Ik heb even een bulletin geplaatst met een nieuwe route. Leek me leuk om die $500 mee te pakken voor cotton (hot load). Willen jullie ff checken of het klopt allemaal? Suggesties / verbeteringen zijn welkom.
Zoals al eerder vermeld zullen we even vol moeten inzetten op het melk contract. We moeten nog ong 103 loads en de 10e verloopt deze!
De Furniture en de Veggies halen we daarna ook nog wel!
https://untappd.com/user/OzzBier
ik sta nu voor de 3e keer in Aarhus voor een lading melknickvanozzie schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 10:19:
Zoals al eerder vermeld zullen we even vol moeten inzetten op het melk contract. We moeten nog ong 103 loads en de 10e verloopt deze!
ik hoop dat we morgen nog een supplier hebben
[ Voor 6% gewijzigd door frankivo op 07-07-2010 11:53 ]
Ik had niet alles teruggelezen. Ik zal een bulletin bijplaatsen voor het melk contract.
Aarhus is perm supplier geloof ik.frankivo schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 11:50:
[...]
ik sta nu voor de 3e keer in Aarhus voor een lading melk
ik hoop dat we morgen nog een supplier hebben
Maar een extra is altijd mooi meegenomen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hmm ik had blijkbaar toch minder geld dan ik dacht. Heb nu wel de nieuwste truck maar geen geld voor mijn volgende endorisment
.
Even mijn collection rate even laten aan passen en weer opnieuw gaan sparen.
Even mijn collection rate even laten aan passen en weer opnieuw gaan sparen.
Verwijderd
Het ziet er naar uit dat we clothing en iron ore net gaan halen, nu maar hopen dat de 5 drivers die nog in route zijn naar Odessa niet inactive blijven voor vandaag... Frankfurt is temp supplier voor melk met een afstand van 235 miles!
het nadeel van 235 mijl is dat je het niet kan rijden, minimale afstand is 300 mijl helaas.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik had nog clothing kunnen doen (zat in Porto), maar ben naar Aarhus vertrokken om met de melk te helpen. Er was ook nog maar 1 load.
Aarhus is inderdaad nog steeds de dichtsbijzijnde supplier.
Aarhus is inderdaad nog steeds de dichtsbijzijnde supplier.
/▌
onder 300 miles is toch dead-head?Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:55:
Het ziet er naar uit dat we clothing en iron ore net gaan halen, nu maar hopen dat de 5 drivers die nog in route zijn naar Odessa niet inactive blijven voor vandaag... Frankfurt is temp supplier voor melk met een afstand van 235 miles!
Ja, dat zijn die zwarte bollekes
/▌
Weet iemand of Aizen, Comestus, Flying duchman, Greebs, Ryanex van Tweakers af komen? 1 van deze 5 moet ff de laatste load Clothing binnen brengen bij Odessa. Ze staan allemaal op 0 FP maar helaas al een paar uur..... 
Een nieuwe rit gaat het niet redden voor 7 uur morgen ochtend!

[ Voor 12% gewijzigd door OzzieMann op 08-07-2010 15:42 ]
Geen idee of dat Tweakers zijn, maar inmiddels is het contract wel voldaan 
Nu dat gekke melk-contract nog even wegwerken!
Nu dat gekke melk-contract nog even wegwerken!
Rail Away!
Ja, Greebs dat ben ik, ben de laatste tijd wat druk dus heb in principe alleen tijd om 's avonds te rijden en niet meer 's ochtends dus ik mis meestal een paar FP. Daarom heb ik het ook even op Casual gezet omdat ik op de kortere afstanden vaak late fees (en geen DR) kreeg. Wel 20% minder inkomsten dus m'n collection rate laat ik wel even voor wat het is op 20% (had laatst een message erover gekregen), moet nog de beste truck kopen en over ongeveer 11 DR oversized load endorsement en dat wordt anders wat krap denk ik.nickvanozzie schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:37:
Weet iemand of Aizen, Comestus, Flying duchman, Greebs, Ryanex van Tweakers af komen? 1 van deze 5 moet ff de laatste load Clothing binnen brengen bij Odessa. Ze staan allemaal op 0 FP maar helaas al een paar uur.....
Maar ik rij in ieder geval wel elke dag dus weest niet bang
Edit: Denk zelfs dan dat ik net de laatste load geleverd heb
[ Voor 3% gewijzigd door Greebs op 08-07-2010 20:02 ]
Ik ga volgende week Truckz zelf uit voeren alleen dan wel over het water. En het schip heeft ondanks dat wij in de 21ste eeuw leven nog steeds geen Internet aan boord. En ik ga voor 3 of 4 maanden weg naar het buitenland.
Mijn vraag is wanneer wordt mijn account verwijderd als ik een paar weken niet inlog wordt dan mijn account verwijderd?
Mijn vraag is wanneer wordt mijn account verwijderd als ik een paar weken niet inlog wordt dan mijn account verwijderd?
Als je 3 maanden niet inlogt ofzo. Op casual heb je een maand de tijd voor routes, het spel wordt namelijk veel gespeeld door truckers 
Werk ze? (of toch vakantie?
