had een 8800GTX die goed werkte.
Op een gegeef moment klapte de driver eruit met een BSOD
nvlddmkm.
Dat is me 2 x overkomen, daarna gaf de kaart totaal geen beeld meer, ook niet met het opstarten.
Had na de 1ste keer stresstest gedaan, toen gebeurde er niks, temps waren max 71 graden.
kwam in problemen bij fsx en trackmania.
Daarna had ik een EN8400GS in gedaan als vervanging, pc werkte gewoon weer goed.
Google doorgespit en tweakers.
Driversweeper gebruikt, wou opnieuw starten in veilige modus en kaart vervangen, dus pc uitgedaan.
8800GTX weer terug, pc geeft geen kick!
Je ziet af en toe de fan van de voeding heel even draaien, dan gaat die weer uit???
Is dan gewoon me voeding kapot en niet de kaart?
Met de 8400GS heb ik niet gegamed, dus miss is het toeval dat hij op die kaart niet is gecrashed ( gaat ook moeilijk met zo'n kaart )
Voeding is een chieftec 550 watt
http://www.hardware.info/...duct/Chieftec_Smart_550W/
die zou gewoon genoeg stroom moeten leveren voor zo'n kaart? ( heb er ook een 4870 op kunnen draaien en een 9800GT )
Setup is win 7 x64
i7 3.8 ghz ( Volle belasting was 142 watt ongeveer @ 1.33250 Vcore )
Testen geen optie...., heb hier alleen een pc staat net een zielig vermogen van 15 ampere op 12V ( of kan je de kaart ook zonder de 2 voeddingsstekkers gebruiken, puur om te kijken of je beeld bij het booten krijgt ? )
Bedankt voor het lezen alvast
Op een gegeef moment klapte de driver eruit met een BSOD
nvlddmkm.
Dat is me 2 x overkomen, daarna gaf de kaart totaal geen beeld meer, ook niet met het opstarten.
Had na de 1ste keer stresstest gedaan, toen gebeurde er niks, temps waren max 71 graden.
kwam in problemen bij fsx en trackmania.
Daarna had ik een EN8400GS in gedaan als vervanging, pc werkte gewoon weer goed.
Google doorgespit en tweakers.
Driversweeper gebruikt, wou opnieuw starten in veilige modus en kaart vervangen, dus pc uitgedaan.
8800GTX weer terug, pc geeft geen kick!
Je ziet af en toe de fan van de voeding heel even draaien, dan gaat die weer uit???
Is dan gewoon me voeding kapot en niet de kaart?
Met de 8400GS heb ik niet gegamed, dus miss is het toeval dat hij op die kaart niet is gecrashed ( gaat ook moeilijk met zo'n kaart )
Voeding is een chieftec 550 watt
http://www.hardware.info/...duct/Chieftec_Smart_550W/
die zou gewoon genoeg stroom moeten leveren voor zo'n kaart? ( heb er ook een 4870 op kunnen draaien en een 9800GT )
Setup is win 7 x64
i7 3.8 ghz ( Volle belasting was 142 watt ongeveer @ 1.33250 Vcore )
Testen geen optie...., heb hier alleen een pc staat net een zielig vermogen van 15 ampere op 12V ( of kan je de kaart ook zonder de 2 voeddingsstekkers gebruiken, puur om te kijken of je beeld bij het booten krijgt ? )
Bedankt voor het lezen alvast