-12-2010 10:20
]