)
Werk ze? (of toch vakantie?
[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 08-07-2010 20:12 ]
/▌
Als ik de Stille Oceaan over tuff zal het misschien wel vakantie zijn. Maar in de haven is het toch echt werken 
Casual wordt het toch niet. Ben bang dat ik dan als nog 5 weken over een route doe en nog steeds een gigantische boete mag betalen.
Casual wordt het toch niet. Ben bang dat ik dan als nog 5 weken over een route doe en nog steeds een gigantische boete mag betalen.
[ Voor 37% gewijzigd door Eris op 08-07-2010 21:03 ]
Iemand nog leuke contracten gespot voor morgen.
Vandaag lopen beide contracten tot hun einde
Voorstel 1:
Hamburg -> Palmero (Groceries)
Palmero -> Marseille (Automobiles) (Hotload + 200) maar ja dat kan morgen weer anders zijn
Marseille -> Stockholm (Appliances)
Stockholm -> Hamburg (Iets)
Vandaag lopen beide contracten tot hun einde
Voorstel 1:
Hamburg -> Palmero (Groceries)
Palmero -> Marseille (Automobiles) (Hotload + 200) maar ja dat kan morgen weer anders zijn
Marseille -> Stockholm (Appliances)
Stockholm -> Hamburg (Iets)
Vandaag zijn er wel twee aardige contracten te verdienen: Iron Ore naar Athene (231 loads) en Furniture naar Minsk (195 loads). Enige vervelende is een groot non-contract stuk tussen Athene en Madrid (perm supplier van Furniture). Het is natuurlijk afwachten of er een handige temp-supplier van Furniture bij komt (op dit moment is Athene temp-supplier, maar dat vervalt natuurlijk vlak nadat de contracten vergeven worden). Anyway, route zou dan worden Minsk -> Athene (Iron Ore, perm) -> Madrid (iets) -> Minsk (Furniture, perm).
Wel een mooie route, maar erg kleine contracten: Iron Ore naar Volgograd (61 loads) en Lumber naar Minsk (92 loads). Route: Minsk -> Volgograd (Iron Ore) -> Minsk (Lumber), allebeide perm suppliers.
We kunnen natuurlijk alle vier doen, of alleen Minsk -> Volgo en hopen dat er morgen iets moois tussen zit.
De stand van zaken betreffende de huidige contracten: Furniture naar London is covered; Veggies naar Porto hebben we nog 22 drivers nodig, maar als iedereen z'n rondje afmaakt naar Porto komt dat ook wel goed. Goed werk allen!
Wel een mooie route, maar erg kleine contracten: Iron Ore naar Volgograd (61 loads) en Lumber naar Minsk (92 loads). Route: Minsk -> Volgograd (Iron Ore) -> Minsk (Lumber), allebeide perm suppliers.
We kunnen natuurlijk alle vier doen, of alleen Minsk -> Volgo en hopen dat er morgen iets moois tussen zit.
De stand van zaken betreffende de huidige contracten: Furniture naar London is covered; Veggies naar Porto hebben we nog 22 drivers nodig, maar als iedereen z'n rondje afmaakt naar Porto komt dat ook wel goed. Goed werk allen!
[ Voor 11% gewijzigd door Mad Marty op 11-07-2010 09:59 ]
Rail Away!
Ondanks het formaat van het contract is het contract naar Minsk 2000 mijl dus boven de maximale rating van 0.5. Daarnaast hou je een non-contract route over van een kleine 2000 mijl ook niet echt economisch
Ik ga voor deze!
Mad Marty schreef op zondag 11 juli 2010 @ 09:57:
....
....
Na de teleurstellende avond en zware ontnuchterende nacht, hebben we helaas ook nog 1 contract aan een andere company verloren.
Zucht.....
Zucht.....
Onderweg naar Constante 
De volgende keer na het bezoek aan minsk (Via Lyon en Budapest) kan je het beste naar Volograd gaan krijg je ook meteen een bonus van 250 dollar
De volgende keer na het bezoek aan minsk (Via Lyon en Budapest) kan je het beste naar Volograd gaan krijg je ook meteen een bonus van 250 dollar
Ik heb dezelfde fout gemaakt. Vanmorgen gekeken en vertrokken voor 1600 miles. Was een temp-supplier, nu niet meer dus die rit is echt totaal voor niets ^^
Is een optie. Is alleen wel 218 loads groot. IMO geen probleem als we maar hierop focussen. Ik stem voor!7/12/2010 2:45:31 AM: Da Mad Moo: At contracts: Can we try to get the Iron Ore to Marseilles contract tomorrow? this will create a 100% contract route between minsk and marseilles.
Jep, dat lijkt mij ook wel een goeie. Daar inderdaad op focussen en hopen dat we één dezer dagen nog een aansluitend contract vinden zonder grote omweg 
Jammer van dat tweede contract, maar Marseilles is temp Lumber supplier, dus vanaf Porto hoeven we niet heel ver zonder contract.
Jammer van dat tweede contract, maar Marseilles is temp Lumber supplier, dus vanaf Porto hoeven we niet heel ver zonder contract.
Rail Away!
Ben toch maar omgedraaid richting Marseille was Lyon gelukkig nog niet uitLointje schreef op maandag 12 juli 2010 @ 09:57:
[...]
Ik heb dezelfde fout gemaakt. Vanmorgen gekeken en vertrokken voor 1600 miles. Was een temp-supplier, nu niet meer dus die rit is echt totaal voor niets ^^
sorry maar ik heb europa nu echt gezien, ik ga even voor mezelf of een ander bedrijf rijden op deze aarde. Het waren fantastische dagen, en met name dank aan de verschillende contract-managers die snel na de take-over de boel weer op orde hadden.
Het is nu tijd voor wat anders - succes met WET en tot spoedig, als ik de EU mis meldt ik me weer aan.
Het is nu tijd voor wat anders - succes met WET en tot spoedig, als ik de EU mis meldt ik me weer aan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hij is binnen. Zou er een terminal naar Marseilles kunnen en preferred cargo op Iron Ore? tnx!
Done! Dat zijn erg mooie contracten!
Vers van de CB:
De contractenpagina is down. Ook de contracten in Route Visualisation worden niet meer getoond.
http://vdvn.net/trukz/contracts.php
Kan een van jullie hier iets aan doen?
De contractenpagina is down. Ook de contracten in Route Visualisation worden niet meer getoond.
offtopic:
Bedankt voor het melden Bartje en Lointje
Bedankt voor het melden Bartje en Lointje
Beetje laat, en het is een groot contract (202 loads), maar Bier naar Odessa is wel een aardige. Wel lang (1808 mijl) ook, maar route is netjes: Bordeaux -> Odessa (Bier, perm) -> Marseilles (Iron Ore, perm) -> Bordeaux (iets).
Anders morgen maar even kijken
Anders morgen maar even kijken
Rail Away!
kijken of er vandaaag wat tussen zit
er zijn 3 contracten die aansluiten:
beer to odessa (202 loads)
electronics to odessa (72 loads)
contrsuction to minsk (204)
Van deze 3 contracten lijkt het bier contract het best aangezien het zo dichtbij marseilles ligt. Het is echter wel een groot contract over een lange afstand.
beer to odessa (202 loads)
electronics to odessa (72 loads)
contrsuction to minsk (204)
Van deze 3 contracten lijkt het bier contract het best aangezien het zo dichtbij marseilles ligt. Het is echter wel een groot contract over een lange afstand.
Kan, maar bier van Bordeaux naar Odessa is eigenlijk te lang denk ik. (zie mijn bericht van gisteren)
Ik zou denk ik gaan voor Constr Eq naar Minsk, je kunt dan vanuit Marseilles via Warschau rijden, en als de Iron Ore klaar is, zijn er twee perm suppliers (Warschau en Kiev) vlakbij Minsk. Dan is dat contract sneller klaar, we hebben toch wat minder active drivers vanwege vakanties.
En inderdaad, zoals op de CB en door Bjornski gemeld: de contracten pagina en current en new contracts op de route visualization is down
Ik zou denk ik gaan voor Constr Eq naar Minsk, je kunt dan vanuit Marseilles via Warschau rijden, en als de Iron Ore klaar is, zijn er twee perm suppliers (Warschau en Kiev) vlakbij Minsk. Dan is dat contract sneller klaar, we hebben toch wat minder active drivers vanwege vakanties.
En inderdaad, zoals op de CB en door Bjornski gemeld: de contracten pagina en current en new contracts op de route visualization is down
edit:
En ik zie net ook dat de driver overview sinds gisterochtend niet is geupdate
En ik zie net ook dat de driver overview sinds gisterochtend niet is geupdate
[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 15-07-2010 13:20 ]
Rail Away!
Ik ga denk inderdaad voor het Construction equip contract. Palermo is temp supplier btw.
Deze is ook weer binnen, mogelijke routes:
Langere
Mareilles - Palermo (iets) - Minsk (construction equip, temp) - Marseilles (iron Ore)
Kortere
Marseilles - Venice (Books, temp hotload + $200) - Warsaw (iets) - Minsk (construction equip) - Marseilles (iron ore)
Langere
Mareilles - Palermo (iets) - Minsk (construction equip, temp) - Marseilles (iron Ore)
Kortere
Marseilles - Venice (Books, temp hotload + $200) - Warsaw (iets) - Minsk (construction equip) - Marseilles (iron ore)
* frankivo is net van Marseille via Palermo naar Minsk vertrokken. 
Dacht dat de max DR bij 1.500 miles lag.
Van Palermo naar Minsk (1537 miles, krijg ik 0.46 DR)
Dacht dat de max DR bij 1.500 miles lag.
Van Palermo naar Minsk (1537 miles, krijg ik 0.46 DR)
max DR van 0.5 word gehaald als je 1666 miles rijd.
(0.0003 DR per mile)
(0.0003 DR per mile)
In het starttopic hier op GoT zijn de contracten ook niet meer te zien.Bjornski schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:33:
Deze gaan volgens mij via een andere site.
Het lijkt er op of het probleem bij de website van Trukz zelf zit
data mining accounts gebanned misschien?
ook al is dat ook maar een gokje van mijn kant
ook al is dat ook maar een gokje van mijn kant
Het lijkt erop dat dat inderdaad het geval is. Waren beide sites tegelijk uitgeschakeld?
Ik heb me opnieuw geregistreerd, in ieder geval.
Ik heb me opnieuw geregistreerd, in ieder geval.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Itsvalium zijn account is ook verwijderd zo te zien, maar dat zou ook kunnen zijn wegens inactiviteit
[ Voor 34% gewijzigd door Marzman op 16-07-2010 19:07 ]
/▌
Geen boeiende contracten vandaag, trouwens. Ik denk dat we overmorgen Iron Ore wel gecovered hebben, dus ik hou in de gaten of er iets is wat aansluit op het Constr Eq contract!
Rail Away!
Tot over 4 maanden. Ik probeer nog wel een keer in te loggen via roaming eens in de maand dus het komt hoop ik goed
Veel succes / plezier!

Rail Away!
http://userscripts.org/scripts/show/62096.Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:08:
Weet er iemand die link waar je de code kan downloaden voor GreaseMonkey ?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Werk zeeris schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:10:
Tot over 4 maanden. Ik probeer nog wel een keer in te loggen via roaming eens in de maand dus het komt hoop ik goed
Activity kijkt alleen volgens mij niet naar je laatste login maar naar je laatste leg.
/▌
Geen leuke aansluitende contracten bij het Constr Eq contract vandaag. We hebben nog 9 truckers nodig om het Iron Ore contract te coveren, dus die zal morgen wel klaar zijn. Hopelijk morgen leuke opties!
Rail Away!
Laten we dan maar gewoon zoveel mogelijk Iron Ore meenemen! Morgen weer een dag!
De contracten vallen weer een beetje tegen, enigszins interessant is Melk naar Odessa. Wel enorm (248 loads), maar min of meer aansluitend: Kiev -> Minsk (Constr Eq) -> Aarhus (Iron Ore, temp demand) -> Odessa (Milk) -> Kiev (iets).
Rail Away!
248 loads op een route over 4 plaatsen klinkt inderdaad alseen beetje veel
, maar ik heb geen idee meer wat we tegenwoordig wegwerken aan contracten om eerlijk te zijn. Het zal wel wat minder zijn vanwege de zomer en de vakantie (en ook weer wat meer omdat we meer drivers met een hoger DR krijgen)
/▌
De 202(?) loads van Iron Ore naar Marseilles verliep eigenlijk morgenochtend, toch? Dus dat is wel haalbaar, maar wel met een makkelijke route. 248 lijkt mij eigenlijk ook net wat te veel, maar als er nu binnen een paar dagen een perfect aansluitend contract is... 
Voor de rest zijn er contracten die echt te ver uit de route liggen (west-europa).
Maar we kunnen natuurlijk ook die Iron Ore er even doorheen knallen (suppliers liggen erg dichtbij) en dan de komende dagen twee aansluitende contracten regelen ergens anders (niet aansluitend aan Constr Eq dus).
Voor de rest zijn er contracten die echt te ver uit de route liggen (west-europa).
Maar we kunnen natuurlijk ook die Iron Ore er even doorheen knallen (suppliers liggen erg dichtbij) en dan de komende dagen twee aansluitende contracten regelen ergens anders (niet aansluitend aan Constr Eq dus).
[ Voor 36% gewijzigd door Mad Marty op 20-07-2010 11:00 ]
Rail Away!
Zijn de contracten al gefixed dat ze weer wat meer random zijn? Anders is het wel te gokken wat er over een paar dagen gebeurd
/▌
Mwah, ik zie toch vaak een beetje dezelfde dingen langskomen (Groceries, Furniture de afgelopen tijd) en voornamelijk in west-/midden-europa. Dus 'wat meer random' zou ik niet zo snel durven zeggen
Rail Away!
Inderdaad nog te weinig variatie in de contracten. Wat betreft het Milk contract van 248 loads, zit dan een stuk in van 840 miles van Minsk naar Aarhus en een stukje van 324 miles van Odessa naar Kiev. Wordt dan wel heeeeel erg krap om die 248 loads er doorheen te jagen.
Ik denk dat we deze construction equip er maar doorheen moeten jagen. Zal einde morgen klaar kunnen zijn en dan morgen een totaal nieuwe route opzetten...
Ik denk dat we deze construction equip er maar doorheen moeten jagen. Zal einde morgen klaar kunnen zijn en dan morgen een totaal nieuwe route opzetten...
Ik kom tot de volgende:
Minsk - Odessa (Iron Ore, 164 loads) - Constanta (dead head) - Hamburg (timber, 79 loads) - Warsaw (iets) - Minsk (Const. Eq.)
Misschien krijgen we er morgen een gunstigere Iron Ore supplier bij, vlakbij Hamburg of misschien wel Hamburg zelf...
Minsk - Odessa (Iron Ore, 164 loads) - Constanta (dead head) - Hamburg (timber, 79 loads) - Warsaw (iets) - Minsk (Const. Eq.)
Misschien krijgen we er morgen een gunstigere Iron Ore supplier bij, vlakbij Hamburg of misschien wel Hamburg zelf...
Constr.equipment is morgen wel gedaan, denk ik. Wellicht zonde om met nieuwe contracten rekening te houden met een (niet noodzakelijke) aansluiting op Minsk.
Staan twee aansluitende iron ore contracten met beide een perm.supl.
Minsk-Odessa 165 Loads
Odessa-Istanbul 242 Loads
Alleen van Istanbul weer terug naar Minsk is geen aansluiting op.
Staan twee aansluitende iron ore contracten met beide een perm.supl.
Minsk-Odessa 165 Loads
Odessa-Istanbul 242 Loads
Alleen van Istanbul weer terug naar Minsk is geen aansluiting op.
Constr Eq zou ik inderdaad geen rekening meer mee houden, als iedereen die onderweg is naar een supplying city nog wat meeneemt, is die inderdaad vandaag/morgen klaar.
De route van ralph lijkt me de beste met twee contracten, maar we kunnen ook een heel ander contract nemen en hopen op een leuke aansluiting. In Oost-Europa heb ik het idee dat we niet echt lekkere aansluitingen krijgen. Wat denken jullie bijvoorbeeld van Veggies naar Oslo (150 loads), met Parijs als perm supplier (1000 mile)?
De route van ralph lijkt me de beste met twee contracten, maar we kunnen ook een heel ander contract nemen en hopen op een leuke aansluiting. In Oost-Europa heb ik het idee dat we niet echt lekkere aansluitingen krijgen. Wat denken jullie bijvoorbeeld van Veggies naar Oslo (150 loads), met Parijs als perm supplier (1000 mile)?
Rail Away!
Ja jullie hebben wel gelijk. Ik keek teveel naar het lopende contract, die moeten we inderdaad maar vergeten want die gaat wel heel snel.
Iron ore idee klinkt goed, maar zit wel een non contract stuk in van 1000+ miles, beetje te veel denk voor zo'n groot contract (242 loads).
Dan denk ik dat het veggies idee (met de hoop op aansluiting) beter is. Is ook in eerste instantie wel non contract van 1000 miles, maar het contract is een stuk minder groot. En daarbij komt dat Stockholm ook nog eens temp supplier is en dan wordt de afstand maar 310 miles. wordt wel weer een snelle dan..
edit: en zelfs vanuit Minsk kunnen we de groente meenemen. (900 miles)
Iron ore idee klinkt goed, maar zit wel een non contract stuk in van 1000+ miles, beetje te veel denk voor zo'n groot contract (242 loads).
Dan denk ik dat het veggies idee (met de hoop op aansluiting) beter is. Is ook in eerste instantie wel non contract van 1000 miles, maar het contract is een stuk minder groot. En daarbij komt dat Stockholm ook nog eens temp supplier is en dan wordt de afstand maar 310 miles. wordt wel weer een snelle dan..
edit: en zelfs vanuit Minsk kunnen we de groente meenemen. (900 miles)
[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 21-07-2010 13:33 ]
Stockholm kan wel temp zijn, maar morgen worden de temp supplies weer vernieuwd, Dus daar hebben we niet zoveel aan.Beetje jammer dat we nu al door de contracten heen zijn. Nu moeten we dus nieuwe contracten kiezen zonder dat we ook maar iets van de temp supplies weten
Ik zou zeggen wacht even in Minsk tot morgen vroeg. Dan kan je meteen veggies meenemen!
Het is inderdaad niet veel met de perm supplies. We kunnen er ook eentje doen en dan morgen verder kijken.
Ok, je hebt al iets
Ok, je hebt al iets
[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 21-07-2010 22:32 ]
/▌
hij is nu al klaarralph075 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:49:
Constr.equipment is morgen wel gedaan, denk ik.
goed bezig WET
Crap, op het laatste moment onderboden op het Veggies contract
(zag het gebeuren)
Rail Away!
Double crap.
Es even kijken naar de opties van vandaag:
Automobiles naar Palermo (190 loads) + Automobiles naar Glasgow (233 loads). Route: Rome -> Palermo (Autos) -> Glasgow (Autos) -> Rome (iets). Minpunten: Palermo - Glasgow is 1723 mijl; Autos naar Glasgow is een groot stuk; Groot stuk non-contract van Glasgow naar Rome.
Clothing naar Zurich (154 loads) + Melk naar Brussel (129 loads). Route: Aarhus -> Brussel (melk) -> Rotterdam (dead head) -> Zurich (Clothing) -> Aarhus (gems, perm). Minpunten: non-contract tussen Zurich en Aarhus (wel perm supply en demand van gems).
Ik neig naar de tweede optie, mooi rondje. Terminal kan dan verplaatst worden naar Zurich.
Automobiles naar Palermo (190 loads) + Automobiles naar Glasgow (233 loads). Route: Rome -> Palermo (Autos) -> Glasgow (Autos) -> Rome (iets). Minpunten: Palermo - Glasgow is 1723 mijl; Autos naar Glasgow is een groot stuk; Groot stuk non-contract van Glasgow naar Rome.
Clothing naar Zurich (154 loads) + Melk naar Brussel (129 loads). Route: Aarhus -> Brussel (melk) -> Rotterdam (dead head) -> Zurich (Clothing) -> Aarhus (gems, perm). Minpunten: non-contract tussen Zurich en Aarhus (wel perm supply en demand van gems).
Ik neig naar de tweede optie, mooi rondje. Terminal kan dan verplaatst worden naar Zurich.
Rail Away!
optie 2 ziet er goed uit ja, ook omdat de gems aansluiten in de route
Ik heb optie 2 in mijn saved contracts gezet. Ik ga morgen ochtend pas bieden, zo laat mogelijk. In de hoop niet onderboden te worden....
Goede route weer MadMarty!
Goede route weer MadMarty!
Ik word gek! Ik heb om 6:54 geboden aangezien de contracten om 6:55 vergeven worden. Ik ga naar me werk, kijk op Trukz, zie ik dat we weer onderboden zijn...
Ligt het aan mij? Heb ik de Touch verloren?
Ligt het aan mij? Heb ik de Touch verloren?
Vroeger (waarschijnlijk nu ook nog steeds) had je bij ebay van die snipe-software. Die bracht op het laatste moment een bod uit, iets hoger dan het hoogste bod en onder het vooraf ingestelde max.
Misschien heeft iemand zoiets voor trukz gemaakt?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
ik weet dat het bestaat voor trukzBoss schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:28:
Vroeger (waarschijnlijk nu ook nog steeds) had je bij ebay van die snipe-software. Die bracht op het laatste moment een bod uit, iets hoger dan het hoogste bod en onder het vooraf ingestelde max.
kan best zijn dat sommige andere bieders die gebruiken ja
De trukz regels zijn vrij strikt als het gaat om botjes en scripting; het mag niet.
Als het steeds dezelfde zijn die net op het laatste moment onderbieden, dan moeten we dat ff rapporteren, al heb ik er weinig vertrouwen in dat de game admins daar nog veel aan gaan doen.
Tegelijk is het misschien een goed idee om vuur met vuur te bestrijden. Het is relatief eenvoudig om zo'n botje in elkaar te zetten die dat doet (op het laatste moment nog ff bieden). Ik zal ff kijken of ik dit weekend iets in elkaar kan sleutelen.
Als het steeds dezelfde zijn die net op het laatste moment onderbieden, dan moeten we dat ff rapporteren, al heb ik er weinig vertrouwen in dat de game admins daar nog veel aan gaan doen.
Tegelijk is het misschien een goed idee om vuur met vuur te bestrijden. Het is relatief eenvoudig om zo'n botje in elkaar te zetten die dat doet (op het laatste moment nog ff bieden). Ik zal ff kijken of ik dit weekend iets in elkaar kan sleutelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bjornski op 23-07-2010 10:25 ]
ze linken wel zelf naar die speed helpers dacht ik?
iig gebruikt bijna iedereen die denk ik
al vind ik eigenlijk ook dat die bied-scriptjes niet kunnen
iig gebruikt bijna iedereen die denk ik
al vind ik eigenlijk ook dat die bied-scriptjes niet kunnen
Dat is wel erg zuur zeg. Misschien toch onhandig dat we maar één actieve contract manager hebben (kunnen CEO's en VP's nu eigenlijk ook bieden?).
Anyway, voor vandaag is er wel een mooie optie:
Automobiles naar Bordeaux (59 loads, let op: andere kaper op de kust!) OF Automobiles naar München (44 loads) + Beer naar Palermo (209 loads). Route: Palermo -> Bordeaux OF München (Auto's, perm) -> Palermo (Bier, perm).
Losse contracten die interessant zijn:
Med Supps naar Parijs (216 loads), met als perm supplier Glasgow (670 mijl).
Iron Ore naar Thessaloniki (233 loads), met als perm suppliers Odessa (671 mijl) en Minsk (1131 mijl).
Die twee losse contracten zijn wel groot, maar perm suppliers zijn niet zo ver weg, dus die zijn wel te doen. Maar prioriteit heeft m.i. de eerste route: 100% contract
[edit]
@ Bjornski: het zijn in ieder geval niet steeds dezelfde companies, dus we kunnen er niet vanuit gaan dat die gebruikt worden denk ik. Die van vandaag waren echt in de allerlaatste seconden (al heb ik het zelf niet gezien), maar die van gister was in ieder geval ongeveer 30/40 seconden voor het einde (zat zelf te F5'en
) dus dat lijkt me sowieso geen script.
Ik vind zelf zulke scripts ook echt niet kunnen, maar een paar dagen zonder contracten schiet ook niet op natuurlijk.
Anyway, voor vandaag is er wel een mooie optie:
Automobiles naar Bordeaux (59 loads, let op: andere kaper op de kust!) OF Automobiles naar München (44 loads) + Beer naar Palermo (209 loads). Route: Palermo -> Bordeaux OF München (Auto's, perm) -> Palermo (Bier, perm).
Losse contracten die interessant zijn:
Med Supps naar Parijs (216 loads), met als perm supplier Glasgow (670 mijl).
Iron Ore naar Thessaloniki (233 loads), met als perm suppliers Odessa (671 mijl) en Minsk (1131 mijl).
Die twee losse contracten zijn wel groot, maar perm suppliers zijn niet zo ver weg, dus die zijn wel te doen. Maar prioriteit heeft m.i. de eerste route: 100% contract
[edit]
@ Bjornski: het zijn in ieder geval niet steeds dezelfde companies, dus we kunnen er niet vanuit gaan dat die gebruikt worden denk ik. Die van vandaag waren echt in de allerlaatste seconden (al heb ik het zelf niet gezien), maar die van gister was in ieder geval ongeveer 30/40 seconden voor het einde (zat zelf te F5'en
Ik vind zelf zulke scripts ook echt niet kunnen, maar een paar dagen zonder contracten schiet ook niet op natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Mad Marty op 23-07-2010 10:41 ]
Rail Away!
CEO en VP kunnen bieden, alleen lig ik rond die tijd nog op 1 oor, of zit al in de auto.
De tijd op 1 oor is momenteel zeer hard nodig, en mijn mobiel ondersteund trukz niet, dus blijft weinig keus over.
Wel wil ik best meer mensen met interesse benoemen tot CM zodat daar wat meer te doen / ondersteunen valt.
De tijd op 1 oor is momenteel zeer hard nodig, en mijn mobiel ondersteund trukz niet, dus blijft weinig keus over.
Wel wil ik best meer mensen met interesse benoemen tot CM zodat daar wat meer te doen / ondersteunen valt.
Tussen half zeven en zeven sta ik ergens op (in het weekend vaak wel later
), dus ik kan daar best assisteren 
Anyway, wat betreft hot loads: op http://www.swgarchive.com/truckz/europe/loads.htm kun je checken welke routes de beste pay-per-mile hebben (ik heb ook eens op die Trukz forums gekeken
)
Anyway, wat betreft hot loads: op http://www.swgarchive.com/truckz/europe/loads.htm kun je checken welke routes de beste pay-per-mile hebben (ik heb ook eens op die Trukz forums gekeken
Rail Away!
same hereMad Marty schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:50:
Tussen half zeven en zeven sta ik ergens op (in het weekend vaak wel later), dus ik kan daar best assisteren
heb in dit topic al meerdere keren aangeboden om te helpen ook
Ik kan zeker wel wat hulp gebruiken ja. Ik kan meestal op zijn laatst om 6:45 bieden, behalve in het weekend dan slaap ik nog. Vanochtend ben ik 10 minuten langer achter de computer gebleven om te kunnen bieden, met als resultaat 10 minuten te laat op het werk (of geflitst worden maar dat is niet mijn favoriete keuze) EN geen contracten... Zucht....
Ik ga deze weer in mijn saved contracts zetten. Bier zullen we sowieso binnen kunnen halen, auto's moeten we erg ons best voor gaan doen, maar ik ga morgen wel uitslapen... Dus als iemand zich geroepen voelt?Mad Marty schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:37:
(...)
(...)
Voor mij is het sterk afhankelijk naar welke klant ik moet. Soms komt het mooi uit en kan ik bieden. Vaak moet ik eerder of veel later weg. In het laatste geval lig ik nog op één oor.
Ik zie dat Mad Marty al contract manager is. Frank, ben jij FrankIvo in het spel? Geef FF je nick door, dan kan ik jou ook ContractManager maken.
Ik heb DJVisto vooralsnog even uit zijn functie ontheven, want hij is al 20 dagen inactief. @DJVisto, als je je functie terugwilt, dan is dat bespreekbaar uiteraard.
Verder ben ik nu al even in een verloren uurtje aan het kloppen aan een oplossing. Met een beetje geluk hoeven we straks niet meer precies op tijd het bed uit.
Edit: Cobra, had over je berichtje heen gelezen. Twee zielen, één gedachte.
Ik zie dat Mad Marty al contract manager is. Frank, ben jij FrankIvo in het spel? Geef FF je nick door, dan kan ik jou ook ContractManager maken.
Ik heb DJVisto vooralsnog even uit zijn functie ontheven, want hij is al 20 dagen inactief. @DJVisto, als je je functie terugwilt, dan is dat bespreekbaar uiteraard.
Verder ben ik nu al even in een verloren uurtje aan het kloppen aan een oplossing. Met een beetje geluk hoeven we straks niet meer precies op tijd het bed uit.
Edit: Cobra, had over je berichtje heen gelezen. Twee zielen, één gedachte.
[ Voor 5% gewijzigd door Bjornski op 23-07-2010 13:06 ]
dat ben ik ook van planBjornski schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:
Voor mij is het sterk afhankelijk naar welke klant ik moet. Soms komt het mooi uit en kan ik bieden. Vaak moet ik eerder of veel later weg. In het laatste geval lig ik nog op één oor.
doorgaans kan ik wel bieden van dinsdag t/m vrijdag iig
that's meBjornski schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:
ik was voordat trukz kapot ging ook CM in WET, dus ik weet hoe het werkt
Vincent is volgens mij niet echt meer van plan te gaan spelen voorlopigBjornski schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:
die indruk kreeg ik iig op IRC
Ik denk dat de meeste snipe-bod's op contracten toch echt gewoon van mensen af komen. Je moet niet vergeten dat de tijden alleen ongunstig zijn voor ons continent en dat de meeste spelers in de VS zitten. Als het bij ons om 11 uur of 12 uur s'avonds sloot hadden we ook makkelijk met 10 contractmanagers kunnen gaan zitten F5-en op die pagina. Dat is nog wel gezellig ook als je afspreekt op IRC. Om 6.55 zijn er wat minder die het uit komt, dus goed dat Frank weer mee gaat doen 
Het is ook minder nodig in Europa, het gaat immers bijna altijd goed met de contracten
Het is ook minder nodig in Europa, het gaat immers bijna altijd goed met de contracten
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 23-07-2010 13:39 ]
/▌
Je hebt zojuist promotie gemaakt. Suc6 in je nieuwe functie.frankivo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:14:
that's me
ik was voordat trukz kapot ging ook CM in WET, dus ik weet hoe het werkt
misschien kom ik dan ook wat vroeger aan op m'n werkBjornski schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:44:
[...]
Je hebt zojuist promotie gemaakt. Suc6 in je nieuwe functie.
ik heb soms wat meer motivatie nodig om op tijd op te staan
Het is eerder mijn motivatie om op tijd naar bed te gaanfrankivo schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:23:
[...]
misschien kom ik dan ook wat vroeger aan op m'n werk
ik heb soms wat meer motivatie nodig om op tijd op te staan
Oplossing voor contractenprobleem is hier. De mensen die kunnen bieden op contracten licht ik ff in via een PM.
Jawel, twee nieuwe contracten:
en de terminals naar Bordeaux en Palermo (of alleen Palermo, aangezien het contract naar Bordeaux maar een kleintje is).
Preferred cargo mag op BierMad Marty schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:37:
Rail Away!
Mooi
Ik was al naar Dublin gereden. Die heeft bier en automobiles dus dat leek me wel safe.
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 24-07-2010 08:38 ]
/▌
ik was onderweg naar Glasgow nog, dus Dublin is prima
Was net richting rotterdam, nu naar Munich en dan de beer laden 
alleen mijn truckje is al wat ouder dus niet supersnel...
alleen mijn truckje is al wat ouder dus niet supersnel...
Dang, is er vandaag weer een Automobiles-contract naar Bordeaux (171 loads)
Die sluit natuurlijk perfect aan het biercontract aan (Palermo - Bordeaux (Auto's) - Palermo (bier) ). Ik twijfel, die appliances hebben we er natuurlijk wel in een dag of twee doorheen.
Anyway, beste route nu is: Palermo -> Marseilles (auto's, demanded) -> Dublin (appliances) -> Palermo (bier)
Anyway, beste route nu is: Palermo -> Marseilles (auto's, demanded) -> Dublin (appliances) -> Palermo (bier)
Rail Away!
Do it.Mad Marty schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:25:
Dang, is er vandaag weer een Automobiles-contract naar Bordeaux (171 loads)Die sluit natuurlijk perfect aan het biercontract aan (Palermo - Bordeaux (Auto's) - Palermo (bier) ). Ik twijfel, die appliances hebben we er natuurlijk wel in een dag of twee doorheen.
Appliances is nog 16 loads met 19 drivers onderweg. Dus zeg maar done.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Dat was gisteren, Napalm 
Ik ga morgen even kijken naar twee compleet nieuwe contracten denk ik, want als iedereen die onderweg is naar een Biersupplier nog wat meeneemt komen we daarvoor ook al een heel eind.
Ik ga morgen even kijken naar twee compleet nieuwe contracten denk ik, want als iedereen die onderweg is naar een Biersupplier nog wat meeneemt komen we daarvoor ook al een heel eind.
Rail Away!
Automobiles naar Palermo (233 loads). We hebben er toch al een terminal staan
Rome als perm. supplier op 316 miles.
Contract is zo klaar en weer ruim 11.500 verdiend voor de company.
Rome als perm. supplier op 316 miles.
Contract is zo klaar en weer ruim 11.500 verdiend voor de company.
Twee contracten naar Palermo leek mij niet zo handig. Het bier-contract heeft nog wel een aantal ladingen nodig, die is morgen pas klaar. Ik kijk even wat er vandaag tussen zit.
Rail Away!
en die andere gaat ook hard nu09:34 < TuxLike> Contract completed: Appliances to Dublin (143)